Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Komt dat schot!

Doe es bukken...Goedemorgen deze morgen. Al ontbeten? Dat wordt dan moeilijk binnenhouden. Want Talpa presenteert: 'Ik wil je kind en verder niets'. Ofwel blaf me vol en verder ongezien de tiefus!. Jawel, de omstreden spermashow gaat door. In 2001 leidde het format al tot grote commotie in de Kamer, maar vanaf 23 augustus trekt De Mol gewoon alle registers open. Er wordt nog naarstig gezocht naar donoren. Interesse? Gewoon even bellen met Arnie. En wil je echt kans maken, dan zorg je ervoor dat je zaad natuurlijk wel even net wat aantrekkelijker is dan dat van je medekandidaten...

Reaguursels

Inloggen

Ach, waar maken we ons druk over?
Naar "Seks voor de Buch" keek toch ook geen hond...

Charlotte | 10-08-05 | 22:15

Afijn, deze onzin gaat samen met 5(6) exhoeren en waarschijnlijk nog wel meer van dit soort onzin dus strijden om een vast uitzendschema ofzo... Dus geen IDtv gaat dit format van Arnie brengen via Talpa. Lekker via veel kanalen natuurlijk, kun je lekker afschuiven.
Kan niet wachten tot ik hoor tegen welke drie andere programma's ze het gaan opnemen *gaap*

Thygros | 10-08-05 | 21:33

Wordt best bekeken programma in 2005. Hij heeft ooit op Tv uitgelegd wat er allemaal in de show gaat gebeuren. Kijk en oordeel!

Messerschmitt | 10-08-05 | 19:50

Serieus, hoe ziek dit... kunnen ze niet beter dit aanpakken i.p.v. -onterecht- te staken voor een hoger salaris?

944 | 10-08-05 | 18:09

Gelukkig is Surhuisterveen wakker geworden. Aandacht voor Joop "ik ben verontrust, maar ik doe niks" Atsma.

CDA mikt op massaal verzet tegen spermashow
DEN HAAG - Het CDA hoopt dat er massaal verzet ontstaat tegen het plan van de tv-zender Talpa om de omstreden spermadonorshow op het scherm te brengen. Het Tweede-Kamerlid Atsma noemt een dergelijk programma "volstrekt verwerpelijk".

-----------

Tot zover Joop. Daar zou ik maar niet zenuwachtig van worden als ik De Mol was. Joop heeft deze standaardtekst bij ieder lastig onderwerp. Vervolgens hoor je nooit meer iets van deze gristendemocraat.



Starf*cker | 10-08-05 | 17:16

Mogelijke uitleg waarom de halve wereld op zijn achterste benen gaat staan bij zo'n spermashow...
Terwijl er spermabanken zijn, Lesbiennes bevrucht mogen worden, een homo een kind mag adopteren...
Omdat het weer wat nieuws is, net als ooit de datingprogramma's, All you need is love en Big Brother...
Misplaatste angst noem ik dat. Denk je echt dat de wereld zo ander szal zijn of worden met of zonder dit soort fantastische programma's...
Mijn antwoord: Neen.

TubeTerror | 10-08-05 | 17:16

@SmerigeHarrie
Niet waar Har. Als je de uitgangspositie wat meer gelijkwaardig maakt, blijkt dat vrouwen ook goede dokters, scheidsrechters, advocaten en technici zijn. Als het anders mocht zijn zou ik dat overigens niet erg vinden.

Der Icebear | 10-08-05 | 16:44

@Vlinder, never mind my nickname, echte kerels zoals jij & ik gaan voor de inhoud, en die zit wel goed. En waarom wil je toch de hele tijd je medemens met een handtasje te lijf?
.
Alleen dat geblaat over vrouwelijke superioriteit is onzin. Alleen een moeder is net zo slecht als alleen een vader. Of alleen een wolf, schijnt in Italië ook ooit geprobeerd te zijn.
.
@Der Icebear, het heeft juist alles te maken met capaciteiten, niet alleen mogelijkheden. Technische vaardigheid, ruimtelijk inzicht, taalkennis - de bedrading bij vrouwen is gewoon anders dan bij mannen. Waarom zou dat erg zijn?
Alleen mannen zullen bijv. zoiets idioots als het internet bedenken.

SmerigeHarrie | 10-08-05 | 16:35

Dit is wel zo ongeveer het meest waardeloze format ooit. Dat kind is gedoemd om een kutkind te worden. Als je ouders beiden dom genoeg zijn om aan zo'n show mee te doen, zal je intelligentie niet veel hoger zijn dan dat van Hanna Tokkie.

Framoes | 10-08-05 | 16:17

Nou, wat denken ze wel?
Dat mannen zich opstellen als een door de modder doortrokken scrotum van een laagballige beer, en dat voor een stelletje gladioleske bogomielen van Endesnol?!

BSE rundfunk | 10-08-05 | 15:59

@Zweefvlieger Welke porseleinkast vliegend orakel?

Starf*cker | 10-08-05 | 15:27

Nog even op een rij dan:
- 2 tokkies leveren een slechter opvoedresultaat dan twee verstandige homo's/lesbo's of 1 verstandige man/vrouw.
- 1 moeder of 1 vader heeft het zwaarder dan 2 ouders samen, ongeacht het tokkie-gehalte....
- Socio-economische klasse heeft invloed op het opvoedresultaat...
- John de Mol mag wel eens doodgaan.

knutsel | 10-08-05 | 15:26

@Vlinderina
Rustig ... rustig... straks fladder je de grond in door uitputting. En fiets ik over je heen...
Maar je hebt wel gelijk dat er snel persoonlijk gespeelt wordt, vreemd is dat je dat zelf ook doet... met een klap op de snuit. Discussie best, persoonlijk worden is wat lastig ja, maar geweld is toch altijd de meest sneue uitweg. Maar dat zegt genoeg over jou en je mening of niet?

HyBriD VorTeX | 10-08-05 | 15:00

@Vlinderina 10-08-05 @ 14:42

Hmmmm vlindertje, een ondeugend intrigantje dus. LOL. Kben benieuwd naar je komende pennenvruchten. Ik hou je in de gaten.

carloz | 10-08-05 | 14:55

@carloz
als je het niet meer kon volgen, dan zal ik ter verduidelijking zeggen, dat ik ook vind dat jij zeikt ja, op persoonlijk vlak... en dat heeft weinig nut. Sowieso, als je meer op dezelfde golflengte zou zitten, dan zou je me hebben begrepen enne, beseffen dat je woorden vrij zinloos zijn, omdat dat kleine beetje inhoudelijke waar jij het over hebt, ik daar net zo over denk.

Vlinderina | 10-08-05 | 14:49

Ja carloz, daar doe ik het allemaal voor.
Vermaak me prima zo!
Het interessante is altijd om weer te zien dat de mensen die het op inhoudelijk gebied niet meer aankunnen, persoonlijk gaan beginnen te zeiken.. gelukkig dan maar dat ik daar dan ook weer om kan lachen.

Vlinderina | 10-08-05 | 14:42

Nou daar staat je moeder dan onvolperezen trots te wezen op het Talpa scherm. Videotje op scherp staan om later aan je kind te laten zien hoe flink je was een kerel uit te zoeken, maar verder niets met hem te maken willen hebben. Die kleine gaat die beelden natuurlijk een keer zien om begint te piepen dat ie z'n vader wil zien. Eens kijken of ze dan nog zo stoer is om ook keihard geen contact met hem aan te gaan. En dat dan ook nooit te hebben en ook tegen je kind zeggen ik wil niets maar dan ook niets horen over je vader.

De kandidaat is nu al een enorm ruk wijf!

Deepnez | 10-08-05 | 14:28

@Vlinderina (diverse posts)
Hé Vlindertje, waar heb jij in je jeugd allemaal probleempjes over gehad? Het is nog niet allemaal over kennelijk. Zoals jij reageert, niet normaal mens.
Opvoeden gaat niet perse beter of slechter door een of twee ouders (kan ook twee moeders of twee vaders zijn). Misschien dat jij het in je eentje goed kan, ik weet niet eens of je kinderen hebt, dat zeg je niet. Dus niet generaliseren. Dan zijn die anderen inderdaad intelligenter.
Je weet de boel wel op te fucken, da's wel weer leuk.

carloz | 10-08-05 | 14:21

@Annienas
Vind het niet leuk hoor, dat vrouwen minder aansprekende resultaten hebben neergezet door de eeuwen. Zelfde geldt bijvoorbeeld voor negers. Daar kan je hard of zacht om lachen, maar het maakt het niet minder waar. Het houdt wat mij betreft geen enkel waardeoordeel in. Zegt meer iets over de machtsverhoudingen dan over capaciteiten. Dat de grootste ellende eveneens van witte mannen afkomstig is, is ook 100% juist. Mijn opmerking aan het adres van de Dirty Harries was dan ook ironisch van aard.

Der Icebear | 10-08-05 | 14:18

Tv is in feite een passief medium, je krijgt het op je afgevuurd en laat je alleen met je emoties. Eyeworks (oa.) speelt hier heel geraffineerd in door het publiek met top 10-en enzeau zeggenschap (lees: betrokkenheid) te bieden. Waardoor het nog lijkt dat ?dit is wat de mensen willen? ook.
Ik denk dat men kijkt omdat het áángeboden wordt, niet omdat men vraagt.
Andersom, inderdaad Starf*uckert, stopt het aanbod als men niet kijkt (Glazen Huis bijvoorbeeld). Alleen dat zal met dit programma, áls het op de buis komt, niet gebeuren, omdat het een geval van ?nog nooit vertoond? is.

Het past eigenlijk naadloos in het tijdsgewricht waarin we ons bevinden: morele herwaarderingen etc.
In de wandelgangen van het Hilversumse is dit land overigens al omgedoopt tot Molland,? maar niet omdat mister John zelf mogelijk vele (uiteraard onbekende) nazaten heeft?

*mengt zich verder niet in de (eeuwenoude) discussie over man en vrouw versus hun kwaliteiten*

Kudtkip | 10-08-05 | 14:12

@Thygros

Nee, die cijfers heb ik niet. Mogelijk kan het Trimbos instituut je daar aan helpen of zoek zelf ff. Enne, dat lage sociale klasse een invloed zou kunnen hebben op het opvoedingsresultaat, dat heeft je toch niet echt verbaasd hopelijk?

@Vlinderina

Nee, dit is niet America, hier hebben we respect voor de moeder van Rowena en de moeder van Savanna...

Bucket of Shit and P | 10-08-05 | 14:07

Dit is natuurlijk precies wat we nog nodig hebben in Nederland. Naast een bevalling in het BB huis natuurlijk.......
De BB-Baby en de Spermshow-Baby worden later vast dikke maatjes, geweldig toch?

Hoe hebben we toch al die jaren zonder dit soort vermakelijke programma's gekund?

@smerigeharrie & der icebear: Achter een succesvolle man staat toch altijd een verbaasde vrouw?
En naast de eiffeltoren zijn er ook wat minder leuke dingen die mannen in de geschiednis en heden bewerkstellig(d)en!

*gaat even een "gammakastje" in elkaar schroeven*

Annanas | 10-08-05 | 14:03

@Starf*cker
Ga jij maar lekker door hoor. Je hebt geen idee met wat voor klompen jij door een porseleinkast dendert.

zweefvlieger | 10-08-05 | 14:02

Mede door zulk soort programma's komt Nederland meer en meer in een verval.
Dan staat men er van te kijken dat er geen waarden en normen meer zijn :P

Rest In Privacy | 10-08-05 | 14:01

shit ik bedenk me net nog een reden waarom...
kinderen die opgroeien in bv een eenoudergezin hebben vaker fcuking problemen...? HEEL MISSCHIEN kan dat komen door de fuckedup shit wat ze daarvoor hebben meegemaakt... in een 1 oudergezin zijn ze dan beter af, als die ouders bijelkaar waren gebleven dan waren ze nu allemaal Marcianootjes (die ik trouwens net tegenkwam als schoonmaker hier... hij zei ook nog: "Hai")

Vlinderina | 10-08-05 | 13:56

hi guys..
ik dacht dat we hier nu wel mee klaar waren,..... FFS!!
@Smerige harrie
2 dingen;
1: je naam zegt al zoveel dat ik eigenlijk niks meer hoef te zeggen
2: ik zou jou kunnen laten zien, dat jouw misvattingen over vrouwen... mis zijn. In levende lijve, met een klap op je snuit!:)
@Bucket of s a p
Dat is America, daar wonen we niet. Klinkt het bekrompen? Ik denk dat menig Nederlander met me eens is, dat het daar een andere cultuur is (nog fuckedupper dan hier).
Daarbij komt dat ik die stukken niet eens gelezen heb, want het maakt me allemaal eigenlijk geen flikker meer uit, het is *&*%^*(*&** bijna 14 uur en we zitten al bijna weer aan de fcuking koffie toch.

Vlinderina | 10-08-05 | 13:52

@bucket: daar worden de lagere sociale klasse net zo gevaarlijk genoemd.... heb je ook nederlandse cijfers? zit nog wel een groot verschil tussen

Thygros | 10-08-05 | 13:52

@thygros
Mee eens. Daarom heb ik het voor de zekerheid ook maar niet zo gesteld...

knutsel | 10-08-05 | 13:40

@Dirty Har,
Dat is een scherpe observatie van je. Vrouwen hebben in de geschiedenis vrijwel niets tot stand gebracht. Piramides, Bach, Julius Ceasar, Picasso, Napoleon, Eiffeltoren, 100 meter binnen 10 seconden: allemaal mannen of door mannen totstand gebracht. Ik geloof overigens niet dat dit een existentieel gevolg is van het vrouw zijn. Ze kunnen het misschien wel, maar het is gewoon nog niet echt gelukt.

Der Icebear | 10-08-05 | 13:36

@Fladderend vlindertje
Uiteindelijk kunnen vrouwen bar weinig alleen. Geen Gamma-kastje in elkaar schroeven, geen politiek bedrijven (daarom was Thatcher ook een man), geen technische ontdekkingen doen.
.
En zeker geen kinderen alleen opvoeden. Als je in een beetje multi-culti stad woont (Amsterdam), weet je dat bijna alle matties worden opgevoed door alleen hun moeders. De vaders zijn te druk met hustlen, werken, chillen, whatever. En juist die jongeren vormen de grootste groep ongedisciplineerde drop-outs in onze maatschappij.
.
Voor orde in het gezin heb je af en toe toch een stevige mannenhand nodig. Neemt niet weg dat Nederland een nogal verwijfde maatschappij heeft (had?), waarin veel dames echt geloven in de punten die je noemt.

SmerigeHarrie | 10-08-05 | 13:21

@legal view
Kostelijk leesvoer die site van jullie. Sinds wanneer moet 'recht' met een hoofdletter worden geschreven? We zitten hier niet in Duitsland, maestro.

Der Icebear | 10-08-05 | 13:07

@knutsel; das wat anders, maar dat zegt niks over de kwaliteit van de opvoeding. Zo kan ik me voorstellen dat een kind als snel beter af is met eenouder dan met twee tokkies

Thygros | 10-08-05 | 12:59

Ik zal wel weer te simpel denken, maar hoeveel onderzoekscijfers heb je nodig om te bedenken dat het opvoeden van kinderen met zijn tweeen makkelijker is dan in je eentje ?

knutsel | 10-08-05 | 12:40

.
Het blijft nog de vraag of een show als deze wel mag. Het CDA had destijds wel een punt met de verwijzing naar de Embryowet. Het zal van de invulling van het format afhangen of een uitzending als deze is toegestaan naar Nederlands Recht. Zie: www.wieringa-advocaten.nl/blog/nlblawg...
.

LegalView | 10-08-05 | 12:34

Er bestaat in Rusland een programma waar ze 12 mensen uit een vliegtuig laten springen. Degene die zijn parachute als laatste opentrekt is de winnaar. Kandidaten?

Dokter Spin | 10-08-05 | 12:34

@Thygros. Ik kan je helaas geen boek lenen. Ik zou zo zeggen kijk eens op google onder tweeoudergezin. Krijg je heel wat leevoer. Om je nieuwsgierigheid te bevredigen geef ik er één:
www.cbs.nl/nl/publicaties/publicaties/...

Dokter Spin | 10-08-05 | 12:26

@Zweefteefje, weer een beetje frustie aan het doen? lighten up dude!
Verder fantastisch dit, misschien is het naar een fijn verhaal van Stephen King een idee om ook "Tredmolen voor Euro's" te gaan maken, mensen met hartproblemen of astma in een enorm hamsterrad stoppen, vragen stellen en bij een fout antwoord steeds een tandje harder laten rennen.
Ideetje, Talpa?

Pornstar | 10-08-05 | 12:26

hierna komt de trip to biggest brother oftewel. we stoppen 12 terminale patienten in een verpleegtehuis en laten 24 uur per dag de camaras lopen. er worden geen mensen per sms weggestemd maar je kunt wel prijzen winnen als je de juiste volgorde van overlijden voorspelt.

dit geheel past mooi in het idee van privatisering van de zorg, tenslotte hoeft de staat nu geen geld te betalen voor de verzorging maar doet talwalhallapa dat wel. voor de bewoners, die hebben nog nooit zoveel aandacht gekregen en al hun kinderen en kleinkinderen komen opeens veel vaker op bezoek,

specials over ruzie over de erfenissen,

nieuws flashes bij overlijden, enz

kan toch een mooie respectvolle show worden lijkt mij,

frozenhenk | 10-08-05 | 12:20

Die kinderen moeten zelfs voor hun conceptie al tegen hun eigen "ouders" beschermd worden. Ongelooflijk...
Bescherming. Stabiliteit. Rust, reinheid en regelmaat. Dit zijn de zaken die kinderen nodig hebben. Volgens mij maakt het niets uit of het door 1 man, 1 vrouw, 1 man en 1 vrouw, 2 mannen of 2 vrouwen wordt verzorgd, als het maar goed geregeld is.
(Overigens ben ik het in bovenstaande discussie meer met vlinderina eens.)

knutsel | 10-08-05 | 12:16

Ik dacht altijd dat sbs 6 een ranzig porno kanaaltje was, maar ik denk bij het lezen van dit soort wanstaltigheid, dat sbs 6 een onschuldig libelle/margriet zendertje is geworden.
Zou Jack Spijkerman dit van tevoren geweten hebben? en wat komt hierna een gangbang party met een geit? sodemieter toch op!

