GSTV. Tom Staal gaat NIET naar Ter Apel
GeenDienst
Dit weekend gaan er drie dagen lang geen bussen van Emmen naar Ter Apel en terug. Reden: STAKING. Want de buschauffeurs van lijnen 72 een 73 hebben het kotsbeu met wanbetalende passagiers uit Veiligelandië die erop los schelden met kkr rassies, spugen en dreigen cq gewelddadig worden. Shit duurt al vijf jaar (!) (dossier & hier het GSTV-filmpje uit augustus) en er gebeurt maar niks en zeg er maar donder op dat er ook nu weer niks gaat gebeuren. Allemaal een ordinaire centenkwestie natuurlijk. Er is geen geld voor beveiligers op de bus want die asielzoekers kosten nou eenmaal duur (600.000 euro netto per asielverzoek). Hey FNV, neem maar een buslading gorillas aan & stuur de rekening naar Miele. Bente Becker weet ervan.
Reaguursels
Dit wil je ook lezen
GSTV. Oorlog veroorzaken in het Stamcafé
Niet te verwarren met oorlog maken, dat is bij voetbal, of oorlog verprutsen, dat is bij Trump
VIDEO. Jan Paternotte geconfronteerd met vluchtelingenstromen zónder PVV-schuld
Zelfs Gidi Markuszower treft deze keer geen blaam
GSTV. Gedwongen X verlaten in het Stamcafé
Iedereen een enkeltje BlueSky (als het aan ons aller topambtenaren ligt)
GOEDEMORGEN Ter Apel
Lekker geslapen?
Ter Apel te vol; Stadskanaal vangt asielzoekers op
Klinkt als een houdbare situatie!
