GSTV. Het bonnetje van de 400 euro voor Laura H.
Omtzigt: 'Yezidi-slachtoffers kregen niets'
Weet u wat? We schrijven deze quote van Pieter Omtzigt over de 400 euro (aan VVV-bonnen) die de NPO aan zeilmeisje kalifaatkip Laura Hansen betaalde maar even uit: "Ik heb het nog even gecheckt. De mensen die de afgelopen weken bij de NPO in talkshows geweest zijn als slachtoffer van de toeslagenaffaire, of de Yezidi's die hun verhaal hebben gedaan als slachtoffers van IS, hebben nul euro ontvangen. Dan vind ik het raar dat je toch wel 400 euro betaalt aan iemand die onderdeel geweest is van een genocidale organisatie." Inderdaad ja. Raar.
Hee Belastingdienst, 400 euro aan cadeaubonnen, mag dat wel???
'Een dagje uit met de kinderen', dat zouden die vermoorde Yezidi-moeders ook wel willen.
UPDATE - Of is het omzeilen van de schuldhulpverlening?
Uitspraak DAARRR.
Reaguursels
Dit wil je ook lezen
GSTV. Oorlog veroorzaken in het Stamcafé
Niet te verwarren met oorlog maken, dat is bij voetbal, of oorlog verprutsen, dat is bij Trump
VPRO (355 fte) schrapt 58 banen en creëert meteen 14 nieuwe functies, jengelt over 'zwarte dag'
Dit grachtengordelklasseboomerturbopaarsebroeken gejank is echt NIET om aan te horen
VIDEO. Jan Paternotte geconfronteerd met vluchtelingenstromen zónder PVV-schuld
Zelfs Gidi Markuszower treft deze keer geen blaam
GSTV. Gedwongen X verlaten in het Stamcafé
Iedereen een enkeltje BlueSky (als het aan ons aller topambtenaren ligt)
