Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Help, we hebben een cellentekort!

Ik ben een pinguin!Slechts nieuws voor de aanhangers van Al Qaeda. Niet alleen komt Albert West volgende week jullie kant op, ook komt er een celstraf van maximaal een jaar te staan op het verheerlijken van terreur. Verheerlijking, vergoelijking, bagatellisering of ontkenning van een ernstig incident, zoals 11 september of de moord op Van Gogh zit er straks niet meer in. Nooit meer vreugdevuren dus wanneer Al Qaeda zich weer eens heeft doen laten gelden. Dat wordt een hoop nieuwe cellen bijbouwen, zo vrezen wij. Te beginnen voor de vakantie vierende Samir...

Reaguursels

Inloggen

is albert west geen heumeux??
anders wordt die al opghangen aan zijn ballen daar

teringtubbie | 30-07-05 | 16:22

Tereur cellen genoeg toch :P

SupportersWorld.nl | 29-07-05 | 20:44

fucking Donner moet eens weten wat ik denk.......

jopie4500 | 29-07-05 | 11:36

www.security.nl/article/11384/1 < kan ik het alleen maar hartstochtelijk mee eens zijn.

quote:

"9/11, juist één maand na onze vorige bijeenkomst in Nederland, is het grote keerpunt geweest voor ons in de Verenigde Staten en blijkt dat meer en meer ook voor Europa te worden", aldus Goldstein. "Voor een groot aantal mensen aan de macht kwam 9/11 op een uitstekend moment, maar in feite hadden ze dat niet eens nodig. De blauwdrukken voor het nieuwe regime, zoals de Patriot Act, lagen gereed. Wat ze nog ontbeerden was de brede steun van de bevolking en die verkregen ze met het zaaien van angst."

wannabecool | 28-07-05 | 21:52

Mensen met een woonark let op uw zaak
Donnert wil meer cellen,
Er zijn nu 5 bajesboten let op dat uw boot niet gevorderd word.

yes | 28-07-05 | 19:41

@grazert
Zeker. Maar niet vergeten dat die moslimfundamtalisten met uitzondering een product zijn van de buitenlandse politiek in het Midden Oosten van de USA. Eerst ondersteunden ze de fascistische shah in Iran. In het op zich legitieme verzet hiertegen liggen de wortels van de politieke Islam. (Toen ze Iran zijn uitegdonderd zijn ze meteen in zee gegaan met de fascist in het land er naast overigens: Sadam)
El Qaida is groot gemaakt door de CIA in Afghanistan, zoals bekent. Wat iets minder bekent is dat ze nog El Qaida strijders hebben ingezet bij hun (ook al) illegale oorlog in Kosovo. Er schijnen 1500 van die terroristen zij aan zij met de yanken tereurakties te hebben uitgevoerd destijds in een vuile oorlog tehe de serviers aldaar.

De moslimfascisten vormen nu de enige legitimatie voor de yanken om nog in Irak te zijn. Ze doen zoals altijd goed werk voor de amerikanen dus.

De mensen die hier opgroeien en tot dingen komen zoals we in London hebben gezien zijn mede de verantwoordelijkheid van de regeringsleiders die partij zijn in deze imperialistische frontlijnoorlog om de macht in het midden-oosten IMO

wannabecool | 28-07-05 | 18:06

In het krantenartikel staat dat de nederlandse overheid al issa uitgeleverd wil hebben als hij in syrie vastzit, laat hem lekker daar zitten, daar krijgt ie tenminste geregeld een pak slaag

Svenson | 28-07-05 | 17:38

Zeer verhelderend TM.

Nu begrijp ik eindelijk waarom ze die terroristengroepjes slapende cellen noemen.

Don Quichote | 28-07-05 | 16:45

Dus we hebben een cellentekort voor mensen die zowiezo maar anderhalve breincel hebben? Ahhhhhhhhh, zielig.

TM | 28-07-05 | 16:33

net als bij een te vol rakende harddisc.
De gevangenen waar je het minst mee hebt comprimeren.
zo krijg je weer wat opslagruimte.
of verdampen.

rocco tevredi | 28-07-05 | 16:04

gelukkig, kunnen figuren als Wilders ook eindelijk uit hun ambt worden gezet en in de cel geflikkerd.

neuzel | 28-07-05 | 15:07

@wannabecool
Waren er maar meer mensen zo wakker als jij. Ook dit is weer de helft van het verhaal natuurlijk, want die geitenneukers zijn ook geen lieverdjes, maar wat jij net allemaal opsomt maakt zeker deel uit van de oplossing.

Grazert | 28-07-05 | 14:38

deze regering bestaat uit terroristen die ons bang willen maken. Ze onderteunen de martelende en moordende oorlogsmisdadigers in Irak.
Busch, Blair, Berlusconi en Bakellende moeten voor een internationaal tribunaal, de VN moet Irak weer in tijdens de overgangsfase. Alle buitenlandse troepen, niet van de VN moeten weg uit Irak. Mischien moeten we bij Israel het zelfde doen, dat land heeft heel wat meer VN resoluties naast zich neer gelegd dan Sadam. Ze hebben ook illegale massavernietigingswapens en de mensenrechten worden er gruwlijk geschonden...
dat zou getuigen van een objectieve aanpak en de dubbele moraal die we nu hanteren weg vagen.
Dit is op zich weer een voorwaarde voor een einde aan het terrorisme.
Daarnaast moeten we in Nederland nog een process voeren tegen de huidige leden van de regering wegens landverraad. Dit omdat ze de belangen van de amerikaanse agressors en oorlogsmisdaden boven die van het nederlandse stellen.
Ze gaan zover dat ze zelfs de wensen van de USA, een land wat een speciale wet heeft aangenomen waarin een eventuele aanval op nederland expliciet benoemt. Dat heet dus samenwerken met de vijand.

wannabecool | 28-07-05 | 14:08

@ WillemIII 28-07-05 @ 12:08
goed verhaal over HW. Ik putte slechts uit mijn geheugen, toen je vroeg wie hij was. Afgaand op je stukje wist je het al? Ik blijf er bij dat er overeenkomsten bestaan als het gaat over de glorificatie van stukken minderwaardige individuen. Er zijn een stuk symphatiekere figuren dan Che, die je op je T-shirt kan zetten. Der Ice Bear bijvoorbeeld.

Der Icebear | 28-07-05 | 13:58

daarom, maar het hoeft ook niet altijd zinnig te zijn. Verder kunnen we er toch niks meer aan veranderen, wat er ook echt gebeurt is

breakingnews | 28-07-05 | 13:50

zijn we het toch eens geworden... de hele discussie is onzinnig maar erg vermakelijk.

Don Quichote | 28-07-05 | 13:44

Don Quichote, daar heb je natuurlijk gelijk in. Maar ze moeten ook wat verzinnen voor zo'n officiële lezing natuurlijk. Mannetjes van die inlichtingendiensten e.d. leven juist in het net iets anders weergeven van de feiten, maar who cares

breakingnews | 28-07-05 | 13:39

@breakingnews:
Zodra je hierover kritische opmerkingen maakt wordt er van alles in je mond gelegd. Natuurlijk zit de CIA er niet achter, blijft het feit dat bepaalde feiten niet stroken met de officiele lezing.

Don Quichote | 28-07-05 | 13:35

. Taboz
Doe zelf eens een voorstel voor een goeie aanpak hè, lul toch niet man, als het zometeen te laat is loopt iedereen weer te kankeren op de regering, die nu gewoon moet zoeken naar noodoplossingen en een keiharde aanpak omdat dit soort idioten het anders niet begrijpen. Eventueel iets van onze eigen privacy of whatever inleveren is nog altijd beter dan zometeen alles in te leveren, simpel omdat je dood wordt gemaakt door een randdebiel die zich opblaast.

breakingnews | 28-07-05 | 13:30

deze regering wordt met de dag gestoorder en fascistischer. Zij verheerlijken dagelijks het amerikaanse terrorisme in Irak...

Taboz | 28-07-05 | 13:25

Of cellen huren ergens in een Aziatisch land. Als je in de middeleeuwen wil leven dan ook maar middeleeuwse gevangenissen. Geen tv, internet en stromend water en een bed voor je alleen.

Tremor | 28-07-05 | 13:23

Don Quichote
Als er vier vliegtuigen neerstorten, drieduizend doden vallen, en de hele wereldmedia erover heen duikt, blijven er altijd een hoop vragen over. Maar de bullshit dat de CIA of whoever uit de USregering het allemaal gepland had, is natuurlijk gelul

breakingnews | 28-07-05 | 13:17

Ertan! Ze komen je halen jongen!

Grazert | 28-07-05 | 13:15

@. breakingnews: het filmpje is suggestief en bewijst niets, ik heb ook nergens beweerd dat ik geloof in de komplot-theorie, er blijven desalniettemin een hoop vragen open.

Don Quichote | 28-07-05 | 13:15

@ superjan, mee eens, ze zouden het om moeten draaien, samireneuker, samireneuker, vind je jezelf ook geen waardeloze zak varkensstront?

pikata | 28-07-05 | 13:06

. Don Quichote
Filmpje voor Willempje:
Allemaal erg vergezocht of course, "it sounded like a missile", hoeveel raketten komen daar gemiddeld over per dag, afgezien de shit in films waar dergelijke complottheorieen op gebaseerd zijn. Domme vraag in het filmpje: waar is de brandstof gebleven? Wat dachten ze van ontploft, er lijkt op de foto's wel een redelijke ontploffing plaats te vinden. Wel lache zo'n filmpje, vooral ook dat er mensen zijn die niks beters te doen hebben, en die waarschijnlijk ook geloven dat de Kerstman een vermomming van Bin Laden is. Ook dat is met zo'n filmpje waarschijnlijk te 'bewijzen'. Ga wat zinnigs doen!

breakingnews | 28-07-05 | 12:59

Er lopen 2 terroristen door de Kalverstraat, zegt de een tegen de ander "Wat een kutweer!".

De Boogie Man | 28-07-05 | 12:50

Deze maatregel van Donner begint erop te lijken. Het signaal is goed. Ik vraag me alleen af of degenen die moeten zitten er niet radicaler uitkomen...

Think | 28-07-05 | 12:50

Ik denk dat ik maar een stichting met een giro nummer ga openen waar mensen geld kunnen doneren voor de aankoop van grond in Marokko. Op termijn zal dit dan het beloofde land worden van onze Islamitische vrienden.
Uiteraard zal er dan wel erfpacht betaalt moeten aan de stichting Het Beloofde Land

GnoegvMoslims | 28-07-05 | 12:38

Een leuke optie zou zijn, grond kopen in Marokko, daar cellen bouwen, en onze leive dubbelbepaspoorte marokaantjes daar onder marokaans regime hun straf laten uitzitten. Dit schept werkgelegenheid in Marokko en wij zijn dr vanaf en het lijkt me genoeg preventief werken. Veel voordelen en geen nadelen. Mocht dit wettelijk moeilijk liggen dan moet er maar een wet aangepast worden.

GnoegvMoslims | 28-07-05 | 12:32

@ Don Quichote
Jij weet zeker ook nog steeds niet zeker of Sinterklaas nu wel of niet door je schoorsteen kroop toen je 8 was?

WillemIII | 28-07-05 | 12:27

@Varreke: die bewijzen blijven hoogst dubieus. Nogmaals, zelfs de vidocamera van het tankstation, dat op de vluchtroute lag, werd door de CIA geplunderd binnen een 1/2 uur na de inslag. Oogetuigen zat die een "raket" hebben gezien.

We zullen het wel nooit weten

911research.wtc7.net/pentagon/analysis...

Don Quichote | 28-07-05 | 12:11

@ Der Icebear
Huh?? Je schreef 'Een Horst Wessel van links, wat mij betreft'
-
En dan over Horst Wessel nog even dit:
Hij stierf in het ziekenhuis aan bloedvergiftiging nadat hij waarschijnlijk door de voormalige pooier van zijn vriendin Erna Jänicke, een voormalige prostituee, in zijn eigen woning was aangeschoten. Omdat de pooier een communist geweest was, zagen de nazi's, met name Joseph Goebbels, er een prachtige gelegenheid in om Horst Wessel tot 'Christussocialist' en martelaar voor de nazi-zaak te maken. Hiermee verkreeg Goebbels een echte 'held uit het volk'. Geheel in deze denktrant viel de begrafenis van Horst Wessel dan ook bijzonder grote aandacht ten deel, waarbij kosten nog moeite gespaard werden om de nieuwe 'volksheld' aan het volk als lichtend voorbeeld voor te houden.
-
We halen dus wat zaken door elkaar lijkt me zo...

WillemIII | 28-07-05 | 12:08

WillemIII 28-07-05 @ 11:44
Horst Wessel was een pimp, die werd omgelegd door een groep communisten. Vervolgens werd Wessel tot slachtoffer/held gemaakt. Che was inderdaad geen nazi, maar dat schreef ik ook niet. Hij vocht daar evenmin tegen, zoals jij schrijft. Of de indianen uiteindelijk beter af waren geweest onder het bewind van Guevara c.s., is maar zeer de vraag.

Der Icebear | 28-07-05 | 11:57

@ Kees Balbet

Ik geloof best wanneer er een taart te verdelen valt, dat je dan idd eerst je vriendjes uitnodigt.

Maar het gaat mij te ver om zo'n paranoide complot theorie als die van jou erop na te houden:

Bush: "hey, zullen we geld verdienen?"

Vriendjes: "Ja, hoe dan?"

Bush: "Nou, ik laat een raket het pentagon in vliegen en dan geef ik Al Qaeda/Irak de schuld en dan vallen we Irak binnen.

Vriendjes:" Ohhhh, en dan gooien we daar alles plat en dan mogen wij daar naatoe om alles weer op te bouwen!!!"

Bush: " You're a smart fella!"

D'r is een vliegtuig het pentagon ingeknald en dat is duidelijk bewezen, door ooggetuigen en overblijfselen. Dat er weinig is overgebleven en in een andere hoedanigheid als bij het WTC: tja, dat heb je met crashes/ontploffingen.

