Zondagavond Karaoke in het Stamcafe
Laatste avond zomerblond, vanaf morgen aan de herfstbock!
Ooit een baby-reiger gezien? Nu wel. Geen dank. Of nou ja, misschien wil u onze nieuwsdochter NieuwNieuws met een kleine moeite een groot plezier doen en even op Dennis Schouten stemmen. Voel je niet verplicht, maar het wordt zeker gewaardeerd door de blauwe buurtjes. Tot zover de formaliteiten. Tijd voor ontspanning. Er is weer voetbal om over te lullen, er was een Tour die verrassend eindigde, de F1 ligt ook maar 1 week stil en zolang de kroegen nog open zijn, kun je zelfs corona soms ff vergeten. Het is een mooie nazomer, dus we pakken het terras vanavond en aangezien om middernacht het licht aan moet en morgen de kalenderherfst begint, gaan we nog één keer vol open met de volumeknop: het is weer tijd voor Keestelpro Karakoke in de Stamcafé Megamix, volume 21 al weer! Proost, pink peoples.
Reaguursels
Dit wil je ook lezen
Stamcafé. 3 nieuwe Halo-missies in remake Halo 1
Nee we maken in het laatste kwartier van deze beschaving niks nieuws meer, maar soms houdt een geslaagde remake de illusie in stand
ORANJEKOORTS in het Stamcafé
We hebben zo'n gevoel dat Nederland in de halve finale gaan komen
Telegraaflezer stelt alleen maar vragen
HARTENKREET, tevens Stamcafé
Stamcafé. AFROMAN wint rechtszaak van de eeuw
#JUSTICE FOR AFROMAN
