Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

DJ MO in tha house

Allah is een DJDe remixen van DJ Mo B. dreigen daadwerkelijk de Spaanse Costa’s te veroveren. Na de berichtgeving op het internet en dinosaur blogs (beter bekend als kranten) is nu ook de televisiewereld wakker geworden. Zo was ons aller DJ Sander gisteravond te bewonderen in Editie GS. Maar ook Vlaanderens grootste televisiestation, het commerciële VTM, besteedde uitgebreid (even doorspoelen naar 26:21) aandacht aan onze audiof*ck. Het Openbaar Ministerie kijkt ondertussen knarsetandend toe hoe jullie met staatsvijand nummer 1 aan de haal zijn gegaan. Dit weekend presenteren wij u de winnende inzendingen die wij vervolgens gaan pluggen bij de radiostations. Nog eens genieten van alle inzendingen? Dat kan hier, hier, hier, hier en hierrr.

Reaguursels

Inloggen

@Mr_Dork
in 2003:
Support for suicide bombings against civilian targets;
Turkije:
2002: Often/Sometimes (13%), Rarely (7%), totals (20%) juicht (soms) bij zelfmoordaanvallen
2004: Often/Sometimes (15%) Rarely (9%) totals (24%) juicht (soms) bij zelfmoordaanvallen

Eigenlijk is het nog veel schokkender.
Zo'n beetje een op de 4 turken geeft toe dat ie Zelden/Soms/Vaak staat te juichen bij zelfmoordaanvallen. Tja... I rest my case...

Brullio | 20-07-05 | 09:20

@Mr_Dork
Ehmm... de link is:

pewglobal.org/reports/display.php?Repo...

Er staat ergens een tabelletje met 'support for suicide bombings declines' en je ziet turkije van 13 naar 15 procent gaan, gemiddeld 14 procent...

Brullio | 20-07-05 | 09:12

@ Brullio

Heb je enige bron van die 14% of ben je gewoon in 't wildeweg met cijfers aan 't strooien

Mr_Dork | 19-07-05 | 02:49

@Liquid
Laten ze ons weer in het donker :-(
@Brullio
Het is wat betreft de menselijke hoofdpersonen wel iets vijandiger getint dan het Christendom. Mohammed deed bijvoorbeeld aan militaire campagnes etc. Als we de bijbel mogen geloven had Jezus daar niet zo'n handje van.
Maar ook hier hangt het af van hoe je de teksten interpreteert.

DiagnosisTyphus | 18-07-05 | 10:21

@DiagnosisTyphus
heb jij de koran wel doorgebladert? En? Het is een training manual voor terroristen!

Brullio | 18-07-05 | 08:51

@ DiagnosisTyphus

Nee dus :)

Liquid_ | 18-07-05 | 08:07

@redactie
"Dit weekend presenteren wij u de winnende inzendingen die wij vervolgens gaan pluggen bij de radiostations."
Gaat dat lukken binnen het half uur? ;-)

DiagnosisTyphus | 17-07-05 | 23:25

Daar heb je een punt. Maar juist vanwege die enge stem dringt het tot mensen door dat we hier te maken hebben met een psychopaat en niet met de eerste de beste Moslim-buurman.
Het is in het verleden vaak genoeg aangetoond dat iets veel langer aanhoudt als je je er voor afschermt. Waarom worden er op TV nog steeds compilaties getoond van graafmachines die verbrande Joden in kuilen douwen? Er zijn een heleboel mensen die die daar zelf nog (in)directe trauma's van hebben en zitten daar echt niet op te wachten. Maar het herinnert ons er wel aan hoe erg het was, wat de kans op herhaling in de toekomst enorm beperkt.
Ik denk niet dat de politiek deze mixen gaat verbieden. Het geluidsfragment is immers officieel vrijgegeven en rechtzaken aanspannen vestigt alleen maar aandacht.
Laffe acties van Marokkanen verwacht ik ook niet zo heel gauw omdat ze daarmee indirect aangeven sympathisant van Mo B te zijn en zichzelf weer mooi te kijk zetten als intolerant.
Overigens, ik had je ook niet aangezien voor een Marokkaan, die vind je niet zo snel op GS ;-)

DiagnosisTyphus | 17-07-05 | 17:27

tsja... dat geldt niet alleen voor fam. van Gogh maar ook voor mij, voor jou en voor iedereen die Mo's daad verafschuwt! Hij heeft een enge stem dat ik liever niet wil horen en daarom hoop k dat de politici hier wat aan gaat doen. Ze moeten deze mixen verbieden op het in het openbaar de draaien. Let maar op: Marokkanen zullen dat niet leuk vinden en zullen met nog meer laffe acties op reageren (ik ben geen Marokkaan trouwens... god zij dank!)

ijscoman | 17-07-05 | 15:07

@ijscoman
Mo B is idd de dader van een individualistische daad. En daarom maakt het mij ook vrij weinig uit wat hij in het Arabisch heeft gezegd.
Als het bijvoorbeeld een Koranvers is, dan maakt hij daarmee zelf de Koran belachelijk. Dat wij dat verwerken in toekomstige zomerhits maakt het niet veel erger. Als hier echt een zomerhit uit voorkomt dan is het juist iets dat Moslims op het hart blijft drukken dat Mo B een mongeaul is en dat geen enkel ander individu het in z'n hood moet halen een soortgelijke daad te plegen, juist omdat zoiets de Koran belachelijk maakt.
Het enige waar ik mee zit als Mo B's stem de hele zomer over de radio te horen is, is dat de familie van v. Gogh dat ook voortdurend moet aanhoren.

DiagnosisTyphus | 17-07-05 | 13:51

Je weet niet wat er gezegd wordt in de arabisch gesproken stukjes, "ik wel"!! Idd. Varken is een zwaar belediging, net zo zwaar als mongool. Ik noem Mo B. een mongool als je goed hebt gelezen. Allah wordt belachelijk gemaakt zoals je zelf ook kan lezen. Mo B. is (voor de zoveelste keer) dader van een individualistische daad. En allah heeft daar helemaal maar dan helemaal niets mee te maken.

ijscoman | 17-07-05 | 13:21

Ijscoman, ijscoman ,vertel eens een verhaal, vertel eens een verhaal..........

ssvld | 17-07-05 | 13:21

@ijscoman
"Dit is idd. GEENSTIJL mensen!!"
Wat is het probleem dan? ;-)

Als een Islamiet onze westerse samenleving (voor velen ook een soort van geloof / overtuiging) openbaar bekritiseert en een pro-westerse daar ff 'een einde' aan maakt, dan is het land te klein (bedenk zelf maar eens wat er dan zou gebeuren). Maar nu het een Islamiet betreft die cineast met een grote bek omzeep helpt, mag de moordenaar niet belachelijk worden gemaakt maar mag de persoon onder de zoden wel gewoon voor varken - toch een extreem zware belediging in de Moslimwereld? - uitgemaakt worden. Let wel: deze mixen gaan (in bijna alle gevallen) niet over de Islam, maar om de denkwijze (vanuit het geloof denken het heft in eigen hand te kunnen nemen) van Mo B die we niet accepteren.

DiagnosisTyphus | 17-07-05 | 12:57

Zo zie je maar eens dat verborgen rasicme in Nederland erger is dan gedacht! Dat laffe aanslag op de varken van Gogh heeft die diep verborgen gevoelens in vele Nederlanders naar boven gehaald maar helaas blijft dit nog wel anoniem. Je mag Islam en Allah niet bekriteseren alleen omdat zo een mongool van Mo B. een ander mongool heeft vermoord in the name of god.
Varken van Gogh werd voor zijn dood als de dorpsgek gezien (ook door hem zelf) die alleen maar onzin uitkraamde die vergezeld werd met zijn asociaal gedrag. Toen ie werd vermoord was hij opeens bijna voor god verklaard. Beetje schijnheilig hoor.
Mo is een mongool en als ik vele reacties op geenstijl.nl lees zie ik dat Mo niet de enige is.
Met die rare Mixen van Mo's verklaring maken jullie het alleen maar erger. Doe het in God's naam niet. Dat werkt alleen maar provocerend. Dit is idd. GEENSTIJL mensen!!

ijscoman | 17-07-05 | 12:12

Cu2? Denk je dat ik een BreEzAH sletje ben? Dan zijn we nu uitgepraat. Houdoe.

Niflheim | 17-07-05 | 10:16

@Niflheim
Audiofucken kan (ken?) ong. iedereen. Met een gratis progje als Kristal www.kreatives.org/kristal/ kom je al een heel eind. Volgende keer gewoon lekker mixen dus... Of je creatie op je CU2 laten staan ;-)

DiagnosisTyphus | 17-07-05 | 00:18

ps: Ik doe niet aan audiofuck, da ken ik nie

Niflheim | 17-07-05 | 00:01

Nee, nee het is niet Prince of Persia, het is gewoon een figuurtje uit een programma ;) Ik kon maar uit weinig dingen kiezen en geen vernederende helaas. Ja misschien dat ik hem tieten geef.

Niflheim | 17-07-05 | 00:00

@Niflheim
Misschien is je de definitie van audiofuck ontgaan?
Hint: Het is niet - ik herhaal, niet - de bedoeling Prince Of Persia te laten dansen voor een geit-achtergrond.

DiagnosisTyphus | 16-07-05 | 23:52

@11 septembert
Op zich helemaal geen slecht idee. Was het niet zo dat de post-controlerende bewakers zo'n beetje alles zouden doorlaten? :-D
@Redactie
Doe Mo ook zo'n stijlloos T-shirt dan, als dank voor het ter beschikking stellen van z'n rap.

DiagnosisTyphus | 16-07-05 | 17:15

btw. lees op fok dat ze een monument in de vorm van een cactus neer willen zetten,waar uncle Theo is vermoord!!
Lekker krijg je een mes in je donder wordt er een stekelplant voor je neergeplempt,om je te blijven herinneren.

StyleTTo | 16-07-05 | 15:41

Hee Mohammedali is een nepper zie ik....
Een troll of hoe noemen jullie dat hier?

Pannie | 16-07-05 | 11:54

Den Haag, 16 juli 2005

Aan de Erotieksite,

Ik ben een extremistische moslim (je weet wel een vriendje van Mohammed Bouyeri). Wij extremistische moslims hebben ook onze eigen behoeften. Graag zou ik een opblaasgeit willen hebben om op een diervriendelijke manier geiten te neuken.

Nu mijn grote vriend Mohammed Bouyeri waarschijnlijk voor de rest van zijn leven de cel in gaat, zou ik hem graag een opblaasgeit kado willen doen. Dan heeft hij tenminste wat te neuken. Want als extremistische moslom steek je je piemel natuurlijk niet in de kut van die zondige vrouwelijke bewaarders.

Dus twee opblaasgeiten graag. Er zijn trouwens heel veel extremistische moslims hier in Nederland, naar schatting zo'n 50.000. Dus er is een markt voor. De opblaasgeit voor onze vriend Mohammed Bouyeri dient opgestuurd te worden naar :

Bijlmer Bajes
T.a.v. de weledelgestrenge heer Mohammed Bouyeri
Cel 2004-11-02
1000 AA AMSTERDAM

Met vriendelijke groet,

Samir A
(lid Hofstadgroep)

11 septembert | 16-07-05 | 10:38

Het is echt nieuws aan het worden dit, ik zag gisteren aan eens stukje staan in het plaatselijke suffertje.. Ruik ik hier het begin van wereldheerschapij ?

Florisk | 16-07-05 | 10:31

@. fuckje
zoals ik al zei ik heb nog geen koffie op. reeds ben ik verzadigd, dus ben weer scherp ;)

Aan het werk dan maar weert

jammer dit | 16-07-05 | 10:20

[email protected], is die Mo meets Theo van jou? Dat vind ik wel de beste audiof*ck tot nu toe.
(((((((((((((( REDAKTIE )))))))))))))))) waar en wanneer kunnen we stemmen?

Rest In Privacy | 16-07-05 | 10:08

@Rickh , LOL

Rest In Privacy | 16-07-05 | 09:52

@superjan,
goeie conclusie!
next topic, please!

fuckje | 16-07-05 | 09:47

@Brullio + fuckje> laten we het zo zeggen dat Mo en zijn vriendjes uit Leeds de 49 % die nog welwillend tegenover de Islam stond geen goed heeft gedaan.

superjan | 16-07-05 | 09:44

Hofstad groep een seXs sekte (FOK), sexbommmen?
Jammer dat ik geen lid ben van de Relgraaf, dan had ik dit reuze interessante artikel lekker op mn bijlmer balkonnetje kunnen lezen

de Japanner | 16-07-05 | 09:42

@Brullio,
je hebt gelijk. En als je dan een moslim ziet op tv en als zijn/haar mening wordt gevraagd over geweld , kijken ze eerst schichtig om zich heen of hun kameraden ze niet zien, en dan pas zeggen ze dat ze geweld verwerpen. Ik vertrouw een moslim alleen maar zolang ik hem/haar zie, en weet dat ze niet bewapend zijn. Vooral wat je over die 14 % van de Turken zegt doen je ogen wel open gaan.

fuckje | 16-07-05 | 09:33

Als mootje B iets voor elkaar heeft gekregen, is dat datgene wat Tejo zei nu door duizenden tegelijk geroepen word. De eer die marokkanen nog hadden is door Mootje B weggeblazen.

Nu roept iedereen in koor:

Ik pis op allah, de sinterklaas van de moslims die alleen bommen brengt, op de pedo-profeet Mohammed A (die Aisha al naaide toen ze nog 9 was), op de koran, die duivelse teksten, uitgepoept door de duivel toen ie zich niet goed voelde, en op alle gelovigen in dat misdadige geloof. Met dank aan Mootje B, die ons de ogen opende. Zonder hem dachten we nog dat Islam waarlijk Vrede betekende. Dat is niet zo, het betekent onderwerping.

Het nederlandse volk zal zich NOOIT onderwerpen aan de wetten van de &*%&%( ISLAM!

Brullio | 16-07-05 | 09:27

@jammer dit,
ik wou je alleen maar duidelijk maken dat, wanneer je reagluurt op een topic, kijk dan ook eerst even wat anderen al hebben gezegd, dan verval je niet in achterhaalde info die al lang is rechtgezet. Jij ging af op een vooraankondiging van gisteren op Fok, anderen hebben vanmorgen het bewuste artikel al gelezen en beoordeeld.
Jij was gewoon mosterd na de maaltijd,
jammer dan dit en dat.

fuckje | 16-07-05 | 09:23

wat ik niet gek vind: 51 procent van de nederlanders (waarvan alweer 25 procent moslims ofzo) dus eigenlijk vind ruim tweederde van de nederlanders het GENOEG.

maar jah.. Nu nog een regering die uitvoert wat de burgers willen.

Weet je wat ik dus WEL gek vind: 14 procent van alle Turken vind de aanslag op Tejo terecht! Dus van de 100 hoofddoekjes die voorbijschuifelen, zijn er 14 bereid westerlingen op te blazen!

Brullio | 16-07-05 | 09:22

mohammedali
tieft lekker op naar marokko community.
daar zwans je ook al uit je nek.

ar_de_b | 16-07-05 | 09:09

@jan

ben niet boos. heb mn koffie nog niet gehad.

jammer dit | 16-07-05 | 09:08

@arm fuckje> heb je weer eens iemand zo boos gemaakt dat ie van kwaadheid zijn vervoegingen niet meer in acht kan nemen.

superjan | 16-07-05 | 09:05

@. fuckje zelf Ik sensatie??? tuurlijk.Maar jij niet he dat scheelt.

En lees jij nou ffkes verder als iets aanklikt misschien lult je dan niet zo dik uit je nekt.

jammer dit | 16-07-05 | 09:03

@jammer dit,
lees eerst die krant en jammer dan later.
ga niet af op een bericht van vrijdag over de zaterdagkrant, sensatiezoekert!

fuckje | 16-07-05 | 08:59

@fuckje>zoals Theo het zou zeggen. Mo en zijn vriendjes zijn echt de bloem van de marokkaanse natie.

ik denk dat de televaag wel 4 keer uitkijkt voor ze zoiets ongefundeerd plaatst. de hele staatsTV en StaatsRadio onder aanvoering van Blerie Polka gaat nu natuurlijk keihard schande en discruminatie roepen.

superjan | 16-07-05 | 08:58

muhamed b schijnt het te doen met lijken en de hofstad groep was een sexclub.
Zie link frontpage.fok.nl/nieuws/55956

jammer dit | 16-07-05 | 08:47

@superjan,
televaag valt tegen, vaag artikel met anonyme bronnen, beetje nietszeggend verhaal. Wel toespelingen, geen harde bewijzen, maar het leest wel lekker weg.

fuckje | 16-07-05 | 08:38

ben inderdaad voor t eerst in jaren benieuwd naar de zaterdag telegraaf.
@Mohammedali>Ik weet niet in welke achterbuurt van Venray jij woont, maar de dames die ik ken zijn helemaal niet zo dol op jou en je broeders.

superjan | 16-07-05 | 08:27

Tis allemaal geloof, dat is de enige met een boodschap ;-)

ssvld | 16-07-05 | 08:22

niet alles geluisterd = niet naar alle nummers geluisterd, in bovenstaande...

preacher | 16-07-05 | 03:34

@vanderF
Jij bent, geloof ik, de enigste die Mo en Theo in een nummer heeft gezet. Ik heb niet alles geluisterd want ik werd er op een gegeven moment doodziek van.
Ik had de stem van Theo al een tijd niet meer gehoord en werd , door jouw creatie, mij weer bewust van de absurditeit van deze hele situatie. De woorden van de moordenaar verweven met de woorden van de, tot stilzwijgen gebrachte,bruut vermoorde, provocerende clown...
Dat de Heer(nsfw) zijn licht over je mag blijven schijnen...
Truste...!

preacher | 16-07-05 | 03:25

@Preacher
Ik luister nog eenmaal naar mijn adiof*ck op de koptelefoon met volume op 10 en dan naar bed.
Luister naar de kloof uitgebeeld in dit bescheiden werkje.
Luister naar Theo (swt),
Hoe waar zijn opmerking over de jaren dertig.
Hoe fout zijn inschatting van het daadwerkelijke gevaar.
god zij met u,
en een goede nacht toegewenst.
(voorzover al niet offline, het is laat)
www.geenstijl.nl/paginas/mohammedsound...
Pag 3, 1'ste nummer boven aan de pagina.
'Mo meets theo'

vander F | 16-07-05 | 03:04

@Preacher,
Daar kan ik kort over zijn,
ja.
niet voorbij geschoten hoor, er ligt nu ineens een schip langszij dat voorrang wil.
Dat schip kan de pot op.
*Graaft de Ruyter op*

vander F | 16-07-05 | 02:50

@vander [email protected]:23
Het is vreemd dat die wenselijke individuele verantwoordelijkheid ons ook lijkt tegen te werken. Kracht ligt ook in samenwerking en groepsvorming. Om op de opportune momenten vooruitgang te boeken.
Misschien zijn we, wat het individualisme betreft, ons doel voorbij geschoten en is het noodzakelijk dat wij ons weer beseffen dat tijdelijke onderwerping van de wil ten behoeve van een groter geheel meer zoden aan de dijk zet.
Of het afstemmen van de eigen wil op het groepsideaal...
Het is dat of overlopen worden door de wel als een eenheid opererende, Islamieten.

preacher | 16-07-05 | 02:45

@preacher,
als het moet heb ik ook nog wel een harnas in de kast staan.
We zijn niet allemaal achterlijke varkens.
Alhoewel die vaak wel het hoogste woord hebben.
Is bij de Berbers volgens mij niet anders.
Maar als je het over de individuele plicht tot zelfinzicht hebt, ligt hier volgens mij de kloof tussen de Christenen en de Moslims, waar de conformatie aan de groep lijkt te prevaleren.
Iets wat in Europa sinds de verlichting gestalte krijgt in de individuele denkende en verantwoordelijke mens, lijkt dit in de Islam een onwenselijke weg.

vander F | 16-07-05 | 02:23

@comeet
Het zijn meer van die laffe terroristische trucjes. FF wat opblazen en dan weer snel in je hol kruipen.....
Hakbarrrrrh*kuch*

preacher | 16-07-05 | 02:23

Zo die is snel pleite geen tegen argumenten zeker.

comeet | 16-07-05 | 02:19

@vander [email protected]:04
Ik strijd het liefst zelf met open vizier en met tegenstanders in dezelfde hoedanigheid.
Die @berber is ook zo'n verspilling van onze aandacht, volgens mij.

preacher | 16-07-05 | 02:12

De Koran is overrated! Niks 72 maagden die op je wachten als je dood bent, ik denk eerder 72 vrouwen met snor verhuld in burka zodat je niet ziet dat er eigenlijk halve bouwvakkers onderzitten!

Sterrenbeeldleeuw | 16-07-05 | 02:07

@Preacher
Tja, Mohammed de troll of Mohammed de toekomstige Hadj, wie zal het zeggen.
ik raad hem trouwens de Hadj af in z'n huidige gemoedstoestand, daar zijn ze in Mekka en Medina ook niet echt van gediend.
hij is trouwens wel vermakelijk en prikkelend.
Hulde.

vander F | 16-07-05 | 02:04

@ preacher
Mijn liefde voor MoBy? Maak je maar geen zorgen, geloofsgestoorden (*zwaait naar MohammedALI*) mogen wat mij betreft verbannen worden uit het openbare leven. Maar ik vind het belachelijk dat op basis van een cdrom de conclusie wordt getrokken dat de gehele hofstadgroep, uit perverse mannetjes bestaat. Maar inderdaad laten we maar afwachten waar de Telegraaf meekomt.

King of controversy | 16-07-05 | 01:59

Ik weet trouwens niet of je me expres loopt op te fokken (troll ofzo?), maar als je bij 8-jarige meisjes aan hoeren gaat denken, dan ben je aardig ziek.....

preacher | 16-07-05 | 01:57

*applaus preacher*
Beheersing van de dierlijke driften is een individuele plicht.
de persoonlijke kracht als individu als leidsdraad.
Niet het verschuilen achter de groepsdoctrine of een lapje stof, glurend als een kind, de verantwoording afschuivend op ,in dit geval, de vrouw.
Zij die leven schenkt verdient ons diepste respect, en niet andersom.

vander F | 16-07-05 | 01:55

@mohammedAli
Jij bent dus een echte geitenneuker. Bij meisjes van 8 jaar wordt je al geil.

comeet | 16-07-05 | 01:54

Wat is dat toch met dat lichaam bedekken bij jullie ? BEHEERSING is een oude westerse deugd die jullie goed zouden kunnen gebruiken. Zodra dat staartje van een geit omhoog gaat dan is bij sommige van jullie ook al het hek van de dam.
Lekker makkelijk om je sexuele driften te beheersen bij een ingepakte vrouw.
Wie is er nou geestelijk sterker ; een man die zich beheerst ondanks dat ie wat naakt vrouwlijk vlees ziet of een man die dan meteen achter z'n pik aanloopt ?
En ook nog denkt dat soort vrouwen te kunnen misbruiken..

preacher | 16-07-05 | 01:48

Dat is alles te wijten aan de opvoeding die jullie ze geven.
Soms zijn ze nog maar 8 jaar en dragen ze al minder kleding en meer make up als een profesional hooker.

mohammedAli | 16-07-05 | 01:38

Nee, ik heb medelijden met die arme meisjes die daarna in de prostitutie terecht komen.....
Zonder overigens eerst de geneugten van echte liefde geproefd te hebben. Vanaf het eerste contact, gebruiksvoorwerpen..

preacher | 16-07-05 | 01:33

@. preacher

jaloers ? :D

mohammedAli | 16-07-05 | 01:29

@Mo'A
He, needle dick ! Over sexueel geobsedeerd gesproken...
Mag dat wel van Allah ?

preacher | 16-07-05 | 01:22

Volgens mij heeft geenstijl nu meer dan 80 posts gewijd aan het onderwerp mohammed b. Een opmerkelijke fixatie. Gaap.

LB | 16-07-05 | 01:21

off topic
Wordt de AIVD dan toch Grote Broer ?
www.rtl.nl/(/actueel/rtlnieuws/)/compo...
Info over niet-verdachten...? Eeuhm, heel Nederland ?
-
@KoC
Overdrijf je niet een beetje met je liefde voor Mo B.? Omdat ie nou het OM eens een keer een tikkie voor schut heeft gezet..
Het blijft een gestoorde moordenaar die schijnbaar vaak op Ogrish.com verkeerde, veel onthoofdingsfilmpjes had en schijbaar een filmpie van een lijk dat geneukt wordt. Niet echt veel voorkomend in het verdorven westen toch?
Laten we morgen maar ff afwachten...

preacher | 16-07-05 | 01:18

Jullie noemen ons geiten neukers. Maar feit is dat bijna ieder blondje graag op een arabische pik zit. Ook al weten ze dat het maar voor tijdelijk is.

face the facts . jullie zijn gewoon jaloers :D

mohammedAli | 16-07-05 | 01:12

Levenslang isoleren kan niet in Nederland, wat wel kan is de zogenaamde carrousel detentie.
Voor hij goed en wel door heeft in welk celnummer hij mag plaatsnemen wordt hij weer overgeplaatst naar een andere inrichting, en geloof me justitie kan dit heeeel lang volhouden.
Dan heeft hij wel gelukkig steeds weer een nieuwe BUBA

Tha Whinner | 16-07-05 | 01:12

@ Nooit meer slapen
Dat denkt de Telegraaf te weten omdat er bij het huis van Mo B cd-roms zijn gevonden met pervers materiaal. Het lijkt mij logischer dat dat materiaal alleen maar gebruikt werd door Mo B om te laten zien wat er onder andere mis is met onze Westerse cultuur. En op zich heeft hij daar een punt mee, of niet?

King of controversy | 16-07-05 | 00:11

Dj Sander ruleerd! "maar om te zeggen dat ik nu medelijden met hem heb, Neen!"

Sterrenbeeldleeuw | 15-07-05 | 23:25

@batman,
''Schapen neuken'' is om de dooie dood wel van Hans Teeuwen.

Gloff | 15-07-05 | 23:04

@batman Wat een drukte zeg.Ligt robin niet op je te wachten?

rn1970 | 15-07-05 | 23:00

@rn1970
Jahhh... Humor is bij moslims ver te zoeken. Ze hebben een erg kort lontje.

bethundered | 15-07-05 | 22:57

Ik weet niet of het gezegd is, maar dat nummer wat in de eerste posts is geplaatst, is NIET van Hans Teeuwen. Dus ik herhaal, NIET van Hans Teeuwen. Dank u,

_Batman_ | 15-07-05 | 22:56

Afgelopen weekend in discussie met een marokkaanse(stadhuisplein R.dam)over hun volk en gedragswijze,viel allemaal wel mee volgens haar en ik wist er niks vanaf.Zegt ze je hebt zeker geen marokkaanse vrienden,ik zeg nee natuurlijk niet ben gesteld op m'n spullen.Wordt ze kwaad en loopt ze weg.Kunnen ook al niet tegen een geintje.

rn1970 | 15-07-05 | 22:46

@ZI
Inderdaad de dames klagen hier wel over. Misschien helpt een walter P5 hier tegen.

bethundered | 15-07-05 | 22:45

@rn1970
Klopt helemaal!

ZI | 15-07-05 | 22:38

@ ZI Je vergeet het het gesmak en pssst van ze.Werkt misschien in het rifgebergte bij geiten maar is erg storend en vrouw onterend.

rn1970 | 15-07-05 | 22:36

@bethundered
K heb er ook niet zo'n last van hoor. Maar hun houding irriteert me wel. Als er een meisje loopt dan is dat een ware vleeschkeuring. Niet gewoon kijken en dan denken: dies wel leuk, maar het is bijna inwendig onderzoek. Erg triest..

ZI | 15-07-05 | 22:32

@ZI
Mij moeten ze niet zo snel hebben, ben over het algemeen een kop groter als de gemiddelde marokkaan. Voor een biertje ben ik altijd in.

bethundered | 15-07-05 | 22:22

@gloff Klopt maar we weten niet beter.

rn1970 | 15-07-05 | 22:18

@rn1970,
ach, Rotterdammers zien ons al boeren. Nou ja, zolang ze onze paprika's maar kopen.

Gloff | 15-07-05 | 22:15

@bethundered Kan wel zijn ,maar volgens mij zijn ze niet"geholpen".Ooit wel eens konijnen zien vermenigvuldigen?

rn1970 | 15-07-05 | 22:15

hij staat zelf ook op zijn dodenlijst als doe t zelfer:http://www.dumpafile.com/item/aGSGLuyM

StyleTTo | 15-07-05 | 22:14

@bethundered
Apeldoorn? Wanneer gaan wij een biertje drinken? Overigens wordt ook hier de krant bezorgd door een lief blond meisje. Die marokkanen, daar moet je respect voor hebben! Je weet tog. Soms als ik de bus in stap, dan komt de pus je tegemoet met hun 'ik sweer 't je'.

ZI | 15-07-05 | 22:13

@gloff Ah Dat ken ik wel,lekker rustig.

rn1970 | 15-07-05 | 22:12

@rn1970
Verdonk heeft aardig de rem op de fiets gegooid.

bethundered | 15-07-05 | 22:10

@rn1970,
ik woon in Bergschenhoek. Wat weer ligt bij Berkel en Rodenrijs. Niet bepaalt echt barakken-dorp.

Gloff | 15-07-05 | 22:09

@gloff Hoop niet dat je dat barakken-dorp in overschie bedoelt.Want dat vergeten we ook liever,misschien wat voor probleemwijken.

rn1970 | 15-07-05 | 22:05

Hier in 010-52, dorpje bij Rotterdam(-airport). Heb je ook weining last van Allochtonen. M'n buurman heeft ook Marokkaans bloed. Aan z'n bumper..

Gloff | 15-07-05 | 22:02

@bethundered Kwestie van tijd.

rn1970 | 15-07-05 | 22:02

@rn1970
Het is nu nog acceptabel maar het moet inderdaad niet gekker worden. Het is nog niet zo erg als in het westen.

bethundered | 15-07-05 | 21:59

@bethundered Als ik in A.doorn ben heb ik meestal wel aanvaringen met de lokale macho's.Wordt je afentoe weleens strontziek van.Als je maar naar een dame kijkt dan komt mr.testeron al briesend er aan rennen.

rn1970 | 15-07-05 | 21:55

@fuckje
Meld je primeur, verdien je nog wat...

bethundered | 15-07-05 | 21:53

@bethundered,
een discussie winnen van een marokkaantje, is niet heel moeilijk als je een taalachterstand hebt zoals zij.

Gloff | 15-07-05 | 21:53

@rn1970
Ik weet het... Met Turken heb ik absoluut geen probleem, met marokkanen heb ik wel eens een aanvaring gehad. Wat ze trouwens moesten afleggen. Maar ja het is niet iets waar je op zit te wachten.

bethundered | 15-07-05 | 21:49

Aha! Natalee bezorgt dus kranten in Apeldoorn. Snel de Weekend, Story, Party, en de Prive bellen!

fuckje | 15-07-05 | 21:49

@bethundered Hoor wel eens verhalen over A.doorn van een maat van mij.Bij jullie komt het ook.

rn1970 | 15-07-05 | 21:45

@vander F,
sugereer je nu dat wat in de Privé staat niet waar is? Alles wat in de Weekend, Story, Party, NL deze week én de Privé staat is waar. Duh.

Gloff | 15-07-05 | 21:45

@rabarberke denk dat jij net zoveel weet.

rn1970 | 15-07-05 | 21:41

@rn1970
Tjezus... Ben ik blij dat ik in A'doorn woon. Hier wordt de krant door een lief blond meisje bezorgt.

bethundered | 15-07-05 | 21:41

apropos sekssekte, hoe is het met dat amerikaanse mokkel uit Aruba?

Rabarberke | 15-07-05 | 21:39

@vander F Al is er geen hol van waar,die fundi's zullen iniedergeval pissed off zijn.

rn1970 | 15-07-05 | 21:36

@bethundered Moet je weer uitlaten en eten geven.En ik kan 'm wel neerschieten maar dan krijg ik geen krant meer.Zoals de hindoestanen het monopolie op parkeerwachters(in r.dam)hebben,zo hebben de marokkanen het monopolie op het kranten bezorgen hier.

rn1970 | 15-07-05 | 21:34

WhAAAhahAhHaa,
sorry hoor,
de Telegraaf, de snelste krant van Nederland (om van voor naar achter uit te lezen dan)
Willen weer eens centjes verdienen, beetje op de Privé toer.
"Brad Pitt homo?"
blijkt uiteindelijk dat Brad een homo broertje heeft die hij op z'n verjaardag een kus heeft gegeven.
Zoiets.
We zullen zien morrege.

vander F | 15-07-05 | 21:30

@rn1970
Dan wordt het tijd om een terriër aan te schaffen... Wordt het hofstadpoep:)

bethundered | 15-07-05 | 21:29

oh sorry een vlaag van ontoerekeningsvatbaarheid
ik had het niet eerst gelezen

mr.t | 15-07-05 | 21:26

oh sorry een vlaag van ontoerekeningsvatbaarheid
ik had het niet eerst gelezen

mr.t | 15-07-05 | 21:26

het moet niet gekker worden:
lees maar, de telegraaf

Hofstadgroep blijkt ordinaire sekssekte
Onder het mom van het 'prediken voor de islam' misdragen Neder- landse terroristen van de Hofstadgroep zich als loverboys die jonge meisjes misbruiken na een proefhuwelijk van twee weken. En het gaat nog verder. Zo onthult De Telegraaf morgen in de krant de bizarre seksuele afwijkingen van mensen als Mohammed B

mr.t | 15-07-05 | 21:24

Oh wat zijn de heer Mohamed B. en c.s. heilig! Alles voor Allah en die mag je absoluut niet beledigen. Nee, Mo en gespuis houden zich vooral aan de Koran.
Teminste, op hun manier dan.

www.putfile.com/media.php?n=geiten

poffertjeskop | 15-07-05 | 21:12

Ben benieuwd of ik morgen de telegraaf op de mat heb.Bij mij in de buurt wordt ie rond gebracht door iemand van de hofstadgroep.

rn1970 | 15-07-05 | 21:08

@fuckje: laten we nou eerst maar eens afwachten wat de Telegraaf morgen brengt.
@rabarberke: inderdaad.

Hubbe | 15-07-05 | 20:49

Mohammed maakt meer kapot dan Pieter Baan goed kan maken.

fuckje | 15-07-05 | 20:48

Als het waar is wat de Telegraaf beweert, dan zou dat in ieder geval de legende van Mohammed wat ontkrachten. Trouwens cd-roms met necrofilie erop bewijst nog niets. Hij kan dat ook hebben laten zien aan recruten als een uitwas van het Westen. (een van de minder erge, dat wel) :P

King of controversy | 15-07-05 | 20:48

Gek he dat ie zich niet wil onderwerpen aan een psychologisch onderzoek.

bethundered | 15-07-05 | 20:42

maar die hoertjes moesten wel minimaal 9 jaar oud zijn, heb ik begrepen; in navolging van de grote profeet, hey wat grappig! Die heette ook mohammed!

fuckje | 15-07-05 | 20:34

vtm is niet de grootste zender btw :p

wel sjiek ;)

dragonov | 15-07-05 | 20:30

Yep... Er zijn ook necrofiele videobanden gevonden bij Mo B.

bethundered | 15-07-05 | 20:30

die mobo krijgt veel teveel pers. ik snap niet waarom deze moord zoveel schokkender zou moeten zijn dan die op fortuyn.

Rabarberke | 15-07-05 | 20:26

@ fuckje Misschien verhuurde hij zijn eigen holletje wel.

Alice D. | 15-07-05 | 20:25

Die Jihad-nonsens was gewoon een dekmantel, voor een stel perverselingen.
Krijgt Van Gogh toch nog postuum gelijk.

Alice D. | 15-07-05 | 20:23

@Hubbe,
dit verklaart het antwoord op de vraag van de Officier van Justitie hoe Mohammed aan al dat geld kwam sinds zijn uitkering stopgezet was. Hij was gewoon een ordinaire pooiert! En hij had vast geen marokkaanse meiden in zijn stal.

fuckje | 15-07-05 | 20:22

@hubbe
volgens de telegraaf...

Rabarberke | 15-07-05 | 20:20

Ik ben niet eigenlijk niet eens verbaasd.
Gek hé.

Hubbe | 15-07-05 | 20:17

@Hubbe,
klopt, Hofstadgroep schijnt niets anders te zijn dan een [email protected] verzamelclupje. En ook M.B. ronselde ze, was daar de grote voorneuqert voordat die meiden de baan op moesten.
Zou de AIVD dit al weten, of verklappen we nu een groot staatsgeheim?
Mohammed als Loverboy!!

fuckje | 15-07-05 | 20:13

Mo verneukt onze rechtstaat zul je bedoelen.

vander F | 15-07-05 | 20:10

Volgens de telegraaf neuqte Mohammed B. niet alleen geytjes.

Hubbe | 15-07-05 | 20:07

Want "Alles van waarde is weerloos"

Thygros | 15-07-05 | 20:04

@ariel
je kunt zelfs trage operastemmen met rap combineren, voorbeelden ten over.

Rabarberke | 15-07-05 | 20:04

Mooi hoor al die mixjes... Hoor het nu pas voor het eerst.

Niflheim | 15-07-05 | 20:00

Of mag ik Brama zeggen?

Gloff | 15-07-05 | 20:00

@Gloff,
zit ook in mijn mix, Theo dacht dat je nog openlijk van alles kon zeggen in dit land.
Nee dus.
En dat noemen we terreur.
En toch...
"Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan goed en bloed verliezen, dan dooft het licht."

vander F | 15-07-05 | 19:56

Éens een vent altijd een vent. En ik zeg je.... SCHAPEN NEUQER

Gloff | 15-07-05 | 19:54

@Gloff: Dat heet indekken, je wilt niet morgen ineens 50 boze moslims voor je huis, aangezien je als niet politicus afhankelijk bent van je lokale politie voor bescherming

Thygros | 15-07-05 | 19:49

Wel lekker 'grazen' tussen de damesdijen.

vander F | 15-07-05 | 19:48

@vander F,
''Ik heb gehandeld vanuit geloof''

Gloff | 15-07-05 | 19:48

@vander F ja en nee. Als je net gegeten hebt is zo'n flos-touwtje altijd handig.Maar ik zit eigenlijk niet te wachten op'zo'n bramladage puntzak daaronder.

rn1970 | 15-07-05 | 19:45

@. Gloff ,
tja, sta je met je bakkes op de buis in de gehele Benelux, wat moet je dan zeggen...

vander F | 15-07-05 | 19:43

''Nee, het is niet gericht aan Mo. B maar aan justitie..''
Tuurlijk Sander, droom verder.

Gloff | 15-07-05 | 19:41

@rn1970
Lekkere haar fetisjisten, niks mis mee, alleen dat haar tussen je tanden is wel eens lastig...

vander F | 15-07-05 | 19:39

@vander F Seks met zo'n baard is altijd ordinair.

rn1970 | 15-07-05 | 19:37

"De remixen van DJ Mo B. dreigen daadwerkelijk de Spaanse Costa?s te veroveren."

Dreigen? Lijken lijkt mij hier beter op z'n plaats. ;)

King of controversy | 15-07-05 | 19:31

Wat is er nou ordinair aan een lekkere sekssekte?
Heb je bij elke sekte, leider, onderwerping, verafgoding waar als vanzelf sex uit voortkomt.
Heb je niet een handleiding voor zoiets, "religious sektarian for dummies" of zo?

vander F | 15-07-05 | 19:29

Ik was effe shoppen.
Mijn f*ck staat trouwens op pagina 3 bovenaan,
Mo meets Theo.
Mixje met het laatste interview met T. van Gogh door de inburgerKing.

vander F | 15-07-05 | 19:25

wel geinig dat dj sander op de belgische tv werd ondertiteld

Ronman | 15-07-05 | 19:23

Is het al zomer dan? Verrekte weinig van gemerkt vandaag.

Thygros | 15-07-05 | 18:58

jullie denken toch niet dat ik dat geknutsel van jullie ga draaien he ? voor de rest verzin eens wat nieuws GS .. deze komkommer heb ik nou wel gezien !

Draaitafel Demagoog | 15-07-05 | 18:57

@DJ Sander
Mooi gedaan jongen.
---
En wat vinden de allochtonen medelanders er van?
Marokanen hebben geen humor, Turken wel...

da wizard | 15-07-05 | 18:56

@Ruthie
Nehhh... Ik heb geen bron maar ik heb wel zo iets vernomen.

bethundered | 15-07-05 | 18:53

@bedonderd
Wanneer heb je hem voor het laatst gesproken?

Ruthie Lingle | 15-07-05 | 18:50

Niet dat ik in de jury zit, maar RFM qua tekst errug origineel, muziek echter wat minder, ouwe gabbert.

Ruthie Lingle | 15-07-05 | 18:46

@Ruthie Lingle 15-07-05 @ 18:24
Wat ik gehoord heb was mo B. not amused toe ie hoorde dat z'n verklaring was opgenomen.

bethundered | 15-07-05 | 18:46

@vanderF @18:16: Voor zo'n korte tijdsbestek hoeft men idd niet veel te verwachten. Ik wilde het eerst nog grootst aanpakken dmv renoise. Achteraf gezien had ik misschien beter een iets minder agressief nummer kunnen pakken, maar het sloot zo mooi aan ;) In tegenstelling tot wat velen deden begon ik juist niet met de uitspraken maar bouwde eerst de spanning op door de uitspraken van de rechter erbij te voegen. Tja, zo blijf je bezig en dingen verbeteren :')

RFM DJ | 15-07-05 | 18:38

Damn die mo b is bijna bekender dan theo zelf was:O

Inniemini | 15-07-05 | 18:35

@ pronto
Ja, ooit is daar een valsemunter zelf omgesmolten tot wisselgeld. De straf voor piraterij was trouwens veel leuker: Dan werden je ledematen gebroken, zodat je na 12 uur doodbloedde, uiteraard onder het genot van helse pijnen.

King of controversy | 15-07-05 | 18:35

@vander F,....... in Deventer staat die ketel toch nog?............

pronto | 15-07-05 | 18:33

vander F, welke is van jou?

Ruthie Lingle | 15-07-05 | 18:26

@OOOOOO
het moet toch niet zo zijn dat zijn korantekst letterlijk wordt uitgedragen? Daar is hij alleen maar happy mee. Een beetje knippen en plakken (nee, geen idee), ... . Het is wat ik wil dat ik denk dat ik wil, wat ik u zeg ... ik zeg u, wat is het precies wat ik wil?

Ruthie Lingle | 15-07-05 | 18:24

@KOC,
de ketel met olie niet te vergeten, bij een bekentenis werd de olie eerst tot kookpunt gebracht en dan, hup, voorover de schavuit d'r inflikkeren.
Bij zeurderig ontkennen, schavuit in in de ketel met koude olie gezet, en dan het vuur d'r onder opstoken.
Heel creatief en uiteraard openbaar, op het plein, biertje d'r bij.

vander F | 15-07-05 | 18:20

@vander F

Het leven is zwaar, maar ik denk dat je, je niet al teveel zorgen moet maken over die zomerhit..

Ariel | 15-07-05 | 18:19

@OoO
We moeten Mo anders ff vragen de volgende keer netjes 140bpm te brabbelen.
Het is overigens niet moeilijk om gesproken woorden zelf in een ritme te zetten.

Ariel | 15-07-05 | 18:17

Voor een zomerhit had ik ook wel iets anders gebrouwen.
Was nogal wat knip en plakwerk trouwens, samples verzamelen, miditrackje met een synth d'r bij, en dat geheel tot een verhaal arrangeren, on the fly afmixen.
En dat in hoogstens 6 uurtjes.
Kun je ook niet al teveel van verwachten lijkt me.

vander F | 15-07-05 | 18:16

@ fuckje
En dan hadden we ook nog de heksenvervolging (een middeleeuwse variant op Big Diet) en de ketterverbranding. Lang leve de middeleeuwen.

King of controversy | 15-07-05 | 18:12

@Marieke: het heet niets voor niets OPENBARE Ministerie :') Alles moet openbaar!

RFM DJ | 15-07-05 | 18:11

Niet als het een mix wordt waar letterlijk Mo's tekst in voorkomt (wat tenminste 20 van die mixers doen.
. Ruthie Lingle 15-07-05 @ 17:13

Volgens mij was dat zo'n beetje wel de opdracht. Anders had ik wel wat anders gebrouwen, want die MB heeft totaal geen gevoel voor ritme als het aankomt op uitspreken van ingestudeerde teksten.

OoO | 15-07-05 | 18:11

@Marieke,
WAS het maar Middeleeuws gepeupel, dan hadden we de doodstraf, het vierendelen, het ophangen enz. nog.

fuckje | 15-07-05 | 18:09

Het OM: "We betreuren dit omdat hierdoor wellicht mensen minder bereid zijn om hun recht op het laatste woord te nemen"

EIKELS!!!!!

Jullie hebben dat laatste woord met jullie botte harses 'per ongeluk' doorgespeeld aan de pers.
Ga eens bij julie zelf te rade, voordat je met je pedante vingertje gaat zwaaien!

Wat een middeleeuws gepeupel daar zeg...

Marieke | 15-07-05 | 18:06

kijk, dat is de poep die we willen horen!

Galileo | 15-07-05 | 18:06

Straks win ik, en dan?
SBS op de stoep, 40 boze marokkanen en marcel van Dam?
*huiver*

vander F | 15-07-05 | 18:04

Na vijf gabber muziekjes ben ik ook weer voor de doodstraf. Ik roep een fatwa uit over alle gabberbagger. Allah hak maar.

Gavrilo | 15-07-05 | 17:54

Weer een stuk verder bij wereldheerschappij!!

Stijlloze Rukker | 15-07-05 | 17:46

Even een marketingstruukje: Ongeacht welke audiofuck de zomerhit gaat worden; de singel wordt geleverd met een extragratis rose polsbandje en de opbrengsten gaan naar een goed doel. Tenminste, ik vind dat dat zou moeten.

King of controversy | 15-07-05 | 17:17

@The Marco
Niet als het een mix wordt waar letterlijk Mo's tekst in voorkomt (wat tenminste 20 van die mixers doen. Noem je dat trouwens een audiof*ck?). Zo verspreid je alleen maar zijn woord.
Of zoals DJ Sander zegt; ik beledig ze niet hoor, dat doen de anderen. Deed je het maar.

Ruthie Lingle | 15-07-05 | 17:13

-weggejorist-

KlaaSjaaP | 15-07-05 | 17:07

Reclame maken voor je eigen "kunnen" is zo retro AryOpHetWeb.
##

Maar na de chips en Pinokkio Prins, is Mo ongewild wel de BOM in 2005.
Het wordt lastig kiezen want er zitten best goede audiofucks tussen geachte Redactie.

Thalassa | 15-07-05 | 17:06

@AbyHelaasophetweb,
Kudt, sorry.kom over 5 jaar nog eens terug.

fuckje | 15-07-05 | 17:06

Ik hoop van harte dat het een mega smash-hit wordt, ongeacht welke audiofuck het gaat zijn. Het zou het ultieme 'FUCK YOU!' gebaar zijn van de Nederlandse bevolking richting mongeaulen die denken dat ze hier een beetje de democratie of de vrije meningsuiting om zeep kunnen helpen met hun geloofswaanzin.

Go GS!

TheMarco | 15-07-05 | 17:04

@aryophetweb
ja die is dan beduidend iets minder ;>

Ruthie Lingle | 15-07-05 | 17:00

Wie hier is Flat? Die mag van me winnen met zijn Mo says Luuuuuh.

Orginaliteit 10
Humor 9
Muziek 9

Ruthie Lingle | 15-07-05 | 16:50

@ Redactie
In de vorige draad hadden jullie het over honderden inzendingen. Bij de links staan er nog geen eens 100. Hoe zit dat?

King of controversy | 15-07-05 | 16:25


waar is trouwens de link om mijn stem uit te brengen? ben toch wel een beetje benieuwd wie er met de StijlLoos-Award 2005 vandoor gaat.

Jaymz Blonde | 15-07-05 | 16:23

Jammer dattie er zelf niet van kan genieten

grmbl | 15-07-05 | 16:22

Precies, die. Dus wie gooit die in de blender?

Traag | 15-07-05 | 16:20

Allah is a D.J!

The Zalking Wombie | 15-07-05 | 16:19

De inzending van mij www.geenstijl.nl/audio/djmobo/RFM%20DJ... met versneden koranteksten wordt echt niet op de radio gedraaid denk ik ;) Welk station gaat die uitdaging aan? :D

Ik heb overigens nog een 192kbps versie, die is qua audio iets beter. Meer hoog enzo.

RFM DJ | 15-07-05 | 16:19

@ Traag

Dit lied?
Schapen neuken
Dit is mijn lied, het lied van arjen de herders jongen, opgegroeid tussen de schapen op de heide
Elk woord wat ik zing berust op waarheid

Als het heel mooi weer is trek ik het weiland in
Fluit een vrolijk wijsje en ben heel blij van zin
De schapen in het weiland kijken me lachend aan
Ik voel onder mijn overal mijn lul die gaat al staan

Want ik ga schapen neuken, schapen neuken, schapen neuken is fijn
Want ik ga schapen neuken, schapen neuken, schapen neuken is fijn

Ik zoek naar een lief schaapje ja daar zie ik er een staan
Ik besluip haar van achter heb men laarzen aan
Dan pak ik bij de poten ik ruik eens aan haar aars
Die is al lekker nat ik stop haar poten in mijn laars

Want ik ga schapen neuken, schapen neuken, schapen neuken is fijn
Want ik ga schapen neuken, schapen neuken, schapen neuken is fijn

Als ik penetreer dan kijkt het schaapje achterom
Het mekkert dan leeeekkkkkeeer want dat schaap dat is niet dom

Het schaapje lacht tevreden ik spuit het helemaal vol

En 's nachts kruip ik tevreden onder de schapenwol

Schapen neuken, schapen neuken, schapen neuken is fijn
Want ik ga schapen neuken, schapen neuken, schapen neuken is fijn

Hurmuk | 15-07-05 | 16:11

Likmahdik ofzeau. Mooie winnaar.

Duet met Awa eveneens giller.

superjan | 15-07-05 | 16:10

Winnaar? Mogen we dan stemmen. Zoveel democratie zijn we hier niet gewend!

Hurmuk | 15-07-05 | 16:09

Mekka is a dancefloor

ffwd | 15-07-05 | 16:07

Gisteren heb ik ze allemaal geflashGot, cd-tje bakken. Keihard knallen. Op de repeat. Op een gegeven moment weet je het wel.
Hij is een geiteneuker, die gehandeld heeft uit geloof.
Zitten wel goeie inzendingen tussen trouwens. Helaas geen versie gemixt met "schapen neuken" van Hans Teeuwen.

Traag | 15-07-05 | 16:04

OM in interview: "Mo B vroeg aan zijn medegedetineerden of zij bereid waren te sterven voor Allah. Toen het antwoord nee was, liep hij boos weg." kijk, nu wordt het pas echt link he

neuzel | 15-07-05 | 16:04

Wie weet hebben we nu eindelijk een zomerhit...

christen | 15-07-05 | 16:00

Awel wilde gij hier het plucheke betreden? Gij zijt welkom heur...

Eskimauh | 15-07-05 | 15:59

NL --> BE --> world

geitenneuker | 15-07-05 | 15:57

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken