'Kamermeerderheid wil asielzoekers tegen betaling opvangen in Rwanda'
Hahahaha
Okee we hebben dus een asielcrisis en dít is opeens een oplossing: "Een Kamermeerderheid wil asielzoekers opvangen buiten de EU, bijvoorbeeld Rwanda." Gaat natuurlijk nooit gebeuren, want het is verkiezingstijd en alleen dán blèren de vvd en het CDA heel hard mee met de oppositionele rest, en na de verkiezingen staat Eric 'hoe meer asielzoekers hoe beter' van der Burg weer hoogstpersoonlijk Mieles uit te delen bij het Wees Welkomloket. Maar het zou wel echt fokking grappig zijn. Zo'n Marokkaanse dakhaas die in z'n hoofd al portefeuillepatrouille loopt in Ter Apel, om terecht te komen in RWANDA en dan is het nóg kutter dan in Marokko roflol. Allemaal volgens Deens model, maar dat zijn sociaaldemocraten (hoi PvdA) en dat is vanzelfsprekend racisme. Dream on, dus!
Reaguursels
Dit wil je ook lezen
Bassiehof - Dit JA21/PVV-duo gaat dinsdag laten zien of de Tweede Kamer nog ballen heeft
Privacy asielzoekers of nationale veiligheid
COA-baas: 'Er is geen gebrek aan opvangplekken'
oh huh wat zeuren we dan
FOTOSERIE. Geert Dales veroordeeld tot taakstraf voor doxxen en uitschelden taxichauffeur: 'Kut-Marokkanen, vuile moslims'
They're after you, Geert Dales is just in the way
Syriërs. Het is echt compleet krankzinnig
Dit wordt een periodiek dingetje zo maar toe maar weer
Kabinet helpt vrouwelijke statushouders met 'speciale aanpak' aan werk
Vrouwen speciaal, mannen niet???