Karel Kruizenruiker | 10-08-05 | 12:13

@Thygros
;)
eigenlijk wel ja!!! ik blijf hangen in de stijl van eerste posters reactie:
"Ik wil dan ook seks! en verder niets!;-)"

. innocent x 10-08-05 @ 08:31

(geen stijl!!)

Vlinderina | 10-08-05 | 12:09

@zweefvliger: is niet zozeer achterdocht naar jou, maar eerder verbazing. Ik zie in mijn omgeving heel andere dingen. Het zijn juist vaak kinderen uit probleemgezinnen die in de verdrukking komen, door drankproblemen, of werkeloosheid en de stress en de huwelijkscrissis die daarmee gepaard gaat.
Ben dus wel erg benieuwd naar de cijfers en naar een evt achterliggende oorzaak.
Neem het me dus niet kwalijk, tis gewoon puur uit interesse dat ik dat soort dingen wil weten.

Thygros | 10-08-05 | 12:08

Hoe ranziger, hoe meer kijkers.
Welkom in Nederland... Wat een zielig volkje.

Dikke tieten | 10-08-05 | 12:07

@vlinderke: Nou moet ik het toch voor zweefvlieger opnemen, hij zei niet dat jij dom bent, hij zei alleen dat ik intelligenter reageerde.
Kijk daar heeft ie wel een groot punt natuurlijk! ;-)

Thygros | 10-08-05 | 12:03

@Thygros

Van mij mag je. Maar het komt niet leuk over. Alsof je gewoon weigert te geloven wat ik schrijf. Waarom die achterdocht?

zweefvlieger | 10-08-05 | 12:03

@zweefvlieger
sorry nog heel even
het is mij duidelijk vanaf moment 1 dat wij communiceerden (in andere topics) dat jij moeite hebt om met vrouwen om te gaan, en dan vooral sterke vrouwen die een uitgesproken mening hebben.
Duidelijk beschadigd in je verleden. Is jouw niet kwalijk te nemen. Maar eh, val mij er niet op aan ok. Je moet je niet zo blootgeven joh, das alleen maar gevaarlijk, vooral op gs... waar mensen heel vaak overal een grote grap van maken.... net zoals ik....
(ga het niet hebben over intelligentie alsjeblief, want eh, dat lijkt me een ongewonnen zaak voor jou..)

Vlinderina | 10-08-05 | 12:01

@zweefvlieger: ik zal eens zoeken naar die cijfers, want mij klinken ze onbekend in de oren.

@DokterSpin: hehe, met zo'n nick denk je dat iedereen onder een steen woont natuurlijk.
Algemeen wetenschappelijk aanvaard? Door het wetenschappelijk instituut van het CDA misschien. Kom eens met wat feiten dan, als je er zo van overtuigd bent moet het niet moeilijk zijn je gelijk te bewijzen.

Thygros | 10-08-05 | 11:56

@Starf*cker 10:59 : "Advies: gewoon niet kijken".

Je denkt toch hopelijk niet dat ik ZoNdEr jouw waarschuwende woorden WEL naar dat zaadprogramma zou kijken he? ;)

TM | 10-08-05 | 11:56

@zweefvlieger
respect dan maar,
ik zeg niks meer.

andere radio zender alsjeblief

Vlinderina | 10-08-05 | 11:50

@Vlinderina

Nog eens: goed lezen! Het zijn NIET mijn ideeën. Thygros toont heel wat meer intelligentie in zijn reactie dan jij, da's wel duidelijk.

zweefvlieger | 10-08-05 | 11:46

LOL. Intellect is ondergeschikt aan moraliteit. Die hou ik er in. Mooie Pay off kreet voor GS.
@Vlinderina en Thygros: onder welke steen hebben jullie gezeten? Algemeen wtenschappelijk aanvaard dat een tweeoudergezin GEMIDDELD de beste voorwaarden schept voor kinderen om in opgroeien.

Dokter Spin | 10-08-05 | 11:45

@Thygros

Ik heb naar jullie beiden in een keer gereageerd, dus wat niet op jou slaat, is niet voor jou bedoeld. Maar ik wilde wel wat algemeen inzicht geven in deze materie.

Overigens heeft het niets te maken met wat ik zelf vind, maar zijn het feiten die onderzocht zijn door kinderbeschermingsinstanties zoals bijvoorbeeld RAAK.

Dat jij homo bent, vermoedde ik wel, maar zoals ik al schreef, heeft dat er niets mee te maken.

Wat Der Icebear schreef, klopt als een bus. Dat is ook vaak het moeilijke ervan. Ik heb godzijdank een totaal andere instelling tegenover mijn kinderen gehad, maar dat is mede te danken aan met wie ik getrouwd ben. Ik zeg wel eens voor de grap: ik had een kleuterleidster nodig, dus ben ik er maar mee getrouwd. Toch zit er wel iets waars in, want ze had in het begin soms drie kinderen op te voeden.

Ik geef nou heel veel van mezelf bloot, maar gelukkig kan dat bij GS omdat ik hier anoniem blijf. Daarom heb ik er geen moeite mee om dit allemaal te vertellen.

zweefvlieger | 10-08-05 | 11:44

En de vervolgshow? Dat het kind, net zo gewenst als een nieuw bankstel of een nieuwe TV, opgroeid voor galg en rad? Omdat mamma niet in staat was het op te voeden? Zien we dat a.u.b. ook op TV? Heerlijke ellende dit...

aardappel | 10-08-05 | 11:42

@starfucker, is dat niet annette de vries,

www.adformatie.nl/nieuws/nieuws2005-02...

en wat die show betreft, nog 10 jaar en de zender die dan hernoemd is in talpa al akbarh zal alleen nog maar door de paus uit mekka gesteunde programma's uitzenden, niet dat er een islamitische revolutie opkomst is maar gewoon omdat die zender te koop is. en hoe lang moet het duren voordat prins sheik fuckknowswhat bedenkt dat je beter zo je geld kunt besteden.

overgens is fryslân dan al zelfstandig en veilig en vrij

frozenhenk | 10-08-05 | 11:42

lunchpauze.nl

HyBriD VorTeX | 10-08-05 | 11:41

@zweefvliegende mug
quote:
"Zelf heb ik een minder leuke jeugd achter de rug, om het maar eens zwak uit te drukken (zie www.knokkers.nl), dus ik spreek uit ervaring in alle opzichten."

Dat zijn dus jouw eigen woorden. Nergens hebben wij gezegd dat jij mishandeld bent door je vader (dat maak je er zelf van... maar het blijkt nu dus iets anders heel vreemds te zijn..)

Ten tweede, net wat Thygros zegt, Where TF heb jij die info van? Dat GEMIDDELDE... kun je dat even aantonen dat dat waar is? Daar gaat het dus om, jij roept dit en dat, maar het zijn alleen maar jouw ideeen, die nog niet eens uit eigen ervaring zijn voortgekomen.
*completely fcuking puzzled*

Vlinderina | 10-08-05 | 11:37

@zweefvlieger
Wat vaak schijnt voor te komen is dat slachtoffers nieuwe slachtoffers maken. Jij kan trots op jezelf zijn. Voor wat betreft de opmerking van Starfukker over je intellect; intellect is ondergeschikt aan moraliteit.

Der Icebear | 10-08-05 | 11:34

@pannie11.30: Zat al te wachten tot iemand er mee zou komen ;-) Heb je er lang over moeten nadenken? Ja klopt, omdat ik mijn vader nooit zag ben ik homo geworden.... Mijn broers ook, maar dat weten hun vriendinnen nog niet en mijn zus zit nog in de ontkennings fase *gaap*

Thygros | 10-08-05 | 11:34

*komt net binnen, neuriet onmiddellijk 'Sesamzaad.. See-sam-zaad'...*

TM | 10-08-05 | 11:32

Thygros 10-08-05 @ 11:04
Nou weet ik waarom je homo geworden bent!

Pannie | 10-08-05 | 11:30

@zweefvlieger: Nou effe je beide beentjes op de grond, ik heb het nergens over jouw ervaring gehad, vind ik namelijk ook niet echt intereassant aangezien je dan een gekleurd beeld kan hebben.

Heb je cijfers dat het risico hoger zou liggen of is dat je eigen idee ? In mijn omgeving merk ik niet dat kinderen slechter af zijn in eenoudergezinnen, ken verder geen homostellen met kinderen, maar door de dingen die ik daar van mee kreeg via de media lijkt het me juist erg goed te gaan. Juist omdat dat dus erg stabiele gezinnen zijn voor die kinderen omdat ze weten wat er speelt ze erg veel moeite hebben moeten doen om een kind te adopteren enzo.

Thygros | 10-08-05 | 11:29

@Vlinderina
@Thygros

En weer blijkt lezen heel moeilijk. Ten eerste: waar zeg ik dat ik mishandeld ben door EEN van de ouders? En dan meteen maar aannemen dat het dan wel de vader zal zijn geweest? Nee, ik zeg NIET of het een of beide was en ook niet wie dan.
Verder zeg ik nergens dat het PER DEFINITIE niet goed gaat in een eenoudergezin, ik zeg alleen maar (lees het nog maar eens goed) dat het GEMIDDELD beter is als er een vader EN een moeder zijn. Niets meer of minder dan dat. Dus eenoudergezinnen en zo kunnen beslist wel goed werken, maar het risico is bij zulke gezinnen toch hoger. GEMIDDELD dus!

zweefvlieger | 10-08-05 | 11:19

is de spermashow niet meer als een mislukte
gangbang ? ,waarbij je een stel rukkende pubbahs ziet proberen te scoren in een medicijnpotje.

teringtubbie | 10-08-05 | 11:15

@Brusselmans Yep, na wat liposucties.

Starf*cker | 10-08-05 | 11:10

@. Bucket of Shit and P
nope, dan staat ie weer op wehkamp of op speurders...

HyBriD VorTeX | 10-08-05 | 11:07

Arm kind...

Wat gebeurd er mee als de show over is en het geld allang weer op?

Gaat moe het kind dan verhuren ofzo?

Bucket of Shit and P | 10-08-05 | 11:04

@zweefvliege: ik ben doordat mijn vader voer toch wel een produkt van een eenoudergezin. Heb me er geen moment druk over hoeven maken. Het zal je misschien verbazen dat er naast het gezin nog andere factoren zijn die invloed hebben, noem idd een school, maar ook ooms en tantes, buren en vrienden/vriendinnen van de ouder.
Een kind kan dus in een eenoudergezin of bij een homostel net zo goed en ik denk in veel gevallen beter af zijn dan bij een standaard gezin. Juist omdat die bewuster kiezen en de problemen van te voren onderkennen.

Thygros | 10-08-05 | 11:04

@ Doktor

Bij het journaal proberen ze niet eens serieus te zijn. Nieuws moet 'luchtig' gebracht worden volgens grootvizier Laroes. En Frederiks is tenslotte hilarisch.

@ Style

Tja, ikzelf ben in de kunst van het schouder ophalen aardig bedreven. Wel ben ik het met je eens dat vergaande onverschilligheid Nederland de afgelopen 40 jaar geen goed heeft gedaan. Ik ben echter op mijn hoede wanneer van bevoegde zijde weer aanstoot wordt genomen van e.e.a.

Brusselmans | 10-08-05 | 11:04

@zweefvlieger
goed, wat ik totaaaal niet begrijp dan, is dit:
als jij niet goed bent behandeld door 1 van je ouders, waarom geef je dan nog steeds voorkeur, zelfs in zo'n situatie, dat beide ouders moeten opvoeden. Als ik jou spul lees, dan zeg jij dit namelijk. Je zegt, dat zelfs al is 1 van de ouders een waardeloze drol, dan is het kind toch het beste af, als die drol aanwezig is, omdat het kind nl, no matter what, het beste opgroeid met 2 ouders, en dan wel een man en een vrouw.
Dit is op zijn minst gezegd heel vreemd.

Vlinderina | 10-08-05 | 11:04

@Zweefvlieger Bestaat er ook een TBS voor intelectuele laagvliegers? Dit soort verhalen en opvattingen vind ik ethisch nog achterlijker dan de sperma van Talpa.

Starf*cker | 10-08-05 | 11:03

@style.councillor
Geloof niet dat jouw Pim ranz-tv probeerde te doorbreken. Hij heeft er juist aan bijgedragen met die verrukkelijke verhalen over de smaak van zaadjes

Der Icebear | 10-08-05 | 11:03

O, nog effe dit: ik ben een gewone vader in een gewoon gezin, met een zoon en een dochter. Mijn echtgenote staat al jaren voor de klas in een basisschool, bij voorkeur in de onderste drie groepen.
Zelf heb ik een minder leuke jeugd achter de rug, om het maar eens zwak uit te drukken (zie www.knokkers.nl), dus ik spreek uit ervaring in alle opzichten.

zweefvlieger | 10-08-05 | 10:59

@Carpa 100% eens. Maar laat meneer De Mol lekker zijn verantwoordelijkheid nemen. En verder is iedereen die er naar kijkt net zo van de pot gerukt als De Mol zelf. Zappuh dus ...

@Thygros OOk met jou ben ik het eens, maar laat John maar gewoon de verantwoordelijkheid voor dat kind nemen. Het probleem blijft al die sensatiezoekers die kwispelend het programma zullen bekijken. Die zijn gek en medeverantwoordelijk. Het idee is trouwens van de Larense sperma-container Marijke Schaaphok, ex-Endemol. Die heeft na veel pijpen en vooral liters sperma doorslikken een sperma-feitisj. Die komt al klaar van de lucht van sperma. Type strenge meesteres. Advies: gewoon niet kijken.

Starf*cker | 10-08-05 | 10:59

@Thygros
Als je wat ervaring hebt met mensen die kindermishandeling hebben ondergaan, dan zou je weten dat een kind over het algemeen beter af is met een moeder EN een vader. Als een van de twee ontbreekt, is ook de opvoeding eenzijdig. Inmiddels is dat ook al gebleken op school: als er vrijwel geen mannelijke onderwijzers meer zijn, beginnen de kinderen een beperktere kijk op de wereld te krijgen.
Mocht het je ontgaan zijn, ook de wereld bestaat uit vrouwen EN mannen.
Maar dat is natuurlijk nooit een garantie voor een goede opgroeiomgeving, er is alleen maar aangetoond dat een stabiele en goede omgeving duidelijk meer voorkomt bij gezinnen met moeder en vader dan bij eenoudergezinnen of homofiele gezinnen.
En daarmee zeg ik dus NIETS over homo's zelf, daar sta ik totaal neutraal tegenover.

zweefvlieger | 10-08-05 | 10:56

Wat mij irriteert is dat iedereen maar kinderen mag krijgen. Ouders van wie al meerdere kinderen uit huis zijn geplaatst. Broer en zus die in dezelfde inrichting zitten. Als iemand zich wenst te perverteren voor tv kan de kijker zelf beslissen, maar het kind heeft nog geen stem.

Der Icebear | 10-08-05 | 10:55

@Brusselmans: "serieus bedoelde bagger". Zoals het NOS journaal?

Dokter Spin | 10-08-05 | 10:51

@Brusselmans
Ik kan tot op zekere hoogte meegaan in je redenering. Ranz tv negeren door ontwijk gedrag te vertonen is een verschijnsel wat helaas precies past is onze hedendaagse maatschappij en wat the late Pim probeerde te doorbreken.

Als er misstanden zijn, je ergert je ergens aan etc, is het wel heel gemakkelijk door net te doen of het niet bestaat en er met een boog om heen te lopen.

Vergeten wordt wel eens dat die bogen steeds groter worden en de dat mentaliteit van, ik trek me nergens wat van aan want ik maak het voor mezelf wel prettig, usance wordt.

Een letharigsche samenleving waar eenieder voor zich leeft lijkt me juist iets om van weg te bewegen Wat niet zeggen wil dat ik terug wil naar een jaren 60-70 cultuur toen per definitie overal tegen aan geschopt werd, met name door linksche salonsocialisten in wording.

style.councillor | 10-08-05 | 10:49

@brusselmans: persoonlijk vind ik het groostste probleem dat dit programma een "produkt" oplevert, een kind, dat kind heeft geen stem in het geheel, maar er word wel geprobeerd geld te verdienen over zijn rug. Dat kun je van bijv. een Het spijt me niet zeggen, daar kunnen mensen zelf voor kiezen. Dit kind kan straks als ie 18 is via een rechtszaak misschien proberen om herhaling of het vertonen van flashbacks te voorkomen, maar thats it

Thygros | 10-08-05 | 10:47

ik wil linda de mol bevruchten.

succesvol | 10-08-05 | 10:34

@ Dokter Spin

Het zal wel aan te wijten zijn aan mijn chronische gebrek aan smaak, maar er is zoveel serieus bedoelde bagger op televisie waarin het "klootjesvolk" heel wat onheuser bejegend wordt dan de freakshows van De Mol.

Los daarvan ben ik het in het geheel eens met Starf*cker. Als je het gebodene kudt vind, dan kijk je maar wat anders. De Mol & co leven van de kijkcijfers dus zodra deze stagneren zal het aanbod snel genoeg veranderen.

Zo niet, valt er te concluderen dat er genoeg lieden naar kijken, ook al geeft het gros dat niet toe.

Wie keek er immers naar Sex voor de Buch?

Brusselmans | 10-08-05 | 10:34

Kijk dit is PRECIES wat de Mol wil, reclame positief en/of negatief.
Zolang er maar gepraat wordt over de nieuwe zender Talpa, hoe maakt niet uit, maar in de media staat ie volop in de belangstelling.

Goedkopere reclame kan je nergens hebben, dit zijn allemaal media stunt, en show, om de aandacht te krijgen.
En weer lukt het de Mol, om lekker media-geil te zijn.

s stiefzoon | 10-08-05 | 10:31

Robin van P. schijnt al meegewerkt te hebben aan een proefaflevering, zij het dat de vrouwelijke kandidaat van niets wist,

style.councillor | 10-08-05 | 10:29

Ik voorzie trouwens wel problemen als het kind meegaat doen met "zo vader, zo zoon"de panelleden en de kijkers weten allang wie de vader is want die heeft moeder live op tv uitgezocht.

Thygros | 10-08-05 | 10:27

En mocht het programma na 4 maanden niet meer in trek zijn, dan worden er dus een aantal illegale abortussen gepleegd... kindermoord na die tijd. Allemaal bagger.

HyBriD VorTeX | 10-08-05 | 10:26

@ Brusselmans: Het spijt me = berouw na de zonde;
Het nieuwe programma (werktitel "Hang 'm er in") is alleen maar zonde van onze tijd....

Dokter Spin | 10-08-05 | 10:25

Van lijpe situaties krijg je onherroepelijk lijpe kinderen en zo zitten we reeds in een steeds lijpere maatschappij, opgevoed door te jonge meisjes uit de lijpe kindercrèche die zelf nog niet eens weten dat de aarde slechts één van de 10 planeten is. Ga maar na sinds 1990 zo...

HyBriD VorTeX | 10-08-05 | 10:24

-edit stamcafe lutser!-

Vlinderina | 10-08-05 | 10:24

@Starf*cker 10-08-05 @ 10:13
[..]Of afgelopen zondag een fabuleuze Mart Smeets in de Eneco Tour op het moment dat het peloton verneukt wordt door de jury.[..]
Dat was idd fantastische TV. De sporadische krenten in de gigantische media brei bullshit.

Lekker Belangrijk© | 10-08-05 | 10:23

@Starf*cker jawel, het lijkt me een feit dat als het uitgezonden wordt er veel mensen naar gaan kijken (uit sensatiezucht) maar maakt dat het ethisch juist? En zou er om die reden niet tegen opgetreden moeten worden. Ik vind het doorslaggevende argument om tegen te zijn dat degene die er (waarschijnlijk) het meeste last van zal krijgen, nl. het kind in kwestie, er logischerwijs niets over te zeggen heeft danwel er iets aan kan doen.

En over Nieuwe Revu gesproken, heeft iemand hem al gekocht en ingescanned???

En inderdaad, Mart Smeets is goed te pruimen als het over wielrennen gaat (maar dan ook alleen als het over wielrennen gaat).

Carpa | 10-08-05 | 10:21

@ stretch, slaapgebrek slaapgebrek.
Maar goed, morgen slaap ik heerlijk uit, en daarna een heerlijke brunch nuttigen.
Met een broodje pindakaas, om mijn grijze celletjes een beetje meer te stimuleren.:)

~Pyro~ | 10-08-05 | 10:21

Leuk hoor zo'n marmottenrace met spermacellen. Albert Mol diet niet meer meer, Sjakkie Zwart, Jos Brink en André van Duijn zijn wat op leeftijd geraakt, maar wat actief fluïde materiaal kunnen zij nog wel leveren.

Waarmee Arnie A.(sommigen kennen hem als Reinout O. van Eyeworks) definitief toegetreden is tot de grootheden van tv ranz. producerend Nederland en omstreken.

Wellicht dat hij via zijn Ega Pam van de haarreclame (sommige kennen haar als Danielle O-O) wat geriesdroogd genen van Lance Armstrong kan losweken, voor de snelle hap.

style.councillor | 10-08-05 | 10:21

@. Carpa
Mja, dat was eigenlijk staatsgeheim, maar bij deze...
@. Thygros
Mja, maar het 'doe het zelf gamma -gehalte' is gewoon te hoog. Dat er zo simpel en licht gedacht wordt over het nemen/krijgen/maken/ontwikkelen van een kind is buitengewoon absurd. En ja een kind heeft ook rechten, zoals het recht op een vader. Daar moet veranwoordelijk mee omgesprongen worden.
En een bom doet boem, maar dat is mijn visie.

HyBriD VorTeX | 10-08-05 | 10:19

Waarschijnlijk zou ik schouderophalend doorlopen.
En mij afvragen wat is er toch met die wijven van tegenwoordig aan de hand.
het woordje sperma en mond kan ze doen ontvlammen.
Allemaal gezeik dat Feminisme ga godverdomme werken ofzo

AnyKey | 10-08-05 | 10:18

Ik zie in -pak 'm beet- "Het spijt me" heel wat meer cynisme dan in een wanstaltig gedrocht als dit..

Brusselmans | 10-08-05 | 10:16

Dit wordt een kijkcijfer knaller... vooral als John het uitzend voor, tijdens en na het voetbal.

Specht | 10-08-05 | 10:15

@tubifiks
Goed plan. Had ik ook kunnen verzinnen. Of iets van welke blinde haalt de overkant van het mijnenveld. Kan je sms´en welk nummer denkt dat gaat winnen. Onder de winnaars wordt dan een volledig geregelde tocht verloot langs de Abu Ghraib gevangenis, dan door naar Guantanamo bay en dan een bezoek aan onze boys in Afghanistan met als klapstuk een volledig verzorgde lunch met minister Zalm en Job-de pickwickman-Cohen

D.Bader | 10-08-05 | 10:14

@HyBriD VorTeX 10-08-05 @ 10:10 haha Talpibaan, Talpanistan nu zie ik het, John gaat net als GS voor wereldheerschappij....

Carpa | 10-08-05 | 10:13

@hybrid: ik denk dat een vrouw die er bewust voor kiest om alleen een kind te krijgen en op te voeden daar bewuster mee bezig is dan een stel dat na anderhalf jaar huwelijk aan kinderen begint omdat de wederzijdse ouders zeuren en vriendinnen ook al aan het grut zit.
Van die ouders die een tophypotheekje hebben genomen toen ze nog geen kinderen hadden en beide full time konden werken en dan nu gaan zeuren dat de kinderopvang te duur is en dat ze geen geld meer over hebben voor leuke dingen.
Of nog erger een stel dat in een huwelijkscrissis zit en dat proberen op te lossen met een kind.
Een Bom denkt daar tenminste over na.

Thygros | 10-08-05 | 10:13

@Carpa Kan zijn. Maar dat is blijkbaar een gevolg dan van 1) "ons" kijkgedrag en b)de compromisloze jacht op kijkcijfers van De Mol en zijn vrienden. TV is namelijk hardstikke democratisch, net als pakweg de Nieuwe Revu. Verlies van kijkers of lezers leidt onmiddelijk tot aanpassing. Er zijn gelukkig ook mooie programma's. De NPS had deze week een schitterende documentaire over de schrijver Willem Wilmink. Of afgelopen zondag een fabuleuze Mart Smeets in de Eneco Tour op het moment dat het peloton verneukt wordt door de jury.

Starf*cker | 10-08-05 | 10:13

@. Vlinderina
Als ik jou op straat zou tegen komen en je dit tegen me zou zeggen in my face, zou ik je gigantisch op je bek slaan.

Mwa thats fair.
iets afspreken?
Kheb wel zaad geen porsche is dat een bezwaar?

AnyKey | 10-08-05 | 10:13

@. Carpa
Talpa killer... UnieTalpa bomber... Mohammed Ali al Talpi... Talpi Simpson... Tarciano Talpernst...

HyBriD VorTeX | 10-08-05 | 10:10

@~Pyro~; je voorstellingsvermogen is te beperkt. Zweefvlieger zou ook een gescheiden vader kunnen zijn die zijn kinderen nog maar 1 keer om de 14 dagen mag zien...

stretch | 10-08-05 | 10:09

@Starf*cker 10-08-05 @ 09:50 daar heb je gelijk in, maar je gaat even voorbij aan wat het in dit geval voor de betrokkenen (en dan vooral het desbetreffende kind) op de lange termijn gaat betekenen. Wat voor leven krijgt een puber wiens vriendjes ontdekken dat hij d.m.v. een spelshow verwekt is? Dat wordt een potentiële serial killer.....

Carpa | 10-08-05 | 10:08

@snoei, Lyndie is zwak beschaafd.
Dus die maakt geen kans, of juist weer wel.. hmmmm

~Pyro~ | 10-08-05 | 10:06

. OversteKarremans

en wie dat ontkent keert zich tegenover een geheel firmament!!

vinque | 10-08-05 | 10:06

@. Thygros
Het is net alsof je een kindje uit de Wehkamp trekt met 9 maanden levertijd (niet goed, geld terug garantie) en voor je vakantie in een asiel dumpt of aan een boom knoopt... die kant gaat het moraal van het verhaal wat op... en dat is verontrustend. Vind ik.
.
Mocht het kindje binnen 3 jaar fabrieksafwijkingen vertonen, dan moet je eerst een RMA formulier invullen en opsturen... het na controle gratis omgeruild door een ander exemplaar.

HyBriD VorTeX | 10-08-05 | 10:06

ik wil een show waarin invalide kindjes bungeejumpen zonder touwtje, tis wel geen klaarkomen maar het spettert wel lekker..

Tubifiks | 10-08-05 | 10:06

Weet iemand al wie het gaat presenteren? Ikzelf stel voor een bekende van ons allemaal te doen: Lynndie England (We kennen haar nog van de Abu Ghraib). Kijk eens ff naar de link hieronder hoe ze de piemels aanprijst!!!
www.planet.nl/planet/show/id=488459/co...

snoei | 10-08-05 | 10:04

zweefvlieger heeft geen vader, en zijn moeder was niet zo liefdevol?
Tssss, komt ook wel goed met jou hoor. :)

~Pyro~ | 10-08-05 | 10:03

@. Starf*cker
Ja dat is wel zo, maar ik blok liever gewoon de hele zender of programmeer het niet in. Veel beter voor de kids ook. Hoewel ikzelf alleen nog plezier beleef aan CNN, NG of Discovery en de Lama's. Dus heel vaak staat de tv niet aan... selectief ontwijk gedrag ofzo, jammer dat het nodig is.
@. Lucifer
Ik denk dat wij daarvoor met te weinig zijn... was met big brother ook al zo. Maar ik volg je advies zeer zekers op, uit vrije wil en met goede hoop.

HyBriD VorTeX | 10-08-05 | 10:02

De jostiband heeft zich massaaal als donor opgegeven

D.Bader | 10-08-05 | 10:02

Bij gebrek aan kandidaten zal Sjonny zijn eigen mol in Linda haar grot douwen. Past goed bij die Gooise insestkliek.

Atletico | 10-08-05 | 10:00

@gerookte paling Ik kom inderdaad uit een ziekenhuis want daar ben ik geboren. Mijn ouders waren nog wat ouderwets en daarbij kon je toen nog niet op TV geboren worden. je had toen alleen NL 1, 2 en 3

@MacManiac
Ik heb wel goede geloofsbrieven vanuit de TBS kliniek. Daar zeggen ze dat ik niet gek ben, maar een creatieve geest die onderdrukt wordt door de moderne maatschappij.

@Ahasveros
Dat is juist de bedoeling!!!

D.Bader | 10-08-05 | 10:00

@zweefvliger: wat klets je nou "recht"op een vader? Het gaat er toch om of een kind in een stabiele liefdevolle omgeving komt als bewuste keuze en niet als bezigheidstherapie in een huwelijk wat in een sleur zit?

Thygros | 10-08-05 | 09:59

Na het programma DE BEVALLING krijgen we nu negen maanden daarvoor het programma DE VERWEKKING?

Roberto Fransisco | 10-08-05 | 09:59

Boys, curb your enthusiasm.

Lekker Belangrijk© | 10-08-05 | 09:58

Wordt dat zaad ook gecontroleerd? Ik bedoel dadelijk doet er een soort Ken van barbie mee met 4 titels om zijn naam. Vervolgens wint Ken en die heeft voor de grap het zaad van zijn oude vriend Bubba ingeleverd. : )

Lucifer | 10-08-05 | 09:58

Gewoon niet kijken is het binnen 2 weken weer van de buis. Bovendien wie kijkt er nog naar pron zonder facials.

Lucifer | 10-08-05 | 09:53

Leuk voor het toekomstige kind."Mijn vader wou me wel maken, maar niet hebben", "Mijn moeder wou me wel, maar alleen via een publiciteitsstunt"
En dan bij elke belangrijke gebeurtenis in de bladen: x, het kind van de spermashow is vandaag 5 geworden.
Hoe verknal je een kind voordat het geboren is.

uh? | 10-08-05 | 09:53

@Vlinderina
En dat is nou net NIET waar. Het is GEEN feit, het is volkomen onwaar. En nog iets: hebben kinderen geen recht op een vader?
Nogmaals: hou nou toch eens op met die sexistische kletskoek.

zweefvlieger | 10-08-05 | 09:52

Dito dat.

..zapper | 10-08-05 | 09:50

Ach, het voordeel van een tv is dat je selectief kunt kijken. Van mij mogen ze. Er zijn EO of VPRO-programma's waar het sperma niet rijkelijk vloeit, waar je ook beter niet naar kunt kijken. Vrijheid, blijheid dankzij de afstandsbediening. Ik vind het niks, maar dat vind ik ook van pakweg 80% van Zomergasten of Goede Tijden Slechte Tijden. Dus zal ik niet gluren. Wat dat betreft is tv hardstikke democratisch.Als er veel afhaken, sneuvelt het programma vanzelf. Marktwerking dus. IK vind het veel erger dat die vreselijke Harmke Pijpers met haar gecastreerde spechten-stem met Beau van ED en Bridget een soort RTL Boulevard gaat presenteren.

Starf*cker | 10-08-05 | 09:50

@Frank Es, nog sterker.... ik heb niet eens kabel thuis.
Alleen de staatstelevjisie vind ik wel voldoende, en mijn Interpret. :)
Talpa? who gives a fuck!

~Pyro~ | 10-08-05 | 09:49

Men neme een rad, en ieder segment staat voor een specifieke combo van kwaliteiten. (Huids-, haarkleur, *kuch*intelligentie, bouw, schoonheid, enz.) We noemen het; "Het Zaad van Avontuur" i.p.v. "Het Rad van Avontuur".
Na 9 maanden de geboorte -via natuurlijke weg(!)- gegarandeerd LIVE te volgen bij John's zorgenkindje.

Kakbouter | 10-08-05 | 09:48

Vele vaste schrijvers hebben het al voorspeld, Talpa voegt niks toe. Nog sterker, het kanaal wordt niet eens op mijn TV geinstalleerd. Rukkers!!!!!

Frank Es | 10-08-05 | 09:46

@rabarberke: geloof niet eens dat ik hier zover op in wil gaan. Begin zelfs te dromen dat een raad van de kinderbescherming in dit geval preventief zal optreden of een team van psychiaters en mannen met witte jassen de studio overvalt en iedereen afvoert wegens een gevaar voor zichzelf en de samenleving

Thygros | 10-08-05 | 09:45

@ D.Bader:

Pas maar op, straks breng je JDM nog op een idee...

Ahasveros | 10-08-05 | 09:42

Ik heb niets met de islam, maar talpa is wel het andere uiterste.

Islam <=> Talpa
Mohammed <=> John de Mol
Mohammedanen <=> Mollomieten

Rabarberke | 10-08-05 | 09:40

@ D.Bader: ontsnapt uit een kliniek? ga eens gauw terug ! :P

gerookte paling | 10-08-05 | 09:39

@D.Bader... iemand met een verziekte koker wordt bij voorbaat al geen kandidaat natuurlijk... ;-)

MacManiac | 10-08-05 | 09:39

@rabarberke 9.34: uh de meeste mannen die mee doen hopen uiteindelijk de vrouw serieus te nemen, niet zichzelf

Thygros | 10-08-05 | 09:38

@zweefvlieger
Jij bent ook altijd zupergevoelig. Het is gewoon een fcuking feit wat ik zeg. Ik val jou daar persoonlijk niet mee aan, Je bent vast een goede vader. Misschien niet. Kan me niks schelen eigenlijk.

Vlinderina | 10-08-05 | 09:37

Ik heb nog wel een idee voor een nieuwe show voor Talpa:
Zoek een vrouw en laat haar kiezen waar ze sex mee wil hebben: Een waterbuffel, een varken, een hond, een paard en een koe. Deze beesten staan allemaal achter een deur met een nummer.
Eerste moet de vrouw proeven en zeggen welke smaak bij welk dier hoort. Heeft ze het fout dan moet ze door het betreffende beest geneukt worden. Maar ook nog door het beest wat ze gekozen heeft.

Als ze bevrucht is dient de wetenschap ervoor te zorgen dat er wel iets leefbaars uitkomt na de dracht.

Dit gedrocht wordt dan tentoongesteld op de televisie en mensen mogen dan SMS´en wat ermee gebeurt. Ze kunnen kiezen uit de volgende opties:

-1) De vrouw moet het gedrocht rauw opeten
-2) Het wordt voor een stel hongerige wolven uiteengescheurd en opgegeten
-3) Ze moet het opvoeden
-4) Het wordt een profvoetballer.

Dan volgen we verder wat er gebeurt.

John, als je meeleest. Vorige keer vroeg ik een tarief van ? 800.000 + ?200.000 psychiatrische kosten. Ik denk dat ik nu weer wat meer moet vragen omdat wat je nu verzint, niet eens uit mijn verziekte koker kan komen,

Dus doe ?850.000 en 400.000 psychiatrische kosten

Dank je wel.

D.Bader | 10-08-05 | 09:36

@Vlinderina... hahahahahahahahahhaaaaaaaa
JIJ durft hoor, nou nou zeg!!!

MacManiac | 10-08-05 | 09:36

@zapper
Ik ben zonder sinterklaas en al die onzin opgevoed. Of zandmannetjes. Mijn ouders logen alleen over zakgeld.

Rabarberke | 10-08-05 | 09:36

-edit stamcafe lutser!-

paladin | 10-08-05 | 09:35

Niets mis met een vrouw die HAAR kinderen zelf wil opvoeden!
Dus ga daar even niet over lopen zeiken zeg.

~Pyro~ | 10-08-05 | 09:35

-edit stamcafe lutser!-

Vlinderina | 10-08-05 | 09:35

Als vrouw zou ik zeggen: Mannen, boycotten die handel! Als je jezelf als man een beetje serieus neemt ga je hier niet aan mee doen.

En ja als het om opvoeden gaat ben je met een vrouw beter af. Mannen moeten vaak zelf nog opgevoed worden.

Rabarberke | 10-08-05 | 09:34

Vooralsnog zijn vrouwen er overigens een kei in om hun kinderen in mystiek en leugens op te laten groeien.

..zapper | 10-08-05 | 09:32

@MacManiac:

Volgens mij kan jij direct soliciteren bij Talpa. Ik heb ook nog wel een sugestie: Een nader te bepalen aantal heren gaat op de rug liggen met de Vleeschen Lans in volle glorie omhoog, en de dame in kwestie slingert aan een touw als een volleerd Tarzan en mag op de heer van haar keuze proberen te landen.

Da was ik nie | 10-08-05 | 09:32

En weer gratis publiciteit, net als natuurlijk rond het selecteren van de kandidaten, de pers die struikelt over elkaar heen om ze te interviewen. Dan de dag na de eerste uitzending, zelfde verhaal, kijkcijferkanon dit ipv zaadkanon.

Ik ga de kabel afschaffen, ontvang ik gewoon extragratis NED 1, 2 en 3 en betaal ik geen cent meer voor het ontvangen van commerciele zenders, scheelt me 14 euro pm en een hoop bagger.
Kan iemand me trouwens uitleggen waarom ik moet betalen om dit soort zooi op mijn tv te krijgen?

Thygros | 10-08-05 | 09:32

@Vlinderina

Jongens, jullie weten niet eens dat zaad in de mond niet zwanger maakt, dat de smaak van zaad onbelangrijk is bij het verwekken van een kind... denken jullie nou echt, dat we een kind van jullie willen? ALS ik het al zou doen, een BOMertje zijn, dan zou ik toch wel echt iemand kiezen, die sowieso nooit op gs komt,bakken geld heeft, zodat ik dat nooit te kort kom. Ook moet hij ongelooflijk sexy en intelligent zijn.

Als je nick Vlinderina is dan zegt dat al weer genoeg over de reacties die je daar van kan verwachten.
Op de lange duur gaan ze toch zweven.
Daarbij zit je gewoon als ieder BrEezahsletjuh te dagdromen.
LET U ALLEN EVEN OP DIT SCHREEF MEVROUW:
dan zou ik toch wel echt iemand kiezen, die sowieso nooit op gs komt,bakken geld heeft, zodat ik dat nooit te kort kom. Ook moet hij ongelooflijk sexy en intelligent zijn.
Waarom denken vrouwen toch altijd dat ze het voor het uitkiezen hebben?
De meesten zijn middelmaat oftwel 7-.
Misschien dat enkele uitschieters beoordeling 9+ nog met zo'n geile playboy met porsche thuiskomen maar de meesten van julie zal dat gewoon nooit gaan lukken.
Dus wakker worden trek aan die hemaschort en neem vooral veel zaad in de mond.

AnyKey | 10-08-05 | 09:31

@Vlinderina
Ga jij nou effe gauw opzouten zeg! Daar heb je het weer: de vrouw als moeder is ideaal, de man kan er weer niks van.

Hou nou toch eens op met die sexistische onwaarheden.

zweefvlieger | 10-08-05 | 09:31

Hoe ga ik dat visualiseren?
.
Een wand met daarin 5 gaten waar een lul uitsteekt. De vrouwelijke kandidate bukt voorover met haar vlamoes tegen de wand aangedrukt. Elke lul mag 3 minuten penetreren en tot zaadlozing overgaan. Na een kwartier (het publiek klapt mee op het ritme en voice-over Caston lult er doordeen "Hohohohoooo!, dames en heren! zaad-kandidaat nummer 3 krijgt zijn lul bijna niet meer door het gat van opwinding! Maar hij kán in de bukake-ronde nog kans maken op de 500 watt staafmixer dames en heren.. Hohohooo Wat een prijzen!!! Wat een prijzen!!!) is mevrouw volgeblaft. Daarna moet ze nog 5 minuten op Vanessa's trilplaat gaan zitten om de boel van binnen nog even flink te husselen.
.
Of ook leuk: een soort van Rad van Fortuin: De vrouw ligt met haar benen gespreid op haar rug op het rad en vijf opgewonden mannelijke kandidaten geven om de beurt een slinger (aan het rad ja). Komt mevrouw bij een kadidaat uit dan moet hij eerst een vraag beantwoorden is de vraag goed beantwoord dan mag hij zijn puddingbuks laten knallen onder luid ritmisch geklap van het publiek. Ondertussen worden de andere kandidaten door lieftallige assistenten onder de desk oraal "warm" gehouden.
.
BTW Excuses voor deze ranzige visualisering op de vroege ochtend. Ik heb het ook niet bedacht!

MacManiac | 10-08-05 | 09:27

De grote spermashow... en dat op de vroege morgen, we zitten net aan de coffee en de computers zijn hier nog niet eens warm. De kleffe platte ranzigheid van Talpa komt naar je toe deze herfst

Ik weet een andere leuke show: "De ik wil je dood show" Er zijn trouwens al verschillende succesvolle afleveringen geweest met o.a. Mohammed B en Folkert van der G. De volgende aflevering is met J. de Mol, de moordenaar moet natuurlijk nog geheim blijven

de Japanner | 10-08-05 | 09:25

Huhhh, en ik maar denken dat er geen geld aan K.I. verdiend mocht worden.

BenBack | 10-08-05 | 09:24

-edit stamcafe lutser!-

Vlinderina | 10-08-05 | 09:23

Vrouwen met kinderen hebben in veel gevallen in ieder geval iets gemeen, ze hebben een walgelijke vader gekozen. Ze kunnen het dus net zo goed de zum kotzen pappi show noemen.

..zapper | 10-08-05 | 09:22

Op de een of andere manier staat het mij bijzonder tegen op de vroege ochtend over jan en allemans zaad te oreren..

Brusselmans | 10-08-05 | 09:20

@stretch: klopt... een kind heeft simpelweg gewoon beide ouders nodig.... dat maakt zo'n kudt tv programma ook erg walgelijk.

gerookte paling | 10-08-05 | 09:19

@Vlinderina 10-08-05 @ 09:13

Ik zoek nog steeds die schatrijke kinderloze weduwe van 83 in een rolstoel... Meteen trahwe, gawd!

KaiserSoza | 10-08-05 | 09:18

@Vlinderina

Chaeck, Check, Check, en één NO. 3 uit 4 vind ik toch niet slecht...

Barbapappa | 10-08-05 | 09:18

@Vlinderina; 'ik vind dat vrouwen de opvoeding van een kind heel goed alleen af kunnen...'
Vraag over een aantal jaren maar eens aan je kinderen (?) of zij er net zo over denken! Je egocentrische houding ten opzichte van kinderen spreekt boekdelen!

stretch | 10-08-05 | 09:17

@. Vlinderina
Mja, jammer dat ie je alleen ongezien volblaft dan... dat dan weer wel.

HyBriD VorTeX | 10-08-05 | 09:17

@Barbapappa Niet intelligent? Dit is een open deur intrappen!

corvanderlaak | 10-08-05 | 09:17

@vlinderina En veel plezier op je zoektocht en bedankt om het beeld te bevestigen dat vrouwen geldbeluste monsters zijn.

rn1970 | 10-08-05 | 09:16

GVD wat een heaumeaux zender. Ver beneden alle peil, maar goed, ze weten toch niets beters... vreemde is dat mensen er nog naar kijken ook waarschijnlijk... nog triester...

HyBriD VorTeX | 10-08-05 | 09:16

-edit stamcafe lutser!-

Vlinderina | 10-08-05 | 09:13

. Vlinderina 10-08-05 @ 09:07
"Er zijn ook wel lieve mannen hoor. Maar dat zijn sukkels. Die hoeven we ook niet."
.
nouja.
welkom, yvonne kroonenberg

OoO | 10-08-05 | 09:12

@Vlinderina: mannenhaatster? lijkt net alsof je hevig getraumatiseerd bent.
en om alle mannen 'hetzelfde' te noemen bewijst dat je nooit echt op de verharde weg bent geweest.
erg jammer...

gerookte paling | 10-08-05 | 09:12

Ik mag lijen dat door dit soort initiatieven dat Talpa verhaal eindigt zoals TV10 destijds. De Mol miljoenen armer, alle sterren met hangende pootjes terug naar de rest van de zenders en gewoon voetbal bij Studio Sport.

Carpa | 10-08-05 | 09:11

@Vlinderina, ben jij dan een feeksminist? Anyway, kom je ontbijten? Het staat klaar!

..zapper | 10-08-05 | 09:11

Zou je trouwens je geld terug krijgen als kandidate wannneer het winnende sperma uiteindelijk toch niet zo goed blijkt te zijn (miskraam/aangeboren afwijkingen/ of als het kind toch niet zo intelligent blijkt te zijn)?

Barbapappa | 10-08-05 | 09:10

@ahasveros Klinkt als wacko jacko.

rn1970 | 10-08-05 | 09:08

Toch niet normaal meer. Het begint met de zaadshow, daarna schop je die snol het Big Brotherhuis in, de Truman show zal dan ook snel komen en tot slot de euthanasieshow (Wie Maakt Me Af)en we zijn weer 80 jaar verder. Gelukkig zal ik er rond die tijd niet meer zijn.

TimmyRoltLekker | 10-08-05 | 09:08

En ze gaan dat allemaal live in het Big Brother huis inbrengen bij de winnares. Volgens mij hebben ze daar toch nog een onderzoekskamer over van die andere dame die daar moet gaan bevallen. Ik heb inmiddels ook begrepen dat de eerste die daar wordt weggestemd in de uitzending wordt geeuthanaseerd en gecremeerd.

Barbapappa | 10-08-05 | 09:07

Hum... gedumpt... meestal dump ik ze..
Maar ja, soms gaat er wel iets mis. Maar goed, dat neemt niet weg.. dat ik vind dat vrouwen de opvoeding van een kind heel goed alleen af kunnen. Vaak verknoeien mannen gewoon veel met de opvoeding. Ik zie het vaaaak genoeg. Daarom begrijp ik het wel. Soms, vaak, is het makkelijker zonder zon egoistische kwal erbij.
Er zijn ook wel lieve mannen hoor. Maar dat zijn sukkels. Die hoeven we ook niet.

Vlinderina | 10-08-05 | 09:07

-edit stamcafe lutser!-

Ahasveros | 10-08-05 | 09:07

Ach, mensen kom op nou, wat een felle reacties hier!
Elk land krijgt toch:

-De regering die het verdient
-De zomer die het verdient
-Dus ook de tv zenders die het verdient

Genieten maar, kanjers!! :-)

Ahasveros | 10-08-05 | 09:06

-edit stamcafe lutser!-

rn1970 | 10-08-05 | 09:04

gatverdegatverdegatver.

superjan | 10-08-05 | 09:03

-edit stamcafe lutser!-

~Pyro~ | 10-08-05 | 09:02

-edit stamcafe lutser!-

Vlinderina | 10-08-05 | 09:00

@vlinderina Wat jij zegt....

rn1970 | 10-08-05 | 09:00

-edit stamcafe lutser!-

Vlinderina | 10-08-05 | 08:58

Ik vind dit wel een geniale formule. Als ik alleen maar hoef te blaffen en me geen zorgen hoef te maken over het vervolg, vind ik het perfect

10SC-star | 10-08-05 | 08:57

Het wachten is nog op de grote euthanasie-show bij Talpa; Opa heeft nog wel de nodige suggesties voor de kandidatenlijst............

Opa-Buiswater | 10-08-05 | 08:57

Dit is dus de ultieme verloedering van onze maatschappij. Je zult maar geboren worden... ,,Mamma, waar is Pappa?"
,,Dat weet ik niet zoon. Ga maar aan Reinout Oerlemans en John de Mol vragen welke zwetende renegaat mij van achteren heeft genomen om jou te PRODUCEREN."
,,En lievie, hier is het telefoonnummer van de GGZ... want je zult later wel zo verknipt zijn dat er een kans bestaat dat je tbs'er wordt." WAT EEN KEUTELS DAAR BIJ TALPA

snoei | 10-08-05 | 08:55

@. ~Pyro~ lui zaad ?
dagt ik ook gaat niet op. het wil er nog steeds uit

jammer dit | 10-08-05 | 08:54

-edit stamcafe lutser!-

rn1970 | 10-08-05 | 08:53

ik zorg wel dat mijn bud een aardbeiensmaakje heeft!

gerookte paling | 10-08-05 | 08:51

Ach, ik als blower zijnde zal waarschijnlijk toch niet winnen, en verder... Talpa? who gives a fuck!

~Pyro~ | 10-08-05 | 08:51

De smaak van het zaad maakt geen fcuk uit als het niet in je mond komt (sorry maar kom op, dat wist je toch wel) enne, nog belangrijker, als het in je mond komt, krijg je geen kind.

Ik begrijp dit heel goed, de Mol is niet dom. Wat moeten wij vrouwen tegenwoordig nog met een man bij de opvoeding? Je hebt er toch geen zeik aan....

Vlinderina | 10-08-05 | 08:48

Om te kotsen.
ik sms 2 naar 4545 want die vent heeft een dikkerl*l .
Gatverdamme
krank.web-log.nl/log/3227627

jammer dit | 10-08-05 | 08:46

@braadlap Volgens mij wel.Maar de schrijver had wel al de te volgen lijn van Talpa in de gaten.

rn1970 | 10-08-05 | 08:44

ja en? nederland krijgt toch gewoon wat we willen? publieke netten gekortwiekt, commercie-bagger met een gemiddeld iq van de gemummificeerde teelbal van ramses de 4e.. de telegraaf de grootste krant, rlt-4 de grootste zender...

en trouwens, blaf me vol en ongezien de typhus, is toch de natte droom van de gemiddelde vent? :-)

SloopKogel (wie zijn | 10-08-05 | 08:42

@rn1970,was dat niet een stukje uit het Helmond-Sport Clubblad?

braadlap | 10-08-05 | 08:42

Volblaffen? Ik heb nog een petrischaaltje gevriesdroogd zaad uit mijn goede oude tijd. Met een beetje water aanlengen, of als 'n lijntje opsnuiven.

Kakbouter | 10-08-05 | 08:41

Krijg ineens een wave, dit zou werkelijk faaantaaasties zijn als Big Mother, the making of.....

KaiserSoza | 10-08-05 | 08:40

Gevonden.
Nu zijn ranzige tv-ideetjes zelfs door het Nederlandse publiek niet meer gepikt worden, heeft John de Mol zich ingegraven in het betaalde voetbal. Straks moeten alle Oranje-spelers voor de wedstrijd een potje sperma inleveren en mag Sylvie Meis na afloop van elk potje een slokje nemen om te kijken of ze het zaad van haar Rafael eruit kan halen. Zus Linda presenteert een 0900-belspelletje en drinkt ondertussen gezellig een cocktailtje dat is gemaakt van de restjes.

rn1970 | 10-08-05 | 08:39

@ nummertje --> haha?

Bengski | 10-08-05 | 08:38

John de Mol heeft wat met SPERMA waarschijnlijk krijgt hij hem zelf niet meer omhoog en is hij op z,n hollanditis gezegd IMPOTENT maar als hij een naam zoekt,valt te denken aan;
De Nationale Trekshow!
Stijve piemel spuitshow!
Help John aan een beetje zaad!
Linda trekt u spuit!

nummertje | 10-08-05 | 08:37

ik wil mijn geld en verder niets

recaltje | 10-08-05 | 08:37

Leg dat maar eens uit later aan je kind...

Wel een beetje flauw om te stoppen bij de verwekking. Waarom niet doorgaan met een soort van Truman Show..

apostrofje | 10-08-05 | 08:36

Hoe was het ook alweer? De vrouw was boos, want wilde niet als sexobject beschouwd worden. Maar nou mag de man dus wel fokstier zijn. En dat heet dan emancipatie.

zweefvlieger | 10-08-05 | 08:36

En voor dit soort shit betaal je dan je kijk en luister geld. Talpa dus gewoon op kanaal 1257

quickshare | 10-08-05 | 08:34

Deze show is een gat in de markt.

Trouwens, het selectie proces is geheel volgens Darwin (maar wel iets moderner), waarbij het gaat om de survival of the fittest.

OversteKarremans | 10-08-05 | 08:34

Volgens mij werd er vorig jaar al zoiets geopperd in een column met zaad van voetballers/sylvie meis en linda de mol.Mocht er iemand weten waar dat verhaal staat,ff posten.

rn1970 | 10-08-05 | 08:33

Ik wil dan ook seks! en verder niets! ;-)

innocent x | 10-08-05 | 08:31

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken