Volkskrant-prominent Jeroen Trommelen hekelt 'branded advertorials' van kwaliteitskrant
Ach, noodlijdende overbezette Persgroepredacties die het hoofd boven water trachten te houden door hun journalistieke ziel in de uitverkoop te zetten. Weinig nieuws onder de zon natuurlijk, maar prijswinnende journo's van de oude stempel gaan er niet heel lekker op. We snappen het trouwens wel hoor. Niemand klikt nog op die Google-ads, en we kunnen hier ter redactie zelf een middagje vullen met imitaties van onze sales boys die zeggen dat branded content nu eenmaal de meeste opportunities, leads, conversions en engagement creëert en dus gewoon overduidelijk de future is. Dus ja, gewoon een beetje verpakken alsof het een artikel, maar dan net niet, zeg maar. Op desktop ziet het er als onderstaand uit. En daar spreken wij natuurlijk SCHANDE en niets dan dat van, maar als u interesse hebt in het aanprijzen van uw product of dienst als "Gesponsorde content, in de vorm van een ingezonden bericht, die perfect past tussen de reguliere content op GeenStijl" mail dan even naar sales@news-media.nl.
Reaguursels
Dit wil je ook lezen
Veroordeelde terrorist Soumaya Sahla in Volkskrant: 'Wilders heeft niks van fouten geleerd'
Ahaaa, Wílders heeft niks van zijn fouten geleerd
Column Volkskrant: 'Mensen met verkeerde mening over Israël zijn islamofobe, witte racisten'
From the river to the sea, the Volkskrant will be free
Jan leest de Volkskrant van zijn vrouw
En dit is wat er gebeurde
Volkskrant: Amerikaanse presidenten en Israël in de zak van machtig Joodsch kapitaal
Gaar uw bieten terwijl u koekjes bakt, wel zo klimaatvriendelijk
Zucht. Volkskrant en NOS snappen niks van CBS-onderzoek over segregatie
Kom eens uit je achterlijke bubbel Volkskrant
Idee afscheidscartoon Jos Collignon
We gooien een balletje op