Jeee. Alvast HdJ uitzwaaien in Het StamCafé
Hugo's hoofd rolt 3 december, Geert volente
Nog even volhouden mensen. Nog een paar dagen en dan is Hugo echt FOETSIE en TOEDELEDOKIE en FEEEEEST. Zeggen wij niet, zegt Geert Dales, een notoire VVD-vervelio die heel hilarisch stokken steekt in het voorwiel van de formatiefiets. Lees dan het blog OP 3 DECEMBER VALT DE BIJL VOOR HUGO DE JONGE, waarin Dales met een guillotine demonstreert op De Dam. (Moet u eens doen, een galg meenemen naar een demo.) Het gaat namelijk niet zo goed met de kerona, en het gaat echt kantje boord worden voor Hugo's hoofd. Okeej; er is nu een soort van daling van de stijging, en vandaag telden we maar liefst 3 FORSE DALINGS (Boekel, Vlieland, URK) tov 2 FORSE STIJGINGS (Ameland, Schiermonnikoog, lol). Maar we falen weer hard met de boosterprikken, en helemaal met de voorraden zelftesten, waarvan je toch zou denken, daar liggen de sywertloodsen bommetjevol mee. Maar nee.
NB: ivm De Overzichtelijkheid (give GU a break) gaan alle eerder keronatopics dicht & mag u hier verder redekavelen
oeps...
Bulgarije, PWNT
Dan is het echt heel erg...
Hahaha
Bonusvideo: Ferrero Rocher in je broekje
Reaguursels
Dit wil je ook lezen
FOTOSERIE. Geert Dales veroordeeld tot taakstraf voor doxxen en uitschelden taxichauffeur: 'Kut-Marokkanen, vuile moslims'
They're after you, Geert Dales is just in the way
Stamcafé. 3 nieuwe Halo-missies in remake Halo 1
Nee we maken in het laatste kwartier van deze beschaving niks nieuws meer, maar soms houdt een geslaagde remake de illusie in stand
ORANJEKOORTS in het Stamcafé
We hebben zo'n gevoel dat Nederland in de halve finale gaan komen
Telegraaflezer stelt alleen maar vragen
HARTENKREET, tevens Stamcafé
