Ojee. DOOIAANVAL in het Stijlloze Stamcafé
Kletsnatte bende, dankzij opgewonden weervrouwen
Het waren drie fantastische dagen. Schaatsmeisjes en weervrouwen in talkshows. Marathonbikkels met regionale tongvallen. Nicolien Kroon, maar dan zittend. Helga met d'r prangende pretoogjes. Even werd er niet over avondklokken en r-getallen geluld maar over schaatsen. Dat kan nog steeds de hele week, maar die Feestje in Friesland zit er niet in. De Vereeniging Friesche Elph Steeden wil er niet aan, want het weer is er niet naar en de A7 blokkeren durven ze niet. We verwachten aankomend weekend wel wat rogue riders - durfals die gewoon gaan en dan maar wat extra klunen, maar zonder Kruisje heb je er eigenlijk niks aan. Helaas nagelkaas. Het zijn gewoon weer virologen en overige big pharma bangmakers in de talkshows. OPBOKKEN JULLIE! We willen ijs.
MASKER OP!
Moet van Mark
Reaguursels
Dit wil je ook lezen
THIALF 2030 in het StamCafé
It's coming home!
Stamcafé. 3 nieuwe Halo-missies in remake Halo 1
Nee we maken in het laatste kwartier van deze beschaving niks nieuws meer, maar soms houdt een geslaagde remake de illusie in stand
ORANJEKOORTS in het Stamcafé
We hebben zo'n gevoel dat Nederland in de halve finale gaan komen
Erben Wennemars STOPT in het StamCafé
Opdat wij niet vergeten
