Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Oh oh. Jenny D'Ouwes na valse beschuldiging gejorist uit Vrouw in de Media-verkiezing

Complot, kartel, dwingende progressieve moraal: u kon eerst stemmen op Jenny Douwes als Frysk Mediafamke van het Jaar, maar toen ineens was daar de ophef.

Vrouw in de Media trok de nominatie in, omdat Jenny Douwes onderwerp zou zijn van een strafrechtelijk onderzoek. Is heulemaal niet waar dus de stichting moest fluks weer terugkrabbelen. As we speak is het echter niet mogelijk om op Jenny te stemmen - ze is kennelijk nog steeds van de lijst gejorist. Zou het misschien komen om dat de rest van het diversiteitscircus c.q. de narcistische bende het erg vindt dat er eens een keer iemand met een niet-compleet doorgefokte linkse deugmening mee mag doen voor de prijzen? De reactie van Anna Stein en haar rancuneuze boevenbende van parasitaire diversities spreekt in ieder geval voor zich. Goed, storm in een glas water weer - zo'n prijsje is natuurlijk niks vergeleken met de miljoenen harten van Gewone Nederlanders die er wel Klaar mee Zijn die Douwes al lang voor zich gewonnen heeft. Hier de (inmiddels verwijderde) verklaring:

Grote klasse. 

Reaguursels

Inloggen

Door dan te zeggen dat je de nominatie niet hoeft, laat je ze wel mooi winnen. Want ze hebben waar ze op uit waren, en dat nu zonder blamage.

EnNouJijWeer | 15-01-18 | 21:42
-weggejorist-
spamtarget | 15-01-18 | 19:47

Anna Stein en kompanen zetten aan tot rassenhaat in NL. Meer woorden verspil ik er niet aan.

paridae | 15-01-18 | 18:51 | 1

Jan Dijkgraaf zou heel terecht zeggen dat ons land er een stukje beter uit komt te zien als Anna onder een auto zou komen.

Linkse allergie | 16-01-18 | 11:49

Gestemd en in ieder text vlak Jenny Douwes geschreven en aangegeven dat ze zich moeten schamen. Diep schamen.

MoltisantiBeer | 15-01-18 | 18:33

Anousha Nzume zou mijn volgend project kunnen zijn.

Madenschijter | 15-01-18 | 18:29

Vorige week was er iemand die 400Miljoen bij elkaar geharkt heeft,dat bedrag in het buitenland uitgedeeld heeft aan stichtingen en daar nu een prijs voor gaat krijgen.Iets met Machiavelli of zo.In Nederland liggen de oudjes veel te lang in de poepluier omdat er zgn. geen geld is voor fatsoenlijke verzorging!!!En het leger moet Pang-Pang roepen.

Co7699 | 15-01-18 | 18:02

een gouden wijf tegen shitholepeople.

boccelullus | 15-01-18 | 17:52

Gatverdamme wat een sneu stukje drek is die Nzume drol toch ook. Nog nooit iets gepresteerd dat enge wijf.

Wanne | 15-01-18 | 17:20

Alleen als je uit een 'shithole' land komt dan mag je winnen.

Havenwerker | 15-01-18 | 17:18

De censuur vh SJW clubje. Jij mag niet meedoen, jij bent af want je bent een blanke hardwerkende vrouw en je komt uit Friesland.
Jij zit niet aan een subsidie uier te lurken, hoort niet bij ons clubje van Gutmenschen en houdt je niet aan de regels.
Je moet eerst het white supremacy_anti-ZP_de koloniale erfzonde manifest onderschrijven pas dan maak je een kans mee te mogen doen.

Hoe heerlijk voorspelbaar dit allemaal.

KeesRoeiboot | 15-01-18 | 16:45

Na medewerking aan bomaanslagen mag je zelfs president worden, want gekleurd. (N.Mandela). Als we dan toch gaan vergelijken......................

Keukenmalloot | 15-01-18 | 16:13
-weggejorist-
De-Glijdende-Rechter | 15-01-18 | 15:37

Nzume heeft niks op met vrijheid van meningsuiting. Tenzij ze haar eigen mening mag uiten. Dan is het wel goed natuurlijk.
Toch toont dit aan dat ze bang is. Bang dat haar mening wordt weggestemd door Nederland.

Maar mevrouw is in Rusland geboren. Toen ze Rusland verliet om naar Nederland te komen heeft Rusland inderdaad fake news gestuurd. En het is altijd blijven rondhangen hier.

Greet_Wilderst | 15-01-18 | 15:33

Het gaat ook helemaal nergens over met die sneue awards in Nederland. Is het niet een of ander prijsje wat ons ken ons "bekend" Nederland elkaar jaarlijks toeschuift, dan is het wel een op de tombola veroverd ver gezocht niemendalletje. Outsiders worden gewoon geschrapt. De grote Rijk de Gooyer mikte de door hem gewonnen gouden kalf gewoon op de snelweg uit de auto. De enige juiste reactie.

Ruikbaard | 15-01-18 | 15:11

En even Anousha Nzume aanklagen wegens laster zou ook wel een goede actie zijn.

The_Black_Knight | 15-01-18 | 14:57

Er is een correlatie tussen deze vrouwen en het topic over 'we neuken te weinig'.

drs. P | 15-01-18 | 14:39 | 1

Vrouwen schijnen neuken helemaal niet lekker te vinden.

RoBD=Skullfucker | 15-01-18 | 15:29

Volgens mij geldt nog steeds in dit land ,dat iemand onschuldig is tot aan een eventuele veroordeling?
Dus onderwerp zijn van 'nader justitieel onderzoek', zegt weinig tot niets.Maar lijkt me inderdaad alleen voor een narcistische,hypocriete en leugenachtig links groepje,een geldige reden iemand zomaar van de lijst te halen....

roberto9715 | 15-01-18 | 14:32

Anousha is echt jankerd. Triest mens.

franck7020 | 15-01-18 | 13:42

Hm, volgens mij moeten ze nog uitkijken dat die "gekleurde medemens" niet uit hun plaat gaan, die poll wordt gehouden op "surveymonkey".
Ik DENK dat Sylvana hier wel op tegen moet zijn!

tis_wat | 15-01-18 | 13:31

Dus als iemand die je niet aanstaat lijkt te gaan winnen haal je die persoon gewoon van de lijst af...

Man.man.man | 15-01-18 | 13:23

Ah, als ik de rest van die minkukels zie die verkiesbaar zijn, dan is het volkomen duidelijk. een linksdraaiende yoghurt-cultuur.
Daar past zo iemand als Jenny niet tussen, want die past niet in hun straatje-van-denken.

tis_wat | 15-01-18 | 13:21 | 1

Op de voetbalmevrouw na dan, die lijkt me nog wel wat te kunnen in haar leven. Die krijgt wel een plusje van me :-)

tis_wat | 15-01-18 | 13:32

Ik krijg zo een ontzettende hekel aan deze nep vrouwen, de subsidieslurpers die op het schild worden gehesen door PC deugend Nederland, door het NPO dag in dag uit hun hysterische geraaskal mogen ventileren, ga weg ermee!

lanexx | 15-01-18 | 12:59

Haha.... dit is dan toch de ultieme pollfuck? Dit willen we toch : meer gefucked kan een poll niet worden.

drs kwenie | 15-01-18 | 12:37

Ze zal wel te hard in de peilingen zijn gestegen, nadat GS een oproep had gedaan om op haar te stemmen. Het moet natuurlijk wel een links deugfeestje blijven.
En dat nieuwe feministen, gekleurde mensen tegenwoordig belangrijker vinden dan blanke vrouwen is al lang een feit.
Loopt een beetje in de pas met het verraad van links naar de blanke arbeider toe.

Rest In Privacy | 15-01-18 | 12:18

Je bent pas goed, als je in schijnconstructie's doet!

vluchtelingallergie | 15-01-18 | 12:05
-weggejorist-
jo jo ! | 15-01-18 | 12:04 | 1

Deze vrouwenorganisatie is stuk. Besmet geraakt met het linkse deugvirus, daar werkt geen enkel medicijn of vaccin tegen. Gewoon zachtjes in laten slapen en opnieuw beginnen.
Zodoende: Wordt het niet eens tijd dat Geenstijl de juiste dames in het zonnetje zet met een eigen prijsuitreiking?

Abject | 15-01-18 | 11:59

Even los van die Jenny, op de eerste plek in die lijst staat Barbara Baarsma. Dit is de personificatie van een dusdanige berg ellende dat er geen beginnen aan is; EU- en Eurofiel, grootkapitaal/bankofiel, globalist, warmonger, MSM-geil en extreem Bilderbergiaans uitgekiend om dit als zodanig luchtig te verkopen. Ultra fout type

HdJ | 15-01-18 | 11:55 | 1

en frequent spreker bij dwdd, waar ze voor de verkiezing bijna onwel werd v een evt populistische zege!

ger1306 | 15-01-18 | 13:35

Je zal die verkiezing nu maar winnen dan ga je voor altijd de boeken in als het vrouwtje dat heeft gewonnen omdat ze de echte winnaar kalt gesteld hebben.

Therapietje | 15-01-18 | 11:41

Ze hebben vast al een geniale oplossing bedacht: Jenny komt weer terug op de lijst en vanaf dan worden de stemmen weer geteld. En, 'tsja mensen, het is nu eenmaal niet anders': ze haalt de andere kandidaten niet meer in.

piloot47 | 15-01-18 | 11:39

Je kan ook bezwaarlijk een blanke nederlandse vrouw met een eigen mening kiezen, als er ook nog een hele anti nederlandse agenda aangepraat moet worden. Jenny mag wel meedokken aan dit haatcircus, dat dan weer wel.

De Briemusketier | 15-01-18 | 11:39

Zo voorspelbaar allemaal, dit.

bolletje kaas. | 15-01-18 | 11:36

Femke ligt ook even niet lekker, denk ik.

Schoorsteenveger | 15-01-18 | 11:31

Man man man, wat word ik toch moe van die subsidie slurpende gut kutten. Dat Jenny er niet tussen past is wel terecht. Zij is een knappe, gedreven, hardwerkende vrouw, dat past natuurlijk totaal niet. Bovendien is ze nog schandalig blank ook, hoe durft ze! (Niet wit Nzume, niet wit, blank!, racistische snowflake).

Nalek | 15-01-18 | 11:31

Fryslan heeft deze Pietenkwestie eerlijk gewonnen. Het zou de tegenstanders sieren om dat eerlijk toe te geven.
En niet steeds blijven jammeren om gelijk te krijgen.
Laf.

ZZP-er | 15-01-18 | 11:15 | 1

"",,jammeren om gelijk te krijgen..""
ies koeltoerrr

telelezer | 15-01-18 | 11:59

Is het wel OK dat de stemming door surveymonkey bijgehouden wordt?

VerderLezert | 15-01-18 | 11:13 | 1

ROFLOL

raskol | 15-01-18 | 11:24

De zwartkijkende Randstad rechthebbende Umfufu splinters eisen weer eens de hoofdrol op veur heul Nederland. Hou je poep en plas nou eens op als traktatie bij je negerinnenpraatclubjes.

PIS-Alchimis | 15-01-18 | 11:09

Jenny is een paar daagjes actief geweest en dat is geen vergelijk met dames die het hele jaar wat nuttigs deden. Het zou flauw zijn haar nu met een gemanipuleerde stemming te laten verkiezen boven die anderen. Dat wil zijzelf ook niet.
De anti-nederland activisten hebben overigens ook een gaatje in hun hoofd. Daar er niemand enig lichamelijk nadeel heeft ondervonden zijn de beweringen ook zwaar overdreven. Zelfs een hersenschudding opgelopen door het remmen? Het grootste gevaar zat overigens in de staart van de veroorzaakte file. Daar kan het makkelijk misgaan. En daarom mag de politie ook geen filefuiken meer organiseren.

VerderLezert | 15-01-18 | 11:05 | 4

Wat is nuttig? Uiteindelijk is alles zinloos.

Teleo | 15-01-18 | 11:14

Snap je punt, maar dan had ze überhaupt niet genomineerd moeten worden. Nu wordt ze op basis van een valse beschuldiging van de lijst getrapt.

Overigens vraag ik me af in hoeverre Anne Fleur Dekker 'het hele jaar wat nuttigs deed', zij staat ook op de genomineerdenlijst. Clarice Gargard zelfde verhaal, narcistische tweespalt-zaaier.

raskol | 15-01-18 | 11:15

Teleo | 15-01-18 | 11:14
Nuttig is een invulling van zinvol, en als je vindt dat uiteindelijk alles zinloos is, wat bedoel je dan? Dat het er dus allemaal niet toe doet, of juist dat het dus aan ons, mensen, is om die zin te creëren?

Schoorsteenveger | 15-01-18 | 11:29
▼ 1 antwoord verborgen

Echt heel chique van Anna Steijn, je mede genomineerden zwart maken.
Wat een intens naar mens is het toch ook.

Harry Turtle | 15-01-18 | 11:02 | 3

Lol @ "zwart maken". Mevrouw Steijn a.k.a. Nzume is namelijk zelf een Bounty, oftewel een nepnegerin. Ze is pas negerin geworden toen ze ontdekte dat dat een beroep is waar geld mee valt te verdienen. Dat nieuwe racisme (nepnegers die voor de poen of uit frustratie blanke blanken haten) gaat nog heel groot worden...

Zeddegeizot | 15-01-18 | 11:15

'Zwart maken', hihihi.

Mahatma | 15-01-18 | 11:16

De Russen in Nederland schamen zich ervoor dat zij uit een Russische moeder komt. De Russen waarderen Nederland en zijn kansen en zijn helemaal niet van het slachtoffer zijn. Afijn, ze heeft een traumatische jeugd meegemaakt. Waarschijnlijk veroorzaakte dat wat losje draadjes.

Graaier | 15-01-18 | 12:33

de Kast De Hel Foarby

De kracht die ik in mij voelde, was een kracht die van jou kwam
Als een baken zou je mij leiden, als een vuur was jij in mij
In het donker van de aarde, was je een schijnsel op mijn weg
Op jouw vleugels ging ik de hel voorbij
Ooh, de hel voorbij

Dank Jenny Heldin

harries | 15-01-18 | 11:01

Die zsumedinges begon ‘m te knijpen zeker. Mocht ze er toch naast grijpen, dan maakt ze altijd nog vette kans op de Anton Mussert-award voor adverteerders- en juryleden bellen en het aanhangen van een rassenleer.

Vod Kanockers | 15-01-18 | 11:00

Boosmaker du jour.

dr Rechts | 15-01-18 | 11:00

Praat eens met een willekeurige psychiater van Bij1, Nzume.
Ja, ik bedoel Cailin Sch1b1.

Lewis Lewinsky | 15-01-18 | 10:59 | 3

Hehehe.

Lewis Lewinsky | 15-01-18 | 11:07

U is gem1. Doe eens lief tegen 9rinnen.

VeelTeSteil | 15-01-18 | 11:13

VeelTeSteil | 15-01-18 | 11:13
Qudt! Eens moet zijn 1s. Stop de tijd. Geen jokers.

VeelTeSteil | 15-01-18 | 11:15

Een instituut als GS kan toch wel de alternatieve verkiezing van de vrouw van het jaar regelen? Ebru, Jenny de Friezin, zo zijn er nog wel meer. Niet op de lijst: silly Syl , Cailin, Sunny en ga zo door.

langzullenweleven | 15-01-18 | 10:53 | 1

pollfucken is natuurlijk veel leuker dan een eigen poll....

typewriter | 15-01-18 | 11:00

Die Anoeska Zoemer en dat Nieuw Stedelijk Collectief, zijn dat rechercheurs of zo?
Aangezien ze alles zo stelig beweren. En daar dus bewijs voor zou moeten hebben.
Wie heeft er een hersenschudding opgelopen?
Ik heb daar namelijk nooit iets van gehoord of gelezen.
Als het de hersenen van zo'n sneeuwvlok zijn, zijn ze bij de geboorte al doorelkaar geschud en het gezond verstand vernield.
Misschien dat hij/zij bij nog eens schudden zijn/haar gezond verstand weer terugkrijgt?

Bijtendehond | 15-01-18 | 10:52 | 1

Een hersenopschudding oplopen vanwege een remmende bus? Een schande! Nee, dan liever een activist die naar Hamburg reist om bij figuren te horen die met stenen en flessen naar agenten gooien. Daar vallen immers geen gewonden bij.

The_iron_boar | 15-01-18 | 11:19

Een award-dinges inkopen kan zomaar een paar tientjes kosten. Tenzij de vrouw/man van de organisator iets met kunst doet. Dan kost zo'n award-dinges zomaar duizenden euro's.

Teleo | 15-01-18 | 10:49

Je kunt VIDM ook zelf even vragen hoe e.e.a. zit w.b. het voorbarig verwijderen van een genomineerde op basis van fake news: www.vidm.nl/contact_jl.php

raskol | 15-01-18 | 10:48 | 1

Die mensen vangen subsidie, ze zijn verplicht hun besluiten te verklaren. Is bestuursrecht

Panos88 | 15-01-18 | 10:51

Gadver de gadver ..... zit hier ter plekke witheet te worden

Mich2007 | 15-01-18 | 10:48 | 1

Ik zie het zwart in

petgerrit53 | 15-01-18 | 13:14

verkiezingen worden gejorist als de uitslag de organisatie niet bevalt.
Het lijkt D66 wel met de referenda.

telelezer | 15-01-18 | 10:48 | 2

Dat gebeurt zelfs met gewone tweede kamer verkiezingen. Je denkt toch niet dat FvD ook maar een schijn van kans maakt om aan de macht te komen? De EU heeft alles al uitgestippeld. Mocht het moeten en mocht het zo uit komen, dan wordt geen middel geschuwd om de verkiezingen te manipuleren. E.e.a. gebeurde jaaaaaren geleden al, bij de verkiezingstijd rondom de moord op Pim.

Alexander Pechkop | 15-01-18 | 10:55

@Alexander Pechkop | 15-01-18 | 10:55
desnoods wordt er een NL Jamaica-koalition tegen aan gegooid totdat FvD buiten spel staat. Daarnaast zal het volk zo gemanipuleerd worden dat het uitkomen voor je FvD-schap ook consequenties voor baan e.d. gaat krijgen.

NV_2017 | 15-01-18 | 11:34

De coolste surveymonkey in de jungle. Toch, Nzume?

Lewis Lewinsky | 15-01-18 | 10:46 | 1

Prachtig....... prachtig...... dat is cool Lewis.

Jee-dee | 15-01-18 | 13:36

Hadden wij maar niet een halfzacht ei als premier; dan waren de dingen heel anders gegaan.
Hadden wij maar een premier met bijv. de guts van Poetin:
¨iedereen is hier welkom, maar als je commentaar hebt, of ons aanvalt op onze tradities en/of andere culturele verworvenheden,
DAN DONDER JE MAAR OP!

Maar ja, hadden wij maar....

Alexander Pechkop | 15-01-18 | 10:46 | 16

Alexander, ik werk niet.

Langshetrandje | 15-01-18 | 12:17

Zoek je nog werk?

Alexander Pechkop | 15-01-18 | 12:24

Nope, Alexander. Ik verschuif nog wel eens wat handel en help vaak vrienden in hun wijngaard/-makerij, maar het zal altijd hobbymatig blijven. Werk ze.

Langshetrandje | 15-01-18 | 12:38
▼ 13 antwoorden verborgen

Negeren die hap, abonnement volkskrant de deur uit, tv abonnement de deur uit enz.

K.Zak. | 15-01-18 | 10:44 | 3

Wie in deze tijd nog een abonnement op de Volkskrant heeft is sowieso redeloos verloren...

alexbl | 15-01-18 | 10:46

Waarom? Mensen willen bevestiging van hun mening. Net als rokers die wegzappen bij al te kritische opmerkingen over roken.

Teleo | 15-01-18 | 10:51

@K.Zak
Lijkt mij een beetje vingers in de oren lalala zingen reactie.
U kunt toch wel dealen met de alternative facts from the other side?
Filter en gebruik eruit wat u eventueel zinvol acht en gooi de rest weg.

D-Fens_1963 | 15-01-18 | 11:02

Wat een falers. Een genomineerde zonder onderzoek weghalen omdat een stelletje zeurpieten iets roepen.

Mahatma | 15-01-18 | 10:43 | 3

Sterker nog: een andere genomineerde (Nzume) roept iets

E-Burke | 15-01-18 | 10:48

.. En zo is Nzume weer waar ze zich comfortabel voelt. In de slachtofferrol.

marcoplarco | 15-01-18 | 12:08

Die Nzume is AF ...... voorgoed .

Pjotterdjotter | 15-01-18 | 13:42

je ken lulle wat je wilt, maar voor alle blanke witmannen en witvrouwen met het hart op de goeie plaats blijft ons Jenny nummer 1. Nogmaals hulde voor haar media-optreden.

jan den hollander | 15-01-18 | 10:43

Tot zover de poging van een politiek correcte stichting om eens een keertje een niet zo politiek correcte vrouw te nomineren. Meteen gesaboteerd door de roedels politiek correcten. Op die lijst staan, op een dame van de Rabobank na (vermoedelijk D66 / VVD) alleen maar (extreem-) linkse zweefteven en SJW's. Wat een zelfpijperij. Correctie: zelfbefferij.

KlunsJohannus | 15-01-18 | 10:42

Kan GS geen verkiezing organiseren? Met alleen maar foute vrouwen op de lijst?

Schoorsteenveger | 15-01-18 | 10:41 | 3

Goed idee! Uitreiking op dezelfde dag. Verstoor het zelbefferij-feestje van de linkse zweefteven die in onze maatschappij onevenredig veel aandacht krijgen.

KlunsJohannus | 15-01-18 | 10:43

Foute vrouwen is nogal relatief. Op de meeste van die award-lijstjes zie je nu al vooral foute vrouwen imho (Gloria Wekker, Eva Jinek, Sylvana).

spanarchist | 15-01-18 | 10:46

spanarchist | 15-01-18 | 10:46
Fout in de zin van "niet politiek correct".

Schoorsteenveger | 15-01-18 | 11:26

Het stinkt.
Het stinkt als deze vrouwen grote passen zetten.
Het stinkt zodra deze vrouwen hun mond opendoen.
Ze zitten al zo lang in de stank dat ze het niet meer ruiken.
En als anderen het hebben over hun meur, bedenken ze er gauw 'n andere reden bij.
Maar hun lichamen stinken, hun gedachten stinken en hun woorden stinken.
Het zijn vieze vrouwen, die denken dat het racisme is.

Der Paulie | 15-01-18 | 10:41 | 1

Der Paulie ,Het woord denken komt niet voor bij de zeur zeugen,t is gewoon vrouwenlogica en het verlangen naar een afrikaanse klabanus, en onschuldige donkere kinder ogie s ,daar kunnen ze zelf niets aan veranderen.

gelukzoeker | 15-01-18 | 10:59

Hoe kan iemand zonder hersenen nou een hersenschudding krijgen eigenlijk?

drs. P | 15-01-18 | 10:41 | 2

Ik moest lachen.

Bijtendehond | 15-01-18 | 11:01

Waarschijnlijk op haar tenen gestaan ......

Pjotterdjotter | 15-01-18 | 13:46

Rage against the machine!

dr Rechts | 15-01-18 | 10:40

Die VIDM is volgens mij een club voor luie journalisten. Als je een mening nodig hebt over een bepaald onderwerp dan kun je vissen uit de 'expert' vijver. Deze experts betalen VIDM om op de lijst te mogen staan. Het gaat niet om een verfrissende kijk op de maatschappij maar om een makkelijk interviewtje . Of ik snap het niet, kan ook.

osolemio | 15-01-18 | 10:39

Ze is per vergissing op de lijst beland. Had nooit gemogen natuurlijk. Foutje.
Toen hebben ze een 'lame excuse' bedacht om haar van de lijst te schrappen, maar dat excuus was ook weer een foutje, want berustte op onwaarheden.
Nu moeten ze een BIJ1tje doen om recht te trekken wat krom is.
Jenny heeft niks met inclusiviteit, glazen plafonds, patriarchale structuren die haar onderdrukken, is niet depressief of depressief geweest, heeft geen bakfiets en geen burn-out, en ja, dan hoor je niet op die lijst.

Schoorsteenveger | 15-01-18 | 10:38 | 3

Dat somt het wel op. Strik eromheen, klaar.

Jan Passant mk2 | 15-01-18 | 10:40

nog erger: ze is alles wat de klaplopers niet hebben: ze is mooi en wit en heeft een goedlopende eigen zaak; vreselijker kan het immers niet in NL

telelezer | 15-01-18 | 10:41

Wel lollig dat het weer zo overduidelijk naar buiten komt. En de hoeveelheid Chinese, Russische, Amerikaanse, Duitse, Turkse activisten is bijzonder hoog he.. Niet dus. Het is weer precies het bekende BNNVARA joop & aanhang klontje. En daar hoort natuurlijk geen native hardwerkende GS fan tussen. Links rolt zoals links al jaren rolt.

Chemokar | 15-01-18 | 10:45

Nelson Mandela was ook voorwerp van justitieel onderzoek. Heeft geloof ik een boete gekregen.

Lewis Lewinsky | 15-01-18 | 10:38 | 7

@Lewis
-
Een boete met uitzicht - dat dan weer wel...

bisbisbis | 15-01-18 | 11:54

@Jan Passant mk2 | 15-01-18 | 10:42
'illegale meningen', dan moet je toch behoorlijk ver gaan in dit land.. maar die mensen zijn er wel idd.

nickolaas | 15-01-18 | 12:47

niet heel goed doordachte meningen ook over het algemeen trouwens vind ik ;)

nickolaas | 15-01-18 | 12:48
▼ 4 antwoorden verborgen

Het wordt allemaal met de dag brutaler en doorzichtiger.

Lewis | 15-01-18 | 10:37 | 1

Katten met een extremistische overtuiging in het nauw.
Binnenkort is het rennen voor je leven als je ze durft tegen te spreken.

Langshetrandje | 15-01-18 | 11:22

Ik word een beetje moe van die eeuwige donkere deug jankerts.

Balletje Mayo | 15-01-18 | 10:37

.. maar goed. De gevestigde media zijn ook exclusief van de linkse menschen.
Zij betalen er natuurlijk niet voor, omdat de gewone menschen dat moeten want anders failliet, maar zij bepalen WEL wie/wat er op TV en in de krant mag - en wie/wat niet.

Jan Passant mk2 | 15-01-18 | 10:36

"Een misdrijf is een strafbaar feit waarvoor de rechter een gevangenisstraf kan opleggen. Misdrijven worden behandeld door de rechtbank, de lichtere vergrijpen, de overtredingen, door het Kantongerecht."

Welk misdrijf is er gepleegd, waar is de veroordeling en waar kan mevrouw Douwes aangifte wegens smaad indienen?

marcoplarco | 15-01-18 | 10:36

As de uitslag van de enquête / referendum niet is wat de bedoeling was, dan worden de spelregels gewoon veranderd. Dat is democratisch, transparant, toch .....?

Frans Bierings | 15-01-18 | 10:32 | 2

Correct, zo werkt het in die kringen.

Toetsiemonster | 15-01-18 | 10:36

En als je dat recht wilt lullen, haal je D66 er maar bij. Die zijn daar goed in.

MAD1950 | 15-01-18 | 10:37

New Urban Clowns. 1. Jenny wordt nergens van verdacht 2. Als ze dat al wel was kun je niet stellen dat ze een misdrijf gepleegd heeft daar er geen veroordeling is. *iets met onschuldig en tegendeel*3 Die hersenschudding kwam door een chauffeur die voor geen meter kon rijden. Snaveltjes weer toe.

VeelTeSteil | 15-01-18 | 10:31 | 2

eens, maar dat die linkse loeders ooit hun snavel zullen houden is valse hoop

langzullenweleven | 15-01-18 | 10:54

Hersenschudding kwam doordat een passagier zijn m/v/o gordel niet om had gedaan. Het was geen reguliere openbaar-vervoer lijnbus.

W_F | 15-01-18 | 20:39

Grappig zoals die mevrouw Nzume het verzieken van een kinderfeestje gelijkstelt aan vrijheid van meningsuiting.

MAD1950 | 15-01-18 | 10:29 | 2

De ouders olv. Jenny wilden gewoon de amokmakers bij hun kinderen weghouden op die enige rottige dag van het jaar, en hebben altijd gezegd dat ze helemaal geen probleem hadden op welke andere 364 dagen van het jaar dan ook
Wat zijn we (auf Befehl van Brussel) toch dom om zoveel ellende ons ooit zo fijne Nederland binnen te halen.
Maar ach, vooral weer allemaal op dezelfde partijen stemmen hoor mensen, dan wordt het alleen maar nog erger.

telelezer | 15-01-18 | 10:39

Anousjka Nzumetsjinski mag zich lekker in Moskou bij Poetin gaan uiten. Met de borsten bloot.

nemeton | 15-01-18 | 10:46

Het tekent het karakter van types als Nzume. Walgelijke mensen waar je niets mee te maken wilt hebben.

raskol | 15-01-18 | 10:28 | 1

Daar zit wel iets achter ook van zichzelf iets te serieus nemen en wat een beetje een organisatorische fout is, toch niet willen toegeven.
En als ze dan praten over strijd, is dat soms het beste met uitdelen en incasseren (pak dan ff de publiciteit mee zou ik zeggen, heb je waarschijnlijk het jaar daarop er ook nog bij als je de verkiezing aankondigt met maatregelen voor dit soort dingen - anders was het volgend jaar weer een betrekkelijk marginaal fenomeen geweest denk ik - ik had er nog nooit van gehoord.. ).

nickolaas | 15-01-18 | 10:56

Wat een verstikkend deugklimaat hebben wij in het Koninkrijk der Nederlanden. Revolte.

De Evangelist | 15-01-18 | 10:28

Nah... als ik niet op Jenny kan stemmen stem ik negens op. Geen van die andere wijven zijn ook maar iets waard.

Erdee | 15-01-18 | 10:27

Ooooohhhh... het was helemaal niet de bedoeling dat Jenny zou winnen! Het gaat gewoon om zwarte lesbo's op genderneutrale pisbakken! Zég dat dan! (heeft dat boze Geen Stijl weer eens een overgesubsidiëerd dramfeestje verpest? Foei!)
-
'Met Mediaplatform VIDM maken we het laagdrempelig voor jou als journalist om in contact te treden met een bredere diversiteit (etniciteit/gender/beroep) aan potentiële interviewkandidaten.'
-
'Door je aan te melden draag je bij aan meer diversiteit en een representatiever beeld van de Nederlandse bevolking in de media.'

Tenenkrullend Nederlands, trouwens. Keep up the good work, guys - (God knows we are paying you enough)

bisbisbis | 15-01-18 | 10:26

Sluitend bewijs dat de pollfuck effectief was. Gehe

Gen. Maximus | 15-01-18 | 10:26 | 2

Check

Swonchek | 15-01-18 | 10:28

Dat is natuurlijk ook de reden. De rest is het obligate PR momentje pakken voor mevr Steijn en NUC,

Chemokar | 15-01-18 | 10:37

Och och och. En Jerry Afriyie wint wel de 'Nieuw Amsterdam Prijs'. Het staat mooi, om weer subsidie los te trekken.
Jenny heeft helemaal geen prijs nodig. Ze is een heldin.

sunshine&rain | 15-01-18 | 10:26

Buiten alles om... "vrouw in de media verkiezing" wtf is dat dan?????

ikdenkwat | 15-01-18 | 10:25 | 2

Het gaat gewoon om het tegen iedere maatschappelijke verhouding in door de strót wurgen van 'vrouwen' (ook als ze zelf denken dat ze iets anders zijn) en 'minderheden', in de krankjorume aanname dat als je meer negerts ziet, je ook meer van negerts zult gaan houden (en dat schijnt te moeten) en dat so-oder-so vrouwen tenminste even veel op televisie te zien moeten zijn als mannen. (even afgezien van het gegeven dat dat al zo ís en dat er niemand meer TV kijkt)
-
Een en ander onder het volstrekt voorbij gaan van het gegeven dat 'meer zichtbaar' niet per definitie leidt tot 'meer acceptatie'. Het gegeven dat de heer Aboutaleb en mevrouw Arib zich mogen verheugen in een bescheiden fanclub onder de burgerij wil nog niet zeggen dat diezelfde burgerij morgen massaal Marokkanen omhelst.
-
Als wij deze analogie lós laten op lieden als Jerry Afriye, die de laatste tijd toch aardig in beeld is en die a s w e s p e a k ongetwijfeld op dit moment een schoolklas moreel staat te vergiftigen op een doordeweekse maandagmorgen van uw en mijn belastingcenten (oh, pardon: hij komt alleen 's middags...) dan gaat diezelfde vlieger ook al niet op. - mijn persoonlijke acceptatieproces begint sinds Afriye c.s. voor het eerst in beeld kwamen zo'n beetje bij de Braboneger.
-
Gewoon geen geld meer naar deze treurige hobyisten, alstublieft.

bisbisbis | 15-01-18 | 10:43

"die de laatste tijd toch aardig in beeld is en die a s w e s p e a k ongetwijfeld op dit moment een schoolklas moreel staat te vergiftigen op een doordeweekse maandagmorgen van uw en mijn belastingcenten"
@bisbisbis | 15-01-18 | 10:43
Ach, zo'n Alex Jones (en Baudet en FvD erbij waarschijnlijk) wordt ook gefinancieerd door een Russische oligarch, die opnieuw de adelstand wil invoeren "
'Russia's soul is monarchic': tsarist school wants to reverse 100 years of history
Patriotic financier known as the ‘Orthodox oligarch’ funds school that seeks to prepare students for the ‘inevitable’ return of monarchy " www.theguardian.com/world/2017/mar/06... Lijkt toch allemaal een clubje te zijn die achter die bijna hele 'rechtse' stroming zit (heet het beursbedrijf van die oligarch - Konstantin Malofeev - ook nog Renaissance Capital, net als Robert Mercer miljardair werd door Renaissance Technologies - en met dat kapitaal later Trump aan de macht hielp en Breitbart van een grote financiering voorzag, om te zorgen dat het een politiek wapen kon worden).

nickolaas | 15-01-18 | 11:30

Die selectieve verontwaardiging van Nzume: als een "te rechtse" demonstratie wordt geblokkeerd spreekt ze van verzetshelden. Maar als het haar goed uitkomt is het demonstratierecht opeens wel heilig.

een_mike | 15-01-18 | 10:24 | 1

Hypocriet, maar dat ziet ze zelf natuurlijk niet zo. Want plaat voor de kop.

Nuchternederland | 15-01-18 | 10:30

Dit was te verwachten natuurlijk. Al die verkiezingen worden gejorist als de uitslag de organisatie niet bevalt. Je kan nu wel aannemen dat de winnaars van zon verkiezing al bekend zijn voor hij wordt uitgeschreven. We waren niet voor niets uitgeroepen voor de eerlijkste hoernalistieke berichtgeving. Koekoek

Therapietje | 15-01-18 | 10:24

Oemfoefoe de Poepoe mag Jenny der klompen nog niet poetsen. (veters nog niet strikken discl.)

LibertasSimplex | 15-01-18 | 10:23

Nog even wachten en dan is de blanke man/vrouw in Nederland in de minderheid. En dan kunnen wij vol op het discriminatie orgel gaan.

Ce ca! | 15-01-18 | 10:23

Vrouw in de media.
Nogal jammer dat mannen daar niet aan mee mogen doen.
Ophef! Paniek! Gender discriminatie enzo!

Is dit nog nieuws? | 15-01-18 | 10:23

Overigens is het een misverstand dat award-uitreikingen om de genomineerden zou gaan.
Het gaat om de organisator.

Teleo | 15-01-18 | 10:23 | 1

Interessante variant van de 'submarine'.

Eierbal-is-fijn | 15-01-18 | 10:24

Het arme kind kijkt zo sip omdat ze begint te beseffen dat ze achterlijke sjw ouders heeft.

eentweehuppekee | 15-01-18 | 10:21

Meer en meer gaat links Nederland lijken op Zwart Front en de N.S.B.

blauwe zander | 15-01-18 | 10:21 | 1

Gevalletje black panters... ook geen lang leven beschoren...

Swonchek | 15-01-18 | 10:27

Allereerst: zonder veroordeling is niemand misdadig. Nagenoeg het gehele politieke spectrum zou dan op geen enkel lijst mogen. Dus voorbarig van die kutguppen m.b.t. Douwes. Zie ook. www.nu.nl/gezondheid/5086484/vijfde-v... Zes procent van alle mannen en 22 procent van de vrouwen heeft te maken gehad met seksueel geweld. 11 procent van de vrouwen is verkracht, tegenover een procent van de mannen. -22 procent van de vrouwen maar je kunt niet zien, maar wel verwachten, dat er geen lillijke SJW-wijvon bij zitten. Het cijfermateriaal is net zo statistisch als bij een NBA-wedstrijd. % op %.

gnor | 15-01-18 | 10:21

onwelgevallige uitkomsten nog TIJDENS verkiezingen saboteren. D66 zal jaloers zijn.

Bert Konterman | 15-01-18 | 10:20

Je kind inzetten in dat facebook bericht=af

Eshek | 15-01-18 | 10:19

Het was al een wonder dat ze op zo'n lijstje voorkwam. Het gaat over bekendheid in de media. Maar stiekem gaat het over wie deugt of niet. En dat winnen de deugers/drammers altijd.

ristretto | 15-01-18 | 10:18

Kunnen we niet gewoon verder gaan met het frituren van Bij1 kandidaten?

Eierbal-is-fijn | 15-01-18 | 10:17

Nzume is actrice(dat klopt), columniste, programmamaker en auteur, en is een witte vrouw met een bolle kop. Over privilege gesproken. Dit Renaissance-mensje heeft geen award nodig.

RickTheDick | 15-01-18 | 10:17 | 1

Maar ken ze ook goed tjolken?

Swonchek | 15-01-18 | 10:24

lol

Iemand anders heeft die award waarschijnlijk al gekocht om zijn vrouw wat zelfvertrouwen te geven.

Teleo | 15-01-18 | 10:16

WTF ff een gofundme opzetten voor mw. Douwens dan kunnen ze volgend jaar die stunt mooi weer over doen. Trouwens wel slim als je iets dergelijks weet in gang te zetten maar vervolgens niet als organisator wordt aangemerkt...

Swonchek | 15-01-18 | 10:16

Alles om er maar voor te zorgen dat een bepaalde groep zich niet minderwaardig "voelt".
Schaf die hele shitshow gewoon af.

Is dit nog nieuws? | 15-01-18 | 10:15 | 1

Niet afschaffen maar, geen aandacht aan besteden.

watmagjenogwel | 15-01-18 | 10:19

Je kunt inderdaad niet meer op haar stemmen. Wellicht proberen ze haar achter de schermen opnieuw te nomineren maar de ICT'ers van Survey Money hebben haar profiel en de stemmen volledig gedelete!

Plosh | 15-01-18 | 10:13 | 1

Niet de ICT'ers bij Survey Monkey doen dat. Doet de accounthouder (lees organisator (VIM dus) zelluf.

Grijskijkert | 15-01-18 | 10:21

Wordt er subsidie verstrekt voor het uitrijken deze prijs? Zo ja, dan zijn ze verplicht hun gronden voor nominatie en schrapping te onderbouwen. Kun je nog een leuk rechtzaakje van maken.

Panos88 | 15-01-18 | 10:13

Anna wil graag boekjes verkopen, en Gully Koster (NUC ) is inmiddels een vlogger geworden. Business as usual. Hoog activisme gehalte trouwens, geen idee wat mevr Gargard op die lijst doet, die is immers handig weggepromoveerd.

Chemokar | 15-01-18 | 10:11 | 1

correctie,de heer G Koster is van NMP.

Chemokar | 15-01-18 | 10:14

Het sterft van de Awards. Flikker ze maar, net als soewartdenkers, in de poel der vergetelheid

gnor | 15-01-18 | 10:11 | 1

De wc-eend award......

Is dit nog nieuws? | 15-01-18 | 10:19

vvmy? Whitefeminism? Met een foto van een donker meisje?
Het zal wel de leeftijd zijn dat ik deze associaties niet helemaal meer begrijp.

spanarchist | 15-01-18 | 10:10 | 1

Mss heeft die wel die hersenschudding. Ze ziet er wel aangeslagen uit.

Pedronegro | 15-01-18 | 10:14

ALs ze Jenny hebben verwijderd, zijn daarmee ook haar stemmen verloren gegaan? Met andere woorden, nu ze weer onderdeel is van de genomineerden, staat ze weer onderaan?

Plosh | 15-01-18 | 10:10 | 1

Je moet het zien als een referendum.

Acidbrain | 15-01-18 | 11:00

Het was ook vreemd om mevrouw Jenny aan te treffen in een veld vol griezelige SJW's en linkse zombies. Ik denk niet dat ze van normale mensen houden op dat soort sites.

Jan Passant mk2 | 15-01-18 | 10:09

New Urban Collective = nazi-partij. Klaar.

TheseDays00 | 15-01-18 | 10:09 | 2

Urban cookie collective.

Is dit nog nieuws? | 15-01-18 | 10:19

Urban... zijn dat niet van die facking hipsters die in de grond zitten te kloten of ze zlef geen wiet kunnen kweken, zodat ze het niet hoeven te kopen, omdat ze geen geld hebben, omdat ze niet werken, omdat ze daarvoor geen tijd hebben, omdat ze belangrijke dingen moeten doen, omdat ze overal tegen zijn enz.....

Swonchek | 15-01-18 | 10:19

Ze verdient juist een podium omdat ze de kinderen in het dorp wilde beschermen tegen een stel wilden. Annepleur Dekker zou juist verwijderd moeten worden. Zij is medeverantwoordelijk voor vernielingen en rellen in Berlijn met zwaargewonden tot gevolg.

BozePaarseMan | 15-01-18 | 10:08 | 7

Glasgow Argus | 15-01-18 | 10:41

Maar dan wel een beschimmelde.

Bijtendehond | 15-01-18 | 10:55

Links is lieff.

Acidbrain | 15-01-18 | 10:58

@is dit nog nieuws. Klopt, dank. Ik hoop alleen niet dat ik haar op een idee heb gebracht. Ze zou in Berlijn de boel ook wel willen slopen volgens mij.

BozePaarseMan | 15-01-18 | 11:04
▼ 4 antwoorden verborgen

Aangezien ik nog nooit van Vrouw in de media-award gehoord had, en ik denk velen met mij, doen die SJW's maar. Ik zit er niet mee, en ik denk Jenny ook niet.

Nuchternederland | 15-01-18 | 10:08

Ik ken op die lijst verder alleen Carola Schouten, is dat erg? Verder denk ik dat het Jenny allemaal niets boeit en dat ze er toch niet op zat te wachten.

TyrionLannister | 15-01-18 | 10:08

Logisch, ze had dit gemakkelijk kunnen winnen. En dan moet je gaan uitleggen dat zo'n smerige, blanke, blonde, racistische liefhebber van zwarte piet populairder is dan en zielige negerin die op haar kandidaten lijst een hele kudde kneuzen BIJ1 heeft gezocht.

James Lastig | 15-01-18 | 10:06 | 2

Het is een wij van WC eend nominatie. Im Westen nichts Neues, die doen alleen aan bruinneuzen.

BenPakdee | 15-01-18 | 10:18

Weinig uit te leggen. 99.9% van Nederland heeft lak aan Silly Simmons, d'r kudde kneuzen en aan beroeps-nep-negers als Nzume. Jammer dat linkse media door die 0.1% wordt gerund.

Zeddegeizot | 15-01-18 | 10:19

Over selectieve verontwaardiging gesproken: Opperracist Anousha Steijn (tegenwoordig Nzume, want dat klinkt toch beter tussen de diversiteitsdrammers) staat vast te juichen als een leger zeurpieten tere kinderzieltjes een trauma aandoen bij agressieve demonstraties tegen onze Piet. Maar ze kan jammeren als een afgewezen minnares als haar knechten worden tegengehouden door Jenny D'Arc.

Zeddegeizot | 15-01-18 | 10:06 | 2

Dochter van een Russin. Anna Steyn is een Putin trol.

Glasgow Argus | 15-01-18 | 10:08

Maar nu heet ze Nzuma. Als beroepsgekwetste negerin verdien je meer dan als gewone blanke half Hollandse/ half Russische.

Avin | 15-01-18 | 10:57

Na elke zin een enter. Wat een kutverklaring. Wat een non-issue. Wat een droefenis.

Enter Yeti | 15-01-18 | 10:06

Nou, waar kan ik doneren voor de geen stijl vrouw in de media award? En dan niet een lullig bekertje, maar een kristallen karaf met Frysk levenswater ofzo

jack and friends | 15-01-18 | 10:05 | 2

Ik doe mee

Zult-eter | 15-01-18 | 11:25

Metoo

Ongeruste vader | 15-01-18 | 12:13

Kut for president

rein9576 | 15-01-18 | 10:05

Heel goed. Jenny heeft geen baat bij “guilt by association” met politiekcorrecten. Zulks moet je op meer dan een armlengte houden....

Parel van het Zuiden | 15-01-18 | 10:04

Laat op zijn minst iedereen dan op onze vrouwenvoetbal coach stemmen op het eerste blad.

Gerf | 15-01-18 | 10:03 | 1

en die Stoma mevrouw op het laatste, ziet er ook sympathiek uit.
verder even Ebru vermelden onm lekker te zieken.
"Als je de media moet geloven bestaan er alleen maar feministen en progressieve vrouwen. Ebru is een allochtone vrouw die volledig onafhankelijk haar level leidt. Dat is een beeld wat niet vaak naar voren wordt gebracht en bijna haaks staat op de stereotype media portretten."

HA, BIER!1! | 15-01-18 | 14:41

Toen ik op Jenny stemde wist ik al dat dit zou gebeuren. Het is een gave.

Pedronegro | 15-01-18 | 10:03 | 1

Ja maar wij zijn met meer en hebben een veel grotere bek...

Swonchek | 15-01-18 | 10:21

Nou ja, ze had het toch van Cailin Kuit verloren.

skoftig | 15-01-18 | 10:03

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken