Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

FOTO'S. Aanhanger des doods gespot

Hey best wel grote LUL, nog nooit een écht goede film gezien of zo!?

Dit is natuurlijk vragen om Oscarwaardige ongelukken. Maar NEE-derland is een nation of laws en hier hebben we dus regels voor ja. Hoeveel kilo zou hier op de lader liggen? Renaultje Scenic 2004 (zie foto na breek) mag een geremde lader van maximaal 1300 kilo trekken, en dan wordt een beetje naar behoren gezekerde lading natuurlijk ook erg op prijs gesteld. Nja, wij  rijden in ieder geval met liefde een blokje om als deze deelnemer aan de Agent Jeroen Uitdaag Challenge voorbij kachelt.

Reaguursels

Inloggen

Ik mis een spanband om alleen de lading. Op deze manier liggen de middelste balken los en kunnen er uit schuiven. Dus maak van de lading altijd een vast pakket.

bigstone | 09-07-19 | 11:47

Iedereen ziet dat deze lading ongeschikt is voor dit hobby aanhangertje.
Het is improviseren om nog een beetje binnen de marge van wat toegestaan is te blijven. Met een paar flinke hobbels op de weg die iets te snel genomen worden breekt aan de voorkant het staal af waardoor de balken gelijk wegglijden omdat de spanbanden geen grip meer hebben.... Alle kracht komt op het laspuntje waar het niet voor gemaakt is... Dit zijn geen dragende stukjes metaal, maar slechts om de lading wat tegen te houden. De lading hoort plat in de aanhanger te liggen.
Levensgevaarlijke situatie en van mij mag de bestuurder zijn rijbewijs inleveren.
Net als bij de grote vrachtwagen en ander vrachtverkeer waar balken, staal of hout op deze manier vervoert worden.... Niet er achter gaan rijden, maar gelijk inhalen.... Te veel idioten op de weg die geen idee hebben waarmee ze bezig zijn...

dijkbewaker | 09-07-19 | 11:24

NEE derland heeft gewoon veel regeltjes nodig omdat er zoveel stronteigenwijze knuppels wonen zoals deze.

GormSuil | 09-07-19 | 11:00

Zou me eerder druk maken over de legio verkeerd beladen en incompetente caravan trekkers die weer de wegen onveilig gaan maken. Dit ziet er allemaal prima uit en binnen de marges.

Mc.Skipper | 09-07-19 | 10:53

2x 10T spanband , geschat.. kilo of 700 aan hout.. Keurig binnen de marge..
Ondeelbare lading..
Steekt niet uit aan de voorkant ( uitsteken word geteld aan de voorbumper van het totale span, niet van de aanhanger )
Achterkant , valt zo te zien keurig binnen de marge.. had er alleen even een vlaggetje aan gebonden voor het zekere..

geen lul te zien behalve de lul die het op internet flikkert ..

rammelbakje1 | 09-07-19 | 05:10 | 2

behalve dan dat het niet voldoende gezekerd is. Levens gevaarlijk als zo'n balk door je voorruit komt zetten.

Joostmochtnietsweten | 09-07-19 | 06:42

Filmfragment: Die Yanks kunnen dus echt niet rijden en die auto´s ontploffen ook bij het minste of geringste. Rijden die op Nitro of zo? Ik snap Trump wel, dat ie Amerika weer great wil maken. Wat een stelletje sukkels.

Jan Lange3373 | 09-07-19 | 01:10 | 3

Ronald Reagan wilde Amerika ook weer Great maken. De lulkoek van Trump is nieuwe wijn in oude zakken. Het is een oplichter met geld van zijn vader. Gebakken lucht.

Red shirt | 09-07-19 | 05:02

Kende die film niet. Ik heb een erg slechte smaak in films. Maar deze moet ik wel zien. Ik lig slap van het lachen. Wat een humor.

Mazzelstof | 09-07-19 | 06:50

Wat een zeik topic zeg

Retepsteeltje | 09-07-19 | 01:00

Wat voor kastje van de Ikea dat is mag Joost weten, toch leuk dat ie het zelf gaat proberen.

kloopindeslootjijook | 08-07-19 | 23:22

Aanhang wagen is net ( lol ) als ik.
Netje om de ballen zodat ze niet in het WC water hangen.
Spanbanden om de lul, zodat die niet UIT de pot steekt.
En zelf scheef om te zorgen dat de drol IN de pot komt.
Zo ga ik altijd kakken.
Tenzij me vriendje aan me rug hangt..

Lekker filmpje..

Gokmaar | 08-07-19 | 23:03

Aanhangertje is niet te zwaar. Netjes twee spanbanden en een overbodig netje, bandjes op spanning. Niks aan de hand.

captainobvious | 08-07-19 | 21:50 | 2

Je moet niet alleen kijken hoe ver ze aan de achterkant uitsteken maar ook aan de voorkant. Dat bijelkaar opgeteld is zeker meer dan de wettelijke toegestane 40cm. Op de snelweg rijden met zo'n lading die op deze manier is gestapeld is levensgevaarlijk.

Pel de pinda | 08-07-19 | 22:44

@Pel de pinda | 08-07-19 | 22:44:
Uitstekende lading geld voor de complete combinatie ( dus in dit geval, wat er bij de voorbumper van dat franse hok zou uitsteken )

rammelbakje1 | 09-07-19 | 05:12
-weggejorist-
Zoro | 08-07-19 | 21:06 | 4
▼ 4 antwoorden verborgen

Niets mis mee. Kan aan de kleur van het hout niet goed zien of het nu kastanje (ziet er wel naar uit, maar zou dan rossiger moeten zijn) of eiken is, maar dit is ergens in de zes kuub en het weegt iets tussen de 650-750 KG. En het zou zó nog maar eens kunnen dat het spul 99 centimeter achter uitsteekt. Dus geen bord nodig. Zit verder keurig vastgerateld.
-
Die best wel grote LUL is dus helemaal geen lul, Spartacus - ook geen kleintje!

bisbisbis | 08-07-19 | 20:50 | 1

Spartacus jankt over dit, maar als de overheid e-bikes wil begrenzen qua snelheid jankt Spartacus ook.

me | 08-07-19 | 21:33

Ik zie 30 meter eikenhouten balk op de aanhanger, vierkant 23 cm.
Ik reken dan de kubieke decimeter uit, dat gaat het snelste.
Dan heb je het antwoord in liters en 1 liter eikenhout weegt 0,7 kg.
Dus effe meerekenen, 2,3 x 2,3 x 300 = 1587 dm3 = 1587 liter x 0,7 kg = 1110 kg. Eigen gewicht aanhanger = 190 kilo. Totaal dus 1300 kg. Niks aan het handje dus!

Aldus voor u gebracht door den Weledel Gestrenge heer Ingenieur in de Bouwkunde.

Ikbeneenzelfbouwer | 08-07-19 | 20:44 | 2

Ja 30 meter eikenhouten balken 23x23. Voor dat geld zou ik het laten brengen.

Gijsbert | 08-07-19 | 21:38

Ja, maar wel getrokken door een lullig autootje. Alles is kiele-kiele qua maximaal toelaatbare massa, trekvermogen etc.

Jan Lange3373 | 09-07-19 | 01:15

voorraadje stookhout...

Rene046 | 08-07-19 | 20:28

Er wordt hier en op de weg wel erg makkelijk over dit soort potentiële wegblokkades gedacht. Ik zie het ook steeds vaker. Meestal achter me, dat scheelt. Gaat lang goed, totdat net die ene vrachtauto onverwacht naar links kwam en hij met een snelle beweging moest uitwijken

Mark van Leeuwen | 08-07-19 | 20:18
-weggejorist-
mazel_tov | 08-07-19 | 19:50 | 2

Heel hard accelereren zal er niet in zitten, dus de grootste kans op schuiven is bij het remmen. En dan schuiven ze in z'n eigen achterruit, heeft niemand last van.

W_F | 08-07-19 | 19:11 | 3

Dan zou eerst de potentiële energie toe moeten nemen en daar komt de wrijving nog eens bij. Dat blijft prima liggen. Als de band niet goed strak staat zou het kunnen gaan dansen en langzaam naar beneden schudden. Dan trekt het wat sporen op de straat.

Frau Merkel | 08-07-19 | 19:15

@Frau Merkel | 08-07-19 | 19:15: gaat eens vergaderen .... !

Kobus Kloothamer | 08-07-19 | 19:40

Toch wel, want nadat hij zonder hoofd door geleiderail terug de weg op gestuiterd werd en uiteindelijk tot stilstand kwam kon niemand er meer even snel langs en moest men wachten op sporenonderzoek, ambulance, wegsleper enz

Mark van Leeuwen | 08-07-19 | 20:22

Hij kan hoogstens zijn lading verliezen.
* wiet modus off *

Papa Jones | 08-07-19 | 19:04

LOLWTF, dit is een soort houten-palen lanceer installatie.
Wanneer het mis gaat ,is het natuurlijk minder grappig;..

hotmint | 08-07-19 | 19:03

Ja oordeel maar. Nu de splinter in je eigen aanhanger nog zien. Of zoiets.

sjef-van-iekel | 08-07-19 | 19:02

De balkenendenorm wordt steeds vaker overschreden

Middenmoter | 08-07-19 | 18:58
-weggejorist-
Man-Van-De-Rekening | 08-07-19 | 18:54

Mooie balkjes overigens.

pjaveld | 08-07-19 | 18:49

Tjah. Klungelig. Net is voor de show. Het had mis kunnen gaan ja. Als een spanband het begeven had. Rommelig. Maar dat is mijn mening qua optiek. Ken de route niet. Zolang het niet te hard gaat...

Vageling | 08-07-19 | 18:45 | 2

"Wat als een spanband het had begeven...???" Horror... Of wanneeer hij op de grote weg flauwvalt, of wat als er een helikopter laag overvliegt en hij die probeert te ontwijken, wat als ....

mozaard | 08-07-19 | 20:06

@mozaard | 08-07-19 | 20:06: Wat als er een egel op een fiets append en wel van rechts ineens de snelweg oversteekt?

me | 08-07-19 | 21:46

Waar ik niemand over hoor is dat die balken aan twee kanten oversteken en dàt mag niet. Mag alleen achter max 1,5 meter uitsteken met rode vlag eraan.

Vanilla | 08-07-19 | 18:19 | 5

@Baron Clappique | 08-07-19 | 18:24: LOL, dom overkomen is ook een vak.

Wiezewalakristalix | 08-07-19 | 18:34

@Wiezewalakristalix | 08-07-19 | 18:34:
Leg dan maar eens uit, Einstein. Waarom precies mogen balken niet en mag een ondeelbaar caravandeel wel uitsteken aan de voorzijde?

Baron Clappique | 08-07-19 | 18:47

Lading mag 20cm voor het voertuig uitsteken, dus wat is het probleem? Het netje zit er voor de zier op, zoals wettelijk voorgeschreven. Daarnaast is de lading degelijk bevestigd aan de aanhanger. Hij zal een rechter buitenspiegel moeten hebben, maar die kans is vrij groot.

W_F | 08-07-19 | 19:15
▼ 2 antwoorden verborgen

ff bingo!

m.fucker | 08-07-19 | 18:12

300kg te zwaar,

pieterS | 08-07-19 | 18:07

Als dit al spannend is dan kan ik wel stoppen met mijn leven hier. Wat een trutten maatschappij.

hustler01 | 08-07-19 | 18:07 | 3

Komkommertijd, je weet toch.

Baron Clappique | 08-07-19 | 18:17

Idd. Zelfs bij de roze brigade sluipt de vertrutting binnen.

Roepende in de Woest | 08-07-19 | 18:21

Inderdaad zie je hier dagelijks, beter dan al die stadse r*tkoppen die nergens vanaf weten.

Dutch_Holland | 08-07-19 | 19:07

Ach, als de nieuwe tuinschutting straks maar stevig blijft staan. Aan die goedkope kant en klaar hekjes van tuincentra heb je niks; daar kan je niet eens even tegenaan leunen.

Baron Clappique | 08-07-19 | 18:05
-weggejorist-
Pedronegro | 08-07-19 | 18:04 | 1

Met je douglas balken voor je fancy landelijke overkapping zoals gezien in de Landleven. Je zal het toch maar door je voorruit krijgen geslingerd.

Quib | 08-07-19 | 18:02 | 2

Dat hoort nu eenmaal bij landelijk leven, een Range Rover Evoque met een kapotte voorrruit.

Baron Clappique | 08-07-19 | 18:27

Wel ironisch, als dat net Jeroen Krabbé is.

Vuurwezel | 08-07-19 | 19:15

Als het balsahout is, dan zal het gewicht meevallen.

Kazango | 08-07-19 | 17:58 | 2

Als dit schuimrubberen decorpalen zijn ook.

Baron Clappique | 08-07-19 | 18:20

@Baron Clappique | 08-07-19 | 18:20: In tegenstelling tot massief ijzeren balken die in een houtkleur-met-nerf zijn geschilderd.

Quib | 08-07-19 | 18:48

Ziet eruit als een eiken balk van 15x15x300 cm 64 kg per stuk. 9x64 kg= 576 kg en nog een paar dikke planken. Laten we gokken op 680 kg totaal en dat valt toch wel mee. Wagen vol zand is zwaarder.
Ik zie zware spanbanden die het geheel goed vasthouden.

Dutch_Holland | 08-07-19 | 17:57 | 4

@Dutch_Holland | 08-07-19 | 19:05: inderdaad. Hoop ophef om niks.

Als het nou die sukkel van een tijd terug was geweest die m'n collega aanreed, dát was topicwaardig: onder invloed een rotonde verkeerdom pakken, frontaal op m'n collega klappen, boot op de trailer niet vastgezet dus die schoof over de auto's, kind op de achterbank zat net zo goed vast dus die lag tegen de voorruit, vervolgens ruzie gaan maken met iedereen, en als klap op de vuurpijl de fiscus op je dak krijgen want die willen wel weten hoe je aan een nieuwe Audi station en motorboot komt terwijl je een uitkering krijgt.
Kijk, dán heb je een topic, maar dit niet...

prutser83 | 08-07-19 | 19:42
▼ 1 antwoord verborgen

Bij zo’n partij hout is bezorging meestal gratis. Dan ga je toch niet zelf klooien met een aanhangertje? Lijkt mij hoor.

Stormageddon | 08-07-19 | 17:57 | 3

Misschien is dit de bezorger wel.

Baron Clappique | 08-07-19 | 18:06

Week wachten op bezorgen of direct meenemen en aan de slag kunnen. Ik snap dat wel.

Vanilla | 08-07-19 | 18:16

@Vanilla | 08-07-19 | 18:16:
Wel lullig als ze dit bij de buren afleveren op 10 hoog omdat je toevallig niet thuis bent.

Baron Clappique | 08-07-19 | 18:29

"De aanhanger kan van 0-100km/h in - seconden en
heeft een topsnelheid van - km/h en een maximum vermogen
van 0 PK.", zo vertelt de linksite ons.
De eerste 100 kilometer rijdt die kar dus niet...

F. von Zeikhoven | 08-07-19 | 17:55 | 1

Vandaar ook het eerste stukje met een trekhaak.

Baron Clappique | 08-07-19 | 18:34

Valt best mee! Ik zie een ferme spanband en het betreft hier een aanhanger met dubbele as. Kan 1000 kg hebben!
Lading 1,25 kuub hout weegt 1050 kg.
Geen aanleiding tot grote paniek!

bolletje kaas. | 08-07-19 | 17:55 | 1

Ze smelten geen kazen, het is komkommertijd en een beetje panieken is altijd wel leuk. Laten we het op middelgrote paniek houden.

Frau Merkel | 08-07-19 | 19:00

Is balsahout mensen dus weegt geen drol. Niks aan de hand, gewoon lekker doorlopen.

Grijskijkert | 08-07-19 | 17:53

Dan heb je toch echt geen hersens in je kop als je zo een aanhanger laadt; van het filmpje schrok ik wel een beetje.....

hetgingperongeluk | 08-07-19 | 17:51 | 1

Ik zie ze geregeld vele malen slechter beladen, dus overdreven paniek.

Kopieerapparaat | 08-07-19 | 18:02

In mijn vakantieland zie ik ergere dingen. Daar gebeuren ook nogal wat dodelijke ongelukken, 5 x zoveel als in NL. Maar dit tandem trailertje: je moet er niet te dicht achter gaan rijden.
Het tweede filmpje doet 't niet bij mij, die met die boomstammen op die lorrie. Dat is gevaarlijk vervoer. Als die boomstammetjes afvallen, en je komt toevallig net van de andere kant aan, als je mazzel hebt, zoals ikzelf een keer, ga je erover heen. Maar je kan em ook koppen op je voorruit, en dat voelt toch anders.

hotnot | 08-07-19 | 17:49

Resumerend.
Het hout zou meer kunnen wegen als toegestaan, maar niet heel veel. Ligt ook aan de houtsoort.
Knap dat zo n agent dat dan ziet, want aan de spanbanden lag het niet, die waren aanwezig..

snapal | 08-07-19 | 17:46 | 1

Ik zat ook al te kijken wat voor soort hout het is, kan licht eiken zijn (en dan weegt dat flink) of grenen... maar is het balsahout dan mag zelfs een FIAT 500 dat trekken.

Keyboardspeler | 08-07-19 | 20:01

Ben nog op zoek naar zo'n haarnetje

Bouwfraudeur | 08-07-19 | 17:42 | 1

Nette clip

Bouwfraudeur | 08-07-19 | 17:46

En toch, als hij een Toeterturk-feestje tegen zou komen zouden veel mensen zelfs een netje nog te veel vinden.

spanarchist | 08-07-19 | 17:41

Onze leeuwinnen zijn geland op Schiphol, daar hoor je dan weer niemand over.

Terugkruizen | 08-07-19 | 17:40 | 2

Nee, inderdaad. Dat was toch alleen de bedoeling als ze de finale hadden gewonnen...?

F. von Zeikhoven | 08-07-19 | 18:01

@F. von Zeikhoven | 08-07-19 | 18:01:
Als de leeuwinnen gewonnen hadden, dan zou Wimlex ze met zijn nieuwe miljoenenjet allerpersoonlijkst naar huis hebben gevlogen en ze op onze kosten op een groots feest hebben getrakteerd. Is een toffe peer.

Baron Clappique | 08-07-19 | 18:12

Dubbel asser, wedden dattie alleen rijbewijs-B heeft. .

vinzepinz | 08-07-19 | 17:40 | 4

@Heiner | 08-07-19 | 20:11: eigen kenteken dus ja. Afhankelijk van de aanhanger tot 3500 kilo, met de beperking dat het toegelaten aanhangergewicht voor de auto zelf dat toestaat. En natuurlijk rijbewijs B -E nodig.

Franker | 08-07-19 | 20:31
▼ 1 antwoord verborgen

Wat is dit voor sneu geleuter dan? Een bossie hout op een tandemasser. Voor en achter vastgezet met een spanband (al had die ene achterop voldoende geweest) voor de volledigheid afgedekt met een ladingnetje. Reed iedereen er maar zo bij.

hamstr | 08-07-19 | 17:39

Hij was bij zijn vriendin geweest en die had een bos hout voor de deur liggen.

Patje2011 | 08-07-19 | 17:39 | 2

Zero points.

Baron Clappique | 08-07-19 | 18:14

@Baron Clappique | 08-07-19 | 18:14:
We zijn toch zo'n maatschappij geworden waar je altijd een punt krijgt voor de moeite?

Patje2011 | 08-07-19 | 18:20

Netjes geladen hoor. :)

djmarco2 | 08-07-19 | 17:36 | 1

Zitten ook spanbanden om. Daar mankeert niets aan.

djmarco2 | 08-07-19 | 17:38

Gatverdamme!

Gravin v Kippenbouth | 08-07-19 | 17:35 | 1

Want ......... iets met het milieu of zo ?

Baron Clappique | 08-07-19 | 18:15

Ruw hout dus glijd niet weg. Wat is eigenlijk het probleem?

2voor12 | 08-07-19 | 17:34 | 3

Blijft u daar achter rijden?

Janas | 08-07-19 | 17:43

@Janas | 08-07-19 | 17:43: Ja, waarom niet? Of mijdt u ook alle vrachtwagens die lading op een open trailer vervoeren?

Kopieerapparaat | 08-07-19 | 17:55

@Kopieerapparaat | 08-07-19 | 17:55:
Ja, klopt. Goederentreinen met open, platte wagons, mijd ik liever ook. Binnenvaartschepen met open dekluiken precies zo...

F. von Zeikhoven | 08-07-19 | 18:17

Mooi filmpje

nee_toch? | 08-07-19 | 17:34

Vreemd? Hij rijdt met mijn nummerbord! Zal ook wel vals zijn dan?

thepinkpainter | 08-07-19 | 17:33 | 1

Uw kenteken had naar één nummerbord...?

F. von Zeikhoven | 08-07-19 | 18:19

Ik lees kopschotbeveiliging, hoe werkt dat en waar kan ik dat kopen?

Mr_Natural | 08-07-19 | 17:32 | 2

Die zijn voor de houtkachel van Femke, dus lekker laten gaan.

IJsbrekert | 08-07-19 | 17:34

Bij GifLinks zijn ze overgestapt op beton voor de kop. Het hout gaat nu bij Femke en in het partijkantoor in de open haard. Dat heeft enkel glas en is bijna niet warm te stoken.

Frau Merkel | 08-07-19 | 19:02

Gelukkig allemaal jonge mensen. Waren het bejaarden dan kregen zij weer de schuld, natuurlijk.

Tishetnetnie | 08-07-19 | 17:31 | 1

Die schijnen dus de laatste tijd steeds vaker allemaal jonge mensen voor hun karretje te spannen...

F. von Zeikhoven | 08-07-19 | 18:20
-weggejorist-
postmodernismisdead | 08-07-19 | 17:30

Ja ja, jippie jippie, yeah!
Er is altijd iets te doen.

Ruimedenker | 08-07-19 | 17:29
-weggejorist-
Ruktrucker | 08-07-19 | 17:29 | 2
-weggejorist-
Zeddegeizot | 08-07-19 | 17:29 | 1

Mooi hout zo te zien

very_bad_poet | 08-07-19 | 17:29

De NSB rijdt met u mee.

Superior Bastard | 08-07-19 | 17:28 | 2

yup

pegaje | 08-07-19 | 17:30

Totdat er zo’n splinter tussen je spaken komt.
Nee hoor, goed werk van de popo.

Ruimedenker | 08-07-19 | 17:35

Even sommetjes maken. Lengte pak 'm beet 3 meter, breedte van zo'n kar naoh 1,20 en hoogte van het hout 50 cm = 3*1.2*.5 = 1,8 kubieke meter. Soortelijk gewicht van , laten we eens van eikenhout uitgaan 700kg/kuub ----> 1260 kg hout. Aanhanger zelf zal rond de 200 zitten dus ongeveer 1460 kg aan de trekhaak. 160 kg meer dan mag, Klote verstouwd, maar val me niet meer met dit soort buurtsuffertjes nieuws lastig a.u.b., dank u wel..

Blauwpetje | 08-07-19 | 17:24 | 1

volgens de RDW weegt de aanhanger 410 klio. Vrij normaal gewicht voor een dubbelasser.

gatij | 08-07-19 | 17:46
-weggejorist-
likmegaties | 08-07-19 | 17:24

Een royale 5.000 kg CO2-opvang faciliteit definitief weggekapt met deze voorraad.

Ridde Rogter | 08-07-19 | 17:22

Als het 3 meter palen zijn is het ca twee kuub hout, douglas zo te zien 1200 kg bij 4 meter palen ca drie kuub 1800 kg.

voldemort | 08-07-19 | 17:22

Die alles naar de klote highway scene doet goed hier in de file

HdJ | 08-07-19 | 17:20

Die heeft in idergeval vast geen last van bumperklevers!

Europees_Aanbesteed | 08-07-19 | 17:19

Als hij hard moet remmen doet hij het nooit meer.

Lt-Kol Kilgore | 08-07-19 | 17:19 | 1

Dan komen die balken naar binnen.

Mr.Crowley | 08-07-19 | 17:26

Het gewicht zal wel meevallen, maar zie geen sjorbanden, alleen een netje is niet genoeg.

snapal | 08-07-19 | 17:18 | 7

@Gomezlopez | 08-07-19 | 17:23:
Volgens mij is dat een verdikking/versteviging van het net (onder en boven) maar geen spanband.

snapal | 08-07-19 | 17:33

@snapal | 08-07-19 | 17:24: Over het hout aan de zijkant loopt toch echt een oranje lijn, net daarboven de ratel. Dan zie je hem ook wel op de eerste (iets witte lijn).

jip_86 | 08-07-19 | 17:37

@snapal | 08-07-19 | 17:33:
Nope, blauwe sjorband en ratel met oranje sjorband. Restant van de blauwe is naar het midden van de kar afgebonden. Bij de autozijde zie ik ook een blauwe band lopen.

Vanilla | 08-07-19 | 18:12
▼ 4 antwoorden verborgen

Als de bestuurder maar geen mobiel vasthoudt.

Deflatiemonster | 08-07-19 | 17:18 | 2

Dat zou het inderdaad nog erger maken want je bent net zo'n totale lul als deze man als je je mobiel vasthoudt terwijl je aan het rijden bent.

dz5b604 | 08-07-19 | 17:20

Spartacus nieuw pseudoniem van Koos Spee?

De Ongematigde | 08-07-19 | 17:17

Ach ja, heeft het allemaal niet zo goed ingeschat. Vervelend. Maar zou het nou werkelijk zo,n onmens zijn?

kotelet | 08-07-19 | 17:17

Voor het gewicht ben ik niet bang, wel hoe het hout vast zit. Ik zie alleen een netje, dat is wel erg weinig.

Niet links | 08-07-19 | 17:17 | 1

Nope, er zit minstens één spanband (oranje achteraan)

James Lastig | 08-07-19 | 17:20

Leuk filmpje trouwens. Een keer geen happy end.

Graaier | 08-07-19 | 17:17 | 1

Ze zijn allemaal dood.

Mr.Crowley | 08-07-19 | 17:28

VOC-mentaliteit

Rest In Privacy | 08-07-19 | 17:16

Als dat droog hout is (20% vocht) is er niks aan de hand.
Zeker op een tandem-asser niet.

Tilburgse bluf | 08-07-19 | 17:15 | 1

En vast gezet met spanbanden. Het had netter gekund maar het is niet zo erg alsdan Spartacus ons wil doen geloven.

HA, BIER!1! | 08-07-19 | 19:45

Vreugdevuur Scheveningen toch niet verboden?

Raspatat | 08-07-19 | 17:15 | 1

Dat wordt op last van Krikke na een sms-je van Halsema verplaatst naar een nog geheime locatie achter de duinen bij Duindorp,..

F. von Zeikhoven | 08-07-19 | 18:33

sicko

Heisessie | 08-07-19 | 17:15

Wat is het probleem? Er zit toch keurig een netje overheen?
Nadenken hoeft niet in NEE-DDR-land, zolang je maar braaf de regeltjes volgt.
Befehl ist Befehl !

James Lastig | 08-07-19 | 17:15 | 4

Bij dit soort lading hoeft er dus geen net over. Alleen bij losliggende lading.

En de regeltjes volgen? Een blind paard ziet al dat hij veel te zwaar beladen is.

De bestuurder trekt zich dus niet van de regels aan en kan ook niet zelf nadenken.

Psycho Daddy | 08-07-19 | 17:23

@Psycho Daddy | 08-07-19 | 17:23:
"Bij dit soort lading hoeft er dus geen net over. Alleen bij losliggende lading."

Daar zijn de meningen blijkbaar over verdeeld. Motorclubgenoot met twee motoren op de aanhanger, keurig in de klemmen en vastgesjord werd aangehouden omdat er geen netje over de twee motoren heen was gespannen. I shit you not!

James Lastig | 08-07-19 | 17:28
▼ 1 antwoord verborgen

Balsahout is niet zo zwaar.

voldemort | 08-07-19 | 17:14

Inde film “De vierde man” met Jeroen Krabbé kwam er ook iemand om omdat ie achter zo’n aanhanger reed. Jeroen sprak overigen wel heel mooi op de begrafenis van zijn beste vriend. Toen al.

Osdorpertje | 08-07-19 | 17:13 | 4

Ik weet mijn god niet meer waar de film over ging maar die scene met die houtbalk door de vooruit herinner ik me nog.. :)

Wasbakplasser | 08-07-19 | 18:13

Zijn eerste oude vriend die hij verloor. Er zouden er nog vele, véle volgen...

Ferdo76 | 08-07-19 | 20:01
▼ 1 antwoord verborgen

Gevalletje fout hout geladen.

Ruimedenker | 08-07-19 | 17:13

Slaat alvast wat hout in ter vermijding van de warmtepomp.

Beefbus | 08-07-19 | 17:11
-weggejorist-
Michiel85 | 08-07-19 | 17:11 | 1

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken