Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Gemeentelijke loverboy: sgatje wat is je ping

Hoi samenleving waar beleefdheidsnormen steeds meer in de verdrukking raken en sissertjes en door datingcoaches opgezweepte petersonkids steeds vermoeiender en opdringeriger worden! De Gemeente Koggenland heeft een heuse lokloverboy ingezet om "kwetsbare meiden" bewust te maken van het gevaar van opdringerige eik0ls met teveel parfum en lelijke sneakers. Op de kermis, want daar doen blanke mensen domme dingen. “Van de 22 meisjes gingen er zes in op het voorstel van de nep-loverboy,” vertelt een veiligheidsmedewerkster van de gemeente Koggenland. “Zij gaven vrij makkelijk hun telefoonnummer aan de acteur. De andere 16 meisjes gaven hun telefoonnummer niet af, maar vonden het lastig om nee te zeggen en weg te lopen. De actie laat de kwetsbaarheid van jonge meiden zien, en hoe belangrijk het is dat zij weerbaar zijn. Bijna alle meisjes die we gesproken hebben, reageerden positief op deze actie. Dit gold ook voor enkele ouders die ons gade sloegen. Alle 22 meisjes hebben achteraf gesproken met een medewerkster van het gemeentelijk Zorgteam." Sgatje wat is je ping? 

Reaguursels

Inloggen

De meerderheid van de jongens zou zo zijn ping aan een lovergirl geven en niemand die dat een probleem zou vinden, schat ik zo in.

Ad_Hoc | 18-04-18 | 00:56

Hadden ze bij deze test ook etnisch geprofileerd? De kenmerken van un loverboy beschreven? Of er eigenlijk alleen maar op gewezen dat ze bestaan? Mm.

Deksmaat | 16-04-18 | 21:06

Ik word zo onpasselijk van deze infantiele eencellige slijm nummertjes.

Zwiebelmaus | 16-04-18 | 20:54

Mogen we de rugnummers zodat we zelf onafhankelijk kunnen verifiëren of er daadwerkelijk loverboy-slachtoffer-potentieeltjes tussen zitten?

DommeNeger | 16-04-18 | 19:51

De gemeente Koggenland spoort overduidelijk niet.

theo1610 | 16-04-18 | 18:31

Pleurt op met je overheidsbemoeienis. De ouders moeten hun kinderen opvoeden en dus waarshuwen. Dat gaat wel eens fout ja, maar dit is daar echt geen vernbetring van. Enkel bezigheidstherapie van enkele ambtenaren.

omineuze omnipotent | 16-04-18 | 18:03

excuus voor de vele typos. waarschuwen/verbetering op.

omineuze omnipotent | 16-04-18 | 18:04

Sgatje wat is je ping?
- Eh, zeg ik niet.
Hoer! Kech! Tfoe! Kk kaaskop! Hooooeeer....

*Insert sad trombone*

Is dit nog nieuws? | 16-04-18 | 17:28

'Een veiligheidsmedewerkster van de gemeente Koggenland' - sinds wanneer behoort het in Nederland tot het takenpakket van gemeentes om 'meiden bewust te maken' voor loverboys (of überhaupt: voor andere zaken)
-
Nog even afgezien van het demografische gegeven dat in effing ... Koggenland...(de navel van de wereld) het risico op het voorkomen van loverboys nu niet direct heel erg groot te noemen is EN dat er op Noord-Hollandse kermissen bést nog wel eens een potje gen***t wordt achter de frietkraam: die meiden hebben ouders en ze worden in het algemeen bést aardig opgevoed in dit land.
-
Hou op met bedillen, beleren, bevoogden, betuttelen, bemoederen, beschaven, bevitten en bemoeien! Besteedt de Koggenlandse belastingcenten aan iets verantwoords, alstublieft!

bisbisbis | 16-04-18 | 17:20

Ah, wen medestander

Hufterst | 16-04-18 | 17:23

Dat idee had ik dus ook. Koggenland met plaatsen als Opperdoes, De Goorn, Midwoud, Oostwoud, Westwoud. Allemaal plaatsen waar je als Berber beter niet kunt komen. Want dan vallen er klappen. En wanneer er een groep Berbers komt dan komt er ook een groep Westfriezen en die houden niet van Berbers. Westfriezinnen ook niet. Ik ben dus benieuwd hoe deze lokloverboy er uitziet. Misschien wel een achterbakse smeris die in een café een meisje van 16 een biertje aanbiedt en vervolgens de kroegbaas een enorme bekeuring aansmeert.

Haberdoebas | 16-04-18 | 18:05

Sjah. Komen ook wel eens minderjarige spontaan op mij aan komen lopen. Leuk voor mijn ego. Alleen ik heb opvoeding gehad. Die meiden leven in een droom. Bij mij is er geen probleem. Andere? Ja, die doen het erom. Nederlanders zijn in het algemeen hopeloos naïef. Ja... Ik zie dat niet snel veranderen. Krijgen zij vanuit huis mee.

Standvastig | 16-04-18 | 16:02

Je nummer aan een acteur geven is nog niet hoereren onder dwang.

Shoarmamasutra | 16-04-18 | 16:00

Leek mij idd ook wat zwaar aangezet

Quatzimodo | 16-04-18 | 17:29

Ja dat denk ik.ook one,

We zullen eens zien wat we met z'n alleen gaan oogsten.

nikolaos | 16-04-18 | 15:54
-weggejorist-
einStina | 16-04-18 | 16:32
-weggejorist-
nikolaos | 16-04-18 | 16:36

Ja, steeds wereldvreemder...

einStina | 16-04-18 | 16:46
▼ 2 antwoorden verborgen

Die vrouwen moeten die gasten maar een Ping op de neus geven.

SlimmeHenkie | 16-04-18 | 15:35

En de loverboy was een leuke betrouwbare frisse blanke gast van een modellenburo zeker. Zo eentje dat zelfs haar moeder porde van 'geef je nummer, dit is je kans'.

Premier Trutte | 16-04-18 | 14:51

Ik heb mijn dochters verboden om met iemand van Noord-Afrikaanse afkomst of uit een of andere knoflookstaat thuis te komen maar dat hadden ze zelf al besloten op basis van eigen waarneming en ervaring. Knakkers zoals uit het filmpje hierboven doen allemaal leuk en lief totdat je je dochter onder de blauwe plekken met een hoofdoek thuiskomt.

rode boseend | 16-04-18 | 14:47

nee hoor , die hoofddoek kopen ze wel in 't thuisland voor 2 geiten , de blanke dhimmigirls zijn voor gebruik in de tussentijd

Hurdy Gurdy Man | 16-04-18 | 17:10

Loverboys zoeken kwetsbare meisjes. Je herkent ze eenvoudig. Deze groep is lastig te beschermen met assertiviteit cursussen. Die groep moet beschermd worden door de samenleving en papa's en mama's. Zal wel zo blijven.

Oepsie1234 | 16-04-18 | 14:46

Yep, meestal niveau vmbo en lager. Ze mogen ook graag geestelijk minder valide meisjes inpalmen. Geeft natuurlijk ook de ego een boost, als je eigen IQ maar 80 is.

BenPakdee | 16-04-18 | 15:02

Ik heb 40k emails en chat doorgenomen van de steel antilliaan die mijn motor heeft gestolen, meestal hebben ze een vriend die meewerkt, geweld en onderdrukking bijna volgens een flowchart, laten zien wie de baas is, afhankelijkheid afdwingen, eng volk dat zelf een steekje los heeft. Helaas wil justitie er niets mee en die meiden bellen die volgens hun zielige boy op zodra ze kunnen, geven hun blijfvanmijnlijf huis adres tegen alle regels in.
Net linkse stemmertjes.

28 | 16-04-18 | 16:11

Ik vind het helemaal niet zo'n slecht initiatief. Ook al hou je er maar 1 meisje mee uit de prostitutie, dan bespaar je toch weer een hele familie een hoop leed en een levenslange schaamte.

