LIVE: Persco MinPres & Hugo de Grote
Landgenoten
Allemaal staan & in de houding. Er is weer een nationaal persmoment inzake De Coronacrises. Het doortastende oorlogskabinet van Mark & Hugo maakt hopelijk de nieuwe plannen bekend om dit land van de economische ondergang te redden, want straks zijn we allemaal Gordon en gaan mensen uit zichzelf aan pinautomaten en treinstoelen likken. De IC-meneren (1424 bedden nu) hebben vanmiddag gezegd dat de afvlakking van de toename fragiel is en dat het onverstandig is de economie anderhalve meter op te rekken. Enfin: gaan de tuincentra & meubelboulevards dit weekend dicht? En alle wielrenners en motorrijders in de garage? Vrolijk Pasen!
Rutte: "Hou vol. Blijf thuis. Er komt een ‘nieuw normaal’, in een 1,5 m samenleving."
De Jonge: "Er komen twee apps."
Irma Sluis: ¯\_(ツ)_/¯
Reaguursels
Dit wil je ook lezen
Artsen: 'Er was Code Zwart', nu Gommers aan de beurt
Is dat een corona of ben je blij me te zien
LIVE. Enquetecommissie corona gooit BAL GEHAKT Hubert Bruls in de pan
Word je spontaan vegetariër van
Feynman en/of Feiten – Terugkijken zonder zicht
Er is geen tijd meer voor politiek geneuzel.
Hugo de Jonge: "Welkom in AZCeeland!"
substitutionem populi et emergo
