Ras•Optimisme in het Steylloos Stamcafé!
Want we benne op de wereld voor mekaar voor mekaar
Vriendschap, liefde, broederschap.
Komen nader stap voor stap.
Ja dat is waar, absoluut.
Vriendschap, liefde, broederschap.
Dat zijn geen loze kreten.
We leven echt niet voor de grap, dat mag je nooit vergeten.
Nee, we benne op de wereld voor mekaar voor mekaar voor mekaar voor mekaar
Te hellepe nietwaar
We benne op de wereld voor mekaar voor mekaar voor mekaar voor mekaar
Te hellepe nietwaar
Help de Roemenen en de Polen die tussen ons bedrijven
Naastenliefde is de kurk waarop we allen drijven
En, we benne op de wereld om mekaar om mekaar om mekaar om mekaar
Te hellepe nietwaar
Jaa, we benne op de wereld om mekaar om mekaar om mekaar om mekaar
Te hellepe niewaar* *
*plop*
“IK BEN EEN MEISJE!”
Licht Vermaak: Ouwe boef Bob Saget bij Ome Joe
Reaguursels
Dit wil je ook lezen
Stamcafé. 3 nieuwe Halo-missies in remake Halo 1
Nee we maken in het laatste kwartier van deze beschaving niks nieuws meer, maar soms houdt een geslaagde remake de illusie in stand
ORANJEKOORTS in het Stamcafé
We hebben zo'n gevoel dat Nederland in de halve finale gaan komen
Telegraaflezer stelt alleen maar vragen
HARTENKREET, tevens Stamcafé
Stamcafé. AFROMAN wint rechtszaak van de eeuw
#JUSTICE FOR AFROMAN

