Toch weer Turkije-advertentie in de @Volkskrant
Lekker je fatsoenlijke lezertjes naar een fascistisch land sturen!
Vandaag paginagroot in het Volkskrantje. Een advertentie van Corendon om met de hele familie naar polsbandjes-resorts in Turkije af te reizen. Met het broeikasvliegtuig, uiteraard. (Aanbiedingen door ons van zwarte blokjes voorzien -red.) Het is weer om projectielvomerend te kokhalzen hoe weinig de fatsoenlijke Volkskrant aan principes heeft. Reclame maken voor een zwaarfascistisch land, dat rechters, leraren, academici, studenten en baby's (preventief) in de gevangenis flikkert. Maar ja, de keurige Persgroep-schoorsteen moet roken, en de honoraria van Volkskrant familie-kanjers als Sheila Sitalsing, Bert Wagendorp en Peter de Waard betaald. Prettige dag verder, huisgenoot P. & de groetjes aan Loes.
Social
Reaguursels
InloggenWaarom kan die vader niet zelf voor zijn kind zorgen nu zijn vrouw in de bak zit?
Ongelooflijk dat die onbeschaafde moslims hier gaan uitmaken hoe de onbeschaafde moslims daar onderdrukt moeten worden door een malloot.
Toch lees ik de VK wel graag al was het maar om elke week te zien of Silvia Witteman eensl van dikte van de pagina rolt.
Sommer is wel erg ok.
Godverdomme.
Nu snap ik waarom de gevangenissen hier leeg staan, Nederland wil een voorbeeld geven aan Erdogan hoe het moet, zelfs criminelen van islamitische afkomst zijn hier WEL veilig.
Is het niet een goed idee ter bevordering van de Nederlands Turkse vriendschapsband om wat van die turkse gevangen in Nederlandse gevangenissen te plaatsen, anders staan ze toch maar leeg. Justitie in Holland maakt zich niet zo druk over al loslopende misdadigers hier, en het is goed voor de werkgelegenheid
Eén keer in Turkije geweest. Lekker makkelijk all-in. Vooral de kleintjes vonden het tof dat ze konden eten wat ze lekker vinden, en ik geen gezeur daarover in restaurants. Maar nooit meer.
Er kon geen lachje af van het bedienend personeel. Op zich niet erg, maar naar mijn dochter (toen 11 jaar) lachten ze héél vriendelijk. Dat dan weer wel. En dat is geen leugen.
Bij de douane kreeg ik van de onderuitgezakte en boos kijken functionaris mijn paspoort, na controle, toegegooid. Welkom met je centen in Turkije, dacht ik sarcastisch. Ook leuk op het terras bij het strand: Turkse toeristen. De vrouw in een dun vrolijk gekleurd ruimtepak gehuld, met elastiek om het gezicht, de polsen en de enkels. De man in zwembroek had zich zo geïnstalleerd dat hij zich goed kon verlekkeren aan de kechs in bikini. Moeten ze zelf weten (ook die vrouw die bij 40 graden in het plastic gaat zitten), maar ik hoef het nooit meer te zien.
Maar goed, ik hoor heel enthousiaste verhalen over Turkije als vakantieland, dus zal wel aan mij liggen, of ik heb pech gehad.
En dan de Russen nog. Die lijken gek op aardbeien te zijn.
Voor de rest, dezelfde ervaring gehad.
Nee hoor ik heb aan een soortgelijke horror ervaring een "eens maar nooit weer" syndroom overgehouden. Bij 35 graden plus loop je langs een winkel en dan is het "pssst leren jas kopen" of andere rommel die je niet nodig hebt. Als je dan niet reageert of vriendelijk zegt geen interesse te hebben krijg je een hele scheldkanonnade naar je hoofd. Hoe anders is dat in landen als Spanje of Griekenland. In Turkije ben je een kuffar met een dikke beurs, niets meer en niets minder. Bij een geboekte excursie werd halverwege onverwacht en onaangekondigd een bezoek gebracht aan een grote juwelier. Daar moesten wij naar binnen. Niets nodig zei ik nog, maar toch hup naar binnen geduwd. "Just a tour, you don't have to buy anything" zei de reisleider meteen. Dus wij plichtmatig een rondje gemaakt door die zaak en zsm op zoek naar de uitgang. Werden we tegengehouden door beveiligers. We MOESTEN iets kopen al was het maar zo'n stom geluksoog a € 25 per stuk. Toen ik duidelijk maakte daar niet van gediend te zijn werden mijn vrouw en ik door diezelfde beveiligers letterlijk de zaak uitgesmeten. Leuke excursie was dat! In de dagen erna nog meerdere andere ergernissen en WTF ervaringen gehad die ik daarvoor en daarna in geen enkel vakantieland meer heb meegemaakt. Dus voor mij nooit, maar dan ook nooit meer Turkije!
Een baby heeft natuurlijk geen idee of die muren van een cel zijn of van het slaapkamertje; zolang mama maar in de buurt is, is het leven goed.
Beeldvorming, maar de verkeerde.
Erdogan is een rampenplan; ik heb geen baby nodig om dat te weten.
Intussen is Trump van mening dat de kinderen samen met de ouders mogen worden opgesloten; de wereld wilde dit immers. Hij heeft geluisterd naar zijn vrouw, en de Obama-reglementen ongedaan gemaakt.
"broeikasvliegtuig" Haha... geweldige vondst weer.
"iemand die vochtig tussen haar benen wordt van Hillary Clinton en zich voordoet als het moraal geweten van de Nederlandse ouwehoer shows moet je niet serieus nemen."
@ litebyte | 21-06-18 | 14:25
Inderdaad, maar alle deug-worden "vochtig" van het deugen van Hillary, immers:
"Hillary Clinton Promotes Fundraising for Illegal Border Crossers"
www.breitbart.com/big-government/2018/...
In Turkije weten ze dankzij meerdere genocides en massale verjaging van niet-Turken alles over zuiveren. Ze deden dat zelfs in 1974 nog eens op Europese bodem. Recentelijk is die kennis weer eens opgefrist met een grootscheepse zuivering onder de anti-Erdogan aanhang.
Zo de waard is kent hij zijn gasten en vandaar ook die geplande nep-campagne over de PVV van DENK. Maar goed, inderdaad schandalig dat de in de oorlogsjaren nog anti-fascistische Volkskrant het fascistische Turkije economisch wil helpen door toeristen voor hen te werven.
Zoektip: Christelijke kerken in turkije.... Google t, en noem het fascistme.
www.trouw.nl/home/turkije-bouwt-voor-...
1974 ? Weet u van de terreur van EOKA-B ? De Turken hadden het volste recht om op grond van art IV van en.wikipedia.org/wiki/Treaty_of_Guara...) in te grijpen. Dat ze er bleven is een ander verhaal.
Gaat Jinek nu die idiote Turken van DENK uitnodigen om die wantoestanden in Turkije te bespreken, of blijft ze inhakken op Trump?
Iemand die vochtig tussen haar benen wordt van Hillary Clinton en zich voordoet als het moraal geweten van de Nederlandse ouwehoer shows moet je niet serieus nemen.
Hoeveel turken, journalisten politici enz. vieren hun 'vakantie' nog steeds in een turkse gevangenis vanwege die zg coup tegen erdogan?
Dat zijn er duizenden. Over de situatie in die gevangenissen hoor je niemand. Net zoals in Noord Korea.
de ophef in de grachtengordel is eventjes zo groot dat iedereen te verlamd is om te tweeten.
Die EU-gevangenissen illustreren weer glashelder de gemeenschappelijke waarden waar eurofielen het zo vaak over hebben. Ze schamen zich er niet eens voor. Sterph deaud, stelletje totalitairmongolen.
Geen kritiek op Erdogan want dan komen er duizenden kansloze de zee over en gaat dat Merkel en Macron de kop kosten. Zo houd Erdo met dank aan Prutte ons al 3 jaar in de houdgreep.
Proefballonnetje voor het avondland.
Nietszeggende advertentie-fittie in media-lalalaland.
Vakantieman, ben ik al bruin (lees fascistensteuner):
www.volkskrant.nl/nieuws-achtergrond/...
Bij de volkskrant hebben ze hun achterban feilloos in de smiezen www.youtube.com/watch?v=pz68VB6RNrI Petje af!
Maar die polsbandjes-resorts is toch niet Turkije? Dat is een enclave van Rusland, Nederland en wellicht Engeland.
Enige tijd geleden was er een hoop te doen over dat trieste adverteerdersbellen. Nu gaat GS huilen over advertentie in de Volkskrant. Hou toch op, redactie Volkskrant staat los van de advertentie-afdeling. En ja, ook ik heb de schurft aan islamofascist Erdogan en ben niet bepaald dol op de Volkskrant.
Het verschil is dat de Volkskrant Deugen als een groot goed in het vaandel heeft geschreven - en GS niet.
Wie zo enorm Deugt kan geen steekjes laten vallen, zoals reclamegeld aannemen van gevaarlijke dictators.
Weeffouten in Groot Deugen zijn nieuws.
Toedels.
Ik snap wel dat Turkije populair is. Je mag niet meer naar Italië want die weigeren dobbernegers en dat is een doodzonde volgens de Volkskrantredactie. Zelfs duitsland is twijfelachtig.
Klopt. Het valt ook allemaal niet mee.
UK mag niet wat Brexit.
Belgie mag niet want sws minderwaardig.
Oostenrijk mag niet want populisten wonnen.
Spanje mag niet want Catalonie doet opstandig.
Italie mag niet want ze weigeren dobbernegers.
Alles wat oostenlijker mag niet want die bouwen hekken.
Verder weg vliegen mag niet want slecht voor miljeu.
Bovendien is US fout want Trump en de rest van de wereld spreekt geen Engels en heeft geen NL campings etc.
Vakantie in eigen land mag niet want is voor klootjesvolk en paupers.
Blijft alleen Duitsland over. Allemaal naar het Oosten! Met de trein want groen!
Welkom!
Lijkt me een prima land voor een EU-lidmaatschap, dat Turkije. Daar moesten we nou eens de banden mee aanhalen ipv met die walgelijke VS van die walgelijke vent, die Trump.
Dat gebeurt ook. Islamo-fascistisch Turkije is een strategische bondgenoot en geestverwant in de komende oorlog van de EU tegen de VS, Rusland, China, en de Europese volken.
@Indoneesje, Feynman,
Jullie verwisselen platform en adverteerder. Als de Volkskrant aardige artikelen schrijft over landen waar mensenrechten worden geschonden, of geen probleem maakt van misogynie en racisme, heb je aanleiding om adverteerders op te roepen tot een boycot.
Oproepen om een medium te boycotten vanwege hun stomme advertenties is ook stom. Boycot dan de adverteerder, niet?
Ik meende dat VK ook opriep om GS te boycotten i.p.v. Grolsch.
Niets mis mee om een stel gevaarlijke, hypocriete propaganda schrijvers met hun eigen argumenten om de oren te slaan. Het is zelfs wenselijk om dat te pas en te onpas te bijven doen, totdat de Volkskrant-extremisten excuses maken en boete doen voor hun hetze.
Linkse mensen zijn niet eerlijk. Ze zeggen juist van wel, maar ze zijn het niet. En dat is altijd zo geweest. Ik heb heel mij leven naar ze moeten luisteren. Naar de niet rationele argumenten. Ik haat ze, en dat komt niet meer goed.
Hoe linkser iemand zich profileert, hoe asocialer de betreffende persoon in real life is.
Als ik op de fiets stap(zeer milieuvriendelijk) en ik trap ff 3x hard, zit ik midden in een Turken wijk.Daar heb ik Cor,nog Don,of de Volkskrant voor nodig.Ik trap nog harder om die wijk weer uit te komen,dat dan weer wel.
Ik zou lachen "ik trap nog harder om de wijk weer uit te komen" als het niet zo super triest was.
Achja... als het om geld gaat zijn de idealen van NL ver te zoeken. Vriend van mij, die ik toch hoog heb zitten, net terug uit Turkije, lekker goedkoop nu.... polsbandje om en gaan. Zu kotsen.
"Geld dat stom is maakt recht wat krom is". Ik ben al 20 jaar (sinds het overlijden van mijn echtgenoot) niet meer met vakantie geweest. Al zou ik - al was het een heel jaar - gratis naar welk dan moslimland ook, met vakantie kunnen gaan dan zou ik nog thuis blijven.
De islam neemt ons land - en Europa - over en dan gaat men dat bevorderen door die landen te spekken met vakantiegeld? Wat een horror!. En dan heb ik het nog niet eens over de zogenaamde 'christenen' die daaraan mee doen, terwijl hun geloofsgenoten in die landen vervolgd en vermoord worden. Is er dan helemaal niemand meer met een geweten en/of principes? Is het dan werkelijk zo dat de Nederlanders voor het merendeel egoïst is geworden: 'als IK het maar goed heb, wat kan mij de rest schelen'? Ikke ikke en de rest kan stikke.
Behalve als er weer eens een actie op touw wordt gezet, dan geven ze gul want dan kunnen ze weer heel even de deugmens uithangen.
Heb het al jaren gehad met turken. Dan ga ik mijn zuurverdiende vakantiegeld toch niet besteden in hun land. En sinds Erdo-dictator mij als Nederlander flink beledigd hebt boycot ik dat land en alles qua producten uit dat land. Het is net zo'n dictatoriale staat als Noord Korea. Maar dat mag niet gezegd worden want de EU en Navo heeft dat land nodig.
Zelfde advertentie staat in de Telegraaf. Wat errruggggg!11!!!!!
Ook boycotten!
De Telegraaf heeft al eerder in de geschiedenis aan de foute kant gestaan. Niets nieuws dus.
Hypocriete lieden. Wel hoog van de toren blazen of op hard op de trom slaan als het om Rusland gaat. Ja ja, dan geven de deug-meneertjes, vrouwtjes, genderneutralen, onzijdigen wel thuis. Rusland he. Turkije, Saoedi Arabie, Iran, de Verenigde Emiraten, Qatar, geen enkel probleem. Nothing to see, mensen, gewoon doorlopen met zijn allen. Walgelijk.
dan graag ook een ban voor alle reaguurders die ooit naar Turkije zijn geweest, nooit begrepen wat je daar te zoeken hebt.
Ik ben er geweest. En ik geef je gelijk. Zo'n resort. Binnen de muren van het resort is de hel, want alles is daar Russische. Buiten de muren is het nog erger. Mannetjes zonder tanden die tapijten verkopen en je 'my special friend' noemen.
Problematisch is dat de bakermat van onze beschaving daar ligt, die helaas in een ver verleden door Ottomanen op Grieken en Romeinen veroverd is. Constantinopel, Pergamon, Ephesus om er een paar te noemen.
En Troje niet te vergeten.
Ik ben 2 jaar geleden naar Turkije gegaan. Zeer interessant geweest. Goed eten, lekker weertje. En op een paar Turken na heb ik veelal onvriendelijke en levensmoeie Turken gezien. Verder was het buiten de muren van het resort één grote aftandse rotzooi. Moeten ze zelf weten natuurlijk, maar het sterkte mij wel in mijn gedachten dat het cultuurverschil met ons Westen wel heel groot is. Mijn advies aan Turkije is om te stoppen met de export van haar inwoners en wat 21e eeuw te importeren om er een mooier en welvarender land van te maken. Die potentie heeft het namelijk wel.
Ruim 12 jaar geleden paar keer op vakantie geweest.Was toen een wereld van verschil daar vergeleken met nu.
Leuke vakanties gehad maar daarna Amerika ontdekt.Dat is pas een prachtig land met al die verschillende natuurparken en grote verschillen per staat.Zou nu niet eens meer gratis naar Turkije gaan met die Erdogan aan de le iding is het land terug naar de middeleeuwen
Waarom naar turkije? Het barst hier van de turken, ze zitten zelfs in ons nep-parlement. Onze verkeersborden zijn zelfs al geschreven in het turks.
Goed zo GeenStijl! Blijf ze trappen, dat misselijke ‘deugvolk’.
werden ze maar is getrapt.
Kijk, soms wordt EU geld wel goed besteed: gevangenissen in niet EU-landen.... Ok, ik geloof het niet helemaal van twitter.
Het gerucht doet de ronde dat Hertzberger @ Co ondertekenaars van een boycotbrief tegen de Volkskrant aan het verzamelen is... NOT belangrijk genoeg, mensenrechten.
Hier slaat GS echt TOTAAL de plank mis. Dit heeft niets, maar dan ook echt NIETS, met het regime in Turkije te maken! Dit is gewoon een normale advertentie die ook in andere dagbladen en door andere reisorganisaties geplaatst had kunnen worden. Ik heb een hoge pet op over GS berichtgeving, maar nu draaien ze door.
Dat krijg je als DWDD van de buis is.
Wat is uw functie bij Corendon, als ik vragen mag?
Hi Cor! (Waar is don?)
Met zulk soort redenaties zal iedereen zich eens moeten gaan afvragen of je het gekozen vakantieoord dit jaar wel moreel kan dragen.
Idd, maar veel reaguurders papegaaien graag wat de redacteurs vinden.
Dan ook niet meehuilen met de klimaatindustrie en stoppen met vliegreizen promoten.
@Knufter: geef me 1 aanwijzing uit mijn reacties waaruit blijkt dat ik dat doe of zou doen. Of loop je gewoon willekeurig popi te roeptoeteren?
Daddy1968 | 21-06-18 | 12:38
En nog steeds sterven meer mensen door keukentrapjes dan door aanslagen. Zo kan je elk discussie platslaan. Maar het blijft een slecht argument. Het gaat erom dat de Volkskrant een boycot tegen GS steunt maar blijk geeft lekker selectief te zijn als het om morele kwesties gaat. Turkije is namelijk een zeer duidelijk fout land. Als je eenmaal met het vingertje gaat wijzen, kun je die terug verwachten.
@Deflatiemonster: ik heb je bericht 10x gelezen maar ik snap nog steeds niet welk punt je wilt maken over mijn oorspronkelijke bericht of over mijn reacties. Ik weet dat voor sommigen begrijpend lezen moeilijk is, maar om er dingen bij te gaan verzinnen is nieuw voor mij. Stick to the point!
Die advertentie heeft alles, maar dan ook echt ALLES, met het Turkse regime te maken. Met een vakantie naar Turkije lever je financiele steun aan het regime, en, erger, aan de kwaadaardige Turkse bevolking die dit regime geinstalleerd heeft.
Daddy1968 | 21-06-18 | 12:50 ik heb het over vk niet over jou. Vk staat altijd voorop als het om klimaatdeugen gaat
Daddy1968 | 21-06-18 | 12:59
Gewoon blijven proberen met begrijpend te lezen.
OK, duidelijk, ik heb mijn vakantie in NL geboekt maar die ga ik direct cancelen. Ik wil absoluut geen (financiële) steun leveren aan het Pinokkio regime hier binnen Nl, laat staan dat ik wil dat mijn toeristenbelasting gespendeerd wordt aan kwaadaardige linkse groeperingen die dit regime mogelijk maken, de gedachte alleen al doet mij huiveren :( :( :(
Nu echte argumenten graag zonder papegaai-gedrag.
Knufter | 21-06-18 | 14:07 VK? Klimaat? Ik heb beiden niet genoemd! Stick-to-the-point als je inhoudelijk op een reaguursel reageert!
Ik heb mijn punt gemaakt en ik stop mijn deelname aan deze discussie. Ga nog lekker nababbelen :) :)
"Nederlandse toeristen gaan massaal weer op vakanties naar landen als Turkije en Egypte.." Stelletje idioten.
www.metronieuws.nl/in-het-nieuws/het-...
Ik hoop dat het een hit wordt. De A6 is al druk genoeg tussen eind juni en begin september. Mijdt Frankrijk, go Corendon.
Schuldig ben ook paar keer naar Egypte geweest.
Heerlijk strandweer in de winter.
Goede all inn hotels.
Maar vooral dat snorkelen in Marsa Alam is prachtig.
Een keer na Luxor geweest en dat was zo facinerend.
Nog paar keer terug geweest maar nooit meer de piramides durven te bezoeken.
Egyptenaren zelf moet ik niet.
Op het resort vriendelijk want je bent hun inkomen.Er buiten in de middeleeuwen op ezels en zwaar gesluierd.Privechauffeur wilde me niet laten plassen behalve bij een veilige stop in de woestijn.Bij uitstappen zou ik gelyncht worden vertelde hij vrolijk.Bij mijn vraag waarom?Westers en blond haten ze.Zelfde chauffeur had een meldplicht bij de zwaar bewapende checkpoints van het leger onderweg binnen paar uur elk uur opnieuw zodat al quaida je niet ontvoert.
Uiteindelijk besloten om mijn centjes daar ook maar niet meer uittegeven
Gaan we het nog hebben over het "klimaatakkoord"?
verenoflood.nu/klimaatakkoord-linkse-w...
Kost een paar centen, maar dan heb je ook niks.
Gelukkig heeft Didi Samsom wel weer een baantje gevonden....
Wel lekker Trump bashen omdat kinderen vastgezet worden maar hierover is het weer oorverdovend stil.
Van een wijs en beschaafd persoon verwacht ik het minder snel dan van erdogan, die geeneens moeite doet om zich als een mens te profileren.
En het een sluit het andere niet uit natuurlijk.
Maar wat zouden ze nu nog bij corendon betalen voor zo'n soort grote landelijke advertentie? 1200 euro?
Dat zal wel heel wat meer zijn dan 1200 euro.
De volkskrant en andere linksche media bepalen wanneer onrecht recht is en wanneer niet. Trump doet het is slecht. Erdo Turk is goed. Kan me trouwens niet voorstellen dat er nog lieden zijn welke de mainstream kranten serieus nemen.
Ik ben tamelijk hard maar die baby raakte me. Emo tv van RTL een podium op GS. Is dit nou de verwijving van GS of de verwijving van mezelf?!
Nee hoor, is gewoon mededogen. Kennen ze daar niet.
het is de verwijving van je vrouwelijke kant. En dat is goed. Het zou erger zijn als je mannelijke kan verwijft, en je vrouwelijke kant vermand, Dan wordt je een lesbische vrachtwagenchauffeur.
Cornelis! Wat mij aangaat is dit de comment van de dag. Hahahaha. Dank u.
lesbische vrachtwagenchauffeur. HAHA!
De hardwerkende Turken en (veelal buitenlandse) ondernemers die je treft door een boycot van hun land als vakantiebestemming, kunnen doorgaans niet zoveel doen aan de misstanden die binnen Turkse grenzen plaatsvinden.
Ik zou het ook niet zo leuk vinden als ik door een buitenlander wordt aangesproken op het wangedrag van de VVD.
Dat gezegd hebbende: Turkije is een groezelig kutland, waar alles nep is.
Ik snap niet dat mensen daarnaartoe op vakantie willen.
Uh wat dacht u van goedkoop.
En dan te bedenken dat u nog het meeste betaald voor de vliegtickets hotels/resorts moeten het met de restjes doen. (schaamteloos uitknijpen voor een zo goedkoop mogelijke vakantie)
Juist, en de opbrengst van die vliegtickets komt ook al niet ten goede aan Turkije (even afgezien van landingsrechten).
Die hardwerkende Turken mogen elke paar jaar naar de stembus, en daar stemmen ze massaal en stelselmatig op schuimbekkende massa-moordenaars.
Dat ze zich dood werken na een welverdiend sneu en ellendig bestaan.
En dan sluit Turkije midden in de zomer de grenzen. Zitten ze allemaal vast in dat land.
Strak plan. s Zomers zit de helft van de dubbele paspoortiërs daar en die mogen van mij daar blijven.
Is op dit moment inderdaad geen land waar een verstandig mens naartoe gaat. Oh, je komt er wel in, maar als je zo dom bent om een grote waffel op Facebook of Twitter over Erdolf te hebben moet ik nog maar zien of je bij het uitchecken niet even apart wordt genomen voor een kort gesprekje. Zijn zat andere landen waar het wel goed toeven is.
Tja, de Volkskrant geeft ruim baan aan mensen die adverteerders van GeenStijl er op gingen wijzen dat GeenStijl fout is want extreem rechts. Redelijk terecht dat GeenStijl de Volkskrant, de krant van het 'goed' volk erop wijst dat hetzelf dus schijnbaar loopt te adverteren voor reisjes naar Turkije. Gelukkig nog nooit een voet gezet in Turkije.
Als je deugd gelden heel veel principes niet. Daarnaast is vakantie in Turkije gewoon goed, want anders zakt het land nog verder weg in armoede en armoede is de enige reden voor de huidige steun van het, overigens keurig democratisch gekozen, regiem.
De maat nemen dat doe je bij mensen die niet deugen.
En de Volkskrant en medewerkers deugen niet, dus gs doet het goed.
Kom op, GeenStijl. Zelf in wanhoop over het niet halen van de referendum-handtekeningen een oproep in het Turks te publiceren, en dan nu dit item?
Massa's toeristen (waarschijnlijk ook reaguurders) gaan naar Turkije op vakantie en zullen zich daar echt niet druk maken over de politiek. Gaat GS dan nu ook actie voeren tegen reizen naar Amerika?
Nee, vóór, want ze zijn voor Trump.
Mensne et iets van eknnis gaan NIEt op vakantie naar Turkije. gewoon een principe kwestie lijkt mij. Net zoiets als in 1943 naar Duitsland op vakantie gaan omdat het zo lekker goedkoop is met al die gratis dwangarbeid van krijgsgevangen en joden.
"Mensen met iets van kennis".....
Waarom zou je in hemelsnaam actie voeren tegen reizen naar Amerika, omdat je wappie bent?
Die selectieve verontwaardigde hypocriete Volkskrant (Persgroep) toch!
Corendon en Volkskrant. Dat zit wel snor!
Bloksnor.
Iemand noemde ooit de Volkskrant "het bloed in de ontlasting van een darmkanker patiënt". Een betere samenvatting van die linkse vulles krant bestaat er niet.
Dit soort vergelijking is uiterst pijnlijk voor mensen met kanker. Misschien kunt u daar eens over nadenken.
De Volkskrant heeft al jaren niets meer met links te maken. Ja voor bejaarden wel die deze krant ooit eens 15 jaar geleden zagen (lazen)
Dit soort vergelijking is uiterst pijnlijk voor mensen met kanker. Misschien kunt u daar eens over nadenken.
Mannes | 21-06-18 | 12:25
Nee. Mensen met kanker worden hierdoor niet aangesproken, tenzij ze zich aangesproken voelen, maar dat doen ze zichzelf aan..
De typisch Nederlandse hobby om mensen die harde woorden durven te gebruiken vervolgens eens schuldgevoel aan te praten, werkt bij mij sowieso niet.
Wacht maar tot je een dierbare aan de ziekte verliest. Ik ben iig 'om' en al dat gekanker is gewoon ontzettend fout. In real life kan je een klap op je bek krijgen.
Nou nou, wat een stoere woorden van eierbal.
Tis wat zo achter je schermpje.
@Mannes
Hoezo? Denkt u dat darmkankerpatienten trots zijn op het bloed in hun ontlasting, of daar een emotionele band mee hebben? En waarom denkt u namens alle mensen met kanker te spreken?
Echt een schandalig niveau hier.
"Ja maar ""iedereen"" scheldt met kanker dus is het normaal" aldus geepies die het vocabulaire van een uitgedroogde ui hebben. Als "iedereen" zich met benzine overgiet en zich in fik steken, doen zij dat dan ook? Want het is normaal? Nee, schelden is niet normaal en enkel een uiting voor als de woorden en argumenten op zijn. Of nooit in die geesten hebben bestaan. Dan maar hopen dat ze zelf snel aan de chemo mogen. Kijken hoe leuk dat wel niet is.
Fascisten ontmoeten graag fascisten.
Antifa meet Ankara
En hier gaan vier gevangenissen dicht , gewoon omdat het kan en Nederland steeds veiliger aan het worden is . Jawel : www.noordhollandsdagblad.nl/hoorn-enk...
Zou je prima "vluchtelingen" in kunnen opvangen, uit gebieden die gewoon veilig/veilig genoeg zijn, in afwachting van hun repatriering.
de schoorsteen moet blijven roken bij de Volkskrant .......... maar zo kan men zich daar enorm ongerust maken over Baudet en Wilders ;-)
Weet u waar de schoorstenen ook bleven roken?
( vrij naar Eierbal )
Turkije komt naar u toe deze zomer! Of was het Afrika?
Zoveel mooie plekken in de wereld én het binnenland. Om je spaarzame vakantiedagen te slijten in een door Efespils vertroebeld all-in spiegelpaleis van een fout land. Per 5 kilometer landinwaards ga je 500 jaar terug in de tijd.
Ben je dan wereldvreemd, bekrompen of gewoon dom? Of een combinatie daarvan?
LOL dat de lezers van de Volkskrant dus van dit soort Corendon-tokkies zijn die voor een paar meier twee weken all-inclusive in Turkije in zo'n overvol hotel gaan zitten/liggen zuipen en snuiven. Gefeliciteerd. Als dat je publiek is, dan ben je af.
Kappen net het benoemen van partners en gezinsleden als huisgenoten.
Huisgenoten zijn mensen waar je geen familiale of partnerrelaties of uitbreidingen daarop (extended family, samengestelde gezinnen) hebt, maar zijn bijv medestudenten, mede-(anti-)krakers, etc.
Geld spreekt een andere taal dan de deug taal
Soms hebben ze verdomd goeie tolken.
Daar is het Turkse regime erg goed in. All inclusive familiekanjergevang.
Turkije gaat zich steeds meer richten op de welgestelde Saudi's en Koeweiti's
De Volkskrant (vrij naar Oscar Wilde): "Ik heb heel veel principes, en ze zijn allemaal te koop"
Dat van die baby's in de gevangenis (bij moeders) is bijkans een stuk humaner dan wat er in de US gebeurt. Sure het is klote voor die vader maar het lijkt me voor de ontwikkeling van een 6 maanden oude baby (welke het wereldje om zich heen toch nog niet begrijpt) een stuk belangrijker om door moeders verzorgd te worden ook al is dat in de gevangenis. (soortgelijke regeling kennen we hier overigens ook)
ik reed net langs een kleuterschool en zag tot mijn grote verbazing dat die kleine kinderen ook achter grote hekken aan het spelen waren.
In Nederland worden er met goedkeuring van o.a. de vvd (supported door die dikke dijkhof) meisjes van 9 uitgehuwelijkt aan mannen van 40+ met snor en bierbuik.. Dan is een kind in een kooi nog humaner.
Trump heeft gisteren een decreet getekend dat de gezinnen niet meer worden gescheiden, mogen nu zoals jij mooi vindt samen in de gevangenis.
Als MSM net zo fel berichtte over Turkije als over Trump, zou Erdogan dag in dag uit het nieuws beheersen. Over mensenrechten schendingen gesproken.
Mark_D_NL | 21-06-18 | 12:12
Fake nieuws.
Ook nog nooit een baby of kleuter gezien die, bij het zien van de geneugten van de islam, blij kijkt of uitroept: 'o wat leuk!'
De echte Stolwijker; Fakenews?? oh ja?
verenoflood.nu/pvda-vvd-gl-en-kuzuoztu...
Wat in de VS gebeurt?!
Allereerst nemen daar ouders, uit een veilig land, Mexico, mee op een onzekere, onveilige en illegale trip.
En wanneer ze opgepakt worden, dan worden de kinderen van de ouders gescheiden op basis van beleid uit Oeboema's tijd.
Trump wilde dit al langer stoppen, maar werd hierbij tegen gewerkt door de democraten en lost het nu alsnog op middels een presidentieel decreet.
De vrouw uit het filmpje is een "politiek activiste". Nu zou ze zomaar een terroristische communist kunnen zijn, maar iets doet mij vermoeden dat ze vooral iets te duidelijk heeft getoond niet gecharmeerd te zijn van de koers die de oppersnor voor heeft met haar vaderland. Het land van gaar kinderen.
En daae zat je dan, in de bak als 1-jarige, omdat je moeder niet de juiste mening heeft.
Humaner?! De peop in je ogen is nog humaner dan Turkije in 2018.
Het zijn vooral economische migranten die vanuit Mexico naar de VS willen, geen politieke vluchtelingen, geen homo's die met de dood worden bedreigd, geen Joden, Christenen of Moslims die worden gevolgd, gewoon gelukszoekers. En dan moet je jezelf als ouder afvragen of het wel kies is om met je kind de illegaliteit in te gaan, met alle mogelijke gevolgen van dien. Als je wordt gepakt ben jij namelijk niet alleen het bokje, maar ook je kind. Dat gezegd hebbende, dat scheiden klopt natuurlijk niet, voor zover mogelijk moeten ouders en kinderen samen worden ondergebracht voordat ze worden uitgezet. En als dat dan in kampen en barakken gebeurt, sja, dat is dan je eigen schuld. Je had ook gewoon voor een werkvergunning kunnen kiezen ( en als je die niet krijgt heb je de VS ook niets te bieden. Zo simpel ligt het ). Illegaliteit moet m.i. nooit beloond worden, dat is namelijk een tik in het gezicht van iedereen die zich wel netjes aan de wet houdt, netjes op zijn beurt wacht en het spel volgens de regels speelt.
@ normanius
Nederlandse Turkenapologeten die Amerika de maat nemen, kolderiek en potsierlijk.
De Volkskrant weet wat goed voor de burger is. Zelf deugen tot achter de komma, en dan via deze advertentie nog even Erdo figuurlijk fisten. Wat een zeldzame kutkrant en wat een losers dat ze het zelf nog niet door hebben.
Doorstart van de Volkischer Beobachter wellicht, die Volkskrant? Dwepen met foute lieden en zelf anderen de maat nemen.
Wat een gezeik. Zouden jullie bij GS advertenties weigeren? Stuur anders een brief naar de Volkskrant of schrijf een opiniestuk welke landen je niet mag bezoeken om te deugen.
oeps.. U schaamt zich voor uw resort boeking in turkland? 5 sterren lauw bier zuipen is ook zo aantrekkelijk..
Je mist misschien een stukje historisch perspectef. Het is een knipoog aan deze poging van de Volkskrant op de persvrijheid aan te vallen. www.bd.nl/loon-op-zand/rel-met-advert... en de vrouw te dwingen tot louter zedelijk gedrag. Een soort boerka-light vanuit de linkse kerk. www.dumpert.nl/mediabase/7122437/1d9b...
Toch gaf de volkskrant ruim baan aan mensen die adverteerders erop gingen wijzen dat GeenStijl niet deugden.
Volkomen terechte kritiek van GS op de Omvolkingskrant.
Mensen aanmoedigen om naar een islamofascistisch land af te reizen omdat je daar zelf als krant wat geld voor ontvangt, is principeloos, immoreel en infaam.
Ik sta achter je. En ik ben 50... Ik heb zin om te zeiken. Helemaalniet, zo denken jullie..
REAGEER OOK