Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Nieuwsuur verklaart Totale Oorlog tegen moskee

Check dan hoe Nieuwsuur driewerf GIF in de samenleving injecteert in deze aangezwengelde golf van haat!

Social
Social
Social

Zomaar een zondagavond in april. De meeste MSM-journo's kruipen in hun witte onderbroek op 20 jaar jongere dames, leggen hun ugly hoofdredacteurshoofden in de schoten van stagiaires en/of zijn zich aan het inbieren voor een gezapig avondje Pierre van Hooijdonk cum suis bij Studio Voetbal. Zo niet de doorgesnoven rechterarmpjes van Alt Nieuwsuur. De woker dan woke geworden staatsomroepislamofoben van de NPO dropten vanavond deze brisante SheikWatch Drieluik op de social, waar Martin Bosma nog een puntje aan kan zuigen. Check dan hoe Nieuwsuur driewerf GIF in de samenleving injecteert in deze aangezwengelde golf van haat! Nog even en redactrice Milena Holdert staat met haar blote Femen-tieten bij de moskee met bacon te smijten terwijl Twan Huys, Andreas Kouwenhoaxer en de Erkenbrand Boys met stampende laarzen op het bezette dak van de As Soennah marcheren. Developing...

Reaguursels

Inloggen

*het verdronken kalf*
*de put*
*achteraf proberen te dempen*

Der Paulie | 30-04-18 | 20:50

zoiets als dit kan toch niet door Den Haag ongemoeid blijven.
nu hebben ze de kans ons een beetje vertrouwen terug te winnen door dingen en gebeurtenissen als deze kei en kei hard aan te pakken.
hoe vaak overtreden ze wel niet de NEDERLANDSE wetten.
.
Discriminatie wegens godsdienst. tegenover niet moslims joden,
christenen...
.
Discriminatie wegens ras, geslacht, vrouwen onderdrukking.
.

ieder heeft, behoudens bij of krachtens de wet te stellen beperkingen, recht op onaantastbaarheid van zijn lichaam.
onvrijwillige besnijdenissen zonder dat het kind een eigen keuze mag/kan maken.
.
vrije keuze van religie.....

Rene046 | 30-04-18 | 18:37

Cool, als ik lid zou worden van deze club dan is slavernij dus helemaal geen enkel probleem? Wie heeft er nog leuke vrouwen te koop? Tot slavin gemaakt als oorlogsbuit geen probleem. Graag regio Rotterdam bij de moskee, maar in Den Haag bij deze as soennah moskee is ook goed. Voor aanschaf eerst een goede inspectie van de slavin. Zwarte slavinnen ook welkom. Wel graag van eerste eigenaar.

tata1981 | 30-04-18 | 13:31

De lat ligt wel gruwelijk laag als je minimaal vijftien jaar te laat met dit soort allang bekende zaken komt aankakken en dan nog het ereteken 'woke' krijgt opgespeld.

sockpuppet | 30-04-18 | 13:00

Het vreemde is dat Geert beveiligd en vervolgd moet worden on zijn “opruiende” uitspraken; terwijl deze heren ongestoord hun gang kunnen blijven gaan...

passie66 | 30-04-18 | 12:36

Nou ongestoord... De AIVD zit erbovenop, bijvoorbeeld.

Beste_Landgenoten | 30-04-18 | 13:12

Jij hebt wel een hele hoge pet op van de AIVD.
Ter vergelijking: de regering geeft jaarlijks 4 x zo veel meer uit aan ontwikkelingshulp dan aan de AIVD.

gaffelbaard | 30-04-18 | 18:59

gaffelbaard | 30-04-18 | 18:59
Laten we dat aub zo houden, niet perse de ontwikkelingshulp, maar het budget van de AIVD, in ieder geval zolang we onder het demofobe kabinet Prutte leven.

O2Neutraal | 01-05-18 | 12:02

"Zijn de nu ineens Pro Geert of Thierry en anti EU?"
@Mr_Pikibelly | 30-04-18 | 10:34
Nee, want het is immers allemaal juist de schuld van Geert en Thierry (en natuurlijk ook van Trump)

telelezer | 30-04-18 | 12:19

Ik ben helemaal van slag.. wie had dit nou kunnen denken van de religie van de vrede nota bene. Je verwacht het gewoon niet.. Al helemaal niet als je naar de landen kijkt waar deze religie domineert. Dichter bij het paradijs kun je niet komen. Waarschijnlijk is dit gewoon een hoax.. Opgezet door rechtse groeperingen in landen als Nederland.. Duitsland.. Zweden.. Er zijn geen enkele aanwijzingen dat deze rechtse sentimenten ook maar enig bestaansrecht zouden moeten hebben.. het is onligisch dat ze bestaan.. Het is gewoon xenofobie en islamofobie.. xenofobie is geenzins een natuurlijk overlevingsmechanisme van de mens.. Je zou je er diep voor moeten schamen... Islam.. de oplossing voor alle problemen.. Ik heb zeer zeker geen last van cognitieve dissonantie.. Ik spreek de enige echte waarheid.. We zouden eigenlijk ons land moeten regeren op basis van de islamitische normen en waarden.. De verrijking die dat op zou leveren is in geen woorden te beschrijven..

Mastadox | 30-04-18 | 11:20

Helemaal met u eens, deze imam is gewoon een lone wolf, en heeft niets te maken met de wáre Islam.

JackStick | 30-04-18 | 11:51

Nee, want de ware islam staat voor 'liefde en vrede'. Want "Ik ben Nora" zegt het zelf. Deze moskee-meneer is dus zelf een afvallige.
Hebben we een miljard vredelievende moslims, een vredelievende religie en vredelievende ideologie, en wat doet de pers: net die ene verkeerde (lone wolf) er uit pikken.

michelpen | 30-04-18 | 12:11

Alle jongens een operatieve lul modificatie en doe de meisjes ook aan de kut opereren en snij daar wat vagijn weg. Het is beter, de soennieten zeggen het. En als de soennieten het zeggen..

tata1981 | 30-04-18 | 11:11

Paulus waarschuwde 2000 jaar geleden al voor de mensen die het vlees mutileren;

Watch out for those dogs, those workers of evil, those mutilators of the flesh! Philippians 3:2

Woef Woef
www.youtube.com/watch?v=iC1PLC6ljJc

tata1981 | 30-04-18 | 11:21

Paulus was zelf ook besneden op de achtste dag uit het familiegeslacht van Israël Uit Celicië uit de stam Benjamin, een Hebreeër, wat de wet betreft een Farizeeër.

Rest In Privacy | 30-04-18 | 17:30

@senorans
Ah! Paulus was dus ervaringsdeskundige! Dat gaf hem wel recht van spreken me dunkt.

gaffelbaard | 30-04-18 | 19:02
▼ 1 antwoord verborgen

Hopelijk is de volgende stap van Nieuwsuur het inzicht dat het in meer moskeeën er zo aan toe gaat.

zwarte_weduwe | 30-04-18 | 11:07

Beste_Landgenoten | 30-04-18 | 11:57
En niet alle moslims in Nederland worden hier blij van, overigens.

Volgens mij gaat het niet over deze moslims, dus laat hen lekker buiten beschouwing voordat de hele discussie weer doodbloed omdat er ook moslims zijn die niet zo extreem doen. We hebben het erover dat er een enorme groep moslims rondloopt die graaag in een islamitische religieuze dictatuur willen wonen en dus midden tussen de Nederlanders haat en verdeeldheid prediken.

Ton8695 | 30-04-18 | 12:49

Ton8695 | 30-04-18 | 12:49 |
Je zou ook eens iets relativerends zeggen, tussen alle islam-kritiek door...

Beste_Landgenoten | 30-04-18 | 13:07

@Ton
Nee. We laten ze niet buiten beschouwing. Die zgn gematigde moslims. Ook hun vrijheid loopt gevaar door islamidioten. Ze moeten stoppen met bang en laf zijn en samen met ons NLers tegen die racisten in opstand komen. Liever zelfs nog het land uit jagen!

Ter vergelijking: de radicale islam was ooit ook in Iran een minderheid. Moet je nu kijken!

Heb je de laatste uitzending van Onze man in Teheran gezien? Zo'n land, zo'n maatschappij, krijgen wij ook als we die geloofsidioten hier laten zitten en hun gang laten gaan.

gaffelbaard | 30-04-18 | 19:08
▼ 1 antwoord verborgen

Wat is het commentaar van mevrouw Simons op de uitleg over slavinnen houden en/of verkopen door deze niet-blanke mannen?
Heeft ze dat ook bij DENK gehoord en goedgekeurd?

BBmetR | 30-04-18 | 11:03

Anja Meulenbelt van Bij1 heeft samen met haar mede-feministen een protest-demonstratie aangekondigd tegen 'Zweepslagen en stenigingen tot aan de dood' en "Besnijdenis is aanbevolen voor de vrouwen want dan worden haar lusten minder, zo vertelt Nederlandse imam in online cursus basiskennis islam".
Volgens Anja is tijdens de demonstratie gepast geweld toegestaan, want het gaat hier om serieuze en wereldwijde zaken. In omvang de Palestijnse zaak verre overtreffend.
Toen ging de wekker en schrok ik wakker........

michelpen | 30-04-18 | 12:33

Het is helemaal niet relevant wat SS en haar splinterpartijtje BIJ1 hiervan vinden. Ook niet wat de lange arm van Ankara ervan DENKt. Wat belangrijk is: gaan de mainstream partijen als VVD/CDA/'66/GL/CU nu eens eindelijk alle schroom van zich afwerpen en in actie komen tegen deze beestachtige ideologie?

BlowingBubbles | 30-04-18 | 12:45

Ik besef me overigens dat ik met 'Beestachtig' de dieren tekort doe. Laten we het op barbaarse ideologie houden.

BlowingBubbles | 30-04-18 | 12:46

Ja en wat is nu opeens het probleem? Verliest GS het monopolie op islamkritiek? Misschien goed om dan eens beter te letten op wat de NOS, NPO te bieden heeft gehad op dat vlak, want zo maakte Saskia Dekker al een paar behoorlijk islamkritische docu's over de islam in Frankrijk en is het niet de eerste keer dat Nieuwsuur de ontwikkelingen rond moskeebesturen op de voet volgt.

Beste_Landgenoten | 30-04-18 | 11:00

Bullshit. Was het maar zo dat de staatsomroep wat meer kritiek op islam had en hadden ze dat in het verleden maar gehad. En niet alleen kritiek, maar ook het ridiculiseren van dat naast tragische en destructieve ook volslagen mallotige geloof. Dat laatste is al helemaal hoognodig.

Over de problemen gesproken is niet zozeer het verspelen van een verondersteld monopolie op islamkritiek problematisch (in wat voor opzicht dan ook) maar het grote probleem is hoe media die hun werk zouden doen daarmee islamofobie in de kaart spelen.

Daarom is de disclaimer dat bij bedoeld soorten hoogst uitzonderlijke heldere momenten wordt geleverd altijd hetzelfde: dit is een uitwas en heeft eigenlijk niks met islam te maken. En het komt door islamofobie dat al die onschuldige, goedwillende, charmante en in hun hart progressieve moslimextremisten radicaliseren. Een ander enorm probleem is dat de goede imago van islam wordt beschadigd en haar smetteloze blazoen wordt bezoedeld met islamofobe roddel en achterklap.

Maar eerlijk is eerlijk: in het begeleidend artikel prijst de NOS Macron die tenminste "moslims met rust laat" rechtstreeks de grond in.

Mazzelstof | 30-04-18 | 17:43

Je verklaart een oorlog AAN, Pritt, niet: tegen.

bisbisbis | 30-04-18 | 10:52

Nieuwsuur. Een ijsbeer die ontwaakt na een dikke decennia? Tijdens hun dromen over een betere wereld velen verguist die nu ineens hun gelijk krijgen? Zijn de nu ineens Pro Geert of Thierry en anti EU?

Mr_Pikibelly | 30-04-18 | 10:34

Ik weet niet wat me het meeste irriteert:
1) Nieuwsuur heeft deze feiten ruim 10 jaar genegeerd.
2) Daarbij werd geimpliceerd dat zij dit dit wel signaleerden intolerante racisten waren
3) En nu maken ze goede sier door te doen alsof ze een scoop hebben.

quantumcollider | 30-04-18 | 09:23

Nee dat heeft Nieuwsuur helemaal niet, maar misschien heb je niet opgelet? Als je nooit kijkt weet je ook niet wat er te zien is, toch?

Beste_Landgenoten | 30-04-18 | 11:01

Beste landgenoten, let even op wat Twan hier zegt. youtu.be/MfZCf1g08wA
Kritiek op imigratie = Nazi

BlijkbaarNormaal | 30-04-18 | 11:51

10 jaar negeren of néger-en is een questie van klemtóón maar het gaat niet eens over alleen maar negers maar voornamelijk zandnegers.

IndoFortuyn | 30-04-18 | 15:17

*verklaart aan, niet 'tegen'.

Sarcasper | 30-04-18 | 09:15

Je bent me net voor.

Braboblanke | 30-04-18 | 09:40

Hebben jullie het nu over de islam?

HogeNood | 30-04-18 | 09:01

Eerste keer dat ik een man hoor klagen over teveel lusten bij de vrouw. Vraag je je toch af hoe mannen in islamitische landen naar porno kijken (wat daar het meeste gebeurt): die moet besneden worden, die moet besneden worden, die moet besneden worden...

Deksmaat | 30-04-18 | 08:58

Daar moet een tent omheen..

Loodje | 30-04-18 | 09:12

Je hoeft niet naar de moskee of naar de Schilderswijk om haat te ervaren. De cassière van de Action straalt zoveel haat uit dat zelfs de imam er ongerust van wordt. Dat is alles wat islamieten weten. Haat, alles moet kapot. En toch is er een lichtpuntje. Ze haten elkaar nog erger dan dat ze ons haten. Daarom: moesliem teroeg eigen zandbak. Dat ruimt lekker op.

Nivelleermarionet | 30-04-18 | 08:56

Curieus maar waar: de gelovige haat de ketter nog meer dan de ongelovige.

quantumcollider | 30-04-18 | 09:25

Je hoeft niet bij de Action te winkelen.

BlowingBubbles | 30-04-18 | 11:27

( nrc ) volgens moskeevoorzitter Abdelhamid Taheri klopt er niets van die berichten. "''De moskeeën zijn al twee jaar in gesprek met het kabinet over buitenlandse financiering. Er moest een convenant komen met afspraken. Maar dat was dan alleen van toepassing op de moslimgemeenschap en niet op andere kerken of politieke partijen. Dat vind ik discriminatie. Deze dubbele maat is de reden waarom jongeren zich van de Nederlandse samenleving afkeren en radicaliseren.' Juist. *schudhoofd*

Chemokar | 30-04-18 | 08:52

De buitenlandse financiering is ook niet het voornaamste probleem. Het voornaamste probleem is dat Abdelhamid Teheri een podium biedt aan Islamic State en al Quaida in Den Haag. Christen en Boedhisten doen dat niet.

tipo | 30-04-18 | 09:19

'Dubbele maat / double standards' is het nieuwe 'buiten de context geciteerd'.

BlowingBubbles | 30-04-18 | 11:29

Veelgebruikte truc, de boel meteen omdraaien met een jij-bak en racisme kaart.

martymcfly | 30-04-18 | 16:47

Er is nog hoop kijk tegenlicht terug van de VPRO was zondag 29-4 te zien.

taylor 1000 | 30-04-18 | 08:49

Tegenlicht organisert ook Meet Up's.
Van 19.00 uur tot 22.00 uur, na aanmelding gratis toegang.
Maar.... welke blanke nog durft in z'n eentje die 60-100 meter van Hollands Spoor naar de Hoefkade (Schilderswijk) te lopen? En na 22.00 uur weer terug?

Wering | 30-04-18 | 10:54

Andreas Kouwenhoaxer, dat is die van de Omtzigt-canard en het FvD-studentenonderzoek toch?

mozaard | 30-04-18 | 08:49

De ondoordachte arbeidsmigratie van de jaren zestig en zeventig hebben dit land niets gebracht (ook economisch niets), behalve de entree van een totaal achterlijke religie en geboren criminelen erger dan de zigeuners die we al hadden. En al onze verworvenheden en vrijheden zijn 5 stappen teruggebracht. Ik ben benieuwd of het schip nu de wal gaat keren, of dat alles te laat is. Dat links zich nu roert is geen garantie voor een totale koerswijziging, namelijk verbod op islam, uitzetting van criminele allochtonen, en sluiten van de grenzen.

Willemdrie33 | 30-04-18 | 08:45

@janleuk | 30-04-18 | 09:03 | Zeer interessant citaat. Wat is er met de SP gebeurd?

daytripper | 30-04-18 | 09:52

Sow de SP heeft wel een draai gemaakt dan.

boerk | 30-04-18 | 10:08

daytripper, zie mijn eerdere reactie op janleuk @ 23:19, die ik hier (enigszins verbeterd) voor u nog zal herhalen:

De SP vertegenwoordigde toen nog (bv) de Haagse Schilderwijkers -- Nederlandse arbeiders -- die hun wijk totaal zagen veranderen in een islam getto. De Schilderswijkers werden toen weggezet als achterlijke idioten die gewoon niet van de geur van knoflook hielden en de SP werd tot fascistenpartij bestempeld.

In die tijd fietste ik dagelijks, ook voor zonsopkomst en na zonsondergang, door de Schilderswijk naar mijn werk en terug. Ondanks dat het een 'achterbuurt' werd genoemd, voelde ik me nooit onveilig en werd ik nooit lastiggevallen of nageroepen.

Je kunt er nu als vrouw nog wel naar de Haagse markt lopen, maar als je van de hoofdwegen afgaat, wordt het beklemmend -- tegen de avond zelfs op de hoofdwegen. Je wordt bekeken of je een verdwaalde kakkerlak bent uit eoa blanke keuken, met een niet te missen haat in veel van die ogen.

De SP heeft ervoor gekozen om nog altijd de bewoners van de Schilderswijk te vertegenwoordigen -- de huidige, dus -- en daarmee werden ze pas echt een partij die het (islamo)fascistische gedachtegoed ondersteunt. [was vandaag gepost om 08:20]

VreemdEend | 30-04-18 | 10:16
▼ 2 antwoorden verborgen

Ik mis in de opsomming mother superior Tweebeeke, toch een notoir en hardnekkig linksgekkie.

daytripper | 30-04-18 | 08:43

Ze zijn nog bezig de programmatuur van voorleesrobot 2BK te resetten. Kan nog even duren, omdat ze tegelijkertijd proberen haar gezichtsuitdrukking wat beweeglijker te krijgen. Daarvoor moet haar kop naar een fabriek in Japan die gepecialiseerd is in humanoïde robots.

piloot47 | 30-04-18 | 09:21

Kom op, NPO, links of whatever, nu doorpakken en die oogkleppen definitief verwijderen.

tata1981 | 30-04-18 | 08:36

No way! We landed on the moon!

priks | 30-04-18 | 08:32

En gij geleuft da?

Braboblanke | 30-04-18 | 09:42

@ Braboblanke | 30-04-18 | 09:42

Geloof is irrelevant. Het is een feit. Een die zelfs vandaag nog meetbaar is.

quantumcollider | 30-04-18 | 10:51

Vandaag bij de NPO: de sjeiks van As-Soennah zijn niet typerend voor de islam. Want een concrete stelling moet nu eenmaal weggerelativeerd worden.

Guido | 30-04-18 | 08:32

mazzelstof @6:43 krijgt gelijk. Wedden dat we binnen een paar dagen alle items op zijn lijst kunnen aftikken.

VreemdEend | 30-04-18 | 08:37

Moskeeën hebben niets met islam te maken. Morgen in EenVandaag.

piloot47 | 30-04-18 | 09:23

Ik lees . 'Eindelijk gaan de ogen open ' . De ogen waren al lang open ,ook bij links .De reden dat links pro islam is ,is alleen te wijten aan het feit dat Wilders anti islam is . De haat naar Wilders toe is zo groot dat men liever kiest voor een geislamiseerd land .

Koning BongoBongo | 30-04-18 | 08:25

Bij links is de Wildershaat veelal groter dan de liefde en de zorgen om de bloedeigen dochters.

tipo | 30-04-18 | 09:22

Nederland nazivrij dus islamvrij.

Thomas333 | 30-04-18 | 08:22

Mijn zoon van 13 was een paar weken terug op excursie met de klas. Een moskee, synagoge, boedistische tempel en een orthodoxe kerk werden bezocht.
Aan het eind van de rondleiding door de moskee werd er nog even door de Jurk vertelt dat make up een zonde is en dat als je dat gebruikt dat je lippen en vingers er in de hel afgehakt worden. En als je geen hoofddoek draagt je aan je haren in de hel wordt opgehangen. Dit werd vertelt tijdens de les aan kinderen en dus ook aan mijn 13 jarige.
De schoolleidster was hier niet zo happy mee (godsdienst lerares op een christelijke school dus je zou zeggen goh, je weet beter) en achteraf in de bus werd er nog even aangegeven dat ze dit niet zo heel leuk vond.
Toen ik het hoorde vond ik het prachtig!
De reactie van mijn zoon: Ik dacht dat je altijd maar een beetje overdreef maar ik heb het nu zelf gehoord hoe gek die lui zijn.
Heb de school ook oprecht bedankt voor deze wijze levensles.

General Dripple | 30-04-18 | 08:19

Geweldig! Zo zorgen ze zelf wel voor weerstand.

Datmagniethe | 30-04-18 | 15:32

De rijkelijk late NPO-awakening zou wel eens de trigger kunnen zijn voor een nieuw realisme bij links naar analogie met de Deense socialisten. Onze sociaal democraten zijn aan het herbronnen en herijken en dit soort berichten kunnen bijdragen aan een ommezwaai in de positie tov integratie en de islam.
Zou partijen als de PvdA en SP electoraal geen windeieren leggen.

Luchtbakfietser | 30-04-18 | 08:15
-weggejorist-
Katoentje | 30-04-18 | 08:15

En ik heb nog een nieuwtje. De term islamofobie is hiermee aantoonbaar een concept, een rookgordijn gebleken. Alsof we onredelijke angst moeten hebben.
Oh, en nog een nieuwtje: alle moslims moeten het hier mee eens zijn. Gematigd? Dan lig je er uit.
Oh, en nog een scoop. Het is wel een oplossing om zowel de hoofddoek uit het publieke domein te halen alswel de dubbele paspoorten aan te pakken en de grenzen te sluiten.
We hebben alle drie gedaan en het heeft weinig tot geen assimilatie of integratie opgeleverd. Ik snap en waardeer de beleefdheid maar de gast neemt het gewoon over.
Oh, en nu we toch bezig zijn, Leo Lucassen en consorten wijzen ons als Nederlandse witte maatschappij als oorzaak aan. Als dat zo zou zijn dan doen de Marokkanen het geweldig in Italië, Spanje, Frankrijk, België, Duitsland en Zweden toch? Not.

ristretto | 30-04-18 | 08:13

Een totale oorlog tegen de islam is uiteindelijk onafwendbaar, Europa's voorland.

spamzuiger | 30-04-18 | 08:11

De enige manier waarom de islam kan overleven in het westen, is een verlichting voor iedereen hier.als dit niet gebeurt blijft het beetje bij beetje meer invloed krijgen door veranderende demografie.

Schepvogel | 30-04-18 | 08:06

Ik ben niet echt een aanhanger van dat demografie omvolking gedoe, ergens zit er natuurlijk wel een punt in. Maar als je de hasj-tag #baasvanmorgen door de twetters heen haalt zul je LOLzen qua omvolking. Grote bedrijven die een Redband/Haribo dagje acteren voor wat goodwill op de socials. Als dat ons voorland is, LOL

Nanker Phelge | 30-04-18 | 08:33

Hoezo, beetje bij beetje?
Cijfers Haagse jeugd van 0 tot 23 jaar oud:
56.678 zonder migratieachtergrond
84.539 MET migratieachtergrond

Wering | 30-04-18 | 10:36

Alsof ze beweren: “joden aan het gas” en vervolgens hun gestapo hoofddoek opzetten als symbool dat ze, de “goeie” moslims, het er mee eens zijn.
De zelfzuivering zal nooit komen, de hervormingen nog minder, en integratie is o.a. hiermede ondenkbaar.
De stuiterende minachting en superdiscriminatie van islamisten naar de Nederlandse Nederlanders toe is hiermede een feit.
DAT zijn de rasicten..... oplossing is ook stuiterend simpel: Nederland VOLLEDIG islamvrij, zoals Nederland ook gestapovrij is gekomen..... en islam verbieden als een staatsondermijnende sekte en erkennen als DE toekomstige bezettingsmacht van het hele Westen, eigenlijk al sinds de Munchen Olympische spelen 1972.
Trump ze de Angola-moeder dus...... en “Myanmar” de boodschap helder genoeg.... OUT!
OF ze mogen hier Christen worden....... kan ook nog.... NET!

Katoentje | 30-04-18 | 07:59

Dit zijn 2001 beelden van de moskee recentelijk in handen gekomen van nieuwsuur.

Toeja | 30-04-18 | 07:56

Zo zie je maar weer, de islamitische vrouw heeft geen besnijdenswaardige positie.

Stijlicoon | 30-04-18 | 07:54

*aan moskee

jemagookniksmeer | 30-04-18 | 07:50

Krikke gisteren over deze hut dat er wetgeving moet komen.
Dat is niet aan een burgemeester. Pindakaas.

Is dit nog nieuws? | 30-04-18 | 07:31

Die wetgeving is er al lang (vraag maar aan de Hiddemeister). Toepassing en handhaving ervan, dat is het probleem voor onze bestuurders. Nieuwe wetgeving ergens voor maken ziet er zo lekker actief en voortvarend uit terwijl je daadwerkelijk optreden ver voor je kunt uitschuiven (voordat die nieuwe wetgeving in werking is getreden ben je jaren verder). Nieuwe wetgeving maken is een excuus om nog even niks aan het probleem te hoeven doen.

Braboblanke | 30-04-18 | 09:48

Oeh nieuwe wetgeving, ik denk dat er een nieuwe aftap wet moet komen dat zal ze leren!

boerk | 30-04-18 | 10:14

Maar gaat er ook iets gebeuren nu?

de uitbater | 30-04-18 | 07:26

Thee drinken?

Is dit nog nieuws? | 30-04-18 | 07:32

Er worden stages aangeboden?
Die mannen gaan als wijkteam aan de slag?

Datmagniethe | 30-04-18 | 15:33

Hahaha, nee natuurlijk niet.

snakedogman | 30-04-18 | 17:59

Die sprekers hebben allemaal diabetes , daar gaan ze van hallucineren en wartaal uitslaan dus gaat u rustig slapen .

Castor12 | 30-04-18 | 07:25

Gelukkig zaten ze niet in de auto.

Omebert | 30-04-18 | 07:27

Even over de inhoud van de filmpjes. Assad is een Alawiet en moet dood volgens de NAVO landen en Saudie Arabie en Israel. Iran zijn shiieten en moeten ook dood volgens de NAVO landen plus S-A en Israel. Hmm, lijkt erop dat er een zelfde agenda is.

Jongensbesnijdenis gaat niet aangepakt worden hoor. Net als halalslacht zijn beide zaken ook 100% kosjer dus buiten bereik van de wetgevende macht in NL. Het zou me althans verbazen als de islamversie wel aangepakt gaat worden zonder dee gebruikelijke bezwaren.

Rest In Privacy | 30-04-18 | 07:18

In piemels snijden altijd -1

Omebert | 30-04-18 | 07:27

Het is telkens weer de Sunni agenda , die mag u hier best benoemen hoor .

Castor12 | 30-04-18 | 07:28

De Britten hebben Sherlock Holmes, de Amerikanen Columbo maar dat stelt niks voor met onze Eelco Bosch van Rosenthal. Ga er maar aanstaan, al na 30 jaar erachter komen dat er haat gepredikt wordt in moskeeën. @Respect.

Freezzz | 30-04-18 | 06:50

Eelco is ver gekomen inderdaad. Dat ze dit als nieuw nieuws proberen te brengen...... Niet best.

Omebert | 30-04-18 | 07:06

Afgaande op Eelco zijn gezicht lijkt het of hij permanent aan de diarree is. Valt ook niet mee voor een hoogopgeleid progressief kwaliteitsjournalistje als hem om een normaal gezicht te trekken als je heel je leven jezelf omhooggelikt hebt.

Freezzz | 30-04-18 | 07:32

Maar ... de haatbaarden leren ons gewoon wat de islam eigenlijk is en betekent. Dat was toch allemaal vrede, okee en niks mis mee volgens de policor/D66-0regenten en MSM? Zijn ze dan wakker geworden?
Neen, natuurlijk niet. Deze ene moskee wordt misschien aangepakt, maar de rest gaat gewoon door, met of zonder hulp vanuit Koeweit, Arabirië, Turkije en Marokko. De opgelegde Weg-met-ons-EUmentaliteit is echt niet ineens verdwenen.

Fijnstoffer | 30-04-18 | 06:20

Zo is dat. De meest voor de hand liggende reactie op een sprankje licht in een ideologisch verduisterde ziel is een instinctieve ruk aan het koord van de luxaflex.

Mazzelstof | 30-04-18 | 06:47

Men heeft lang zitten slapen maar toch is het beter laat dan nooit dat men wakker wordt.

Gulliver | 30-04-18 | 06:03

Een moslim heeft mij eens uitgelegd dat vrouwen er rustig van worden als je onder bij haar wat delen weg snijdt. Maar de profeet heeft in zijn barmhartigheid wel gezegd dat je niet alles bij haar mag weghalen. En dan maar roepen dat het niets met de islam te maken heeft.

Avin | 30-04-18 | 05:39

Haar stembanden?

Gulliver | 30-04-18 | 06:04

Overigens heb ik deze filmpjes niet bekeken vanwege deze mededeling:
Als je deze video afspeelt, ga je akkoord met de manier waarop Twitter cookies gebruikt
Dit is inclusief analyses, personalisatie en advertenties.
Ben toch niet gek zeker! En laat me zeker door Twitter niet de les lezen.

watmagjenogwel | 30-04-18 | 04:43

Heb je wel een bonuskaart van de Appie?

Gulliver | 30-04-18 | 06:05

Hihi. Kroontje is ook cookie?

Is dit nog nieuws? | 30-04-18 | 07:33

Wat kan je daar mee? met die bonuskaart, dat is toch alleen maar voor de onnozelen? Die korting krijg ik toch wel zonder bonuskaart, maar we dwalen af....

watmagjenogwel | 30-04-18 | 09:39

Nieuwsuur kennende doen ze niets wat niet in het belang is van het partijkartel dus hier zal wel iets achter zitten.

XaleX_2 | 30-04-18 | 04:24

Men zal dit soort haathuttten wel wat harder gaan aanpakken en Nieuwsuur creert alvast wat draagvlak.

Gulliver | 30-04-18 | 06:07

Wat dacht je van stemmen terugwinnen? Door hun wegkijken is hun eerste stemvee weggelopen naar Fortuyn, PVV en is ook FvD een dreiging. Deze mensen konden ze nog mooi wegzetten als xenofobe nazi-tokkies. Maar nu ook den buijtenlander zich liever schaart onder DENK, valt er voor de kartelista's geen identiteit meer op te eisen, behalve die van "fossiele kartelpartij".
Moslimhaat gaat nog eens heel groot worden bij de deugmensen.

ZegMaar | 30-04-18 | 06:10

Partijen kunnen inderdaad geen 'GeenStijl-mening' verdedigen (want dan worden ze weggezet als extreemrechts. Vandaar dat ze Nieuwsuur maar even hebben gevraagd waardoor zo'n framende reactie beter afgedaan kan worden als onterecht.

mozaard | 30-04-18 | 08:58
-weggejorist-
Jan Dribbel | 30-04-18 | 04:17

iPV
Wir haben es nicht gewusst,
geldt voor NPO:
"Wir haben es nicht wissen wollen"

Mazoeza | 30-04-18 | 01:47

Mijn Duits zuigt harder dan Barbie maar volgens mij moet dit gewissen zijn.

Gulliver | 30-04-18 | 06:10

Wir möchten es nicht wissen.

NV_2017 | 30-04-18 | 07:55

Voortschrijdend inzicht, dat heeft wat meer tijd nodig bij progressieven. Goed, mijn doofstomme, geestelijk gehandicapte 10-jarig neefje wist 5 jaar geleden al wat zich afspeelde in moskeeën maar dan leg je de lat wel erg hoog. Progressieven hebben voor dat soort dingen nou eenmaal wat meer tijd nodig, meestal een jaartje of 30.

Freezzz | 30-04-18 | 01:46

Je moet zo'n jongen ook niet meenemen als je naar de moskee gaat.

Gulliver | 30-04-18 | 06:12

Oh, dat is een wel erg rooskleurige voorstelling van zaken. 30 jaar is in ieder geval veel te kort. Dat zou in dezelfde generatie nog zijn. Dat is totaal uitgesloten.

Ik zal je vertellen wat er gebeuren gaat in de bulk "progressieven" in Nederland. Ik zeg dit zo resoluut omdat er geen enkele onzekerheid mee is gemoeid. "Progressieven" in Nederland gaan de hakken in de linkse bagger zetten, al naar gelang hun geestelijk vermogen en intellectuele baggage. De op te leggen standpunten zijn in volgorde van belangrijkheid: 1) het heeft niks met islam te maken, 2) het is islamofobe propaganda 3) het is de schuld van witte mannen met hun neokoloniale racisme 4) het is niet waar en als het wel waar is dan is het niet belangrijk en een hoge uitzondering 5) Trump 6) Palestina.

Mazzelstof | 30-04-18 | 06:43

Oh ja en natuurlijk in de hogere intellectuele regionen vallen andermaal verhandelingen te verwachten hoe vergeleken met middeleeuwse fanatische christenen de meeste hedendaagse gewone moslims in Westerse landen er toch best redelijk beschaafde praktijken op na houden.

Mazzelstof | 30-04-18 | 06:56

Wat fijn, dus nu volgen er vast excuses voor Geert Wilders! Nietwaar?
En die Henk en Ingrid, die intussen in door moslims verweven buurten wonen, dat blijken toch géén vreselijke nazisten te zijn, maar gewone mensen die hun ogen en oren al jaren open hebben! Ja ze hebben wel gestemd hoor, dat is al wat ze konden, maar de tweede grootste partij wordt om onbegrijpelijke redenen gewoon uitgesloten. Ik hoop dat Geert zijn genoegdoening zal krijgen. En een lintje. Fitna werd verboden, maar was gewoon een opsomming.

letopuwzaak | 30-04-18 | 01:33

Om te compenseren komt Nieuwsuur de komende week heus wel met een anti-Wilders item. Het is net Geenstijl met Zentgraaf.

Gulliver | 30-04-18 | 06:15

De mensen die de islam aanhangen zijn de weg kwijt en horen niet in Nederland thuis. Ga weg!

Eddy67 | 30-04-18 | 00:52

Ze hebben gewoon een goed navigatiesysteem nodig. AllahAllah brengt je nergens.

Gulliver | 30-04-18 | 06:18

En dan nu zou nieuwsuur de 'red pill' hebben geslikt?
Dit lijkt meer een campagne om het imago van de islam te redden.
.

Tegenlicht vanavond gezien.
Ze lieten het gevolg zien van de jarenlange islam- en moskeepropaganda door
politiek en MSM.
.
Naar aanleiding daarvan:
.
www.youtube.com/watch?v=YY5uQRQZFnA

Kijkeensaan | 30-04-18 | 00:36

When it rains, it pours.

LuckyGirl | 30-04-18 | 00:41

Als het regent moet je de was binnenhalen.

Gulliver | 30-04-18 | 06:19

Als je de was buiten hebt hangen en iemand gaat met de tuinslang erop.... Dan ga je toch niet de kraan verder opendraaien?

Is dit nog nieuws? | 30-04-18 | 07:35

Nog meer "schokkend" nieuws:
De Volkskrant vindt Eric van Muiswinkel niet meer leuk.
beta.volkskrant.nl/cultuur-media/het-...
Nu blijft alleen van Aartsen nog over: die vindt salafisten en van Muiswinkel nog steeds leuk.

Jan Dribbel | 30-04-18 | 00:25

Die is hard op weg de zuurtegraad van Freek te evenaren.
Wel kudt, hij kon erg grappig zijn.

LuckyGirl | 30-04-18 | 00:35

Zie ik hier tussen de regels door eindelijk waardering voor Nieuwsuur?

Mannes | 30-04-18 | 00:20

Zeker niet…
als u mij jarenlang sart en bedriegt dan maakt een eerlijkheid u nog niet tot vrind.

Veluwse-Eikel | 30-04-18 | 00:24

Dit jaar wordt het jaar van de ellende in Nederland en vooral in de grote steden.
let maar op gezeik met het WK voetbal finnen die zich gaan misdragen.
Gezeik met de verkiezingen in Turkije. Allemaal Islam. Wanneer worden mensen eens wakker en vooral in Den Haag en bij EU.

franck7020 | 30-04-18 | 00:17

Joh.. Het is al 1000x gezegd, door velen. Al dik 30 jaar wordt ervoor gewaarschuwd. Maar de meerderheid, of iig zij die de macht hebben, kijken liever de ander kant op en doet niks.
Eurabië moet en zal er komen, daar doet een verslagje op Nieuwsuur niets aan.

Datmagniethe | 30-04-18 | 00:43

Wordt er binnenkort dan toch gekort op de NPO of vedelen ze het budget van Nieuwsuur. Of is het toch gewoon een afleidingsmanoeuvre na de memo's, WRR, Donorwet mis ik iets?

marrretje | 30-04-18 | 00:12

Het is een heleboel en tegelijk een heleboel niks.

LuckyGirl | 30-04-18 | 00:32

Stenigen is uit het Stenen tijdperk!!!!

BroncoII | 30-04-18 | 00:11

Dus past dat goed bij de moslim-leer die immers voorschrijft dat het eeuwig het jaar 1400 is.

Jan Dribbel | 30-04-18 | 00:18

2006: Kamervragen van de heer Wilders inzake de fatwa over Theo van Gogh in de As Soennah moskee een paar weken voor de slachtpartij.
twitter.com/geertwilderspvv/status/98...

janleuk | 30-04-18 | 00:10

En wat zal er nu gebeuren niets.
Koeweit kiele kiele dat liedje bracht zowat een olie boycot.
Raak deze barbaren in het hard,en dat is geld.Wetgeving thorbecken 1853 en een pet vol,zal in de tijd aangepast moeten worden.
Het onderwerp geloof,is hard aan vernieuwing toe.
Daar kun je deze moskee gangers mee treffen.
En al die andere gekken,die de ruif leeg willen vreten.
Wij zijn hier,rot op wij hebben jullie niet uitgenodigd.
Al die moslim travestieten,een baantje aanbieden bij een varkens boer.

soledad | 30-04-18 | 00:08

De NPO wordt een beetje bruin geloof ik. Wat een onverdraagzaamheid opeens jegens andersgelovigen. Waarom die haat? Zo ken ik ze niet, die wegkiekers. Nie Wieder toch. Straks krijg je weer kristalnacht (of een islamterreuraanslag, maar dat is al weer eventjes geleden) Waar is de tolerantie en waar is het pleidooi voor terugimport van ISIS-families die toch een beetje te bevindelijk werden in de leer.

IndoFortuyn | 30-04-18 | 00:03

Een eenvoudige maatregel zou kunnen zijn preken en lezingen alleen nog in het Nederlands en dat zou dan moeten gelden voor alle religies.
Moeten de ingevlogen geestelijken maar NL leren, zou voor alle partijen goed zijn want de er kan dan ook nooit een welles niettus situatie ontstaan over wat gezegd is en als je je er niet aan houdt ben je eenvoudig buiten te zetten. Vrijheid van meningsuiting Ja, maar wel voor alle NL-ers te verstaan. Want Nu kunnen ze met lachend voor rotte visuit maken, want is versta het wel maar begrijp er geen bal van en dat vindt ik veel erger.

Umberto die trotzoni | 29-04-18 | 23:58

Op de NPO en RTL heb je ook programma's met juryleden die er al jaren zitten en het verdommen om Nederlands te spreken. Staat interessant toch. Als je het niet wilt zien, is het er toch. Als het er niet is, kun je het niet zien.

gnor | 30-04-18 | 08:51

LOL.. Nu het voormalige Linkse importstemvee op eigen moslim partijen gaat stemmen zijn ze voor Links als stemvee niet meer interessant. Duidelijk wordt de niet zelf nadenkende Linkse achterban nu om geprogrammeerd om de islam (terecht!) als gevaar te zien... iets wat Wilders hen al jaren probeert bij te brengen!

moitambien | 29-04-18 | 23:56

Takiyya: is het toestaan tot liegen en/of veinzen naar ongelovigen. En dus lieve mensen, we worden zo verschrikkelijk in de maling genomen. Alleen de ontzettende deugende, politiek correcte laffe bestuurders laten het gebeuren. Als het fout gaat, zijn zij er in elk geval niet meer. Zij hebben het vliegtuig al met ronkende, vervuilende (maak dan even niet meer uit) motor klaar staan. Op weg naar veiligere orden. Wel als zij daar zij, heel hard roepen dat de mensen stand moeten blijven houden. Zo gaat dat, in het Koninkrijkje aan de Noordzee.

De Evangelist | 29-04-18 | 23:50

Daarom gaven ze waarschijnlijk gretig toestemming voor een geheel nieuw eigen regeringsvliegtuig - op koninklijke (!) wijze gestuurd naar veiliger oorden.

Wering | 30-04-18 | 00:02

Iedereen wist dit allemaal al lang, maar iig prima dat de linkse mafkezen toestemming hebben gekregen om voor zichzelf te denken zonder sociale controle

Bokito ergo sum | 29-04-18 | 23:41

Toestemming hebben om vrij te zijn.
Filosofische puzzel, mooi.
Nee, fuck spellingscontrole: puzzle.

LuckyGirl | 29-04-18 | 23:49

Draait alles in dit geloof trouwens om sex? Vrouwen moeten genitaal worden verminkt om hun lustgevoelens te onderdrukken en moeten zich volledig bedekken om vooral geen aanstoot te geven, terwijl de mannen zich alles toeeigenen wat een polsslag heeft. "Achterlijk" dekt de lading niet, "verachtelijk" komt dichter in de buurt.

MickeyGouda | 29-04-18 | 23:41

Zo Ontzettend Moe | 30-04-18 | 00:10 |:
Haha ik vond bedreigen eigenlijk leuker.

LuckyGirl | 30-04-18 | 00:26

LuckyGirl | 30-04-18 | 00:26
Of bedriegen,met de geit.

miko | 30-04-18 | 00:39

Ja. Dat is mijn indruk wel in elk geval. Het is gewoon opvallend hoeveel er om seks draait in de islam. Alleen al het beeld van het hiernamaals (er wachten 70 maagden op je). Je hoeft geen Einstein te zijn om te zien dat dat een erotische fantasie is die alleen door een (seksueel gefrustreerde) man verzonnen kan zijn. Komt inderdaad nog bij dat alles wat bij een vrouw ook maar aan lust of lichamelijkheid doet denken, onmiddellijk gesmoord en verstopt moet worden. Psychologisch gezien kan dat m.i. echt alleen maar bedacht zijn door iemand die zich met zijn seksuele gevoelens geen raad wist. Enerzijds dromen over seks seks en nog eens seks en aan de andere kant in de realiteit alles aan een vrouw zo bedreigend vinden dat hij er niet mee geconfronteerd wil worden. Ter rechtvaardiging heeft hij (Mo) er dan maar een godsdienstsausje overheen gegoten.

Braboblanke | 30-04-18 | 08:17
▼ 4 antwoorden verborgen

Om niet het komend slachtoffer te worden van deze religie,
roepen politici, burgemeesters en anderen om het hardst [["fijne ramadan" "iftar"]],
wat 'n fijne aanwinst deze islam voor ons land is.

meneer Q | 29-04-18 | 23:37

".. Het vertrouwelijk handboek van de EU, eveneens uitgekomen in 2007, verbiedt regeringen te spreken over "jihad" of Islam te koppelen met terrorisme.
Maar aangezien we nu pan-Europese antiracisme wetten hebben en pan-Europese richtlijnen die het vermelden van elke verband tussen Islam en geweld verbieden, betekent dat, dat het onmogelijk zal zijn te spreken over de Jihad, waaraan Europeanen zijn onderworpen ?
Het doel van deze wetgeving kan niets anders zijn dan de kritiek op massa-immigratie te muilkorven..."

Citaat uit 2007 - geweta.home.xs4all.nl/Totalitair%20eu...

Wering | 29-04-18 | 23:37

Wering | 29-04-18 | 23:37
Zo jammer dat de man dood is, een geweldig scribent waar ik te hooi en te gras contact mee had.

toetssteen | 29-04-18 | 23:51

Ik ben even in de war, is dit nu een 'uit de oude doos'-nieuwsbericht van 15 jaar geleden, of worden er serieus nù pas een paar wakker daar op de Nieuwsuur redactie?

JackStick | 29-04-18 | 23:35

De msm ligt nog steeds te slapen hoor. Morgen is dit weer oud nieuws en gaat men vrolijk door met wegkijken en demoniseren.

BozePaarseMan | 29-04-18 | 23:38

Wie heeft de PVV stagair bij Nieuwsuur de login van Twitter gegeven?

Vula | 29-04-18 | 23:35

Dit vertelde Wilders al jaren geleden.
En maar Wilders en de PVV uitsluiten en demoniseren.

meneer Q | 29-04-18 | 23:26

En Janmaat.

Mr_Natural | 29-04-18 | 23:32

Oh ja, Janmaat was een visionair en dus kapot gemaakt door links.

BozePaarseMan | 29-04-18 | 23:36

BozePaarseMan | 29-04-18 | 23:29
Nee hoor het was een reproductie van oudere beelden.

miko | 30-04-18 | 00:37
▼ 1 antwoord verborgen

Op npo 2 bij Nieuwslicht heftige discussie in welk land Syriëstrijders berecht moeten worden. Ene Dwight reagerend via skype denkt dat ze naar Syrië vertrokken vanwege onze intolerante samenleving.
En nu willen ze graag terugkeren naar diezelfde intolerante samenleving?
Ongeloofwaardig.
Journalist Harold Doornbos al vele jaren werkzaam in het M.O. ontkracht zijn woorden, omdat de meeste IS'ers afreisden vanuit Saudi-Arabië, Tunesië en Egypte.
Vijf jaar geleden wilden ze niet door hem geïnterviewd worden, mits hij $10.000 op tafel legde. Zo gek was hij natuurlijk niet. Nu het kalifaat op z'n reet ligt willen ze maar al te graag door hem geïnterviewd worden. Gratis.
Om maar de aandacht te vestigen dat ze terug naar NL willen.
Uit de gesprekken blijkt volgens Doornbos nimmer dat ze spijt hebben van hun daden.
Een vrouwelijke IS'er antwoordde hem op de vraag wat ze nou het allerergste vond in het kalifaat: het langzame internet.

Net zoals Frank Masmeijer in België, het land waar hij zijn daden pleegde, werd aangeklaagd, berecht daar zijn straf moet uitzitten evenals die mishandelaars in Praag, en omdat discriminatie verboden is, zullen ook die Syriëgangers zich ook in het land waar ze hun daden pleegden zich voor de rechter moeten verantwoorden. Om te voorkomen dat zij in NL er met een bekaaid strafje vanaf komen, zullen ze in in Syrië of Irak waar ze zich doelbewust aansloten bij IS, daar ook hun straf moeten uitzitten.

drs.Nee | 29-04-18 | 23:25

Ruikbaard | 29-04-18 | 23:36
Ik heb het niet gezien maar als ik dikke opgeblazen pad lees moet ik denken aan Leo Lucassen.

Jan Dribbel | 29-04-18 | 23:43

Jan Dribbel | 29-04-18 | 23:43
Ik viel er ook 10 minuten voor het einde pas in, maar het was een soort lelijke Jan Roos.

Ruikbaard | 29-04-18 | 23:47

Langzaam internet is wel kut. Ben je net een beetje aan masturberen bevriest je filmpje.klote man. Die gasten zagen wel af,krijg je toch een beetje restecpt

miko | 30-04-18 | 00:38
▼ 3 antwoorden verborgen

Gastarbeid en Kapitaal – SP brochure 1983:
.
“Ik wil mijn afschuw voor de islam – de leer, de dogmatiek, de verboden, de onbeweeglijkheid, de middeleeuwse achterlijkheid die is ontstaan met deze religie voor nomaden en woestijnrovers – niet onder stoelen of banken steken. Zichzelf opsluitend in een gedragspatroon, dat de originele achterlijkheid halsstarrig in stand houdt , vormen zij een Fremdkörper in onze samenleving, dat niet lijkt te kunnen loskomen, iets bij te leren, iets te willen leren, dus verarmt . Zoals nu kan het niet”.
sptransparant.wordpress.com/gastarbei...

janleuk | 29-04-18 | 23:19

Goede aanvulling Jan, de SP zag het toen heel scherp. Jammer dat ze dit losgelaten hebben.

Rest In Privacy | 30-04-18 | 07:07

Lol SP rechtser dan Wilders. Nooit geweten.

Omebert | 30-04-18 | 07:11

De SP vertegenwoordigde toen nog (bv) de Haagse Schilderwijkers -- Nederlandse arbeiders -- die hun wijk totaal zagen veranderen in een islam getto. De Schilderswijkers werden weggezet als achterlijke idioten die gewoon niet van de geur van knoflook hielden en de SP werd tot fascistenpartij bestempeld.

In die tijd fietste ik dagelijks, ook na zonsondergang, door de Schilderswijk naar mijn werk en terug. Ondanks dat het een 'achterbuurt' werd genoemd, voelde ik me nooit onveilig en werd ik nooit lastiggevallen of nageroepen.

Je kunt er nu als vrouw nog wel naar de Haagse markt lopen, maar als je van de hoofdweg afgaat, wordt het beklemmend. Je wordt bekeken of je een verdwaalde kakkerlak bent uit eoa blanke keuken, met een niet te missen haat in veel van die ogen.

De SP heeft ervoor gekozen om nog altijd de bewoners van de Schilderswijker te vertegenwoordigen -- en daarmee werden ze pas echt een partij die het fascistische gedachtegoed ondersteunt.

VreemdEend | 30-04-18 | 08:20
▼ 3 antwoorden verborgen

Dus dat islam gebeuren geeft best wel gedoe? Kunnen we het dan niet gewoon verbieden? En om dan niet te discrimineren ook meteen alle geloof in iets hogers verbieden?

Disaronno | 29-04-18 | 23:16

En in iets lagers. (uitgezonderd bier).

kaasfondue | 29-04-18 | 23:21

Ja en dan nog ff een gedachten police installen. Dan zijn we der. Geloof afschaffen is eng net als afschaffen van GS of ander dingen. Maar die shit mag best in het openbaar verboden worden.

Omebert | 29-04-18 | 23:24

Jôh.

teevee | 29-04-18 | 23:13

Ik hang aan je lippen!

LuckyGirl | 29-04-18 | 23:42

Zou dat programma van die van der vorst nog doorgaan,
Waarin er om Nederlandse tokkies gevraagd werd
Die van hollandsche muziek moesten houden,
en de islam een gevaar voor werk,cultuur en tradities moesten vinden!?
kunnen ze mooi zo'n haatbaard in een haatjurk uit die haathut tegenover zetten
om mooie dingen over vrouwenbesnijdenis en homohaat en andere onfrisse uitwassen van de islam te vertellen en dan te kiezen wat je liever voor je kinderen wilt.

Plorkface | 29-04-18 | 23:09

Dit zijn dingen die ieder weldenkend mens al zijn hele leven weet....
Helaas zijn weldenkende mensen zeer schaars geworden in nederland.

Slipsnifter | 29-04-18 | 23:07

.... in ieder geval bij de MSN en in de politiek. Zeer schaars.

Oepsie1234 | 29-04-18 | 23:19

In het dagelijks leven kom ik ze ook steeds minder tegen....

Slipsnifter | 29-04-18 | 23:35

Ik ben voor besnijdenis van moslims, maar dan ook de testikels er af.

RdeFriesch | 29-04-18 | 23:06

peer99 | 29-04-18 | 23:07 |
Als het een inlegvelletje is schiet het niet op natuurlijk.

Omebert | 29-04-18 | 23:17

peer99 | 29-04-18 | 23:07
Ik hoef ook dat velletje niet,te kort te klein, kun je geen salami van maken.

miko | 29-04-18 | 23:17

Halalvlees.
Ik weet nog wel een goeie moheel.

LuckyGirl | 29-04-18 | 23:21
▼ 1 antwoord verborgen

Pechtold zal wel weer moord en brand schreeuwen komende week.
De miezerige kneus trapte een ieder die dit durfde te zeggen subiet de bagger in.
Tjerrie en Greet hebben het aan den lijve ondervonden.
.
Politici als Pechtold, Klaver (en zo zijn er nog wel een flink aantal) zijn mede veroorzakers van deze islam missaire. Ik leerde vroeger al van mijn moeder om mijn eigen rotzooi op te ruimen, het zou politici sieren dit nu ook eens te doen.

Ommezwaai | 29-04-18 | 23:04

misère uiteraard...

Ommezwaai | 29-04-18 | 23:11

Het (*kuch*)vluchtelingen(sprinkhanen) seizoen komt er aan.
De zee temps worden beter, en de stroom gaat weer aanzwellen.
De politici kijken er naar en draaien weg.
Kijk eens naar die dikke gespierde nek van Junckert.
Hoe die spieren zich opgebouwd hebben, door dat vele wegdraaien.
Het zou een buitenstaander mega uren in de gym kosten.

Kanarie_Geil | 29-04-18 | 22:57

Ja maar keukentrapjes...

Cobalt bomb | 29-04-18 | 22:53

Binnenkort weer overvloedig in de aanbieding.

Dr. Blechtrummel | 29-04-18 | 23:55

Gelukkig is Matthijs van Nieuwkerk een poosje weg anders had maandag de tafel volgezeten met ontkennende haatbaarden.
En Matthijs maar knikken en pleasen.

Jan Dribbel | 29-04-18 | 22:53

LuckyGirl | 29-04-18 | 23:58 |
Zwaar onder de maat als men als bestuurder niet de capaciteiten heeft om op te treden moet men bij zich zelf te raden gaan en het delegeren aan een ander die deze wel bezit.
Het is volslagen absurd dat hij deze functie nog bekleed.

botbot | 30-04-18 | 00:06

Botbot, angst is een slechte raadgever. Eens. Maar ook deze angst is een concept dat ontworpen werd om de feiten te verdoezelen. De term islamofobie kwam ruim ná de eerste duidelijke bewijzen dat er haat gepredikt werd,
Angst is dus gelul. Het is moed en lef om je te verzetten.

ristretto | 30-04-18 | 08:00
▼ 6 antwoorden verborgen

Ach ja de geestjes moeten even rijpgemaakt voor de aanstaande invasie van de islamistische rupubliek Iran. Merkel heeft gister ook al een duit in het zakje gedaan. Het is allemaal zo door- of beter opzichtig. Nb voor wie Q volgt; Iran next

HdJ | 29-04-18 | 22:46

As Soennah is meer van de SA tak.

BlowingBubbles | 29-04-18 | 22:56

HdJ | 29-04-18 | 22:46,

Is Iran niet sji'itisch in plaats van soennitisch, zoals genoemde imams?
En waarom zou iemand Iran binnenvallen vanwege een Haagse moskee?
Op wiens verzoek deden die as-soenah imams hun uitspraken dan, volgens jou?

Dat je feitelijk niks zegt betekent niet dat je "dus" gelijk hebt.
Suggestieve onzin is ook gewoon onzin.

Dandruff | 29-04-18 | 22:56

BB en Dandruff jullie hebben gelijk maar Hdj ook.
De meeste Nederlanders gaat de eeh, nuance tussen de stromingen ver boven de pet.
ISIS, IS, al-quaida, Taliban, soennieten , sjiieten, voor de meeste mensen allemaal moslims.
Ik denk niet meteen aan boots on the ground in Irak maar we gaan de VS geen strobreed in de weg zitten voor nog een illegale inval.
De bevolking moet natuurlijk even worden gemasseerd.

LuckyGirl | 29-04-18 | 23:13

Ik wacht nog even op de heldere weg-kijk van Adolf Grunberg voordat ik een mening vorm.

Jackanders | 29-04-18 | 22:46

Zou dit nieuws zelfs de Volkskrant idealisten bereiken? Dat zou pas nieuwswaardig zijn:)
Hebben ze bij Nieuwsuur en het NRC wellicht toch nog een echt nieuwtje als bijvangst! Voor het brengen van oud nieuws.

bananabanana | 29-04-18 | 22:57

Grunberg was toch gestopt?

LuckyGirl | 29-04-18 | 23:04

Nog even en je kan reaguren bij de NPO onder alle stukjes.

Omebert | 29-04-18 | 22:42

Ik raad het ze af.

LuckyGirl | 29-04-18 | 22:49

Uiteraard inloggen met Digid.

Reebensteeltje | 29-04-18 | 23:03

Dat waren ze een tijdje terug serieus van plan, maar daar hebben ze kennelijk van afgezien. In een enquête over die plannen op hun website heb ik toen ziets geschreven als: "Prima plan, dat wordt nog lachen, kijk maar eens bij de commentaren op YouTube bijvoorbeeld."

OverdaanDerOnderheid | 30-04-18 | 01:41

Tjonge jonge, en die oorlogszuchtige taal wordt allemaal verkondigd in 'ons' Nederland. De EU en al die laffe politici (zoals Rutte, Pechtold, Klaver) hebben de aanstaande burgeroorlog geïmporteerd. Fijn dat al die slimme mensen altijd maar weer VVD en D66 stemmen. En niet te vergeten alle nieuwe 'Nederlanders' die vrolijk op Denk en GroenLinks stemmen. Hartelijk dank allemaal!

hoogstetijd | 29-04-18 | 22:42

Na de overdracht van macht (ik zeg liever verantwoordelijkheid) naar de gemeentes kunnen landelijke politici iedereen doorverwijzen naar die gemeentes.
En zo kan het dat we bij zaken zoals dit een fucking burgemeester moeten aanhoren.
Het mag toch wel duidelijk zijn dat dit soort zaken niet door een lintjesknipper opgelost kunnen worden.

LuckyGirl | 29-04-18 | 22:58

LuckyGirl | 29-04-18 | 22:58
Ik ga altijd met de tijd mee. Als ik in de jaren dertig van de vorige eeuw zou hebben geleefd, had ik SDAP gestemd, omdat de arbeiders zwaar onderbetaald werden. Maar ik ben nu min of meer extreem rechts, zonder geweld welteverstaan. Deze tijd schreeuwt daarom. Een nieuwe tijd zonder burgemeesters die thee drinken met tuig. En lintjes doorknippen kan iedereen...

hoogstetijd | 30-04-18 | 00:20

Ik sprak een keer iemand uit Egypte die uitlegde wat een moslim is:
een moslim is iemand in de vierde levensfase van een mens: eerst wordt je geboren als ongelovig, na je dood als jood, daarna als christen en daarna als moslim; de laatste fase is opname in het 72 maagden per persoon-paradijs.
Ik zei hem toen: "Dus jij voelt je verheven boven iedereen die niet moslim is?" "Nee", antwoordde hij, "zo moest ik dat niet zien!".
De arrogantie om dat zonder blikken of blozen te vertellen, wetende dat ik geen geloof aanhang. Ik wist genoeg, lesson learned, ik vertrouw ze vanaf die dag voor geen meter meer. Dacht daarvoor dat Jehova's arrogant waren maar die moslims zijn nog een graad erger. Die gasten liegen nog harder dan mijn gasmeter om hun slechte intenties te verhullen, en ook dat is toegestaan. In dit geval dan, want ik ben die ongelovige die onderaan zijn goddelijke ladder staat.
Toen snapte ik ook waarom die salafisten zoveel mogelijk andersgelovigen en ongelovigen over de kling willen jagen: alleen op die manier transformeer je iedereen zo snel mogelijk tot moslim.
Ik heb hem verder maar niet gevraagd of hij zich niet afvroeg hoe het dan komt dat we nu met vele miljoenen meer op aarde zijn dan pakweg in het jaar 600 nC. Denk dat zijn bekrompen geest dat niet had kunnen bevatten.

De waard zijn gast | 29-04-18 | 22:39

Lullen over de islam..... Daar begin ik gewoon niet aan. Maar ja ik ben tegen alles. Islam bij openbare dingen, boterhamworst, auteursrecht etc etc.

Omebert | 29-04-18 | 22:43

Omebert | 29-04-18 | 22:43
Je zou ook eens tegen dat domme gezwam van jezelf moeten zijn.

Ongeblustekalk | 29-04-18 | 23:00

Inderdaad ongeblustekalk

Omebert | 29-04-18 | 23:12
▼ 1 antwoord verborgen

Not sure of jullie nu een compliment proberen te geven of... Wel raar als jullie dat wel proberen, dan komt het duidelijk niet de strot uit.

TyrionLannister | 29-04-18 | 22:38

Volgens mij is het geen compliment. Meer een "told you so".

knutsel_ | 29-04-18 | 22:41

Duidelijk geen compliment.

LuckyGirl | 29-04-18 | 22:41

Pas als de NPO Wilders een compliment geeft.

kaasfondue | 29-04-18 | 23:23

Na dit "onhutsende" oude nieuws vraag ik mij af of ik nu nog steeds een islamofoob ben volgens de "vernieuwde" NPO.
En mag Wilders nu minder, minder wahabieten roepen of gaat dat te ver voor de linkse kerk.
Verwarring alom.

Jan Dribbel | 29-04-18 | 22:35

Omebert | 29-04-18 | 22:46 |:
Tnx, die lach had ik hard nodig.

LuckyGirl | 29-04-18 | 22:51

LuckyGirl | 29-04-18 | 22:39 |
En de tape voor wanneer Baudet wordt omgelegd ook. Pechtold staat vooraan als het om demoniseren van Thierry gaat, ik vermoed dat hij al een voorwoord heeft ingesproken waarmee hij zichzelf van alle blaam zuivert.

De waard zijn gast | 29-04-18 | 22:54
▼ 2 antwoorden verborgen

Dit is je reinste cultural appropriation! Alleen alt-rechts mag dit soort dingen zeggen.

JTKDM | 29-04-18 | 22:32

JTKDM | 29-04-18 | 22:32
Weet u wat alt right betekent? Letterlijk betekent het: oud recht. Nog te zien in het Fries: alt rjocht.

toetssteen | 29-04-18 | 22:46

aan het eind benadrukt Paulien Krikke dat het haar NIET gaat om de islam

godallemachtig wat een domme doos.

It's islam, stupid!

Kompassie | 29-04-18 | 22:30

Als burgemeester van Arnhem was zij ook al het sukkeltje van de stad.

Billy24 | 29-04-18 | 22:32

Salafisten/wahabisten zijn geen islamieten?
Dat wil ik haar horen herhalen in gejurkt gezelschap.

LuckyGirl | 29-04-18 | 22:35

Nieuwsuur bericht erover, hierna kan elke kartelpoliticus met geveinsde verbazing refereren aan de uitzending van nieuwsuur voor de microfoons van journalisten die politici gaan vragen te reageren op de uitzending van nieuwsuur.
Zoiets.
-edit- Ik ben benieuwd hoeveel tijd er over blijft voor de geldstromen tussen gemeenten en terroristische organisaties.
Want daar, daar wordt het pas echt interessant voor me.

LuckyGirl | 29-04-18 | 22:29

Lucky, welk weldenkend mens schijt z’n eigen nest onder?
Enkel een baby of een krankzinnige doet dat …

We hadden het over mevr. Halsema en haar pro-islam wet.
Ik zie geen baby, dus blijft het laatste over.

Veluwse-Eikel | 30-04-18 | 00:20

Veluwse-Eikel | 30-04-18 | 00:20 |:
Ik kan dit niet meer onder onbenulligheid scharen, zelfs als dit alles was begonnen uit onbenulligheid (gemeten vanaf zeg, 9/11), dan nog zijn er tot aan nu genoeg momenten geweest om van te leren.

De vraag die je stelt is op dit moment, zonder te dramatiseren, de enige vraag die me diep intrigeert: welke reden zit er achter dat mensen op hoge posities dit laten gebeuren?
Als je het antwoord weet, weet je de toekomst.

LuckyGirl | 30-04-18 | 00:54

Vaderhaat
Nee, want de toekomst is geen abstracte, indien men andere gedachten gaat kiezen, veranderd het doel vanzelf. Het doel van de islam is overigens duidelijk, het doel v.d. W-Europeanen (nog) niet.

Veluwse-Eikel | 01-05-18 | 00:40
▼ 4 antwoorden verborgen

Kijk eens onder de steert van ’n stinkdier en zeg: het ruikt heerlijk!
20jr. framen en ontkennen gaat nog ’n dingetje worden voor links.

Veluwse-Eikel | 29-04-18 | 22:29

Wat vint bea hier nu van, nadat ze vroeger den zielige islamiet bezocht, na die terechte aanslag op Theo...

Kanarie_Geil | 29-04-18 | 22:28

Die zwemt nu in de miljoenen en maakt zich nergens zorgen meer over... Net zoals bijna alle politici en de rechterlijke macht, die niet ingrijpen. Of ze azen op een lucratieve baan bij de EU of ze gaan spoedig met pensioen. Die gaan hun vingers niet meer branden. Eigenbelang is vele malen belangrijker dan het belang van de Nederlanders.

hoogstetijd | 29-04-18 | 22:48

Nieuwsuur is hartstikke links. Die gespeelde verontwaardiging is alleen maar bedoeld om weldenkende mensen op het verkeerde been te zetten. De linkse media zal haar handen echt niet branden aan iets dat met allochtonen en hun gebruiken te maken heeft.

vanFleppensteijn | 29-04-18 | 22:26

Wat is een weldenkend mens? Blijkbaar hebben ze hun handen al gebrand alleen al om voer voor hun advocaten te geven als ze voor het gerecht worden gedaagd wegens landverraad.

Ongeblustekalk | 29-04-18 | 22:33

Volgende scoop in nieuwsuur: voorgesneden brood.

LuckyGirl | 29-04-18 | 22:25

Jezus was een man die over water kon lopen...?

Kanarie_Geil | 29-04-18 | 22:41

Volgende scoop: Water nat!

Omebert | 29-04-18 | 22:46

Omebert | 29-04-18 | 22:46
Ijsberen schijten in het bos?

miko | 29-04-18 | 23:42
▼ 3 antwoorden verborgen

God is dus geen Liefde bij de Islamieten. Dan kopen ze dus bij de achterdeur bij Satan, die lijkt erg op God, en kan zich precies zo voordoen.

Doe mij maar twee ! | 29-04-18 | 22:24

Lupuslupus | 29-04-18 | 22:33
Vol in de roos, uitstekende reactie, chapeau.
Doe mij maar twee ! | 29-04-18 | 22:24 denkt dat God en de duivel dezelfde zijn kennelijk.

hoogstetijd | 29-04-18 | 22:51

Lupuslupus | 29-04-18 | 22:33
Ja ja en wie heeft Satan an geschapen? Ga toch fietsen met dat zandbak geloof van je. Jullie moeten je tribale geloofskwesties afhandelen waar het ooit begonnen is,in de zandbak. Opgesodemieterd uit het paradijs en terug naar die schrale zandbak waar mededogen,rationaliteit,en wijsheid net zo zeldzaam is als een vruchtbare akker.
Jij bent een van hen,vergeet dat niet

miko | 29-04-18 | 23:41

@BlowingBubbles | 29-04-18 | 22:42
Geloven is voldoende, de rest is is er een gevolg en daarmee ook meteen het bewijs van.

Elmauro | 30-04-18 | 08:36
▼ 3 antwoorden verborgen

oud nieuws.

ivanhoe bergs | 29-04-18 | 22:22

Inderdaad. Hans Jansen (R.I.P.) heeft artikelen en boeken vol geschreven over de islam. Maar ja..... Helaas, ook hier op GS hebben zijn artikelen tevergeefs gestaan. Het is natuurlijk wel bijzonder dat de msm aandacht besteedt aan het vullis maar het is te laat. Het paard van Troje is allang binnen.

Lupuslupus | 29-04-18 | 22:25

Smoor hun gebed - met een kruisraket.

bisbisbis | 29-04-18 | 22:22

Nieuwsuur.
Het racistische orgaan van de Neonazistisch Politieke Opruiing.
Bah! Dit is niet okay! Dit is niet okay! Dit is niet okay!

LibertasSimplex | 29-04-18 | 22:21

Denk eerder dat de NPO zowat gedwongen is om dit uit te zenden.

De AIVD heeft de burgermeester gewaarschuwd maar die deed natuurlijk zoals altijd niets. Tja dan rest nog een ding: de publiciteit zoeken. Normaal gesproken opereert een geheime dienst vanuit de schaduw en lopen ze zeker niet te koop met dit soort acties.

Waarschijnlijk is de nood nu zo hoog dat de AIVD maar heeft besloten zelf de publiciteit te zoeken omtrent dit onderwerp.

BarryONine | 29-04-18 | 22:21

Vrouwen zijn sexuele lustmonsters die maar beter zo snel mogelijk ingetoomd kunnen worden. En huwelijk tussen neef en nicht bespaard een bruidschat want het blijft binnen de familie. bron: www.vn.nl/seks-in-het-midden-oosten/

Simon_GS | 29-04-18 | 22:19

Die haatbaard met zijn verhaal over dat de Sjiieten en Wahabisten in Syrië strijden tegen de 'ware moslims' waar hij zich onder schaart is zeker even vergeten dat zijn IS-vriendjes het bloedvergieten zijn begonnen. Soennieten, met de nadruk op 'niet'.

De waard zijn gast | 29-04-18 | 22:19

TheseDays00 | 29-04-18 | 22:22 |
Ongelovigen hebben nog nooit aanslagen gepleegd uit naam van hun... ja wat eigenlijk? Nooit dus. Maar leg dat zo'n Allahfetisjist met zo'n erin gehamerde doctrine maar eens uit.

De waard zijn gast | 29-04-18 | 22:37

De waard zijn gast | 29-04-18 | 22:37
De allahfetisjist bedoelde met 'ongelovigen' in dit geval andere takken van de maansekte. En die 'ongelovigen', in ieder geval de shia, die hebben toch echt ook het nodige op hun kerfstok hoor. Qua 72 maagden jagen.

BlowingBubbles | 29-04-18 | 22:52

BlowingBubbles | 29-04-18 | 22:52
Oh, díe ongelovigen. Tsja, dat is me ook een stelletje...

De waard zijn gast | 29-04-18 | 22:59
▼ 3 antwoorden verborgen

Mainstream politiek vindt "bepaalde" ontwikkelingen, zoals in de As Soennah moskee in mijn stad, "zorgelijk".

Gaat allemaal geen ene fuck uitmaken. 180 IS ratten die vanuit Nederland zijn afgereisd naar het kalifaat, en hun ca 140 kindertjes, staan te trappelen om weer naar Luilekkerland, Uitkeringenland, Gratis Voorzieningenland Nederland, de Gekke-Henkie-aan-de-Noordzee, terug te keren. En dat gaat gebeuren, de linksistische lobby die druk uitoefent om ze "op te halen" groeit met de dag.

We hebben nu ruim 1.000.000 moslims binnen onze grenzen. Dat zullen er in "my educated guess" 2 miljoen zijn tegen 2030. En dan zullen er tientallen As Soennah-achtige "gebedshuizen" zijn, achterlijke haathutten waar haat tegen het vrije westen in het algemeen, en antisemitisme in het bijzonder, wekelijks gepreekt zullen worden.

En de boven-ons-gestelden? Die zullen hun ''zorg" over de ontwikkelingen uitspreken.

Wat een gekkenhuis; o tempora, o mores.

Dr_Johnson | 29-04-18 | 22:18

Met blijdschap zie ik hier het pvda-multi-culti paradijs...

Kanarie_Geil | 29-04-18 | 22:18

Zullen we net doen of 't Mei is?
'Een nieuwe lente en een nieuw geluid:
Ik wil dat dit lied klinkt als het gefluit,
Dat ik vaak hoorde voor een zomernacht,
In een oud stadje, langs de watergracht --'

En dat we dan dat gefluit áánpakken, afpakken, afplakken, verstikken.

Maartenalsoptwitter | 29-04-18 | 22:14

Het besnijdende kromzwaard komt nu wel heel dichtbij de trut van de deug femina , ik zeg kappen nou .

Castor12 | 29-04-18 | 22:14

Commentaar is overbodig. Dit gaat zo in alle haatpaleizen en valt met de huidige wet en regelgeving niet aan te pakken. Tijd voor verandering, tijd om al het onderwijs openbaar te maken, tijd om de islamisering te stoppen, tijd om dubbelle paspoorten te verbieden, tijd om de grenzen te sluiten. Tijd voor verandering!

Only the lonely | 29-04-18 | 22:14

Islamitisch onderwijs afschaffen. En dan met de nadruk op Koranverzen voorlezen aan kleine tot zeer kleine kinderen i.p.v. Woezel en Pip, dàt zou verboden moeten worden

JackStick | 29-04-18 | 22:39

Dubbele paspoorten hoeven niet verboden te worden. Mensen met dubbele papoorten moeten wel worden uitgesloten bij verkiezingen en publieke funties

Janneus | 29-04-18 | 22:49

Only the lonely | 29-04-18 | 22:14
Dubbele nationaliteiten!!! In mijn werkzame leven had ik twee paspoorten (om gezanik te voorkomen), maar echt, slecht een enkele nationaliteit. T.w de Nederlandse.

toetssteen | 30-04-18 | 00:02
▼ 1 antwoord verborgen

Dat moet je natuurlijk wél laten zien midden in de vakantie, als er geen hónd in het land is.

bisbisbis | 29-04-18 | 22:13

We gaan niet allemaal 66 keer per jaar op vakantie he? :)

knutsel_ | 29-04-18 | 22:17

Ik heb in elk geval weer wat geleerd van het laatste filmpje: moslims zien het doden van iemand d.m.v. steniging als een lijfstraf. Het is geen doodstraf! Het lijkt dus allemaal erger dan het is dus waar doen we moeilijk over?

De waard zijn gast | 29-04-18 | 22:11

Klopt, zo'n kei hoeft niet persé je schedel te splijten. Maar als je een beetje kan mikken... Nou heb ik ook op dit weblog wel eens via een linkje een kei van een halve meter doorsnede om iemands hoofd terecht zien komen. Die had daar toch zichtbaar veel last van. Was dat een lijfstraf zoals old school met een lineaal op je vingers?

Disaronno | 29-04-18 | 23:05

*iets met open moskeedeur intrappen*

Oud nieuws voor burgers met zelfdenkend vermogen, nieuw nieuws voor aartsluie msm-consumenten. Eén ander voordeel hebben deze ontwikkelingen in het Mediapark nog: dit is gratis munitie voor FvD/PVV in een debat over die 'niet bestaande' lijst met salafistenmoskeeën aan de subsidietiet van de oliedollars.

De Vrijlansier | 29-04-18 | 22:09

Eigenlijk is het wel bijzonder als je bedenkt dat de overheid de bevolking niet capabel acht om een 'goede' mening te hebben over diverse referenda. Zij achten de bevolking dus wel slim genoeg om niet door deze preken beïnvloed te worden. Een contradictio in terminis. Wat is toch die agenda?

Elvi | 29-04-18 | 22:08

Een volgzame massa consumenten.

BlowingBubbles | 29-04-18 | 22:10

Dat stukje over vrouwenbesnijdenis is vind ik de meest ernstige van de drie. Dat gif hebben die haattheedoeken ook naar Indonesie gebracht. Het is echt gevaarlijk rotvolk die wahabi en salafi gnomen. En zo'n Van Aartsen is nog steeds niet met pek en veren de VVD uitgetyft. Opdat de dames VVD stemmers dat vooral niet vergeten.

BlowingBubbles | 29-04-18 | 22:08

Misschien nog wel het meest schijnheilige is de geveinsde verontwaardiging. Achter alles wordt wat gezocht, bij XN66 weten ze zelf dingen over Thierry Beaudet wat ie zelf nog niet eens wist. Al die mensen die dit riepen waren maar xenofoben, racisten, islamofoben en natuurlijk nazi's.
-
Nu speelt men de vermoorde onschuld.
Alsjeblieft geen kamervragen van PvdA, GroenLinks, NX66, CDA, SP, PvdD en al die wegkijkende kliek. Ga met het schaamrood op de kaken, maar eens even wroeten in je eigen jonge geschiedenis en ga maar eens verontschuldigingen aanbieden aan de niet-wegkijkers.

bananabanana | 29-04-18 | 22:06

Ach, je krijgt altijd weer dat gelul van "een voortschrijdend inzicht".

Kanarie_Geil | 29-04-18 | 22:16

Alleen oude zakken kijken naar nieuwsuur en hun stemgedrag verandert niet door deze content.
De jeugd kijkt heel anders de wereld in, zien zelf wat een inbreng de islam heeft op bijvoorbeeld hun school en baseren daarop hun mening.
Die knapen en meisjes hier zijn zo onbeschoft rechts, dat ik er zelfs mijn wenkbrauwen van optrek.
Er is nog hoop.
En anders regels pa het wel met 70 ton staal.

Ongeblustekalk | 29-04-18 | 22:05

Nou, misschien dat het jeugdjournaal er een item aan wijdt. En dat schijnt op veel scholen verplichte kost te zijn. Tenzij ik verkeerd geïnformeerd ben, natuurlijk. Dus, corrigeer me als ik er naast zit.

kweethetooknietbeter | 29-04-18 | 22:07

kweethetooknietbeter | 29-04-18 | 22:07
Je zit er niet naast.

Ongeblustekalk | 29-04-18 | 22:29

Huh? Kunnen de lusten van vrouwen nog minder worden?

spanarchist | 29-04-18 | 22:04

GEERT! Zeg er 's wat van...!

pro1991 | 29-04-18 | 22:04

Dat zijn een hoop nare uitspraken die niet bij onze cultuur passen ware het niet dat het wegkijkgedrag van onze politici (hetgeen we aan ons eigen stemgedrag te danken hebben) dit juist onderdeel hebben gemaakt van een nieuwe cultuur die mij allerminst bevalt.

devil13 | 29-04-18 | 22:01

Het grote gelijk van de heer Wilders en de PVV.
Zij die hem en zijn partij al jaren ridiculiseren alsof ze het uit de duim zuigen, proberen nu te veinzen dat ze ontzettend geschokt zijn terwijl het al jaren aan de gang is. Die haathut nabij Holland Spoor is geen geval op zich. Al die klote partijen en denkertjes, die zich nu opwerpen als islamcritici, hebben jarenlang op ziekelijke wijze weggekeken en een ieder die het niet met dat wantstaltige vormfetjisme eens was, werd/wordt uitgemaakt voor islamofoob en racist. Waar was de consternatie over de motie-Halsema? Waar was de acceptatie van het nakende onheil na de moord op van Gogh? Waar is de ontzetting over dat de boodschapper van de ondergang van ons avondland al jaren en jaren, dag en nacht onder strenge beveiliging moet leven? Er kan van mij niet genoeg aandacht aan besteed worden maar ere wie ere toekomt.

Desmoulins | 29-04-18 | 22:01

Hear hear !!

Lupuslupus | 29-04-18 | 22:06

wanstaltige, dat is.
Aanpassen werkt niet zo...

Desmoulins | 29-04-18 | 22:08

Het zijn diezelfde die veinsden dat het zo erg was toen Pim was doodgeschoten.

watmagjenogwel | 30-04-18 | 04:35

Het gaat nog steeds niet over het modernisme van de afgelopen 300 jaar ten op zichte van dit soort gelovigen. En daar zit toch echt de clou.
Dat begint met de gelovige een verlichte spiegel voorhouden met de vraag, waar het geloven vandaan komt.

kloopindeslootjijook | 29-04-18 | 21:58

Schande! Dit kan toch niet! Durven ze wel! En dat van ons belastinggeld! Hoogste tijd om de NPO te privatiseren.

kweethetooknietbeter | 29-04-18 | 21:58

En over ongeveer tien jaar gaat Nieuwsuur (als het dan nog bestaat) een uitzending wijden aan de kwalijke gevolgen van het Extreem Turks Nationalisme aan de Nederlandse samenleving. Want ja, in Hilversum is men heus wel bij de tijd hoor!

Jan-Joris-Jaap-Joop | 29-04-18 | 21:58

En ondertussen die scheinheilige woordvoerders van de Nederlandse raad van Moskeeën & Samenwerkingsverband Marokkanen even de vermoorde onschuld laten spelen, "nee we hielden niet voor mogelijk dat dit gebeurde!".

Panos88 | 29-04-18 | 21:58

Daarom kon bijvoorbeeld de Marokkaanse haatzaaier Tarik Ibn Ali, uiteraard met een (Belgisch) EU-paspoort, hier jarenlang ongemoeid te werk gaan. En dit is slechts één naam; de lijst is eindeloos.

Desmoulins | 29-04-18 | 22:12

Ik ga er van uit, dat het blijft zoals het is. Ze durven die islam aanhangers heus niet het vuur na aan de schenen leggen. Zijn ze veel te bang voor.
Die lui zijn hondsbrutaal, en stellen zich boven de wet. Ze zijn zo vals als schuim op het water!

vluchtelingallergie | 29-04-18 | 21:56

Een filmpje waarin moslimgeestelijken uitleggen waar de islam voor staat...
Je zou er ook wat korancitaten naast kunnen leggen.
Wat geheime opnamen in diverse moskeeën, wat filmpjes van mohammedaanse TV-programma's, bijvoorbeeld met een kind van 3 dat huilt omdat de joden nog steeds bestaan... en daarvoor een warm applaus krijgt.
En wat filmpjes van de gevolgen daarvan; bloedige pogroms, executies en aanslagen dus.

Hee.
Misschien een idee voor Geert Wilders?
Oh nee, wacht. www.youtube.com/watch?v=2HlptyGvlIY

Dandruff | 29-04-18 | 21:56

Dezenaamhier | 29-04-18 | 22:04,

Klopt, toen Fitna uitkwam kende ik zeker de helft van de film allang van tientallen andere websites. Het meeste is natuurlijk vertaald door www.memri.org/

Mijn punt was eigenlijk meer dat Wilders destijds vrij fel is aangevallen om deze film. Iedereen had het over "haatzaaien"; politici wilden de film op voorhand verbieden; boden ook alvast "excuses" aan in het buitenland; ook VNO en allerlei multinationals spraken hun zorgen uit; links eiste Wilders opsluiting, extreem-links wilde Wilders zelfs ter dood laten brengen wegens "hoogverraad".
Ook de journalistiek viel over Wilders, en negeerde de inhoud van Fitna;
- kloppen die korancitaten;
- zeggen die imams dat echt;
- is Jodenhaat echt zo normaal op de islamitische TV;
- zelfs in kinderprogramma's, zelfs voor peuters;
- en zijn dat die landen die steeds over "islamofobie" klagen?

Nieuwsuur geeft niet alleen Wilders, maar ook vele honderden andere islamcritici, websites etc gelijk. Maar wel ruim 15 jaar te laat. En nu doet iedereen alsof ze dit net ontdekt is, dankzij goede journalistiek...
Al direct na de moord op van Gogh (2004) was as-soenah omstreden, mede dankzij imam Fawaz; tevens huisimam van de hofstad-terreurgroep, waar ook Mohammed B toe behoorde.

Dandruff | 29-04-18 | 22:29

Dandruff | 29-04-18 | 22:29
+10

toetssteen | 29-04-18 | 23:59

Concluderend kunnen we dus zeggen dat deze uitzending uitermate hypocriet is, niet meer, niet minder.
Amen.

watmagjenogwel | 30-04-18 | 04:30
▼ 2 antwoorden verborgen

Volgens ene Han vd Horst is As Soenah ongeveer net zo haatzaaiend als de Urker Heilig Hartkerk rond 1951.

Wolfje_Tungsten | 29-04-18 | 21:55

Wolfje_Tungsten | 29-04-18 | 21:55
Mjah vandaar dat de Jeaup nu helemaal een black out heeft.

toetssteen | 29-04-18 | 23:57

Het Nederlandse kotskassie braakt weer es wat uit...
Misschien voor de bejaarden onder ons.
Ik kijk al lang niet meer...

Kanarie_Geil | 29-04-18 | 21:53

We zitten nu dus op 12 september? 2001.

knutsel_ | 29-04-18 | 21:53

Ach geef die jongens een stage en doe niet zo moeilijk.

Makro777 | 29-04-18 | 21:53

Om nodeloos gekwetst te worden hoef je dus niet meer naar GS maar kan npo nieuwsuur worden aangezet. Tijden veranderen.

gespierdespijkertje | 29-04-18 | 21:52

As soennahs possible oprotten graag.

Ruimedenker | 29-04-18 | 21:51

BerBaartsen zal zo wel in een dwangbuis afgevoerd worden naar een gesloten inrichting.

BlowingBubbles | 29-04-18 | 21:50

Toe maar, en dan ook nog en ander programma van VPRO Tegenlicht : "Anno 2018 wordt in heel Europa het geluid van radicaal-rechts sterker. Hoe ziet het Europa waar een radicaal-rechtse voorhoede het voor het zeggen heeft eruit?"
En dat programma hebben ze neutraal informatief gemaakt en zo hoort het ook, of je er wat in ziet of niet.

kloopindeslootjijook | 29-04-18 | 21:50

Ho ho, ogenschijnlijk neutraal, maar heb je gezien wat voor dreigende muziek ze onder Tegenlicht hebben gezet? En dat kille blauwe filter over de beelden? Hele idee achter de uitzending is toch dat je als kijker moet denken: brrr, eng clubje die rechtsen.

Road to serfdom | 29-04-18 | 22:50

one strike ...... en dit probleem is voor even opgelost

Ervaringsdeskundige | 29-04-18 | 21:49

Nieuwsuur is de Josti-band onder de journalistiek. Laat die gehandicapten voor wat ze zijn.....

Rollins | 29-04-18 | 21:48

Vroeger had je Teleac, nu de online cursus van As-Soenah.

Basil Fawlty | 29-04-18 | 21:48

Maar is overspel nou doodstraf of 100 zweepslagen dan?

Bozepanda | 29-04-18 | 21:47

Voor de vrouw doodstraf en voor de man zweepslagen. Tja, verschil moet er zijn...

Lupuslupus | 29-04-18 | 21:57

Als je ongetrouwd overspel pleegt, dan hoef je niet dood, dan zijn 100 zweepslagen genoeg. Volgens allah dan he....

BlowingBubbles | 29-04-18 | 21:59

Als je getrouwd bent is het de doodstraf voor de vrouw en zweep voor man als je niet getrouwd bent is het zweepslagen voor beide.

miko | 29-04-18 | 22:42
▼ 1 antwoord verborgen

De uitkomst zal uiteindelijk bedroevend zijn! Formeel is er volgens de geldende wet- en regelgeving niéts tegen te doen zijn. Dat gaat "over" het zomerreces getild worden en daarna is er wel weer iets met een VVD-er. Gaat 'm, ook dit keer, niét worden.

demaup | 29-04-18 | 21:47

Waarom? Waarom nu? Staat er een aanslag in Nederland aan te komen en dient er alvast een "heel extremistische vorm van de islam die helemaal niets te maken heeft met het geloof van die aardige mensen bij u op de markt en/of de flat" aangewezen te worden als de oorzaak ervan?
Ik kan eenvoudig niet geloven dat de nationale propaganda omroep opeens wakker geworden is. Hier zit een agenda achter.

balustrade | 29-04-18 | 21:47

Volgende week 4 en 5 mei. Kunnen ze weer lekker deugen.

knutsel_ | 29-04-18 | 21:51

Precies dat! Alles moet nu nauwlettend in de gaten gehouden worden.
Als er ergens ook maar iets gebeurt verzoek ik bij deze om de CCTV beelden al op dumpert te slingeren voordat de politie ze kan confisceren. Gun de burgers de waarheid!

Mastermattie | 30-04-18 | 00:07

@Mastermattie: en ze moeten alvast zorgen dat alle cameras werken, en niet 1, ik herhaal, niet 1, in standje bij staat.
Zo, die smoes is op voorhand uit geschakeld.

watmagjenogwel | 30-04-18 | 04:21

We gaan terug in de tijd, kazooom..

Kanarie_Geil | 29-04-18 | 21:46

Prima ontwikkeling. Ook NPO-ers hebben familie en vrienden die homoseksueel zijn. Ook NPO-ers hebben moeders, zusters, tantes en nichtjes. (en ook NPO-ers zien FvD in de peilingen tot grote hoogte stijgen........)

BlowingBubbles | 29-04-18 | 21:45

Ik zeg: gelijk doen, doe mij er ook maar eentje.. velloos, klitloos, levensloos

lovekila | 29-04-18 | 21:45

schoenen doen = kansloos, dat komt na na levensloos :)

lovekila | 29-04-18 | 21:59

lovekila | 29-04-18 | 21:45
Schoenendoos? Zonder gekheid, hoe komt men erop? U haalt toch ook niet de startmotor uit de auto. Ding komt niet op gang!
Besnijdenis bij mannen is ook onzin. Alleen nuttig bij een vernauwde voorhuid.

toetssteen | 29-04-18 | 22:37

@toetssteen,
Bij vernauwde voorhuid en...
bij watergebrek om piemels mee te wassen, en laat dan nou een dingetje zijn in de grote zandbak. Zeep komt ook uit Nepal en India, dus dat was ook een gebrekje.
De Moslims hebben het idee van de Joden gejat, de bris.
Maar besnijdenis bij vrouwen heeft een heel andere oorzaak, dat is al veel ouder, maar de Moslims eigenen zich alles toe, ze gaan ervan uit dat alles en iedereen Moslim is en was, ook Adam en Eva, en wij, alleen wij geloven dat niet en daarom zijn ze woest op ons, ongelovigen, kufar.
Dat onverdoofde besnijden bij pubermeisjes gaat uit van de vrouwengemeenschappen zelf, moeders en tantes, die het kind meelokken oo vakantie naar het land van oorsprong, daar wordt het kind besprongen en vastgebonden, en afhankelijk van de streek een gedeeltelijke, danwel een gehele besnijdenis uitgevoerd. Het is een heel oud gebruik waar al heel lang geen enkel nut voor is, als dat er al ooit was: een farao uit de oudheid wenste jonge vrouwen, maagden, dus nog nauw beneden. Moeders die hun dochters in aanmerking wilden laten komen naaiden hun dochters beneden dicht, op een kleine opening na. Meerendeel van de meestal ongeletterde vrouwen weet niet eens meer waar het gebruik vandaan komt. In Egypte zijn er al decennialang bewustzijnsprojecten voor onwetende vrouwen opgezet door de vrouwenemancipatiebewegingen. Helaas door de achterlijke religie zijn die vooruitstrevende initiatieven bemoeilijkt. Mannen in het algemeen willen ook liever een onbesneden vrouw, want het kan ook pijnlijk voor de man zijn om zijn snikkel in zo'n kleine opening te proppen. De gevaren op infecties zijn voor vrouwen niet gering oa omdat het menstruatiebloed niet goed weg kan vloeien. Bij bevallingen worden sommige vrouwen opengemaakt en daarna weer dichtgenaaid. Natuurlijk moeten Salafisten er een repressiemiddel voor vrouwen van maken, en promoten de extreemste besnijdenis, dat komt hen beter van pas, maar het was niet de oorsprong, dat was ooit ver voor de Islam in Egypte. De Joden hebben dit dus daarom ook niet in hun geloof, God-zij-dank!

kleurdoosje | 30-04-18 | 11:31
▼ 1 antwoord verborgen

De onreinheden op de penis? Wat voor onreinheden? Geitenpoep? Of de witte vloed van je nicht?

Linkse allergie | 29-04-18 | 21:44

Dat kleine stukje wat goed niet goed gemaakt had. Helemaal perfect die schepping,maar net dat ene velletje,.....
Geld ook voor de genotsknop bij vrouwen. Hoort daar niet te zitten,Allah heeft maar een slechte matrijs hoor met al die misbaksels.
En toch vraag ik me wel eens af wie als eerste met dat idee kwam. En waarom kerels er überhaupt mee instemde??

miko | 29-04-18 | 22:08

@miko Inderdaad. Imho een van de meest misselijkmakende zaken die de mens ooit verzonnen heeft.

knutsel_ | 29-04-18 | 22:15

@kleurdoosje

Ik word misselijk als ik dit zo lees...

Ries13 | 30-04-18 | 13:56
▼ 4 antwoorden verborgen

Ze gaan los op 1 moskee. Er zijn er nog 499, die dezelfde crap verkondigen.

Mark_D_NL | 29-04-18 | 21:42

Ze moeten ergens beginnen natuurlijk. Maar ik verwacht een soort van halfwakkerstaat, glas plas takyya alles blijft zoals het was want die arme moslims worden hier nu ook weer niet mee geholpen. Alsof de werkelijkheid maar met het imago gelijkgetrokken moet worden.

Dezenaamhier | 29-04-18 | 21:58

Ik geloof het allemaal pas wanneer er daadwerkelijk tot actie overgegaan wordt
i.e. Verboten verklaren buitenlandse financiering haathutten en -for starters- sluiting van de al bekende broeinesten & het land uit knikkeren van haatimams
Geen ge-maar, simpelweg eindelijk eens actie na decennia van in-actie

Tobi | 29-04-18 | 22:34

Eindelijk. Het kost wat tijd, maar dan wordt het licht erop geschenen.

ratelaar | 29-04-18 | 21:41

Dit soort zaken staan al sinds zeshonderd en nog wat in de Koran... blijkbaar geen journalist die ooit de moeite heeft genomen dat boek eens goed te lezen... en nu is het te laat. We krijgen die etters nooit meer weg.

MacMiep.nl | 29-04-18 | 22:30

Moslim kinderen die wat leren.. Tuurlijk.

schoon-schip-maken | 29-04-18 | 21:41

Europese lente komt eraan! Weg met de onderdrukkers.

Ruimedenker | 29-04-18 | 21:41

Jarenlang is dit doodgezwegen door media en politiek. Als je het aanhaalde werd je voor de meest vreselijke zaken uitgemaakt.
Mensen moeten eens gaan nadenken waar de behoefte vandaan komt dat de MSM nu opeens wel hierover publiceert.
Ik denk persoonlijk dat de politiek het doodzweeg voor electoraal gewin en hun baantjescarrousel. Nu ze hun achterban kwijt zijn aan dissidenten en ook hun baantjesdraaimolen begint vast te lopen krijgen ze het benauwd en mag er wel over bericht worden.
Pim wees hier al op in 2002 (en eerder), toen was het vijf-voor-twaalf, de klok heeft nu al geslagen. MSM hobbelt achter de feiten aan.

Mastermattie | 29-04-18 | 21:40

Zie de peilingen. FvD hamert op het terugschroeven van NPO budget.....

BlowingBubbles | 29-04-18 | 21:47

Daarom heb ik een godsgruwelijke hekel aan de zgn policor mensen.

Kanarie_Geil | 29-04-18 | 21:48

To little, to late....

hotnot | 29-04-18 | 21:39

Mwuah, als we nu met de helikoptervluchten over de Noordzee beginnen en precisie-bombardementen op Haathutten hier in Nederland (al genoeg geoefend in de zandbak de afgelopen 15 jaar) moet het goedkomen.

HaatAth3ist | 29-04-18 | 22:24

HaatAth3ist | 29-04-18 | 22:24
VNL wilde niet voor niets een vliegdekschip.

BlowingBubbles | 29-04-18 | 22:37

U riep?

2Little2Late | 29-04-18 | 23:14
▼ 3 antwoorden verborgen

Nou, nu nog het salafisme bekend maken voor wat het is en de politiek is ook weer bij.

henk159 | 29-04-18 | 21:39

Nieuwzuur is nu pas op het awareness niveau waar GeenStijl in 2003 was. (en Pim ver voor 2001)

keestelpro | 29-04-18 | 22:41

Keestelpro, om die reden denk ik dan ook "een zwaluw maakt nog geen zomer"
Wellicht is het enkel en alleen voor de bühne.

watmagjenogwel | 30-04-18 | 04:13

Zomaar een zondagavond in april bij de MSM maakt nog geen lente.
Evengoed een grote verbetering over de gebruikelijke applausband voor alles met een haatbaard of een diverser gekleurde grief.

Mochten de MSM hier werkelijk ernst van maken haal ik mijn TV misschien weer op uit het schuurtje.

Jan Passant mk2 | 29-04-18 | 21:39

Morgen kamervragen van '66. Dit kan natuurlijk niet veurzitter! Walgelijk, wat moeten die zielige moslims wel niet van ons denken!

Guusje Nadorst | 29-04-18 | 21:38

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken