Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Illegale Marokkaan opgepakt in gestolen auto vol gestolen spullen. Vrijspraak natuurlijk

Schoolvoorbeeldje rechtsstaatsatire. Alle clichés komen weer eens voorbij in een Roosendaalse inbraakzaak. Eerst de slotvraag, dan pas het verhaal: Verbaast het nog iemand?

In oktober 2017 wordt er ingebroken in een woning in Roosendaal. De politie is laks met sporenonderzoek want geen prio: het wordt pas gedaan nadat een verdachte is opgepakt in een gestolen auto vol gestolen spullen, afkomstig van meerdere inbraken. Die verdachte blijkt een illegaal in Nederland verblijvende Marokkaan te zijn, die uiteraard niet op zijn eigen strafzitting aanwezig was. Hij beriep zich bovendien op zijn zwijgrecht, en vanwege het slechte sporenonderzoek kon de aanklacht alleen op heling gegooid worden. Dat kon vervolgens niet worden bewezen. 'Heel vervelend', volgens de rechtbank, maar de man wordt vrijgesproken.De gedupeerden hebben een deel van hun spullen terug, maar niet alles en zijn 3000 euro armer aan schade en gedoe, en dat krijgen ze van niemand terug. Heel vervelend inderdaad. En. Iemand nog verbaasd?

Reaguursels

Inloggen

Ongelofelijk! Als de illegaal maar bed, bad en brood krijgt. De rest van het volk mag stikken.

jochum1980 | 17-01-18 | 12:45

Waar is Theo Francken als je hem nodig hebt.

M o. hamet | 17-01-18 | 09:04

Dit zou nooi gebeuren onder toezicht van Victor Orban.

Allahrik | 17-01-18 | 08:14

Herinner me hierdoor die 2 vluchtende criminelen op scooter die elkaar de schuld geven van het aanrijden van een onschuldig slachtoffer en ook vrijgesproken werden. Diep diep triest dit..

Misterspok | 17-01-18 | 07:46 | 1

A.s zaterdag kan je in Rotterdam protesteren tegen deze regering die dit allemaal toestaat.

Mo het varken | 17-01-18 | 07:27

Het lijkt erop dat zowel de politie las het Openbaar Ministerie hier steken hebben laten vallen. De belangrijkste fout die is gemaakt is natuurlijk dat deze man op vrije voeten is gesteld. Hij had natuurlijk direct naar Marokko moeten worden uitgezet.

Rhenium | 17-01-18 | 02:42

... totdat iemand denkt, fuck deze shit ik los het zelf wel op! En nog iemand dat denkt, en nog iemand en nog iemand...

ratelaar | 17-01-18 | 01:55

Tsja, die mensen zijn 3.000 € armer, Nederland is het al tientallen miljarden....

Mazoeza | 17-01-18 | 01:44

Hier in de USA knal je een ieder voor zijn knetter die het domme lef heeft om je huis binnen te dringen. Politie komt even langs voor een bakkie coffee. Daarna wordt de rotzooi aangeveegd en dan kan ik ook aan de coffee.

LasVegasTheGuy | 17-01-18 | 00:59 | 1

Ah. Daarom is er bijna geen criminaliteit in de VS. Hoe is 't in Vegas trouwens. Kun je al weer met een gerust hart naar een concert?

fail | 17-01-18 | 02:39

Het probleem is bijna overal (niet alleen NL) dat recht niet recht is maar 'regeltjes volgen'. Alles in regeltjes vatten werkt niet maar ook geeft nog een groot probleem, nl. dat dat manipulatie en misbruik mogelijk maakt. Wat er gebeurt is niet 'goedmaken aan de slachtoffers' maar straffen zonder dat die straffen op doelmatigheid geanalyseerd worden. De zin van alle straffen is verandering van gedrag en en er moet gekeken worden of dat gebeurt. En nee, dat is geen 'filosofische keuze' wat een aantal rechten studenten aan wie ik zoiets lang geleden voorlegde, zeiden. Wat een dombo's! Verdere ervaringen met juristen bevestigden keer op keer dat ze alleen regeltjes volgers zijn. Zwijgrecht is leuk en aardig maar hindert de rechtsgang zowel voor goedmaken en straffen, en hoort dus geinterpreteerd te worden. Wie spreekt over 'het is niet bewezen' weet niet wat hij zegt, want alles is interpretatie. Verklaringen kunnen anders geinterpreteerd worden dan bedoeld/opgeschreven (zelf meegemaakt) dus uitleg is altijd nodig. Deze lul is illegaal, rijdt rond met een hoop gestolen spul, dus moet je aannemen dat hij er mee te maken heeft of een ander niet wil verklikken. Dat laatste is zijn probleem, dus er moet aangenomen worden dat hij gestolen of geheeld heeft. Dan natuurlijk vingerafdruk en DNA afnemen met aantekening dat deze persoon nooit meer de EU in mag. Echte rechtspraak is er niet in de EU, hoe het wel moet, zie Salomon's oordeel.

swhs | 17-01-18 | 00:12 | 2

Die regeltjes zijn bedoeld tegen o.a. Willekeur. Helaas zijn het er nu zoveel dat er altijd wel een stok is om mee te slaan. Dus willekeur.

Nichtsneues | 17-01-18 | 05:31

Nee, de regels horen te zijn, een gids voor hoe te ageren. Niet meer en niet minder. Willekeur is niet verdedigbaar en zal dus (moeten) leiden tot kritiek op en demotie van de betreffende persoon/personen die oordeelt/oordelen.

swhs | 18-01-18 | 04:31

In hoger beroep gaan tegen rechterlijke macht en politie en hun achterlijke manier van samenwerken. Waarom wordt een iligaal figuur met een zware verdenking van crimineel handelen überhaupt vrijgelaten?? Volstrekte waanzin. Ik leef mee met het Rozendaalse gezin, wat een Mickey Mouse land leven we in..

myxomatosis | 16-01-18 | 22:52

Ha, die emeritus hoogleraar in nieuwSSuur, wat een paljas.

WayneGretzky*99* | 16-01-18 | 22:24 | 1

Ja je kunt uit elk bejaardenhuis een hoogeleraar halen en die onzin laten prediken. Een emeritus is een gepesioneerde, dus niet meer echt van deze tijd.

Tjemig | 17-01-18 | 13:15

Net weer opsporing verzocht gekeken. Moeten we het nog hebben over het etnisch profiel?

WayneGretzky*99* | 16-01-18 | 21:37 | 1

Je kunt je afvragen wat voor zin dat programma nog heeft. Als de boeven al gepakt worden staan ze ook binnen de korste keren op straat en als ze een straf moeten uitzitten zijn ze verdwenen als het zover is. Geen wonder dat onze gevangenissen leeg zijn. Ook wel raar in vgl met b.v. Frankrijk, waar ze overvol zijn. Zegt misschien toch wel iets over onze slappe rechtspraak..

watazooi | 16-01-18 | 21:58

Dief gaat vrijuit. Illegaal gaat vrijuit. De rechtsstaat sterft een stille dood. Kan niet wachten tot we met 17 miljoen man voor eigen rechter kunnen spelen. Kan toch niet lang meer duren.

Myrkie | 16-01-18 | 21:35 | 2

dit land is zwaar ziek ,dit zij lubbers al 35 jaar geleden nu is het verloren !!
Gezag bestaat niet Meer ,het gepeupel is de baas ,de primitieve mens van nu !
resultaat van onze slappe praters in de kamer en de rechtspraak ,

geeratz8217 | 16-01-18 | 22:56

geeratz8217 | 16-01-18 | 22:56
"Tolerance and apathy are the last virtues of a dying society"

Deze uitspraak is tussen de 2300 en 2400 jaar geleden uitgesproken. De maatschappij? Dat zijn wij.

En we laten het gebeuren.

Rest In Privacy | 16-01-18 | 23:57

Ik vraag me af hoe zo'n iemand de rechtbank lachend kan verlaten en niet gelijk de grens over wordt gedropt, parachute op de rug met hercules naar marokko en dan eruit veel plezier (werk)vakantie is voorbij.

Umberto die trotzoni | 16-01-18 | 21:26

U wilde open grenzen ? U krijgt open grenzen.
U wilde slap beleid ? U krijgt slap beleid.
Je krijgt waar de meerderheid op stemt en de meerderheid vindt het prima zo blijkbaar. Next. Verrotting is een keuze.

Rest In Privacy | 16-01-18 | 21:13

De aller-, allerbelangrijkste taak van de overheid is de bescherming van haar burgers. Daar moet altijd de maximale prioriteit naar uitgaan. Dat is ook waarom Trump stelt: America(ns) First. De overheden in Europa falen hier gigantisch in. En Nederland loopt hierin bepaald niet achterop. Nog maar een keer vier jaar Rutte doen? Of zijn we toch eindelijk een keer klaar met die lamlul?! Die vent is er echt niet voor de burgers. Het is ongelooflijk. Kijk hoe keer op keer op TV de Groningers in de maling neemt. De criminaliteit in NL loopt echt de spuigaten uit. Maar de echte cijfers krijgen we niet te zien, noch te horen. Want de illusie dat de multiculturele samenleving een verrijking is, moet ten koste van alles in stand worden gehouden. Terwijl iedereen die gewoon een beetje rondkijkt in een gemiddelde NL-se stad en het nieuws volgt, weet dat het steeds meer uit de hand aan het lopen is… Zucht. Wat brengt ons de toekomst, met zulke leiders?

NO-BLOW | 16-01-18 | 21:07 | 1

burgeroorlog

geeratz8217 | 16-01-18 | 22:59

Die Marokkaan in die auto was zelf ook gestolen en in die auto gegooid. Dus=slachtoffer jwz

Rest In Privacy | 16-01-18 | 20:59

Ik ga vanavond nog naar Marokko. Steel daar een auto, breek een paar keer in, laat mijn gejatte spullen in de auto, wordt gepakt, maar verschijn niet op de rechtbank. Ik ben benieuwd of ik daar dan ook mee wegkom. Man, man, man....

salsaparilla | 16-01-18 | 20:54

Die gast moet in zn broek gepist hebben van het lachen...

prakkie | 16-01-18 | 20:54 | 1

Hij kan vast schade vergoeding eisen, van de echte gedupeerden als het meezit.

Nichtsneues | 17-01-18 | 05:33

Niks mis mee ik voorzie gouden tijden als ik me bekeerd heb.

hatschjoe | 16-01-18 | 20:51

Vorig jaar heb ik een aantal dure spullen verkocht aan een marokkaantje. Nadat hij cash had afgerekend en de straat uit was heb ik de politie gebeld dat ik beroofd was. Gewoon omdat het kan.

Vespucci | 16-01-18 | 19:52 | 1

Bullshit en je weet t

EasyAloha | 16-01-18 | 20:08

Het lijkt erop dat er alleen nog maar krankzinnigen werken bij justitie (van politieagent(e) tot rechter). Mensen die rijp zijn voor een GGZ-instelling.

Geraldo1984 | 16-01-18 | 19:46

Heet dit niet positief profileren?

H.Teeuwen | 16-01-18 | 19:36

We willen hier geeneens minder van, we willen ze helemaal niet meer. Van die falende politie- en justitieknakkers.

De waard zijn gast | 16-01-18 | 19:04 | 1

Je zou Willem bijna aan zijn uitspraak gaan houden en hem ff mailen of hij je uit het systeem wil wissen!

Dat Nederlanderschap is vooral hele zware ballast..

Als je moreel dan issues hebt met criminaliteit plegen, wat het enige obstakel vormt, dan kun je gewoon bekeren tot de islam en je slaapt voortaan iedere dag lekker lang, gratis en gelukkig!

Echt het komt rechtstreeks uit een sprookje zo'n leven, 40 rovers en een puike grot regelen en al je pensioen problemen zijn opgelost

Lionfromzion | 16-01-18 | 19:45

Zelfs Marokko wil deze mensen niet terug in Marokko, daar wordt dus wel minder.

Rest In Privacy | 16-01-18 | 19:01
-weggejorist-
Spionneurtje | 16-01-18 | 18:49 | 1

De prinsjes worden keurig bejegend

Ervaringsdeskundige | 16-01-18 | 18:45

Zó wordt tenminste draagvlak gekweekt voor meer immigranten uit Kanslozistan!
En het werkt ook heeeelemaal niet negatief stigmatiserend!
En de (goeden) worden ook zeker niet aangekeken op de wandaden van dit crapuul.
En de nep d666rechters hadden bij deze zaak helemaal geen off-day; welnee it's all in a day's work, criminelen van rare rassen op ons afsturen!
En landverrader mprutte zag dat t goed was.......

pennestront | 16-01-18 | 18:42

Ik heb net vandaag een boete gekregen, 106 km/uur gereden, waar 100 km/uur is toegestaan....... wat een timing....

open mind | 16-01-18 | 18:42 | 4

Niet hem aan een brief aan Willem dat je je Nederlandse staatsburgerschap wilt opgeven omdat je er klaar mee bent!

Ben benieuwd of je dan nog moet betalen of dat je gratie krijgt..

Of hij stuurt je een uitgebreide brief die eindigd met "ik heb het zelf ook gedaan om van mams gezeik af te zijn, fucking awesome, de eerste miljoen die het doen krijgen dezelfde uitkering als mij, ik zoek nog vriendjes om mee te spelen!
Welcome to the club!
Tell all your friends!"

Lionfromzion | 16-01-18 | 19:55

Heel goed dat iedere overtreding in deze rechtstaat wordt bestraft. Oh, wacht.......

Here's Freddy | 16-01-18 | 20:41

Lionfromzion | 16-01-18 | 19:55
Ik moest stiekem lachen. Hulde.

VeelTeSteil | 17-01-18 | 06:17
▼ 1 antwoord verborgen

Politie, altijd +1

Fridtjof | 16-01-18 | 18:31 | 1

Officier van justitie dit maal -1

Jan, Leiden | 16-01-18 | 18:36

Wacht effe hoor, dat interview:

Bewoners: hij is de inbteker!
Officier van justitie: nee, geen bewijs, niet in woning geweest misschien, dus heling dan maar.
Rechter: nee, geen heling, had dief moeten zijn, sorry, foutje bedankt OvJ en burgers: vrijspraak voor de vermeende heler, toch een dief.

Dader nog illegaal spoorloos in NL.

Heul slecht script voor een B-film, oh nee ... wacht.... het is écht!

Jan, Leiden | 16-01-18 | 18:28

Moet je kijken als ik een kauwgombal jat, dan krijg ik de maximale straf omdat ik blank ben.

Rest In Privacy | 16-01-18 | 18:21 | 2

Is dit nu het veelbesproken "institutioneel racisme" ?

Recalcitrant_Schaap | 16-01-18 | 18:44

En terecht! Het moet natuurlijk niet zo zijn dat iedereen maar gaat doen waar hij zin in heeft.

J. Jarig | 16-01-18 | 21:48

De rechter heeft gelijk. Het is echter Rutte en zijn bende die er voor zorgen dat er te weinig politie is en te weinig Officieren van Justitie. Dan kan je zaken niet goed voorbereiden en is elke zaak bij voorbaat verloren. Dat motiveert de politie niet en zo laat iedereen het verslonsen. En zo gaan we langzaam door het putje. Maar dat is natuurlijk weer nepnieuws.

Febofiel | 16-01-18 | 18:10 | 2

Op basis van personeels cijfers en vergelijkingen met landen om ons heen presteerd de Ned. politie al jaren zeer matig. De manegement cultuur, burocratie en ziekteverzuim verlammen de organisatie ongeacht hoeveel meer budget de organisatie krijgt. Het helpt niets.

Trumme | 16-01-18 | 18:24

Er is voldoende politie, ze hebben zelfs de spullen terug gevonden.

O2Neutraal | 16-01-18 | 21:01

Dit is NIET de fout van de rechter. De rechter gaat alleen over de evt. veroordeling adv de aanklacht. Als de OvJ / Politie hun werk niet goed doen kan de rechter ook niets beginnen.

Het probleem ligt dus bij Justitie om dit op te lossen. Maar het nadeel is, justitie kan je niet aanklagen als zij hun werk niet goed doen.

SanderEvers | 16-01-18 | 18:06

Deze overheid faalt in de basisverplichtingen die zij zich op de hals hebben gehaald door belastingheffing. Justitie is een lachertje geworden in deze samenleving. Ik noem niet de voorbeelden, want zoveel typeruimte krijg ik niet.

Janneus | 16-01-18 | 17:59

Als ik weer zo'n verhaal lees, krijg ik de behoefte om een hele grote poep te laten op die rechtsstaat van ons.

Bena | 16-01-18 | 17:55

En oh wat worden ze toch gediscrimineerd. huilen.

Panos88 | 16-01-18 | 17:54
-weggejorist-
franck7020 | 16-01-18 | 17:53

Heel bekend. Ooit inbraak gehad en omdat er een duur maar beetje defect ding bij zat zelf alle specialistische winkels gemaild met een beschrijving en ja hoor, 3 dagen na de inbraak daar aangeboden ter reparatie. Meneer had het aangeboden gekregen en gekocht maar kon niet zeggen van wie.... Dat deel in beslag genomen en een rechtzaak waar hij niet op kwam dagen maar wel is veroordeeld tot 2 weken voorwaardelijk voor heling. Vanwegde de bevestiging dat hij hij een bijbehorend deel thuis had kreeg hij de keuze om het terug te geven of anders een schadevergoeding van 450 euro te betalen. Nu 15 jaar verder nog steeds niets gezien en justitie zegt dan doodleuk dat ik er niet meer op moet rekenen. Het recht is echt krom.

Sinclair | 16-01-18 | 17:52

Vroeger plantte ik afrikaantjes in de tuin.

GKJP | 16-01-18 | 17:52 | 2

Ik trapte ze altijd plat. Moest ze toen al niet.

De waard zijn gast | 16-01-18 | 19:06

Dan kun je je nu helemaal uitleven.

Jorisendedraak | 16-01-18 | 19:07

Minder,minder,minder.

Bataaf | 16-01-18 | 17:49

Op vakantie vragen ze je dikwijls van welk land je komt.
Ik betrap me erop dat ik bijna altijd 'Disneyland' begin te antwoorden, en dat niemand daar iets grappigs of luchtigs in ziet.
Plaatsvervangende schaamte blijkt universeel te zijn.

Notenkraker | 16-01-18 | 17:41

Godskolere wat een stelletje incompetente minkukels, je zal smeris zijn en dat zelfde uniform dragen als dit zootje, hebben we er geen zin in heren en dames, duhu gedoe, ga eens aan het werk. En wie bedenkt er dat een illegaal in gestolen auto vol met gestolen spullen niet in voorlopige hechtenis hoeft te blijven? is dat usance? Bedankt net thuis en mijn bloed loopt al weer weg. Gaat Madeleine straks ook een taskforce statistiek leiden, waaruit blijkt dat het oplossingspercentage bijna 100% is omdat het gros der aangiften niet aan de regels voldoet derhalve niet het EU-keurmerk krijgt en dus niet in behandeling genomen hoeft te worden?
Deze rechtstaat is dood, ik wil graag een nieuwe.

bwanabanjo | 16-01-18 | 17:39 | 2

Je bedoelt het CBS?
Waar denk je dat al die schikkingsvoorstellen voor zijn..

