Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Bezinnende moslims slopen Hindoetempel 070

Even een klein nieuwsberichtje voor alle media die ons menen te moeten vertellen dat de Ramaden een mooie maand van soberheid, bezinning en spirituele diepgang is: "Volgens Ramdhani is de Haagse Hindoetempel al vaker doelwit geweest van vandalisme tijdens de ramadan. 'Niet alleen tijdens de ramadan, maar ook tijdens onze eigen religieuze festiviteiten worden wij lastiggevallen door jongeren. Wij hopen met deze publiciteit dat het gedrag van deze jongeren een halt wordt toegeroepen.'" Altijd maar weer die jongeren he. Zomaar een Hindoetempel slopen midden in Omgevolkt 070 om zo de nederigheid van Allah te ervaren. Je zou bijna denken dat die hele islam helemaal geen religie van de vrede is. 

Reaguursels

Inloggen

WELKOM Nieuwe Hindu PVV stemmers

Luuk! | 24-05-18 | 14:35
-weggejorist-
henk vintage | 24-05-18 | 14:20

ID-verzet hangt een vlag op bij een moskee in aanbouw (dus nog niet in gebruik) en ze worden als Nazi's bestempeld. Moslims in Den Haag worden door de Imam via tussenpersonen opgehitst om de ruiten van een hindoetempel in te gooien. Doet de media hen ook bestempelen als Nazi's? Zo nee, wat hebben we dan eigenlijk nog aan de media die ons maar blijft voorliegen. Zo ook over Trump die de criminele organisatie MS-13 voor beesten uitmaakt en de media maakt daar iets anders van.

RockyIII | 24-05-18 | 07:48

Komt (nepjood) Lodewijk Asscher nu ook op bezoek of moeten de hindoes eerst met geweld gaan dreigen en vrouwen op straat voor hoer uitschelden?

RockyIII | 24-05-18 | 07:42

En weer heeft Geert Wilders gelijk....

RockyIII | 24-05-18 | 07:39
-weggejorist-
DannyM | 24-05-18 | 00:54

De linkse kerk zal nooit hun ongelijk toegeven als het gaat om de ware aard van de islam, dat kan hun fragiele ego niet aan.

fluitje | 24-05-18 | 00:01

Hindoes pikken dit dus op een keer niet meer. Zie het geweld tegen de Rohingya moslims in Myanmar door hindoes. Uiteraard schreewden de Rohingya moord en brand en kropen in de slachtofferrol. Zij waren onschuldig en werden door de hindoes verdreven naar buurland Bangladesh. In het westen werden de hindoes scherp veroordeeld en er werden hulpacties opgezet voor de Rohingya. Wat stond er gisteren echter op nu.nl? Rohingya rebellen hadden een massamoord veroorzaakt onder hindoes, die daarop keihard terugsloegen. Dit nieuws kwam van Amnesty International. Gevalletje van: ik dacht al zoiets destijds. Maar goed: ik lees er vandaag niks over op sites die vooraan stonden om Myanmar destijds te veroordelen. Wat is dat toch met de linkse media die altijd de moslims als onschuldige slachtoffers (palestijnen, rohingya) willen neerzetten terwijl ze vrijwel overal en altijd aanstichter zijn van geweld? Ik kots zo langzamerhand van dat volk.

Toos Bevergeil | 23-05-18 | 23:06 | 1

12 politiebureau's 3 legerbasissen op een dag aanvallen. Hoeveel moslims waren daar bij betrokken? Op 250.000 moslims. Zal daar een groot deel van de bevolking vanaf geweten hebben. Dus werden ze teruggekickt van waar ze vandaan kwamen. Want ze waren daar te gast. En moslims als gast is nie goe.

rattenvanger XL | 23-05-18 | 23:49

Mocro's een soort geimporteerde Josti-band maar dan wat labieler.

Ervaringsdeskundige | 23-05-18 | 22:36

En dan verbaasd zijn dat veel Hindoes op de PVV stemmen.

Mahatma | 23-05-18 | 22:28

"Doorlopen mensen, er is niets aan de hand"

Jahowiseffe | 23-05-18 | 22:20

Hier heb je het dus over een lont, kruitvat en sneeuwbaleffect

didivos | 23-05-18 | 21:15

Jai Jai Kali Ma.

Wol | 23-05-18 | 20:56

False flag operation om de aanhangers van de religie van de vrede te kunnen beschuldigen. El Kaag en El Aartsen organiseren een protest tegen deze nodeloos kwetsende en onware beschuldigingen. Malek Ramadan zit in het comité van aanbeveling.

bwanabanjo | 23-05-18 | 19:58

Over omvolking gesproken, hier een interessant uur van JF met Faith Goldy en Lauren Rose, m.youtube.com/watch?v=gSHNLWyS35w&... Specifiek de Canadese situatie. Niet minder relevant. Ook goed voor Jordan Peterson fans.

Rest In Privacy | 23-05-18 | 19:35

Toen ze de hindoes gevangenzetten, heb ik gezwegen;
ik was immers geen hindoe.
Enfin, u snapt het wel...

wiener mit pommes | 23-05-18 | 18:22 | 1

Die tranentrekkende plaat die links altijd opvoerd, ja die snap ik wel

Sceptische_autist | 24-05-18 | 07:35

Overal in de wereld waar die apen en andere jurken die zich moslim noemen is narigheid.Het is te hopen dat de wal het schip keert.

flesje | 23-05-18 | 17:51

Hindi, Joden, christenen, atheïsten, agnosten, boeddhisten aller landen verenigt u. Met die overmacht moeten de Mekkanezen toch te verslaan zijn.

De Vrijlansier | 23-05-18 | 17:16 | 5

Als door een wesp gestoken.....

Lupuslupus | 23-05-18 | 17:41

Ja he, ik vond het ook al apart dat je er direct op moest springen om te zeggen dat alle atheïsten christenen haten.

Gehaktbalmetketjap | 23-05-18 | 18:19

Lupuslupus | 23-05-18 | 17:21 |

Was het niet de atheïstische hardliner Richard Dawkins die, na de zoveelste islamitische moordpartij, zijn mening herzag dat alle godsdiensten even schadelijk zijn voor de mensheid? Islam veegt wat haat, vernietigingsdrang en nihilisme betreft met alle andere religies de vloer aan, constateerde hij, tot zijn academische verdriet en ergernis.

De Vrijlansier | 23-05-18 | 21:42
▼ 2 antwoorden verborgen

Meer dan 2 uur verder en nog steeds niks op de Joop. Je zou toch denken dat Deugend Nederland nu de barricades op ging tegen dit racistische geweld?
Oh, de daders zijn niet blank?
Nah, laat dan maar.

Abject | 23-05-18 | 17:14

Hebben we hier ook Hindoe’s ? Nooit last van gehad , geen overlast , geen negatieve zaken, geen geclaim van de openbare ruimte en niet in opsporing verzocht. Mis ik wat ?

ja,diedus! | 23-05-18 | 17:13 | 1

Prem Radhakishun is al erg zat.

E-Burke | 23-05-18 | 17:29

Hindoes zijn de nieuwe joden.

Misschien was de multiculturele samenleving niet zo'n clusterfuck geworden als we niet zo stom waren geweest ook moSSlims uit te nodigen.
Waar kunnen die lui nou wel vreedzaam mee opschieten?

Rest In Privacy | 23-05-18 | 16:58 | 2

Met gelijkgestemden, van de juiste stroming in de islam.

K. Letskoek | 23-05-18 | 17:14

"we..........uit te nodigen"*, spreek vooral voor uzelf. Ik heb niemand "uitgenodigd".

serieusgenomen | 23-05-18 | 17:22

Iemand berber al geroken? Oh nee, die zal je hier nu tactisch niet zien.

WayneGretzky*99* | 23-05-18 | 16:56

Volgens Nora-logica kan dit niets met ramadan te maken hebben. En ook niet met de islam. Want islam is vrede en liefde, dus:
het was óf voor de bestwil van de hindoes (ruiten tempel ingooien als teken van liefde), óf de daders zeggen slechts te handelen uit naam van de (of inspired by) islam, maar zijn natuurlijk geen echte moslims. Want die zouden dit dus nooit doen.
En als het toch (fake)moslims lijken te zijn, dan is er altijd nog de escape van het grote complot, d.w.z. dat het westen en de joden er achter zitten. Net als IS, schijnt ook een westers complot te zijn.

michelpen | 23-05-18 | 16:54

Hindoes durven wel eens iets terugdoen. Bezint dus eer ge hun gebedshuis weet wonen. De plaatselijke moskee zou wel eens heringericht kunnen worden.

Lt-Kol Kilgore | 23-05-18 | 16:54

Terrorisme, oh wacht, is natuurlijk geen haathut

WayneGretzky*99* | 23-05-18 | 16:53

Niks aan de hand, ze hadden zich vergist in het adres. Ze moesten het oand ernaast hebben want daar baat een Jood een Israelisch restaurant uit. Die naar de filistijnen (pun) slopen, is gewoon toegestaan in Nederland.

Haatejaculaat | 23-05-18 | 16:48

Jongeren?moslimtuig zal je bedoelen.

komtdatschot | 23-05-18 | 16:47

Ach, wat is het toch heerlijk. De mensen die het hardst prediken dat de samenleving tolerant moet zijn tegenover islamitisch georigineerd hangtuig, knijpen het hardst de oogjes dicht wanneer het gaat om de talrijke voorbeelden van de compleet asociale en intolerante mentaliteit die datzelfde hangtuig kenmerkt. Een geweldige paradox, dat je zogenaamd tolerant zou moeten zijn tegenover mensen die zelf net zo tolerant zijn van andere levenswijzen zoals het hindoeïsme, werk hebben en geen jurk dragen als ik ben van etterende infecties in mijn oog.

Slovis | 23-05-18 | 16:46

Alle godsdiensten zijn gestolde haat tegenover andersdenkenden.
Natuurlijk doen ze er 'n schaamlap overheen, zodat de vlag er mooi uitziet (liefde en zo; en vergeving; en hulp bij verdriet), maar onder die vlag zit altijd een vieze lading verstopt, vol met haat.
Want godsdiensten bestaan niet alleen maar om 'hun god' te dienen, maar vooral de tempelbeheerders, de rabbi's, priester/dominees en imams.
En die geestelijke pooiers moeten ook eten.
In de oudheid is godsdienst ontstaan door te moeten concurreren met de hoeren (echt waar).; wie naar de stad ging kon kiezen; 1e óf ik breng mijn geld naar de hoeren; 2e óf ik breng mijn geld naar de tempel en mag 'daar' neuken met de tempelhoeren. En op die manier 'wonnen' de tempels het van de hoeren, want de tempels boden twee zaken (gods tevredenheid en bevrediging) voor de prijs van één.
De eerste grote scheuring in de tempels (ik spreek over ongeveer 500 vóór Christus) ontstond tussen de orthodoxe priesters en de rekkelijk-bijlerende priesters; (omdat tot die tijd niet alleen 'god' werd vereerd, maar ook 'recht gesproken door de priesters op de treden van de tempel).
De scheuring werd definitief, toen de rekkelijk-bijlerende priesters zich bezig gingen houden met wat nu wereldse rechtspraak heet door advocaten en rechters (met straf en beloning over het leven op aarde), en de orthodoxe priesters zich bezig gingen houden met wat nu de bekende godsdiensten zijn door rabbi's, priesters en imams (met straf en beloning voor in het bestaan in het hiernamaals; dus ná je leven op aarde).
Er ontstaan pas problemen, als de orthodoxe priesters zich toch weer willen gaan bezig houden met hun verloren terrein; dat die rabbi's, priesters en imams zich toch weer willen bemoeien met straf en beloning over het leven op aarde.
Daarom zijn 'alle' godsdiensten imperialistisch en kolonialistisch.
Daarom zijn alle rabbi's, priester/dominees en imams niet te vertrouwen; de zeggen 't ene mooie (de vlag), maar hebben ondertussen de vuile agenda (de lading) die ze willen gebruiken, om mensen meer afhankelijk te maken van hun winkeltje en verdienmodel.
Want al die godsdiensten zeggen (straf of beloning) waardoor de concurrenten niet goed zijn, de mens aangeboren zondig, of het opperwezen héél streng.
Telkens wordt mensen hun gegevenheid bekritiseerd; moet er worden bijgevijld, gewassen en geknipt, tot ieder mens er opgedoft uitziet volgens de ene of andere doctrine.
Godsdiensten zijn niet vriendelijk; gelovigen houden niet van mensen.
Het zijn gemanipuleerde, gekortwiekte mensen, gekreupeld en met opzettelijk toegebrachte verminkingen (besnijdingen), die er als kaste van gehandicapten voor zorgen, dat er telkens weer nieuwe slachtoffers tot nieuwe gehandicapten worden gemaakt. (In India bestaat er 'n grote bedelaarskaste, waarbij de misvormde ouders hun eigen kinderen opzettelijk verminken, 'om beter te kunnen bedelen en meer op te halen'. (en om voor hun oude dag verzorging te bieden).
Godsdiensten zijn parasitair. De rabbi's, priester/dominees en imam bloedzuigers.
Zijn alle gelovigen dan zulke onmensen (?), welnee; zoals er ook hele aardige mannen in het oude China en Midden-Oosten ontmand werden/gecastreerd.
Mensen blijken heel aardig te zijn, ookal is hen vreselijk onrecht aangedaan door 'godsdiensten'. Er bestaan zelfs onnozele rabbi's, priester/dominees en imams, met ongetwijfeld 'n hart van goud; die heel veel zorg bieden en die hoogstand zijn. Maar dat zijn de nuttige idioten, die leven in de waas van de schone schijn van de vlag van hun godsdienst.
Daaronder stinkt de lading van de godsdiensten.
En dat blijft nog wel even zo. Want mensen hebben ontzag en gezag nodig, als ze 't niet goed voor zichzelf weten te doen bij wat ze nodig hebben; dan hebben ze 'n hoger iets nodig. Zielig, maar waar.
En de geestelijk dakloze zieligerds bestrijden elkaar.
De moslims zijn agressief tegenover de hindoes, de joden, de christenen.
Maar in andere landen zijn de machtsverhoudingen anders, en daar krijgen de moslims klop. Die reli-griezels blijven alleen maar hun eigen deuntje afdraaien.

Der Paulie | 23-05-18 | 16:40 | 18

Ik beschouw mijzelf als Christen, afdeling RK. Voor mij is het christendom een voorbeeld van normen en waarde hoe je met elkaar en met jou omgeving om kunt gaan. Ik ben volledig bewust van de lange historie van het Vaticaan en de vele dingen die we, door de bril van vandaag, afwijzen. Maar, ik ervaar het in de wereld van vandaag.
Jouw reactie lijkt erop alsof je een soort dramatische splitsing hebt ervaren. Wat een diepgaande boosheid. Ik hoop voor je dat het niet zo is, maar ik ben wel van mening dat er een fundamenteel verschil bestaat tussen geloof stromen die alleen zich op geestelijk vlak bevinden en de islam dat een compleet wereld beeld is.

ole guapa | 23-05-18 | 19:30

ole guapa | 23-05-18 | 19:30
Dank voor uw betrokkenheid bij mij, de afzender.
Uit uw reactie maak ik op, dat u vermoed, dat in mij/rond mij een diepe splitsing heeft plaatsgevonden, en dat u in ieder geval diepgaande boosheid bij mij veronderstelt. En dat u verschil maakt tussen de slechts geestelijke godsdiensten en 'n godsdienst als de islam, die (ook) het aardse leven omvattend is.
Maar nu hoe het echt zit. Alles wat ik beschreef is helemaal waar. Zelfs niet overdreven. En ook niet chargerend beschreven. Godsdiensten zijn echt (naast hun spirituele vlag, 'iets' van betekenis te zijn voor 'n opperwezen) tegelijk ook 'n heel materialistische wereld, met materialistische winkelbeheerders. In de oudheid, in het heden. Met herkenbare erfenis over de boedelverdeling tussen rechters (aardse priesters) en orthodox gelovigen (hemelrijk bedisselende priesters).
Als dat 'n schok is voor 'gelovigen', dan toont dat hun onwetendheid; dan zijn ze dom gehouden. (mijn moeder was als klein meisje zelfs verbaasd, dat nonnen ook naar de wc moesten, vertelde ze me)
Mijn achtergrond is RK; ben misdienaar geweest; heb de mis nog in het Latijn gediend; er is geen misbruik van mij gemaakt (!), ik vond het allemaal leuk. Godsdienst heeft altijd mijn interesse gehouden; het onderwerp-zelf is mooi; het grondpersoneel is vaak ook wel positief, omdat ze onwetend zijn over het verschil tussen de vlag, en de duistere vieze agenda, verstopt in godsdiensten.
Ook de seculiere maaksels (communisme, liberalisme, fascisme) hebben als gedachtenstelsels/ideeënstelsels zo hun voor en nadelen. Het beste is dat tegenovergestelde ideologieën door elkaar heen worden gewoven (zoals draden met schering en inslag), dan ontstaat 'n stabiel weefsel; een beschaving: plat, keper of satijn. Desnoods zonder weven; een vilten beschaving, of 'n primitieve beschaving als breisel. In deze tijd ligt alles 'n beetje schots en scheef; er is geen goede beschaving; en de godsdiensten/ideologiën worden niet goed gebruikt voor de taakverdeling; ideologie/recht voor leven op aarde; geloof voor na het leven in 'n eventuele hemel of hel, of whatever.
Het gaat u goed.
Ik zelf leef zonder wrok in harmonie, dank u, maar dat komt ook, omdat ik de vijanden ken, die mensen tot slaven maken.

Der Paulie | 23-05-18 | 20:27

Well said Paulie.

denhaagvandaag | 23-05-18 | 23:36
▼ 15 antwoorden verborgen

Hindoestanen, kom in opstand. Pak zelf het rapaille aan. Na afloop van het sloopfestival, whiskey bij de Hindoe-bar. Niks mis mee.

De Evangelist | 23-05-18 | 16:28

Dankzij dom naïef en wegkijkend links zijn de moslims in NL steeds sterker geworden. Nu beginnen ze hun ware aard te laten zien. En Links NL zal weer met de meest absurde redenaties (die alleen door de naïeve linkse achterban geloofd zal worden|) uitleggen dat het eigenlijk allemaal onze schuld is.

moitambien | 23-05-18 | 16:25

Er zit niets anders op dan dat de Hindoestanen hun tempel in dat rattennest de Schilderswijk gaan bewaken en de stenengooiers grijpen. Je mag je eigen gebouw toch zeker wel beschermen, wat gaan we nou krijgen?! Even een hartig woordje met de daders 'spreken' en daarna aan de politie overdragen. Niets mis mee toch?

Lupuslupus | 23-05-18 | 16:23 | 1

Of niet overdragen. En "bewaren, heel goed bewaren" (Vrij naar: "Ik zou je het liefst in een doosje willen doen".)

BenPakdee | 23-05-18 | 16:39

"Wij hopen met deze publiciteit dat het gedrag van deze jongeren een halt wordt toegeroepen." Ik moest lachen.

halfvolle glas | 23-05-18 | 16:19 | 3

Nou ik vind het eigenlijk meer om te huilen. Die idioten vinden nog een verontschuldiging wanneer hun nek wordt doorgesneden.

Lupuslupus | 23-05-18 | 16:28

Lief hè? Zo naïef en onschuldig.

Is dit nog nieuws? | 23-05-18 | 16:30

Het gaat hier wel om een tempel en religie waar geweld niet wordt gepromoot. Hij zou geen geloofwaardigheid hebben als hij zou zeggen dat hij die Marokkanen in elkaar wil slaan. Helaas is dat wel de enige manier om dat volk aan te pakken.

Bharata | 23-05-18 | 17:10

India wordt al sinds de begintijden van de Islam aangevallen, maar hebben zich altijd verzet tegen Islamitische overheersing en hun oorspronkelijke cultuur weten te behouden. Ik denk dat zo'n beetje elk Islamitisch Rijk in India is geweest, maar het is ze nooit gelukt om de mensen te onderwerpen.

Sowieso getuigt het al van ballen om een Hindoetempel in die Marokkaanse apenbuurt te zetten. Daar kunnen Nederlanders nog heel wat van leren. Die vluchten liever weg dan dat ze voet bij stuk houden. Er gaat een moment komen dat je nergens meer naartoe kan vluchten, omdat die Marokkaanse parasieten overal zitten.

Bharata | 23-05-18 | 16:13 | 5

@Tronald_dump
Inderdaad, die berbers zijn een beetje de homo's van Marokko: officieel mogen ze niet meer gediscrimineerd worden, maar informeel worden ze door heel wat mensen uitgekotst.

Met hun taal is het overigens precies zo gelopen als met het Fries: eerst is het zo ver mogelijk uitgeroeid, en nu bijna niemand het meer spreekt is het beschermd.

Peter_K | 23-05-18 | 16:20

Binnen een Islamitische maatschappij staan Arabieren altijd bovenaan. Dat is in Marokko ook zo. De bevolking is genetisch gezien meer Berbers dan Arabisch, maar ik denk dat die rifratten de meest pure Berbers zijn. Die wonen al eeuwenlang tussen de geiten en schapen en trouwen altijd binnen hun eigen stam.

Bharata | 23-05-18 | 16:54
▼ 2 antwoorden verborgen

@DrumPiet
Ik begrijp het heel best.
Als men denkt dat men iedere moslim over één kam moet scheren en geen lering uit het verleden trekt.
Vroeger waren het de Joden tegenwoordig zijn het de moslims die we overal de de schuld van geven.

botbot | 23-05-18 | 16:13 | 6

Het verschil is alleen dat moSSlims ook daadwerkelijk de schuldige zijn aan bijna alles wat mis is.

Rest In Privacy | 23-05-18 | 17:01

Ik heb het over generaliseren.
Ze moeten dit gedrag snoeihard en zonder pardon aanpakken en de ouders van die verantwoordelijk zijn voor hun kinderen zonder uitzondering voor de schade op laten draaien.

botbot | 23-05-18 | 17:06

Botbot, was het maar generaliseren, dan stond ik naast u met opgeheven vinger foei te roepen.
Feit is dat een verschrikkelijk hoog percentage moslims met justitie in aanraking komen. Vele malen meer in % dan kaaskoppies. Als zeg 80% van de paspoppen goed zou kunnen schaatsen, mag je statistisch zeggen alle kaaskoppen kunnen goed schaatsen.

MarcS | 23-05-18 | 17:24
▼ 3 antwoorden verborgen

Dit al jaren geleden voorspelt in de Schilderswijk. Hindoe vs Islam. Dit gaat een keer uit de hand lopen succes mw krikke met de boel bij elkaar houden en het iftar gedram of komt er een Navratri bij de Haagse politie ?

franck7020 | 23-05-18 | 16:13 | 3

Politie moet zich schamen om hun seculariteit op het spel te zetten door alleen de iftar te "vieren".
Nu nog minder vertrouwen in hun instelling.

BenPakdee | 23-05-18 | 16:41

Ik ben ongezien voor de hindoes

Rest In Privacy | 23-05-18 | 17:02

@buttbanger: Ik ben wel eens een echte indotempel geweest en dat is altijd een bijzonder vrolijke boel. Ik ben ook wel eens in een islam-hut geweest, maar die wilden gelijk geld.

ole guapa | 23-05-18 | 19:33

Bij elk geloof ontstaat intolerantie omdat het namelijk niet op feiten is gebaseerd. Daarbij worden feiten keihard ontkend. Door gelovige uiteraard,maar ook door ,daar komt het knettergekke, door bepaalde niet gelovige. Nou als dat geen pot van problemen is weet ik het ook niet meer.

ikdenkwat | 23-05-18 | 16:06 | 6

Tronald Dump: Je bent dus eventjes de beeldenstorm vergeten

BenPakdee | 23-05-18 | 16:42

BenPakdee, Nee, dat waren de Katholieken zelf die overgingen naar het protestantisme en hun eigen kerk daarvoor aanpaste.

Tronald_dump | 23-05-18 | 17:12

De beeldenstorm was het antwoord(!) op de brandstapels van de Roomsen. Volkomen terecht dus. Mensen werden gemarteld, verdronken en levend verbrand. Dat is nog wel even iets anders dan een kerk van beelden ontdoen. U weet niet waar u het over hebt. Alleen maar blaten om het blaten. Ja maar hunnie....

Lupuslupus | 23-05-18 | 17:18
▼ 3 antwoorden verborgen

Reaguurderslogica:
Moskee besmeurd met varkensbloed, grapje, belachelijk dat de daders zijn veroordeeld.
Hindoetempel ramen vernield, alle moslims het land uit.
Begrijpt u het nog?

DrumPiet | 23-05-18 | 16:04 | 11

ikdenkwat | 23-05-18 | 16:09
Dank voor de enige inhoudelijke reactie. De rest is leeghoofdig Teletokkie gescheld van een paar beroepswerklozen.

DrumPiet | 23-05-18 | 17:03

Ja. Ik zal het even uitleggen.
Moslims komen hier niet vandaan en brengen niets dan ellende.
Niet zo raar dus, dat veel mensen vinden dat ze weer terug moeten.
Kunt u het een beetje volgen?

Rest In Privacy | 23-05-18 | 17:07

DrumPiet | 23-05-18 | 17:03
Zeg Drumpiet, ik heb je gewezen op het feit dat niet de moskee maar de bouwplaats waar een moskee moest komen bewerkt was met varkensbloed. Kun je mij uitleggen wat daar tokkie-achtig en leeghoofdig aan is? En werkloos ben ik al helemaal niet. Het zal toch niet zo zijn dat je niet tegen inhoudelijke correcties kan?

piloot47 | 23-05-18 | 17:19
▼ 8 antwoorden verborgen

Dat soort "jongeren" zijn de stoottroepen van de islam.

De ouders zeggen niets aan hun gedrag te kunnen doen. Ondertussen worden zij thuis wel degelijk opgestookt, tegen niet-moslims en tegen hun zusjes en nichtjes om hen onder de duim te houden.

Mensen die niet meewerken komen slecht te liggen in de zelfgesegreerde moslim gemeenschap, met alle consequenties van dien.

Peter_K | 23-05-18 | 16:01 | 1

En de stoottroepen van het eu clubje. Onrust zaaien en dan zal het eu clubje het wel oplossen. Het is allemaal zo doorzichtig. Maar ja... In NL stemt nog steeds de meerderheid op partijtjes zoals vvd, neukbank66 en de groene antisemitische partij onder leiding van Moslim Yasser Klaver.

Mark_D_NL | 23-05-18 | 16:05

Religie van de Vrede. Laat me niet lachen.

doctorbrown | 23-05-18 | 15:59 | 1

Maar is het dan wel de religie van vrijheid? Ook niet heel erg..... raar geloof.

ger1306 | 23-05-18 | 16:18

In voormalig Brits Indië ging het ook niet echt lekker tussen de moslims en de hindoes.
Ze haatten elkaar nog meer dan de Britse bezetter.

digibeest | 23-05-18 | 15:59 | 1

Tsja, daar danken we India en Pakistan aan.

piloot47 | 23-05-18 | 16:20

Ja maar ons Godje is beter.

Mark_D_NL | 23-05-18 | 15:52

Ach, ze zijn slechts geholpen door wat jongeren die zagen dat het binnenklimaat van het gebouw niet deugde en toen het raam geopend hebben voor frisse lucht.
Meer meer meer van dit soort behulpzame geesten.

Cobalt bomb | 23-05-18 | 15:47

Klein bier. Dit zijn maar hindoes. Of in één adem kun je zeggen, het zijn maar Joden. Dat zijn nooit slachtoffers. De échte slachtoffers, dáár gaat het om. De échte hevig bedreigde en consequent achtergestelde minderheidsgroepering in Nederland. Die bijna nergens vertegenwoordigd wordt, nooit gesteund door overheden, subsidies worden ontzegt, die permanent gediscrimineerd worden, buitengesloten worden, nérgens in Nederland een plek hebben om hun kont naar het westen te keren (toeval) vijf keer per dag, nul komma nul media aandacht krijgen en ont-zet-tend bescheiden zijn. Dus als er over enkele dagen ergens een ansichtkaart met een varkenskop erop bij een moskee word afgeleverd, dán weten we weer hoe érg de extreem rechtse hetze tegen moslims in Nederland is.

Dutchbeaurouge | 23-05-18 | 15:47

Helaas is dit voor mij geen nieuws. Ik refereerde er vorig jaar al een keer aan toen we op TV bedolven werden onder "zielige Rohingya vluchtelingen" spotjes. De islam heeft in o.a. India zo'n 80 miljoen doden op haar geweten. Googelt u anders maar eens op Hindu Kush. Dit is niet alleen de naam van een gebergte daar, maar is ook de naam van een massaslachting onder Hindoes begaan door de islam.

Sjefke7807 | 23-05-18 | 15:54

@Sjefke7807 | 23-05-18 | 15:54
Viel mij ook op en valt me mee van de NRC. Ze hebben slechts een jaar nodig gehad om de feiten te brengen.
Vorig jaar was het rond deze tijd in de MSM een en al geronk over een "onderdrukte moslim minderheid" en "zielige vluchtelingen" die moesten rennen voor hun leven.

In die contreien kennen ze hun islamitische pappenheimers wel en raad eens, ze moeten ze niet. Weg ermee!

WasHetMaarMakkelijk | 23-05-18 | 16:24

Links heeft de Rohingya al omarmd als nieuw zielig islamitisch verzonnen volkje (het zijn gewoon illegale migranten uit Bangladesh)
Net als dat andere sprookjesvolk de Palestijnen.

Inderdaad frappant dat de Hezbollah bode dit nieuws brengt. Normaal gesproken doen ze hun best om wangedrag van moslims uit het nieuws te houden.

Rest In Privacy | 23-05-18 | 17:18

Weet u nog? een varkenskop op het hek van een moskee was een terroristische aanslag! en dit? Vermoedelijk kwajongens, honger, blij ...

doskabouter | 23-05-18 | 15:32

Misschien geïnspireerd geraakt door die tweet van Tofik en bij gebrek aan een mitrailleur wat stenen gebruikt. Ramadan je weet toch.

kleinvrouwke | 23-05-18 | 15:32 | 1

Toch fijn dat we hier geen Amerikaans 2nd Amendment hebben.

Winter_is_coming | 23-05-18 | 15:57

Vrijlinks streeft naar secularisme. Ideetje?

ristretto | 23-05-18 | 15:30

liever 5000 hindoes dan 1 moslim

langzullenweleven | 23-05-18 | 15:28 | 2

Bij Indische hindoes zijn onze vrouwen ook niet veilig hè!

B*tchmeister | 23-05-18 | 15:47

Mhhhh...5.000 x 1.000.000 moslims in NL = 5 miljard. Fortuijn zei al: "Het is hier druk. Te druk naar mijn mening!"

Winter_is_coming | 23-05-18 | 15:59

Islamieten accepteren en tolereren geen enkele andere religie of levensovertuiging. Enig respect hunner zijde voor de waarden van anderen valt niet en nimmer te verwachten. Dat is hen van de wieg af aan met de paplepel ingegoten. Geen enkele islamitische organiatie of groepering die zich corrigerend en opbouwend opstelt. Verrot tot op het bot.
Zodra je islam in je samenleving hebt toegelaten, is het met de goede vrede gedaan. Islam is wat mij betreft een lagere levensvorm.

Memek | 23-05-18 | 15:27 | 3

Bovendien zijn moslims verantwoordelijk voor het overgrote deel van het geweld in de wereld. Stuk voor stuk clubjes die uit naam van allah moorden.

doskabouter | 23-05-18 | 15:33

Zoals wijlen Hans Jansen (hij wordt node gemist) hier al ooit eens in een topic schreef: "Wie islam zaait zal sharia oogsten."

Sjefke7807 | 23-05-18 | 15:53

Islam = Moord.

Mark_D_NL | 23-05-18 | 15:55

Moslims zijn gewoon jaloers, omdat ze maar één godje hebben.

happen_maar | 23-05-18 | 15:26 | 1

Van wie de "afgezant" en volgelingen zich aan geen enkele regel / wet van huidige regels hebben gehouden. /pedofilie (engeland 1400 stuks) /vrouwenonderdrukking (overal) /homohaat ( overal) /belasting voor ongelovigen (zoals geschreven in de Koran) /fatwa's tegen andersdenkenden (elke paar maanden weer een 'incident) /moord op van gogh, parijs, madrid, new york, .... , ..., .... /etc....

peterdh | 23-05-18 | 15:53

Mijn reaguursel slaat Kant nog Wal maar vroeger, toen de Boten nog van Hout waren en de Mannen van Staal aten wij geen Honing maar kauwde we Bijen. Welke Lafbek geeft zichzelf het recht om een andersdenkenden de les te mogen lezen en Ramen in te gooien. De oplossing is Simpel, beter Nadenken! Maar dat is niet zo Eenvoudig.....

hetgingperongeluk | 23-05-18 | 15:25 | 3

Oh wat verlang ik terug naar die heerlijke bijensmaak van vroeguh...

piloot47 | 23-05-18 | 15:27

Bijen kauwen mag niet meer, worden met uitsterven bedreigd. Kies daarom panda's, die smaken als het ouderwetsche zwart/wit.

FrankVeer | 23-05-18 | 15:55

@FrankVeer | 23-05-18 | 15:55
Kudos!

hetgingperongeluk | 23-05-18 | 15:59

Het houdt niet op, niet vanzelf. Oh wacht het houdt wel op, maar pas als elke kufar door of bekeerd is.

JWZ_JMK | 23-05-18 | 15:25 | 5

Nee, dan gaan ze nog steeds elkaar te lijf. Zie het Midden-Oosten.

Enrique C | 23-05-18 | 15:53

Dat is omdat sommigen niet de goede islam aanhangen. Als die uitgeroeid zijn is het eeuwig vrede.

piloot47 | 23-05-18 | 15:56

Net als al die lastige gewelddadige Joden zijn deze Hindoestanen ook dagelijks in het nieuws wat zijn die gewelddadig...
wist niet eens dat we Hindoestanen hier hebben wonen schijnbaar zeer terug getrokken mensen.

Rene046 | 23-05-18 | 18:52
▼ 2 antwoorden verborgen

Heeft de Haagse moslimgemeenschap zich al uitgesproken tegen deze nodeloze vernielingen? Gaan ze nog een constructief gebaar maken richting aldaar wonende Hindoestanen of was het uiteindelijk toch allemaal weer de wil van Allah!?

mortgage_freeman | 23-05-18 | 15:25 | 2

We hebben dit niet gedaan, meneer, we sweren het, je weet toch?

piloot47 | 23-05-18 | 15:28

Het was een moslim die buiten diensttijd iets uitgevreten heeft. Dan heeft het weer niks met islam te maken. Hij was niet ingeklokt bij dat toverfiguur op dat moment.

Standvastig | 23-05-18 | 15:29
-weggejorist-
Moestuinier | 23-05-18 | 15:23

Stuur dit bericht ook even naar de MSM in India. Heb je morgen gelijk bericht terug in de krant over een aanslag van hindoe's op moslims.. Het zijn beiden doe-religies...
Ik ben bereid om voor mijn geloof te sterven maar zal er nooit geweld voor plegen of bloed voor vergieten.
Moorden/geweld plegen in naam van Christus is onmogelijk...

hoejeheette | 23-05-18 | 15:22 | 10

piloot47 | 23-05-18 | 15:46
.
U hebt gelijk. Als je je andere wang hebt toegekeerd is het over en uit. Meer wangen dan 2 zijn er niet. Dus.

Lupuslupus | 23-05-18 | 15:56

dat bedoel ik

piloot47 | 23-05-18 | 15:57

Het verschil:
oude en nieuwe testament : Gij zult niet doden
Koran : Gij zult doden

Rest In Privacy | 23-05-18 | 17:32
▼ 7 antwoorden verborgen

Als het een moskee was geweest, zou alle msm erop duiken om moord en brand te schreeuwen.

Schepvogel | 23-05-18 | 15:22

Er is maar een oplossing: we zullen afscheid moeten nemen van zo'n 1 miljoen 'medelanders'.

kwark001 | 23-05-18 | 15:20 | 6

Ruik ik nou een Godwin?

piloot47 | 23-05-18 | 15:59

Zoveel hindoeïstische medelanders zijn er niet in Nederland, en die mohammedaanse maangodlaven, die doen helegaar nooooit iets verkeerds.

Guido | 23-05-18 | 17:12

Kwark: De grenzen sluiten is al onbespreekbaar, laat staan remigratie. Het zal wel moeten gebeuren willen we het hier leefbaar en meerderheid blank houden.

Rest In Privacy | 23-05-18 | 19:26
▼ 3 antwoorden verborgen

Islam is vrede! Easy! Dezelfde logica als Fortuyn-demoniseerder van Dam ooit toepaste: ik pas in mijn pak, mijn pak past in de koffer, dus ik pas in de koffer.

Non_Smoking_Gun | 23-05-18 | 15:19

Ik moet tot mijn groeiende verbazing erkennen dat ik hier, ondanks dat de ramadan alweer dagen voortwoedt, nog geen schieten of ander straatgeweld heb gehoord. Vredige taferelen is absoluut niet wat je verwacht op plaatsen waar de religie van de vrede zijn sinistere tentakels spreidde.

Jan Passant mk2 | 23-05-18 | 15:18 | 4

Bizar, zelfs in Noord Oost Groningen moeten ze toch wel ergens een moslim hebben.

Jan Passant mk2 | 23-05-18 | 15:27

Wacht nog even tot het wk begint.

HaatbaardKnipper | 23-05-18 | 15:28

Die ene moslim zit vast in Ter Apel. We houden hem in de gaten!

piloot47 | 23-05-18 | 15:30
▼ 1 antwoord verborgen
-weggejorist-
Itsmyparty | 23-05-18 | 15:18 | 1

Moet je eens voor de grap met een varkensmasker over straat gaan waar moslims in de buurt zijn --> opgepakt en veroordeeld. Of voor de grap een strip bacon aan een moskee deur hangen --> opgepakt en veroordeeld.
Maar als je een moslim tuig jongere bent? Rape, pillage and steal your way through life --> helemaal niets...

WatZalIkErvanZeggen | 23-05-18 | 15:18 | 1

Ja, maar geen stageplaats hebben. Weet je wel hoe erg dat is?! Weet je wel hoe je je dan voelt!

HaatbaardKnipper | 23-05-18 | 15:30

Het gaat om de Ram Mandir volgens internet. Ik weet niet wat dit betekent maar het klinkt exotisch en niet Arabisch.

Jezus_Boeddha | 23-05-18 | 15:16 | 1

@klopt Jezus Boeddha,
Hindoeïstisch.
Ram, is Rãma, Raam, Ramachandra, een van de incarnaties van God Vishnu.
Mandir, huis, tempel, plaats van aanbidding.

kleurdoosje | 23-05-18 | 16:36

Een paar bakstenen is niet heel ambitieus. Volgende keer gewoon met een vrachtwagen van vrede dwars door de voorgevel.

Irnerius | 23-05-18 | 15:16 | 1

Eerst wachten tot Merkel ze heeft opgeleid tot vrachtwagen chauffeurs..

Rene046 | 23-05-18 | 18:49

Zijn de mocro's weer bezig? Er is maar één geloof en dat is de Islam. Alles wat geen Islam is moet weg, ook van Jole.

BozePaarseMan | 23-05-18 | 15:15 | 1

Jole is een oetlul

langzullenweleven | 23-05-18 | 15:29

Hare raama

kleurdoosje | 23-05-18 | 15:15 | 3

Wat betekent dat?

Jezus_Boeddha | 23-05-18 | 15:17

Ja Hare Raam is beter, thx Jezus Boeddha

kleurdoosje | 23-05-18 | 15:19

Jezus Boeddha,
Hare Krishna, o energie van de Heer, o alleraantrekkelijke Heer,
Hare Rama, o energie van de Heer, o Allerhoogste Genieter, laat mij U alstublieft dienen. *zingt*
Zonde van dat mooie raam met de afbeelding van Krishna en Radharani.
Kunnen de kosten voor vernielingen niet eens op de ouders of gemeenschappen verhaald worden, dan is het misschien eerder afgelopen met de pret. De vernieler betaalt, of ouders, verzorgers of geloofhoofden.

kleurdoosje | 23-05-18 | 16:25

Pas op hoor of EU beschuldigt GS van islamofobie. En dan kun je het schudden.

lulleficatie | 23-05-18 | 15:14

Geen zorgen. Mevrouw P. Krikke komt met een gepaste reactie.

Stratum | 23-05-18 | 15:14 | 2

Wat? Ze laat zich weer beroven door haar kansenparels?

Standvastig | 23-05-18 | 15:16

Krikke toch.... zou zij weten waar de krik van haar auto zich bevindt!

Goedverdoemme | 23-05-18 | 15:24

iedereen heeft het altijd maar over die hindoes, maar die moslims waren ook geen lievertjes hoor

R van Perzie | 23-05-18 | 15:12

Honger. En die hindoes maar vreten. Ja, daar word je natuurlijk piswoest van. En het zijn natuurlijk ook nog eens superheidenen, met die honderdduuzend goden. Die moeten dood. En kapot. Ik sweer je.

Stormageddon | 23-05-18 | 15:10 | 1

Honderdduuzend ? 30+ miljoen zul je bedoelen.

Grijskijkert | 23-05-18 | 15:47

Islamitische tolerantie. In de volksmond een verwarde man. Maar! We leven wel in een gaaf land, aldus pinokkio. Maar die is gewend te bukken en vind het nog fijn ook. Wij zijn met meer schreeuwt hij tijdens zijn orgasme.

Standvastig | 23-05-18 | 15:10

Op de website kon je een correctie melden. Dat heb ik netjes gedaan, want dit kan natuurlijk niet waar zijn. Het is een hoax, heeft niets met islam of ramadan te maken. Dit hebben die hindoes zelf gedaan, want als er een groepje agressief is...

Nu even wachten tot Omroep west het aan heeft gepast.

PrakkerT | 23-05-18 | 15:09 | 1

Niet verbaasd zijn hoor ;-)

kleurdoosje | 23-05-18 | 15:17

Wij zijn met meer

Botte Hork | 23-05-18 | 15:08 | 7

Botte,
Wij zitten ietsje Oostelijker dan dat, maar ook hier bos, blank en booslimloos...

Wijze uit het Oosten | 23-05-18 | 15:59

Botte, als je in 0343 woont, dan moeten we eens op een mooi rustig terrasje in het groen afspreken....

ole guapa | 23-05-18 | 20:00

Botte en wijze
Nog wel...

Is dit nog nieuws? | 23-05-18 | 20:45
▼ 4 antwoorden verborgen

Heeft niets met de islam te maken

Eddy67 | 23-05-18 | 15:08

Terroristen die Allahu Ahkbar roepen hebben volgens moslims niets met de islam te maken. Toch krijgen deze terroristen een islamitische begrafenis en worden zij op islamitische begraafplaatsen ten ruste gelegd. Dit terwijl de koran duidelijk zegt dat niet moslims niet mogen rusten op islamitische begraafplaatsen. De mening die wij elke dag horen strookt dus niet met de praktijk. Maar dat wisten wij hier in de panelen natuurlijk al.

Mokum Kosher | 23-05-18 | 15:07 | 1

Net als Tofik met zijn "grapje". Wel van de herenliefde en ook ramadan. Strookt niet met elkaar.

Is dit nog nieuws? | 23-05-18 | 15:51

Opgejut, aangemoedigd en de hand boven het hoofd gehouden door subhumaan afval als Arnoud van Doorn.

raskol | 23-05-18 | 15:06

onze regering lost dit wel op ........

witchmaster | 23-05-18 | 15:06

Dit mag. Hindoes hebben het verkeerde geloof. Hadden ze zich maar moeten bekeren.
En voor de de daders natuurlijk extra kudo's, want gepleegd tijdens ramadan. Daar gaan je ramendan.

piloot47 | 23-05-18 | 15:06 | 1

... Daar gaan je ramendan.

Ik moest lachen, die kende ik nog niet...

Ries13 | 23-05-18 | 15:47

En naar wat voor voornamen luisteren deze "jongeren"? Jan-Willem, Frank, Remco, en Paul? Zo niet, dan verwijs ik verder naar de rant van Ebru Umar hieronder.

Dr_Johnson | 23-05-18 | 15:06

Niets aan de hand. Gevalletje suikerspiegel.

De luis | 23-05-18 | 15:05

Toch jammer dat deze Ramdhani dan net het beestje bij de naam noemt. Als hij weet dat het jongeren zijn die zijn volgelingen lastigvallen en zijn tempel vandaliseren kan hij er ook afkomst en religie op plakken.
Leuke bijvangst trouwens van die geimporteerde ISlam, antisemitisme en religieuze conflicten. Grootste fout sinds de jaren 60, dat hierheenlokken van ISlamieten.

Graaisnaaiert | 23-05-18 | 15:05 | 13

Boeddhisten plaatsen stiekem allemaal boeddha beeldjes in Nederlandse vensterbanken. Als dat geen religieverspreiding is....

piloot47 | 23-05-18 | 16:16

Dude.... Er zijn juist exportbeperkende maatregelen voor wat betreft originele Boedda's genomen door landen in Zuidoost Azie vanwege die overdaad aan - en gebrek aan respect voor - Boedda's in het westen. Geen Boeddist wordt blij van die Actionrommel hoor, of die plastic meuk van Zweeftevenwebshops. Maar proef ik hier een ISlamapologeet wellciht?

Graaisnaaiert | 23-05-18 | 16:41

Nee hoor, lichte ironie.

piloot47 | 23-05-18 | 17:23
▼ 10 antwoorden verborgen

Terroristische actie. 4 jaar zitten.

Patje2011 | 23-05-18 | 15:02 | 3

Ben je gek. Gewoon jongeren "met normen uit een andere cultuur" die wat verward zijn c.q. zonder stage zitten.

Muxje | 23-05-18 | 15:10

Dat is alleen als je een fikkie stookt op een grasveld naast een moskee. Bovendien lokken die hindoes het ook wel uit, een beetje in hun eigen tempel gaan provoceren.

NaughtiusMaximus | 23-05-18 | 15:15

lijkt wel Myanmar.. oeps ....

Rene046 | 23-05-18 | 18:44

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken