Ziekenhuizen maken meer dan 9 miljoen winst
Kunnen ze mooi overboeken naar KWF
Weet u van wie de omzet tijdens de pandemie ook niet is gedaald? Van de snoepjesfabrieken ziekenhuizen! Dankzij miljarden coronasteun van verzekeraars (u, dus) en overheid (u, dus) boekten de ziekenhuizen in Nederland over 2020 vrijwel allemaal winst. Terwijl totale helden in het Bekende Nederlanders circuit hun armzalige inkomentje een beetje bij moesten plussen door reclames van de Aldi in te spreken, staat de teller bij de dames en heren in de ziekenhuisbestuurskamers nu al op +261 miljoen euro. 261 miljoen euro! Daar kun je een hoop ongebruikte mondkapjes van kopen. "Maakten ziekenhuizen zich vorig jaar nog ernstige zorgen over hun financiële gezondheid, nu blijkt dat ze het coronajaar opvallend goed hebben doorstaan" schrijft het FD. Ziet u wel. Het was maar een griepje!
Reaguursels
Dit wil je ook lezen
Artsen: 'Er was Code Zwart', nu Gommers aan de beurt
Is dat een corona of ben je blij me te zien
LIVE. Enquetecommissie corona gooit BAL GEHAKT Hubert Bruls in de pan
Word je spontaan vegetariër van
Feynman en/of Feiten – Terugkijken zonder zicht
Er is geen tijd meer voor politiek geneuzel.
Waarom doen mensen alsof Trump verloren heeft? De hele IRGC is gedecimeerd, Mojtaba nog nooit levend gezien of gehoord, derde vliegdekschip arriveert over exact twee weken en de Iraanse bevolking is nog aan zet
Overal waar je kijkt nauwverholen verheuging over Trumps vermeende nederlaag, omdat West-Europeanen ten diepste onserieuze mensen zijn
KOOLMEES-EFFECT: NS loopt financieel weer als een trein
Maar NS verder nog steeds de oude vertrouwde NS
