Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Wierd Duk visitor op Lowlands. Bram boos

Leuk man, Lowlands. Drie dagen lang jezelf helemaal volgooien met kapitalistisch bier, stoffige kont happen in je tentje en met tien pillen in je mik afdansen in de Bravo.

Alles kan en alles mag, als het maar in een bepaald straatje past, anders is het nazi. Dit jaar komt all-round mensenmens Wierd Duk supergezellig verbinden, precies zoals Ismail de Haatsmurf vorig jaar gezellig kwam verbinden. Van Bram Koster mag het niet (hier stond ooit een tweet) want Wierd is seriously not cool, een BEWEZEN leugenaar en een volksmenner. Op Twitter gaat dat ongeveer zo. 1. Wierd Duk doet iets. 2. Iemand roept daar iets doms over. 3. Wierd hapt. En dat allemaal terwijl Wierd met dezelfde vingers waarmee hij 'bewezen leugenachtige troep en volksmennerij' uit zijn TMG-toetsenbord raffelt ooit de snaren van de basgitaar betoverde in de Sneker New Wave band The Visitor (*, *), waardoor Wierd sowieso al een plek op Lowlands heeft verdiend en totale nono Bram Koster gewoon z'n mond moet houden. Dus kappen met nono-happen, Wierd. O ja nog een dingetje, Geert Wilders komt niet naar Lowlands, want Greetje is een gore racist, volgens de festivaldirecteur.

Reaguursels

Inloggen

Hij vindt Wierd Duk een tegengeluid. In zijn simpelheid bevestigt Bram Koster dus dat er een ‘goed’ geluid is en dat er een indeling is in slecht tot extreem slecht zoals Wierd.
Ik snap hem wel die Bram. Ik ben ook intolerant tegen intolerantie.

ristretto | 06-07-18 | 07:13

Over lowlands gesproken, is er iemand ooit op Burning Man geweest in de woestijn ?

sprietatoom | 06-07-18 | 00:11

Lowlands

H.Teeuwen | 05-07-18 | 23:33 | 1

Highlands

sprietatoom | 06-07-18 | 00:08
-weggejorist-
Alfred1977 | 05-07-18 | 23:19

Wat is "Bram Koster" nou weer? Ik kan het niet meer bijhouden...

waarisdelol | 05-07-18 | 20:10

Zo gaat dat met linksdraaiend melkzuur.
Het stinkt al heel snel..

hotmint | 05-07-18 | 20:06

Dit zijn de ware Democraten. Gezond verstand is ongewenst en Eurofiel zijn een must. Gelukkig hoeven we niet naar Lowlands

frisenfruitig | 05-07-18 | 19:33

Wie de neuq is brammie kotser en waarom gebruikt ie nog zuurstof?

Cobalt bomb | 05-07-18 | 18:39

Diversiteit is het hoogste doel en iedereen die een andere mening heeft dan Bram, moet dood.
Zo moeilijk is het toch allemaal niet.

jemagookniksmeer | 05-07-18 | 18:23

Drugs tasten je hersenen aan Bram dat moet jij toch weten.

drs. P | 05-07-18 | 18:02

Bram is een levensmoeie shemale met een baard uit zn aars

rattenvanger XL | 05-07-18 | 17:20

Wie de neuk is Bram Korser? Dat Greet een racist is, klopt wel aardig natuurlijk. Of je daar een probleem mee hebt verschilt tegenwoordig van persoon tot persoon.

Ggroengras | 05-07-18 | 16:30 | 1

Ik ga naar oliegraan luisteren en ja knikken. Wierd duck heurt niet thaus op dit door sjw sukkels gekaapte festival. Want links deugt en commentaar niet

rattenvanger XL | 05-07-18 | 16:52

Als Bram een bron geeft van de leugen. Maar nee bronnen heeft hij niet. Last van zijn interne communicatie in zijn hoofd. Welke stoornis heeft deze man. Iemand die zogenaamd verstand heeft van communicatie gaat dus niet communiceren. Maar mensen in de hoek drukken. Ken een opruirer hans van Baalen met zijn vuistje omhoog in de Oekraïne.

franck7020 | 05-07-18 | 15:43

Meer dan 95% van Twitter wordt gevuld met domme opmerkingen. Moet daar steeds maar weer aandacht aan worden besteed?

Rest In Privacy | 05-07-18 | 15:43

Bram is gewoon een fucking laffe lamzak eerste klas.

PijlVader | 05-07-18 | 15:13 | 1

En dan druk je je nog diplomatiek uit...

Berbarossa | 05-07-18 | 23:35

Brammetje toch! De Tweets van dit account zijn afgeschermd.

Abudabie | 05-07-18 | 15:06 | 1

Zo werkt dat met fascisten... wijzen en ketteren naar een ander en zelf stiekum je hol inkruipen. Links voert nooit een dialoog, daarom voelen ze zich verbonden met de islam... dat herkennen ze.. gevaarlijje doctrines doen ook alleen aan monologen.

Ton8695 | 05-07-18 | 15:27

Zal me niets verbazen als Bram volgend jaar een Imam of een Palestijn op het podium zet. Sluit lekker aan bij de linkse slappe hap die daar rondloopt.

BozePaarseMan | 05-07-18 | 15:00

De kern staat in de eerste zin: alles kan en mag mits passend in het deugstraatje. Anders ben je racist / nazi en moet je dood. Zoek het lekker uit met je deugfestival vol met 'unieke' 13 in een dozijn Klaver fans.

HaatbaardKnipper | 05-07-18 | 14:59

Ik las ergens anders dat Ollongren daar ook komt, en dan nog wel om over ‘democratie en persvrijheid’ te spreken. Zoiets noemen we een gotspe. Verder heb ik nog nooit van die kwibus Bram Koster gehoord, geen flauw idee hoe hij eruit ziet en wat hij voor de kost doet. En eigenlijk hoef ik dat niet te weten ook!

kunstliefhebber | 05-07-18 | 14:58

Bram je mag deze mening hebben maar ik vind je een totale lul. Jouw bedrijf komt er bij mij niet in. Ga dat maar intern met jouw directeur communiceren.

soldier-of-fortuyn | 05-07-18 | 14:49

Wierd Duk is een held. Die man krijgt zoveel deugers tegen zich door gewoon consequent op een juiste manier te benoemen wat er allemaal mis is bij de deugers. Gelukkig heten we niet allemaal Max van Weezel, Chris Kijne, Eelco Bosch van Rosenthal, etc. deugers volop, maar is er een eentje die een beschaafd tegengeluid laat horen, nou dan zijn de rapen gaar.

Rest In Privacy | 05-07-18 | 14:42 | 1

Een tegengeluid is prima. En dat gedemoniseer van Duk moet afgelopen zijn. Maar bij Duk heb ik het idee dat het tegengeluid samenvalt met zijn politieke voorkeuren. Ik weet niet of dat goede journalistiek oplevert. Ik denk dat Duk als verslaggever van de Tsjetsjeense oorlogen in het verleden beter werk heeft geleverd.

VrijdenkerDavid | 05-07-18 | 15:40

weet je wat, dan ga ik gewoon niet.

Nuchternederland | 05-07-18 | 14:40

Vroeger ging je naar (b)lowlands voor de muziek maar tegenwoordig is het alleen nog maar politiek. Zonde van je geld.

Mastermattie | 05-07-18 | 14:17 | 4

Iggy Pop, als seriously oude fan...

Lohengrin | 05-07-18 | 15:29

Ja, maar die wil je toch niet op een festivalpodium zien? Juist Iggy Pop niet... die hoort in Paradiso of het oude zaaltje van Tivoli in Utrecht, rokerige holen waar het bier en de zweet van de plafonds druipt en de vrouwen van onder net zo nat zijn als van boven.
Toch niet op een zonovergoten megafestival podium met videoschermen, niet-gestemde instrumenten, met 10.000 mensen die voor iemand anders komen, en artiesten die alleen even komen cashen?
Ik ben zelf ook wel naar festivals geweest hoor, heb er zelfs duizenden kilometers voor gereisd om 1 act te kunnen zien. Maar die optredens vielen altijd tegen vergeleken met hun natuurlijke habitat.

Stormageddon | 05-07-18 | 16:19

@Stormageddon
Lol. Herkenbaar. Met een of ander huppelkutje waar je verliefd op was als teenager naar Torhout Werchter. Geen cent te makken en op een of ander modderig terrein staan met muziek die metaalachtig klonk want slechte of geen soundcheck. Smerige wc's, lauw bier, qua eten diarree roulette, overal afval en een hoop ongewassen eco-idioten die steeds tegen me aanvielen omdat ze zo stoned als een garnaal waren maar wel heel erg links en toen al milieubewust (lees voor iedereen behalve hunzelf). Zelfde meegemaakt bij Pinkpop. Moet toegeven dat de bezopen Engelse dellen die letterlijk katjelam lief omvielen en vallen bij de paardenraces in Ascot en Epsom derby gezelliger zijn dan die ongewassen dozen met okselhaar bij die festivals. ;-)))

Basil Fawlty | 05-07-18 | 18:25
▼ 1 antwoord verborgen

Wierd Duk neemt de idiote theorie van het cultuurmarxisme serieus. Kan iemand een voorbeeld uit de geschiedenis noemen waarin eerst de cultuur (bovenbouw) werd veroverd en daarna de economische macht (onderbouw)?

VrijdenkerDavid | 05-07-18 | 14:14 | 12

Het heeft ook geen flikker met Marx te maken, maar het komt wel voort uit die beweging.
Mensen Gramsci, maar ook de Frankfurter Schule en de Franse groep van Derrida, Foucault en Deleuze gebruikten juist de Marxistische (kritische) theorie en wenden die aan voor hun culturele, sociologische maatschappelijke theorietjes. Dat kun je Cliteur c.s. niet verwijten, dat schrijven die postmoderne filosofen zelf!
Verder heb ik nog heel veel aan te merken op dat stukje op de TPO, maar dat voert nu even te ver.

Stormageddon | 05-07-18 | 16:48

De Fransehofcultuur in de 18e eeuw? Tot in Rusland toe veroverde het de culturele bovenbouw. Nu nog steeds. De elite is internationaal en spreekt een zelfde taal (nu engels ipv Frans) en houd er veelal kosmopolitische gedachten op na.

Europees_Aanbesteed | 05-07-18 | 17:14

@Stormageddon
Cliteur cs. zijn te stom om met een duidelijke probleemstelling en analyse te komen.

VrijdenkerDavid | 05-07-18 | 19:08
▼ 9 antwoorden verborgen

En ik al die tijd maar denken dat Lowlands een muziekfestival was...

MugwumpJism | 05-07-18 | 14:13

Lowlands is een kutfestival.

Dr. Doom | 05-07-18 | 14:09

Niet zo huilen. Als Bram zegt dat HET bewezen is, dan IS het bewezen.
Wet van Bram

atheïstisch stemvee | 05-07-18 | 14:06 | 1

De enige wet die staat, is die van Charles Darwin. De rest lult uit zijn nek en is binnen 5 minuten compleet onderuit te halen. Ook Bram zijn idee zal geen stand kunnen houden bij een stevig robbertje verantwoord schoppen. In mijn kringen heet zo iemand een valse profeet. Daar luisteren alleen gekken en dwazen naar.

lokoolokie | 05-07-18 | 14:33

Die Eric van Eerdenburg, die vindt zichzelf vast heel rock 'n roll. Mag ik een teiltje?

_ILT_ | 05-07-18 | 14:04 | 1

Hij heeft een hele generatie van mijn dorpsgenoten aan de (hard)drugs geholpen. De hele straat rook naar wiet en je kon in dat jeugdhonk destijds makkelijker heroïne scoren dan op de Zeedijk. En dat alles onder de ogen van de lokale hermandad, het politiebureau staat er tegenover. Heel rock ‘n roll.

Stormageddon | 05-07-18 | 14:26

Voor het tegengeluid is toch juist Kajsa Ollongren uitgenodigd? Althans dat zou je hopen vanuit het gezichtspunt van de Lowlandsbezoeker, maar helaas kennelijk is de jeugd van tegenwoordig niet meer wat het geweest is.

Btw, het beste nummer van The Visitor is wel Goodbye Jack: www.youtube.com/watch?v=aICJDagvsM8 De jaren 80, dat waren nog eens tijden.

mozaard | 05-07-18 | 14:02

Bram Coster was lange tijd het gezicht van Marketingfacts. Een andersoortig weblog dan GS. Verder is het tog niet zo'n nieuws dat een ex hoofdredacteur een wierd mening heeft?

zon unieke naam die | 05-07-18 | 13:55

GS, geef die Bram-man nou 's geen exposure. Gewoon negeren die eikel.

Rest In Privacy | 05-07-18 | 13:55 | 1

Juist wel. Er zijn vele mensen die GS vrij goed te pruimen vinden en ook een schurfthekel aan dit soort mafketels hebben. Ze kunnen het alleen niet hardop zeggen, want anders verbanning uit vriendenkring, netwerk of zelfs baan. Negeer je dit soort idioten, dan ga je de twijfelaars kwijtraken. Zie zo'n Bram Kosters als een jihadstrijder en de stiekemme GS lezer/aanhanger van de denkwijze als een homo in Saoedi-Arabië. Kom je uit de kast, dan staat er een enkeltje hijskraan op je te wachten.

lokoolokie | 05-07-18 | 14:44

Bram wie? Laat maar.

TheseDays00 | 05-07-18 | 13:51

Wierd Duk op basgitaar? Cool man.
Enne.... wie is Bram Koster?

Amsterdamsko | 05-07-18 | 13:51

Wie is Bram Koster? Waarom zou ik ene fuck geven om wat hij vindt (al dan niet seriously). En als we het er toch over hebben: Wie is @Rapid_Razor_Bob? Is dat zijn kapper? Een messentrekker/ huurmoordenaar uit de New Yorkse hood? Welke volwassen vent heeft een twitternick Rapid Razor Bob?
En sowieso: Lowlands... hahahahahaha. Pfff....

Stormageddon | 05-07-18 | 13:48 | 1

Komkommertijd?

Rico Tampeloerus | 05-07-18 | 13:51

Bewezen hielenlikker en personeelsmenner vindt iets 'seriously niet cool'.. haha. Zijn hele profiel past niet bij een muziekfestival, althans past niet bij mijn (verouderde) beeld van een festival. Zitten dit soort communicatie-druiven tegenwoordig ook in de organisatie van Lowlands? Op kantoor zijn ze al vervelend genoeg.
'Consultant bij Evolve vindt iets van line-up Lowlands.' Ok.
'Tamil Tijger vindt iets van eten skiresort te Kitzbudel.' Ok.

Kouwe Kees | 05-07-18 | 13:47

Is Lowlands zo'n festival waar je met andere sneeuwvlokjes na afloop op de weg gaat zitten chillen? En daarna iedereen en zijn moeder de schuld krijgt behalve de wegzitmensjes?

Pedronegro | 05-07-18 | 13:44 | 4

Ja, dat klopt, want: hey, iedereen is van de wereld en de wereld is van iedereen.
En wegen zijn sowieso kapitalistisch want auto's, milieu, co2 etc.

Amsterdamsko | 05-07-18 | 13:53

Ik ben er in 2009 een keer geweest en herken mij in de eerste alinea van dit artikel. Althans, het stukje over die 10 pillen. Vond het wel vet hoor. 3 dagen lang drugs, 3 nachten lang mensen uit hun slaap houden. Had net zo goed thuis kunnen blijven met wat maten thuis op de bank maar hee, we zijn buiten geweest.

Haatejaculaat | 05-07-18 | 17:57

Ik ben alleen op de allereerste Lowlands geweest.

kleurdoosje | 05-07-18 | 22:27
▼ 1 antwoord verborgen

Wie Wierd Duk een beetje volgt weet dat Duk een verblinde adept is van Baudet en al een nat onderbroekje krijgt als Baudet al dan niet grammaticaal correct potjeslatijn bezigt.

En wie oplet heeft in de gaten dat Duk onder het mom van journalistiek het gedachtegoed van het academisch incestueuze clubje rondom Paul Cliteur aan het promoten is. Gisteren maakte hij weer reclame voor kletsmajoor Sid Lukkassen in de Telegraaf. De kop van het artikel luidde "Anne Fleur Dekker en Sid Lukkassen willen uit hun bubbel".

VrijdenkerDavid | 05-07-18 | 13:43 | 4

Je bedoelt zoals ze bij Nieuwsuur niet graag een tegengeluid laten horen over allerlei snijdende problematiek maar wel Timmermans laten oreren over zijn geldverslindende EU clubje? Oh, dan snap ik het.

Linkse allergie | 05-07-18 | 13:53
-weggejorist-
De musso linie | 05-07-18 | 13:58

Volgens mij krijgt u stiekem een nat onderbroekje van Wierd Duk gezien het obsessieve volgen van de man op twitter.

Rest In Privacy | 05-07-18 | 15:16
▼ 1 antwoord verborgen

wat Eerdenburg elk jaar opnieuw roeptoetert in de mainstream zegt meer over hem en over zijn rubberen, politiek-correcte, mainstream ruggengraat. Policor slappeling

krelus | 05-07-18 | 13:39

Iemand met een andere mening uitnodigen, effe denken...
Pim kan niet komen en Theo is ook verhinderd.

Mr_Natural | 05-07-18 | 13:36

Lowlands is afgegleden van een muziekfestival naar een politiek opvoedingskamp.

boccelullus | 05-07-18 | 13:34 | 14

@Mr_Natural

Alle waardering voor Woodstock, het is ook meer dat latere festivals het hebben geprobeerd na te bootsen. Spontaan was het trouwens niet (7 maanden voorbereiding):
en.m.wikipedia.org/wiki/Woodstock

E-Burke | 05-07-18 | 13:59

E-Burke | 05-07-18 | 13:59
Ik bedoelde dat er onverwacht veel mensen op afkwamen. Voor de rest ben ik het met je eens hoor.

Mr_Natural | 05-07-18 | 14:04

Hoezo afgegleden? Dat was toch vanaf het begin de bedoeling van Lowlands? Politiek deugen, politiek-correct heropvoeden met een randgebeuren van beatmuziek? Zeg maar: Een soort EO jongerendag voor de ontkerkelijkte grachtengordeljugend.

Stormageddon | 05-07-18 | 14:16
▼ 11 antwoorden verborgen

Wie of wat is Bram koster ?
Waar moet ik hem van kennen ?
Wie is die deughendrik ?

pontius | 05-07-18 | 13:29

De Brammen onder ons willen wel een tegengeluid maar uiteraard zélf bepalen hoe dat tegengeluid klinkt. Anders raken Brammen in de war.

osolemio | 05-07-18 | 13:27

Tsja, dat is de bedoeling van tegengeluid he. Links dacht natuurlijk weer zelf hun “tegenstanders” uit te mogen kiezen zoals gewoonlijk. Wat een sneu kutvolk. Daarnaast volg ik Wierd Duk nu al een tijdje en ik vind de bagger die over hem word verspreid toch echt niet terecht. Bram Kotser is in deze wat mij betreft ook al meteen af. “Bewezen leugenaan er volksmenner”, wat een kneus.

Haatejaculaat | 05-07-18 | 13:26 | 1

En dan snel weer de tweet verwijderen. Wat een sneu neus.

boerk | 05-07-18 | 13:32

Maar de boerka meisjes komen wel toch?

Rdock | 05-07-18 | 13:24

Nederlanders die het woord 'seriously' gebruiken moeten allemaal deaud.

Vout | 05-07-18 | 13:23 | 3

Exactly!

RickTheDick | 05-07-18 | 13:45

seriously?

Nuchternederland | 05-07-18 | 14:39

Denk dat Vout het basically proverbial bedoelt. I mean, seriously, Vout is no Seada Nourhussen. Probably.

RickTheDick | 05-07-18 | 14:59

Festivals zijn een gruwelijke commerciele bussines geworden. Ik was drie geleden op de Zwarte Cross en dronk 's avonds een van huis meegebracht biertje. Moest ik het flesje inleveren bij 1 of andere snotneus. Natuurlijk niet gedaan. Vervolgens kwam er iemand van de festivalorganisatie met security die mij een preek gaven over de 'veiligheid'. Toen ik hem een 'Unilever hoer' noemde mocht ik vertrekken. Was een korte Zwarte Cross.. Walgelijk volk die lui.

Croisantneuf | 05-07-18 | 13:23 | 5

Dat is helaas al decennialang aan de gang.
Ik herinner me nog een Aardschokdag van Lang Geleden, met de symbolische toegangsprijs van 1 (één) gulden. Mocht je in het emmertje gooien bij de ingang. En natuurlijk zoveel eigen drank meenemen als je wilde.

Moet je nu eens om komen... sommige dingen waren Vroegah toch ècht beter.

EefjeWentelteefje | 05-07-18 | 13:35

Als dat alles is. In mijn wijk is een totaalverbod op alcohol nuttigen. Daar waar vroeger de buren lekker met een kratje pils voor de deur zaten, en je ook altijd uitnodigden om er ook een mee te pakken, patrouilleren er nu SS'ers in hoofddoek door de straten. Het is namelijk een publiek geheim, dat er een APV van kracht is geworden door gejank van de mossels in de wijk. Het maakt de sfeer er niet beter op.

lokoolokie | 05-07-18 | 13:57

@lokoolokie
U overdrijft hoop ik?

Linkse allergie | 05-07-18 | 15:26
▼ 2 antwoorden verborgen

Erg laag dit.

Normpje | 05-07-18 | 13:21

Lowlands??????

Dutch_Viscount | 05-07-18 | 13:19

Waarom zorgen ze niet voor een salafist op het podium die eens fijn gaat vertellen wat hij van ze vindt/moet vinden van ome Allah? Dat zou ook leuk zijn voor zo'n festival. Hoef je Geert niet eens uit te nodigen om zijn gelijk aan te tonen.

dyslexieman | 05-07-18 | 13:19

Hoop links geblèr maar geen feiten. Waar liegt die wierd Duck dan? Laat dat dan zien IPV altijd anders of reel denken te verbieden.

Repetitive Beats | 05-07-18 | 13:19

Ach Brammetje. Mensen die "seriously niet cool" schrijven zijn bij mij al meteen af. Maar Bram is Senior consultant (proest): "Ik werk als consultant bij Evolve, een bureau dat is gespecialiseerd in het verbeteren van de INTERNE communicatie en INTERNE processen met behulp van INTERNE sociale media". Ach du Bram, ik stel voor dat je vooral INTERN blijft en vooral niet EXTERN gaat reutelen. Is beter voor iedereen en vooral voor jezelf.

Basil Fawlty | 05-07-18 | 13:18 | 2

Manager Lege Dozen en Aanverwant Gelul, dus.

EefjeWentelteefje | 05-07-18 | 13:20

Idd Eefje. Het verkopen van gebakken lucht.

Basil Fawlty | 05-07-18 | 13:27

Lowland, wat een hypocriete deugende bende weer. Wie zijn zij om te bepalen wat goed en slecht is. Sowieso, zijn zij niet bijster intelligent en staan bekend om het activistische schreeuwen. Weinig inhoud derhalve. Boycotten dat festival.

De Evangelist | 05-07-18 | 13:18 | 1

Hij was toch uitgenodigd? Dat solo Bram dan gelijk de hele meute is leest u in het bericht.

Bram zegt iets. Heeft Lowlands niks mee te maken.

menage | 05-07-18 | 13:39

Nooit verwacht van Bram Kotser. Wie is Bram Kotser?

Mr_Natural | 05-07-18 | 13:17 | 1
-weggejorist-
De musso linie | 05-07-18 | 13:52

Als je iets zegt wat links niet bevalt ben je sowieso een leugenaar.
Gisteren staan er nog een artikeltje op GeenStijl dat links "newspeak" (a.l.a. George Orwell) wilde invoeren om het discussiëren over ongewillige onderwerpen onmogelijk te maken door bepaalde woorden te verbieden.
Als hey om liegen gaat moet je toch echt bij links zijn.
Laat Gekke Eend lekker zijn ding doen, en mocht ie toevallig liegen toon dat dan aan met feiten. Oh wacht, feiten, daar houdt links niet van.

Osdorpertje | 05-07-18 | 13:17

Dat mark rutte Donald Trump vriendelijk een hand gaf levert hem dus geen negatief oordeel op? Flutdirecteurtje.

Jos Tiebent | 05-07-18 | 13:17

Het ultieme deugfeest. Eigenlijk moet je bij de ingang gaan staan en dan de helft van die blanke deugers wegsturen onder het mom van afspiegeling van de samenleving.

Repetitive Beats | 05-07-18 | 13:16

Ach, die roomwitte feestjes. Laat ook maar. En ze serveren niet eens Eierballen.

Eierbal-is-fijn | 05-07-18 | 13:16

Wierd Duk is een van de weinigen die het snapt.

GroetenVanUrk | 05-07-18 | 13:15

Waarom een artikel over nono's zoals Wierd Duk (ik dacht altijd dat die naam een grapje was, maar hij heet écht Weird Duck) of Bram Koster.
Wie de neuq is Bram Koster trouwens?
Ah man, ik ken al die lui helemaal niet en dat had ik graag zo gelaten. Komkommertijd bij de Geenstijls?

Bakkeleures | 05-07-18 | 13:14 | 2

Shit , hoe kan je die man niet kennen Weird Duk en karskens, de enige goede journalisten die Nederland nog heeft.

gato | 05-07-18 | 13:20
-weggejorist-
De musso linie | 05-07-18 | 13:51

Het zogenaamde trendy Gutmenschendom laat zich weer eens flink kennen.

EefjeWentelteefje | 05-07-18 | 13:12 | 2

Maar wel kapitalistische prijzen vragen voor het bier. Dan dan weer wel.

Winter_is_coming | 05-07-18 | 13:14

@Winter
Tsja, wat dacht je dan. Een heel weekend lang de trendy Gutmensch uithangen hou je natuurlijk alleen vol met voldoende poen in je zak (van bakfietsenbuurt-pappie en mammie vermoed ik zo).

EefjeWentelteefje | 05-07-18 | 13:17

" .... als het maar in een bepaald straatje past, anders is het nazi."

Hoho, de term nazi is verouderd, tegenwoordig gebruiken argumentloze moddergooiers daarvoor de term 'populist'.

Wekkertje | 05-07-18 | 13:12

Gelukkig is de bewezen leugenaar, volkshater, referendum killer en allround achterbakse gluiptrut Ollongren wél welkom.

Dutchbeaurouge | 05-07-18 | 13:12 | 1

Je moet toch wel een echte zelfkastijder zijn om dáár naar te gaan luisteren.

Maar goed, ik snap lowlands-bezoekers sowieso al niet.

EefjeWentelteefje | 05-07-18 | 13:15

Dus Ollegren is goed want schiet democratie, richt staatscensuur op en verkoopt de boel aan de EU. En Wilders is fout want stelt maatschappelijke problemen aan de kaart. Ergens in mijn brein krijg ik nu kortsluiting. Snel smeren met koel bier!

Winter_is_coming | 05-07-18 | 13:11 | 1

U heeft geen kortsluiting in het brein hoor. Straks behoort u nog bij het contigent verwarde mannen/vrouwen en ander spul, omdat u paranoïde bent geworden. Dat kunnen we niet gebruiken, anders zijn we met 1 minder en dat kan net een kantelpunt zijn. Never surrender, never give up. /s

lokoolokie | 05-07-18 | 14:15

Volwassen kerels die het hebben over ‘seriously niet cool’, man man man.

E-Burke | 05-07-18 | 13:11 | 2

You can shorten off 'man man man' naar 'men'.

Winter_is_coming | 05-07-18 | 13:12

@Winter_is_coming | 05-07-18
Three men want men alleen kunnen er heel veel zijn.
Wij houden hier op de site nu eenmaal van specifieke aanduidingen.
Voor vaagheden verwijs ik u graag naar joop.nl

2voor12 | 05-07-18 | 13:15

Je hoeft niet naar Lowlands linkse clown.

lacucaracha | 05-07-18 | 13:10

Blowlands het festival van de snowflakes en mannen die maar niet volwassen willen worden. Daar wil je toch niet tussen staan? Zelfs niet met 10 pillen in de mik.

Rallywally | 05-07-18 | 13:09

Lowlands is zoweizo een kudtfesitival geworden in de loop der tijd.

wel gezeelig UVA meisjes neukon in een decathlon tentje, onder het mom van save the earth, do it (on) dirt..

dorstig! | 05-07-18 | 13:08

Buitenlandse bezoekers zullen denken dat het om een wazige kunstenaar met een rare naam en dito kunst gaat.
Uiteindelijk is dat ook gewoon zo.

DrumPiet | 05-07-18 | 13:07 | 4

Weten jullie wie ook schilderde?

Eierbal-is-fijn | 05-07-18 | 13:28

George W. Bush, niet onaardig.

E-Burke | 05-07-18 | 13:37
-weggejorist-
De musso linie | 05-07-18 | 13:48
▼ 1 antwoord verborgen

Ik dacht even dat die namenlijst na 'Met onder andere' dat het een grap betrof.

Fiasco | 05-07-18 | 13:05

REAGEER OOK

Uitgelezen op GeenStijl? Abonneer je op de Nijman-Nieuwsbrief.
linktips: Kansino. Hét online casino van Nederland.
Bookmakers | Online casino overzicht | Bookmakers Nederland
Online Casino | Online casino Nederland | LOESOE - nieuws en entertainment
Online Casino Top 5 | Casino bonussen | CoinMart
online bookmakers in Nederland