Lionfromzion | 16-01-18 | 20:01

Je beschrijft de overheidsverslaglegging en een ieder die graag extra belastinggeld tankt ? VVD leden kunnen laten zien hoe dat moet, PvdA idem e.o. 70% van de overheidsuitgaven is niet te controleren. We doen dus maar wat, als het gevoel maar goed is en je goed acteur bent om dit zogenaamd uit te leggen op TV. Rutte kan dat, dat wel. Na de politiek gaat hij bij een toneelgezelschap. Gesubsidieerd natuurlijk. Of bij de NPO, ook gesubsidieerd.

Nichtsneues | 17-01-18 | 05:39

Helemaal temmes slaan,niks ovj en rechter.Criminelen zijn net zoals iedereen bang voor pijn en dat is ook het enige waar criminelen respect voor hebben.Geef ze dat dan ook.

swassannuf | 16-01-18 | 17:38

Jaren geleden was er een documantaire over verschil in werkwijze Nederlandse en Duitse politie. In Nederland kwamen bij een inbraak 2 agenten kijken, die wat vragen stelden, constateerden dat er daadwerkelijk was ingebroken en weggingen met de mededeling dat meneer maar aangifte moest doen. In Duitsland kwamen 2 rechercheurs, een nam direct sporen op, de ander nam direct de aangifte op.
Raar he dat we zo laag scoren met oplossingspercentage.

Franker | 16-01-18 | 17:34

Hoe?
Hoe? vraag ik.
Hoe moet je je kind tegenwoordig uitleggen dat misdaad niet loont????

isotope 465 | 16-01-18 | 17:30 | 1

Of hoe dat sommige woorden echt wel synoniemen zijn, zoals 'misdadiger' en 'M...'
Acht laat ook maar.

Notenkraker | 16-01-18 | 17:43

Ieder land krijgt de overheid die het verdient !!

Dit is ons lot ......... lafheid in de stemhokjes resulteert in dat lafheid en middelmatigheid zich als een olievlek verspreidt over de overheid.

Ervaringsdeskundige | 16-01-18 | 17:27

Trias Politica, steeds verder in verval in het Koninkrijk der Nederlanden. Rechtspraak, is in het verval en niet meer serieus te nemen, bestuurlijke/wetgevende macht, in verval en blinkt uit door hypocrisie, leugens en bedrog, uitvoerendet macht, onmacht, met handen gebonden, soft, slap, wegbezuinigd, J'maintiendrai nooit van gehoord. RIP.

De Evangelist | 16-01-18 | 17:23

sporenonderzoek? toen er bij familie van mij in roosendaal was ingebroken, kwam de politie niet eens thuis langs. 'we gaan het toch niet oplossen, dus we kunnen onze tijd wel beter besteden'

aight.. | 16-01-18 | 17:20 | 4

Moet je alleen niet zeggen "Nee, dat had ik ook niet verwacht, dat jullie iets oplossen", dan hebben ze ineens wel tijd, omdat ze op hun pik getrapt zijn. De meeste gesprekken die ik ooit met de politie heb gehad, eindigden met "Nu moet u uw mond houden, anders moet u mee naar het bureau". Of als ik op het bureau was: "Nu moet u uw mond houden, anders kunt u gaan". I shit you not.

Wachtmeester R | 16-01-18 | 17:54

Vergat ik nog te zeggen: dan spreek je ze dus als gedupeerde partij.

Wachtmeester R | 16-01-18 | 17:56

Ik denk niet dat die familieleden zo mondig zijn dat ze daar dan wat van zeggen.

Het enige waarvan in ieder geval iedereen in West-Brabant weet dat de politie ermee bezig is, dat is straathandel in drugs. Een probleem dat pas op overlastgevende schaal bestaat sinds de coffeeshops dicht zijn, maar, zoals de wethouder inmiddels alweer een tijd geleden zei: "we kunnen pas praten over heropening als de straathandel weg is".

ik neem aan dat er dus ook pas met sint-juttemis weer tijd voor inbraken is. of in ieder geval, inbraken bij brave burgermensen die zich af laten wimpelen.

aight.. | 16-01-18 | 17:59
▼ 1 antwoord verborgen

Jos Tiebent | 16-01-18 | 16:55

Sneeuwvlokje. De wet geldt voor iedereen. Dus Hans de Boer had exact hetzelfde gekregen. Maar minder woede hier. Gewoon omdat de meesten hier misschien geen negers ophangen in het dagelijks leven maar wel stuk voor stuk racisten zijn. Niet vreemd. Maar wel nogal laf om de huichelaar te zijn met je 'ik mag het eigenlijk niet zeggen' en 'Rachid op werk is best aardig' en 'de Chinees op de hoek werkt hard en je hebt er nooit last van'.

De Koreaanse Slet | 16-01-18 | 17:14 | 2

Als je nou eens binnen de reactie reageerde waar het overging, dan klonk dit wat minder als: Ik wil alleen MIJN mening verkondigen, en ik wil alleen MIJN oordeel over iedereen laten horen.

Roadblock | 16-01-18 | 17:57

@ roadblock: je kent die snol inmiddels toch wel?

WayneGretzky*99* | 16-01-18 | 21:42

Gelukkig behoort dit binnenkort tot nepnieuws, problem solved.

hoochee | 16-01-18 | 17:12

Dit is echt schandalig!
1) Nu begrijp ik ook waarom de misdaad cijfers zo laag zijn
2) Welke media (buiten GS) gaan hier nog meer aandacht aan besteden? Of zijn ze dan bang dat zij een volgende keer niet worden uitgenodigd omdat ze nu lastigen vragen stellen? Want zo werkt het het helaas wel. Je mag in NL kritisch zijn,maar dan alleen op hun voorwaarden. Wanneer stopt dat?

Eduardo5000 | 16-01-18 | 17:10 | 2

Misschien de bron. In dit geval BN de Stem? Idioot.

De Koreaanse Slet | 16-01-18 | 17:16

De Kartel Slet | 16-01-18 | 17:16 |
Geef mij nou eens 1 goede reden waarom je opponenten altijd moet uitschelden? De argumenten worden er niet krachtiger door.
Of beschouw je iedereen behalve jezelf als idioten? Dan heb je echt professionele hulp nodig.

Roadblock | 16-01-18 | 18:01

Threesixty | 16-01-18 | 17:04

Nederland straft relatief zwaar. Maar je hebt gelijk. In Noorwegen doen ze al decennia aan rehabilitatie en dat werkt veel beter en is goedkoper.

De Koreaanse Slet | 16-01-18 | 17:08 | 1

Wat wij doen is een kapotte auto in een magazijn zetten, de motor laten draaien, de tank blijven vullen en een paar jaar later weer naar buiten rollen in de hoop dat het defect verholpen is.

Even dom als triest..

Threesixty | 16-01-18 | 17:39
-weggejorist-
Fred Hartman | 16-01-18 | 17:06 | 1

Laag bloedsuiker ?? hahahaha

joppo0 | 16-01-18 | 17:04

Wij zitten in een rechtzaak, iemand wil niet betalen voor bouwen van huis voor zijn dochter, zelf is hij miljomair.
Het duurt al 8 jaar, iedere keer weer wat anders, hoger beroep en maar weer betalen aan griffiekosten, advocaat etc. Moet er weer een geleerde bijkomen voor 4200 euro, terwijl het drie uurtjes werk is, want mijn man is zelf constructeur.Dan denk ik als je naar de bakker gaat en je neemt en brood en betaald niet, makkelijk toch
Nee, uitstellen , jaren lang.

gato | 16-01-18 | 17:03

Kan in NL. Begin met anders te stemmen.

Rest In Privacy | 16-01-18 | 17:01

"en vanwege het slechte sporenonderzoek kon de aanklacht alleen op heling gegooid worden."
De politie heeft er dus een zooitje van gemaakt zodat deze vogel kon vliegen. Tja, zo werkt een rechtsstaat. Niet wat je denkt maar wat je kunt bewijzen.
Dan krijg je wel eens dit soort rare toestanden maar anders krijg je Noord Koreaanse toestanden met Sippenhaftung tot gevolg. Nu zijn er genoeg hier die dat als een ideale staat zien maar ik sla even over.

miko | 16-01-18 | 16:59 | 2

Niet alleen de politie. Vooral ook de openbare aanklager. Vrij belangrijk alvorens men weer popie jopie gaat janken over D66 rechters. Het grootste probleem hier is een enorm gebrek aan kennis.

De Koreaanse Slet | 16-01-18 | 17:03

Overigens vind ik persoonlijk dat je meneer de illegaal als Persona non Grata moet verklaren. Zo'n beetje alle problemen met asielzoekers komen van achterlijke criminelen uit o.a. Marokko maar ook andere plekken die gewoon geen enkel recht hebben op Miele, Uitkering, Wijf en de andere dagelijkse leugens hier. Daar valt gewoon niet eens over te twisten.

De Koreaanse Slet | 16-01-18 | 17:06

Mocro illegaal. D66 rechter. Nou dan verwacht je direct vrijspraak inderdaad. Want zo rolt onze justitie. Wat een aanfluiting.

WatZalIkErvanZeggen | 16-01-18 | 16:58 | 2

Dat hebben we immers met z'n allen bij de stembus gewild

telelezer | 16-01-18 | 17:00

De enige aanfluiting is hoe weinig jij en anderen weten over de wet.

De Koreaanse Slet | 16-01-18 | 17:00

Competentiestrijd tussen politie, OvJ en rechter met de bestolenen als kind van de rekening en een schaterende derde waar alles om zou moeten draaien.
Waar is de bezemkast?

Ernst Oosters8389 | 16-01-18 | 16:52

Waar kan ik me laten omscholen tot Marokkaan?

Jan Gordelroos | 16-01-18 | 16:48 | 4

gewoon arabisch leren en paspoort weggooien en vooral het slachtoffer uithangen

telelezer | 16-01-18 | 17:01

Crimineel bedoel je? Je kunt een vechtsport met grote kans op hersenschade proberen maar een zeer laag IQ, chronische luiheid en een kort lontje zijn doorgaans genetisch bepaald.

Dat is de reden dat het in bewaring nemen van dit soort mensen niets oplost en ons zo'n €200,- per dag kost. Geef de man na 30 misdrijven 10 jaar en we zijn naast de schade en leed die de man al veroorzaakt heeft zo'n € 730.000 verder waarna de crimineel zijn "Carrière" weer gewoon vervolgt.

Nederland telde in 2016 zo'n 35.000 gevangenen. Dat is €7.000.000 per dag die we beter in het onderwijs en de zorg kunnen steken.

Misschien ben ik wat "Middeleeuws-minded" maar een persoon die uitsluitend leeft om zo veel mogelijk mensen pijn te doen en niet wenst deel te nemen aan de maatschappij mag wat mij betreft een spuitje hebben.

Threesixty | 16-01-18 | 17:04

200 eu per dag... dat is minder dan dan het de verzekeraar kost als ze vrij rondlopen.

PresidenteDeConjovia | 16-01-18 | 18:44
▼ 1 antwoord verborgen

De rechter kon hier weinig anders doen. Schandalig dat OvJ niet alsnog inbraak aan de tenlastenlegging had toegevoegd, gewoon met het idee van 'je weet nooit'. Je kan van deze hele 'procedure' zo boos worden. Zeker als je dan hoort dat een illegaal die problemen maakt ook nog eens vrij mag rondlopen en onderduiken. Dit brokkelt de rechtstaat af

arbanafal | 16-01-18 | 16:48 | 1

Het gaat er gewoon om om geld uit te sparen Geen vervolging voor inbraak, en vrij rondlopen om cellen leeg te houden die dan weer aan het buitenland verhuurd worden

telelezer | 16-01-18 | 16:58
-weggejorist-
Fi-Bu-Bla | 16-01-18 | 16:47
-weggejorist-
Cobalt bomb | 16-01-18 | 16:42 | 1

beau van rtl | 16-01-18 | 16:13

Daarom functioneert u ook niet in de rechtsstaat.

Als u wordt betrapt in een gestolen wagen met daarin het hoofd van Linda de Mol.
Doodstraf!!! Toch?

Maar nee. Eerst moet bewezen worden dat u de auto heeft gestolen. Dan moet bewezen worden dat u Linda heeft vermoord en onthoofd. Uw excuus en alibi kan zo simpel zijn als: 'ik kon 200 euro verdienen als ik deze wagen naar Friesland zou rijden en achter zou laten op deze parkeerplaats. Iets met taxi dienst. De man ken ik niet maar hij betaalde me contant.'

Dus dan moet er sporenonderzoek gedaan worden. Als er genoeg bewijs is voor meerdere delicten dan word u aangeklaagd en dan moet de rechter beoordelen of u wel of niet schuldig bent en zo ja in hoeverre.

De Koreaanse Slet | 16-01-18 | 16:39 | 5

DKS werkt bij de AIVD, dat beweert hij namelijk !

PopeyeKamper | 16-01-18 | 18:57

@ popeyekamper: tuurlijk werkt die snol bij de aivd. Ook daar moeten de plees schoongemaakt worden.

WayneGretzky*99* | 16-01-18 | 21:46

PopeyeKamper | 16-01-18 | 18:57
Zijn er wel meerdere hiero. Meninkjes sturen, betaald mensen uitschelden. Lekker hoor.

VeelTeSteil | 17-01-18 | 06:25
▼ 2 antwoorden verborgen

Minder! Minder! Minder!

Dr_Johnson | 16-01-18 | 16:36

Het schept vertrouwen dat ikzelf van alles kan flikken wanneer ik me daartoe gerechtigd voel. Doe ik eerst even een kopvodje om alvorens ik bij een rechtertje naar binnen sluip.

gespierdespijkertje | 16-01-18 | 16:33 | 2

Volgens de Koreaanse slet (16:11) ligt het niet aan het (door en door corrupte) systeem.

Lexus01 | 16-01-18 | 16:40

Het systeem is niet corrupt. Voor de wet is iedereen gelijk. Dus ook u. Met uw verhaal over een scheiding en alcoholisme.

De Koreaanse Slet | 16-01-18 | 16:41

Ik ben al 4 keer opnieuw begonnen met typen maar weet van kwaaigheid niet meer hoe ik nou moet reageren op zo'n bericht.
Ik weet niet of u onlangs nog wel eens in Rotterdam op het Zuidplein bent geweest maar dat is net of dat je op de markt in Rabat loopt.
Zo jammer dat we ons land zo maar laten overnemen door zulke ratten als dit pokkejong.

rode boseend | 16-01-18 | 16:30 | 4

Hij heet geen Hans de Boer...

Buffervet | 16-01-18 | 16:50

Dat was dan ook niet de vraag.

De Koreaanse Slet | 16-01-18 | 16:53

@De Koreaanse Slet | 16-01-18 | 16:41
Hans de Boer had 8 jaar cel, TBS, 240 uur schoffelen en een boete van €2500 gekregen.

Kneus.

Jos Tiebent | 16-01-18 | 16:55
▼ 1 antwoord verborgen

Kan er gezorgd worden dat dit videootje niet automatisch start, dank u wel beleefd? Of zet hem achter de Leesmeer?

Kameroudste | 16-01-18 | 16:25

Overgedragen aan vreemdelingenpolitie en uitgezet? Eventueel met een gloednieuwe Zimbabwaans paspoort (voor het geval Marokko niet wil meewerken)?

EnNouJijWeer | 16-01-18 | 16:18

Maar ga alstublieft niet iets van minder minder roepen voor je het weet heb je de popo's aan de deur

likdoorn | 16-01-18 | 16:18 | 1

In de Randstad misschien.

PresidenteDeConjovia | 16-01-18 | 18:42

Om Markie Rutte te citeren: wat een ontzettend gaaf land!

L. Vis | 16-01-18 | 16:15 | 1

Rutte is een genaturaliseerde Marrokaan.

Notenkraker | 16-01-18 | 17:45

Goed bezig die rechter. Waarschijnlijk gaan een hoop mensen nu zelf voor rechter spelen. En executoir natuurlijk.

Jozes | 16-01-18 | 16:15

De Nederlandse rechtspraak en regelgeving zijn nodig aan een grondige revisie toe! Moslim Jihad tuig, Jattende Marokkanen en haat predikende salafistische imams in obscure moskeeën hebben vrij spel! De Nederlandse rechters zijn niet op hun taak berekent, zijn laf soft, wereldvreemd en incompetent! Ik erger mij kapot aan die eikels! En aan de politiek die al net zulke prutsers zijn!

Lexus01 | 16-01-18 | 16:09 | 1

Wederom. Heeft niets met rechters te maken. Die bekijken het dossier en de wet. Als je wil klagen lijkt me het verstandiger als je kijkt naar het sporenonderzoek en de aanklacht(en) beiden worden niet gedaan door rechters.

De Koreaanse Slet | 16-01-18 | 16:11

"Die verdachte blijkt een illegaal in Nederland verblijvende Marokkaan te zijn, die uiteraard niet op zijn eigen strafzitting aanwezig was. Hij beriep zich bovendien op zijn zwijgrecht, en vanwege het slechte sporenonderzoek kon de aanklacht alleen op heling gegooid worden. Dat kon vervolgens niet worden bewezen."

Dat zegt alles eigenlijk. Je zou maar een 'klusje' doen voor een kennis en wat goederen vervoeren en volgens jaren in de bak verdwijnen. Je kan zeggen wat je wil maar de aanklacht moet nu eenmaal 1:1 zijn met het bewijs want anders geldt vrijspraak.

Dit lijkt me een gevalletje Mocromaffia maar dat moet wel bewezen worden.

De Koreaanse Slet | 16-01-18 | 16:07 | 2

een klusje voor een kennis? als illegaal? Dan is er wel heel wat meer loos DKS. Questie van definities en opvattingen. Voor de wet is niemand gelijk.

Cobalt bomb | 16-01-18 | 16:46

Deels met je eens. Iedereen weet natuurlijk wel dat dit stinkt. Maar je moet het wel bewijzen. En daarom is iedereen voor de wet gelijk. Als ze het niet kunnen bewijzen zijn jij, ik en ook zij onschuldig voor de wet. Dat klinkt kut totdat je veroordeeld wordt in een land zonder rechtsstaat voor iets wat je niet gedaan hebt. Wederom een dikke vette prijs voor vrijheid en democratie. Het kost een hoop, vergeet niet je winst te tellen.

De Koreaanse Slet | 16-01-18 | 16:52

Gelukkig is er wel prio voor het opsporen en vervolgen van snelwegblokkeerders en minder-roepende politici. En dat tussen het wiet-planten slopen door.

frank87 | 16-01-18 | 16:06 | 1

Of facebook-reaguurders

schijtzat | 16-01-18 | 18:09

Lulverhaal. Klopt geen reet van. Iemand die in een gestolen auto rijdt is sowieso strafbaar. Als die ook nog eens vol ligt met spullen die van diefstal afkomstig zijn, heeft de bestuurder van de gestolen auto toch nog veel meer uit te leggen.
Gewoon een lulverhaal dus.

beau van rtl | 16-01-18 | 16:03 | 7

Meneer Q. Och, het houdt je van de straat.

beau van rtl | 16-01-18 | 16:10

Slet- Hielt het met jou maar eens op graftak.

gelukzoeker | 16-01-18 | 16:12

DKS. Hij heeft gestolen spullen in zijn bezit. Wat moet je nog meer bewijzen.
Gelukzoeker. Ik stem niet meer. Heeft geen enkele zin.

beau van rtl | 16-01-18 | 16:13
▼ 4 antwoorden verborgen

Wat een ophef om niks en alleen maar omdat hij Marokkaans is. Het is zo'n lieve jongen voor zijn moeder. Echt, die doet zoiets niet hoor. Hij is hier om ons te verrijken met zijn cultuur en als ik zijn advocaat was zou ik nog een schadevergoeding eisen ook.

Barbarous_Relic | 16-01-18 | 16:02

Steeds, maar, weer!

Marvin_NL | 16-01-18 | 15:57

Gek hoor, maar mevrouw Bosnie zal in bepaalde kringen toch worden gezien als een verrader, niet trouw aan haar roots, verkaasd, een bounty.

RickTheDick | 16-01-18 | 15:55 | 1

Alleen vanwege haar make-up? Nou dat vindt ik maar rasnazistiesch hoor!

Cobalt bomb | 16-01-18 | 16:48

Gevalletje waarvan we allang weten dat ie zou komen ,en waat gaat het over een miezerabele drie rooitjes,niet zeiken nu volgende zaak .Stem vooral geen PVV want daar krijgt U gelazer mee,zeker als u bij een overheid of semie overheid instelling werkt,of een gewone geloofs waanzinnege deugbaas hebt.

gelukzoeker | 16-01-18 | 15:54

Als je dit nu eens Marokko zou doen, wat zou er dan gebeuren?

BozePaarseMan | 16-01-18 | 15:52 | 7

kzegje, Ja hoor weet ik wel ,dat land ligt op de zuidpool,en nou niet meer zeuren lul.

gelukzoeker | 16-01-18 | 16:19

Dan mag je, zoals ze dat op Marokko.nl zeggen, "op een flesje zitten".

Abject | 16-01-18 | 16:20

kzegje, Ja hoor weet ik wel ,dat land ligt op de zuidpool,en nou niet meer zeuren lul.

@gelukzoeker | 16-01-18 | 16:19
Hmm,erg beleefd van u.Bedankt voor vlees geworden werkelijkheid.

kzegje | 16-01-18 | 17:56
▼ 4 antwoorden verborgen

Rijdt in een auto vol gestolen spullen --> onschuldig, want niet bewezen.

Een agent te voet neemt van de overkant van de weg visueel waar dat u door rood rijdt. --> Boete, de agent heeft gelijk.

De brief van het CJIB gemist, wellicht door een luie postbode... Opzouten, 1,5 keer zo veel betalen.

De zondag dat het binnen moet zijn je belastingaanslag betalen via een andere bank dan ING, jammer joh, te laat. Boete!

Ach, ik houd me er maar aan vast dat deze illegaal in ieder geval direct wordt uitgezet... Toch?

Lood om oud ijzer | 16-01-18 | 15:51 | 2

Hij is spoorloos.

ja,diedus! | 16-01-18 | 15:55

Lood om oud ijzer |- Als ik U was zou ik die beetje overdreven positieve gedachten gang van u maar snel eens gaan bijstellen ,het is hier achterlijk Nederland onno 2018 ,begrijpt U wel??.

gelukzoeker | 16-01-18 | 16:05

Inderdaad heel vervelend, maar in dit geval terug te voeren op laksheid en onkunde van de politie, want sporenonderzoek geen prio en daarnaast slecht sporenonderzoek. Als de politie hun zaakjes niet voor elkaar heeft kan de rechter weinig doen zonder bewijs.

thefonz | 16-01-18 | 15:49 | 3

Een schadeclaim bij de politie neerleggen ?

ja,diedus! | 16-01-18 | 15:54

Als een rechter zegt: "Deze meneer heeft mijn inziens bij u ingebroken, uw spullen vernield, en uw eigendommen ontvreemd, maar ik spreek hem vrij", dan klopt er *iets* niet.

peterdh | 16-01-18 | 16:05

@peterdh | 16-01-18 | 16:05

Zeker, maar er licht ene aanklacht, en de rechter toetst of er voldoende gronden mensen volgens deze aanklacht te veroordelen. De rechter beoordeelt/vonnist alleen, de witte plekken met stippellijnen moeten door anderen worden ingevuld

MAURIK | 16-01-18 | 16:08

Het enige legale wat wij burgers nog tegen dit soort achterlijke rechters kunnen doen, is dromen over de gruwelijkheden die dit soort falende ambtenaren allemaal zouden moeten overkomen...

vanFleppensteijn | 16-01-18 | 15:48 | 1

Je vraagt je soms af wat het IQ van sommige mensen is. Die van jou moet namelijk ZEER laag liggen. Het is hier niet de rechter die fout zit maar het OM. De rechter krijgt de aanklacht "heling" voor zich terwijl het OM "inbraak" ten laste had moeten leggen. Daarom kan de rechter, gebaseerd op de wet, niet anders dan de dief vrijspreken. Dat jij dat nou niet door die dikke kop van jou kan krijgen is verder niet de rechter zijn schuld.

Anlail | 16-01-18 | 16:34

Die ligt momenteel in Marokko gierend van het lachen zijn maatjes uit te leggen dat er een land is waar je met een auto vol gestolen spullen kunt rondrijden en de slachtoffers een trap na krijgen.

miff | 16-01-18 | 15:47

Nog een mooi voorbeeld.
Lakmoes proef voor de rechtstaat NL www.youtube.com/watch?time_continue=2... De detentie van Hüseyin Baybasin en het grote zwijgen van de media; Hans Moll en Jacques van Huet

am*dam | 16-01-18 | 15:47 | 1

Babysin moet van Turkije, we worden gechanteerd,

gato | 16-01-18 | 17:10

Ach, als de blanke man de dupe is dan is er niets aan de hand. Marokkanen die bij andere murken inbreken? Dacht het niet. Dagelijks zijn de kaaskoppen slachtoffer van geïmporteerde haat en geweld, dat is nu al een jaartje of 40(?) aan de gang.

Gaat er nog iets gebeuren met de aangiftes van Wilders?

tata1981 | 16-01-18 | 15:46 | 2

Nee.

ja,diedus! | 16-01-18 | 15:50

Wat denkt u zelf ?

Pjotterdjotter | 17-01-18 | 10:42

Marokkaan in auto met gestolen spullen.
Valt me mee dat deze Marokkaan door de rechter niet is vrijgesproken op "etnisch profileren" door de agenten. #wie gelooft onze rechters nog?

Jan3863 | 16-01-18 | 15:45 | 1

'Marokkaan in auto met gestolen spullen. '
Pleonasme?

Croxifoxio | 16-01-18 | 15:52

De rechtspraak in NL is ver te zoeken maar dit moet voor politiemensen toch ook enorm frustrerend zijn? Je maakt mij niet wijs dat die gasten blij worden van in de bek gespuugd worden door zo'n typhusmarokkaan om hem vervolgens ook nog eens vrijuit te zien gaan? Dat weiger ik te geloven. In het ieder geval heeft de rechtspraak in NL er wel voor gezorgd dat ik bij een heterdaadje eerst mijn eigen strafmaat bepaal en pas daarna online aangifte ga doen.

Linkse allergie | 16-01-18 | 15:45

Gewoon een zoekje op "politie en bureaucratie": de nrs 2, 3 en 4: www.nrc.nl/nieuws/2015/07/13/minder-b... (echt, running gag: teiltje s.v.p.) www.socialevraagstukken.nl/aanpak-bur... (nog maar een teiltje s.v.p.) en deze nos.nl/artikel/2140176-stress-werkdru... Ambtelijk werkplezier: als vergaderen je lust en je leven is. Met mijn welgemeende excuses aan alle goede dienders in Nederland: maar waarom laten jullie je vak in vredesnaam dan wel verkutten? Zo goed is jullie salaris nou ook weer niet. Over het openluchtbordeel OM wens ik het fatsoenshalve maar liever niet te hebben.

Rest In Privacy | 16-01-18 | 15:45

Ja , vrijspraak , illegaliteit is niet strafbaar. Denk u er wel om om een identiteitsbewijs te kunnen tonen ? U weet wel. Gelijkheidsrechten eisen gelijke behandeling in gelijke gevallen van een ieder in Nederland. Maar goed , Marokkanen zijn zins kort officieel een ras. Mogelijk dat dit het verschil maakt met de belastingbetalende nette burger die wel moet kunnen aantonen wie hij of zij is .

ja,diedus! | 16-01-18 | 15:43

Even recapituleren:
1. Heterdaad: Als je een dief op heterdaad betrapt, wordt door politie en justitie geadviseerd "de dief zijn gang te laten gaan". Bescherm je je eigen spullen en dierbaren wel, zijn er genoeg rechterlijke uitspraken die zeggen dat dat niet mag, wordt jijzelf veroordeeld voor fysiek geweld. De dief gaat vrijuit. Het slachtoffer is de zaak door justitie.
2. Achteraf gepakt: Wordt de dief achteraf gepakt, gaat deze alweer vrijuit, zie deze uitspraak. De dief gaat alweer vrijuit, door onze rechters.

Wie gelooft nog in rechtvaardigheid & veiligheid bij onze Justitie: politiekader, Openbaar Ministerie en onze (linkse) rechters??

Jan3863 | 16-01-18 | 15:43

Ik heb mij reeds lang geleden voorgenomen dat ik geen aangiftes meer bij de politie doe. Ze zijn vooringenomen (weet u wel hoe zielig die arme inbrekertjes zijn) en ze doen niks. Het is niet eens: ze mogen niet, nee ze doen niet. Behalve boetes uitschrijven aan de werkende klasse. De inbreker die ik betrap sla ik ze hersens in met een hockeystick. En daarna flikker ik 'm op straat. Dat heet zelfbescherming.

Willemdrie33 | 16-01-18 | 15:42 | 7

Het is toch fucking erg om het vertrouwen in Nederland te verliezen.

tata1981 | 16-01-18 | 15:48

Ons motto was en is al jarenlang: iedereen is welkom binnen, maar sommigen komen er niet heelhuids uit.

Litsehimmel | 16-01-18 | 15:56

Toen ik nog in Nederland woonde werden steeds mijn ruiten ingegooid. Op gegeven moment werden we het zat, ze vluchten het park naast ons huis in.Mijn man achter de dikste aan, want dacht die loopt het minste hard. ze waren met zijn drieen, Ondertussen had ik de politie gebeld, Na drie kwartier kwamen ze eens opdagen. De jongen bekende , maar de steen was het bewijs of we die hadden, Ik zei Donder op, tegen de politie, hij bekent toch. Nou dat was het politie liet hem gaan en ze hebben niet meer stenen gegooid. Het waren trouwens gewone Nederlanders.

gato | 16-01-18 | 16:51
▼ 4 antwoorden verborgen

Politie is stuk. Justitie is stuk. Politiek is stuk.

Lewis Lewinsky | 16-01-18 | 15:41 | 1

En de garantie is verlopen.

PresidenteDeConjovia | 16-01-18 | 18:40

schandalig dat die arme marrokaan zo neergezet word hier - hij vond die auto met de gestolen spullen en wilde die net gaan terugbrengen ... wat een racisten hier allemaal

lasttango2016 | 16-01-18 | 15:41

Schandalig

van Oeffelen | 16-01-18 | 15:39

Marokkaan + illegaal + gestolen auto + gestolen spullen: de conclusie ligt voor een normaal mens voor de hand.
Het is blijkbaar niet te bewijzen dat hij ook de dief is.
Illegaliteit is nog altijd (dank u wel, linkse broeders) niet strafbaar. Is het rondrijden in een gestolen auto ook niet strafbaar? Blijkbaar niet. Er zal ook wel een probleem zijn om heling te bewijzen.
Maar onofficieel zou die vent natuurlijk best voor de kust van Marokko uit een helikopter gegooid kunnen worden.

JvanDeventer | 16-01-18 | 15:38

Verbaast? LOL nee, natuurlijk niet.

Politie is je beste vriend, zo een die geld van je geleed heeft en je nu vermijdt.

De_K.G.B | 16-01-18 | 15:38

Ach, als je als blanke Nederlander per ongeluk een pakje gehakt van 3 euro vergeet af te rekenen dan ben je uiteraard WEL meteen de sjaak.
Mijn zus kan er alles over vertellen, zij kreeg 3 bewakers op haar dak en werd een politieauto in gesmeten en naar het bureau afgevoerd. Voor een pakje gehakt van 3 euro wat ergens onder in een boodschappentas zat......
om>boete>strafblad en de hele reutemeteut. Om een pakje gehakt van 3 fucking euro. En dan dit bericht... Het bloed kruipt waar het niet gaan kan.

Alpengeist | 16-01-18 | 15:38 | 3

Vlak voordat ik de supermarkt inging ontdekte ik ook een keer dat er een artikeltje in mijn boodschappentas was blijven zitten dat ik de vorige dag betaald had. Ben weer helemaal naar huis gelopen om het uit de tas te halen en toen weer terug naar de super.

Was achteraf niet nodig geweest; had het gewoon met de redenen waarom bij de infobalie kunnen afgeven en na mijn boodschappen doen daar weer ophalen.

Lupuslupus | 16-01-18 | 15:51

Die kudt smoes "vergeten af te rekenen" hoort de gemiddelde winkelier dagelijks.

Berbaar | 16-01-18 | 16:11

Berbaar | 16-01-18 | 16:11
Horen ze vast van jou. Je bent er zo stellig in.

rokertje | 16-01-18 | 17:26

Te druk met eigenhandig het drugsprobleem op zijn eilandjes op te lossen.

PresidenteDeConjovia | 16-01-18 | 18:39

In een vuilniszak stoppen en in Tilburg aan de straat zetten.

Jos Tiebent | 16-01-18 | 15:37

Hoogste tijd dat slachtoffers hun schade rechtstreeks bij de overheid kan verhalen indien de overheid in gebreke blijft bij het opsporen / veroordelen van criminelen.
Dat begint uiteraard met het opnemen van aangifte en het doen van sporenonderzoek.

Andersdenkend | 16-01-18 | 15:36

Oke. Dat moet dan maar. Maar hou m dan n beetje beter in de gaten

Novorapidjunk | 16-01-18 | 15:36

Ik moet echt stoppen met het lezen van dit soort berichten. Het is niet goed voor m'n gezondheid. Een falende overheid, die we zelf telkens kiezen, er verandert geen reet.

Willy Keutel | 16-01-18 | 15:35

En als ze hem diefstal ten laste hadden gelegd dan was het heling geweest voor de rechter en daarom vrijspraak.
Maar hoe dan ook vrijspraak.

hoejeheette | 16-01-18 | 15:34

Verbaasd? Wel nee, joh. Die Marokkaanse Marokkaan is Marokkaan. Stelen is genetisch. Weettoch. En hij is nog illegaal ook. Kan ie ook niks aan doen. Want alle grenzen staan open, en gelegenheid maakt de dief. Eigenlijk is het onze schuld dus. Daarom is het een goed plan dat wij alle Marokkanen uitnodigen om te kijken of er nog meer te halen valt. Kom maar gerust, hoe meer hoe beter. Voor de verrijkers dan welteverstaan, niet voor ons stelletje fascisten racisten. Laten we de loper vast gaan uitrollen.

Oprisp | 16-01-18 | 15:34

Vanochtend nog een rechter op radio 1 die het heel zorgelijk vond wat er in Polen en Hongarije gebeurde met de rechtsspraak (maar dat in Duitsland blijkbaar geen enkel probleem vind). En hij het verschrikkelijk vond dat sommige partijen zeiden dat rechters om de zoveel jaar op hun resultaten afgerekend moesten worden.
En dat sommige partijen verboden moesten worden als ze dingen wilden die niet in samenspraak met de grondwet waren.

Rest In Privacy | 16-01-18 | 15:34

"Hij beriep zich bovendien op zijn zwijgrecht"
Daar gaat het dus al fout. Zwijgen is bekennen (waarom zou je anders zwijgen?)
On-ge-loof-lijk dit!

Haatgenerator | 16-01-18 | 15:33 | 3

"zwijgen is bekennen"???
Man, man, man, de domheid is weer sterk vandaag.

Berbaar | 16-01-18 | 16:06

Haatgenerator | 16-01-18 | 15:33
Het is voor u te hopen dat u nooit onderwerp van een onderzoek wordt.

DrumPiet | 16-01-18 | 16:27

Wauw. Common ground met Berbaar. Moet niet gekker worden!

PresidenteDeConjovia | 16-01-18 | 18:38

Maar goed is hij het land nu uitgeschopt of niet?

zimmerschwanz | 16-01-18 | 15:33

Wie gelooft er nog in ons rechtersgilde?
Als je weet dat de overgrote meerderheid van Groenlinks/D66/PvdA/linkse signatuur is. Nee, dat mag niet meespelen, maar misschien speelt het toch wel mee?

NL-rechtersgilde draagt, met dit soort uitspraken en nog veel meer dwalingen, bij aan de teloorgang en polarisatie in NL. Want steeds minder mensen geloven nog in ons rechtersgilde. Onze rechters dragen zo bij aan een verdere afkalving van ons rechtvaardigheidsgevoel. Schandalig (links) ons rechtersgilde..

Jan3863 | 16-01-18 | 15:33

Je zou bijna het vertrouwen in de rechtstaat verliezen maar gelukkig worden mensen als Nekschot nog door 6 agenten van bed gelicht, zijn er voorgedrukte aangiften tegen Wilders, flits de politie erop los om 3km/uur overtreders hard aan te pakken, worden de blokkade friezen op de huid gezeten en worden mensen die stoute dingen over Sylvana schrijven vervolgd !

Menage a trois | 16-01-18 | 15:31 | 6

Menage a trois | 16-01-18 | 15:31
Civiel vs strafrecht = appels vs peren.

DrumPiet | 16-01-18 | 15:36

DrumPiet | 16-01-18 | 15:36 Niet helemaal , de politie is de belangrijkste factor in dit verhaal.

ja,diedus! | 16-01-18 | 15:46

Ehhhh... Dumbpiet??? Civielrecht? Waar dan?

J-van-de-Bontekoe | 16-01-18 | 19:48
▼ 3 antwoorden verborgen

Social justice doet denken aan een Sharia-rechtbank: Staat er een moslim tegenover een niet-moslim, of een man tegenover een vrouw, dan weet je van tevoren wie de rechtszaak gaat winnen. Op vergelijkbare wijze is social justice een marxistische klassenstrijd rechtspraak die onverenigbaar is met rechtvaardigheid.

Angel_eyes | 16-01-18 | 15:31

En dan moet je eens iets flikken bij een Moskee... dan weet zo'n klote D666 rechter je wel te vinden, dan pakken ze je maximaal.

saintinel | 16-01-18 | 15:30

Veel mensen denken dat Marokkanen overal mee weg kunnen komen,die tijden zijn echt voorbij sinds dat land politieke hervormingen heeft ingevoerd.Ik zou zeggen ,verdiep je eens in de werkelijkheid en ga eens naar Rabat.Die lui hebben echt niet liggen te slapen,https://www.facebook.com/maroc.politiek.9

kzegje | 16-01-18 | 15:30

Wat wonen we toch in een enorm gááf land..... hi, hi, hi.

Kanarie_Geil | 16-01-18 | 15:30

Ik krijg sterk het vermoeden dat de advocaat van de verdediging onnodig wordt. De rechtbank wringt zich namelijk in alle mogelijke bochten om de verdachte straffeloos te stellen.

SicSeb | 16-01-18 | 15:30

Jongens. Video's met autoplay op de hoofdpagina. Niet meer doen. Dat zeg ik nu al een jaar of 10.

Nietvoordekat | 16-01-18 | 15:29

Typische D66(6)..........

chrisjuh | 16-01-18 | 15:27

Begrijp cops sporenonderzoek wel oplossingspercentage misdaad moet hoe dan ook onder de 4% blijven, kost wat maar dan heb je ook niks voilà !

william7055 | 16-01-18 | 15:26
-weggejorist-
saintinel | 16-01-18 | 15:26 | 1

Uit de Resolutie van Straatsburg, met volle instemming van de Nederlandse overheid en de Rechterlijke Macht, de EU en het KH: "asking the European press to show a sense of responsibility so that they may inform public opinion
objectively and more fully about the problems of the Arab world" en
"Calls on the governments of the Nine to approach the cultural aspect of the Euro-Arab dialogue in a constructive spirit and to give a higher priority to the popularisation of Arab culture in Europe".
Kortom, rechters in dit land zijn constructief bezig. Zó goed bezig dat je je afvraagt: Wat schuift dat extra?

eastender | 16-01-18 | 15:25

Wat zal Peter rrrrr de Vries hier over te zeggen hebben?
Vanavond maar een RTL Boulevard aanzetten. Dit zal toch wel besproken worden tussen de perikelen van Barbie en de klysma's van Patty door?

Croxifoxio | 16-01-18 | 15:25 | 1

(gooit een S naar boven)

Croxifoxio | 16-01-18 | 15:30

Als het daadwerkelijk de mening betreft van de rechter in kwestie dan handelt deze volgens het boekje. Het is alleen jammer dat, dat zo weinig aannemelijk is. Mocht hij aangeklaagd worden voor diefstal dan had de mening waarschijnlijk betroffen dat, dat niet te bewijzen viel en dat hij aangeklaagd had moeten worden voor heling. In ieder geval is er weer een illegaal, die niets opheeft met dit land en har fatsoensnorm, verdwenen in de vergetelheid en kan hij vrijelijk zijn wandaden herhalen. Bovenal is er weer geen zaak afgetikt tegen een illigale crimineel en dat is goed voor hen, die met de statistieken in de hand willen doen alsof er niets aan de hand is.

netniet | 16-01-18 | 15:25

Sporenonderzoek wordt zowiezo nooit gedaan. Je bent maar een gewone burger of gewoon bedrijf.
Bij mij ook ingebroken, aanhanger vol met spullen gejat. Na een oproep op 3fm (ja dat luisterde ik 6 jaar geleden nog) kregen we een dag later een telefoontje van de politie. Ze hadden de aanhanger langs de kant van de weg zien staan met een aantal voor hen bekende figuren erbij. Die verklaarden dat ze deze gevonden hadden en kwamen eens kijken of er een naam of iets van de rechtmatige eigenaar op stond.
Wij aanhanger met deel van de spullen terug en dat was het dan.
Sporenonderzoek had kunnen bewijzen dat zij ook de daders waren, maar neeeeuuhhhh, nergens voor nodig. CSI Nederland zal er nooit van komen.

Zueco | 16-01-18 | 15:24

Bij mij is 12 jaar geleden tweemaal kort na elkaar ingebroken. De eerste keer had ik ongeveer 5000 euro in huis. Dat was door mensen die de dag ervoor meededen aan een symposium contant aan mij betaald en was dus van mijn werkgever. Behalve dat werden nog wat andere min of meer waardevolle spullen gejat. Direct na ontdekking de politie gebeld. Die hadden er kortgezegd geen tijd voor. Radeloos later op de dag nogmaals gebeld om toch iets van de politie op papier te krijgen voor de verzekeraar. Toen kreeg ik te horen dat ik absoluut nergens aan had mogen zitten en dat er direct onderzoek zou worden gedaan. Het inbreekgereedschap lag er nog, er was bloed en tig andere sporen. Op basis daarvan kon een dader worden geïdentificeerd. Het ging om een Bulgaar waarvan de verblijfplaats onbekend was. De zaak werd eerst geseponeerd, maar bij een volgende aanhouding zou de inbraak alsnog ten laste worden gelegd. Half jaar later belde er een agent met het nieuws dat die aanhouding een feit was. Vervolgens werd de dagvaarding echter vergeten. Na veel moeite is er een keer 'sorry' gezegd, met de toevoeging: 'waar gewerkt wordt, worden fouten gemaakt'. En dat was het dan.

The_iron_boar | 16-01-18 | 15:24 | 3

Ongelofelijk wat een prutsers die politieagenten.

Lupuslupus | 16-01-18 | 15:27

Weet je direct waar je belastinggeld naar toe gaat. In ieder geval niet waar het nodig is.

Croxifoxio | 16-01-18 | 15:27

Bij de politie kun je de begrippen werken en "fouten maken" beter omdraaien.

ZZP-er | 16-01-18 | 20:43

De PvdA zit niet langer meer in het kabinet, dus waar blijft die belofte van de VVD om Illegaal ook ECHT illegaal te maken, dus strafbaar, dus te deporteren?

Oh, en flatbrandmoord in Dienen was een mulcti-culti-oplichtingspraktijk.
Zal wel weer een tik op de vinger worden voor die zielige daders.

www.folia.nl/actueel/118234/verdachte...

www.geenstijl.nl/4112371/at5_live_meg...

Abject | 16-01-18 | 15:24 | 2

Was dat ook niet een onderhandelingspunt waar eerst Groen Links en later de CU mordicus op tegen waren? En ook D66 wil dat niet. Geen idee hoe het CDA er tegenover staat maar zou me verbazen als ook die voor strafbaarstelling zouden zijn. Ergo, Kamermeerderheid gaat er dus nooit komen.

Graaisnaaiert | 16-01-18 | 17:07

dat zou 100% tegen de belangen van de EU zijn... je gelooft het toch niet zelf.....

Rene046 | 17-01-18 | 00:55

Zou je met zo'n Marokkaan een beetje degelijk kunnen pulsvissen? Oh nee is verboden. Ik heb niks gezegd.

VeelTeSteil | 16-01-18 | 15:23 | 2

haha. Dank voor de lach.

Lupuslupus | 16-01-18 | 15:28

Dan vang je bot. Ben Bot van het deugkartel waarschijnlijk.

PresidenteDeConjovia | 16-01-18 | 18:32

Nepnieuws hahahah

rein9576 | 16-01-18 | 15:23
-weggejorist-
zwaanshals | 16-01-18 | 15:23

Als ik die brave mensen dan zie zitten in hun keurige Vinex woning met allemaal IKEA meuk en ik hoor die mevrouw de dader omschrijven als "... beste meneer" (1:17) dan vraag ik me altijd af op welke partijen die mensen stemmen.

Klassenfeind | 16-01-18 | 15:22 | 1

IK weet wel op welke partijen ze nu gaan stemmen.

Roadblock | 16-01-18 | 15:50

Prutswerk van de politie. Daar begint het al mee. Slecht sporenonderzoek, geen sluitende zaak om voor te leggen aan de officier van justitie.

De OvJ kan hier beslissen een zaak al dan niet voor te leggen aan de rechter, danwel de zaak zelf met een sepot af te doen. Gezien het prutswerk van de politie vraag je je af of de OvJ een ander motief heeft gehad. Niet zozeer de verdachte maar de politie voor het bankje.

Tenslotte is er een rechter die een prutsdossier voor zich krijgt. Een illegaal in een gestolen auto met gestolen spullen. En een dossier dat gewoon te kloterig is om een veroordeling aan te kunnen hangen. Wellicht kon de rechter nig iets meer, maar dan was ongetwijfeld de pro deo toegevoegde advocaat in hoger beroep gegaan. Kost nog meer en de uitkomst is verre van zeker.

Een stille hoop en niet meer dan dat is dat de illegaal verblijvende marokkaan inmiddels weg is. Wordt hij toch nog aangetroffen, wordt hij dan in vreemdelingenbewaring genomen? Het zou iets van het gepruts goedmaken.

We weten allemaal dat de volgende keer onze Marokkaan gewoon weer zijn slag kan slaan.

Glasgow Argus | 16-01-18 | 15:21 | 8

Roadblock | 16-01-18 | 15:51

Als de aluhoed maar goed zit, nietwaar? Zou kunnen, maar ook dan ligt dat niet aan de rechter

MAURIK | 16-01-18 | 16:09

MAURIK, een agent handhaaft inderdaad de wet of voert opdrachten/besluiten van bovenaf uit. Zelf heeft ie weinig ruimte voor eigen input hoor...

Sarcastisch varken | 16-01-18 | 17:28

heel heel vaak maken agenten zoveel procedure fouten, dat men alles af kan ketsen...
er zijn mensen met een hobby die anderen helpen om van processen af te komen door procedure fouten, niet geijkte flitsapparatuur, vergeten het nummer van het apparaat te vermelden, iemand niet netjes aanspreken bij de arrestatie, te veel om op te noemen.. en verdachten filmen het zelfs,
er zijn zoveel regeltjes waar ook een agent aan moet voldoen 1 foutje en al het werk is voor niks

Rene046 | 17-01-18 | 00:52
▼ 5 antwoorden verborgen

Ah, voor de heterdaadjes ligt er al keukengerei en sportartikelen klaar op diverse plaatsen. Leest u mee OM? Jullie hebben totaal geen belang bij het verdedigen van de belasting betalende burger, dan moeten we het zelf maar doen.

Der Hauspaus | 16-01-18 | 15:20 | 2

Ik zou daar sowieso uit principe-redenen al naar handelen. Niemand mag in mijn invloedvrije ruimte komen zonder toestemming, zelfs de overheid niet!

Sarcastisch varken | 16-01-18 | 17:23

Sorry. Bubbels zijn verboden, behalve alsdan deugbubbels.

PresidenteDeConjovia | 16-01-18 | 18:31

Ik wil minder, minder, minder van dit nieuws,,,

hotnot | 16-01-18 | 15:20

Wat is dat voor zuigende zelf spelende video-speler? Zelf op de pauze knop drukken werkte voor mij niet.

Rechtermuisknop wel.

Eierbal-is-fijn | 16-01-18 | 15:20 | 1

Na het reaguren begint het kreng opnieuw te spelen, deze keer deed de pauze knop het wel. Dat is best snel aangepakt dan.

Eierbal-is-fijn | 16-01-18 | 15:21
-weggejorist-
Braboblanke | 16-01-18 | 15:19 | 1

Heerlijk, meer van dit! Net zo lang tot het volk het godverdomme eens echt zat wordt en gaat optreden!

Behangdelul | 16-01-18 | 15:19

Gratis en voor niks, stelen in Holland, krijg geen straf!

vanrechteren | 16-01-18 | 15:19

Dit verbaast niemand. Dit is Nederland. Die krijgt een huisje waar die fijn de gestolen spullen in de toekomst in kan zetten. Uitkering en binnen het jaar een Audi wegens "bijverdiensten". Man o man, wat een land is het geworden met dergelijke rechters.

Ruikbaard | 16-01-18 | 15:19

Nee. Ik ben niet verbaast. Inmiddels is het duidelijk dat falen en mankementen, de normaalste zaak zijn in westerse rechtstaten.

Statler en Waldorf | 16-01-18 | 15:18

En de rechter zegt: "Het heeft geen zin om in hoger beroep te gaan" ...

anigroove | 16-01-18 | 15:18 | 2

Het heeft geen zin om langs de rechter te gaan wordt hier natuurlijk bedoeld.

HoezoStom? | 16-01-18 | 15:31

Jawel hoor. Allicht een paar FVD conversies erbij.

PresidenteDeConjovia | 16-01-18 | 18:30

Heb er jaren gewoont en ik kan je verzekeren: je wilt er niet dood gevonden worden. Je hebt er letterlijk maar 1 a 2 redelijke wijken. De rest wordt gedomineerd door kansrijke medelanders of tokkies van het kamp en Willebrord.

Was laatst voor het eerst in jaren weer eens in het centrum en de immigratiegolf uit Somalië/Eritrea heeft het er niet beter op gemaakt.

je suis bier | 16-01-18 | 15:17

Oplossing: zorg dat je de inbreker definitief uitschakelt (ik zeg expres niet hoe en wat ik hier mee bedoel, want OM leest mee). Zorg dat hij "verdwijnt". En zorg voor voor de zekerheid voor een waterdicht alibi. Want op onze rechtstaat en politie moet je niet meer rekenen voor de bescherming van je lijf en leden en je spullen. Maar ohwee als er een getinte inbreker verdwijnt.... Want die zijn zielug jonguh.

Rheia | 16-01-18 | 15:16 | 3

Waarom mag je niet voor eigen rechter spelen?

ZZP-er | 16-01-18 | 15:31

Dan heb je altijd een alibi? Peturrrrrrr

PresidenteDeConjovia | 16-01-18 | 18:28

Hmmm.. alibi, ali b (op z'n Engels)... hij valt nu pas eigenlijk.

PresidenteDeConjovia | 16-01-18 | 18:29

ongelovelijk, als er nu nog iemand VVD stemt eet ik m'n schoen op. Knettergek zijn we geworden in dit land.

Rico den Hollander | 16-01-18 | 15:16 | 2

Niet opgelet bij maatschappijleer?

John McClane | 16-01-18 | 15:18

Ik werd altijd de klas uitgestuurd met Maatschappijleer...

PresidenteDeConjovia | 16-01-18 | 18:27

Duidelijk gevalletje marokkaangifte.

Mr_Natural | 16-01-18 | 15:16

Maar als je gestolen spullen in je auto hebt, kun je toch altijd als heler worden veroordeeld... als je zou willen meneer de rechter?? Volgens mij doet de persoonlijke mening van de rechter er niet toe. Leuk dat het voor hem de dief is, maar aangeklaagd voor heling met gejatte spullen om zich heen. Hoppa. Klaar, nextttt

merel veld | 16-01-18 | 15:15 | 2

Deze flopmongool wordt veroordeelt wegens heling, zie filmpje.

Behangdelul | 16-01-18 | 15:21

Nee niet dus. Heling wordt ten laste gelegd. Maar hij wordt niet als heler gezien door de rechter, maar als dief. Dus vrijspraak voor heling. Althans, in het filmpje.

merel veld | 16-01-18 | 15:29

Daarom mag je van Rutte ook een inbreker met gepast geweld overmeesteren en een pak op zijn flikker geven. Omdat de rechterlijke macht de één na de ander laat wegkomen met een misdrijf. Laksigheid gaat nog eens heel groot worden in 2018.
en dan achteraf voor buitensporig geweld worden aangeklaagd door de (allochtone) dader die slachtoffertje speelt. Huize Pibasso is in ieder geval veilig.

pibasso | 16-01-18 | 15:14 | 2

Rutte kletst zoals gewoonlijk uit zijn nek. Dat zei hij alleen maar om popie-jopie over te komen want hij weet best hoe de rechtbank over zijn 'advies' denkt.

Lupuslupus | 16-01-18 | 15:36

Ik vrees dat u gelijk heeft waarde Luslupus

pibasso | 16-01-18 | 15:45

Rechters zijn technocraten, wanneer er een gaatje in de procedure zit laten zij de dader daar van harte door ontsnappen. Sportief.

Pas wanneer hun persoonlijke politieke vijand op drogredenen aangeklaagd wordt ontstaat creativiteit bij deze beroepsgroep. Nationaliteit wordt dan een "ras" en recht kan dan ook krom, gewoon om den vijand erbij te lappen.

Jan Passant mk2 | 16-01-18 | 15:12

Is het niet strafbaar om niet te verschijnen voor een rechter? Hoe zit dat dan?

Servarosius | 16-01-18 | 15:11 | 4

@ Servarosius | 16-01-18 | 15:11
Een verdachte mag afwezig zijn bij de behandeling van zijn zaak door de rechtbank, maar de rechter kan bevelen dat de verdachte wel moet verschijnen en medebrenging gelasten (artikel 278 en 280 Wetboek van Strafvordering).

Irnerius | 16-01-18 | 15:26
-weggejorist-
ISmeerJong | 16-01-18 | 18:08

Nou weer wat geleerd, ben je dan mooi klaar mee met zo'n rechtssysteem.

Servarosius | 16-01-18 | 23:39
▼ 1 antwoord verborgen

En als je hier een mening over hebt ben je een racist.

Count_Grishnackh | 16-01-18 | 15:09 | 1
-weggejorist-
Plorkface | 16-01-18 | 15:27

Dan is eigen rechter spelen toch de beste optie! Mooi voorbeeld deze ronde van rechterlijk falen.

Mr_Pikibelly | 16-01-18 | 15:09 | 1

In dut geval geen gerechtelijk falen, maar fsjdn van de politie die dr bewijslast moet verzorgen.
Maar wat wil je met zoveel bezuinigingen en organisatorische wanprestaties op alle niveaus.

Leffe Blonde | 16-01-18 | 17:17

Bananenmonarchie Nederland.

Mokum Kosher | 16-01-18 | 15:09

"maar wat denkt u nu zèlf?"
*krekels*

hallevvezool | 16-01-18 | 15:09

Nee

ojajoh | 16-01-18 | 15:08

Tsjonge. Wat een wereld. Maare, hij is illegaal. Zit hij al in een vliegtuigje terug naar land van herkomst? Offe... Vast niet.

BBRDWR | 16-01-18 | 15:08 | 3

De dakloze illegaal heeft een auto.

Mr_Natural | 16-01-18 | 15:23

Kaars an wel een auto met open dakje.

Leffe Blonde | 16-01-18 | 17:17

hoop dat hij en zijn collega's heel Roosendaal leeg rooft, en een berg schade veroorzaakt. hebben ze wat te doen daar.
diefstal
bevind zich in Nederland illegaal
geen rijbewijs
inbraak

Rene046 | 16-01-18 | 18:37
-weggejorist-
ZegMaar | 16-01-18 | 15:08 | 5
▼ 5 antwoorden verborgen

Je.. verwacht.. het... niet..

boerk | 16-01-18 | 15:07
-weggejorist-
Brou Is Back | 16-01-18 | 15:07 | 3

REAGEER OOK

Uitgelezen op GeenStijl? Abonneer je op de Nijman-Nieuwsbrief.
linktips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken
Kansino. Hét online casino van Nederland.
Online casino met licentie | Bookmakers | Online casino overzicht | Bookmakers Nederland
Online Casino | Online Gokken | Brokerfolio.com brokers vergelijken | online bookmakers in Nederland
Online Casino Top 5 | Casino bonussen | Crypto-casino.nl