Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

LOL. vvd'ers vertrouwen vvd integriteits-cie niet

Huisjesmelkers met een schoon geweten bestaan niet

In een strikt vertrouwelijk rapport concludeerde de vvd dat vvd Kamerlid (en huisjesmelker) Wybren van Haga niets gedaan heeft wat van de integriteitscode van de vvd niet mag. Nou. Daar geloven sommige vvd'ers helemaal niks van.

Vvd huisjesmelker Van Haga heeft zelf erkend en bekend en toegegeven dat hij de regels voor huisjesmelkerij woningverhuur heeft overtreden, maar dat heeft de vvd integriteitscommissie dus kennelijk niet gehoord want die concluderen dat huisjesmelker Van Haga helemaal niets fout heeft gedaan. RAARRR, vinden mede-vvd'ers van huisjesmelker Van Haga. "Ik verbaas me over het eindoordeel. Er lijkt sprake te zijn geweest van een overduidelijke overtreding. Dat kan ik niet rijmen met de slotconclusie van de commissie", zegt Bert Homan in het AD. (Homan is opleider van vvd'ers, dus dat zal dan wel degenen zijn die met iedereen mee gaat om blauwe pakken en bruine schoenen te shoppen.) "Politiek opportunisme", lezen we ook nog. Ja duh. Deze coalitie heeft 76 zetels dus elk coalitiekamerlid is zetel 76. Perfecte omstandigheid voor huisjesmelkende vastgoedmiljonairs om hun zetel te behouden door de integriteitscommissie de roos van je zelf opgebiechte overtredingen van je schouders te laten borstelen tot je weer brandschoon bent. Wybren weg = meerderheid weg. Dus Wybren is hoe dan ook onschuldig. Mooi pak wel, Wybren van Huisjesmelken.

Social

Reaguursels

Inloggen

De VVD is nog steeds de grootste partij., zegt veel over de stand in Nederland Ik ben met normen en waarden opgevoed. Nu raad ik iedereen aan lieg, graai, en pak wat je pakken kan

jack_gouda | 15-04-18 | 12:33

Tijd om weer VVD Mensjes van het terras te jagen.
Gewoon om dat het kan.

Maasmannetje | 15-04-18 | 10:08

Had iemand hier iets anders verwacht? die ene zetel voor de meerderheid van de wankele coalitie is alles voor hahahaha Mark. Een minister of stas kan worden geslachtofferd maar die ene zetel in de kamer is alles. Al zou van Haga zich vergenoegen voor zijn webcam aan bestialiteiten dan nog mag hij blijven zitten want die ene zetel.

Basil Fawlty | 14-04-18 | 22:14

Lezen is niet je sterkste kant hè Basil?

Frans1156 | 14-04-18 | 22:19

@Frans
Ook niet van uw kant geloof ik. Uit het GS artikel: "Ja duh. Deze coalitie heeft 76 zetels dus elk coalitiekamerlid is zetel 76." Als hij weg had gemoeten en toch besloot te blijven zitten als 1 mans fractie heb je een probleem want 75. En dat is geen meerderheid. ;-) Kwartje valt?

Basil Fawlty | 15-04-18 | 00:08

Is misselijke linkse truc geweest. Opeens verbieden dat er meer dan 2 personen samen mogen wonen, ongeacht hoe groot een huis is. Zo van ene op andere dag. Er werd al onderzoek gedaan naar particuliere beleggers en de linkse partijen wist heel goed dat veel appartementen aan 3 personen werden verhuurd. D66 en VVD werden ook nog gedwongen om mee te stemmen, anders zouden ze het coalitieakkoord hebben verbroken. Velen hebben ingesproken en gevraagd waarom er zo'n ridicule regel werd ingevoerd. Nu weten jullie het. Konden ze de VVD vlak voor de verkiezingen nog naaien. Als je namelijk 3 huurders hebt in een appartement, mag je niet eentje de huur opzeggen. Dat is tegen alle huurreges in.

Frans1156 | 14-04-18 | 22:08

De SP, PVDA en GL hebben duizenden huurders in Amsterdam van de ene dag op de andere illegaal verklaard. Een andere reden dan hierboven kan ik net bedenken. Overlast? Ga toch weg. Vroeger woonde je met 5 studenten samen, niets aan de hand.

Frans1156 | 14-04-18 | 22:11

nou als je de kans krijgt terugnaaien ,dat flikt die vvd 90 % van de bevolking al jaren, ene (milieu)schandaal naar de andere

pedro300 | 15-04-18 | 09:20

Een integriteitscie werkt alleen als de voorzitter een buitenstaander is.

Mijn klomp breekt | 14-04-18 | 22:08

Integer heeft bij de VVD een hele andere betekenis. De VVD is gewoon een schurken partij, leer dat nou eens.

poisonivy | 14-04-18 | 19:55

Of u kunt de zon niet in het water zien schijnen.

botbot | 14-04-18 | 20:07

Ik ben al een tijd verbaasd over het feit dat zitten janken achter een scherm over alles wat niet in de haak is, nog steeds he-le-maal geen tievves uitmaakt. Niemand!
Overal hoor je dezelfde wanklanken over hoe het stel sturende geslachtsorganen in Den Haag te werk blijft gaan. Ze blijven het tóch doen, en de status quo blijft onherroepelijk elke dag dezelfde. Tijd dat we eens de straat weer op gaan met zijn allen. Beetje macht terugpakken kan allaang geen kwaad in dit rubberen tegelparadijsje wat ooit Nederland heette.
Get teh hooivorks!

NiCeY | 14-04-18 | 19:55

Sprak hij, gekluisterd voor het scherm op zijn IKEA-bureaustoel op een spaarzaam ingerichte werkkamer in een nieuwbouwwijk...
-
Er is een aantal politici en bestuurderen in dit land heilig van overtuigd, dat JUIST het bestaan van een tendentieus en ongeïnformeerd blog als GS ze behoedt voor hooivorken, fakkels, pek, veren en bungelen van lantaarns. Als uitlaatkleppen als deze niet zouden bestaan, dan was u mogelijk al lang geleden achter dat scherm vandaan gekropen, en wél de straat op gegaan.
-
Zo, en nu braaf aan de zondagswandeling of het pilsje in de sportkantine.

bisbisbis | 15-04-18 | 10:50

Als ik uitkeringsgerechtigd was zou ik ook mijn twijfels hebben

botbot | 14-04-18 | 19:43

De integriteitscie VVD werd in het leven geroepen nadat een VVD miep van het Leidse Minerva die i.h. verleden als prostituee werkte zich stiekem tot de politieke top van de VVD heeft weten door te dringen. Het vervelendste was dat de onderwereld foto's van haar had en dus chantabel was. Om dit soort fratsen te voorkomen had de VVD daarom nieuwe integriteitsregels opgesteld.

RambalLO | 14-04-18 | 19:30

U bedoelt waarschijnlijk: Melanie Schultz van Haegen overigens wat zou het bezwaar tegen haar zijn als zij zoals u vermeld i.h. verleden als prostituee werkte?

Beroep = Boerenlul | 15-04-18 | 00:06

Teveel mensen, geloof dat hij kamers verhuurt aan studenten of aan polen. En dan is het voornamelijk voor brandveiligheid voor de bewoners of het aantal voorzieningen (toilet/douche)

boerk | 14-04-18 | 18:49

Nee, veiligheid is in deze gelukkig niet de issue. Anders had ik het wel een integriteitsdingetje gevonden.
Het gaat hierom: www.parool.nl/amsterdam/-woongroepen-...

Rommelende Onderbuik | 14-04-18 | 19:02

Ik stem VVD omdat zij van alle partijen het minst van mijn geld afpakken. Maakt niet uit dat Rutte de boel belazert, is irrelevant tov mijn rijkdom, die 1000 Euro ook. Op feestjes zeg ik overigens dat is FvD stem natuurlijk.

skoftig | 14-04-18 | 18:33

"Op feestjes zeg ik overigens dat is FvD stem natuurlijk.
Om linkse meisjes aan de haak te slaan? Je moet niet alles geloven wat Hans Teeuwen roept.

Luchtbakfietser | 14-04-18 | 18:46

Het lijken wel pvda'ers daar bij de vvd. Beetje af en toe enigszins integer.

Jezus_Boeddha | 14-04-18 | 18:26

Melkt hij ook Penthuisjes?

Memek | 14-04-18 | 18:25

VVD zet alleen in op beeldvorming niet op inhoud. Vooral damage control.

Hebbiehemookweer | 14-04-18 | 18:24

Was Halbe Zijlstra niet de voorzitter van die integriteits commissie (tot hij over een leugentje struikelde). Tja dan is die commissie natuurlijk heel deskundig, daar bestaat geen twijfel over.....................

Memek | 14-04-18 | 18:21

Eigen krakers eerst

Uilenspiegel | 14-04-18 | 18:09

Het enige waar VVD'ers bang voor zijn, is de dodelijke omarming van Rutte.

LuckyGirl | 14-04-18 | 18:06

Manohman wat een dom gedoe. VVD en foute praktijken horen als sinds een of ander tijdperk heel lang geleden bij elkaar. Zo zijn huisjesmelkert als sinds het bestaan van die praktrijken VVDert. Voor welke politieke partij zou een huisjesman zich anders moeten wenden dan?

McMarx | 14-04-18 | 18:00

Ik vat hem niet: Als van Hage gewybert wordt (en hij doet er verder afstand van) gaat die zetel dan niet gewoon naar een andere vvd-er ?

KlauwnBassie | 14-04-18 | 17:59

Gaat hij verder als de particuliere verhuurders partij

Luchtbakfietser | 14-04-18 | 18:04

@luchtbakfietser Ah, gelukkig niets dat een paardenhoofd in bed niet zou oplossen! Nue dan zie ik de coalitie nog niet vallen over die paar huurpandjes.

KlauwnBassie | 14-04-18 | 18:12

Als Van Haga integer is, levert hij die zetel gewoon weer in. Wat dat betreft heeft de VVD dus niets te vrezen.

Rommelende Onderbuik | 14-04-18 | 18:28
▼ 1 antwoord verborgen

Blijft lastig om hier een oordeel over te vellen. Voor de huurwoningmarkt geldt een woud van nationale en lokale regels. Mij is niet duidelijk hoe zwaar de overtredingen waren, bovendien zijn Amsterdamse regels recentelijk gewijzigd.
Moet je voor een 2e kamerlid een veel hogere standaard hanteren dan voor andere particuliere verhuurders? Misschien wel, voorbeeldfunctie enz.

Luchtbakfietser | 14-04-18 | 17:47

Amsterdam heeft de regels zo aangescherpt dat bijna geen enkele verhuurder nog voor een vergunning in aanmerking komt. Bovendien is het weinig intelligent beleid: er is een groot tekort aan studentenwoningen, maar je mag maar met 2 personen op een etage wonen. Behalve als je vluchteling bent. Of kraker.

Kuifje-in-Afrika | 14-04-18 | 18:42

@ Kuifje
Is idd een vreemde eis, maximaal 2 personen op een etage. Zeker in een stad met zo een grote woningnood. Ik zou me wel iets kunnen voorstellen bij een min. aantal m2 p.p.

Luchtbakfietser | 14-04-18 | 19:59

Integer en een VVD-er ?....
Een naald in een hooiberg, opportunistische graaiers stuk voor stuk.
Allemaal vetnekken, champagne slurpend, kaviaar vretend, hooghartig steeltuig. Corrupt tot in het diepste lichaamsvezel.
De slager keurt zijn eigen vlees

Dzjengis-Somebody | 14-04-18 | 17:45

Het ergste vind ik is dat ze veelal ook van dixieland muziek houden.

Luchtbakfietser | 14-04-18 | 17:55

is weg

Luchtbakfietser | 14-04-18 | 17:56

Het is mijn partij niet, de VVD. Maar deze hetze vind ik wat overdreven. Mijnheer verhuurt woningen in Amsterdam zodat gewone mensen daar kunnen wonen -of hun kinderen op kamers kunnen als ze gaan studeren.
De SP komt met een idiote regel die praktisch niet uitvoerbaar is. Mijnheer Van Haga kan daar niet op korte termijn aan voldoen. Hij weet dat hij in overtreding is en geeft het toe. Hij had op coulance en een overgangsperiode gehoopt.
Net overigens als die Prins. En tientallen nog grotere vastgoedbezitters.
Hij zegt dat hij het gaat oplossen. Maar mag zich er ook niet meer zelf mee bemoeien van de VVD-leiding.

Vergelijk het een beetje met dat je een ouwe diesel rijdt en van GroenLinks opeens niet meer de stad in mag en je hem toch voor je deur parkeert. Natuurlijk is het niet goed en ben je in overtreding.

Maar corruptie en integriteitsschendingen zijn toch echt iets anders.

Rommelende Onderbuik | 14-04-18 | 17:32

@ Rommelende Onderbuik
Klopt, voor studenten is dit idd een uitkomst. Maar de "gewone man", de klassieke arbeider, kan de exorbitante Mokumse huurprijzen in de particuliere sector niet ophoesten. Maar dat we Van Haga niet aanrekenen, de schoorsteen moet immers roken.

Luchtbakfietser | 14-04-18 | 18:40

kunnen we Van Haga

Luchtbakfietser | 14-04-18 | 18:41

Luchtbakfietser. Als je met een modaal inkomen per se in Amsterdam wil wonen en je wil niet 7-10 jaar op een wachtlijst staan voor een flat half buiten Amsterdam... Tja, wat moet je dan.
Ik begrijp ook wel dat een woning die we vroeger "arbeiderswoning" noemde in Almere al bijna niet meer te betalen is voor Jan Modaal.

Rommelende Onderbuik | 14-04-18 | 18:51
▼ 5 antwoorden verborgen

De oplossing is natuurlijk alleen raamambtenaren aanstellen in de tweede kamer. Daar is vooral groen links en D’66 goed in. Beleidsmakers doen nooit iets fout, beleid volgt beleid op en er zijn nooit aantoonbare fouten omdat de minister, staatsecretaris, wethouder of wie dan ook verantwoordelijkheid draagt. En succes van beleid is ook niet vast te stellen, dus het is veilig zo. Stel je mensen uit het bedrijfsleven aan dan is er altijd wel iets. Wetgeving is.ingewikkeld en voldoen aan wet en regelgeving is lastig, zie allee maar de interpretaties van de meest simpele wetten die door rechters moet worden gemaakt. En natuurlijk gaat er wel eens wat fout en dan zin er altijd ex raamambtenaren te vinden die dit opmerken. Vooral bij linkse partijen. Maar die kunnen als raamambtenaar nooit iets fout doen.

toko senang1 | 14-04-18 | 17:32

Is de VVD nog steeds niet aangemerkt als zijnde een criminele organisatie eigenlijk? Verbieden die club!

Ommezwaai | 14-04-18 | 17:30

Gewoon al zijn huizen kraken en onze eigen daklozen erin laten wonen.

Roze_bril_drager | 14-04-18 | 17:25

Fatso Keizer, die crematoriumflapdrol, werd ook niet direct gewipt. Pas na genoeg druk van buitenaf.

Earl_of_Doncaster | 14-04-18 | 17:18

Uitstekend CV deze van Haga, ir. Elektrotechniek uit Delft, militaire dienst bij KCT, 9 jaar Shell, ondernemer. Meer van dit soort mensen in de kamer graag.

Vula | 14-04-18 | 17:12

Prima CV inderdaad, beter dan menig linkse klaploper. De fout wordt binnen de VVD erkend dus eigenlijk weinig aan de hand.

BozePaarseMan | 14-04-18 | 17:21

Ichneumonidae | 14-04-18 | 17:18
En gezonde schijt aan de regelneukers en puntenslijpers van de ambtenarij.
Wereldgozer zou ik zeggen. Zeikende ambtenaren en miepende huurders, ongezien de typhus voor ze.

miko | 14-04-18 | 17:47

miko | 14-04-18 | 17:47
Wereldgozer ja.
"Vastgoedmiljonair Van Haga bekende tegenover deze krant dat hij in 'zeven of acht' van zijn tientallen huizen de woonregels heeft overtreden. Er zaten meer huurders in dan was toegestaan. Na ruim drie maanden van stilte oordeelde de interne VVD-commissie echter dat 'van overtredingen of ernstig verwijtbaar handelen niets is gebleken'."

Zo iemand moet je hebben voor een integriteitsonderzoek, lamunielachuh.
Overigens is VVD-bashing (met die inclusieve flapdrol van een Rutte) altijd plus veel.

Ichneumonidae | 14-04-18 | 17:53
▼ 1 antwoord verborgen

Mensen zijn gewoon jaloers. Hij heeft gewoon wat pandjes die hij fijn verhuurt. Dat er dan een paar regeltjes niet kloppen, kan gebeuren. Hij moet zorgen dat hij wel weer aan de regels voldoet zodat hij niet langer in overtreding is. Er zijn geen grote misdaden begaan.

Vula | 14-04-18 | 17:10

Nou snap ik je nick beter.

pegaje | 14-04-18 | 17:12

Er is geen fatsoenlijke politieke partij, geen, zip, rien! Helaas!

niv01 | 14-04-18 | 19:28

De hardwerkende nederlander is bij de VVD de dupe.

lingo star | 14-04-18 | 17:09

Vula | 14-04-18 | 17:13
Wat een gelul, nu Rutte al met z'n derde ambtstermijn bezig is. Hij heeft er NIETS aan gedaan.
Meelopertje met Shell, Unilever, Akzo, Philips en, maar natuurlijk, de EU.
Hou toch alsjeblieft op met je flauwekul.

Ga bij je volgende VVD-partij bijeenkomst maar pleiten voor een flat tax van 35% - wat ik al aan de hoge kant vind, met afschaffing van al die inkomensafhankelijke kortingen en subsidies.

Dan heb je ballen. Helaas zul je bij de VVD dan moeten oprotten. Face it.

Ichneumonidae | 14-04-18 | 17:30

telelezer | 14-04-18 | 17:27
PVV is partij voor proleten en Thierry heeft wel erg dubieuze vrindjes. Een fatsoenlijke partij graag.

Vula | 14-04-18 | 18:03

@Vula De meeste VVD'ers die ik ken, leden, politici en stemmers, zijn ook proleten en hebben veelal eveneens zeer dubieuze vriendjes. Bij het partijkartel zit sowieso niet een fatsoenlijke partij en bovendien bewezen incompetent en onbetrouwbaar, zie de staat van het land. Ga lekker ergens anders trollen, bij Joop of zo. Zitten je kartelkameraden ook.

Elessir | 14-04-18 | 19:53
▼ 2 antwoorden verborgen

Als dit kabinet een afspiegeling van de maatschappij zou zijn,
dan waren we allemaal zo corrupt als de neten.

Plorkface | 14-04-18 | 17:06

Zijn we ook. En dat is goed. Gewoon graaien wat je graaien kan. Snap niet dat mensen daar nog een probleem mee hebben. Wanneer jij het niet doet, doet een andere het wel. EN het is echt zaak om snel je zakken te vullen want die crisis komt eraan. En dan moet je buffer hebben. Dat snappen die vvd-ers goed. Nu het NL slaafse domvolk nog. Al zullen de meeste gewoon te laat zijn en in pure armoede sterven.

Mark_D_NL | 14-04-18 | 17:28

Het Parool : Volgens de Amsterdamse ­regels is een vergunning nodig bij verhuur aan groepen. Saillant detail: die regels zijn tot stand gekomen op voorspraak van D66 en VVD.

Opvallend is dat de commissie drie maanden nodig had voor het onderzoek, dat bestond uit welgeteld één gesprek, met Van Haga zelf. Tijdens dat gesprek, blijkt uit het rapport van de integriteitscommissie, zei Van Haga dat de Amsterdamse regels op 1 januari 2017 zijn in­gevoerd zonder overgangsperiode. Bovendien zou de gemeente alleen handhaven bij overlast. Daarom was er bij Van Haga 'minder urgentie om per direct aan de verordening te voldoen'.

Als de commissie de beweringen van het Kamerlid zou hebben gecheckt bij de gemeente, dan was ze erachter gekomen dat Van Haga ook voor 1 januari 2017 al een vergunning nodig had en dat de nieuwe regels ruim van tevoren zijn aangekondigd, wat Van Haga aantoonbaar wist.
www.parool.nl/amsterdam/vvd-er-van-ha...

AntonJensen | 14-04-18 | 17:00

Het klopt dat Van Haga even! de tijd had om het coalitiebeleid van de SP-wethouder uit te voeren. Weet je ook hoeveel? Was het een half jaar?

Als je als verhuurder woningen ingrijpend moet verbouwen, moeten je huurders er eerst uit. Met de huurwet in Nederland zul je ze (tijdelijk) iets anders moeten aanbieden.
Ga er maar aanstaan.

Maar weet zo'n link parool rioolratje veel. Die vind het veel te leuk om zonder specificatie tendentieuze dingetjes te tikken.

Rommelende Onderbuik | 14-04-18 | 17:46

Niet op voorspraak VVD en D66. Ze moesten met het vorstel van SP meestemmen, geheel tegen hun zin. Want coalitiepartners.

Frans1156 | 14-04-18 | 22:01

Appels peren, het mag misschien van de wet niet. Maar ze concluderen slechts dat HUN regels niet zijn overtreden.
Kan zijn dat hun regels veel soepeler zijn dan de wet OF dat de regel niet beschreven is.

Stel hij vermoord iemand, mag niet stout.
Maar als HUN regels niet u zult niet vermoorden schrijft heeft hij HUN regels niet overtreden.

MarcS | 14-04-18 | 16:54

Er is ook nog eens een verschil tussen een overtreding en een misdrijf. Als iedereen die wel eens betrapt is op te snel rijden, niet meer door integriteit-ballotage heen komt, houden we rampzalig suffe tweede kamer over.

Rommelende Onderbuik | 14-04-18 | 18:02

Is er ook nog echt nieuws?

Mark_D_NL | 14-04-18 | 16:54

Jaaa! Hoi!

Is dit nog nieuws? | 14-04-18 | 17:39

De VVD en integer hahahahahahaha.....

Yperiet | 14-04-18 | 16:51

Er zijn geen partijverschillen, enkel voor de Bühne, de partijen waar men op kan stemmen zijn slechts een proxy van wat men als een ''langzame dictatuur" beschouwd. Kijk maar naar het Europees parlement.
Je kan kiezen tussen verschillende vraagstukken, maar bij het samensmelten van het eindresultaat van de verkiezingen, blijkt er maar 1 einddoel te zijn: het zorgvuldig uitmelken van de bevolking, onder welk excuus ook! ( hetzij milieu, hetzij opwarming van de aarde )
Welk partij je ook zal kiezen, er is geen partij die daadwerkelijk opkomt voor de burger.
We zullen altijd slaaf blijven.

Kamikazepiloot | 14-04-18 | 16:46

Ach ja. VVD. Je zal erop gestemd hebben. Omdat je hypotheekrenteaftrek belangrijk vindt. Of je zal maar huisjesmelker zijn....

Is dit nog nieuws? | 14-04-18 | 16:44

Of nog erger; je vindt de islam- e/o vluchtelingenproblematiek belangrijk maar je durft er niet voor uit te komen.
Want ja, toegeven dat je op Wilders hebt gestemd dat doet het zo slecht op feestjes......

D-Fens_1963 | 14-04-18 | 17:05

D-Fens_1963 | 14-04-18 | 17:05
Ik zeg op feestjes altijd dat ik op de piratenpartij stem. Gewoon,voor dat lekker vrouwtje

miko | 14-04-18 | 17:44

@miko
Ik ben blij dat wij niet op dezelfde feestjes komen (tenminste dat denk en hoop ik).

D-Fens_1963 | 14-04-18 | 18:51

Dit kan nog leuk worden. Al die 76 corrupte kamerleden weten dat ze onmisbaar zijn, en dat ze het dus nog een stuk bonter kunnen maken dan normaal.

obominotie | 14-04-18 | 16:41

@gato
Maakt u zich nou maar druk om de onafhankelijkheid van Catalunya.

D-Fens_1963 | 14-04-18 | 17:08

D, Fens . Even dimmen graag.

gato | 14-04-18 | 18:04

D,Fens, Ik heb 65 jaar in Nederland gewoond, jij ook.
Daarbij , ik ben gewoon Nederlander, jij ook.
Dus hou je kop voortaan tegen mij.

gato | 14-04-18 | 18:05
▼ 1 antwoord verborgen

De VVD is net zo integer als D66 democratisch zijn. Natuurlijk klopt er niks van

Bokito ergo sum | 14-04-18 | 16:41

Noch bij het prinsje.

Einde van de Domheid | 14-04-18 | 16:39

Integriteit en VVD gaat niet samen. Punt. Dit gebeurde in het verleden al TE vaak. Oppakken of boete uitdelen, geen gedraai erom heen.

Paintertje | 14-04-18 | 16:38

Ik zou eerder zeggen opzouten, maarja dat word wel moeilijk met die 76 zeteltjes. Voor maten, meten we met 2 maten.

kneuterzak | 14-04-18 | 17:28

De VVD, is sinds Frits Bolkestein een partij geworden van zelf ingenomen mannetjes en vrouwtjes die hun belangen (verstrengeling) in het bedrijfsleven hebben verankerd en dus financieel stevig in het Binnenhof staan. Mocht je je geloofwaardigheid verliezen, geen probleem je kunt in het bedrijfsleven of openbaar bestuur gewoon weer verder, rotzooien. Een uitzondering, Fred Teeven. Hij is buschauffeur en had talloze makkelijk verdienende baantjes kunnen krijgen. Chappeau voor Fred, de rest van de partij, hypocriet, niet-integer en verslaafd aan het goed betalende pluche.

De Evangelist | 14-04-18 | 16:38

Fred Teeven die af en toe voor de camera een uurtje in een bus acteerd..
Of dacht je dat ie dat 40 uur in de week doet met nachtdiensten en al voor een Eurootje of 1800 schoon ?
Dacht het niet !

Jimmy Mc Clure | 14-04-18 | 16:54

Jimmy Mc Clure | 14-04-18 | 16:54
Hij zegt toch nergens dat hij 40 uur in de week werkt? Hij doet het omdat hij het leuk vindt. Volg je het wel een beetje?

Vula | 14-04-18 | 17:21

Je suis Fred Teeven.

Luchtbakfietser | 14-04-18 | 17:30
▼ 1 antwoord verborgen

En we blijven als makke lammen op die partij stemmen. Niks aan de hand mensen, gewoon VVD stemmen en doorlopen....

Marvin_NL | 14-04-18 | 16:33

Of wie wil je dan stemmen? Links? Gristenen? Gekke Geert en zijn nullen? Ijdele Thierry met zijn dubieuze vriendjes?

Vula | 14-04-18 | 17:22

Vula | 14-04-18 | 17:22
Bosma en Agema zijn zeker geen nullen. Welk cijfer ze wel hebben ligt aan de schaal, maar nullen, nee, dat niet.

Maartenalsoptwitter | 14-04-18 | 19:50

Dat is dan alleen de VVD carrousel nog maar. Kun je nagaan wat een kermis dat hele zooitje in de Gemeenteraden, Den Haag en Brussel bij elkaar is.

Mastermattie | 14-04-18 | 16:31

REAGEER OOK