NEDERLAND NAAR HUIS NA STRAFSCHOPPEN
We come not an end
Leuk al die andere wedstrijden en die andere ploegen die nog in het toernooi zitten maar dit is natuurlijk de eigenlijke finale. De twee grootste voetballanden van de planeet. Nederland tegen Argentinië. De strijd ook tussen de twee beste spelers ter wereld: Denzel Dumfries en Lionel Messi, die vanavond zijn laatste interland speelt. Maar wij hebben daarnaast ook de beste keeper ter wereld, de beste verdediger aller tijden en natuurlijk de beste coach van het universum. Niet alleen de beste coach van Amsterdam en Rotterdam, maar ook de beste coach van Buenos Aires. De beste coach van Córdoba. De beste coach van Rosario. De beste coach van La Plata. De beste coach van San Miguel de Tucumán. De beste coach van Santa Fe de la Vera Cruz. De beste coach van San Salvador de Jujuy. De sfeer is geweldig, Memphis is weer in vorm, Cody Gakpo is de koning van het toernooi en als zelfs Daley Blind gaat scoren, dan kunnen we alleen nog maar winnen. Argentinië, nog nooit van verloren. HUP HOLLAND!
0-1: Molina '35
WISSEL: Koopmeiners en Berghuis erin voor De Roon en Bergwijn
Update: MESSI mag gewoon handballen, geen geel. Zaak stinkt
EINDELIJK: Blind eruit. Luuk de Jong erin
0-2: Messi (penalty) '73
1-2: WEGHORST '83
Opstootje na moordaanslag op Aké & kanonskogel NL bank (video)
TIEN MINUTEN extra tijd
**2-2: WEGHORST **na 12 minuten extra tijd
Wissel: Noa Lang voor Gakpo
Strafschoppen
Van Dijk MIST
Berghuis MIST
Koopmeiners SCOORT
Weghorst SCOORT
Fernandez MIST
De Jong SCOORT
Noppert MIST
afgelopen
einde
Gevochten. Verloren. Group Hug
Tweet not found
The embedded tweet could not be found…
Tweet not found
The embedded tweet could not be found…
Nou we hebben breaking news
Reaguursels
Dit wil je ook lezen
Oranje - het rapport (2)
We worden wereldkampioen
NEDERLAND VERNEDERT ZWEDEN
De Leeuw van Oranje opent zijn kaken bij het vallen van de avond. En dat geldt niet alleen voor deze avond, beste vrienden, beste landgenoten, beste voetbalkijkers, beste Dutch Fanatics
Ja wat nou, 'verslechterend klimaat voor moslims in Nederland'
Verslechterend klimaat voor niet-moslims in Nederland zullen ze bedoelen
WK, BORD OP SCHOOT! Frankrijk - Senegal
Zit die blequeschete van een coach aan de botox of wat
Oranje - het rapport!
Omdat helemaal niemand het doet, doen wij het maar weer he!
Het Greatste WK Ooit in het StamCafé
We zijn er weer bij!
Fantaseren over voetbal in het Stamcafé
(Heeft hier niets mee te maken verder maar wat is Willem Vissers een stilistisch gemankeerde oen)
Hoera, Nederland weer cocaïnekampioen van Europa
Althans, cocaïneverwerkingskampioen
We worden wereldkampioen!
In de finale rollen we die Oezbeken gewoon op
Arm Oezbekistan compleet overhoop gespeeld door fenomenaal Nederlands elftal
Koemanbal te ingenieus voor Cannavarobal
