Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Mohammed spreekt

ik zeg lekker niksMohammed Bouyeri heeft gesproken! Probleem is alleen dat niemand er ene tiefus van heeft begrepen. Bouyeri sprak namelijk gedurende 15 seconden het gezelschap in het Arabisch toe. En daar hadden de knuppels van het Openbaar Ministerie niet op gerekend. Zo kan het dus zomaar zo zijn dat Mohammed aankondigde dat zijn volgelingen om precies 17.00 uur de Coentunnel zullen opblazen. We zullen het nooit weten, want een tolk ontbrak in de rechtszaal. Op de vraag van de rechtbank of hij het in het Nederlands kon herhalen, zei Bouyeri cryptisch dat "later hij zal toelichten" wat hij precies heeft gezegd. Kijkt u een beetje uit op de weg... UPDATE: U kunt gewoon gebruik blijven maken van de tunnelbuizen. Letterlijk zei Bouyeri: "Ik verafschuw de duivel in de naam van Allah, de barmhartige, genadevolle. Vrede zij met hem, de profeet Mohammed." Ofwel, wie ontcijfert deze cryptische boodschap.

Reaguursels

Inloggen

القرآني لها وطوعوها لنصوصه ولاسيما في الميتافيزيقيا(ماوراء الطبيعة ) والإلهيات فظهر علم الكلام الإسلامي dah wassik nie,,da was'nun negert كفلسفة إسلامية خالصة لايشوبها شائبة زيغ أو ضلال . لأن القرآن هو الكتاب المنزل من عند الله . لهذا ما ورد به من قصة

Gorgeous G | 14-07-05 | 15:06

Eigenlijk moeten we zijn moederdorpske eens gaan bezoeken met een stuk of 150 lonsdale-boeren. Kijken of zijn pa en oom dan nog zo stoere praat uitslaan. Mootje B: Ik weet waar jou pappie woont!

Brullio | 12-07-05 | 17:04

Draaideur, ik ben het helemaal met je eens!!! (@9.38 en @10.04)

cugel | 12-07-05 | 13:08

Boeit niet wat ie zegt. Guilty as sin, bekentenis voorhanden, opsluiten, sleutel wegmieteren.

TM | 12-07-05 | 11:45

@Draaideur

Inderdaad, de tiefus met de religie. Religie is helaas voor velen een kudtsmoes om onverdraagzaam te zijn.

Las wel dat er gisteren wel een tolk was in de rechtzaal en dat onze killert alleen maar zijn dagelijkse gebed heeft opgezegd.

Boomer | 12-07-05 | 11:06

Nordthiad; ik heb het nog eens opgezocht, en je hebt helemaal gelijk. Weer wat geleerd.

OK, helemaal de tiefus met religie dan!

Draaideur | 12-07-05 | 10:04

In mijn antwoord hoort 'sukkel' overigens 'sukkels' te zijn. Meervoud dus, want veel boeddhisten zijn sukkels die echt alles pikken van anderen, maar wel onverdraagzaam zijn tegen minderheden.

Nordthiad | 12-07-05 | 09:54

@ Draaideur: het boeddhisme predikt helemaal geen vrede, het boeddhisme predikt zwakte. Die sukkel worden jarenlang onderdrukt door Chinezen (Tibet) en geterroriseerd door mohammedanen (Thailand), maar ze pikken gewoon alles. En om maar niet te spreken van de onverdraagzaamheid van het boeddhisme jegens vrouwen en homo's. Van homo's wil de Dalai Lama niets weten, en zie je ooit vrouwen in die boeddhistische kloosters? Kan een vrouw ooit Dalai Lama worden, denk je? Elke wereldgodsdienst kent achterlijkheden en bij het boeddhisme is het niet anders.

Nordthiad | 12-07-05 | 09:52

Opzouten met elke vorm van religie. Religie heeft in het verleden en het heden alleen maar shit gezorgd. Een van de weinige religies die ECHT vrede predikt, en die ook echt uitvoert, is het Tibetaans boedhisme. Eeuwen worden de Tibetanen onderdrukt door de Chinezen, en ze hebben nog geen hand opgeheven om terug te vechten, of om hulp te smeken.
De tiefus met je christendom, islam of jodendom. Laat Europa het eerste atheïstische continent worden.

Draaideur | 12-07-05 | 09:38

Mohamenazies willen niet in de maatschappij worden opgenomen, ze willen de maatschappij OVERNEMEN, snap dat dan!

Brullio | 12-07-05 | 09:14

القرآني لها وطوعوها لنصوصه ولاسيما في الميتافيزيقيا(ماوراء الطبيعة ) والإلهيات فظهر علم الكلام الإسلامي Ogrish roeleert! كفلسفة إسلامية خالصة لايشوبها شائبة زيغ أو ضلال . لأن القرآن هو الكتاب المنزل من عند الله . لهذا ما ورد به من قصة

Pannie | 12-07-05 | 02:07

Moslim of geen moslim , zo'n gast moet je niet lang over lullen . Spuitje geven en snel met een blok beton aan de voeten de Noordzee in .
Dit moeten ze doen met alle gestoorden die zinloze moorden plegen. Dit staat los van de Koran of wat dan ook .

Marley | 12-07-05 | 01:18

ڤڸېٷغڣڑۦ Ayaan علے۴ڧ٤گۀ ٠ Van Gogh ؟شحڙڢ ڤڸېٷغڣڑۦ Wilders علے۴ڧ٤گۀ ٠ 02/11/04 ؟شحڙڢ ڤڸېٷغڣڑۦ Hofstadgroep علے۴ڧ٤گۀ ٠ 11/09/2001 ؟شحڙڢ ڤڸېٷغڣڑۦ Allah علے۴ڧ٤گۀ ٠ Ik wil de doodstraf ؟شحڙڢ ڤڸېٷغڣڑۦ geit in mijn cel علے۴ڧ٤گۀ ٠ 72 maagden ؟شحڙڢ ڤڸېٷغڣڑۦ 11/3/2004 علے۴ڧ٤گۀ ٠ 7/72005 ؟شحڙڢ ڤڸېٷغڣڑۦ ik jullie nog wel pakken علے۴ڧ٤گۀ ٠ 06/06/06 Borssele ؟شحڙڢ ڤڸېٷغڣڑۦ Vrede zij met u oh barmhartige علے۴ڧ٤گۀ ٠ tot morgen ؟شحڙڢ

11 septembert | 12-07-05 | 00:17

hij zegt hetzelfde als de rest van de marocs; 'ik heb schijt'. Het wordt tijd dat wij scheit krijgen...

Maraka | 11-07-05 | 21:44

الخلق والخالق مما يؤكد علي أن القرآن إلهي و من عند الله . فالقرآن هو الكتاب المنزل الذيالقرآن بما فيها التفسير لها ودراستها لغويا وفقهيا .لأنه المرجع الثابت لدراسة علومالإلهيات حتي لانزيغ في me reet likken إيماننا ولا نحيد عن الصراط المستقيم ,ولاسيما بعد إنقطاع الوحي من السماء . فهو آخر رسالاتها للبشرkankerwijf van een Hirsi Ali أجمعين .فعظمة القرآن أن لغته العربية حية وسياق آياته لها وقع وجرس الفلكية والعلمية و الكونية GVD uitkering stopgezet ومن مازالت نصوصه لم تتبدل ولم تتغير. ولايمكن لبشر الإتيان بمثله في آياته ولغته المتفردةLukasdelinkselul heb teminste respect voor mij وسياق كلماته والمعاني السامية التي أوردها نصا . وعلوم القرآن هي دراسات لمعاني وكلمات خلال ذكره لنواميس الكون الثابتة والمؤكدة للتدليل علي الإعجاز العلمي en me broer heb der niks mee te maken!

Pannie | 11-07-05 | 21:44

Gooi ook maar meteen een balkje voor die baard.

Soeps | 11-07-05 | 20:46

ik mis theo. en dan te bedenken dat zo'n zielig lulletje hem zomaar weg kan nemen.
Mevrouw van Gogh had er geen treffender woord voor kunnen bedenken. wat een stakker.

hutspot met vette ju | 11-07-05 | 20:37

de duivel is ook maar een mens

Return of the Beasjt | 11-07-05 | 20:29

Verstand zit blijkbaar in de voorhuid...

Dr.D | 11-07-05 | 20:23

@PSZE... ik moet rechts naar links lezen toch?

pronto | 11-07-05 | 20:13

Islamitische cultuur,geloof het boekkie genaamd de Koran wordt door miljarden onderdrukte analfabeten aanbeden,helaas de meeste van deze geloofbeleiders kunnen niet lezen en weten echt niet wat in de Koran staat,ze moeten maar aannemen dat die Imams hun de juiste intrepetatie verkondigd!
Helaas niet dus,daarom is in al die Islamlanden een dictatuur,vrouwen hebben al helemaal niets te vertellen,homo,s bestaan niet,nee Mohammed de Pedo Profeet is de GOD,alle niet Islam aanhangers zijn varkens en die dienen in zijn naam te worden afgeslacht,homo,s met hun koppie naar beneden van hoge gebouwen afgeflikkerd!How the Fuck is Mohammed?
A GOAT?
Deze GODS-DIENST moet in nederland en in de gehele EU verboden worden,Moskeeen dienen te worden afgebroken,helaas is dit nodig om ons als Cristelijk EU-Burgervolk te beschermen tegen deze GODS-DIENST TERRORISTEN!

nummertje | 11-07-05 | 19:53

Ik verafschuw de duivel ook.

SCAGE | 11-07-05 | 19:45

jesus vind iemand interessant wat die gek zegt? goed gedaan geen tolk :):):)

lara | 11-07-05 | 19:40

?? ???? ?????? ?????? ???????? ??????? ?????? ??????? ??????? .??? ?? ????? ?????? ???? ???? ?????? ????? ?????? ?????? ????? , ???? ???????? ???????? ????? ????? ????????? ???????? ???????? ???????? ??????? . ???? ?????? ?? ???????? ?????? ???????? ??? ??? ????? ????? . ???? ??? ????? ???? ??????? ? ???? ?? ?? ???? . ??????? ????

B0b | 11-07-05 | 19:25

فيها . كما أن تناول القرآن علوم الكونيات في آياته حيث pernisمن خلال التعرض للثوابت الفلكية والعلمية و الكونية ومن خلال ذ12-09-2006كره لنواميس الكون الثابتة والمؤكدة للتدليل علي الإعجاز العلمي schiphol وعلي عظمة الخلق والخالق مما يؤكد علي أن القرآن إلهي و من عند الله . فالقرآن هو الكتاب المنزل الذي مازالت نصوصه لم تتبدل ولم تتغير. ولايمكن لبشر coentunnel في آياته ولغته المتفردة وسياق كلماته والمعاني السامية التي أوردها نصا . وعلوم القرآن هي دراسات لمعاني وكلمات القرآن بما TNTالتفسير لها ودراستها لغويا وفقهيا .لأنه المرجع الثابت لدراسة علوم الإلهيات حتي broodje hamفي إيماننا ولا نحيد عن الصراط المستقيم ,ولاسيما بعد إنقطاع الوحي من wilders. فهو آخر رسالاتها للبشر أجمعين .فعظمة القرآن أن لغته

PSZE | 11-07-05 | 19:19

Gelieve die kriebels hierboven weg te halen. Wie weet zit er een terroristische boodschap in.

aardappel | 11-07-05 | 18:58

:eem tseb tlaV

ومكان . دعا الناس لطاعة الله والخضوع لسلطانه والتفكير في آلائه. وقرر حقوقهم المقدرة فأخذوا بأوامره وحدد واجباتهم المقررة فاجتنبوا نواهيه . ولقد جعل البشر سواسية مهما إختلفت أروماتهم ومشاربهم بلا تفرقة عنصرية أو لغوية أو إجتماعية. وسمي الله القرآن بالذكرالحكيم متوعدا المعرضين عنه او النافرين منه . لأن أفضل عبادة هي قراءة القرآن وتلاوته . وكان القرآن قد نزل علي الرسول بسبعة أحرف (لهجات قريش) ليسهل للقبائل فهمه واستيعابه . وفي سنة 25 هجرية أيام خلافة عثمان وجد أن بعد الفتوحات الإسلامية قد تنازع أهل الشام وأهل العراق بالمدائن بالعراق حول قراءة آيات القرآن لأنه بعدة لهجات وحدث هذا في بعض الأمصار . فكان يكفر بعضهم بعضا .فشكل لجنة من كتبة الوحي أيام الرسول لتجمع القرآن , وأمرها بنسخ نسخ منه موحدة ومدققة وحسب القراءات الثابتة والمتواترة عن الرسول بعد تثبيت رسم حروف وكلمات المصحف . وكتبت ست نسخ . وأرسل الخليفة عثمان نسخة لأهل البصرة والكوفة والشام والمدية ومكة وأمسك عنده نسخة تخصه . وأطلق علي هذه المنسوخ مصحف عثمان أو المصحف الإمام. وهو المصحف الموحد والمعتمد . بعدها أمرعثمان بحرق كل النسخ السابقة عليه. ولم يبق سوي المصحف الإمام منذ عهده . وهي النسخة التي تطبع حاليا بالرسم العثماني في كل أنحاء العالم الإسلامي حاليا . وحفظ ولو أجزاء من القرآن واجب علي كل مسلم . لأن تلاوة آيات من القرآن واجبة تلاوتها لأداء الصلاة . وكتابة المصحف حتي الآن تخضع للتدقيق كما تخضع لأصول علم رسم المصحف الذي يعني بهجاء الكلمات القرآنية حسب الرسم العثماني وتخضع لعلم ضبط القرآن لتشكيله أو مايعرف بمصطلحات الضبط كالفتح والضم والكسر والسكون والشد والمد لضبط نطق الكلمات مما جعل قراءة القرآن ليس بالسماع والمشافهة كما كانت من قبل . وكانت كتابة المصحف الإمام تخلو من التنقيط اافاء أو القاف أو النون أو الباء أو الياء ..إلخ . ويوجد علم الفواصل للتقيد بعدد آيات القرآن وعدد سوره وأوائل أجزائه الثلاثين وأحزابه الستين وأرباعه وأثمانه .كما أن قراءة القرآن تخضع لعلم التجويد لضمان سلامة النطق للكلمات والتعرف علي مخارج الحروف وأحكام النطق , وعلم القراءات والتفسير لبيان الوقف والعلامات والسجدات ومواضعها والسكتات الواجبة . وضبط القرآن له مصطلحاته كالصفر المستدير فوق حرف العلة وغيره . وأول هذه السور سورة الفاتحة و تتلي في كل صلاة . والسورة تنقسم لعدة آيات . وكل سورة تفتتح بآية (بسم الله الرحمن الرحيم ) ماعدا سورة( براءة ).والقر? ن الخط الأول للتصدي لأي فكر ديني محرف أو الفلسفات التي لاتنزه الله عن الشرك به أو ال?لحاد في وجوده أو لايتوافق مع الشريعة الإسلامية . ففي العصر العباسي ترجمت فلسفات الإغريق والهنود والفرس والسريان للعربية ودار جدل حولها لكن القلاسقة العرب وأهل الكلام أخضعوا هذا الفكر للمفهوم القرآني لها وطوعوها لنصوصه ولاسيما في الميتافيزيقيا(ماوراء الطبيعة ) والإلهيات فظهر علم الكلام الإسلامي كفلسفة إسلامية خالصة لايشوبها شائبة زيغ أو ضلال . لأن القرآن هو الكتاب المنزل من عند الله . لهذا ما ورد به من قصة الإسراء والمعراج المحمدي جعل لهذه المسيرة الخالدة مصداقبة لايماري فيها . كما أن تناول القرآن علوم الكونيات في آياته حيث ذكرها من خلال التعرض للثوابت الفلكية والعلمية و الكونية ومن خلال ذكره لنواميس الكون الثابتة والمؤكدة للتدليل علي الإعجاز العلمي للقرآن وعلي عظمة الخلق والخالق مما يؤكد علي أن القرآن إلهي و من عند الله . فالقرآن هو الكتاب المنزل الذي مازالت نصوصه لم تتبدل ولم تتغير. ولايمكن لبشر الإتيان بمثله في آياته ولغته المتفردة وسياق كلماته والمعاني السامية التي أوردها نصا . وعلوم القرآن هي دراسات لمعاني وكلمات القرآن بما فيها التفسير لها ودراستها لغويا وفقهيا .لأنه المرجع الثابت لدراسة علوم الإلهيات حتي لانزيغ في إيماننا ولا نحيد عن الصراط المستقيم ,ولاسيما بعد إنقطاع الوحي من السماء . فهو آخر رسالاتها للبشر أجمعين .فعظمة القرآن أن لغته العربية حية وسياق آياته لها وقع وجرس

Nil desperandum | 11-07-05 | 18:56

. vinque 11-07-05 @ 17:37

Had Freddy het niet over Mama Mia en Beëlzebub en Bismillah en zo?

OoO | 11-07-05 | 18:24

Hij zei: Dark is the suede that mows like a harvest

Martin Brozius | 11-07-05 | 18:22

Voor plan B (na de mislukking van zijn 'in bloed gedoopt' liggen sterven) doet hij het niet slecht pr-wise gezien.

Dus meneer erkent onze samenlevingregels en rechtspraak niet?

Da's dan jammer maar hij gaat gewoon net als elke Nederlander veroordeeld worden.

Niks doodstraf, voor deze gek betaal ik graag belasting om hem (liefst) levenslang in een cel te houden.

trespasser | 11-07-05 | 18:21

Mo B. heeft binnenkort een aarstulp van hier tot het Rif gebergte.

Dirrek | 11-07-05 | 18:04

@sjaak: seconden schat, 15 seconden....

Thygros | 11-07-05 | 17:51

"Ik verafschuw de duivel in de naam van Allah, de barmhartige, genadevolle. Vrede zij met hem, de profeet Mohammed."
Is dat niet een of ander gebed?. Dus hij zget gewoon ik heb het gedaan omdat het goed was. Mohammed is een vriendelijke man. Klaar. Deed die gast daar dan 15 minuten over?

sjaak vaak | 11-07-05 | 17:49

@comeet 17.24, LOL

Rest In Privacy | 11-07-05 | 17:42

Een varken laat een scheet en iedereen wil opeens weten wat ermee bedoeld wordt???
Nou niets dus: Hij laat een scheet!
Als ie wat te melden heeft (zoals 'iek wiel wir pratuh'), dan kan hij dat prima in het hier alom geaccepteerde N.e.d.e.r.l.a.n.d.s.
Feit is dat hij iedere kans op verdediging laat liggen, en dat komt goed uit, want zonder verdediging mag je de zwaarste straf verwachten... Hoe groot is de kans dat hij seniel wordt in de gevangenis?

fweddy | 11-07-05 | 17:40

Ibrahim, Ibrahim, Ibrahim,
Allah, Allah, Allah, Allah will pray for you.
Hey!

Mustapha, Mustapha, Mustapha Ibrahim.
Mustapha, Mustapha, Mustapha Ibrahim.

Mustapha Ibrahim, Mustapha Ibrahim
Allah, Allah, Allah will pray for you.
Mustapha Ibrahim, al havra kris vanin
Allah, Allah, Allah will pray for you.
Mustapha, hey! Mustapha
Mustapha Ibrahim, Mustapha Ibrahim, hey!

Allah-i, Allah-i, Allah-i,
Ibra-Ibra-Ibrahim, yeah!
Ibrahim, Ibrahim, Ibrahim,
Allah Allah Allah-i hey!

Freddie Mercury deed het al 20 jaar geleden. Dus erg origineel is het niet.

vinque | 11-07-05 | 17:37

Vanwaar trouwens nog zijn volgelingen?
Er waren toch meerdere moslimcellen actief in Nederland? Ondertussen zijn er een man of 12 opgepakt, volgens justitie allemaal lid van de hofstadgroep, denk dat die cel nu wel opgerold is. Blijven er nog wel een stuk of 5 andere cellen bestaan natuurlijk, maar die zijn pas interessant als ze iets hebben opgeblazen of iemand hebben vermoord das logisch.

Thygros | 11-07-05 | 17:36

@Precher> ik houd het op Aad en Leo Mosemmer.

superjan | 11-07-05 | 17:36

oog om oog gei om geit!

dusteather | 11-07-05 | 17:35

. Framoes

Geef hem een camera mee, mister voorkennis

vinque | 11-07-05 | 17:34

@. MacManiac
lekker moHAMmed receptje.
@. Dirrek
wat voor soep?

Return of the Beasjt | 11-07-05 | 17:33

@return 17.04: Maar heeft zijn vader ook nog iets te willen of wordt ie dan net als Van Gogh een machteloos slachtoffer?

Thygros | 11-07-05 | 17:32

Gewoon om de 10-15 minuten in z'n ballen schoppen, zal je zien dat hij binnen een dag Nederlands spreekt.
En Dikke Tieten heeft gelijk, er komt geheid een Nederlander die het zat (en niet goed bij z'n hoofd) is, en dan een belangrijke moslim omlegt.
Sterker nog, ik ken zelf een jochie (18 jaar oud) die ze niet helemaal op een rijtje heeft.
Hij was van plan om een wapen te kopen, Kanaleneiland in te gaan en daar zoveel mogelijk getinte mensen om te leggen.
We hoeven dus niet bang te zijn: we hebben gekken genoeg om terug te vechten.

Framoes | 11-07-05 | 17:31

@Toatec> goede suggestie.

Mohammed rasoel ehhh... kan ook zijn

anagramtechnisch...

Rose d. Momelhaam.

Ole m. Hammerdoes.

Loes. Dommerhaam.

Aad (en) Leo Mosemmer.

superjan | 11-07-05 | 17:31

Sinds wanneer is het hier weer de goudengids geworden????? Joris?

Stijlloze Rukker | 11-07-05 | 17:29

Jaja, ik ben me d'r eentje.

Dirrek | 11-07-05 | 17:28

Dat onverstaanbare gebrabbel betekent: "watskebeurt?

Billy Surf | 11-07-05 | 17:28

Doet me denken aan die mop van het klooster, waar niet gesproken mocht worden. Behalve 1 keer per jaar mocht 1 monnik bij het eten 1 zin spreken.
Enfin, in een gegeven jaar mag broeder Fransiscus tijdens de dis wat zeggen. Alle monniken spitsen hun oren om te horen wat de broeder te zeggen heeft. Broeder Fransiscus staat even op en zegt: "de soep is te heet". Enfin, daar moeten ze het dan het hele jaar mee doen. Een jaar later is broeder Paulus aan de beurt. Ieder wacht in spanning, broeder Paulus staat op en zegt: "de soep is te koud". En dat was het en weer gaat een jaar voorbij. Daarna is broeder David aan de beurt. De hele eetzaal wacht in spanning tot het grote moment daar is, broeder David staat op en zegt: "is dat ge-ouwehoer over die soep nou eens afgelopen !".

Dirrek | 11-07-05 | 17:27

. toatec

In die tijd was de Winter nog links geloof ik.... en kokketeerde hij met zn joodsch zijn, gna gna. Dat zie ik jou nog niet doen toatec.

vinque | 11-07-05 | 17:27

"Ik verafschuw de duivel in de naam van Allah, de barmhartige, genadevolle. Vrede zij met hem, de profeet Mohammed."

dat moet toch wel een heel vreemd boek zijn die koran jz

Junkie Jantje | 11-07-05 | 17:24

Het is weer tijd voor pizza's.
Ertan KILIÇ, 1062 CC Amsterdam, Jan Vethstraat 44/3 telefoon: 020 6149087

comeet | 11-07-05 | 17:24

Leon, dikke Pad, de Winter

toatec | 11-07-05 | 17:19

Hij verafschuwt de duivel in naam van Allah die hij dagelijks aanbid. is allah dan de duivel en Mo rukt op seks met lijken en is toerekeningsvatbaar. Ik ben t ff kwijt.

hillbilly | 11-07-05 | 17:17

LEON DE WINTER HEEFT HET GESCHREVEN..
KUN JE VERGIF OP INNEMEN..
KAN IE ZIJN MENING KWIJT..

toatec | 11-07-05 | 17:16

Deze hele over-en-weer scheldzooi komt voort uit de haat van die islaampjes die de westerse wereld vervloeken. Kan niet anders concluderen dat het de jaloezie van ons rijkdom is.
Maar nu hebben we 2 partijen tegenover elkaar. Zij met hun hiaat/jihash/yihad of zoiets, en wij met dit soort weblogs.
Enig verschil is wel dat die ischlamp daad bij het woord voegen.
Sta er niet van te kijken als rasechte Bollanders het spuugzat worden en dezelfde handelingen gaan verrichtten. en dan mogen die islaaaaam wel uitkijken.
Want als die slapende, allesgoedvindende Nederknullen een rode lap voor de ogen krijgen is het echt afgelopen.
Moham, Ertan en andere geloofsmarionetten, ga vooral door! Ik zie de toekomst wel **** tegemoet.

Dikke tieten | 11-07-05 | 17:16

[negeer mode on]
.
Oosterse hamlappen (voor 4personen)

Ingrediënten:
500 gram hamlappen, wat bloem, peper, zout, 25 gram boter, 1 flinke ui, 4 eetlepels ketjap, 4 eetlepels azijn, 1 teentje knoflook, 1 mespuntje sambal.

Bereidingswijze:
Snijd de hamlappen in reepjes. Bestrooi ze met peper en zout en wentel ze dan door de bloem. Braad ze in de boter bruin. Snipper de ui en fruit deze mee. Voeg dan wat water, de ketjap, de azijn, de knoflook en de sambal toe, zet het vuur laag en laat het geheel ongeveer 20 minuten stoven
.
[negeermode off]

MacManiac | 11-07-05 | 17:15

. Brusselmans

En weet jij wie het geschreven heeft??

vinque | 11-07-05 | 17:14

"Gewoon veroordelen en negeren..."
en vergeten...

Return of the Beasjt | 11-07-05 | 17:13

Ik vind het wel een grappige situatie...

Heel Nederland hangt aan zijn lippen..

jezus wat zijn we allemaal dom en sensatiebelust..

En dan spreekt hij arabisch... slimme gast..

Gewoon veroordelen en negeren...

toatec | 11-07-05 | 17:09

Zoek dan maar een imam op om die maHAMmed te veroordelen.
Als die beetje recht in de leer is kan die niet anders dan moHAMmed zijn pa ter dood te veroordelen aangezien het oog om oog gaat in de door moHAMmed erkende rechtspraak.

Return of the Beasjt | 11-07-05 | 17:05

@ Pietah

Het stuk is prachtig om te lezen voor de nihilisten onder ons.

Ook is het zeer confronterend voor de gemiddelde Nederlander.

Het verhaal erachter is ook smeuig:

www.klokkenluideronline.nl/modules.php...

Brusselmans | 11-07-05 | 17:05

Het geraaskal van een achterlijke islamdebiel kan nooit belangrijk zijn.
Waarom werd die handleiding voor terreur (koran) niet meteen in de vuilnisbak gekieperd toen hij de rechtbank binnenkwam?

Big Pete | 11-07-05 | 17:04

Sjeesus. Ik weet niet echt veel van rechtspraak in NL (ja, val me er maar op aan of niet), maar als je op zo'n manier het recht naar eigen hand wilt zetten lijkt me dit een soort minachting van de rechtspraak in NL. Ik kan er naast zitten hoor, maar behoor je als burger niet in eerste instantie te houden aan de grondwet waarin ongetwijfeld zal staan dat je je te gedragen hebt naar de normen in het nederlands rechtsysteem? Als dit idd het geval ik wens ik bij deze dat hij vanavond nog zonder kleren bij Panningen de grens over gezet wordt. Oja, en die advokaat mag ook mee.

OoO | 11-07-05 | 17:04

Zijn moeder dood aan kanker?
ow
Sla dan ze pa maar dood voor zijn ogen
Oog om oog toch?
Dat is toch wat hij wil?

Return of the Beasjt | 11-07-05 | 17:04

Mohammed 'Mystery Guest' Bouyeri's Creatief met Koran cursus. 'Bij het slachtoffer altijd van je afsnijden..!'

BummBumm | 11-07-05 | 17:04

@inseen> zeggen dat je dood wil(de) is pr technisch nog net iets interessanter, dan je ook echt in die kogelregen storten. Hij had makkelijk zelf een 9mm door zijn strot kunnen jagen.

Hij kan nu zelf bouwen aan zijn eigen mythevorming.

superjan | 11-07-05 | 17:01

@Brusselmans
Dat staat toch in het stuk? Of vergis ik me (heb het nog niet in zijn geheel gelezen, ben tenslotte op mijn werk).

Pietah21 | 11-07-05 | 17:00

Zou Mohammed in de volgende feauteaufuck weer de geit zijn????

Stijlloze Rukker | 11-07-05 | 16:59

Zijn moeder is al dood door kanker. Wilde Plasman nog aanhalen als verzachtende omstandigheid tijdens verdediging...

Big Willem | 11-07-05 | 16:59

Originele tekst zeg, waar zou ie die vandaan hebben? *kuch*. Geef hem elke middag een mars en over twee jaar reciteert ie de hele ingedienten lijst in 6 talen uit zijn sponzige brein. De diepgang blijft hetzelfde.

Lekker Belangrijk© | 11-07-05 | 16:58

Duivel in náám van Allah.....

A - A
L - L
L - I (L lijkt op I) :)
A - Ayaan
H - Hirsi

AAARGGHHHH, sluit ramen en deuren!!! Ik was me ff een lefgozer op 7-7 trouwes... Die datum alleen al zet je aan het denken zeker na wat er die dag allemaal gebeurde en NOG durfde ik gewoon om 21:21 ook nog es de trein te nemen!!!!
Even voor de duidelijkheid...21:21 op 7/7...21 delen door 3 is 7!! en 2+1 is ook nog es 3!!! echt man... Ik zat te zweten!!

cornfed | 11-07-05 | 16:58

@ Preacher

Ken je het verhaal achter dit stuk van Rasoel?

Brusselmans | 11-07-05 | 16:58

De enige persoon die enorm goed is in crypto is wederom Jean Moulindique (crypto). Jean, kom uit je luie politieke achterkamer stoel en verkondig het woord!

Stijlloze Rukker | 11-07-05 | 16:57

@ mercy> hoe dan ook bespeelt ie al die journalisten van StaatsTV, al die rechters en agogen, al die jongetjes die hem bewonderen en niet te vergeten ons, meesterlijk met zijn gebrabbel. Ik ben echt jaloers. Hier is lang over nagedacht. Alleen verbijsterend dat zo'n Plasman meer doet dan alleen deze jongen juridisch bijstaan. Volgens mij heeft hij Mo zelfs geholpen bij dit perfecte PR spektakel. Mo gaat voor de max. Een gewone ster wordt op deze wijze een islam-superster. Met dank aan al die zachte heelmeesters en stinkende wonden, gretig en hongerig en hangend aan zijn vlassige lippen.

superjan | 11-07-05 | 16:57

Ok.
Meneer erkend onze rechtspraak niet etc blabla bla.
Nou prima.
Knuppel hem dood volgens de door hem wel erkende rechtspraak.
Oog om oog. Tand om tand. Hakke en zagen.
Verder hoop ik dat er verder geen woord meer vies gemaakt wordt aan dat door allah vergeten stuk hond.
Hij die het recht in eigen hand neemt verliest elk recht.
Doodzwijgen. Verbannen. Nooit meer over praten. Laten wegrotten in de toekomst die binnekort geschiedenis heet.
Waar we onze pijlen beter op kunnen richten zijn zijn ouders die hem zo gemaakt hebben danwel niets deden om meneer tot de orde te roepen.
Mohammed dacht het recht te hebben om een vader te vermoorden. Dan is niet meer als redelijk dat meneer mohammed het recht van ouders te hebben ontzegd word.
Dit geheel in de smaak van het recht dat meneer wel aanvaard.
Oog om oog.
DUS DOOD AAN DE OUDERS VAN MOhamMED!!!!

Of ben ik dan "te" naar hun toe gericht bezig qua respect voor hun cultuur?

Return of the Beasjt | 11-07-05 | 16:57

@Quercus 11-07-05 @ 16:44
Ja, poema... dat zei Bouyeri.
"Edelachtbare, eerst wil ik respectvol theedrinken met djimmi Geert Mak, daarna zal ik die poema op de Veluwe wel even voor u omleggen."

Blue Snowball | 11-07-05 | 16:57

Ook na deze cryptoKRAKER blijf ik bij mn orginele antwoord: 2 broodje shoarma, 3x kebab, hele vele knoflook, ik woon op cel 512b, vraag naar bubbas vriendin

wesnanda | 11-07-05 | 16:55

@ superjan, Nee hij wil juist de doodstraf. Dat is wat te makkelijk. Ze moeten echt iets anders voor hem verzinnen. Misschien levenslang i.c.m. die prachtige orgelmuziek, en dat elk uur de gevangenisbewaarder even langs komt om het heilige boek door te spoelen.

Inseen | 11-07-05 | 16:55

Ik hoorde dat Dan Brown hier een boek over gaat schrijven, Met Mo.B is er altijd wel wat cryptisch to doen.

geitenneuker | 11-07-05 | 16:54

@superjan, ik vrees ook dat MOJAMMER de Koran niet kan lezen in het Arabisch en hij het zal doen met een vertaling in het berbers of nederlands. (Ik vraag me af of er een vertaling in het Berbers is)

Rest In Privacy | 11-07-05 | 16:52

Fleischbaum, je kan dus nog niet de weg op. Het blijkt een tekst te zijn die opgezegd moet worden voordat je 'iets aankondigd'.

Wegwerpaansteker | 11-07-05 | 16:52

Het zei: "Geitenneuken is net zo lekker als maagden neuken". Dus daarom vond ik er bij mijn eerste niks aan en deed het pijn!

wILL | 11-07-05 | 16:51

Mo is aan de winnende hand. Hij is aan de bal, bespeelt, neemt en houdt het initiatief. Hij doet het perfect. Als ik zijn "spin" zou zijn, zou ik hem alleen maar kunnen complimenteren met zijn optreden.

Hij krijgt een veel te groot podium.

Zoals Ebru (ha Ebru!) al zeide op AT5. gewoon berechten als een ordinaire moordenaar en evt stenigen volgens de door hem zo aanbeden sharia. En dan letterlijk en figuurlijk zand erover.

superjan | 11-07-05 | 16:49

Bouyeri is zelf bezeten door de duivel getuige zijn obsessie voor geweld op DVD & het slachten van Van Gogh. In Roemenie schijnt nog 'n goeie exorcist te zitten...

BummBumm | 11-07-05 | 16:48

De rechter ondervroeg Bouyeri over zijn motieven en vroeg waarom hij Nederland zo haat. "U profiteert heel erg van dit land. U bent hier naar school geweest. Dit land is niet anders dan goed voor u geweest", zei de rechter. Daarop antwoordde Bouyeri eerst in het Arabisch, waarop de rechter hem vroeg de zinnen in het Nederlands uit te spreken. "Het is een soort van Arabische mantra", reageerde Bouyeri. Een man in de rechtszaal wist te vertellen dat de zinnen moeten worden uitgesproken voordat iets wordt aangekondigd.
---------------------------------

Ofwel hij gaat zometeen een aanslag aankondigen. Op het Journaal werd net de letterlijke vertaling voorgelezen trouwens.

Wegwerpaansteker | 11-07-05 | 16:47

Hoe is het mogelijk dat die geiteNneuqert Ertan nog steeds onlijn vertoeft? Je zou toch haast denken dat de NL hackerts hun plicht verzuimen.

Inseen | 11-07-05 | 16:47

Over update:
Kijk, dat is nu een enigma: een mysterie dat verpakt is in een raadsel.

Nightwisher | 11-07-05 | 16:47

@preacher, ik zal het straks even lezen, wat een lengte zeg.......;-)

Rest In Privacy | 11-07-05 | 16:47

Mohammed B. wordt alleen maar vervolgd omdat hij een necrofiel is, dit hele proces is je reinste discriminatie!

Dr. Faustus | 11-07-05 | 16:45

Ik word nu al moe van die kerel...
is er alweer poema nieuws?

Quercus | 11-07-05 | 16:44

Voor degenen die behoefte hebben aan ' vermakelijke ' lectuur, de kijk van een moslim op de Nederlandsche cultuur...
Vergeet niet eerst je pilletjes in te nemen !
www.democrates.net/multikul/dovn.htm

preacher | 11-07-05 | 16:44

@van rechts, we hadden dezelfde gedachten, LOL

Rest In Privacy | 11-07-05 | 16:43

@merci,
nope kan ik niet. Kan maar een beperkt aantal sites op waar ik zit. Wel GS maar geen nieuws sites.
Vooralsnog bedankt voor het vermelden.

geitenneuker | 11-07-05 | 16:42

Of waar ik zelf ook wel voor zou zijn heb laten berechten door de Sharia, zeker weten dat hij ook dan niet als martelaar behandeld zou worden. Volgens de islam is het niet geoorloofd om een niet gelovige zomaar te doden, je behoort met je buurman (ook als niet gelovige ) is vrede te leven.

Rest In Privacy | 11-07-05 | 16:42

@MacManiac
Ik heb dat ook soms. 2de keer wassen helpt dan toch.
Jongens, ben ff naar de winkel. Ribkarbonaatjes zijn afgeprijst. Tot zo he?

Dikke tieten | 11-07-05 | 16:42

(vrij naar Bassie & Mohammedaan)

Panchorito | 11-07-05 | 16:40

@MacManiac

Is je vrouw niet thuis?

Al-Sahaf | 11-07-05 | 16:40

Mohammed zei natuurlijk:

"O Allah, vzmh, verlos mij z.s.m. van Bubba. Sinds gisteren kan ik eigenlijk niet meer zitten; waarom o grote Geytenneucker (vzmh), waarom verhoorde deze kaffir niet mijn vraag om aub hier niet de hele dag te hoeven zitten met die pijn in mijn poepgaatje".

Woehahahahaha

Mijn tip: geen gebruik maken van de Nederlandse rechtspraak, want dat zegt meneer toch niks. Laten we gewoon de Sharia op hem loslaten ! Kunnen we een mooi videootje maken van de steniging of de executie en die op internet posten (www.kruistocht2005.nl) :-)

Van Rechts | 11-07-05 | 16:39

@maintain, dat verdiend hij niet dan zou hij zich nog een martelaar voelen, gewoon lekker laten leven die jongen.

Rest In Privacy | 11-07-05 | 16:39

wazeggie?

Panchorito | 11-07-05 | 16:39

Ik krijg mijn was niet goed schoon op 40 graden, en toch gebruik ik de extra-speciale voorwas, iemand nog tips?

MacManiac | 11-07-05 | 16:39

Ik zeg gewoon als straf hem van achter laten nemen door een met aids besmette, veel te groot geschapen relnicht !! en dan langzaam laten afsterven !

Maintain | 11-07-05 | 16:38

hmm ging het niet over london ..
de rechter zo geschrokken dat ze het in eens niet meer verstaan ..
Zit/zat toch zo hofstadlid in london en die was toch zoek ?
Wat zou dat een afgang zijn voor nederland als deze man hier iets mee te maken heeft.. direct gezichts verlies van JP .

CyberX | 11-07-05 | 16:36

terecht dat het OM geen tolk in de rechtzaal heeft. Mo B is een hoogopgeleide zoveelste generatie marokkaan die zich zonder problemen in het Nederlands verstaanbaar kan maken. Waarom moet je dan in godesnaam voor een tolk zorgen?

Dus voor zijn proces zal wat hij gezegd heeft zowiezo niet van belang zijn.

Lof der Zotheid | 11-07-05 | 16:36

Tis best een lekker weertje. Wat wordt het morgen eigenlijk?

Dikke tieten | 11-07-05 | 16:36

@geitenneuqer, hier is de tekst; "Ik verafschuw de duivel in de naam van Allah, de barmhartige, genadevolle. Vrede zij met hem, de profeet Mohammed."

Rest In Privacy | 11-07-05 | 16:36

@geitenneuqer, hier is de tekst; "Ik verafschuw de duivel in de naam van Allah, de barmhartige, genadevolle. Vrede zij met hem, de profeet Mohammed."

Rest In Privacy | 11-07-05 | 16:36

@geitenneuqer, je hebt toch een pc ter beschikking dan kan je de tekst toch via NOS journaal op je pc bekijken.

Rest In Privacy | 11-07-05 | 16:35

Volgens mij is ~Pyro~ een intelligent wezen dat zijn woorden altijd zorgvuldig kiest en formuleert.

Mohammed zal het in die 15 seconde wel weer hebben gehad over zijn Islamitische soldaatjes die alle ongelovige honden de strot door gaan snijden.

Al-Sahaf | 11-07-05 | 16:34

@Mercy,
Heb geen TV tot mijn beschikking hier.
Wilt u zo vriendelijk zijn...

geitenneuker | 11-07-05 | 16:30

knal hem toch gewoon af verder geen woord aan vuilmaken!!!!!!!!!!!!!

dusteather | 11-07-05 | 16:25

Iemand ook nog wat zinnigs te melden vandaag?

Zeemo | 11-07-05 | 16:25

@nightwiser, het is ook al vertaald en als je het nieuws kijkt wordt de vertaling gegeven.

Rest In Privacy | 11-07-05 | 16:23

Ze kunnen het het toch later laten vertalen? Zeg me nu niet dat er geen geluidsopnames zijn gemaakt...
------------------------------------------
p.s. Mo B is echt een loser man. Hij had erop gerekend dat hij zou sterven bij de aanslag, maar dat is mislukt. En nu weet hij zich totaal geen raad omdat hij geen plan B had.

Nightwisher | 11-07-05 | 16:22

Foei, GS! Die foto, daar klopt niets van. Aan die sik kan je toch blindelings zien dat het hier gaat om M.B. die Theo van Gogh heeft afgeslacht? Dus voortaan een balk over dat ding s.v.p.

Jawel | 11-07-05 | 16:21

Misschien zei hij: "Er trad binnen de try catch blok een ClassCastException op, daardoor kon de opbouw van het SQL gedeelte niet afgerond worden en trad er dus een NullPointerException op. Nu de ClassCastException (het casten van een Date variabele) niet meer optreed, kan de dynamische opbouw van het JDBC statement afgerond worden."

Generaal Pardon | 11-07-05 | 16:21

M B is de hoer van Amsterdam ole ole..
Aan sex met lijken heeft hij een pré
M B is de hoer van Amsterdam ole ole..

Zeemo | 11-07-05 | 16:20

wie is Theodoor Ruby?

Rest In Privacy | 11-07-05 | 16:19

Mijn gok is dat hij in het Arabisch prevelde dat hij de Nederlandse rechtsstaat niet erkent, en dat hij alleen luistert naar rechtsinstellingen die de Sharia toepassen, of iets dergelijks.

tripwire | 11-07-05 | 16:19

wacht maar op Theodoor Ruby -zielig ventje-

vinque | 11-07-05 | 16:18

Nou weet ik waar de B. voor staat Mohammed de BERBER!!!!!

Rest In Privacy | 11-07-05 | 16:16

Inderdaad knap staaltje van een Berber die zowaar een hele zin van 15 seceonden Arabisch spreekt. :P

Rest In Privacy | 11-07-05 | 16:15

@~Pyro~ nee ik had zelf geen zin meer om nog verder op jouw ongefundeerde gewauwel in te gaan. vermoeidend enzo. ik zal voortaan mijn opmerkingen allemaal funderen met bronnen en uitleggen wanneer sprake is van sarcasme, helemaal speciaal voor jou, wanneer ik zin heb (niet).

neuzel | 11-07-05 | 16:15

@mrASCI[email protected]:09
Ja, mooie broeders heeft die Ertan...
Dat zijn de mensen die hier olie op het vuur gooien. Een harde aanpak van dat soort opruiende taal lijkt mij ook zeer wenselijk!

preacher | 11-07-05 | 16:14

Volgens mij spreekt vrijwel geen een Berber arabisch, dit terwijl er in de Moskees in het Arabisch wordt gepredikt. Is dat wat....

Pannie | 11-07-05 | 16:14

Eigenlijk lach ik me dood om onze rechtstaat. Terrorist zegt: Ik nie prate tijdens rechtszitting
Rechters: Mmmmm.... Okay

Terrorist: Gaat plotseling wel praten

Rechter: Mmmm ja... U had toch beloofd niet te praten?

Terrorist: Iesj goed. Sjorrie. Ik volgende keer auk gein bom meenemen

Rechters: Mmmmmm okay

Wordt vervolgd

D.Bader | 11-07-05 | 16:14

uhm.... waarom is het zo belangrijk wat ie zegt? doet dat er ook maar iets toe?????? komt waarschijnlijk toch alleen maar gebrabbel uit.
Het enige wat mij beetje hoop in nederland had kunnen herstellen was als de rechter had gezegd jij niet praten wij ook niet praten, klap met hamer 20Xlevenslang groeten aan de buren

Siol nan Gaidheal | 11-07-05 | 16:14

ik zeg: aan z'n baard ophangen totdat 'ie begint te stinken!... moet GVD nog gekker worden in dit land

SoepKip | 11-07-05 | 16:11

Hij zal wel een radicaal moslim preveltje hebben gedaan. Gewoon om te irriteren en interessant te doen.

Flapdrol | 11-07-05 | 16:10

@Niels: na jou opmerking heb ik het stukje ook maar even gelezen en het is inderdaad best wel aardig.

Puntenslijper | 11-07-05 | 16:10

Hij zei:

Oh almachtige Allah,
Laat u hemelsvuur op deze ongelovige varkens neerdalen met een verwoesting die mij ook treft. In uw naam wil ik sterven zodat ik z.s.m. bij mijn maagden ben om ze te ontmaagden. Allah heil Allah heil. Beam me up... Ik ben geil!

D.Bader | 11-07-05 | 16:09

@Preacher: kan die Ertan ook niet gewoon een lekker ongezien doodvallen, met zn "broeder Bouyeri" geneuzel... Opknopen die gasten, of stukje in de metro laten rijden met een mooie bom ofzo.

MrASCII | 11-07-05 | 16:09

Durka Durka Mlak-M'dak Ins'Allah

Al-Sahaf | 11-07-05 | 16:08

Wat een aandacht voor deze mislukte komkommer.. Maar leuk stukje Fleisch - dat dan weer wel.

Niels | 11-07-05 | 16:08

@Fernando
Zijn zoveel Nederlands-geboren moslims die amper de taal spreken. En ik vind dat je zoiets kunt verwachten, al is het alleen aal omdat hij die rechtzaak wil pesten.

Pietah21 | 11-07-05 | 16:08

In een kort religieus statement in het arabisch zei B.: "Ik verafschuw de duivel in de naam van Allah, de barmhartige, genadevolle. Vrede zij met hem, de profeet Mohammed." Hij deed die uitspraak nadat één van de rechters hem had gevraagd waarom hij tot zijn daad was gekomen.

ouwehoer | 11-07-05 | 16:06

Hij kan tuurlijk gebeden hebben naar Allah:

Oh heilige geyteneuqert,
Ik heb in uw naam gemoord,
Houdt die geile maagden nog even vast voor mij,
want hier geven ze geen doodstraf.
Stelletje kankerlijers in dit kankerland.
Alles uit de grote geyteneuqersnaam!

Amen!

Stijlloze Rukker | 11-07-05 | 16:06

volgens mij wilde hij filmpje van de filmclub om de eenzame momenten door te komen.

Bij doorzoeking van B. 's woning stuitte de politie op teksten die oproepen ongelovigen te doden en cd-roms met gruwelijke beelden van mutilaties, amputaties, liquidaties en van sex met dode vrouwen.

www.at5.nl/index.asp?newsid=9239

Blijkbaar geen geiten die m opwinden.

hillbilly | 11-07-05 | 16:06

Hij zei: ruststand God-Allah: 0-1

Puntenslijper | 11-07-05 | 16:06

Hij zei:

Er wordt een Amsterdammer berecht!

Der Untergang | 11-07-05 | 16:05

Hoezo idioot dat er geen tolk was? Die MoB is in het welriekende Holland geboren. En ik denk wel dat hij vmiddag Tamazight sprak (Volkskrant van zaterdag stond er een stuk over in).

Fernando | 11-07-05 | 16:04

"ik wil terug naar Bubba"

witchdoctor | 11-07-05 | 16:04

Ik heb het eigenlijk ook wel een beetje gehad met die waffel van 'm op elke nieuwssite die je opent.

Gawie | 11-07-05 | 16:03

Hij spreekt geen Arabisch; best knap dus dat 'ie toch 15 seconden die illusie wist te wekken.

Wij blijven er bij: Mohammed B. doet keurig z'n werk voor de AIVD.

Striffelbuur | 11-07-05 | 16:02

? In 2002, ruim twee jaar voor de moord op Theo van Gogh, schreef hij een sollicitatiebrief aan stichting De Regenboog, waarin hij in bijna juichende bewoordingen uiting geeft aan de wens een positieve bijdrage aan die samenleving te bieden. Rechter Diemer: ?Wat is er toch met u gebeurd in die twee jaar??
Mohammed B.: ?Het enige dat ik daarop kan zeggen, is dat ik elke dag tot mijn Heer bidt. Dat hij mij behoedt dat ik anders denk dan dat ik nu denk.?

yohan | 11-07-05 | 16:02

Ik schijt op heel die mo.
Het kan mij daarom ook geen reet schelen wat hij zei in de 15 seconden.
Vast wel iets met hellevuur en gerechtigheid of geitjes die als varkens samen met de verderfelijke westerse,,blaablablabla etc etc... who gives a rats ass.. geen aandacht aan besteden lijkt mij.

ar_de_b | 11-07-05 | 16:00

Daarvoor moest je eerst een ander bedanken voor jezelf het besef kreeg, neuzel?

~Pyro~ | 11-07-05 | 16:00

Echt dit is weer only in nederland, wat een blunder weer. Wat voor justiteel orgaan hebben we die heir niet eens aan denken. dit zegt weer meer dan genoeg.
.
Mischien zei ie wel gewoon meneer ik moet plassen mag da?

RDJ134 | 11-07-05 | 15:59

@PSZE: vaag idd! Dan zullen de media en GS dus maar gemakshalve arabisch hebben gezegd, terwijl daar geen kloot van klopt.

bwahaha | 11-07-05 | 15:59

@PvH70, je vergeet 4u. Coentunnel doet boem, daarom vertelt hij om 4u wat blablabla was.

Pietah21 | 11-07-05 | 15:59

@PSZE: heel goed, precies wat ik dacht.
Onze Mohammed gaat er in zijn eigengecreëerde heldenstatus van uit dat zijn Arabisch gebrabbel een ontzettende indruk maakt op Allah. Zolang hij in zijn fantasiewereld ronddoolt, hoort hij in ieder geval niet in de maatschappij maar in een TBS-kliniek. En dat is zielig voor Mohammed, maar helaas.

vast goed | 11-07-05 | 15:58

Het schijnt overigens dat z'n wijf het nu doet met "5% Lonsdale-jongeren"

pocoloco | 11-07-05 | 15:57

ongezien de tyfus

shaun | 11-07-05 | 15:56

@PSZE danku. Pyro ken je eigen bronnen, je hebt gewoon een slap verhaal met je geblaat.

neuzel | 11-07-05 | 15:56

?Geachte rechtbank. Gaarne zou ik de heilige profeet Mohammed woest in zijn rectum penetreren. Dank u??

hippie hippie | 11-07-05 | 15:56

Tis een ongekende kl##tzak , maar hoe hij onze "rechtstaat" nu te kakken zet vind ik wel wat hebben! Stelletje clowns!

LordBathory | 11-07-05 | 15:56

die zijn duur, tolken...

Gawie | 11-07-05 | 15:55

argh! is het nu eens afgelopen met gvd-se geiteneuqert! als ie de nederlandse rechtspraak niet accepteert gebruiken we toch gewoon de mocro-rechtspraak. lijfstraffen enzo..

ach wat, gewoon abknallen die gozert..

ed.. | 11-07-05 | 15:55

@Pocoloco
Dat vermoeden had ik ook al. En een lekker speklapje voor bij de adijviestamp...

Agamemnon_NL | 11-07-05 | 15:55

Handy, geen tolk in de rechtszaal. Dus iedereen doet maar wat Mohammed zegt en verwacht dat als hij zegt dat hij niets zegt, dat ze het daar maar bij moeten laten? Geen tolk ingehuurd voor het geval dat???
Lekker handig!

Alslajemedood | 11-07-05 | 15:54

Dit gaat goed zo. Nieuws om 3 uur: Hij zwijgt! Nieuws om 4 uur: Hij lult 15 seconden in het Arabisch. 5 uur: De vertaling is blablabla. 6 t/m 12 uur: psychologen verklaren waarom hij blablabla zei. Hoeveel aandacht gaan we deze Amsterdamse volksheld geven? Laten we ons op het proces richten, niet op de k*t houding van die geitenvrijer.

PvH70 | 11-07-05 | 15:54

Hij zei: ''Mag ik naar de wc''.

Gloff | 11-07-05 | 15:53

Als GS een audiofragment op i-net kan krijgen, zal ik kijken of ik eea vanuit mijn bunker kan vertalen.

bwahaha | 11-07-05 | 15:53

Een tolk, kom op zeg. Als ik voor moet komen en ga wat frans of limbobimbo babbelen hoeft dat toch ook niet begrepen kunnen worden. Achteraf tapeje naar de vertaler, dan kan bij de uitspraak eventueel er iets mee gedaan worden. Niet meewerken is tegenwerken, en dat moet je niet belonen met vertraging of extra kosten!

superlutser | 11-07-05 | 15:53

Volgens mij heeft hij verklaard dat hij graag met dik varkensreuzel ingesmeerd en in een varkenshuid wil worden ingenaaid...

pocoloco | 11-07-05 | 15:52

"waarschijnlijk een kort gebed" (at5)...

Gawie | 11-07-05 | 15:52

Gek bericht. Zie wikipedia :
nl.wikipedia.org/wiki/Mohammed_Bouyeri...

"Opmerkelijk is verder dat Bouyeri het Arabisch niet beheerst (hij sprak van huis uit Tamazight) en de Koran daarmee niet in de 'officiële' taal kan lezen."

PSZE | 11-07-05 | 15:52

Ik graag geit willen hebben op cel...

Agamemnon_NL | 11-07-05 | 15:51

Volgens mij zei hij: "Ik zal u voortaan in het Nederlands toespreken, als ik een geitje op m'n cel krijg". Maar dat is logisch natuurlijk.

Kapitein Stijlvol | 11-07-05 | 15:50

Volgens Ertan is het normaal om als moslim de westerse rechtsspraak naast je neer te leggen en niet te erkennen...
www.ertan.nl/

preacher | 11-07-05 | 15:50

2 broodje shoarma, 3x kebab, hele vele knoflook, ik woon op cel 512b, vraag naar bubbas vriendin

wesnanda | 11-07-05 | 15:49

Bwahahahahahaha wat een sukkels daar zeg. Ik schaam me bijna om nog in dit land te wonen...

BlackMagic® | 11-07-05 | 15:48

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken