Brante & Immink - Omtzigt, de Nederlandse Trump
Pieter in het Stamcafé
U was ontevreden? Nou, dan zou ik maar snel gaan stemmen. En niet op de VVD, want u stemt al uw hele leven VVD. En u bent ontevreden. Dus dat helpt niet. Zelfs niet als u bang bent dat Holle Bolle Frans straks aan de helmstok van vadertje staat staat.
Ondertussen wordt in de VS alles op alles gezet om Trump beentje te lichten nog voor het volk zich kan uitspreken. Maar dat risico loopt onze brave huisvader uit het Oosten niet, want die heeft zelfs nog nooit een gedachte gehad die strafbaar is.
Reaguursels
Dit wil je ook lezen
Stamcafé. 3 nieuwe Halo-missies in remake Halo 1
Nee we maken in het laatste kwartier van deze beschaving niks nieuws meer, maar soms houdt een geslaagde remake de illusie in stand
ORANJEKOORTS in het Stamcafé
We hebben zo'n gevoel dat Nederland in de halve finale gaan komen