Supreme Dutch | 16-04-18 | 14:19

“”Fijne leeftijd om in aanraking te komen met mensen die je totaal voorliegen.””
@ Boris die Sauertopf | 16-04-18 | 13:34
beter dat die domme gansjes op tijd wakker worden door een nep-leugenaar dan dat hun leven kapot gemaakt wordt door een ECHTE smerige getinte leugenaar met verrotte bedoelingen
Bekijk de film: ”Taken” maar eens
youtu.be/rJiml5xzK68?t=18

telelezer | 16-04-18 | 14:16

""ga echte boeven vangen..""
@ Hufterst | 16-04-18 | 13:59
"loverboys" oftewel getinte pooiers zijn ECHTE boeven met sluwe verleidingsmethoden die voornamelijk kwetsbare jonge meisjes belagen; je zult er je dochter maar aan kwijtraken
Goede actie van de popo dus!

telelezer | 16-04-18 | 14:04

Met echte boeven vangen bedoel ik: zo'n loverboy oppakken en z'n straf geven. Maar ja, da's allemaal weer veel te ingewikkeld en teveel werk.

www.stoploverboys.nu/nl/2016/06/07/vr...

Hufterst | 16-04-18 | 14:30

Doet me denken aan een stokoud filmpje van editieNL waarin ze een foto lieten zien van Saban B de Turkse moordenaar en vrouwenhandelaar aan vmbo en vwl meisjes. De vmbo meisjes vonden hem helemaal het einde en de vwo'ers vonden het maar een of andere sukkel.

VeelTeSteil | 16-04-18 | 14:03

einStina | 16-04-18 | 14:21
Soms iets te realistisch 'om gezellig op feestjes te zijn' maar liever dat dan wegkijken!

VWO meisjes zijn beter in balans qua ratio/emotie dus dat is zeker makkelijker. Zeker voor mij ik trek mensen die primair emotioneel opereren in het leven niet al te best.

VeelTeSteil | 16-04-18 | 15:05

@VTS: vrienden zoeken waar realisme/cynisme wordt gewaardeerd... daaromheen kun je ook plezier maken, hm? :) primair emotioneel reageren is alleen voor -12 toch? Volgens mij ben je een verstandig en zachtaardig persoon en ik gun je een idem naaste omgeving.
*werkt weer even verder aan haar full focus bureau*

einStina | 16-04-18 | 15:29

Moh, dat verklaart niet de afgestudeerde GL mutsen. *biedt Ibuprofen aan met maagdisclaimer*

Cobalt bomb | 16-04-18 | 15:41
▼ 4 antwoorden verborgen

Goede actie. Laat meiden zien hoe naïef zij zijn. Begint sowieso bij ouders. Maak je kind weerbaarder. Als een kind zelfverzekerd is, doen ze het niet. Ik zie het dagelijks hoe kwetsbaar kinderen zijn. Oorzaak: de thuissituatie. Daar spelen dit soort minkukels handig op in. Walgelijk en keihard aanpakken.

De Evangelist | 16-04-18 | 14:01

Lekker slim om dit openbaar te maken. Nu denken de koggese meiden voortaan ,,oh is toch maar een policieee lokkertje,, ik speel t spelletje mee.

haatsmurfin | 16-04-18 | 14:01

Mijn ping zonder VPN is 9ms of wordt dat niet bedoelt?

Basil Fawlty | 16-04-18 | 13:59

.... zet aan die VPN!

Oepsie1234 | 16-04-18 | 14:43

Staat altijd aan! Ping is dan wel rond de 20

Basil Fawlty | 16-04-18 | 14:47

Is dit de IT versie van je lul op tafel leggen en dan kijken wie de grootste heeft?

bevestiging | 16-04-18 | 16:14
▼ 1 antwoord verborgen

"-Zijn sympathie gaat uit naar de rust belt ipv de veel armere mensen in de 3rde wereld"
@One_World | 16-04-18 | 13:05
Nou breekt mijn klomp! Alsof Trump gekozen is door de Amerikanen om een beetje de belangen van dat land te behartigen. Zomaar een beetje opkomen voor je eigen bevolking. Dat moeten we niet willen met ons allen.

atheïstisch stemvee | 16-04-18 | 13:54

Wat is de rol van ouders in deze? Wordt er úberhaupt nog moeite gedaan om een gesprek met de kind (dochter) te voeren en haar opvoedkundig en met enige regelmaat op dit soort gevaren te wijzen. Ik denk dat ouders te druk zijn met hun eigen "sociale" media en kijken hoeveel likes ze nu hebben. Terwijl er allerlei gevaren loeren wordt er veel te weinig echt gesproken met kinderen over bijvoorbeeld loverboys.

pibasso | 16-04-18 | 13:52

Het zijn vaak kinderen uit gebroken gezinnen. Te weinig controle omdat de ouders druk zijn met hun eigen sores of het binnenhalen van een inkomen om een volledig gezin van te verzorgen. Ik was zelf op het VWO een beeldige leering, maar wat ik allemaal op MSN en via sms uitvrat, daar hadden mijn ouders ook totaal geen weet van. Zelfs hardwerkende, godsvrezende en welwillende ouders, zoals de mijne destijds, zijn hier niet altijd tegen gewapend.

Supreme Dutch | 16-04-18 | 14:23

Ik zie het probleem niet zo. Als jij je dochters assertief opvoedt zouden ze gewoon nee hebben gezegd tegen die acteur en er geen enkele last van hebben gehad. Op het moment dat ze wel last hebben van deze acteur, schort er duidelijk iets in de opvoeding, verkrachtingskennis en/of grenzen durven aangeven, en is het heel goed dat ouders daarmee geconfronteerd worden.
Bovendien is een acteur mèt nazorgteam iets heel anders dan een psychologisch experiment, dus heeft het weinig met wetenschappelijk ethische commissies te maken. En in hoeverre het wel ethiek raakt: er is een nazorgteam dus allemaal zorgvuldig afgehandeld.
Tot slot: als een gemeente niets doet, en er gebeurt iets als loverboys/stelselmatige aanranding, dan is de wereld weer te klein omdat de gemeente niets doet. Zie Telford etc. In dat licht lijkt een bewustwordings en -neezeggen campagne mbt als tiener wildvreemden je telefoonnummer geven me prima. Voorkomen dat meisjes vallen is altijd nog beter dan genezen.

einStina | 16-04-18 | 13:48

De overheid zet zich bij voorkeur in voor zwakke schakels door tuig te vangen en deze straf te geven. Niet door de straten te overspoelen met tuig en dan waarschuwingsbriefjes uit te gaan delen. Dat heeft niks met 'leven in een bubbel' te maken want daarmee insinueer je dat ik me aan de werkelijkheid wens te onttrekken. Dat is niet zo. Ik wil alleen zoveel mogelijk met rust gelaten worden door de overheid.

Hufterst | 16-04-18 | 14:33

En ik geloof dat voorkomen beter is dan genezing. Er is allang aangetoond dat bewustwording hier een grote rol in speelt. En ik geloof dat alle kinderen recht hebben op voorkómen, ook de kinderen van ouders die ze niet voorbereiden. En ja, dat betekent dat sommige kinderen dubbel gewaarschuwd worden, door overheid en ouders, maar dat lijkt me altijd nog minder erg dan een kind dat in zo'n web valt terwijl dat voorkomen had kunnen worden. Bovendien staat nergens dat bewustwordingscampagnes strafprocessen van daders uitsluiten. Misschien eens van dichtbij met slachtoffers gaan praten, dan snap je hoeveel te winnen is met voorkomen. Het gaat wel om 15% van de kinderen die onder de 14 te maken hebben met seksueel geweld. Waarbij leren beseffen en neezeggen en melden van enorm belang is.

einStina | 16-04-18 | 14:39

einStina | 16-04-18 | 14:06 Helemaal mee eens. Behandel het even op school. Maar ga niet met lokloverboys lopen stunten.

Hufterst | 16-04-18 | 15:26
▼ 3 antwoorden verborgen

Wat is je ping? Je moet toch eerst haar IP adres weten?
Ze vertellen er niet bij wat de huidskleur is van de lokloverboy, zo doen ze net of iedereen die om je nummer vraagt een loverboy is. Hoe krijg je anders iemand nummer zonder erom te vragen?

mennie | 16-04-18 | 13:47

Dus er is weer aangetoond dat vrouwen in essentie zichzelf hoereren als ze denken er in sociaal en/of financieel beter van worden?
Is een natuurlijk verschijnsel in de dierenwereld dus waarom niet bij mensen?

2voor12 | 16-04-18 | 13:42

Niet als je echt gelooft dat we naar het evenbeeld van de één of andere god geschapen bent.
De wetenschap weet wel beter.

2voor12 | 16-04-18 | 14:13

Noem mij één dier dat begiftigd is met de REDE. Of weet u niet wat dat is?
De wetenschap? Laat mij niet lachen. Vandaag beweert de 'wetenschap' dit en morgen het tegenovergestelde.

Lupuslupus | 16-04-18 | 14:35

Nou, nee. Het is nou eenmaal zo, dat meisjes van 16 vaak nog moeten leren om 'nee' te zeggen.

Carmelita | 16-04-18 | 15:09
▼ 1 antwoord verborgen

Jammer dat ze niet ook een acteur laxeermiddel-pilletjes in drankjes van de meisjes heeft laten doen. De meisjes die de volgende dag dan aan de diarree zijn, hebben niet goed opgelet op hun drankje. Ook een wijze les voor de meisjes.

kweethetooknietbeter | 16-04-18 | 13:37

Fijne leeftijd om in aanraking te komen met mensen die je totaal voorliegen. Op latere leeftijd kan dit onderhuids nog grote consequenties hebben. Hopelijk staat de gemeente Koggenland dan ook nog voor ze klaar, denk het niet ze willen nu alleen over de rug van minderjarige goedkoop scoren op de policorladder.

Boris die Sauertopf | 16-04-18 | 13:34

Bij mij op de middelbare school in omgeving Rotterdam, sturen meisjes uit klas 4 mavo naaktfoto's naar hun vriendje en gaan zich daarna beklagen bij de mentor dat die foto's op internet staan en of de mentor dat even wil regelen dat ze eraf gaan. Meisje(s) komt / komen volgens mentor " uit keurig gezin " maar ondertussen schaamt kind zich zo dat ze niet meer naar school gaat. Nederlandse meisjes zijn als koeien die vrijwillig in de vrachtwagen stappen, op weg naar abattoir.

Annemariakoekoek | 16-04-18 | 13:34

Hoe zag deze "fakeboy" eruit? En had-ie een accent, dialect? Wat was het script? Vroeg-ie enkel om een telefoonnummer?
Is volgens de initiatiefnemers elke "boy" die een meisje om haar telefoonnummer vraagt een loverboy?

Schoorsteenveger | 16-04-18 | 13:26

Ron vlaar komt er vandaan.

dhrat | 16-04-18 | 13:30

Zeer goede vragen.

kweethetooknietbeter | 16-04-18 | 13:40

Mazzel dat Koggenland een marokkaan in dienst heeft. Of ga je me vertellen dat jullie ome Leo Van plansoenen wat hebben geschminkt?

Pedronegro | 16-04-18 | 13:25

Ze hebben er zat in de uitkering dus gewoon verplichten mee te 'werken'.

WayneGretzky*99* | 16-04-18 | 13:41

Advies: hoofddoek en nihab.

Sunir | 16-04-18 | 13:25

Zolang de context en tekst van het gesprek van de loverboy en de meiden onbekend zijn, kan ik niet beoordelen of we ons zorgen moeten maken over de meiden.
Misschien was het wel een zeer inclusieve en verbindende tekst waar die meiden voor gevallen zijn.
Meiden die met een open blik naar de samenleving kijken.
Precies het soort gedrag dat het optimistische deel der natie (remember Jan Terlouw) heel graag ziet.

Amsterdamsko | 16-04-18 | 13:23
-weggejorist-
Shezmu | 16-04-18 | 13:21

De meeste meiden die bewust instemmen zijn nogal naief, het andere gedeelte hebben een voorkeur voor foute mannen om bij hun vriendinnen te kunnen opscheppen hoe slecht zij wel niet behandeld worden.

Reebensteeltje | 16-04-18 | 13:21

Sinds wanneer is het proberen te verkrijgen van het telefoonnummer van een leuk meisje een onderbouwing de naiviteit van meisjes richting loverboys? Vroegûh was dat juist het doel van elke jongeman. Zijn dan alle jongens loverboys?
Bewustwording onder meisjes voor de herkenning van de werkwijze van loverboys is altijd +veel. Maar laten we aub niet doorslaan door de meisjes te leren dat vragen naar telefoonnummers een bijna criminele daad is.

Winter_is_coming | 16-04-18 | 13:21

Waarom niet?
Tegenwoordig is iedere vorm van mannelijk contact richting een vrouwpersoon (seksuele) intimidatie toch?
Bedoel, er zijn steden die lokmokkels willen inzetten met als nadeel dat de vrouw in kwestie dus bepaalt wat "strafbaar" omdat het eerder een gevoel betreft dan daadwerkelijk een seksueel intimiderende actie.

Super Grover | 16-04-18 | 13:26

Duurt niet lang meer dan is een telefoonnummer vragen inderdaad ook strafbaar.
In sommige landen sluiten we mannen op als de vrouw de ochtend na een avondje zuipen en seks het plotseling een verkrachting noemt.
In Zweden willen ze (of is het misschien al inmiddels) zover dat je als man continue toestemming (consent) moet vragen, dus ook tijdens de seks want anders is het verkrachting.
Feminisme, het cadeau dat blijft geven.

Shezmu | 16-04-18 | 13:34

Shezmu | 16-04-18 | 13:34
"Where have all the good men gone?" Nou, keihard weggerend richting mancave.

VeelTeSteil | 16-04-18 | 13:55

Als iemand dit soort "experimenten" en "bewustwording" ongevraagd met mijn dochters zou flikken gaat het niet eens via de politie. Flikker op met je kut lok loverboys. Of zijn die ouders eerst ingelicht?

Hufterst | 16-04-18 | 13:20

Het gaat niet om ja of nee zeggen. Het gaat er om dat er blijkbaar een of andere malloot met een if andere subsidie het nodig vindt levenslessen uit te gaan delen.

Ik zou z'n vrouw opzoeken en haar even een soortgelijke les leren. Binnen de wet natuurlijk.

Hufterst | 16-04-18 | 13:26

einStina, je hebt helemaal gelijk. Geef even je ping.

RickTheDick | 16-04-18 | 13:26

@Rick, zeker weten? Ik geef mijn ping met een boksring. ;-)

@Hufterst ik zeg niet dat deze methode de juitste is, alleen dat dat geen nee durven zeggen een misser van ouders is die zeker aandacht verdient.

einStina | 16-04-18 | 13:30
▼ 2 antwoorden verborgen

Een van de eerste dingen die mijn dochter mee zal krijgen van pa.
Weg blijven bij alles wat donkerder is dan onze vloerbedekking. Nee is nee en als het zo een laffernaffer niet bevalt zorgen pa en ma dat ze zich kan verdedigen.
Niet dat de witman het niet flikt, maar de kans is aanzienlijk kleiner. Zeker wanneer het accent ontbreekt.

Super Grover | 16-04-18 | 13:18

@Super Grover
Nou, wil ik niet generaliseren hoor, maar als mijn dochter met een Surinamer thuis komt sta ik ook niet te juichen. Dat is even 'bijzonder knuffelen' doen en er is een kindje geschapen waarbij papa allang weer zijn volgende prooi in het versier (haha) heeft en 'adieu parapleu' zegt nog nasmakkend van een emmertje kip.

Blote Bertus 2000 | 16-04-18 | 16:17

"... want hoe kan een meid nou weten dat het om een loverboy gaat ?"
Sunir | 16-04-18 | 13:31 |

Tjesus! Da's niet zo moeilijk hè. Te dure cadeautjes voor de leeftijd van de gever en de ontvanger. Opgehaald worden met een dure auto die normalerwijze zo'n joch zich niet kan permiteren. En natuurlijk zijn de boys vooral naffers. Is niet zo moeilijk hoor.

McMarx | 16-04-18 | 17:47

Ouders zouden zich ook standaard moeten verdiepen in de m.o. van de (verborgen) narcist: veel parallellen met de leverboy: super charmant, overstelpende hoeveelheid cadeaus en aandacht in het begin, maar komt in alle mogelijke gedaantes en is minstens zo gevaarlijk door de verwoestende schade die hij bij slachtoffers aanricht.

2tribes | 16-04-18 | 21:49
▼ 5 antwoorden verborgen

@one world
"leer eens van andere Culturen, Verken, en Groei.
dan zul je zien dat de toekomst van Iedereen en alle Rassen is.
en dat de samensmelting van alle Culturen en Rassen iets goed is."

Een taal beheersen is wellicht ook een idee.

meneer der meneren | 16-04-18 | 13:16

Interessante reactie. ^^

nikolaos | 16-04-18 | 14:58
-weggejorist-
One_World | 16-04-18 | 15:24

Nou, dat had niets met interessant doen te maken dat was een vraag. Die ideale wereld die jullie nastreven zal waarschijnlijk niet via weg komen. Sorry.

^^ is een blij gezichtje.

nikolaos | 16-04-18 | 15:35
▼ 7 antwoorden verborgen

De gevaren van Loverboys aan de aandacht brengen is altijd een goed idee. Het is makkelijk om te denken dat 'mijn dochter zou daar nooit intrappen', maar de slachtoffers van deze moderne slavenhandelaren komen uit alle lagen van de samenleving, niet alleen uit de arbeidersklasse of gebroken gezinnen.

Desalniettemin vind ik dat zolang de daders wegkomen met een paar jaar hun business regelen vanuit de bajes terwijl deze meisjes voor de rest van hun leven getekend zijn, zijn dit soort maatregelen een druppel op de gloeiende plaat.

Maar goed, er is tenminste aandacht vanuit de gemeente voor het probleem; dat was er in Telford/Rotherham/Rochdale/Oxford/etc niet.

quantumcollider | 16-04-18 | 13:14

Als kids nee kunnen zeggen, voorkom je een hoop. Altijd beter dan zwaar straffen, hoewel ik daar fel voorstander van ben.

einStina | 16-04-18 | 13:25

Precies. Mooie analyse.

Supreme Dutch | 16-04-18 | 14:25

Ping in m'n rug jonguh!

TP 1984 | 16-04-18 | 13:12

Een kwart gaf haar ´ping´, een kwart kreeg een tochtig broekje maar gaf geen ´ping´, de helft poeierde onze loverboy af / handtas in smoel / niet nader gedefinieerd.

Komt redelijk overeen met eigen statistieken. Geen idee of ik nu ook in de categorie loverboy val of dat dit gewoon gemiddelden van alle tijden zijn. De helft tochtig, andere helft niet.

cucaracha | 16-04-18 | 13:12

Lees even de leeftijd joh. Met je tochtige broekjes

Hufterst | 16-04-18 | 13:22

Of een sticker?

Ik heb geen idee dus | 16-04-18 | 13:10

Oeps

Ik heb geen idee dus | 16-04-18 | 13:11

De dominee wenst geen concurrentie

dhrat | 16-04-18 | 13:06

Zolang loverboys naar meisjes sissen, krijgt hij er ook geen concurrent bij.

Neta | 16-04-18 | 13:34

Kunnen ze niet beter de kansenboys in casu aanpakken?

BozePaarseMan | 16-04-18 | 13:06

Weleens van dubbele strategie gehoord?

einStina | 16-04-18 | 13:27

Zeker, vaak toegepast om de aandacht van het echte probleem af te leiden..

BozePaarseMan | 16-04-18 | 15:11
-weggejorist-
One_World | 16-04-18 | 13:05
▼ 38 antwoorden verborgen

REAGEER OOK