Joehee. 555 meter bierrr in Het StamCafé
GRATIES!
Opeens heb je het! Je bent VERLIESKUNDIGE. Een deskundoloog op het gebied van verlies. Een soort van coach, maar dan voor losers. Nu zijn wij dat allemaal al trouwens na twaalf jaar Rutte en 's mans koopkrachtplaatjes. En morgen bent u ervaringsverlieskundige want dan dokt u nog meer aan de pomp en verliest u nog meer geld per gereden kilometer, om vervolgens proviand te halen in de super, met nog meer verliezen en daarna thuis in het donker en in de kou op de bank te gaan hangen want een lampje + cv aan is ook weer verlies. Volgende week is het trouwens MINDER KOUD, dus dat is dan weer winst in plaats van vorst aan de grond. Positief de nacht in mensen! Побачимось завтра
Verliezen Rusland vanavond. Twee fighter jets boven Kyiv
TRING? Meteen aangifte doen!
Doen ze zelf ook...
Boe!
Reaguursels
Dit wil je ook lezen
De Horror: BIER WORDT DUURDER
Neem alles maar niet ons bier
Stamcafé. 3 nieuwe Halo-missies in remake Halo 1
Nee we maken in het laatste kwartier van deze beschaving niks nieuws meer, maar soms houdt een geslaagde remake de illusie in stand
ORANJEKOORTS in het Stamcafé
We hebben zo'n gevoel dat Nederland in de halve finale gaan komen
