Lekker Leonard Cohen luisteren in Het StamCafé
Bedankt voor de dans
Yep. Dat ziet u goed. Dat is Leonard Cohen, en hij wil iemand deaud. Niet echt natuurlijk, zoiets zou Leonard nooooit doen. (Zie ook dit topic: getiteld: De Baas.) Screenie gevonden in dit prachtige draadje over cameo's en gastoptredens in Miami Vice, de legendarische Amerikaanse art-deco pliesieserie (Veronica, 1984-1990) over narcostaat Florida en twee bazen-bromsnorren met pasteljasjes. Mooi was die tijd, toen het nog niet over de kleur van je geslachtsdeel ging, en waar je 'm in hing. Anno 2021 hebben we RegenBoog TaalTips en hangen de wokies NRC-columnistes aan de hoogste boom met een brandend autobandje om, en leunen wij lachend achterover, met stukjes popcorn enzo. Wat een tijd om in leven te zijn...
Biënnales. Snollebollekes voor slegs vir blankes
Rotterdam Vice
Woningeigenaar haalt pand terug van krakers. "Muneej, muneej, dat is illiegaal"
Fuck you, wokies
Medaillespiegel
Zeau... AF
Reaguursels
Dit wil je ook lezen
Stamcafé. 3 nieuwe Halo-missies in remake Halo 1
Nee we maken in het laatste kwartier van deze beschaving niks nieuws meer, maar soms houdt een geslaagde remake de illusie in stand
ORANJEKOORTS in het Stamcafé
We hebben zo'n gevoel dat Nederland in de halve finale gaan komen
Telegraaflezer stelt alleen maar vragen
HARTENKREET, tevens Stamcafé
Stamcafé. AFROMAN wint rechtszaak van de eeuw
#JUSTICE FOR AFROMAN
