Laa lalalalala la - MVG in Het StamCafé
Geen ViaPlay? We hebben ook Biden vs Zelensky op GROOT SCHERM!
Hallo allemaal. Welkom in De Langste Nacht, die begon ergens vanmiddag voor half vijf, en duurt nog tot morgenochtend vroeg laat negen minuten voor negen & dan gaan we weer - HOERA - naar... Het Licht. Hoewel; in de VS zijn ze WOIII aan het bekokstoven en in de het VK wordt er vanavond gevochten om plekken in de volgende ronde WK Darts. Moet u wel ViaPlay hebben, maar dat had u al sinds de Formule1. Heeft u helemaal niks, dan is er altijd nog het account van de PDC, voor nieuwsch en filmpjes vanuit Alexandra Palace (nooit elliepellie zeggen). Weet u trouwens wat het allergoeiste van de ViaPlay is? Ze hebben GEEN KERSTCOMMERCIALS van supermarkten! Kost wat, maar dan krijg je ook iets.
Update: MvG laat tops over & wint eenvoudig
Hoezo darts ordinair en volksch?
Reaguursels
Dit wil je ook lezen
Stamcafé. 3 nieuwe Halo-missies in remake Halo 1
Nee we maken in het laatste kwartier van deze beschaving niks nieuws meer, maar soms houdt een geslaagde remake de illusie in stand
ORANJEKOORTS in het Stamcafé
We hebben zo'n gevoel dat Nederland in de halve finale gaan komen
Telegraaflezer stelt alleen maar vragen
HARTENKREET, tevens Stamcafé
Stamcafé. AFROMAN wint rechtszaak van de eeuw
#JUSTICE FOR AFROMAN
