Goedemorgen. Internet wacht op DM van Sidney Smeets of een mailtje van Sigrid Kaag
Boel chat over D66 Kamerlid met voorliefde voor jonge homojongens
Social
Ergens tussen persco (nu al geen actieve herinnering meer aan, we gaan versoepelen toch?) en een paar potjes poenbal, besloten enkele jonge gays een DM-boekje open te doen over het groominggedrag van kersvers D66 Kamerlid Sidney Smeets en nu zit iedereen zich af te vragen wat ze moeten met zijn lul in de lockdown. Sisselspraak Smeets krijgt de ene ontboezeming na het andere koekje van eigen deug om de oren maar van D66 noch van '33XL voor Jong' hebben we tot dusver iets vernomen. Hallo mevrouw Kaag, nieuw leiderschap vandaag? De Twitterende tegenmacht wil heel graag weten hoe de zittende macht hier over denkt. Want zolang uw partij niet reageert, hebben de zwijgende kanonnen van de mainstream media (vooral die van de Staatsomroep...) ook geen idee wat ze mogen opschrijven. En ondertussen geen mailtje van Sigrid maar al wel Dickpics66 in onze digitale postgleuf. BEDANKT HOOR.
UPDATE: Volgens Ton App van Dijk weet het partijbestuur van D66 al sinds 1 april van Smeets' bijzondere DM-geschiedenis. Toch raar dat de partij veertien dagen later dan nog steeds NIKS laat horen.
Goedemorgen. De Europese Ontbossing van Sidney Smeets?
Advocaat Smeets kent de wettelijke grenzen..
...maar niet alle rechters zijn het daar mee eens
Social
Social
Social
Reaguursels
InloggenHet begint met Sm en en eindigt met eets.......
Hé! Pedojagers. Lezen jullie mee?
Is inmiddels d666 al over gestapt naar de nieuwe naam Purno Party?
Martijn66
De basis van onze rechtsstaat; onschuldig tot het tegendeel bewezen is.
De enige juiste volgorde is; aangifte => onderzoek => proces => uitspraak.
Laten we daar alsjeblieft niet teveel van afwijken. Ik heb trial-by-twitter altijd gewantrouwd, en doe dat nu dus ook. In de #metoo hype zijn vele honderden mensen op twitter "aangeklaagd", maar er is er volgens mij maar één uiteindelijk echt veroordeeld. En zelfs die veroordeling was twijfelachtig;
- beschuldigingen tientallen jaren na de (mogelijke) gebeurtenissen;
- destijds nooit aangiftes gedaan;
- "slachtoffers" die al die tijd bevriend bleven met de "dader";
- etc.
Twitter-roedels hebben vrijwel nooit gelijk, dat zijn voor 99% ongeïnformeerde napraters. Uit op een rel, uit op "deugen", maar vrijwel nooit ingelezen. Bedenk dat zelfs rechters kunnen zich vergissen; er zijn heel wat mensen ten onrechte veroordeeld op basis van veel meer bewijs. Verklaringen direct na een gebeurtenis zijn vaak al onbetrouwbaar; en als daar jaren overheen zijn gegaan wordt het er niet beter op.
Daarnaast kunnen er redenen zijn voor valse aangiftes, zoals persoonlijke rancune; afpersing; politiek gewin; etc. Daarom is het belangrijk dat dergelijke verklaringen zo snel mogelijk door bevoegde personen worden opgetekend.
D66 is een gevaar voor de democratie en de rechtsstaat, en Sidney is een kwaadaardige deugracist en moraalridder die discutabele berichtjes verstuurt.
Maar ik zie geen strafbare berichtjes staan. Als die er wel zouden zijn dan moeten die bij de politie worden ingeleverd; niet bij virtuele lynchmobs.
Kijk, ik denk dat iedereen pro of contra D66 er blij mee mag zijn dat de 'duidelijke gedragscode' dat D66 hanteert (of zegt te hanteren) hiermee ofwel duidelijk en helder antwoord biedt op de conformiteitsvraag ofwel dat deze casus kan worden aangewend om de duidelijkheid van die gedragscode verder te vergroten. Het is een win-win voor iedereen.
Die 'jonge homo's' gooien nu ook hun eigen ruiten later in! Homo wereld is nogal gefixeerd op uiterlijk (vertoon). Als je jong bent is dat allemaal wat makkelijker nog en gaat dat vanzelf. Dan eenmaal als ze zelf in de 40 zijn en ingezakt, zouden vele een strakke 20tiger niet afslaan. Die Smeets maakt het wel erg bont. Maar denk dat er velen zijn die jongere vent niet vervelend vinden. Zoals oudere hetero mannen ook niet vies zijn van een jong vriendinnetje als het uit komt.
Denk overigens wel dat meeste duidelijk onderscheid maken tussen 18+ of 18- hoor. Smeets gaat mogelijk wat richting pedofile trekjes al weet ik niet hoe oud zijn DM-slachtoffers allemaal waren...
Als deze "oudere" heteroman een moeder met dochter ( leeftijdscategorie 20-25 ) tegenkomt gaat de aandacht hier toch echt naar de moeder en niet naar diegene die net d'r tienerjaren uit is. Wat moet je ermee?
5 minuten geleden geplaatst op telegraaf, wie volgt...
Wie volgt? JOOP!
Islamo-fascisme binnen GroenLinks praat Joop maar al te graag goed,
maar 'grooming' binnen D66 aan de kaak stellen, daar hebben ze blijkbaar geen probleem mee...
(en natuurlijk wordt Tofik direct van stal gehaald)
@michelpen | 14-04-21 | 13:11: Nee, ik zie op die site een consensus ontstaan op een tweezijdige aanpak van het probleem. De eerste hoorn is dat het een extreem-rechtse lastercampagne is en er niks aan de hand is. De tweede hoorn is dat er niks aan de hand is omdat de jongens al 16 of ouder waren en de wet dat niet strikt verbiedt. (Een grindrhomo op die site die ooit eens een boek heeft gelezen voegt daar aan toe dat homo's dat soort dingen doen, want hetero's zijn saai. )
Wel opmerkelijk dat juist de terugkerende moppentrommel van een hysterische viswijf daar opeens het licht heeft gezien.
Zeldzaam misselijkmakende moraalridder, die Smeets. Die met zijn eigengeile kop meer in beeld te zien zou zijn de komende vier jaar dan een normaal mens aankan. Gelukkig is dat van de baan, aangezien D66 dit gedrag natuurlijk niet tolereert en hem ausradiert.
Toch grappig dat je zo vaak ziet dat iemand die bovenop de moraalrots kruipt daar door zijn eigen kutgedrag weer vanaf dondert. En geruststellend ook.
Nieuw leiderschap = duiken tot er iets anders in het nieuws komt.
Die Kaag is verschrikkelijk incompetent. De rot in D66 kan ze niet eens orde op zaken stellen. Wel een grote mond over anderen. #nieuwleiderschap
Pumps aan op tafel. Nog 2 maandjes dat is ze uitgekaqqt. Teveel moraal is killing voor dit merk tiepjes.
De vreemdste achternaam van Nederland: SM van voor en eets van achter.
Nieuwe spelling: Smaids?
Ik heb jaren geleden ook zoiets meegemaakt met die kwal.
Hij benadert je op grindr en probeert geile foto’s van je te ontfutselen. Als je dan laat merken dat je geen enkele interesse hebt begint hij heel vervelend te doen.
Typerend gedrag van een predator.
Laat eens zien wat voor foto's je bedoelde.
@Kaas de Vies | 14-04-21 | 12:18: stuur even een DM, want anders heb je hier al die extreem rechtse haters....
@Kaas de Vies | 14-04-21 | 12:18: deze respons zegt vooral iets over Kaas de Vies.
Bah, iedereen weet dat D66 deugt. D66 heeft alle affaires netjes onderzocht. D66 heeft geen banden met Fatah. Wat iedereen ook beweert.
#nieuwleiderschap
Er zijn mensen voor minder gecancelled. Mijn bescheiden mening? Cancellen. Gruwelijk cancellen. Volledig en totaal cancellen.
Tijd voor een positie elders inderdaad
Na lezing van ongeveer de helft van de tegels wil ik nu de mijne leggen.
1) Als Smeets zijn contacten beperkt tot jongens van tenminste zestien jaar oud is overtreed hij de wet niet.
2) Het is wettelijk toegestaan om een manipulerende griezel te zijn.
3) Als volksvertegenwoordiger (gemeenteraad, Provinciale Staten, Tweede Kamer) heeft men een voorbeeldfunctie.
"Internet wacht op..." En wie de fuck ís "internet"? Niemand!
Wat zou de wereld toch weer ogenschijnlijk mooi zijn zonder al die degenererende 'social' media troep... Soms verlang ik terug naar de tijd van de telefoon - de tijd vóór het internet. De tijd waarin een ieder zijn ranzigheden vóór zich moest houden, dan wel met lef moest uitvoeren. Toen gays à la Sidney Smeets nog louter in darkrooms en via sekstelefoons hun ranzige fantasietjes konden uiten. Toen de kinderen nog beschermd waren tegen de perversiteiten van onbekenden, anoniemen, journalisten en politici.
Zo 'social' is het allemaal niet. Het is psychisch en moreel degenererende troep voor mensen die teveel zijn gaan geloven in tekstjes en plaatjes. En die zich 'veilig' van achter het scherm schuldig maken aan de meest debiele bemoeizucht die is ontstaan sinds de digitale revolutie. Dat gebemoei, dat gemoraliseer en bovenal de enorme nutteloosheis van dat alles: ik heb wel wat nuttigers te doen en bescherm mijn brein tegen infantiliteit en perversiteit door geen enkel 'social' medium te gebruiken. Zelfs GS is soms een twijfelgevalletje aan het worden (het 'lidmaatschap', de commercie en de vele inhoudsloze trollen), maar heeft nog altijd het voordeel van de twijfel.
Als mensen zichzelf nou eens minder belangrijk zouden vinden en in ieder gavel die 'social' troep massaal de rug zouden toekeren... wat zou de wereld weer mooi zijn. Ik zou niet eens weten wie Sidney Smeets was, laat staan dat het mij zou interesseren wat hij doet, stuurt of hoe fout hij wel niet is. Ik zou hem allicht een keer voor een plopkap zien en denken: "ranzig mannetje". Zónder aanleiding, gewoon op onderbuik en vanuit mensenkennis. Niet door anderen, niet door tekstjes en plaatjes van tekstjes; maar dankzij de ruim 40.000 mensen die ik in het echte leven heb gezien, gesproken en bekeken.
Maar helaas, deze digitale revolutie is voorlopig nog niet gestreden. En er zullen nog honderden, duizenden Sidney Smeetsen hun totale irrelevantie weten te verbloemen dankzij Twitter en andere 'social' troep; samen met honderden, duizenden moraalridders die uiteindelijk zullen beseffen dat ook hun 'goede zeden' geen reet uitmaken voor de rest van de wereld.
Wij zijn allen even onbelangrijk. Slaven van dit systeem van modernisme, identiteitspolitiek en allesomvattende teloorgang van beschaving.
Zo, dat was even mijn irrelevante zeikstraal over deze totaal irrelevante nonsens. Tijd voor broodjes gebakken ham met mosterdsaus.
Verre van irrelevant. Dank je voor je mooie tegel. Een herinnering voor mijzelf om wat minder waarde te hechten aan letters op een scherm. Eet ze!
We zijn een stofje in de wind.
De Telegraaf bericht er nu over (voorpagina): www.telegraaf.nl/nieuws/685488803/d66...
AD ook nu, Parool ook. RTL ook. Dit kan gezellig worden.
Patsboem! Deed de tweep des vaderlands. Zo herkennen we weer club DDemmink66
Appjes met een bruin randje. Waar blijft de ophef?
Inclusiviteit zoals het bedoeld is
Komt een dag dat ze serieus pedofilie willen pushen als een 'acceptable' seksualiteit.
die dag is er allang, daarom noemen ze zichzelf 'MAP', minority attracted person.
Ik denk echter dat de huidige alphabet scene daar de boot nog even wil afhouden...
@ReyNemaattori | 14-04-21 | 11:24:
Die boot mag een torpedo in.
Klopt.
Dit gaat niet stoppen. Niet vanzelf.
@ReyNemaattori | 14-04-21 | 11:24: amme reet niet, zal er altijd openlijk tegen verzetten en afkeuren. ze hebben geen idee wat voor schade een volwassen man/vrouw kan doen bij kinderen.
De inquisitie machine draait op volle toeren ik geef hem een week. Al is het wel zorgelijk dat hij zonder proces eraan gaat maar als Kamerlid heb je wel een voorbeeld functie..... ( denkend aan DENK, Dion en Haga die allen opstapten.... om het ambt te zuiveren.... )
Interessante affaire waarvan je wist dat deze zou komen. Cancelcultuur door Geen Stijl? Wellicht, maar dan in ieder geval het cancellen van iemand die daadwerkelijke slachtoffers maakt of wil maken op fysiek en mentaal niveau. Nogal een verschil met mensen die worden gecanceled wegens een mening. Voor mij ligt daar dan ook de grens, en kan ik in dit geval het artikel en de ophef wel billijken.
Over SS. Laten we zeggen dat hij in ieder geval de schijn tegen heeft. Dat wil niet zeggen dat hij ook daadwerkelijk de leeftijdsgrens heeft overschreden. Het zou me echter niet verbazen wanneer er zaken boven gaan komen waarin dit wel het geval zal zijn. Zijn bloed kruipt duidelijk daar waar het niet gaan mag, en een regressie zal in dat geval zo gemaakt zijn. In woke-land wordt al lang gespeeld met het loslaten van leeftijdsgrenzen voor sexueel contact. Mij valt met name de wens op van linkse partijen om de leeftijdsgrens voor het stemrecht omlaag te krijgen. Deze moet naar 16. Uiteraard zal vanuit de liefhebbers van kale voortplantingsorganen dan ook de optie gesteld worden voor het oprekken van een andere grens (Yes, pun intended!). Wellicht kan - tot slot - zo ook de onheilige alliantie tussen de Islam en regressief links verklaard worden. Hebben immers alle Afghaanse warlords niet enkele jonge schandknaapjes rondlopen om te neuken? Was Mohammed volgens huidige maatstaven geen pedofiel?
Mooi om random dingen aan elkaar te knopen in ieder geval.
"Wellicht, maar dan in ieder geval het cancellen van iemand die daadwerkelijke slachtoffers maakt of wil maken op fysiek en mentaal niveau."
Het cancellen van iemand die nog niets strafbaars heeft gedaan? Alleen een paar appjes heeft gestuurd? Die niet eens vreselijk smerig zijn? Aan (vooralsnog alleen) volwassen jonge mannen? Er zijn ergere dingen gebeurd dan deze Smeets deed.. Maar voor jou is het voldoende bewijs?
Cancel Culture is iets anders dan het aan de kaak stellen van misstanden van een individu. Cancel Culture is gebaseerd op groepsdenken naar eigen ideologie en deze ideologie middels dreigementen en cancelling door de strot drukken van de meerderheid. Je zou het ook fascisme kunnen noemen.
@Beste Landgenoten, u bent erg strijdbaar voor deze Sidney Smeets? U reageert opvallend veel en ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat u zijn opmerkelijke toenaderingen tot 30 jaar jongere jongens wil bagetaliseren..
U herkent uzelf wellicht in het gedrag van deze man en voelt u indirect ook zelf aangesproken?
@Beste_Landgenoten | 14-04-21 | 11:09:
15 is volwassen?
Blijkbaar is D66_Landgenoten fan van Martijn.
@Beste_Landgenoten | 14-04-21 | 11:09: dus jij vind het helemaal niet nodig om iemand die op deze manier jongeren benaderd aan te pakken? je bent zeker ook lid van martijn?
@azubneritan | 14-04-21 | 11:36: pedo's: ongezien kut volk, mensen die pedo's in bescherming nemen? zo slecht, zo diep en diep dom dat ze eigenlijk niet eens lucht waard zijn.
@Beste_Landgenoten | 14-04-21 | 11:09: u heeft gelijk, ik drukte me verkeerd uit. Ik ben niet voor het cancellen van SS op basis van wat nu naar boven is gekomen. Ik ben voor een grondig onderzoek door de Rijksrecherche, waar naar aanleiding van de resultaten SS eventueel gecancelled kan worden. Mijn stukkie gaat meer over dat dit nu eens een situatie is waar ik de maatschappelijke ophef over zou kunnen snappen. Net als overigens de ophef over Dion Graus, waar ik eenzelfde mening over ben toegedaan (onderzoek, en naar aanleiding daarvan wieberen of niet). Dit probeerde ik te zetten tegenover alle (daadwerkelijke) koudstellingen van mensen die enkel een mening hebben die ingaat tegen het huidige linkse discours. En vervolgens een poging om SS in een breder perspectief te plaatsen, namelijk het oprekken van seksuele devianties door woke-links, iets wat je erg in de VS ziet.
@azubneritan | 14-04-21 | 11:36: gebruik mn naam gvd niet voor die onzin noem het gewoon de pedoclub. dankjewel.
@The-loopy-cowboy | 14-04-21 | 11:42:
Maar welke aanleiding is er om een onderzoek in te stellen? Er is niet eens aangifte gedaan en verder is er geen enkel bewijs van wat dan ook. Er zijn jongens die op Twitter de appjes van een kamerlid openbaren. Het zijn wat sneue pogingen om contact te leggen, dat is absoluut waar, maar is dat voldoende rden om A. iemand aan de hoogste boom te hangen en B. Een crimineel onderzoek te starten? Dat is wel heel dunnetjes allemaal..
A: nee, B: een onderzoek naar de activiteiten van een volksvertegenwoordiger die de schijn op zich weet te laden van pedosexueel gedrag, ja, dat wel. Zoals je weet is een onderzoek nog geen schuldigverklaring. Daar gaat een rechter of onafhankelijke commissie over. Maar ik denk te zien dat hier wel degelijk sprake is van grooming van knulletjes die net op, of onder de leeftijdsgrens liggen van wat wettelijk aanvaardbaar wordt geacht. En sinds de van Drimmelen affaire weten we dat een intern onderzoek bij D66 gewoon niet te vertrouwen valt. Hey, kan ik er wat aan doen dat dit laatste zo is? Kijk, voor dit soort dingen hebben we de Rijksrecherche. En die is prima in staat om dit eigenstatelijk te onderzoeken. Daar heb je geen aangifte voor nodig. Verkrachting van minderjarigen, seks met minderjarigen of loverboy-praktijken zijn geen klachtdelict bij mijn weten.
@Beste_Landgenoten | 14-04-21 | 11:54: Je ontwijkt wel de pikante details van het gedrag, hier kort uiteengezet (stukje uit de deugbode)
"‘Het gaat om jonge jongens die in een onzekere fase van hun leven zitten. Ze voelen zich niet zo thuis op school en zoeken steun op internet. En juist dan komen ze Smeets tegen’, zegt Van Hoeven. Hij vindt dat het niet kan dat een oudere man die zo ‘actief jaagt op jongens die soms nog minderjarig zijn’ Kamerlid kan worden."
Kortom; reden genoeg om even uit te zoeken en als D666 deze "ophef" niet wilde dan had ze maar wat eerder op de vermeende slachtoffers moeten reageren (31-maart aangekaart)
@Beste_Landgenoten | 14-04-21 | 11:54:
SS vertoont predatorgedrag. Stel je voor dat iemand van zijn leeftijd jouw 15-jarige onzekere - want kleinere tietjes dan haar vriendinnengroepje of nog niet ongesteld of weet ik wat- dochter zit te woo-en op het net. Of vindt jij dat dikke prima?
Wat is de schade voor de jongeren hier? Lees dat de meeste zo rond de 17-18 zijn. Ja dat is jong, maar zijn toch ook weer geen domme onwetende muurbloempjes?
En ja die DM's van die D66 knakker zijn bedenkelijk en triestig ook wel.. maar hij heeft neem ik aan (hoop ik) nooit een jongere gedwongen (mentaal) om fysiek dingen te doen die hij niet zelf wil etc?
Bedoel ik wil best mee gaan in dit verhaal, maar men doet op Twitter of ze totaal emotioneel kapotgemaakt zijn... Worden we met zijn allen niet heel erg gevoelig en kwetsbaar zo...
Stel je eens voor dat SS hetero zou zijn en zijn prooien meisjes van 17.
@Professor Superhirn | 14-04-21 | 11:14:
Zelfde vraag: als het alleen bij trieste teksten gaat en indien de persoon zou zeggen kappen met die gekke shit en hij stopt. Is dat dan groot leed? Zonder dat goed te praten. Probeer genuanceerd vragen te stellen. Overigens maakt geslacht en geaardheid uit? Niet toch? Ik kan me voorstellen dat machtsbalans uit maakt: 40 vs 17. Daar spreekt weer tegen dat digitaal is geloof ik. Dan kan iedereen gekste dingen zeggen lijkt.
Het past iig niet bij een volksvertegenwoordiger.
Maar ik lees op twitter allemaal berichtjes nu dat die jongens ondraaglijk leed hebben gehad en flink beschadigd zijn geraakt.
Vraag me af of dat niet iets te zwaar in gezet is. Achja wie ben ik om te oordelen. Maar goed is mijn mogelijk wat nuchter afstandelijk perspectief er op nu...
Ik hoop dat we dit met zijn alken eens lang en breed gaan uitdiepen, zodat de MSM wel moet gaan reageren en dan is kijken hoe S. Kaag zich er uit gaat draaien. Of zal ze het weer frames noemen en er mee wegkomen?
Zij en rutte komen overal mee weg..
Hoewel er geen strafbaar feit lijkt te zijn gepleegd, vind ik dit gedrag niet passen bij een partij als D66 en al helemaal niet als de persoon in kwestie anderen te pas en onpas moreel de maat neemt. Als Smeets lid was van FvD of PVV is het gewoon een ander verhaal. Daar zou dit gedrag niet opvallen en niemand neemt die jongens serieus, behalve een paar guurders hier.
Dat is ALTIJD het probleem met alle partijen, religies of aanhangers daarvan die anderen moreel de maat nemen. Zonder uitzondering blijken zij later zelf exact de morele misstappen te begaan waarvan zij andere beschuldigen. Amerikaanse anti-homo priesters bijvoorbeeld worden zonder uitzondering betrapt terwijl ze sex hebben met een mannelijke prostituee in een vies openbaar toilet.
Bij een partij als D66 kun je er vergif op innemen dat er een aantal pedo's, loverboys, verkrachters en ander gespuis rondloopt.
Noem eens een FvD'er of PVV'er die minderjarige personen in bed probeerde te praten.
@snakedogman | 14-04-21 | 11:14: alle partijen nemen anderen in min of meerdere mate moreel de maat en alle partijen hebben foute figuren in hun gelederen. Bij een partij als D66 vind ik het meer storend, nu ik deze partij voor het eerst sinds jaren weer enigszins serieus begin te nemen.
@BobDobalina | 14-04-21 | 11:22:
Ja joh, ben je je eindelijk aan het inlezen?
Als je echt nog het idee hebt dat alles op links fatsoenlijk is en alles op rechts armzwiepende holbewoners zijn zit je koppie toch wel een halve meter onder de grond...
Raar het interview van Matthijs van Els 25-2-21 met Sidney is alleen nog in google cache te vinden.
webcache.googleusercontent.com/search...
Glas water. Storm. Veel bijzonders zegt Cindy Smeets niet. Beetje ranzig, maar ik denk dat er politici zijn die ergere dingen zeggen of denken.
@BASinnic | 14-04-21 | 10:49: Nee, ik ben onafhankelijk.
De staatsomroep negeert de affaire vooralsnog vakkundig. Toen Dion Graus' vriendin zich liet pakken door de bewaking vonden ze dat wel nieuwswaardig, net als wat stoute berichtjes in een gesloten FvD-appgroep. Trap er niet in...
Is het misschien ook een graadje ranziger om je vrouw onder dwang uit neuquen te geven dan een appje te sturen met de tekst: "Mooie foto heb jij!"?
Als u het verschil niet ziet ...
@Beste_Landgenoten | 14-04-21 | 10:46: Dwang?
@Beste_Landgenoten | 14-04-21 | 10:46:
Voorlopig is het van Graus nog niet bewezen, maar van Sidney weten we wel dat enkele jongens minderjarig waren.
Het verschil in behandeling van de twee zaken, qua de media, is aanzienlijk.
Of zitten je oogklepjes zo strak dat je alleen nog maar de partijlijn van je clubje kan volgen?
@TeeJee | 14-04-21 | 11:16:
Nee helemaal niet. Over Graus haalde Geert zijn schouders op. So much for vrouwenrechten. Ja als het om Iran gaat, dan heeft Geert er de mond vol over. Maar bij Dion? Ach joh, een gebbetje..
In Smeets' geval is er niks, op een paar op Twitter geuite beweringen . Een van die jongens had "op zijn oude account" (*kuch kuch*) bewijs van grooming. We weten het echter niet. Het blijft een bewereing en dan nog: Wat is het strafbare feit? Voorlopig is er niks.
@Beste_Landgenoten | 14-04-21 | 11:58: Volgens mij moet je Geert gewoon een aanzoek doen. Je hebt het zo vaak over hem.
@Beste_Landgenoten | 14-04-21 | 11:58:
D66_landgenoten kijkt weer eens weg.
Niks nieuws onder de zon bij de hypocrieten.
Creepy vent dit, maar moet hij zo onder de bus worden gegooid? Is toch ook wel een top 10 slechtere mensen te bedenken, die het echt verdienen...
Deze heksenjacht maakt hem meer kapot dan nodig, lijkt me....
Daar is stront aan de knikker!
"poging tot grooming gelukkig niet strafbaar". "Gelukkig", aldus de Volkskrant.
Hoezo gelukkig? Gelukkig dat hun '66-viespeuk hiervoor niet voor de rechter hoeft te staan hopen ze? Hoe ziek partijdig is die krant?
Kijk dan wie het geschreven heeft voor de Volkskrant.
@Abject, je haalt er precies de angel uit!
Kranten als de Volkskrant pretenderen neutraal of op zijn minst objectief te zijn.
Ze distantiëren zich van een krant als de Telegraaf met de welbekende chocoladeletters.
Maar het venijn zit juist in zo'n detail als het woordje 'gelukkig' waar de meeste mensen overheen zullen lezen.
Het is net als discriminatie: duidelijke discriminatie is iemand een luie n*g*r noemen, maar erger is het als degene met een goedbetaalde baan die GroenLinks stemt, snel zijn hand op zijn laptoptas in de trein legt, wanneer een donker persoon langsloopt. Zo'n persoon roept dan wel dat hij geen racist is, maar is het juist wel
Inderdaad ranzig van de Volkskrant als dat zo wordt opgetekend.
Richt de pijlen eens op die boylover arnoud van doorn. Die moest gisteren voor de rechter staan maar liet zich natuurlijk door z'n advocaat bijstaan. In het kort heeft ie uitspraken gedaan en wordt daar mogelijk voor vervolgd.
Zelfs voor die pannenkoek gelft VvMU, toch?
Nou, nou, poe, poe, wat een slechterik die Sydney!
Maar creepy gedrag is gelukkig nog niet strafbaar. Geen Stijl heeft weer eens een appeltje te schillen met iemand, dus volle kracht vooruit, net als met Sander S een tijd geleden. Goed hoor, om viezigheid aan de kaak te stellen, maar wat is nu het probleem? Dat ie op jonge jongens valt? En wat glibberige berichtjes stuurt? Wil ik nog even afsluiten met een klassieke whataboutism; er zit nota bene een vrouwenmishandelaar en pooier in de kamer en dan is Sydney Smeets diegene die een 'onveilige' omgeving creëert? Flikker toch op (pun intended)
Dit.
Rustig, rustig maar. Kaag laat vast door X66 een volstrekt onafhankelijk onderzoek instellen en dan blijkt het gewoon een storm in een glas water te zijn.
Voor Dion G. hebben we al de NOS, RTL, all kranten en verder alle MSM die ik vergeten ben, voor deze pedo alleen GS
Welnee joh!
Niks aan de hand, niets bijzonders.
De normaalste zaak vd wereld.
Het schurkt er gewoon té dicht tegenaan.
Flikker zelf op.
Ach kijk, D66 webcare team!
Glibberige berichtjes naar jongens van 15 sturen, dat is niet best.
Dus weet je wat? Flikker zelf even op, idioot.
Kijk Sidney is zijn tweets aan het kuisen, jammer voor hem worden ze opgeslagen bij PolitwoopsNL
www.politwoops.nl/p/d66/kamerlidsmeet...
-zelfcorrectie-
Misschien beetje onpopulaire comment maar ik vind veel ‘rubberentegelmentaliteit’ terug in de tweets van die jongens. Ja, natuurlijk zijn er een paar geschrokken en ja SS is een domme viespeuk, maar je kunt hem ook blokkeren of gewoon ‘fuck you’. Maar dat kwetsbare gepiep is wel van die generatie hoor.
Victim blaming is wat je nu doet.
Dit, er zijn tegenwoordig slechts twee uitkomsten op avances: men gaat er op in en krijgt al dan niet een relatie, of je wordt slachtoffer van annuleercultuur, krijgt al dan niet een aangifte aan de broek.
@Kicksalot | 14-04-21 | 10:28:
Als het gaat om Extinction Rebellion milennials, dan zijn het snowflakes. Nu dappere jongens die hun verhaal "durven" doen.
@Kicksalot | 14-04-21 | 10:28: victim blaming is de schuld bij het slachtoffer leggen. Dit is een, naar mijn mening terechte, opmerking over het incasseringsvermogen van de jonge generatie. We hebben het slachtofferschap gecultiveerd voor discriminatie en seksuele intimidatie. Als iemand deze morele grens overgaat neemt men direct aan dat de ontvanger van de boodschap enorm onrecht is aangedaan. Jongens van net 18 kunnen wel tegen een stootje is mijn ervaring.
@BobDobalina | 14-04-21 | 10:49: Mijn punt is dat het volkomen irrelevant is wat het incasseringsvermogen van deze (bijna) minderjarige jongens is. Het is prima dat een volksvertegenwoordiger wordt aangesproken op zijn gore DMs naar die jongens. Vind jij het anders helemaal prima als jouw minderjarige zoon dit soort ranzige berichten zou ontvangen van een kamerlid?
@Kicksalot | 14-04-21 | 11:13: is dat een retorische vraag? Probeer de verschillende discussiepunten van elkaar te scheiden anders wordt het zo'n zooitje.
@BobDobalina | 14-04-21 | 11:24:
Geef eens antwoord dan, in plaats van weg te duiken. Zaten ook jongens jonger dan 18 tussen, Smeets is een beetje een smeerbeer.
Vind jij het anders helemaal prima als jouw minderjarige zoon dit soort ranzige berichten zou ontvangen van een kamerlid?
lul niet zo dom. die man doet foute dingen terwijl hij jou en mij moet vertegenwoordigen in de kamer. nogal wiedes dat we dat moeten weten want de volgende week is het een schandknaap die door putin geplaatst is en heeft die lullo zich gecompromiteerd
@TeeJee | 14-04-21 | 11:28: zoek het woord retorisch eens op en probeer eens goed te lezen.
@BobDobalina | 14-04-21 | 11:48:
En weer poogt Bob weg te glibberen.
Vieze politiek bedrijven en vuige woordspelletjes spelen doen jij en je partij maar in de Tweede Kamer.
Het is een simpele ja/nee vraag, dus geef antwoord.
Als je nou weer er omheen probeert te lullen keur je de ranzigheid van Smeets dus gewoon goed. Weten we gelijk wat voor type jij bent.
@TeeJee | 14-04-21 | 12:58: Dit is wellicht de laatste keer dat ik op je reageer omdat de wijze waarop je reageert een beetje kinderachtig en irritant begint te worden.. Als je mijn andere reaguursels leest had je kunnen zien dat ik Smeets een viezerik vind en hem liever vandaag nog zie opstappen. In dit draadje ging het om de vraag of de klagers niet teveel uiting gaven van een rubbertegelmentaliteit (zoals Risingson stelt). Voor de goede orde, er wordt dus niet gesteld dat wat Smeets deed in de haak was. Kicksalot vond dat victimblaming, waarop ik hem uitlegde wat victimblaming naar mijn mening betekent en dat het hier niet van toepssing is. Kicksalot veranderde vervolgens het onderwerp en ging aan mij vragen hoe ik het zou vinden etc.. Ik vind dat een retorische vraag, omdat iedereen het antwoord daarop wel weet. Het was gelet op het onderwerp van de discussie ook geen relevante vraag. Je maakt er een sport van om mijn reacties uit context te trekken en mij op ogenschijnlijke tegenstellngen aan te spreken. Van mij mag je. Het komt alleen intelligenter over als je je daadwerkelijk de discussie volgt. Misschien reageer ik dan ook.
@BobDobalina | 14-04-21 | 13:08:
De enige reden dat jij niet meer wil reageren is omdat ik je elke keer alle hoeken van de kamer laat zien, met je inhoudsloze gebrabbel.
Jij bepaald niet voor een ander of de vraag retorisch is, en je sneue discussietechniekjes zijn zo doorzichtig als het maar kan.
Je hebt nooit weerwoord, je poogt de discussie te omzeilen, en je gaat vervolgens janken als mensen je te grazen nemen op feiten en inhoud.
En durf jij nog iets zeggen over intelligenter over komen, terwijl jij bijvoorbeeld niet eens weet waar die prutspartij van jou de afgelopen vier jaar voor heeft gestaan? Zoek het woord risee eens op, dan weet je hoe je hier over komt.
Ik hoef nergens een sport van te maken Bob; ik pak je gewoon aan op de inconsistenties in je geneuzel, en jij kan dat niet hebben. Vervolgens ga je maar iets piepen over 'kinderachtig' en 'irritant', om je ego te redden.
Hier is een spiegel voor je zelfreflectie, doe er iets mee jochie.
Gewoon onder het tapijt schijven, zoals het met alles gaat. Ik hoop dat meneer Smeets eens een boze vader aan zijn voordeur krijgt, who will Dexter his ass
Maar mag Sidney wel met een neger thuiskomen? Het gaat de hele tijd over blanke jongetjes...
Mag Sydney Smeets wel alleen gelaten worden met de zoon van Gerard Spong? Vragen , vragen.
@Deflatiemonster | 14-04-21 | 10:25: naar verluid kunnen die twee elkaar niet uitstaan.
@BobDobalina | 14-04-21 | 10:50: Wat zou er gebeurd zijn?
Wat zou Pim er nou van gevonden hebben. Laten we die vraag eens gewoon weer stellen.
Goed dat er nog geen Twitter was in zijn tijd.
Willen jullie ophouden de afkorting van Depeche Mode zo te misbruiken.
Dank u.
Ik lees steeds Deutsch Mark
Weer een jurist. Joost Tonino, ook een jurist. Demmink ( verdacht, niet bewezen ), ook een jurist.
Apart. Zoiets hoor je nou nooit over natuur- en scheikundigen.
O o, die Kaag...
Dat wil een land managen en krijgt intern haar splinterpartijtje niet eens op orde. En ze was vooraf al gewaarschuwd hier over S.S. maar ja, "de extreemrechtse boodschap/aantijging van GS is een frame wat ik verre van mij werp. Anis, zijn er nog Palestijnse helden die 32 miljoen nodig hebben om wat raketten op die rotjoden af te vuren?"
Wat een 'ophef' om niks. Geenstijl is nu zelf ook een moreel verheven annuleerplatform? Neemt natuurlijk niet weg dat Smeets een zelfingenomen kwal is.
Dus jij vindt het helemaal prima als jouw minderjarige zoon van een kamerlid dit soort DMs krijgt?
Stel je niet zo aan, GS roert al jaren waar het stinkt, en iedereen krijgt er van langs. Wat nou moreel verheven, gewoon aangeven wanneer iets niet in de haak is.
Camiel Eurlings, weet je nog?
Jack de Vries?
Paul Depla?
meer recent; Dion graus?
Ik dacht, dit beeld van die moties, dat kan toch niet waar zijn. Dus ik even googelen en wat denk je: het is geen grapje, blijkt echt waar te zijn. Dat D66 niet veel met welzijn van vrouwen opheeft is duidelijk gezien eerdere doofpotten. Maar nu dit er ook nog bij komt, komt er een helder beeld over D66 naar voren.
Dat had ik ook, ik kon mijn ogen ook niet geloven. Bij het googelen merkte ik ook dat media weinig ruchtbaarheid gaven aan dit abnormale stemgedrag van P66.
@jochum1980 | 14-04-21 | 10:21: De media identificeren zich veelal met deze partij. Daarom niet verwonderlijk.
Prachtig die opmerking bij 'serieus nemen'. Laten uitleggen, anders was er niks aan de hand geweest.
Is trouwens een tactiek om grappige bijna-racistische grapjes niet meer grappig te maken. Doorvragen en net doen alsof je het niet snapt.
Tegen Zwarte Piet want immoreel en ondertussen de viezerik uithangen bij minderjarige jongens. Een gespletenheid die je bij al dat D66-volk ziet. Jetten is klimaatactivist en vliegt voor de lol de wereld rond en Kaag is voor nieuw leiderschap en demonstreert al tijdens de formatie schrijnende achterkamerpolitiek.
Inderdaad. Een dubbele moraal is bij D66 meer regel dan uitzondering.
Wanneer wordt Rob Jetten eigenlijk meerderjarig? Ik vraag dit voor een vriend.
Tendentieus, ongefundeerd en nodeloos kwetsend.
En bereid tot cancellen van bepaalde politici?
Om een - niet eens - pikant tweetje aan een jonge vent?
Beetje sneu, dit.
@Baksteenbakker | 14-04-21 | 10:11:
Ik heb niks met homo's en vind Sidney's acties een beetje sneu en ouwemannen-zielig. Maar zo gaat dat blijkbaar wel eens in die scene. Oudere kerels die zitten te vissen bij jonge mannen, not my cup of tea maar allesbehalve strafbaar. En toch voldoende om deze man totaal af te branden.. Ik dacht dat GS zo stelling nam tegen die cancelcultuur maar nogmaals: Dat blijkt maar weer zo'n gelegenheidsmening te zijn. Laten we eerlijk zijn en constateren dat de grootste reden om hem aan te pakken het feit is dat hij kamerlid is voor de hier zo gehate partij D66?
@Baksteenbakker | 14-04-21 | 10:11: BL heeft het grootste gelijk. Maar of het intellectuele kluitjesvoetbal dat kan en wil begrijpen...?
Niet helemaal, het maakt een tweede Kamerlid erg kwetsbaar voor chantage.
Het is (tot op heden) niet strafbaar wat hij doet, maar wel moreel niet acceptabel.
Ouwe man met jochies van 18, die hij over wil halen tot seks, dat klopt gewoon moreel niet.
En nog even wat anders, als hij zijn grens legt op 18 jaar, is dat alleen om niet strafbaar te zijn. Het is duidelijk dat deze oude man van hele jonge jongens houdt, en zeer aannemelijk dat als de leeftijdsgrens 16 was geweest, ook 16-jarige had willen hebben.
Het is gewoon een man met pedofiele neigingen, maar dat durft u niet toe te geven want het is uw partij.
@F. von Zeikhoven | 14-04-21 | 10:20:
Op de bewering van een jongvolwassen figuur op internet dat hij "op zijn oude account" vieze appjes kreeg na, is er geen enkel bewijs dat Smeets iets strafbaars deed. Maar dat doet niet eens terzake, zo blijkt. Trial by media is dan al gedaan. Zero points.
@Red shirt | 14-04-21 | 10:19:
Aangenaam, u voetbalt met kluiitjes? Subbuteo is misschien ook wel wat voor u dan? youtu.be/eCBRvfIQVrU
@Beste_Landgenoten | 14-04-21 | 10:24:
Schieten op de boodschappert: doutze points...
Je stond te klappen toen het FvD werd aangepakt. Slaan is leuk, maar kunnen incasseren is van veel meer waarde.
@Red shirt | 14-04-21 | 10:19: Het intellectuele kluitjesvoetbal?
U mag uw prioriteiten nog eens heroverwegen. Gekozen volksvertegenwoordigers worden nou eenmaal harder "gewogen" dan u en ik. En daarbij de nieuwe mores zoals die blijkbaar hun intrede hebben gedaan, ongeacht onze mening daarover.
Ik ben ook niet voor cancelen. Ik ben wel voor het bewaken van de democratie - en welke engnek zich ook maar in volksvertegenwoordiger rol betrekt, als er iets te verklaren valt hoort dat een beetje bij het takenpakket.
Ik las ook diverse reaguursels in de trant van "ach het zijn lichtgeraakte homo pubers" en dat vind ik dan weer uiterst geenstijl. Als het een klupje bakvisjes waren die met dit soort aantijgingen kwamen, stonden de hyenas nu al te watertanden voor de camera's van elk gerenommeerd nieuwskanaal. Dubbele standaard noemt men dat.
@Nuchternederland | 14-04-21 | 10:24: Ik zeg het nog maar één keer: Pedofilie is een geestesstoornis volgens de DSM5 welke zich richt op zeer jonge, nog niet geslachtsrijpe kinderen. Het begrip heeft nogal inflatie ondergaan in het maatschappelijk discours. Maar laten we de term gebruiken waar die wel hoort.
@Digikluizenaar | 14-04-21 | 11:28:
"Dubbele standaard noemt men dat."
Ik denk juist dat als het dames van krap 18 waren, die een keer een appje kregen in de trant van "ik wil jou graag serieus nemen", dan heet dat vooral smakeloos en sneu, maar niemand maakt er ophef over. Zijn het jongens die door een homo-kamerlid worden benaderd, dan is het opeens pedofilie en moet hij van het dak gegooid. Ik zie ook een dubbele standaard.
@Beste_Landgenoten | 14-04-21 | 12:08:
Als het een kamerlid van FvD of PVV was geweest had jij hele andere tegels getikt.
Ik zie ook een dubbele standaard.
Doe maar een update. Martijn van der Zande, goede vriend van Sidney en NOS verslaggever wordt ook het moeras ingetrokken.
twitter.com/dutchfan33/status/1382109...
Martijn...
Omdat iemand op het rioolmedium wat vaags schrijft dat richting smaad gaat?
@Red shirt | 14-04-21 | 10:13: En maar blijven proberen recht te lullen wat krom is.
@Mr_Natural | 14-04-21 | 10:09: Komop, even reéel blijven, iedereen uit die generatie heet Martijn.
@Usumani | 14-04-21 | 10:18: U bent graag aanklager, rechter en beul tegelijkertijd? Fraai is dat.
@Red shirt | 14-04-21 | 10:22: U trekt rare conclusies, maar dat wisten we al.
"Haaai, ik wil je behoeden voor al die enge extreemrechtse figuren. Neuqen?"
Hoop dat hij afsplitst. Hebben we eindelijk een pedo-partij in de Kamer, alsof het nu al geen rariteitenkabinet is.
Ps. Via dat twitterbericht kwam ik op de Twitter van Tim Douwsma en ik wil hier even zeggen dat ik positief verrast was. Had geen idee dat er BN-ers waren die een dergelijk geluid uit durfden te dragen.
Tim Douwsma BN-er?
Zo moeilijk is het toch allemaal niet, ranzig partijtje trekt ranzige kandidaten aan.
Ik vindt dit schokkender dat de appjes van FvD. Gaat GeenStijl nu ook met een karate trap erin?
Dan neem ik een kroontje namelijk
@fapkoning40 | 14-04-21 | 10:00:
twitter.com/search?q=smeets%20(from%3...
Heb je een 1-jarig of gelijk een 2-jarig abo genomen?
Geen aandacht aan geven, dan zal zijn plotselinge verdwijning ook niet zo opvallen.
Nee. Dit kabaal is prima. Deze 'gutmensch' krijgt op deze manier wat hij verdient, net zoals d66. Laat ze er niet mee wegkomen. Wees geen Kees.
De morele vingertjes altijd van de partij van geneugten. Iedereen de maat willen nemen en bepalen wie zielig is, wie niet deugt en andere vooral opzadelen met hem of haar idealisme. Want diversiteit, klimaat en emissies dat zijn zaken waar de deuger de mond vol van heeft maar privé niet of nauwelijks mee van doen heeft. Zelf heeft deug-66 en haar adepten altijd direct een hatelijke reactie als Baudet of Wilders een opmerking maakt, ander kapsel heeft of de kleur stropdas staat ze niet aan.... Maar die deug adepten begrijpen nu zelf niet waarom die D66 aan de schandpaal wordt genageld?
Welke "morele vingertjes"? Geef dan ook aan waar die partij een moreel deugvinertje naar wijst. Maar dat weet je niet. Je hebt simpelweg een hekel aan die partij, daarop komt het neer. En dus vind je het mooi als iemand die een andere volwassene een DM'etje stuurt met een - niet eens - pikante of strafbare tekst, laat staan dat er een verkeerde handeling is gepleegd, aan de schandpaal wordt genageld.
En morgen weer jammeren als er iemand uit jouw clubje wordt "gedemoniseerd"? Wat zijn het toch een hypocrieten allemaal.
@Beste_Landgenoten | 14-04-21 | 10:03: Beste_Landgenoten wil je eens stoppen met recht lullen wat krom is? opvallend aanwezig ben je.
@Baksteenbakker | 14-04-21 | 10:10:
Dat Baudet het deed met Eva Vlaardingenbroek, toen ze nog piepjong bij die partij kwam, nauwelijks ouder dan de jongens aan wie Sidney slechts een appje stuurde (nogal een verschil) vinden we allemaal best gaaf. Want Oudere vent met jong meisje, no problem! Maar oudere vent, met jongvolwassen kerels, big problem! Pedo! Schande!
@Beste_Landgenoten | 14-04-21 | 10:14: U werkt bij het OM?
@Beste_Landgenoten | 14-04-21 | 10:03: hekel aan bepaalde standpunten, zoals bepaalde punten voor klimaat, huizen, instroom nieuwkomers, positieve discriminatie, positief racisme, uitsluiten van blanken bij sollicitaties bij de overheid enz. Maar goed, de deug adept en politici gaan er zelf aan voorbij hoevaak een Baudet wordt bedreigd en het hoort er allemaal bij. Komen boeren bij een Jetten thuis met een vleespakket en dan is het ineens allemaal heel erg en bedreigend. Notabene is Pim vermoord, loopt Wilders al meer dan 15 jaar met 24/7 bewaking en krijgt baudet ook de nodige ellende en verf zooi aan zijn huis inclusief de nodige bedreigingen.... de deug adepten nemen hier geen afstand van, die doen er vervolgens bij de NPO nog een schepje bovenop, uiteraard niet allemaal maar het blijft typisch, de drang om de vijand af te serveren als extreem rechts en gewelddadig. Dat was vroeger en nu nog steeds zo. Oohja als er binnen mijn ‘clubje’ zaken gebeuren die niet deugen? Dan mogen ze wat mij betreft keihard aangepakt worden. Iedereen zou voor de wet gelijk behandeld moeten worden, helaas zal dit een utopie blijven aangezien deugbeleid averechtse uitwerking heeft.
@Beste_Landgenoten | 14-04-21 | 10:14: Vlaardingerbroek was 20. Je liegt weer.
@Deflatiemonster | 14-04-21 | 10:30:
En dit joch is negentien. Wat een verschil! En Baudet lag ermee in bed. Smeets stuurde een appje. Nou nou poe poe.
@Hollandse_blauwe | 14-04-21 | 10:25:
We kunnen het er best over hebben maar dat gezeik over "Pim" hangt me echt mijlenver de keel uit. Die is vermoord door een gek. Niet door D66. Els Borst (D66) is ook vermoord door een gek. Niet door de PVV.
@Beste_Landgenoten | 14-04-21 | 10:39: Lekker selectief ben je weer. Er waren meer jongens en van veel jongere leeftijden.
@Deflatiemonster | 14-04-21 | 11:08:
Welk bewijs is daarvan, behalve de beweringen daarover van enkele jongens op Twitter? Ik zie appjes, waarvan ik denk: Niet erg stijlvol. Een beetje sneu vooral. Maar strafbaar? Dit gebeurt dagelijks op internet. Als je een jonge vrouw bent en ook als je onder de 18 bent is dit bijna dagelijkse kost. Ook dat is onwenselijk, maar ik zie wel een klein beetje een heksenjacht hier.
Dit gaat, in het huidige tijdsgewricht, niet goed aflopen met meneer Smeets...
Geen medelijden mee.
Wat een walgelijke vent om te schrijven dat antisemieten boos worden. Het zijn verdomme geen antisemietjes
Na wat google onderzoek moet ik denk even een uurtje janken dat absoluut niemand van de bekende media hierover ook maar een vraag gesteld heeft ondertussen.
Allemaal Quanon.
't Is geen Baudet hè ? Die was vannacht al 3 x gevierendeeld geweest.
Blijven roeren GS, blijven roeren!
Hij blijft gewoon in de Tweede Kamer, hij kan alle mensen die op hem hebben gestemd niet teleurstellen.
Heeft hij nog de pech dat minderjarigen niet mogen stemmen.
Annuleercultuur bij uitstek.
Anus leer cultuur bij uitstek.
Dat het ambtenaren en politici vuistdiep in het gedogen van foute personen zitten, wisten we na de affaire Demmink al lang.
Wat natuurlijk even storend is, is dat de Kamer om de haverklap over dit soort 'deugonderwerpen' moties ter stemming brengt. Ga werken!
Sigrid, We moeten wat met Sidney Smeets.
Functie elders.
@2voor12 | 14-04-21 | 09:43: dan wordt ie vast voorzitter van een blijf van m'n lijfhuis
@ikworstelengadouchen | 14-04-21 | 09:45: Burgemeester van het idyllische Waspik. Jezus, die is wel heel slecht... Nou ja, moet maar voor een keer dan.
@2voor12 | 14-04-21 | 09:43: jeugdzorg?
Of kinderdijk, boerenhol
Ik zit die man even te internetteren en hij schijnt twee jaar jonger te zijn dan mij maar ziet er zóveel wijzer uit dan mij.
"dan ik" pik.
ALS mij
Is dialect. Dan mag alles.
En ontbossing is niet belangrijk zeker? Vind ik wel.
Even doorgeven aan de mbo-er Bouchalikt want die schijnt daar erg goed in te zijn
Ik vind bossen leuker dan soja. Zullen we de bossen maar laten staan en de soja links laten liggen?
Ontbossing? Grappig dat u daar over begint. In dit artikel krijgen de Nederlandse boeren de schuld, maar geen woord over biomassa centrales.
www.bndestem.nl/buitenland/nederland-...
Mooi voorbeeld hoe media de publieke opinie manipuleren.
@Mr.Crowley | 14-04-21 | 09:46:
Had je ook maar iets anders verwacht. Het GL/D66 "halveer de landbouw" mantra moet natuurlijk wel overeind blijven.
@normanius | 14-04-21 | 09:51:
Het feit dat een dergelijk artikel met deze teneur nu gebracht wordt, vraag ik me af welk beleid we gaan krijgen.
Er wordt in het artikel ook totaal niet vermeld dat soja ook wordt verwerkt voor consumenten. Let u maar op hoeveel producten in de supermarkt te krijgen zijn.
Serieus, de boeren gaan het nog moeilijk krijgen.
Ik dacht serieus dat het over wildgroei in de schaamstreek ging.
"Koekje van eigen Deug" : inlijsten.
Nee joh, pedofielen in het kabinet, kon. Huis enz. Is maar een conspiracy theorie, net als vacci... o wacht!
Mijnheer is zelf een ervaren strafpleiter. Denk nou maar niet dat hij zich voor wat printscreentjes mbt toenadering en seksuele taalgrapjes laat elimineren.
In ieder geval is iedere ouder van een homo-puber nu gewaarschuwd voor dit persoon.
Om politiek geëlimineerd te worden is een gerechtelijke veroordeling natuurlijk niet noodzakelijk.
Jammer dat zoiets altijd na de verkiezingen momentum krijgt.
Zembla had daar ook al zo'n handje van. Licht dan alle kandidaten door voordat er gekozen wordt. Nu dacht ik dat de AIVD dat ook al zou moeten doen. www.aivd.nl/onderwerpen/naslag-op-ver...
El Kaag en Yasser zijn nog niet wakker ivm rammedan. Even geduld mensen de fijne reactie komt nog wel.
Je bedoelt het bericht dat ze het "intern gaan onderzoeken", waarna je er nooit meer wat van hoort? Zo makkelijk dat gepeupel met een kluitje in het riet te krijgen.
@Dirk III | 14-04-21 | 09:40:
Behalve als je bij FVD zit, dan achtervolgen een paar appjes je levenslang in talkshows zoals bij Hiddema gisteren bij Op1.
Laten zich ook niet vaccineren, want iesch niet halal....
Wat interesseert Sieg en NPO66 dit nou? Verkiezingen voorbij hè...
We kunnen ze overdoen, maar als iedereen de nacht van Rutte vergeten is dan schuiven GroenLinks en/of PVDA wel weer aan.
Dat landsbelang hè.
We hadden ook nooit aan dat internet moeten beginnen.
Ik verdoe al m’n kostbare tijd met het kijken naar een beeldscherm en het opwinden over wat er allemaal op te lezen is.
Terug naar de natuur mense!
Niet eens zo'n gek idee
Ik schreef gisterochtend ook iets in deze strekking en ik ben het dan ook helemaal met je eens. Als je het niet weet kun je er niets aan veranderen. Maar als je het wel weet kun je er toch ook niets aan veranderen.
Ignorance is bliss.
Natuur ??? Leuk wandelen langs windmolens, om zonnepaneelparken en kleine stukjes groen die zijn aangelegd voor publiek. Dat is de toekomst.
Goed plan. Wanneer starten we?
Deze gluiperd is een van maar liefst 3 advocaten die voor P66 in de Kamer zitten.
Standaard regels:
Niet in je eigen tuin schijten
/2+7 = ondergrens
Don't stick your dick in crazy
Hoe moeilijk kan het zijn?
Tijdje geleden gaf ik al eens de vergelijking van politici die het felste strijden tegen homoseksualiteit die vaak zelf in de achterkamertjes de mannenliefde bedrijven. Met de woke horde is het niet anders.
In de openbaarheid fel strijden tegen seksisme, racisme, antisemitisme etc. maar dan in de achterkamertjes (van D66) de facto een bordeel zijn met een seks bank, #metoo praktijken en een losgeslagen pedofiel. Waar is Kaag, of moet Rutte voor haar het woord voeren?
Koekje van eigen deug, erg leuk gevonden. Maar over die motie waar alleen D66 tegen stemde... ik ken daar de inhoud niet van, maar D66 kijkt vaak wat scherper dan anderen naar de principiële juistheid van zulke wetten. En beleid waar “kinderporno” apart als aanleiding genoemd wordt terwijl het niet specifiek over kinderporno gaat, daar zouden we allemaal onaangename kriebels van moeten krijgen. Kortom ik hou mijn oordeel nog even voor me in plaats van D66 meteen af te fakkelen, hoe leuk dat ook is.
Aangaande de principiële juistheid van wetten zou ik eerder mijn oren laten hangen naar, bijvoorbeeld, SGP of CDA dan naar D66. Ik snap dan ook niet helemaal waar je deze wijsheid vandaan haalt.
@_pacman_ | 14-04-21 | 09:28:
Nee, hij heeft wel een punt, helaas. Want ook ik doe niks liever dan D66 afzeiken, as they so rightly deserve.
Ben ik met u eens, maar het is wel interessant hoe ze zaken in de doofpot houden.
Ze moeten gewoon een wet maken: Doodstraf voor Pedo's
Mensen met een publieke functie zouden van onbesproken gedrag moeten zijn.
Maar is er nou nog geneuqt of niet?
hehehe
Vrij naar De vliegende panters: "de meeste heaumeau's beperken hun interactie tot het onderklotsen van elkaars gelaat". Misschien moeten we ff aan een voormalig POTUS vragen of dat onder de noemer sex/neuken valt.
Lijkt erop dat een nieuwe pispaal is gevonden in de D66'er Smeets. Had Thierry Baudet, of pak hem beet, Dion Graus een DM'etje gestuurd aan een jonge meid van negentien met de tekst "wat heb jij een super mooie foto!" of zoiets had er geen haan maar gekraaid. Maar nu dus een veertiger homo die een net volwassenen jongen een complimentje geeft (met vast wel een bijbedoeling, we zijn ook niet gek natuurlijk) en dan is het voldoende om deze aan de digitale schandpaal te nagelen?
Zoals dat 'Ik zou je serieus willen NEMEN'? Hij is wel zo slim om er 'bijvoorbeeld:' voor te zetten.
Ja, Baudet en Graus worden altijd met rust gelaten door de media en komen overal mee weg.
Trol.
Ja...
Klopt. Schandpaal, eieren enz. Het past hen allemaal
Ja, als je altijd met je belerend vingertje andere de les leest, dan is zo'n reactie gerechtvaardigd.
Eens. Meer dan latente homofobie kan ik er niet in zien.
Er zit een patroon in en zal menig anusje gescheurd hebben, naïeveling.
Rotte tomaten.
@van Oeffelen | 14-04-21 | 09:26: wat heeft de Sp hiermee van doen?
Als je FvD stemt vind je dit nieuws grappig, als je D66 stemt niet. Jij zult het op jouw beurt niet nalaten om alles wat niet in jouw straatje past aan de schandpaal te nagelen. Ik kan mij nog wel herinneren hoe jij los ging op ene mijnheer Trump.
Men loopt ergens achteraan en men verdedigt dat. Dat is hoe het koekje kruimelt.
Je moet het allemaal niet zo Serieus. Nemen.
Klopt. En terecht.
Het is namelijk dat hemeltergend hypocriete waar veel mensen helemaal klaar mee zijn.
De een veroordelen (Baudet antisemiet! Terwijl ie het met een Joodse dame doet...) dan andersom ook.
Dus ik zou zeggen kom op NPO66, het testbeeld Kaag heeft zijn vruchten afgeworpen maar de verkiezingen zijn voorbij.
Dus nu ook hier volop de spotlights op.
Stomme versierberichten op het internet zijn alleen strafbaar als het slachtoffer onder de 16 jaar is,, dat is grooming. Volgens mij ligt de grens in Nederland verder bij 16 jaar voor ontucht (sex) met een minderjarige, bij 18 voor onttrekking aan het ouderlijk gezag en bij 21 voor betaalde sex. Onder de 16 is natuurlijk altijd een misdrijf, close in age exception of niet. Voor de rest moet iedereen het maar lekker zelf uitzoeken.
Jij weet er wel verdacht veel van...
@Ichneumonidae | 14-04-21 | 09:21: Voor een jurist?
2 jongens claimen 15 jaar oud te zijn geweest dus, indien waar, grooming. Stond in het vorige artikel van GS inzake dit onderwerp.
Een volwassen vent die constant "super" gebruikt - als een Amerikaans tienermeisje.
Inderdaad, kei-irritant is dat.
Ja echt superirritant.
-zelfjoris-
Dus het OM vindt grooming een lastig onderwerp... Goh!
Het is dus nu P'66.
Wat betekent nou precies die afkorting DM? Ik vraag het voor mezelf.
Dikke man.
Deutsche Mark. Iets van voor al die euro ellende.
Ach, en ook voor mij trouwens.
Direct Message
DM=Direct Mail, een privé bericht dus.
@Analia von Solmsch | 14-04-21 | 09:17: Grappig dat je de ironie mist.
Het is trouwens Direct Message en niet Direct Mail. Stond er al, enfin.
Kijk, ik sta altijd maar weer voor de mensen klaar, haha.
Toen ik 13 was neukte ik een 21-jarige vrouw.
Niemand die daar ooit over zeek. Andere tijden.
Geyl heur... *hijg*
@HornoxNL | 14-04-21 | 09:13: Later nog wel gedacht; hoop maar dat ze geen aangifte gaat doen.
Toen ik 13 was spaarde ik flippo's.
Of zij jou?
@Dirk III | 14-04-21 | 09:16: Dat kan dan weer niet. De man neukt, de vrouw wordt geneukt.
Dat is nooit anders geweest, wat de mensen ook lullen.
@Ichneumonidae | 14-04-21 | 09:17: Ik wil daar eigenlijk wel het oordeel van een jurist over horen. Zullen we Sidney eens vragen wat hij ervan vindt?
Ik droomde daar toen over. Nice.
@Dirk III | 14-04-21 | 09:38:
Take van Paul Verhoeven op 2'33" :
sexodi.com/video/bbktt44
De afkorting van Groep Smeets klinkt bekend, maar waarvan?
Vroeger hadden we Mart Smeets.
Die pakte een schaatster die met pensioen was, als het moet tijdens de uitzending.
Dat waren nog eens tijden.
Zij schaatste nog op topniveau hoor, het was zijn schaats die scheef was.
Mart Smeets, de vette vleesklomp met klein aanhangsel, die in talkshows aantal meende de intellectuele verslaggever te moeten acteren.
@jansma28542681 | 14-04-21 | 09:21: altijd
Als D66-stemmer vind ik dat ie weg moet, liever 23 zetels dan hij op de 24e. Kaag zal nieuw leiderschap tonen en hem wegsturen. Hopelijk levert hij zijn zetel in en wordt geen eenmansfractie.
Pffrrrrr...
Volgens mij bedoelen ze bij DDR66 iets anders met “neues fuhrerschaft”.
Smeets sluit zich aan bij Sylvana.
De term “nieuw leiderschap” heb ik afgelopen weken heel veel gehoord. Kajsa Ollongren werd een half jaar geleden geprezen omdat haar kwaliteit “vrouwelijk leiderschap” is. Kunt u mij uitleggen wat dit betekent?
Iemand riep gisteren al 'P66'. Ik hou 'em er in. Dekt de lading uitstekend.
Het zoveelste sexschandaal binnen D66 waar de media totaal over zwijgen. Maar wel heel druk met een mislukte nazi-grap van een nono in een besloten appgroep van FvD.
Nee maar als je denkt dat er veel hooggeplaatste pedo's zijn, dan ben je alluhoedje en complotdenker.... HA HA.
Dit IS het nieuwe leiderschap. Zonder schaamte iedereen in de bek spugen, ze komen er toch wel mee weg...
Business as usal onder Rutte.
is dit dan het topje van de ijsberg van de pedo-ring?
Waar hoop je op?
Feiten willen we, concrete feiten.
Zijn jullie al achttien dan? Nog even wachten voor je op schoot mag bij Ome Sidney.
U vindt al die ranzige berichten van deze viespeuk niet genoeg?...
@Bill le Koek | 14-04-21 | 09:09:
Voor Kuifje zijn feiten afhankelijk van of ze binnen zijn eigen (politieke) straatje passen.
Mss wil je uitleggen wat het verschil is tussen een 'feit' en een 'concreet feit'. Lijkt me dat je met 'feit' wel kunt volstaan.
Wil je de ranzige details horen voor je eigen bevrediging?
helemaal mee eens
Factfree schelden wil de meerderheid echter.
Motie Van Knisperen. Wat een raar volk toch, die politieke en/of juridische figuren. Mag dat allemaal zomaar in Nederland?
Die Smeets heeft net zo'n aanranderskop als J. Epstein.
Laat iedereen vrij, maar niemand vallen...
Die slogan lijkt gemaakt voor en door Smeets.
Wanneer houdt deze maatschappelijke banana split scène op?
Eerst gaat la Sigrid de vermeende 'dader' zelf bevragen in een open dialoog. De conclusie zal zijn dat D'666 inclusief is voor iedereen en dat niet praktiserende pedofielen oog welkom zijn. Er komt een kamervoorstel om de LHBTQXYZ+ gemeenschap uit te breiden met een P voor Pedofielen, nieuw leiderschap weet je!
Een pedofiel is iemand die seksuele verlangens koestert voor prepuberale kinderen, dus kinderen van 13 jaar of jonger. Hij (of zij) heeft echter niet per se seks met kinderen. Iemand die dat wel heeft, is pedoseksueel. Smeets is geen pedo volgens deze definitie, hij houdt gewoon van jonge strakke jongens. Aldus Smeets en Kaag in een gezamenlijk persbericht.
@_pacman_ | 14-04-21 | 09:08:
I'm fucked! ik zal moeten onderduiken en een nieuwe identiteit moeten nemen om alle juridische oorlog tegen mij te kunnen ontlopen en GS zeker (is er weer een gevulde oorlogskas GS?). **plant bezoek aan louche café om vals paspoort en vette gun te scoren**
Hoe dom ben je dan als semi-publiek persoon als je dit soort geile teksten gaat spuien.
Linksmenschen wanen zich doorgaans onschendbaar. Zij deugen immers dus staan boven iedere vorm van veroordeling.
of ook mogelijk: hoe arrogant ben je dan als semi-publiek persoon?
@Marko_ | 14-04-21 | 09:07: De arrogantie spat inderdaad van de kop van dit "heerschap".
Dickpicks66. Goud, hier betaal ik jullie voor!
Wat denk je nou? Dat gaat niet komen hoor.
Zal worden weggezet als 'homofobie', zoals vraagtekens bij moslimbroeder-verleden van Kauthar Bouchallikht werden weggezet als 'islamofobie'.
Eens een keer geen Baudet tweets. Zie je wel? Het werd tijd tot iemand van het kartel maar voren kwam.
Ben wel benieuwd wat er op de PC staat van die viezerik.
Liever niet
Het is jammer dat ie het niet geschopt heeft tot officier van justitie. Dan had je zijn PC gewoon van zijn stoep kunnen halen.
"Want zolang uw partij niet reageert, hebben de zwijgende kanonnen van de mainstream media (vooral de Staatsomroep...) ook geen idee wat ze mogen opschrijven."
Mooi
Wel waar
@Keutels | 14-04-21 | 09:01:
Kunt u daar voorbeelden van geven? In het geval van Drimmelen Kwam D66 hiermee naar buiten en de media hielden dat netjes bij.
www.hartvannederland.nl/nieuws/kaag-o...
Nu horen we er helemaal niets meer over.
@Mr.Crowley | 14-04-21 | 09:14: DDR66 kwam naar buiten met een vaag rapport waaruit bleek dat het slachtoffer nooit wat gehoord en dat 't daarom allemaal wel snor zat. Verder negeerde DDR66 de smeerpijperij van Van Drimmelen en deed het allemaal af als interne aangelegenheid en blabla. De media waren vervolgens zeer zorgvoldig in het niet-stellen van kritische vragen waardoor het vervolgens akelig stil werd. Bleef.
@Mr.Crowley | 14-04-21 | 09:14: Ook dat is het nieuwe leiderschap van NPO666
8 year olds dude...
Shut the fuck up Donny!
Klasse, ken uw klassiekers, maar deze is echt de beste.
The dude abides...
REAGEER OOK