Kijk. Een GRATIS kamervraag in Het StamCafé
Nederlander = 8 euro. Asielzoeker = 52 euro
WIE DOET DE WISKUNDE?
Hallo volksvertegenwoordigertjes. We weten dat jullie het druk druk hebben in die rauwe Haagse burn-out fabriek waar iedereen om de haverklap ziek, zwak en misselijk afhaakt wegens torenhoge werkdruk. En dan loopt die hork van een Wiersma ook nog eens iedereen verrot te schelden. We weten het, het is allemaal geen pretje, om in het wachtgeldparadijs te geraken. Daarom van ons, voor u. Een gratis kamervraag. Niks moeilijks, er komt geen beleidsmedewerker aan te pas. Zo gepiept en gedaan. Fluitje van een cent. Met 2 extrahandige foto's om uit te printen en in de vergaderzaal mee te zwaaien. Schrijf in de agenda: dinsdag 16 mei, 14:00, plenaire zaal. Aan: de minster van Algemene Zaken, de minister van Financiën, de minister van Justitie en Veiligheid...
HOE DAN?
Nederlander
Ericvanderburger in AZC Barendrecht
Reaguursels
Dit wil je ook lezen
Bassiehof - Dit JA21/PVV-duo gaat dinsdag laten zien of de Tweede Kamer nog ballen heeft
Privacy asielzoekers of nationale veiligheid
COA-baas: 'Er is geen gebrek aan opvangplekken'
oh huh wat zeuren we dan
Syriërs. Het is echt compleet krankzinnig
Dit wordt een periodiek dingetje zo maar toe maar weer
Kabinet helpt vrouwelijke statushouders met 'speciale aanpak' aan werk
Vrouwen speciaal, mannen niet???
