Amerikaan vermaakt zich met Winchester 1897 Trench Shotgun uit Eerste Wereldoorlog
Shotguns en WO1, dat is heus wel een snijpunt ergens in onze interesse-matrix.
In games en films heeft het toch altijd iets onweerstaanbaars. Click, clack en weer iemand door het behang geblazen. Natuurlijk hebben we zelf nog nooit zo'n ding vastgehouden en zou het sowieso onze schouder uit de kom klappen we vinden aftrekken al zwaar. Maar goed, sinds Dan Carlins Blueprint for Armegedon zijn eigenlijk wel zo'n beetje al onze pick-up lines WO1-gerelateerd. 'Hey schat, raad jij eens het bereik van mijn Parijs-Geschut?'. Dus voor zo'n blij uur met een Winchester Model 1897 Trench Gun kun je ons altijd wel wakker maken. Na de breek een professional Russian met twee (!) volautomatische AA12 shotguns, en daarna nog een mooie top 5 Combat Shotguns.
Reaguursels
InloggenPrachtig. Alleen jammer dat Nederland cuckistan is waar geen 2e amendement heerst. Zonde
Wij kunnen onszelf niet bewapenen , en worden straks allemaal afgeslacht
Wat een zelfpijper is die gozer
Heerlijk om in de US te wonen met de beste president ooit.
Ja beter dan de burgertruttenland waar wij mee zitten.
Dit is zonder meer mooi spul. Maar persoonlijk zou ik toch als het even kan de voorkeur geven aan stillere wapens. Maar goed ik heb geen wapens en je bent hier in Nederland goed de Sjaak als je een vuurwapen zou gebruiken, ook al is het voor home defence of oefening. Jammer!
Stillere wapens hoeven geen vuurwapens te zijn.
You need a good spread.
youtu.be/c7ZFVNKUspM
Mooi spul. Zeer efficient op de korte afstand of voor in huis. Niet duur in de aanschaf. Eenvoudig in onderhoud. Eigenlijk zou iedereen over zo’n wapen moeten kunnen beschikken. Was er nou maar een artikel in de grondwet die daar voor kon zorgen. O, wacht ff.....
Zo stoer rondlopen is tuurlijk makkelijk als er niemand terug schiet..
Leuk, ineens zie ik geen bontkraagjes meer stoer rondlopen.
Amerikanen kwamen zoals gebruikelijk te laat binnen, hebben nauwelijks een bijdrage geleverd maar claimen wel de eer. Die oorlog was niet romantisch, met muziek op de achtergrond. Het was een hel en piste in hun broek van angst.
Het was een zwarte piste uit dat boek zou je kunnen zeggen.
@Aap Noot Miesje | 21-12-19 | 07:24:
Gemieste kans voor die R van Peter zeg.
Gelukkig dat wij Nederlanders het goede voorbeeld hebben gegeven:
25.000 SS-ers.
Altijd mooi om te zien hoe efficiënter we steeds worden in elkaar doodmaken
In WW1 waren ze daar al behoorlijk goed in hoor. 60.000 mannen in een morgen was geen uitzondering. Als we nu een bom laten vallen moeten we meteen een schadevergoeding betalen. Ik zie niet in hoe het efficiënter is geworden.
Net de ateam was dit maar ok.
Gewoon een mooi zwaard of iets, het meest interessante aan de 7.6 seconden van de video vond ik dat aardappelschilmesje op zijn schietgerei. Dat ontbranden van brandstoffen met dat hele mechanisme erachter trekt me niet zo eigenlijk. Luidruchtige mietjes.
Jij spoort ook niet.
Gezien mijn nick kan ik het uiteraard niet anders dan geheel met u eens zijn. On topic, Beretta maakt een aantal fantastische shotguns maar ik zou persoonlijk wel een Mossberg 930 willen.
Ach heden, daar hebben we Spartacus wéér met zijn geweldsfetisch.
Weet u wat, probeer eens ergens huursoldaat te worden en vecht een
poosje voor geld. Ja, aangenomen worden is natuurlijk een ander soort
verhaal.
Gatverdamme! Evocatus
Morgen maar even een cooldown yoga sessie en dan met het knot-vriendje een latte scoren in de stad.
Heel belangrijk, even afblazen M.
Er zit een behoorlijk verschil tussen huursoldaten en hobbyisten.
@threeheadedmonkey | 21-12-19 | 01:21:
Maar we zijn dan allemaal wel weer uursoldaten, loonstrijders en/of aanhangers van het hobbyisme. Wat ik hiermee wil zeggen weet ik niet net zoals normaal dat lust ik niet.
Wel lekker dat die papieren doelen niet terugschieten en het aantal neer komende artillerie granaten, fosforgranaten en gifgasgranaten mee viel. Verder, kei stoer, zwaar onder de indruk voor 5 seconden.
En geen napalm he, de geur niet vergeten.
voor n originele heb je geeneens n verlof nodig, dat kan elke gek kopen
Consequente hoofdletters en een punt lijkt niet elke Sjon over te beschikken terwijl deze bijna evenzo gemakkelijk zijn te verkrijgen hier.
Voor de uitvoering van 1897 zoals in deze film heb je wél een verlof nodig. De uitvoering voorafgaand aan dat wapen, het model 1893 gemaakt voor het gebruik van zwartkruitmunitie, mag je zonder verlof achter gesloten deuren in je bezit hebben; thuis dus. Munitie voor dat wapen in je bezit hebben mag niet.
Moeten we hier ook aan de hersenloze yeehaaaw guns cultuur? Ik vond Dukes of Hazard toen het nieuw was al saai.
Als het kennelijk aan Spartacus ligt wel. Wéér verwerpelijk troep
uit de Amerikaanse "cultuur". Alsof we al niet genoeg doms, stoms
geïmporteerd hebben.
Gatverdamme! Evocatus
.
Een mooi duel is niks mis mee als beiden er mee instemmen, alleen zo'n showdown@noon is met pistolen te confronterend hier vanwege mijn sexleven. Supersnel gedaan ook en daarna een hoop gesjouw en gesjor met lichamen.
Niet iedereen vindt blokfluiten leuk.
@Evocatus | 21-12-19 | 00:25:
Kuch, Ik zie duidelijk een Rus ergens. Dus misschien is het zo, dat die geweldscultuur eigenlijk overal is, behalve in dit, dankzij de opvoeding door vrouwen, pussy-achtige mietjes land.
Mooi 2 mannen 6 hersencellen en veel wapens.
Dat zijn de figuren die als het ff tegenzit ‘hun’ wapens laten spreken.
Beter dan dat we hun tokkiewoorden horen, fietsoiets.
Forgotten Weapons. Ook mooi. En natuurlijk Hickock 45. De moeite waard.
een miljoen keer beter dan die neprus!
c&rsenal leer je veel maar kan soms slaapverwekkend zijn.
taofledermaus is ook wel grappig qua testwerk van vage projectielen.
oh die ken ik nog niet. bedankt voor de tip
hikkok is ook altijd heel vrolijk/postief/lieveopa.... en lacht ook heel aanstekelijk na een magazijntje
of 1.5.....
@grapjasz | 20-12-19 | 22:47:
Dan denk (au) ik dat ie ook dronken is, maar goed lolbroek ende pretpet.
Ja leuk die Winchester, maar zelf vind ik zo'n De Lisle toch veel meer kicke.
De Lisle gebruikte 0.45Cal Kogels om binnen 10 meter alles in 1 schot te elimineren..
Video met Winchester Shotgun WW2 Gameplay US vs Japs
www.youtube.com/watch?v=LPvDNeSuPyw
Gameplay uit 1991 ofzo?
Een 12 gauge patroon met vaste kogel heeft een groter kaliber dan een .45 patroon. Dat is 0.73 inch tegenover 0.45 inch oftewel 18,5 mm t.o.v. 11 mm. Natuurlijk zegt de vorm van de kogel, het projectiel als je wil, en de lading in de patroon ook veel over de uiteindelijke impact.
De Thompson kwam te laat voor de 1e WO, gelukkig was er nog de maffia.
Drumroll, snare. Curtain.
Als ik in Parijs ben dan ga ik altijd een morgen (voor de liquid lunch) naar Hôtel des Invalides en het museum want ik ben geinteresseerd in krijgsgeschiedenis. En daar heb je naast de standaard Napoleon expositie ook altiijd een grote, staande expositie over "la grande guerre", maw WO1 gezien vanuit het Franse oogpunt. Zeer interessant omdat de Fransen WO1 veel belangrijker vinden van WO2. Daar zie je dus hoe barbaars die loopgravenoorlog was en dan vooral "close combat." Niet alleen de (sawed off) shotguns maar vooral de primitieve wapens die al in de middeleeuwen werden gebruikt om elkaar de hersens in te slaan. i.pinimg.com/originals/2e/48/e9/2e48e... en www.google.com/imgres?imgurl=https%3A..... i&w=640&h=480&bih=849&biw=1459&q=trench%20weapons%20ww1&ved=0ahUKEwjBkMmU_cTmAhUiAGMBHQZbAtwQMwhCKAQwBA&iact=mrc&uact=8
Messcherp gevijlde pioniersschop deed het ook goed.
Daar is toch ook de 'tombeau de Napoléon'? Heerlijk hoe die Fransen hun geschiedenis koesteren. Elk minuscuul dorpje zijn eigen herdenkingsmonument.
@MickeyGouda | 20-12-19 | 21:05:
Klopt. Het is origineel gebouwd als rusthuis voor veteranen en toen ik er voor het eerst kwam in 1975 (als ik mij niet vergis) was het nog in gebruik voor WO1 en WO2 veteranen. Als je over de "court" liep dan zaten die oud soldaten in "tenue de ville" inc. onderscheidingen in de zon. Zelfde als de "Chelsea pensioners" in Londen. Maakte veel indruk op mij, vooral de WO1 veteranen.
die frambozen deelden de geweren ook meestal uit, alvast................. gewikkeld in witte lakens...
Hen ooit alle boeken Sven Hassel , die ingedeeld was bij Duits strafbataljon, gelezen. Die wisten ook wel raad met het een en ander.
@Basil Fawlty | 20-12-19 | 21:21:
Je peux me l'imaginer. Voor mij was dat eind jaren '70/begin '80 de Airborne mars. Het militaire eerbetoon, de harde realiteit van de begraafplaats. Elk jaar weer een happening met kippenvelmomenten.
@MickeyGouda | 20-12-19 | 23:24:
In die tijd voor mij als we richting Zuid Frankrijk gingen vanuit Limburg reed mijn vader altijd via de "voie sacrée". Om de 500 meter of kilometer aan beide zijden van de rue nationale een kleine betonnen paal met een Franse helm erop om aan te geven hoeveel soldaten er waren gestorven. Ik weet niet of dat nog steeds zo is, maar toen zeer indrukwekkend voor mij.
Beste Basil Fawlty,
Hartelijk dank voor deze bijdrage. Het aanschouwen van dit primitieve wapentuig brengt de absolute gruwelijkheid van dien en andere oorlogen weer een beetje dichterbij. Menig vredegenietende NLer kan zich er helemaal geen voorstelling van maken, wat oorlog werkelijk betekent.
Angstaanjagend goed die documentaire foto's.
Zo'n trenchclub, totaal vreselijk middeleeuws.
Nogmaals dank. Evocatus
.
@Evocatus | 21-12-19 | 00:34:
Ik was een aantal jaren geleden in het National Army Museum in Londen en daar hadden ze een piepklein stukje loopgraaf uit WO1 nagebouwd. 20 meter. Niks aan de hand zou je denken, Wel een beetje beklemmend qua ruimte. Echter.... zonder aan te kondigen hadden ze geuren toegevoegd. Een ziekmakende weeïge geur van ontbindende lijken, dode paarden, modder, vet (gungrease), olie, karbiet en vocht. Ik ging bijna over mijn nek. En dat was zonder tot je enkels in de modder te staan en zonder de geur van mosterdgas. Te ranzig voor woorden en zeer confronterend.
Kijk. En weer die Basil (meneer Fawlty) met de encyclopedie bij het haardvuur zo lijkt dat altijd. 117 en swereldste oudste maar meest wijze reaguurder (compleding). Het tegenovergestelde van een compleding is overigens een beliment en dat kan ik in een zin gebruiken ja.
Bedankt, ga eens een bezoekje inplannen! Ben zelf paar jaar geleden naar Verdun geweest was ook zeer indrukwekkend om te zien wat voor littekens WO1 op het landschap heeft achtergelaten.
Dan zullen de musea rond Yper u ook wel interesseren.
Ik kan het Memorial Museum Passchendaele aanbevelen.
Prima reconstructie van de verschillende typen loopgraven.
www.passchendaele.be/Museum
Een taser is toch stukken makkelijker in het gebruik en veel handzamer. Doe mij maar een zilverkleurige met bling.
Dat is een zweihander ook met wat oefening.
Meh dat valt tegen helaas. Je kunt een taser meestal maar 1 keer gebruiken, dus het moet gelijk goed gaan. Het spreekt vanzelf dat je tegen meerdere tegenstanders kansloos bent.
lekker pompen met die vette gun..... lijkt verdacht veel op puberaal zolderkamertjes geilpompen.... hihihi... maar ja het houdt ze van de straat toch.... trouwens het wordt natuurlijk pas echt interessant als de vijand kan terugpompen en dan ook eventjes probeert die bajonet in je anaalspleet te rammen..... waar zijn de helden gebleven...?
Hohohohier.
Ik heb jaren een Houwitzer gehad, maar hij mocht van mijn moeder niet langer in de achtertuin.
Witz?
Goed, daarom baken je het gebied voorheen beter bekend als haar achtertuin af met mooie geplastificeerde verbodslabels en giggitytraps.
Een beetje techniek, historie en cultuur op Geenstijl, altijd leuk :-) Morgen iets over zijkleppers, flatheads en voorkamerdiesels ?
Otoo's, jaaaaaaleuk. -.-
Of ik snap hem niet en blijkt dus nog minder leuk.
Ik heb er een in mijn handen gehad en ik had(in der tijd, niet verleng dus niet meer geldig) een jachtvergunning, maar besloot om hem toch maar niet te kopen puur voor het mechanische geluid. Maar het geluid is zo cool als in een film.
in nederland krijg je alleen een kieploop hagelgeweer op verlof.
pomp-actie, grendel, of semi automaat niet.
@prototyp | 20-12-19 | 20:25:
Kieploop is sec geen criterium. Gaat om enkel- of dubbelloops. Dubbelloops op verlof voor kleiduiven. Er zijn geen Knsa disciplines meer voor enkelloops.
Je kunt overigens wel een semi of pump action (enkelloops) op verlof krijgen, mits wapen van voor 2005. Daarnaast sowieso wel voor de jacht op je akte.
@Arie Pastafari | 20-12-19 | 22:28:
Of illegaal, dat kan ook maar dat magneet.
trensjsjotgkun
Dakendienootook.
In mijn jonge jaren met mijn vader naar Schuttersfesten of Koningsschieten in West Duitsland. Schoten die gasten een lint uit de top van een boom. En schietbanen in het woud. In vol ornaat jagerskostuum met een veer aan de hoed. Fanfare. Was als jochie erg onder de indruk. Grote stenen bierpullen met koperen deksel en Eisbein mit Wurst. Ging er later spontaan PvdA door stemmen. Zal inmiddels wel verboden zijn door de UNESCO.
Doen ze in limburg ook (en nog steeds). Als u dat mooi vindt, doe uzelf een plezier, en bezoek het OLS (oud linburgs sjöttefaes (schutterijfeest)) eens.
@ViagraFalls | 20-12-19 | 22:40:
Plezier en Limbabwe, natte kies.
De Duitsers liepen te klagen dat deze wapens "inhumaan" waren. Tja, als je niet van verliezen houdt, moet je ook geen oorlog beginnen.
En wij maar klagen dat die Duitsers inhumaan waren.
Wat loopt hij nou te prutsen met die bajonet in het begin?
-insteken
-kwartslag draaien
-aftrappen
zo moeilijk is het toch niet?
Insteken, omdraaien, doorhalen. Nope.
Hm, vreemd dat aftrappen herinner ik mij alleen bij een grondsteek.
www.bruchius.com/docs/VBV1914%20-%20Tr...
Zijn die ook op Marktplaats te koop? Ik vraag dit voor een vriend.
Is die vriend te koop vraag ik, heej das toevallig.
Volgens mij was WOI niet in 1897. De Duits-Franse Oorlog wel zo rond die tijd. Zodat we nu met gebakken peren zitten.
De Frans-Duitse oorlog was bij mijn weten 1870-1871
vroeger deden ze wat langer met de wapens, mijn vader moest in '58 in het buitenland in dienst en wat voor wapen kreeg hij? een mauser 1888...
1870-1871. Maar dit terzijde. Maar inderdaad ja, daar begon de ellende. Die Fransozen hebben altijd de grootste piemel gehad op het Europese vasteland, tot 1870-1871, toen ze voor de eerste keer op een flikker kregen van de Duitsers. En daarna nog twee keer. En dat hebben ze nooit kunnen verkroppen, die Fransozen, tot op de dag van vandaag niet. En daarom is een Europese Unie ook gedoemd te mislukken. Duitsers en Fransozen, dat gaat gewoon niet samen.
@VanBukkem | 20-12-19 | 20:18: Da bedoel ik.
@prototyp | 20-12-19 | 20:14: Mijn vader eerder. Sauerland. Ontelbare keren vertelde hij mij over het verschil in de trainingen door Engelse en Amerikaanse officieren. Bij de eerste het wapen in een rivier altijd hoog boven je hoofd, bij de tweede was het een hulpstok. People first.
Volgens mij is de hegemonie van Friet daar al ver voor gevestigd. Koekenpeer.
Enthousiast worden van geweertjes. Het is mij niet gegeven.
Het is meer wat je er mee kan doen wat enthousiastmeert..
met pornoboekjes win je de oorlog niet, met een krokante sok net zo min.
Nee, maar kleiduiven en kleinkaliber schieten was laatst verrassend leuk.
Schieten jagen en big gme vissen. Mensen vinden het niks tot ze het een keer gedaan hebben.
@miko | 20-12-19 | 22:56:
Watch me being that accepting exception again.
Nee, die vuurwapens ook. Bah, nare dingen.
Wat wil @spartacus hier mee zeggen ?
We moeten te wapen gaan ? tegen wie ?
We moeten afgunstig kijken ? waarom ?
Wat wil je nou ?
Vragen!
Of is het zij wel en wij niet ?
Waarom eigenlijk ? waarom mogen zij wel en wij niet ?
Vragen!
Ja, ben ik net die enige die ging reageren en weet je nog niks en maar een klein beetje wijzerneus.
Vergeet niet de Mauser T-Gewehr 1918. Zo ongeveer het eerste anti-tank geweer.
www.youtube.com/watch?v=_ovHGvT4f9k
Sodegrut wat een knaller
Weet je naamgeving, pakskes en grote(kaboem)dingen waren die rotmoffen best goed in.
Kicks like a mule.
In het vorige topic de puddingbuks van Hazes junior, nu een antieke Winchester. De wapenfans op GS komen vandaag wel aan hun trekken.
Daar zijn ze dan ook goed in Kuifer.
Nothing says merry christmas like a brand new gun under the christmas tree.
Jij gaat mij toch niet wijsmaken, dat je nooit een vuurwapen in je handen gehad hebt he Kuif?
Probeer eens met zo'n shotgun in Battlefield V je lekker uit te leven. Multiplayer-gewijs, dan, he? Je leeft op de tel af 4 seconden. Daarna verhuis je naar de spawn-hemel.
ik heb jarenlang een winchester 1893 gehad, die mag je vrij bezitten (1897 niet).
loop inkorten mag de wapenmaker, hitteschild is los te koop en hoppa je hebt een legale trenchgun. vanaf 800 euro ben je cowboy van je zolderkamer.
Oké ben blij voor je...
@Thijsz | 20-12-19 | 19:58:
Hij geeft tips ipv een kutnaam zoals Thijszereneis.
Ideale schoonzoons.
De Duitsers hebben destijds een officiële klacht ingediend over het wapen. Het was te effectief en te dodelijk.
Ja, inderdaad heel vervelend, een effectief wapen.
Zo wordt oorlogje spelen opeens een gevaarlijke hobby.
Dan liever chloorgas.
Voor wat ik lees van Ernst Junger was een shotgun in de trenches heel effectief.
Grote spreiding in een kleine ruimte,
Verder zegt wapentuig me niet zoveel. Het zal wel nuttig zijn maar de uitwerking ervan roept weerstand bij me op.
Zo werkt het als ze niet terugschieten. Helaas werkte het zo niet.
Deze schietmeneer romantiseert WOI. De praktijk was erg bedroevend en naargeestig.
@keestelpro | 20-12-19 | 19:40:
Net zoals de comments op een zekere site, dubbelepuntjesvoormysteriserieus.
Overigens is onze "rus" een Amerikaan die ondertussen een veroordeling achter de rug heeft een dus geen wapens meer mag hebben.
Ik wil ook een shotgun.
keertje gaan kleiduivenschieten, dan schiet je ook met een 'shotgun' althans hagelbuks, met hoogstens 2 lopen, ipv herlladen
Ik wil een dubbelloops Deksmaat nu.
Kijk eens bij Bart Smit.
@Baron-barry | 21-12-19 | 08:29:
Bart Shit en dan bedoel ik eens niet van Rossem.
Edit, wienkiewinkelol.
Ik heb wel eens met een trenchgun geschoten, tikt harder dan je denk qua terugslag.
A little tank en ze kunnen wel inpakken met hun schietgun.
(toch weer Allo Allo gekeken. Kan ik vannacht weer niet van slapen)
Whatamistakatomaka...
@Hellooder | 20-12-19 | 19:48:
Super Mario, de link met AlloAllo ontgaat me maar dat komt denk ik omdat ik itt zekere series nog niet belegen ben. Letterlijk wel/niet figuurlijk.
Als ik ooit zou emigreren dan is het naar Amerika. En 1 van de eerste dingen die ik zou doen is lid worden van de plaatselijke schietclub.
Je kan ook lid worden van een Nederlandse schietclub hoor. Moet je alleen niet zo gek doen als die Amerikaanse mafkees anders schieten ze je preventief in je knieën.
Inderdaad, ga gewoon eens kijken, bijna iedere stad en een hoop kleine plaatsen hebben een schietclub. Mail of bel ze en ga eens kijken. Pracht hobby.
Als ik ook zou emigreren naar de VS dan schiet ik ze allemaal helemaal de moeder.
@Eierbal-is-fijn | 20-12-19 | 19:44:
Ja daar is dat nauwelijks illegaal. Nou ja, oké het mag niet.
Maar volgens mij is er een soort gedoogbeleid want er zijn gemiddeld meer dan één mass-shooting per dag.
@De_Helderse_Kaaskop | 20-12-19 | 19:43: Meh, vond het saai. Op 25 meter een paar keer je magazijn legen op een bord en zorgen dat je ze zo dicht mogelijk bij elkaar hebt, Wat verschillende kalibers, hier en daar wat zwart kruit ertussen, Had het na een paar jaar wel gezien. Wel leuk waren de oude wapens of de geweren.
@keestelpro | 20-12-19 | 19:48:
Nou niet overdrijven he, 'meer dan 1 mass shooting per dag'. Ja okee, als je de drive-by shootings meetelt, dan misschien wel ja.
@VanBukkem | 20-12-19 | 20:00: precies, mensen vergeten vaak dat de vs een stukje groter is dan NL. waarschijnlijk hebben we in nl meer schietpartijen met ak-47's dan in de vs.
@prototyp | 20-12-19 | 20:38: per vierkante kilometer bedoel ik.
Je hoeft helemaal niet lid te worden. Je kunt gewoon naar de Walmart rijden en pickup volplempen met wapens en munitie. Geen strafblad is de enige eis.
@ThePozz | 20-12-19 | 21:07: nee, helaas. Is per staat geregeld en in veel staten krijg je echt niet direct een wapen mee, die mag je pas ophalen na backgroundchecks. In staten als NY nog heel veel moeilijker.
Op vakantie. Naar Las Vegas. In Nevada mag je schieten. Met full-auto. Met machinegeweren vanuit een heli. Met alle soorten wapens. Alle kalibers.
Doe mij maar een Luger P08. Echt een icoon.
En je moet speciale munitie maken, want met moderne 9mm rammelt ie in notime uit elkaar.
Zonder veiligheidspal. Icoon? Ja. Veilig? Nee
@TaliSepatu | 20-12-19 | 19:35: veiligheidspal zit er gewoon op, linkerkant boven de handgreep. je bent waarschijnlijk in de war met de extra grip safety die ze hebben laten vervallen.
@TaliSepatu | 20-12-19 | 19:35:
Icoon, ja. N00b? Ook.
@TaliSepatu | 20-12-19 | 19:35:
Veiligheidspal zit links boven. Met de duim te bedienen.(Rechterhand)
Handig dat die AA12 ook in de vaatwasser kan. Het reinigen van je wapen is altijd zo een pleuriswerk.
Reinigen ? Gooi'm na elke in de shredder en schaf een nieuwe aan.
@zangeres.zonder.stem | 20-12-19 | 19:25: kijk, dat zijn tips waar je wat aan hebt, bedankt!
niet doorvertellen maar de diemaco c8 paste ook in de vaatwasser bij defensie.
werd een stuk schoner dan onder de douche.
Ik ben blij dat ik die schietschijf niet ben. Erg heldhaftig ook van de schietmeneer. Die A3'tjes zijn onbewapend en kansloos.
Het is net een tekening van Gregorius Nequescheet, zo fanatiek sabelen mensen die ook neer (beliment).
Wat is het nut van een automatische shotgun? Je range is nogal beperkt. Op een gegeven moment is iedereen op schotsafstand wel kapot lijkt me.
Ik heb een minishark. Best een fijne gun maar de megashark is beter.
Moet ik wel eerst alle mechanische eindbazen verslaan om die te bemachtigen.
@keestelpro | 20-12-19 | 19:19:
En wat doet u er zoal mee dan?
@kloopindeslootjijook | 20-12-19 | 19:28:
Jungle tempels beroven.
Een speer gaat niet snel leeg en heeft geen onhandig herlaadmechanisme van een uur en twee kwartier.
USA!?
What the ****?
Dat zei die vent aan de andere kant vd loop nog
Poes? Weer zo'n aivdinlegkruisje dit? Hele topic?
REAGEER OOK