Harbers (vvd): "Weigerasielzoekers niet belonen"
"Asielzoekers die ondanks afwijzingen in Nederland blijven, moeten niet voor hun volhardende houding worden beloond. Dat vindt staatssecretaris Mark Harbers (Asiel)."
Is dat nou even een opvallende uitspraak van staatssecretaris Mark Harbers (Asiel). Wij dachten dat als je in dit land maar lang genoeg dramt en genoeg huizen kraakt, je vanzelf een keer een verblijfsvergunning alsmede een woning krijgt toegewezen. Bijvoorbeeld zoals de uitgewezen We Are Here-crimineel Khalid Jone, die na zestien jaar drammen, weigeren, traineren, kraken en stelen van andermans bezit alsnog een verblijfsvergunning in de wacht wist te slepen. Blijkt nu dus dat zo'n volhardende houding tóch niet beloond moet worden. Maar ja, volgens een dude van de vvd dus daar komt natuurlijk he-le-maal niks van terecht.
Reaguursels
Dit wil je ook lezen
Bassiehof - Dit JA21/PVV-duo gaat dinsdag laten zien of de Tweede Kamer nog ballen heeft
Privacy asielzoekers of nationale veiligheid
COA-baas: 'Er is geen gebrek aan opvangplekken'
oh huh wat zeuren we dan
Laat Amsterdam maar platbranden
Feenstra komt niet meer, nou, heel mooi
Syriërs. Het is echt compleet krankzinnig
Dit wordt een periodiek dingetje zo maar toe maar weer
Kabinet helpt vrouwelijke statushouders met 'speciale aanpak' aan werk
Vrouwen speciaal, mannen niet???
