Praat lekker verder in het Stamcafé
Je bek houwe doe je maar in het stadion
De coronarichtlijnen, RIVM-adviezen en de citaten van MinPres zijn ondertussen net zo verwarrend als het bovenstaande gesprek met Stefano Keizers, dat door Tom vakkundig is terug gesneden tot een half uurtje en waarmee het allemaal nog onnavolgbaarder is geworden alsdan in de volledige twee uur. Maar hee - het is tenminste geen Famke Loe-Wie-Is-Ze, dus nemen we u graag nog eens mee. Donderdagavond komt Peter Kwint, het best geklede Kamerlid van de SP, die uit de euro willen, en ondertussen zijn we volop aan het rondbellen voor oktober. Wie doen er allemaal wél mee? Sowieso Rrrrroderick Veeloo (RTL/TPO/Vrijdenker/Boris van der Ham look-a-like) en Rrrrronald van Raak (afzwaai-SP'er met referendumdrift). Andere namen nog niet 100% bevestigd of nog GEHEIM (hoewel, in Dit Land?), maar we hebben wat leuke lijntjes uitgeworpen al zeggen wij het zelf. U hoort het ons zeggen.
NU LIVE BIJ ZIJN: Daar wil je niet aan meedoen wel aan mee doen bij zijn. Livestream vervolg coronadebat (dat natuurlijk weer niet genoeg hier over ging, of daar over ging), na de lees verder:
Stampcafé!
Om de verwarring nog completer te maken
Reaguursels
Dit wil je ook lezen
Stamcafé. 3 nieuwe Halo-missies in remake Halo 1
Nee we maken in het laatste kwartier van deze beschaving niks nieuws meer, maar soms houdt een geslaagde remake de illusie in stand
ORANJEKOORTS in het Stamcafé
We hebben zo'n gevoel dat Nederland in de halve finale gaan komen
Telegraaflezer stelt alleen maar vragen
HARTENKREET, tevens Stamcafé
Stamcafé. AFROMAN wint rechtszaak van de eeuw
#JUSTICE FOR AFROMAN