Varreke | 28-07-05 | 11:57

Inderdaad, Ché Guevara mag dan de fout gemaakt hebben in Bolivia te zijn gaan knokken, hij vocht wel gewoon tegen geuniformde troepen. Wel zo netjes, voor zover een oorlog netjes te noemen is.

Horror Scoop | 28-07-05 | 11:46

@Brusselmans
Met de val van de muur is ook de beschermende hand gevallen.

Als bv. Wilders nu Europa zou innemen, Duitsland, Polen, Oostenrijk in de bestrijding van het terrorisme dan zou dat best kunnen met goedkeuring van Darth Vader aan gene zijde van de oceaan.

Natuurlijk zal Wilders in het zand bijten als ie ook het kanaal over wil. Hopelijk zal ie tegen die tijd niet dezelfde fout maken.

Laten we maar stoppen met zeuren over onze vrijheden, al was het alleen maar om aan de schijn van chiqueheid te ontkomen.

geytenneuqer | 28-07-05 | 11:45

@ Ice Bear
En koebloedig afgemaakt door de CIA, vergeet je even te vermelden. Tja, als je ziet hoe die indianen eronder werden/worden gehouden in hun eigen land begrijp ik wel dat je gekke dingen gaat doen. Al is het natuurlijk nooit goed te praten. Horst Wessel, is dat niet een Nazi? Volgens mij kan je Che Guevarra van alles verwijten, maar niet dattie te vergelijken was met een nazi. Hij vocht gewoon tegen gewapende nazi's, dat kan de beste gebeuren, he Prinz B.?

WillemIII | 28-07-05 | 11:44

@ pek en veren 28-07-05 @ 11:29
Ik verbaas mij hoe dan ook over de aanhoudende populariteit van de heer Guevara (althans zijn afbeelding). Verspreidde in het buitenland met geweld zijn onfrisse gedachten. Een Horst Wessel van links, wat mij betreft.

Der Icebear | 28-07-05 | 11:35

Weer een spijker in de doodskist van de vrijheid van meningsuiting.

Filo | 28-07-05 | 11:31

Dan moeten de Che Guevara shirts ook verboden worden.

pek en veren | 28-07-05 | 11:29

@elton23 28-07-05 @ 11:16
Ik vond het een neuzel-vraag van Choeroen Pauw aan de ouders van T. 'of de overheid nog iets van zich had laten horen'. Dat soort vragen wekt verongelijkt gekerm van allerhande slachtoffers 'dat de overheid niet eens wat heeft laten horen' alleen maar in de hand.

Der Icebear | 28-07-05 | 11:27

Elke dag varkensvlees voor Mo B. in de cel. Dat zal m leren.

jk76 | 28-07-05 | 11:22

Gewoon celruimte inkopen in Marokko.

Het is daar toch veel fijner weer...

David Icke | 28-07-05 | 11:22

albert west...... leeft die nog ?

QB (ja die.....) | 28-07-05 | 11:21

kunnen de huidige gevangen in plaats van de hele dag nixen, niet beter een weg en een gebouw bouwen ofzo... de hele dag nixen daar wordt je toch super lui van ofnie ??
(gratis tip: laat ze een gevangenis bouwen!!)

holistic river | 28-07-05 | 11:19

Onzinnig plan. Van een moordkuil kan je toch geen hart maken.

Jan Passant | 28-07-05 | 11:17

Een overheid die de familie van Gogh belt met de vraag:"Willen jullie misschien een bloemetje?" Dan ben je toch ook het spoor volledig bijster.
Maar terzake: DOODSTRAF invoeren wellicht d.m.v. het vierendelen door kamelen.

elton23 | 28-07-05 | 11:16

Geweldig idee weer van onze Donnert... Dit komt dicht in de buurt van het afschaffen van meningsvrijheid. Natuurlijk is het ziek als iemand het geweldig vind dat Londen geterroriseerd word of dat van Gogh voor zn flikker geschoten is, maar het is en blijft zijn mening. What next? Kritiek op de regering strafbaar stellen?

Wat betreft het prediken van haat en het publiekelijk (ala Imam) goedpraten van terreur moet natuurlijk strafbaar zijn, omdat daar hele groepen mensen mee geindoctrineerd worden.

chiel (voormalig ... | 28-07-05 | 11:14

@ Han Inderdaad, geniet nog maar even van het A-team, da's straks namelijk ook verleden tijd.

Horror Scoop | 28-07-05 | 11:10

@Han: ga maar eens solliciteren bij Donner, je zit op zijn golflengte...

Zeurders | 28-07-05 | 11:09

Ik weet een oplossing: je mag alleen geweld verheerlijken, als het gepleegd is door personen met een vergunning.

Han | 28-07-05 | 11:05

Even terugkomen op het artikel.
Het idee is leuk, echter zal een wassen neus blijken. Hoe ga je dat a. controleren, b. handhaven? Voor de rechter zal de verdediging beweren dat de uitsrpaken uit de originele context zijn gehaald. Vrijspraak. Next case, dat zal de praktijk zijn.

Mazzel | 28-07-05 | 11:05

ik stem voor het idee van @Zeus.

pronto | 28-07-05 | 11:04

Misschien komen jullie en ikzelf ook wel op een wachtlijst voor een cel. Want het bagatelliseren van ernstige incidenten en het verheerlijken van geweld, daar doen jullie ook wel eens aan. Of ik. In die wet komt vast niet te staan, dat de verheerlijking alleen verboden is, als er Allah Ole bij geroepen wordt of woorden van gelijke strekking.
De Amerikanen steunen in Irak of blij zijn, als soldaten straks een kampje met slapende terroristen platschieten, is dat niet het verheerlijken van geweld? Of reclame maken voor dienstname in de Nederlandse strijdkrachten?
Nee, dit is weer een absurd hersenspinsel van de wereldvreemde Donner.

Han | 28-07-05 | 11:02

@. Plorp
Wat is dit voor site? Als je wilt kun je het document wijzigen...

plofje | 28-07-05 | 11:02

@graftak
Er wonen 1,2 miljoen Palestijnen binnen de grenzen van voor 1967 in Israel. Die worden daar niet tegen hun zin in vastgehouden en zijn vooralsnog niet naar Marokko vertrokken.

Der Icebear | 28-07-05 | 11:00

@Flapdrol, onzin van de 10 stoppen ze er 10 in de cel. En als je wordt gepakt met een bomgordel, ben je een terorrist.

Mazzel | 28-07-05 | 10:51

wederom een losseflodder en tevens het bewijs dat de politiek niet weet wat te doen. ik word hier zo moedeloos van

sebaviaan | 28-07-05 | 10:51

@g temmes> het meest opvallende aan de lezersreacties (trouw) is mijnsinsziens de enorme afkeer die nu zelfs de trouwlezers hebben van islamisten. Er valt geen genuanceerd woord meer van... maar ze zijn ook zo zielig en ze worden gediscrumineerd. Dit is een goede ontwikkeling. Want trouwlezers zijn, excuse, de meest softe natte twatten van krantenlezend nederland.
Deze ruk naar realisme past in de tendens van de laatste weken,waarin het opvalt dat vergoeilijkende "specialisten" zoals maarten de baardaap en abdoelah hazelnoot uitgespeeld zijn in hun rol als commentator op the unfolding events.

superjan | 28-07-05 | 10:49

Snel nog deze dan voordat alles verboden wordt: Het lijkt me heerlijk als PH D. eens een enorme gewelddadige klap voor zijn christenhondenkop zou krijgen.

knutsel | 28-07-05 | 10:47

@Mazzel: Ja en voor elke 10 terroristen die ze oppakken nemen stoppen ze 3 in de cel die geen terrorist zijn, maar er alleen op lijken, omdat ze dezelfde achternaam hebben. Is dat de maatschappij die je wil?

Flapdrol | 28-07-05 | 10:45

@El G.
de mossad?
Het wordt idd niet tegengehouden, helaas, echter er worden 10 tallen terroristen per maand opgepakt die van plan zijn zichzelf plat te neuqen in het paradijs.

Mazzel | 28-07-05 | 10:44

@ Geytenneuker

Ach ja, die Reagan toch..

Bevrijdde en passant tig miljoen mensen van het juk der communisme.

Verloor Europa destijds snel terrein op op de onderhandelingstafel, toen de Sovjet zich goed begon te bewapenen waren ze het spoor helemaal bijster.

Het drama in wording werd opgelost met hamburgers & Cola over de Muur waardoor de US ten tweede male Europa voor haar ondergang behoedde..

Het staat nu eenmaal chiquer te bijten in de hand die je beschermd. Het onverschillige West Europa heeft tenslotte een reputatie hoog te houden als het gaat om het tolereren van totalitaire machtsblokken welke onze vrijheden wezenlijk bedreigen.

Brusselmans | 28-07-05 | 10:43

Hoezo cellentekort? Er zijn genoeg boeren in Limburg, die nog wel een paar boxen in de varkensstal vrij hebben.
-
Worden ze dubbel gestraft: tussen de varkens en in Limburg.....

KABAAL | 28-07-05 | 10:41

Wist Samir A trouwens al dat Mohammed een pedo was?

Rossie | 28-07-05 | 10:41

@Graftak:

Met al hun knowhow, mossad, infiltraties en technologie, kunnen de Israeliers ook amper voorkomen dat regelmatig een bus wordt opgeblazen of een supermarkt wordt verherbouwd.

El Gouda | 28-07-05 | 10:37

Zo´n ´achterdewagenspanwetje, zal de oorzaak niet wegnemen maar wel de gevangenissen laten overstromen.´

Quote M.B: ´ook mijn broertje of mijn vader zou ik vermoorden als zij hetzelfde zouden doen als Van Gogh´

Geloof in de koran is slaaf zijn van Allah.
Geloof is geen geloof maar hersenspoeling.
Zelf denken is niet meer mogelijk.
Funda´s zijn vleselijke robotten.
Ontoerekeningsvatbaar maar niet zielig.
De grote programmeur is alleen te pakken met een Paddo.
Volgens die amerikaanse minister dan hé!!
Ik zet niet aan tot terreur!!!

mecano | 28-07-05 | 10:37

Mooi commentaar op de originele (Trouw)link bij het bericht van eene abdurrachman (28-07-2005, 06:46:56 uur).

Tip voor de snelreaguurders; op een link kan (moet) je klikken en dan is het mogelijk het artikel en de reacties te lezen.

G. Temmes | 28-07-05 | 10:35

Dat klinkt als een goeie geytenneuqer, haha nee sorry inderdaad, dat kan zo ge-extrapoleerd worden als afschrikwekkende toekkomst naar bange mensen als Francisco van Jole en Samir A.

WillemIII | 28-07-05 | 10:34

Ach stelletje stumperdjes die Neerlandse Pliesie. Ze zouden de Israelische manier moeten toepassen; wedden dat het dan toch niet zo slecht is in Marokko/ander moslim land?!?!?!

Graftak | 28-07-05 | 10:33

Overigens geldt een jaar gevangenis ook voor Fascisco... ehm... fascisten met Auschwitz ontkenningen.

El Gouda | 28-07-05 | 10:32

@geyteneuker>ach, af en toe en bounty...

superjan | 28-07-05 | 10:32

Nog een leuk citaat, helaas alleen voor degenen die Engels kunnen lezen:

"You and I are told we must choose between a left or right, but I suggest there is no such thing as a left or right. There is only an up or down. Up to man's age-old dream -- the maximum of individual freedom consistent with order -- or down to the ant heap of totalitarianism. Regardless of their sincerity, their humanitarian motives, those who would sacrifice freedom for security have embarked on this downward path. Plutarch warned, 'The real destroyer of the liberties of the people is he who spreads among them bounties, donations and benefits.' "

-- Ronald Reagan

Goeie peer (nu) die Ronald.

geytenneuqer | 28-07-05 | 10:30

@wilemII> its spinning out of control... de terrorist als kansloze ster, zelfmoordridder zonder vrees en blaam, met het Nederlandse publiek gevangen in een verlammend collectief stockholm syndroom.
Maar een stukje doodzwijggebeuren zou behoorlijk pijnlijk zijn voor sterren als Samir enzeau. Maar ja de networks hebben brandstof nodig. Terorrisme is ook immers ook sensatie. En sensatie staat weer garant voor hoge kijkcijfers.

superjan | 28-07-05 | 10:29

Gelukkig hebben we de vrijheid van meningsuiting hoog in 't vaandel!?

Bengski | 28-07-05 | 10:28

Cellentekort in Nederland?
Is dat de reden dat Bea momenteel noodgedwongen op de Antillen verblijft?

Mrs. Pickwick | 28-07-05 | 10:26

"What the government is good at is collecting taxes, taking away your freedoms and killing people. It's not good at much else."
-- Tom Clancy

Toch is er wellicht iets positiefs aan, kunnen we eindelijk Balkenende en consorten 1 jaar opsluiten wegens het actief steunen van de tereurdaden in Irak. (van mijn part R Bos een half jaar wegens gebrek aan karakter)

geytenneuqer | 28-07-05 | 10:24

Iceheart> niets zo voedzaam als een dieet van zult, zwoerd en reuzel.

superjan | 28-07-05 | 10:23

Lekker praktisch:
"Op het verheerlijken van terreur komt voortaan een celstraf van maximaal een jaar". Bijbelcitaat: "Welgelukzalig zal hij zijn, die uw kinderkens grijpen, en aan de steenrots verpletteren zal."

Daar staat in uw eigen handleiding een interessant stukje verheerlijking van terreur meneer Donner...

Voorbijfietser | 28-07-05 | 10:23

@ superjan
Yes en voor het leven getekend. Die gasten komen nooit meer aan een baan. Vinden we het dan wel gewoon 'gek' denk je, samen met minister Donner, dat deze mensen na hun ongetwijfeld vervroegde vrijlating een bommetje op hun lichaam laten ontploffen in een trein?

-
*Lekker zo'n muffin*

WillemIII | 28-07-05 | 10:23

@ Varreke, OK, kan jij me dan uitleggen hoe het mogelijk is dat toen een van die vliegtuigen zich in die toren boorde, dat de temperatuur zo hoog opliep dat de stalen balken smolten (!!).... maar de Yanks konden nog wel twee paspoorten van de terroristen tussen het puin vandaan plukken.
Daarnaast heb je dan dat vliegtuig in het pentagon zonder wrak.
En dan heb je alle connecties tussen Bush sr., de Bin Ladens, Haliburton, Rumsfeld en z'n wapenfabriekje, Cheney met z'n olietransportbedrijfje(nu lekker in Afghanistan bezig). Die gasten hebben onzéttend veel geld verdient direct na 11 september.

Kijk, je snapt toch zeker wel, dat als jij de president bent, en belastinggeld uit mag gan geven, dat je dan je vriendjes, die ergens bedrijfjes in hebben, wat geld laat verdienen, en dat financieert met belastinggeld.

Kees Balbet | 28-07-05 | 10:22

@KABAAL

misschien 40 uur gedwongen bier drinken in het clubhuis? ook heel leuk voor Islamitisch fundamentalisten...
(varkensvlees iemand?)

iceheart | 28-07-05 | 10:22

De mijne met melk en ietsje suiker graag.

Dikke tieten | 28-07-05 | 10:21

@erem doelt vast op die docu, een paar keer op discovery uitgezonden. idd is er bij het pentagon niets gevonden, alle vidoecamera's in de omgeving geconfisceerd, geen sporen op het grasveld, enz. Ooggetuigen spraken van een raketachtig voorwerp. Officieel zou het vliegtuig door de enorme hitte zijn gevaporiseerd, echter een geheimzinnig lijnvliegtuig landde onverwachts in Main(d8 ik) en werd meteen na de landing "verstopt" door de CIA. Link staat nog ergens op LMK.

Don Quichote | 28-07-05 | 10:21

Overigens wordt van die gastjes wel een soort sterren gemaakt door de kudde achter hen aan huppelende RTL en staats tv hoernalisten.... met vragen als Samir, samir, wat ging er door je heen? Samir, RTl nieuws, samir, als prominent lid van de hofstad groep wat zijn je gevoelens over dit proces? Samir, wat vind jij van Mohammed Bouyeri?

Op deze wijze maken ze van hele trieste kleine luyden, hele grote mannen in het diepst van hun gedachten.

superjan | 28-07-05 | 10:19

YES !! We hebben er even op moeten wachten, maar nu kwam er eindelijk toch wat zinnigs uit de bek van PH Donner !!
-
Nu nog hopen, dat e.e.a. ook nog zinnig wordt uitgevoerd en niet wordt afgedaan met een taakstrafje van 40uur biertappen in een clubhuis....

KABAAL | 28-07-05 | 10:19

Dat was een mooie Horror Scoop die je daar gaf. Gelukkig zal ook die vorm van sociale kalifaatstaat niet doorgaan.
Jammer voor je, maar helaas...
*zijn er ook koffiedrinkers? Ik zou het bijna vergeten*

WillemIII | 28-07-05 | 10:16

@ erem
Ja hoor, de VS vermoordt duizenden onschuldige burgers om vervolgens iemand anders de schuld te geven. Het is een complot. Doe normaal man, dat vliegtuig is ontploft..
Waar ik me meer zorgen over maak als ik dit artikel lees, is het feit dat die lui van de zgn hofstadgroep gewoon doorgaan met hun praktijken. Wanneer je de profeet beledigt wordt vermoord...
Alah heeft andere plannen met Mo B...
Wat een geloof!

plofje | 28-07-05 | 10:15

En iedereen die het binnenvallen en bezetten van Irak goedpraat moet aan de schandpaal. En degene die de Israëlische muur verdedigen naar de Noordpool. En de Londense burgemeester Ken Livingstone die de aanslagen sterk veroordeelde maar zocht naar een reden voor de aanslagen mag ons land niet meer binnen. En zo kunnen we nog wel even doorgaan. Slaap wel, Donner. Doe mij maar koffie zwart.

Horror Scoop | 28-07-05 | 10:14

@Lomp: het goedkeuren van terrorisme is iets anders dan het aanzetten ertoe.

Joris von Loghausen | 28-07-05 | 10:13

A fijn door die geiteneukers mogen we weer wat minder.
De vrijheden worden ingeperkt om het terrorisme te bestrijden. Door die mongolen worden we allemaal ingeluisterd door de overheid. We gaan naar een samenleving toe waar het communisme nog een puntje aan kan zuigen.
Preventief binnenvallen zoals in Italië denken ze hier niet aan.

Pisvlek | 28-07-05 | 10:12

@ Sloopkogel
Ja, gekke wereld he..

WillemIII | 28-07-05 | 10:10

@ erem

Jajajaja, we hebben de eerste ontkennende geyteneuqer te pakken!!

JA, lul, ik heb die nepfoto's ook gezien.
1. Datum is anders geen 9/11 maar 9/12
2. Met photoshop kun je veel
3. Ontkennen hebben islamieten tot een kunst verheven.

Varreke | 28-07-05 | 10:10

Dankje, dat houdt me wel even zoet
*Roert eindeloos in zijn kop*

WillemIII | 28-07-05 | 10:09

gadverdamme.. vrijheid van meningsuiting wordt met ieder wetje meer ingeperkt. als ik dat nou leuk vindt, een druipkaars in de vorm het WTC? of gewoon echt niet tegen die kop van van gogh op de tv kon... jeetje..

SloopKogel (wie zijn | 28-07-05 | 10:08

*schuift suiker door naar WillemIII*

Nitro Azurro | 28-07-05 | 10:08

Compleet overbodig dit: oproepen tot/aanzetten tot geweld of andere misdrijven is al lang verboden. Ik word een beetje cynisch van al die bestuurders die zo graag dmv nieuwe overbodige wetten laten zien dat ze zo goed bezig zijn. Resultaat leveren dit soort dingen toch niet op.

Lomp | 28-07-05 | 10:07

En wat dacht je van al die mensen die ontkennen dat er een holocaust geweest is?
@erem: bewijs?

JBD | 28-07-05 | 10:07

@ erem
Haha ja hoor godsdienstwaanzin heeft als bijwerking dat je op een gegeven moment ALLES gaat geloven.
-
Ook zo'n zin in een enkeltje madrassa?
-Suiker, iemand?

WillemIII | 28-07-05 | 10:06

Echt cellentekort zou pas optreden als we ook zouden vervolgen over de grens. Vrees dat er enkele honderden miljoenen cellen nodig zouden zijn. Geldt het bagatelliseren van Sebrenica ook?

Der Icebear | 28-07-05 | 10:05

11 september is helemaal door de Amerikanen opgezet (waar is het vliegtuig dat het pentagon invloog? nergens!), geen wonder dat er niet getornt mag worden aan de officiële uitting van een 'terroristische aanval'. Okay, het vond plaats, maar niet door wie de Amerikanen de schuld willen geven.

erem | 28-07-05 | 10:04

Wat zei je FLat? Bijketsen?

Nitro Azurro | 28-07-05 | 10:04

maar goed, cellentekort? ze mogen toch met meer op 1 cel? kunnen ze lekker ff bijkletsen!

Flat | 28-07-05 | 10:02

haha die Donner zit natuurlijk met zijn handen in het haar omdat 'ie weet dat hij eigenlijk eens zou moeten gaan nadenken over de vrijheid van Godsdienst. Want iedereen heeft immers het recht zijn of haar geloofsovertuiging op zijn of haar eigen manier te interpreteren volgens de vrijheid van godsdienst die wij hier hebben. Dus als een SGP-er op de Veluwe op basis van de bijbel vindt dat zijn vrouw als minderwaardig schepsel alleen goed is voor het baren van kinderen en het maken van griesmeelpudding, dan kan een terrorist Mohamed B. de Koran zo uitleggen dat hij alle Kaffirs de keel door mag zagen, en dan doet hij eigenlijk precies wat de vrijheid van godsdienst hem toestaat. Namelijk zijn geloof in de openbaarheid uitdragen. Jaja lastig parket hoor. Hoe zat het ook alweer met die C in het CDA?
-
Hoe het ook zij;
Ik ga een lekker kopje thee zetten.
Iemand een koekje?

WillemIII | 28-07-05 | 10:02

Opsluiten in een container op een mamoettanker in de noordzee.

Raakt ie vol: even naar de atlantische oceaan, Spongebob voorzien van islamburgers en weer voor den Hollandschen kust bijvullen.

Heb het helemaal gehad met -edit: terroristische- moslims.

Varreke | 28-07-05 | 10:00

"Ik bewonder het dat hij zich opoffert voor Allah. Over de moord laat ik me niet uit. Daar ging het Mohammed niet om. Het gaat om het feit dat hij iets gedaan heeft voor Allah. Dat er iemand vermoord is, doet er niet toe", zegt Samir A, over MoBe, in het Nederlands Dagblad.

Dit valt toch wel in de categorie ?vergoelijken en bagatelliseren?, of niet?

File | 28-07-05 | 09:58

Ha, de gedachtenpolitie komt naar je toe, deze zomer.

Horror Scoop | 28-07-05 | 09:57

Och, hoe zo cellen bij bouwen, wanneer gaan we eindelijk eens een poldertje maken buiten de kust?
Ik bedoel, een poldertje voor pakweg 100.000 bewoners, daar dumpen we mensen die straf hebben, voldoende bouw materiaal, we laten defensie de boel bewaken (zo van zichtbaar op het strand is schieten) een beetje zaden van verschillende orgine en wat wild (slangen, leeuwen, beren etc etc)
Vervolgens laat je de evolutie zijn gang gaan...
Wedden dat elk probleem zich op dat eiland vanzelf oplost....

Zeus | 28-07-05 | 09:57

ik denk al, waar blijft ie...

Flat | 28-07-05 | 09:52

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken