achtergrond

ingelogd als

lid

logout

word lid

nachtmodus

tip redactie

doneer

Plastic bekertje op de vloer van Het StamCafé

RELLEN!

Weet u wie ook bij De Klassieker was? Joep Schreuder (lol) van NOS Sport in Beeld. En de beschamende beelden van vandaag "gaan de hele wereld over, tot en met Australië", volgens Joep. Zitten ze dan, met hun kurkhoeden, in the outback, met een ijskoude Victoria Bitter, terwijl er een kangoeroe op de BBQ draait en Sheila het met een Flying Doctor doet. "In Holland they throw cups on the pitch!" CRIKEY! Echt heel benieuwd wat Pie-Air, Ibrahim Appelvlaai, Rafael van der Vaart ervan vinden, dus we hebben Studio Voetbal op GROOT SCHERM. En dan nu het goede nieuws: We krijgen de hele week mooi weer. Het wordt wel 28 graden, en dat duurt tot begin oktober. Die mooie zomer is helegaar niet voorbij! Volgende week in het Algemeen Dagblad: André van Duin over nu er geen paard in de gang staat, Rob de Nijs over de blubberkondt van Malle Babbe, Nick & Simon over "Pak maar m'n slurf" & Fluitsma & Van Tijn over 22 Miljoen Mensen. Oant moarn!

Beroemd

Juichbier.. Zo moet het...

Oh, en geen bitterballen vandaag. We hebben koeienkop met slang

Reaguursels

Dit wil je ook lezen

Stamcafé. 3 nieuwe Halo-missies in remake Halo 1

Nee we maken in het laatste kwartier van deze beschaving niks nieuws meer, maar soms houdt een geslaagde remake de illusie in stand

@Spartacus | 08-06-26 | 22:02 | 196 reacties

ORANJEKOORTS in het Stamcafé

We hebben zo'n gevoel dat Nederland in de halve finale gaan komen

@Ronaldo | 07-06-26 | 22:30 | 207 reacties

Tip de redactie

Heb je informatie of een verhaal dat belangrijk is voor GeenStijl?
Laat het ons weten. Jouw tip kan het nieuws zijn.
Wil je een document meesturen? Mail het naar redactie@geenstijl.nl.

GeenStijl.nl is een uitgave van GS Magenta B.V.