Gekostumeerd Bal in het Stijlloos Stamcafé
Of Gekostumeerd Bol, zo u wilt
Terwijl in OG ziektekiem Wuhan de zomer met zwemfeesten gevuld wordt, mogen wij tante Sjaan en ome Han niet meer knuffelen na een paar borrels. Nou, DAAR hebben we wat op gevonden: vanavond is het gekostumeerd bal, zodat niemand weet wie Sjaan en Han zijn en je dus ook nooit in overtreding kunt zijn. Volgens de regels moet iedere aanwezige een eigen zitplek hebben, dus om toch een beetje op gespannen voet met de aangescherpte lockdown te leven in de roze huiskamer, gaan we vanavond nog wel een stoelendans doen. En daar zien we de eerste gasten al! We zien Keestelpro, vanzelfsprekend met een knipoog naar Piet Piraat. Iedereen herkent natuurlijk Kaas de Vies onmiddellijk. Eefje Wentelteefje gaat voor gewaagd, Beste_Landgenoten is uiteraard als Oranje Leeuw en Sprietatoom draagt een labjas. Piet Karbiet heeft z'n boerenkiel gepakt, Kuifje-in-Brussel is in vvd-kostuum, Muxje is een indiaantje en overVecht heeft het Duitse uniform van Jan Roos geleend. Voorts geen nood, de barmannen zijn duidelijk te herkennen en de serveersters, ook. Opvallend. Is er nou helemaal niemand als Zwarte Piet...?
Reaguursels
Dit wil je ook lezen
De Horror: BIER WORDT DUURDER
Neem alles maar niet ons bier
Stamcafé. 3 nieuwe Halo-missies in remake Halo 1
Nee we maken in het laatste kwartier van deze beschaving niks nieuws meer, maar soms houdt een geslaagde remake de illusie in stand
ORANJEKOORTS in het Stamcafé
We hebben zo'n gevoel dat Nederland in de halve finale gaan komen
