Terrassen open op 1 juno. ZO gaan we het doen
Nederland, let op!
Nog 26 nachtjes slapen en dan is het 1 juno (een maandag, maar fuck it) en volgens het ANP mogen dan de terrassen weer open. En wij hebben een plan. Helemaal zelf bedacht gejat uit Amerika. Want iedereen die zich de afgelopen weken voorbeeldig heeft gedragen wil natuurlijk zo snel mogelijk op een terras gaan zitten en vol is in de anderhalvemetersamenleving een stuk sneller vol. Dus we gaan het zo doen. We sluiten de straten af. We zetten de tafels neer. We laten het volk bestellen. En bestellen. En bestellen. En samen krijgen we die horeca-omzet weer omhoog. Make de terrassen great again!
Reaguursels
Dit wil je ook lezen
Artsen: 'Er was Code Zwart', nu Gommers aan de beurt
Is dat een corona of ben je blij me te zien
LIVE. Enquetecommissie corona gooit BAL GEHAKT Hubert Bruls in de pan
Word je spontaan vegetariër van
Feynman en/of Feiten – Terugkijken zonder zicht
Er is geen tijd meer voor politiek geneuzel.
ING: "Prijzen HORECA stijgen met 5 PROCENT"
Ober... mogen wij 1 bitterbal?
