Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

DWS is een compleet vercrackte allochtonenclub

hoempa hoempa hoempa dws

Arm DWS. Ooit een roemruchte club. Rob Rensenbrink. Piet Schrijvers. Jan Jongbloed. Rinus Israël. Landskampioen. En nu is er alleen nog de naam.

Lezen we bij AT5: "Amateurclub DWS heeft deze week de club moeten sluiten wegens intimidatie en bedreigingen door een groepje leden. Een aantal mensen is inmiddels geroyeerd of op non-actief zijn gesteld maar stopten niet met intimidatie. Volgens het bestuur van de club heerst er een angstcultuur. Deze week zouden er selectiewedstrijden voor jeugdteams op het complex worden gespeeld, een week die voor veel spanningen zorgt." Laten we het beestje maar gewoon bij de naam noemen: DWS is een compleet vercrackte allochtonenclub geworden. En nee Sylvana, dat benoemen is geen racisme. De club is namelijk compleet vercrackt en er spelen alleen maar allochtonen (*, *). Erelid Jan Hobby in 2009 in Het Parool: "Ik wil niet discriminerend zijn, maar negentig procent is allochtoon en zij leveren zelden vrijwilligers. Het heeft ook effect op de toeschouwers. Zij haken af. En waar zijn de familieleden van de voetballers? Ik zie ze niet."

We lazen al ergens dat het Nederland onder druk zet. Enfin, voetballen tegen DWS is altijd gedoe en gedonder. Het is altijd tuffen en zuigen en hakken en zagen en gemeen. Nu zijn die vreselijke bedreigingen waar de club nu mee kampt natuurlijk van een andere orde, maar het probleem heeft dezelfde wortels. Cultuurverschillen, moeite met gezag, haantjesgedrag, verschil in opvoeding, totaal geen binding met de vereniging en kaboem. Het is PRECIES zoals Johan Derksen het in Voetbal Inside verwoordt, al is Johan Derksen uiteraard een racist en heeft hij geen verstand van voetbal. Sterkte aan alle mensen met een DWS-hart en jammer dat die grote meerderheid het weer eens verpest voor die kleine minderheid.

Reaguursels

Inloggen

Waarom willen Mo en zijn vriendjes eigenlijk voetballen? Dat is toch zo'n vreselijke koloniale sport van die vreselijke Britten?

Schalke hat paar jaar geleden nog een ludiek couplet over Mo in het clublied. Werd lange tijd gedraaid in het oude stadion en luidkeels meegezongen. Mag inmiddels natuurlijk ook niet meer.

Reaganmania | 31-05-18 | 22:01

Negerts en murken

IndoFortuyn | 31-05-18 | 21:12

Derksen volkomen gelijk, wat een kei van een vent

Rene046 | 31-05-18 | 20:45 | 1

Alleen stemt hij D'66...

Reaganmania | 31-05-18 | 22:02

Iedereen die wel eens een kort broekje heeft aangetrokken en op het veld is gaan staan in de Amsterdamse voetbalvelden, weet hoe 90-100% mocro/turken clubs werken. Staan ze voor zijn ze je beste vrienden. Staan ze achter dan begint de ellende al. En niet alleen op het veld, ook de toeschouwers doen mee. Overigens staan in de lagere klassen een hoop geschorste spelers op het veld bij zo'n club, op iemand anders zijn spelerspas natuurlijk. Wordt toch niet gecontroleerd.

Daarnaast publiek geheim dat elke 90-100% mocro/turkenclub er bijna geen vrijwilligers zijn en er gesjoemeld wordt met subsidies en soms domweg witgewassen. Of dat bestuursleden in het criminele zitten. Zoals die voorzitter van algemeen amateur kampioen Turkiyemspor jaren geleden (al lang geliquideerd overigens).

Dit is al decennia zo en daar verwijst snorrie ook naar. Alleen het roomwitte knvb kijkt weg net als de gemeente.

En voordat provincialen en jaloerse Rotterdammerts beginnen te vitten: dit is in alle (midden)grote steden in de randstad al jaaaaren een ding. Ja ook in Rotterdam. En in de provincie zijn kamper clubs waar je ook liever niet tegen speelt...

Graaf_van_Hogendorp | 31-05-18 | 19:53

“jammer dat die grote meerderheid het weer eens verpest voor die kleine minderheid.”, dit geldt inmiddels voor steeds meer plekken (straten, buurten, wijken en complete steden straks). Wat zijn onze landsbestuurders van plan?

Bill Cosby | 31-05-18 | 19:18
-weggejorist-
Henri1873 | 31-05-18 | 18:43

Je hebt geen grote daden nodig om iets kapot te maken. Eindeloos treiteren, frustreren, intimideren en zeiken werkt ook.
Houtrot vreet een stoel ook aan.
Kleine criminaliteit werkt als houtrot.

marjen | 31-05-18 | 17:54

Even wat over DWS, een club die ik als Amsterdammer nog steeds volg. De club kwam oorspronkelijk uit de Spaarndammerbuurt maar had ook aanhang in de Jordaan.Het was dus begin jaren zeventig een club met aanhang uit het Centrum/Oud-West. Sinds die club werd verdreven door de gemeente Amsterdam van de Spaarndammerdijk is ze steeds meer opgeschoven naar Amsterdam-Nieuw West. Vlakbij de schotelcitywijken Geuzenveld en Slotermeer. Het gevolg laat zich raden: de vereniging verallochtoonde en steeds meer autochtone DWS-ers stapten uit de club omdat er voortdurend incidenten waren met vooral de lagere elftallen. Ik was laatst bij een andere vereniging, SDZ, en had een gesprek met een paar echte Spaarndammerbuurters. Niemand uit die buurt wil nog iets met DWS te maken hebben. Gelukkig heeft SDZ een complex vlakbij de Spaarndammerbuurt en deze club, die een mooie mix heeft van allochtoon en autochtoon, heeft nu een bloeiend bestaan. Onlangs weer gepromoveerd naar de 2e klasse amateurs. Waar het volgend jaar wel eens zou kunnen stuiten op ..... DWS.

knerf | 31-05-18 | 17:15

Weet nog zo goed hoe Johan inderdaad de dag erna aan het kruis gespijkerd werd hier voor, terwijl die man zoooooo gelijk had. Iedereen die iets met amateurvoetbal te maken heeft, weet dat.

Bigi Bana Boy | 31-05-18 | 16:59 | 1

Die club is reddeloos verloren. Altijd incidenten zoals ik een paar jaar terug nog zelf heb mogen meemaken toen een elftal op bezoek was bij de club van een familielid. Scheidsrechter bedreigen...

knerf | 31-05-18 | 17:19

Vergeten we het belangrijkste nog, DWS .... de club die ons Dries Roelvink schonk.

Bigi Bana Boy | 31-05-18 | 16:41

Even voor wie Johan Derksen extreem rechts vindt, snor stemt D66.

lingo star | 31-05-18 | 16:23 | 4

Ach ik ken VVDers die linkser zijn als de SP.

Trumme | 31-05-18 | 18:04

Dat maakt hem dus onderdeel van het probleem.

Datmagniethe | 31-05-18 | 18:18

Idd. Dat Derksen dan D'66 stemt maakt hem wel erg dommig.

Reaganmania | 31-05-18 | 21:49
▼ 1 antwoord verborgen
-weggejorist-
ConspiracyTerrorist | 31-05-18 | 14:35 | 1

Voorstel: in plaats van ze 'Marokkanen' te noemen bij negatieve berichten zeggen we 'Berbers' of het aloude 'finnen'.

McMarx | 31-05-18 | 14:35 | 2

of zandratten?

ConspiracyTerrorist | 31-05-18 | 14:36

of rifapen?

Ikkenienee | 31-05-18 | 15:16

Hier hetzelfde met Elinkwijk.
Ooit een Utregse top-amateurvereniging, tegenwoordig een middelmatig mocro cluppie. Rommelen met spelerspassen, contributieachterstanden, veel geschreeuw op en naast t veld etc etc.

Ruimedenker | 31-05-18 | 14:06 | 1

Ook op een slechte manier verallochtoond met de bijbehorende problemen. Ik denk dat er genoeg mensen zijn die clubs kennen elders in het land met dezelfde rotzooi.

knerf | 31-05-18 | 17:21

35 jaar geleden was er al altijd gezeik met allochtonen cluppies. Is niet veel veranderd tov toen...

WayneGretzky*99* | 31-05-18 | 13:48 | 1

Het is erger geworden, nog erger..

knerf | 31-05-18 | 17:22

Nu niet janken, Amsterdam heeft dit zelf gewild. Decennialang de tyfus importeren en maar willen ‘verbinden’ met je PvdA/D’66/GroenLinks gemeentebesturen, terwijl je de echt Amsterdammer de stad uitjaagt.
Dan is dit het resultaat. Amsterdam is gewoon een kuststad geworden dat alleen maar bestaat uit een blanke elite, toeristen, en een allochtone paupermeerderheid. Sociale cohesie is er allang niet meer.
Ja, dan krijg je dus deze kankerzooi.

Datmagniethe | 31-05-18 | 13:42 | 3

Kuststad = kutstad. Logies.

Datmagniethe | 31-05-18 | 13:43

Lul niet zo slap man. Dit komt bij iedere club voor waar allochtonen een meerderheid vormen. Elinkwijk in Utrecht , Purmersteijn (Purmerend), verenigingen in Utrecht, Rotterdam, Den Haag, Haarlem maar ook in de provincie. Je weet gewoon niet waar je het over hebt maar ja als domme provinciaal is er weer even een gelegenheid tot Amsterdam bashen, nietwaar. Terug naar je gierput!

knerf | 31-05-18 | 17:25

knerf | 31-05-18 | 17:25

En wat voor gemeentebesturen hebben de steden die je net opnoemt?
Den haag, Rotterdam en Utrecht zijn net zo kut.

Minder kut maakt niet dat het kut is. Het is en blijft kut.

Kun je me wel stoer een provinciaal noemen, maar als je denkt dat je als iemand uit de rand’stad’ een provinciaal mag noemen, ben je wel erg ver heen.

Datmagniethe | 31-05-18 | 18:15

Iedereen weet al lang dat criminaliteit, uitkeringsafhankelijk, gebruikmaking medische voorzieningen etc etc onder allochtonen veel hoger is dan onder de oorspronkelijke bevolking. Het enige recept is aansturen op grootschalige remigratie.

Stratum | 31-05-18 | 13:40 | 2

Iedereen weet het, maar je mag het niet zeggen. Want dan krijg je met de toorn van de hogepriesters van Dictatuur'66 te maken, oftewel de rechterlijke macht. Vraag maar aan Geert.

Brou Is Back | 31-05-18 | 14:08

Van de week bij Brandpunt + een interessante docu hierover gezien. Het is al aan de gang, alleen betrof het er hier maar 2 stuks.

Bari Oomsma | 31-05-18 | 16:06

Onze gladde boy Azarkan zal , de stukjes hier gezien hebbend, ongetwijfeld onmiddelijk de racisme kaart trekken .
Tja ... de slachtofferrol zit hem als z'n C&A pak. Racisme-toneel als carriere en verdienmodel .

daytripper | 31-05-18 | 13:31 | 1

Trekken is zo ongeveer het enige wat ie kan.

copywriter | 31-05-18 | 16:33

Er liggen er bij DWS heel wat in het graf die zich alleen maar aan het omdraaien zijn. Die tientallen jaren met liefde voor hun club hun, naast het harde werken, complete vrije tijd in hebben gestopt. Een mooie club is vernield door het binnen halen van Allochtoon gespuis en de diverse besturen hebben gefaald in het handhaven van normen, waarden en clubhistorie. In tegenstelling tot een club als (bijv.) AFC die wel handhaafden en consequenties durfden te stellen. Maar die visten dan weer in een andere categorie.

Na het binnenhalen van het Islamistisch volk is de club compleet teloor gegaan met hoogtepunten als de diverse overnames van de kantine inkomsten. De bijbehorende kasdiefstallen en een stilletjes proberen in te voeren van een 'alcoholdrooglegging, wat later is omgezet in het leveren van bierflesjes zodat ze in ieder geval geen alcohol hoefden vast te houden.

Een verleden van steekpartijen van ouders op trainers is er ook.

Geen idee hoe het nu is. Behalve dit nieuws. Maar het wekt geen enkele verbazing en voldoet volledig aan de verwachting van 20 jaar geleden al.

Triest voor de echte DWS clubmensen die nog in leven zijn. Ik heb met ze te doen.

laagvliegert | 31-05-18 | 13:29

Slechte Genen-Poel, lijdt tot Tostesteron Idioten die niets anders kunnen dan Voetballen. Degenen die voetbal wel leuk vinden Kappen ermee omdat de sfeer in de kleedkamer lijkt op de sfeer in een Gevangenis. Als Voetbal gaat lijken op Kick-Boxen haakt iedereen met een IQ van +100 af en gaat Hockeyen..... Lang Leve Oranje!!!!

hetgingperongeluk | 31-05-18 | 13:22 | 3

testosteron

daytripper | 31-05-18 | 13:33

@daytripper | 31-05-18 | 13:33
Dank, en lijden is met korte ei..... telefoonknopjes werken niet goed.....

hetgingperongeluk | 31-05-18 | 14:00

Eeuwenlange inteelt en geitenfokken maken meer kapot dan je lief is...

Brou Is Back | 31-05-18 | 14:09

Als ik die elftalfoto zie , zie ik frustrantenkoppies.... een lekker stel ..
Ja , inderdaad .. gewoon op uiterlijk .. man man ..

daytripper | 31-05-18 | 13:21

Ons veilige binnenland wordt een gevaarlijk buitenland!

thepinkpainter | 31-05-18 | 13:14

Dit probleem is al 20 jaar geleden aangekaart door SVB Blerick (Venlo)
20 jaar is er dus geen fuc. gebeurd.

Derksen heeft gewoon het gelijk aan zijn zijde en Geert ook!
Groeten van Pim en Theo

joppo0 | 31-05-18 | 13:12 | 2

Kijk eens aan maar er zijn nogal altijd lullo's die denken dat dit een Amsterdams probleem is.

knerf | 31-05-18 | 17:28

Dan moet Derksen niet stemmen op D'66, met Pechtold de aartsvijand van Geert.

Reaganmania | 31-05-18 | 21:54

Blij dat junior gestopt is. Laatste seizoenen moest ie tegen steeds meer van dat soort teams. Opvallend was dat ze vooral ook onderling vaak volledig tegen elkaar door het lint gaan. Het heeft allemaal met de opvoeding te maken. De prinsjes kunnen geen enkele vorm van kritiek aan. In combinatie met het gemiddeld erg lage IQ en de hersenaandoening islam, krijg je wat we overal kunnen zien. Zonde, alles wat Nederland zo mooi maakt wordt aangetast en vernietigd.

BlowingBubbles | 31-05-18 | 13:08

Teloorgang van het Nederlands elftal komt ook door veranderde basis. Als ouder zet je je zoontje zeker niet meer zomaar op voetbal. Liever hockey, rugby, (tafel)tennis of honkbal oid. Maar niet die wekelijkse veldslagen tegen dit soort clubs. Laat maar. Dus de talentenpool neemt enorm af. Vrouwenvoetbal en G-spelers vullen de aantallen nog aan, dus het valt niet zo op, maar reken maar dat dit speelt.

merel veld | 31-05-18 | 13:08 | 1

Eens.

BlowingBubbles | 31-05-18 | 13:09

Ik ben vrijwilliger bij een relatief kleine club uit een klein dorp in Zuid-Holland maar kan je helaas of gelukkig vertellen dat niet alleen allochtonen het plezier in voetbal verpesten voor een hoop mensen.
Ook bij ons is het zo dat het percentage allochtonen wat vrijwilligerswerk doet ver onder de maat is, met een positieve en gezonde uitzondering voor Surinamers en Indonesiers.
Maar het probleem is veel groter: door schaalvergroting zijn er de afgelopen jaren van heinde en ver nieuwe leden toegelaten. Leden zonder binding met de club. Daarnaast is er een nieuwe generatie tokkies opgestaan waarvan de meesten langs het veld staan of in de dug-out zitten om alles een iedereen de tering te schelden. Nul respect voor de scheidsrechter of de grensrechter, alleen maar zeiken en zuigen. Ouders die zonder enige kennis van de steeds maar wisselende spelregels zichzelf voor gek menen te moeten zetten door met hevig verontwaardigde stem luidkeels onzin uit te kramen.
Trainers die het hoogste niveau met hun team willen bereiken en zich verheven voelen boven de mindere teams en hun plezier in het spel.
Leden, ouders, toeschouwers die het verdommen hun eigen rotzooi op te ruimen als ze de kantine verlaten.
Het zijn niet alleen de moslims die voor spelbederf gaan, het is ook de kutmentaliteit van 'ikke en de rest kan stikke'' .

Promedio | 31-05-18 | 13:03 | 1

Goed punt. Ik denk dat je het individualisme noemt. Komt door steeds migratie binnen Nederland, zodat mensen steeds minder binding hebben met de regio of stad waar ze in wonen. Uiteindelijk heb je een Nederland waarbij veel mensen amper binding hebben met de specifieke plek waar ze wonen, los van hun achtergrond. Dat is wel een ander verhaal dan vroeger, toen had je meer hele generaties die bijvoorbeeld in Den Haag geboren en getogen zijn. Dat zijn dan echte Hagenezen die een echte binding met hun stad, Den Haag. Dat vervlakt snel zodra mensen gaan migreren naar andere plekken.

martymcfly | 31-05-18 | 13:59
-weggejorist-
ArleneMoody46 | 31-05-18 | 12:59 | 2

Er is nog niet verschroeide aarde.
En inundatie is ook nog een optie.

als Willem nalaat de deur te sluiten.

hallevvezool | 31-05-18 | 12:50

Ik zal nooit mijn proef-wedstrijd vergeten, die ik samen met Geert Meijer speelde voor Door Wilskracht Sterk. Meijer kwam nog naar me toe na afloop en zei, dat wij er beiden in moesten zitten anders zat niemand erbij.
En wij werden inderdaad beiden toegelaten en ik kon heel de familie aflopen, want al mijn ooms zaten in spanning. Twee van die Ooms hadden een fiets met bakkie waar dan één van hun als Sinterklaas inzat. Ja fantastische tijd toen en jezus wat was die Geert snel, we zaten binnen no time in de A1 en hoopten elke zondag dat er spelers uitvielen zodat wij opgeroepen werden hahahaha
Nu ben ik blij islAmsterdam niet meer in te hoeven, ik ben afgedropen toen er een haathut op de Baarsjes kwam en ik voor mijn werk toch de stad uitmoest.
Rip DWS.

Hallalieheliaal | 31-05-18 | 12:36

Zo jammer want heb goede herinneringen aan DWS. Zoon heeft daar gevoetbald van af de Fjes tot zijn 16e jaar en ik stond elke week langs de lijn. Het was inderdaad een allochtonen club met vooral veel turken en wat mocros. Naast DWS lag Türkiyemspor maar de meeste turken voetbalde bij ons want alles was beter geregeld bij DWS. Mijn zoon heeft naast nederlandse trainers ook een surinaamse en een marokkaan gehad die goed waren en ook kon ik altijd meerijden met andere ouders naar de uitwedstrijden. Vreselijk dat het in nog geen 13 jaar zo achteruit is gegaan.

kleinvrouwke | 31-05-18 | 12:17 | 1

Je ziet Amsterdam achteruit hollen op diverse gebieden, zo ook op dit gebied. Het is treurig om te zien en erg lullig voor het handjevol Amsterdammers dat niet links stemt. Als ik hun was, zou ik de stad ontvluchten en naar Nederland gaan.

KlunsJohannus | 31-05-18 | 12:19

Nadeel van dat volk is dat ze een hersencel teveel hebben zodat ze niet iedere vrijdag de moskee onderschijten en het principe van de bezwaarprocedures kennen. Daarbij hebben ze net wat hersencellen te weinig om te snappen dat ze dom zijn en iedereen last van hen heeft.

RenHoek | 31-05-18 | 12:15 | 3

Dat we last van ze hebben maakt ze geen ene flikker uit. Lastige mieren zijn we.

Jahowiseffe | 31-05-18 | 12:36

@Jahowiseffe | 31-05-18 | 12:36
Mieren zijn nuttige, hardwerkende diertjes. Verkeerde vergelijking.

EefjeWentelteefje | 31-05-18 | 12:56

Een tweede belangrijke reden , naast een zekere hersenloosheid , is dat ze cultureel behept zijn met sterk gevoel voor de knoet :autoriteit en gezag. Echter .. ze zijn beland in een tolerante overleg samenleving : dodelijk voor dit soort gasten : kindness is weakness .

daytripper | 31-05-18 | 13:27

Nu zal die Azarkan van "denk" wel weer komen opdagen en uitleggen dat het allemaal niet waar is.

demaup | 31-05-18 | 12:15 | 1

Laat hem het probleem maar oplossen. Dat is namelijk onmogelijk.
Iedereen die zo graag wil dat deze mensen er allemaal zijn mogen lekker zelf de problemen gaan oplossen..
De terreur en onwelwilendheid van deze groepen om mee te doen met de samenleving is buiten alle proporties.
Helaas hier ook meegemaakt in het dorpse zwembad.

letopuwzaak | 31-05-18 | 12:20

Wat een gaaf land eigenlijk Nederland.
Waarin we het toelaten dat bepaalde minderheden het verzieken voor iedereen.
En waarin we vooral die mensen aanpakken die daar iets van zeggen of iets aan willen doen.

Rommelende Onderbuik | 31-05-18 | 12:12

Ja nou en? Voetbal is toch een koloniaal oorlogsspelletje van het witte patriarchaat. Ook als er alleen maar negers in een team spelen (ik dacht dat het woord “allochtoon” was afgeschaft en niet meer mocht wegens discriminisme?).
Dus zolang voetbal blijft wat het is, met twee teams en het gaat alleen om winnen en wie er het best tegen een bal kan trappen, wordt het niks.
Eigenlijk zou elk team verplicht minimaal een transgender, een lesbienne, een homo, een gehandicapte (al dan niet met hulphond) en een bejaarde en in elk geval een vrouwenquotum van ongeveer de helft moet bevatten, dat het niet uitmaakt in wel doel wordt gescoord en dat er minstens 3 elftallen gelijktig op het veld staan, die onderling elkaar niet alleen bestrijden maar ook mogen samenwerken om een goal te maken, dat er dan pas sprake is van een gedekoloniseerd inclusief balspel. Overtredingen worden niet bestraft maar de overtreder wordt vriendelijk verzocht een time-out te nemen aan de zijlijn voor een glaasje bietensap en suiker- en glutenvrije biskwietjes.
En aan het eind krijgt iedereen een medaille en zijn we allemaal kampioen.

Zo. En nu wil ik een leerstoel Diversity Safe Space Sports a €185.000 per jaar aan de UvA.

Stormageddon | 31-05-18 | 12:05 | 4

ROF ende LOL

raakzoek | 31-05-18 | 12:33

Ik begrijp en steun uw voorstel, maar dat kunnen we zonder vooroverleg met Quinsy nu nog niet honoreren.

Pierre Lebon | 31-05-18 | 13:09

Sorry, maar uit uw correcte taalgebruik en realisme maak ik op dat u waarschijnlijk een autochtone blanke man bent. Helaas voldoet u daarmee niet aan de kwalificaties die de UvA aan medewerkers stelt. Blanke mannen zijn per definitie slecht en ongeschikt. U zult als mysogene homofobe racisttokkie elders een betrekking moeten zoeken.

Nurdius-Maximus | 31-05-18 | 13:33
▼ 1 antwoord verborgen

Aggressie is in een middagje bos aangeleerd. Voorrang nemen, dominerend gedrag, schelden, luiheid zijn in een middagje realistisch geweld afgeleerd. The revolution will be live.

rattenvanger XL | 31-05-18 | 12:03

En uiteraard..."Ait Hassul, een actieve ouder binnen de club, is met een groepje bezig een kort geding aan te spannen tegen het bestuur. 'Allereerst, er moet onderzocht worden of er bedreigd en geïntimideerd is want dat kan niet door de beugel. Dat moet meteen aangepakt worden als dat klopt. Maar ik heb mijn twijfels bij het verhaal van het bestuur, zij hebben twee jaar wanbeleid gevoerd en proberen dit volgens mij te verbloemen".
Het is natuurlijk weer de schuld van iedereen behalve van het geteisem zelf...

dreistein34 | 31-05-18 | 12:01

Als allochtonen, regelmatig van islamistische achtergrond, ergens de meerderheid gaan vormen (hoeft niet eens de meerderheid te zijn), gaat het regelmatig als een "spiraal naar beneden".

Of het nu een wijk in een stad is: met hogere criminaliteitscijfers, meer uitkeringen, onveiliger, etc, of een uitgaansgelegenheid/bar/club is, of een voetbalclub is zoals in dit voorbeeld. Regelmatig hommels en "spiraal naar beneden": intimidatie, bedreiging en soms zelfs geweld. Ziekelijk!

Je hoeft toch ook alleen maar naar de landen van herkomst te kijken?
Deze islamitische landen zijn, of een puinhoop (Irak, Afghanistan, Syrië), of hebben een (bijna) dictatuur (Marokko, Turkije, Iran) om islamistische bevolking rustig te houden.

Blijkbaar haal je de een islamitische cultuur (van overheersing, zich verheven voelen tov niet-islamieten, met regelmatig het gevolg van intimidatie, bedreiging en geweld van andersgelovigen en homo's) niet uit de mens, zeker niet als een land geen assimilatie eist (en/of islam verbiedt).

Moeten we niet de conclusie trekken, cultureel-antropologisch gezien: Hoe meer islam in een samenleving, hoe minder vrijheden, hoe meer potentieel geweld (intimidatie, bedreiging, dodelijk geweld)?

Landenvoorbeelden met overheersende islamitische cultuur te over: of een puinhoop, of een (bijna) dictatuur om de boel (bevolking) rustig te houden.

Jan3863 | 31-05-18 | 11:55 | 6

Toch zie je ergens een lichtpunt. In Tunesie zijn er nu demonstraties van seculiere lui die protesteren tegen de islamistische wetgeving. Ook in Marokko heb je ergens groei van seculiere gedachtes. Eventuele hervorming van de politieke islam, of in elk geval terugdringing ervan, zal plaatsvinden in die landen, niet in Nederland helaas.

martymcfly | 31-05-18 | 12:43
▼ 3 antwoorden verborgen

Derksen slaat de spijker weer eens op zijn kop:”Er wordt nooit eerlijk hierover gesproken in dit land, en dan slaat het weer over naar Wilders die dat dan ongenuanceerd doet”. Precies dit, dus. Wilders is een gevolg van de problematiek, niet de oorzaak.

Muxje | 31-05-18 | 11:55
-weggejorist-
Itsmyparty | 31-05-18 | 11:55 | 1

Waarom lees ik iedere keer dks ipv dws?

De musso linie | 31-05-18 | 11:50

We mogen niet generaliseren van Kraai en Genee als er weer eens marokkanen (of moslims) voor een 'incident' zorgen.
Iets met kam en scheren.
Maar als er maar een marok is, die 'succesvol' en sympathiek is, moeten we natuurlijk generaliseren en ze allemaal over een kam scheren .........
Dan wel.

Kijkeensaan | 31-05-18 | 11:49 | 3

Haha ja!!

letopuwzaak | 31-05-18 | 12:23

Nee, je moet gewoon nooit generaliseren. Word je een luie denker van.

DrumPiet | 31-05-18 | 12:49

Wie is die Marokkaan dan die succesvol en sympathiek is ?

Koning BongoBongo | 31-05-18 | 17:37

Ga maar eens in een bibiotheek (030-Gaza) waar een paar marokaanse meisjes hebben besloten hun tussen-uur in de stilte ruimte door te brengen.

als je dan iets zegt over het lawaai .......... dan weet je gelijk waarom het moeilijk is stage-plaatsen voor deze hoofdoeken te vinden.


Ervaringsdeskundige | 31-05-18 | 11:47 | 1

Klopt. Het is volk wat zich op geen enkele wijze aan zal passen omdat wij veel te tolerant zijn. Dit land met zijn oorspronkelijke inwoners is niet geschikt om met dit type volk op te nemen omdat wij ze niet willen corrigeren. Gevolg is dat de hele samenleving naar de vaantjes gaat. En de enkeling die zijn mond durft open te trekken kan een grote bek of klappen krijgen van die import of gedemoniseerd worden door je eigen volk.

Eppo | 31-05-18 | 11:55

Dit zie je ook bij andere sportverenigingen. Veel allochtonen die wel lid zijn, maar niet 1 allochtoon die zich vrijwillig voor de sportvereniging in wil zetten door bijvoorbeeld de ledenadministratie te doen, trainer te zijn, of de PR wil doen. Dit laat zien wat hun mentaliteit is: profiteren en een grote bek hebben en intimideren, maar samen met andere blanke vrijwilligers de club draaiende houden ... nee, natuurlijk niet, stel je voor want dat zijn toch maar vieze blanken.

Als je een gezonde sportvereniging wil hebben moet je zulke kinderen en soms ook hun ouders royeren als lid en ook de toegang (als publiek bij wedstrijden) weigeren.

Feit is namelijk dat door deze 'trend' bij veel sportverenigingen de autochtonen weglopen en je een sportvereniging met alleen maar zwarte leden overhoud die door enkel blanke vrijwilliger-bejaarden draaiend gehouden worden die dan ook nog worden uitgescholden en geintimideerd door zwarte leden en te scheiterig zijn om dat soort fouten uit de club te gooien want o jee ... stel je voor dat iemand dan 'rasiesies' roept.

gaffelbaard | 31-05-18 | 11:46 | 2

ja, die oudere vrijwilligers zijn reeds geïntimideerd... is dat zo gek? ga je ze dat nu echt kwalijk nemen?

lovekila | 31-05-18 | 11:58

Eens met gaffelbaard! Dat is echt de enige oplossing om er dan maar voorwaarden aan te verbinden.

letopuwzaak | 31-05-18 | 12:25

Snel, bouw een voetbalkantine om dat marokkaanse tuig tegemoet te komen voor de grievend realistische en ervaringsdeskundige uitspraken van Derksen! Wat zeg ik! Bouw er twee en doe er dan ook gelijk maar een vrouwen- en manneningang bij.

multimeter | 31-05-18 | 11:45

Wij waren geen lieverdjes op het veld en hadden een aardige reputatie... maar maakten het zelden zo bont als de teams bestaande uit enkel en alleen Turken, Marokkanen of Antillianen.. wat een drama was het om tegen die lui te spelen... alles was koek en ei, wanneer zij op een voorsprong stonden... maar bij een achterstand begon het gezeik... We zijn een keer, uit lijfsbehoud en om verdere escalatie te voorkomen, van het veld gelopen en toen konden we voor de tuchtraad komen van de KNVB en kregen we nog een fikse douw ook.... Niet te doen met die lui en dit zal binnen de Randstad wel een enorm probleem zijn... kan zo maar het begin van de teloorgang van het amateurvoetbal zijn. Je laat jezelf of je kind toch niet kapot schoppen door die mafkezen?

A-Safari | 31-05-18 | 11:44 | 3

die teloorgang is jaren gelden al ingezet. je bent te vaak niet in de randstad geweest (niet dat ik je ongelijk geef trouwens). en ouders laten kinderen bepaalde wedstrijden al een tijd niet meer spelen.

lovekila | 31-05-18 | 11:56

15 jaar geleden toen ik nog een beginnende puber was deed dit probleem zich al voor. Ik zat op voetbal voornamelijk voor het plezier want erg goed was ik niet. Ik weet nog goed dat we bepaalde clubs gewoon marrokanenclubs noemde. En als we daar tegen moesten voetballen ging ik die zaterdag meestal maar wat anders doen. Geen zin om het ziekenhuis ingetrapt te worden. Maar goed dat was dus 15 jaar geleden al in Amsterdam, zal wel niet veel zijn verbeterd in de tussentijd...

ventilatiesysteem | 31-05-18 | 12:18

Zo herkenbaar! Precies dit zijn mijn ervaringen ook tegen turken- of marokkanenclubs. Staan ze voor is het nog lachen, maar komen ze achter wordt het letterlijk gevaarlijk om in het veld te staan. Je zal je baas maar moeten vertellen dat de knie aan puin is omdat je dit weekend op voorsprong kwam tegen RVV Kocatepe 5... (Los nog van het ronduit partijdige gedrag van hun scheidsrechters, die dit toelaten). Ik ben gestopt in de amateucompetitie vanwege zulke ervaringen.

Krijg ik kinderen gaan ze hockeyen.

Puffbunny | 31-05-18 | 14:09

Zo'n club is een vergrootglas voor wat er in buurten, steden en uiteindelijk in Nederland als geheel gebeurd.

Gibbon | 31-05-18 | 11:42

Wat ben ik dan blij dat ik lid ben van een vrijwel geheel blanke sportclub. Lekker je laptop in de kantine kunnen laten slingeren en aan het eind van de dag ligt ie er nog.

Wedstrijdkrokodil | 31-05-18 | 11:41 | 1

Jaa inderdaad!!! Datzelfde gevoel heb ik maar dan met een ander soort vereniging.
Ik had het er laatst nog over met iemand. Allemaal normale mensen hier. Die marokkanen zie je alleen bij het zwembad hangen.
Ik heb zelf trouwens een kleur. Draai wel volop bardiensten en mijn chinese 'collega' musicus ook.

letopuwzaak | 31-05-18 | 12:29

En dat is de reden waarom ik, als witte cis-gender-hetero, mijn kinderen elke sport laat doen behalve voetbal.

JanVergoor | 31-05-18 | 11:40 | 2

is ook een plebs-sport, altijd al geweest.

lovekila | 31-05-18 | 11:55

Wit? ben jij een clown?

didivos | 31-05-18 | 11:59

Als op de website van de club geen namen van spelers staan, dan weet je al genoeg.. Bij DWS is dat het geval. Jammer voor zo'n club met zoveel geschiedenis. Dit gaat dus binnenkort kopje onder. Daarin voorgegaan door honderden andere voetbalclubs.

batvoca2 | 31-05-18 | 11:36

"Willen jullie meer of minder voetbalclubs?"
" Nou, dan gaan de finnen dat regelen!"

Rest In Privacy | 31-05-18 | 11:35

Hier in de provincie staat links en rechts ook wel eens een allochtoon in het veld, vaak in de teams uit de steden.

Die gedragen zich in de regel prima. Ze kijken ook wel uit. Het is niet goed voor je gezondheid om een boerenzoon van 1 meter 90 en 110 kilo in z'n nek te spugen.

Knisperende_Tissue | 31-05-18 | 11:34 | 1

Want ook dat is een groepsdingetje : het zijn geboren hyena's.. qua gedrag

daytripper | 31-05-18 | 13:11

Ben naar een Nazi-land (Oostenrijk) geemigreerd. Ook kudt, maar dit wordt tenminste niet getolereerd.

skoftig | 31-05-18 | 11:34 | 1

Nee, daar ben je er echt helemaal vrij van... zoals die blanke dame 1-2 jaar terug... iets met een groepsverkrachting?

lovekila | 31-05-18 | 11:55

Citaatje: ".. Ik wil niet discriminerend zijn.."
Ik wel, en ik discrimineer zoals mij dat uitkomt, al jaren met goede resultaten zonder medemensen te kwetsen trouwens. Discrimineren is niets anders dan handelen met inachtneming van opgedane ervaringen.

sokkenpluisje | 31-05-18 | 11:33 | 2

En met gezond verstand

Therapietje | 31-05-18 | 11:51

Haha inderdaad. Iedereen discrimineerd, bijvoorbeed bij het versturen van uitnodigingen voor je verjaardag. Sommige mensen vind je chill anderen kut, klaar.

ventilatiesysteem | 31-05-18 | 12:24

Overal waar Marokkanen opduiken wordt het een teringzooi.

ariedeknaller | 31-05-18 | 11:33 | 1

klinkt cru,.... maar helaas maar al te waar.

daytripper | 31-05-18 | 11:45

Ik ben ook op tijd gestopt bij een boeren -altijd verliezende- club. Als we bij een elftal speelden waar een paar allochtonen speelden kwam er trammelant om niks. We stonden standaard met 10-0 achter geen punt. Maar dan nog kwam de tegenpartij met doodschoppen, ruzie met de scheidsrechter enzo. Ook bij het perongeluk iemand raken met nota bene de voetbal direct iemand willen aanvliegen.

Repetitive Beats | 31-05-18 | 11:32
-weggejorist-
swebe | 31-05-18 | 11:30

De politiek interesseert al lang niets meer dat de licht-getintiërs het land slopen en onleefbaar maken. Het haalt een beetje de aandacht af van het falen en graaien binnen de politiek. Toch heeft de politiek vaak de mond vol over verhoudingen en percentages. Gezien het aantal homo's in Nederland zouden er binnen een bedrijf ook zo veel homo's werkzaam moeten zijn. Dat werk. Laten we beginnen om overal een maximaal percentage licht-getintiërs op toe te passen. Niet meer dan bijv. 6% per vereniging, per woonwijk, bij de politie, in het leger en er zijn talrijke andere voorbeelden te noemen. Het is triest dat dit soort gedachten opborrelen, maar deze bevolkingsgroep heeft er werkelijk alles aan gedaan om zichzelf in een onmogelijke positie te manoeuvreren. Ze krijgen alle kansen, maar het is niet aan hen besteed. De groep is niet zelfreinigend en tot op het bot rot en bedorven. Bovendien zouden Nederlandse sportclubs ook kunnen weigeren tegen dergelijk voetbalteams nog te spelen. Dat zal allemaal wel niet mogen van de knvb en justitie, maar als er voldoende clubs zijn kiest men eieren voor zijn geld. En anders de wedstrijd maar laten winnen zonder te spelen. Een paar 100 Euro boete is altijd nog beter dan sporters die om de haverklap in het ziekenhuis belanden (of erger) door toedoen van voornamelijk allochtoon tuig in clubverband.

Ruikbaard | 31-05-18 | 11:27

Dat bij de andere verenigingen de ouders ook geen poot meer uitsteken is ook de schuld van die verrekte mocro's.

Bauchschmertzen | 31-05-18 | 11:25 | 1

Klopt! Zo was er bij ons team een vader die af en toe ging scheidsen. Tot hij een keer na een beslissing een paar flinke beuken op zn hoofd kreeg van een marrokaan. Daarna was het vokr hem klaar.

ventilatiesysteem | 31-05-18 | 12:29

Ik wil veel meer Marrokanen bij de EC in Brussel, Ajax, windmolenparken en het hoofdkwartier van D66 en Groen Links.

skoftig | 31-05-18 | 11:21 | 1

gheghe, precies. Daar mag dan bijna dezelfde hoeveelheid geld tegenaan ook. Dat wurgt zichzelf wel af.
Feed the machine!

Cobalt bomb | 31-05-18 | 11:50

Vroeger had je buurtverenigingen met de echte lokale helden ... bv GVAV en inderdaad : Door Wilskracht Sterk..... er was gevoel ... binding ...
Helaas ... bestaat niet meer ..
De reden ? Breek me de bek niet open..

daytripper | 31-05-18 | 11:20 | 1

Door Wensdenken Slap is het nu

ventilatiesysteem | 31-05-18 | 12:32

Net zoals men wil dat er een zwarte universiteit komt (zie bericht gisteren), maar dan ook écht zwart, vind ik, dus met zwarte hoogleraren en wetenschappelijk medewerkers, moet je ook maar overgaan op echte Marokkaanse voetbalteams, maar dan ook met Marokkaans bestuur, vrijwilligers, etc.

Je kunt ze om te beginnen mee laten draaien in de normale competitie voor amateurs, etc, maar als blijkt dat er te vaak rotzooi is met die teams, moet je gewoon verder segregeren: een aparte allochtonencompetitie.

Ik denk trouwens dat segregeren uiteindelijk het beste is. Er zijn gewoon veel te veel allochtonen om nog succesvol te integreren; dat lukt alleen bij beperkte aantallen. Maar met de voortgaande massa-immigratie en het totale falen van het uitzettingsbeleid van mensen die hier niet mogen zijn, neemt de aanwezigheid van allochtonen alleen maar toe, evenals het ontstaan van parallelle samenlevingen. Zorg ervoor dat de oorspronkelijke Nederlanders daar zo min mogelijk last van hebben.

Dr_Johnson | 31-05-18 | 11:19 | 7

@ chatbot, apartheid, maar dan met gelijke kansen voor beiden partijen t.o.v. het oude zuid Afrikaanse apartheid waarin 1 bevolkingsgroep betere mogelijkheden kreeg. Ik bedoel, ik leef liever in een buurt waarin alleen Nederlanders wonen dan een gemixte of een complete allochtonen wijk. Segregratie is enkel een natuurlijke instinct wat er voor zorgt dat gelijk gestemden elkaar vinden. Daarom zal een multiculturele samenleving nooit werken. Mits je natuurlijk de hele cultuur omverschopt en omvolkt net zoals in Amerika is gebeurd. En nu dus ook in de toekomstige verenigde staten van Europa. Want lieve mensen, dat is het eind project.

Schraapmaad | 31-05-18 | 11:55

@Schraapmaad | 31-05-18 | 11:55
Ik ben het direct met je eens, maar wat te doen als een partij haar eigen kansen willens en wetens niet benut of zelfs ongedaan maakt?

ChatBot | 31-05-18 | 12:23

Dr johnson. Ik ben het eigenlijk helemaal met je eens... laten we dat maar doen.

Maar er moet wel een clausule inzitten dat niet alle lichtgetintiers aangewezen zijn op zo'n club... ken er genoeg incl mezelf die daar echt echt niet tussen horen. Laten we het dan op natuurlijk verloop houden dat je gewoon weg moet als je niet gezellig meedaait of voor trammelant zorgt.
Dan volgt er vanzelf een natuurlijke selectie.
Scherpe regels... helaas houdt de terreur dan niet altijd op.

Mensen moeten weer durven benoemen

letopuwzaak | 31-05-18 | 12:37
▼ 4 antwoorden verborgen

DWS: Door Wangedrag Sterk....... Kutmocros.

Ernst Oosters8389 | 31-05-18 | 11:19

Toen ik het net las op at5 dacht ik nog; "zou het misschien" en jahoor. En wat de Voorzittert zegt. Iedereen weet het, maar het gevaar zijn natuurlijk GS en de reaguurderts, want "extreem-rechts".
Alles wat ooit mooi en aangenaam was in Nederland wordt stapje voor stapje van binnenuit gesloopt. En oh ja, Wilders is natuurlijk levensgevaarlijk. Onze staats-acteur Ali B. laat tenminste zien dat Marokkanen juist hartstikke liev zijn, heel soms zegt Ali B dat zijn broeders gewoon "veel temperament" hebben. En dan wordt er weer bevestigend geglimlacht in duizenden imbeciele huiskamers...

dysdiadochokinese | 31-05-18 | 11:19

Nou, volgens Farid Azarkan destijds was het allemaal geweldig en was de racistische Johan Derksen zwaar aan het generaliseren en overdrijven..

GroetenVanUrk | 31-05-18 | 11:19 | 1

Dit was trouwens al in de jaren ‘80 het geval: allochtone leden brengen méér dan gemiddeld trammelant met zich mee. Labiel gedrag in het veld, geen correctie, geen normbesef, geen contributie, geen vrijwilligers, etc. Viel toen echter nog op te vangen door rest van de club. Als dat wegvalt, valt snel het doek.

de Voorzittert | 31-05-18 | 11:18

Het probleem is hier ook weer de moslim en de overheid blijft maar wegkijken.

chrisjuh | 31-05-18 | 11:18

Wat een angst en 'bukgedrag' bij de deugende 'tafelheren'....

Vozz023 | 31-05-18 | 11:18

Tja, hier spelen we al 3 wedstrijden alleen thuis, uit geven we weg en wordt als 3-0 verloren geschreven. Gebeurd vaker dan je ronkt bij dr jeugd helaas. Is ook gewoon gevaarlijk en niet iets waar je je kinderen aan bloot wilt stellen daar. Overigens thuis ook 2 keer verloren maar toch...

Tjajaja | 31-05-18 | 11:17

Allemaal met je onderbroek aan onder de douche!!! yeahaaaaa.

mental K | 31-05-18 | 11:16 | 2

Besneden pielemuisjes vatten blijkbaar sneller kou. Dus logisch dat je je onderpeur aanhoudt.

Jodelahie | 31-05-18 | 11:29

het is nog gekker de kinderen van dat volk worden in de ochtend gedropt in voetbalkleren en dan mogen de andere ouders het uitzoeken met die jochies. En douchen doen ze helemaal niet maar bij mij weiger ik een ongedouched kind mee te nemen in de auto na een wedstrijd, zeker na regen.

ariedeknaller | 31-05-18 | 11:38

Ik zou zeggen: subsidie ! Die club dient tenslotte een maatschappelijk belang. Of zo.

Jahowiseffe | 31-05-18 | 11:16

Wat zijn die mensen die altijd hoog van de deug toren blazen toch opvallend stil als er weer eens iets gewoon waar blijkt te zijn. Zoals de ophef na de uitspraken van Derksen bijvoorbeeld.
Zouden ze binnensmonds een beetje vloeken en nors kijken als ze dit bericht te horen krijgen, zouden ze het alweer vergeten zijn of zijn ze druk bezig een wereldvreemde verklaring te verzinnen om hun ongelijk in gelijk om te buigen zoals godsdienst fanaten?
Ik vraag me af wat er in hun hoofd omgaat. En hoe ze het in hemelsnaam volhouden

Ik geef niks om voetbal.
Maar ondertussen is er weer een stukje Nederlandse cultuur dat sinds 1907 bestaat binnen no time naar de klote geholpen door dat afschuwelijke verschrikkelijke kudtvolk.

Rest In Privacy | 31-05-18 | 11:14 | 4

in no time? dit is al 30 jaar bezig...

lovekila | 31-05-18 | 11:47

lovekila
Ja dat klopt. Maar ik heb de indruk dat het gedrag van de import de laatste 15 jaar exponentieel erger wordt
En een vereniging die al meer dan 100 jaar bestaat is dat een korte periode.

Rest In Privacy | 31-05-18 | 12:11

Ik denk dat ze wel een beetje binnensmonds vloeken.
Maar omdat de media dit soort nieuws nou niet bepaald door onze strot duwt, is het weer lekker snel verder bladeren naar een goed deugdartikeltje.
En als je naar buiten kijkt vanuit je relaxfauteuil, met je espresso'tje.. zie je toch alleen maar blanke aardige mensen dus wat is er eigenlijk aan de hand. Waar praat iedereen toch over..

letopuwzaak | 31-05-18 | 12:50
▼ 1 antwoord verborgen

Hoe zou Frenske hier over denken? Diverstiteit is een groot goed, toch?

Croxifoxio | 31-05-18 | 11:13

Die Kraaij krijgt een enorme deugaanval terwijl derksen rustig zijn verhaal vertelt.

Beefbus | 31-05-18 | 11:12 | 3

Kraaij moest de volgende dag weer een training leiden, dus ik snap m wel.

E-Burke | 31-05-18 | 11:14

Kraaij zit aan tafel voor de nuance.

Bennie Verbaasd | 31-05-18 | 11:17

@Bennie Verbaasd | 31-05-18 | 11:17
Een deug-requisiet dat een zweem van nuance brengt. Daar hebben ze er bij Pauw ook heel veel van.

Beefbus | 31-05-18 | 11:20

Maar dan is de multicultuur toch juist geslaagd. Als ze allemaal beschaafd waren dan zouden ze gelijk zijn aan de rest en is er dus alleen een monocultuur in nederland. Multicultuur is beschaafden en barbaren gemixt.

Alleycat | 31-05-18 | 11:12 | 1

Bedankt voor uw frisse heldere kijk op de multikulturele samenleving. U slaat de spijker op de kop!

Schraapmaad | 31-05-18 | 11:17

Vroegah, toen was geluk nog heel gewoon.

IJzervreter | 31-05-18 | 11:12

Derksen. Schitterend.
Maar dit zijn achterhoede gevechten. Weet hij ook. Dit is niet meer terug te draaien. In die zin is het grootste deel van Nederland al lang verloren. Je mag hopen op een Reconquista, maar dat zal vele generaties duren en die overwinning maken zelfs onze achterkleinkinderen niet meer mee.
Het oude Europa of Nederland is dadelijk niet meer in Europa te vinden, maar wordt nog nostalgisch gekoesterd bij van oorsprong geëmigreerde Nederlanders in bijvoorbeeld Polen., Tjechië, de Cariben, Canada en Nieuw Zeeland.

Lafayette | 31-05-18 | 11:12 | 4

denk ik ook ABB, is al eerder gebeurd in Europa (geen Godwins vandaag), en tot nu toe is er geen politiek leider in Nederland die de frustratie die leeft, en na bijv een aanslag of een politieke moord nog groter wordt, te kanaliseren.

skoftig | 31-05-18 | 11:28

lovekila
Die politici die de frustratie zouden moeten kanaliseren, verergeren de boel juist door de deksel van de snelkookpan met alle geweld gesloten te houden, zoals nu met de arrestatie van Tommy Robinson bv

Rest In Privacy | 31-05-18 | 12:23

@Ayatholla_Buttbanger | 31-05-18 | 11:18
De Spaanse Reconquista duurde in ieder geval 8 eeuwen.
Het terugdringen van de Ottomanen uit de Balkan ruim 5 eeuwen.
En toen waren de indringers/overheersers nog een minderheid.

Lafayette | 31-05-18 | 12:26
▼ 1 antwoord verborgen

Voetbal is toch oorlog? Nou dan.

kwark001 | 31-05-18 | 11:11

Check eens wat er met Maghreb 90 uit Utrecht is gebeurd. Een lang tranendal.

Rest In Privacy | 31-05-18 | 11:08 | 2

Als je dan toch aan het checken bent: de broertjes Belhadi (oprichten voetbalclubje Kanaleneiland). Nooit meer wat van gehoord, 2 ton gemeenschapsgeld naar de kloten!

Ernst Oosters8389 | 31-05-18 | 11:35

Ernst Oosters8389 | 31-05-18 | 11:35
Met de vriendelijke en even bangelijk politiek correcte groetjes van Hans Spektrui.

Van Zessen Klaar. | 31-05-18 | 12:28
-weggejorist-
De Evangelist | 31-05-18 | 11:08 | 3

jammer dat er niet meer mensen als Johan Derksen op de televee zijn, een ware verademing en hij heeft 99 van de 100 keren het bij het rechte eind.

Fedde71 | 31-05-18 | 11:08 | 2

Mensen zoals Johan worden steevast geweigerd of helemaal niet uitgenodigd om op de televee te verschijnen. Wetende dat de linkse deugertjes met waarheden om hun oren worden geslagen. En daar kunnen ze niet tegen. Nederland is geen gaaf land nie meer, nederland is een ontzettend laf land. Al decennialang.

Paaldanseres | 31-05-18 | 11:22

Wanneer had hij dan geen gelijk?

De musso linie | 31-05-18 | 11:41

Zo, nu kunnen deze sprinkhanen de volgende club opvreten. Gevolg: steeds minder autochtone ouders doen hun kroost nog op voetbal en kiezen wijselijk voor een minder 'diverse' sport. Het hele amateurvoetbal zakt zo in elkaar. Tragisch.

Road to serfdom | 31-05-18 | 11:06 | 3

Ajax please!

skoftig | 31-05-18 | 11:23

Skoftig toch. ajax is ook een allochtonen club maar die ouders staan wel langs de trein. De lijn bedoel ik.

De musso linie | 31-05-18 | 11:41

Dan komen die mocro's - als ze niet gestopt worden - de hockeyclubs tot de grond toe afbreken.

Van Zessen Klaar. | 31-05-18 | 12:23

Die Genee is toch ook een onderkruipsel hoor. En die Kraaij met zijn ego zal ik maar over zwijgen.

doskabouter | 31-05-18 | 11:06 | 3

Lekker relevant dat u dat vindt. Ze zullen het trouwens beiden volledig beamen. Een dosis zelfreflectie die wellicht minder aanwezig is in huize doskabouter.

de Voorzittert | 31-05-18 | 11:15

Moet uw nickname niet het kabouter zijn?

De musso linie | 31-05-18 | 11:38

Doskabouter heeft een punt, de enige met gezond boerenverstand is Derksen, Kraay en Wilfred durven geen ballen te tonen... zoals een groot deel van Politiek-correct NL nog steeds denkt, pappen en nathouden want anders is die burgeroorlog wel erg dichtbij. Nou... laat maar komen dan, kunnen we eindelijk eens schoon schip maken in ons land.

Keyboardspeler | 31-05-18 | 12:04

Als je wil weten hoe het is om 1400 jaar terug te gaan in de tijd hoef je helemaal geen Delorean met 1.21 Gigawatts te hebben.

Je boekt gewoon een ticket bij Cheaptickets en reist ten zuiden (zuidoosten) van de Middelandse Zee.

Of je stapt in de auto en rijdt Amsterdam.

Nacho_Vidal | 31-05-18 | 11:05 | 4

Geen zorg: Je auto is al gejat voordat ze er een klem op kunnen zetten.

Vozz023 | 31-05-18 | 11:20

Een wielklem krijg je pas als je parkeert.

De musso linie | 31-05-18 | 11:37

Je kan ook gewoon nog even wachten tot die resolutie 1743 geheel is uitgevoerd. Oogt dat dit nu op zo'n 80% zit. Tis net Murphy's Law: de shit komt vanzelf, hoef je helemaal niets voor te doen

lovekila | 31-05-18 | 11:42
▼ 1 antwoord verborgen

""altijd gedoe en gedonder. Het is altijd tuffen en zuigen en hakken en zagen en gemeen. (..) vreselijke bedreigingen""
Dat is nou eenmaal de koeltoerrrr die we (auf Befehl van Brussel) systematisch aan het binnenhalen zijn
Hartelijk dank aan Brussel, aan hun Haagse trawanten en aan het domme kiesvee dat er elke 4 jaar weer intrapt

telelezer | 31-05-18 | 11:04

Tja, als inwoner en amateur voetballer in Amsterdam weet je precies tegen welke clubs je absoluut niet wilt spelen. Ruim 95% van de clubs bestaan ook voornamelijk uit Marokkanen of Turken. En dit volk levert je ook geen ene cent op. Ze drinken geen bier of eten na de wedstrijd een vette hap. Tevens is het betalen van de contributie altijd een gezeik. Zo kwamen er 2 Marokkanen onze selectie versterken in Juli, 25 September waren ze alweer vertrokken. Contributie niet betaald plus 60 euro aan achterstand met gele kaarten. Het meerendeel is echt gewoon kut.

Indoneesje | 31-05-18 | 11:04 | 3

Moet dat niet "versterken" zijn..?

WasHetMaarMakkelijk | 31-05-18 | 11:11

Nee; dat moet 'versteren' zijn.

Vozz023 | 31-05-18 | 11:21

En de familie doet ook geen bardienst.

doskabouter | 31-05-18 | 11:52

Waarom willen die Marokkaantjes zich zo graag alles toeeigenen, om vervolgens dat alles wat ze dan hebben, direct te slopen. Als een soort sprinkhanen plaag. Pakken, opvreten, weggooien. Totdat alles op is en dan? Staan ze weer met lege handjes. Welke leeftijd ze ook hebben, het blijven kudtkinderen met een mentaliteit die endemisch is voor dat volk.

Dutchbeaurouge | 31-05-18 | 11:03 | 6

Ehm lees die drie boekjes eens. Dan zie je het vanzelf wel in. Iets met: kufars horen te betalen voor de verkozen godenkinderen...

lovekila | 31-05-18 | 11:40

Het zijn gewoon typische ras eigenschappen, volgens een rechter in NL.

Rest In Privacy | 31-05-18 | 11:40

De reeks die je noemt; 'Pakken, opvreten, weggooien'. is met de aanvulling; 'Volgende prooi' precies datgene dat al 1400 jaar staande praktijk is van de islam.

Van Zessen Klaar. | 31-05-18 | 12:14
▼ 3 antwoorden verborgen

DWS staat voor De Wij Samenleving.

Moeki de Meeuw | 31-05-18 | 11:03

Nederland gaat in een steeds hoger tempo kapot. Fijn dat mensen dat nu eindelijk gaan zien en het probleem durven te benoemen. Hopelijk is het nog niet te laat en komt er gauw een moment waarin mensen ook de moed vinden er wat aan te doen.

Stijlicoon | 31-05-18 | 11:03

Je suis Johan Derksen!

eerstneukendanpraten | 31-05-18 | 11:03 | 1

Johan Derksen neukt al heel lang niet meer. Die praat alleen maar.

Moeki de Meeuw | 31-05-18 | 11:04

Bij veel lokale voetbalclubs ook zo dat de allochtone ouders te beroerd zijn om ook maar iets bij te dragen

Bokito ergo sum | 31-05-18 | 11:01 | 1

Uitkering, bijstand, alle mogelijke toeslagen, leven in je paralle samenleving en je hoeft er niets substabtieels voor terug te doen.

En dan wil zoonlief voetballen. Bij een club die opgebouwd is door autochtonen, want andere smaken zijn er (bijna) niet. Waarom zou je daar dan wel iets aan bij moeten dragen? Die lieden hebben het besef niet eens, het zal niet in ze opkomen. Dat doen anderen, autochtonen, toch. Waarom zou het bij de voetbalclub anders zijn?!

WasHetMaarMakkelijk | 31-05-18 | 11:09

Eigenlijk zou Sylvana nu moeten strijden voor de autochtonen aangezien deze een minderheid vormen. Minderheden verdienen bescherming volgens haar. Sylvana kom er maar in , ik wacht wacht af.

KamikazeKut | 31-05-18 | 11:00 | 2

Raak. Waar. Maar naïef.

De musso linie | 31-05-18 | 11:35

SS lekker steun aan de andere kant laten geven. Als het helemaal omslaat gaat zij door haar vrinden uit den Oost als eerste :)

lovekila | 31-05-18 | 11:37

Ik zo geweldig blij van dit soort berichten. Zo fijn dat de multikul samenleving aan alle verwachtingen voldoet.

Harihakbar | 31-05-18 | 11:00

DWS staat symbool voor het Nederland van de toekomst. Iedereen weet het, niemand doet wat. En de mensen die het benoemen zijn racist.

de Voorzittert | 31-05-18 | 10:59 | 1

Alsof dit ietrs van het afgelopen jaar is. Derksen heeft dit d eafgelopen 20 jaar met diverse clubs in Gouda zien gebeuren |(wij ook trouwens)... niemand die er ooit iets tegen heeft gedaan (mi of niet mocht of wegens naming-shaming niet durfden.)

lovekila | 31-05-18 | 11:35

Voetbal was al in de tijd van Rinus Michels oorlog...... maar het woord oorlog wordt in deze tijd iets letterlijker genomen dan in de gouden jaren van het Nederlandse voetbal.

Fatwabuster | 31-05-18 | 10:59

Overal waar de muzelmannen opduiken wordt het een rotzooi. Samen krijgen ze ook niks voor mekaar en wat anderen voor mekaar krijgen, slopen zij vervolgens (vakkundig, dat wel).
En toch meent de NL politiek dat we het moeten blijven proberen...

Bakkeleures | 31-05-18 | 10:58 | 5

Recentelijke nog op Java geweest Tobi? Of Maleisië? Afgezet tegen decenia terug? Ook daar lijkt het strikter en intoleranter te worden gezien het straatbeeld en gesproken door mijn lokale conculega’s van niet islamitische persuasie.

Trans_Fimmermans | 31-05-18 | 12:30

Tobi, mwoah. Op Bali zijn de mensen vele malen vriendelijker dan in de rest van indonesië. Ook goed te zien door te kijken hoe ze met honden omgaan. Heb moslims op lombok voor de lol een hond zien stenigen. Echt Islam vertroebeld de geest. Ook op Sri Lanka vond ik de niet-moslims vriendelijker dan de moslims.

ventilatiesysteem | 31-05-18 | 12:59

@Trans_Fimmermans & ventilatiesysteem
Jongens, ik heb het over Indonesische moslims hier bij ons
dat leek me nogal voor de hand liggend
Dus let me rephrase, 'Indonesische muzelmannen alhier zorgen zelden tot nooit voor overlast'

Tobi | 31-05-18 | 13:55
▼ 2 antwoorden verborgen

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken