Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Politiepaard: Onwelwording door suikerspiegel, of toch een extreemlinkse dierenmoord?

Bij een zinloze, door AFA aangevallen Pegida-betoging in Nijmegen gisteren sneuvelde een onschuldig politiepaard. Schuld van links. Geen moordaanslag, maar suikerspiegel, zegt de politie. Het edele dier had suiker en een slecht hart. Maar wat is dit dan..?

Social

Uit de luidspreker van dit AFA-kloodtzakje (die volgens diverse getuigen de hele demo mee liep) klinken de meest oorpijnigende geluidsgolven. De pliesiepaarden werden er onrustig van, want die horen veel beterder alsdan mensen. Het gaat om deze paardenlul. Daarnaast werd er volgens getuigen met vuurwerk en rookbommen gegooid door de "anti-fascisten", en daarvan raakten niet één maar twee paarden van slag, met valpartijen tot gevolg. Check ook deze timeline. Extreemlinks probeert middels het verspreiden van nepnieuws onder de blaam uit te komen, maar het zou zomaar kunnen dat alleen een rammelende rikketik en een lage bloedsuikerspiegel bijgedragen hebben aan de zinloze dood van het arme dier. De echte doodsoorzaak? Geen idee, wij zijn geen paardenmeisjes. Maar zo'n teringgeluid zal de paarden in ieder geval ook geen /goed/ gedaan hebben, zou je denken. We zullen wederom de emotionele observaties van Alma Mathijsen nodig hebben om te weten wat er écht gebeurd is, die fatale zondag in Nijmegen.

Social

Reaguursels

Inloggen

tJa
Een Paard
(in mijn jeugd in RotterdamZ)
je kan er op rijden (juttezak als zadel naar of vanaf wei)
Je kan er een kar mee trekken (Groenteboer / Schillenboer)
en als dood je kan hem opeten.

LeenvR | 28-11-17 | 17:39

Het is weer allemaal niemands schuld en blablabla.

Diabetes is kennelijk de nieuwe hollandse ziekte? In ieder geval een goed policore mantel van de wegkijkerij.

Ik sluit me aan bij de analisten hier die opmerken dat het vrijwel uit te sluiten is dat het paard een zwak hart had oid. Frequentiekastje van het stuk AFA-tuig of stuurvrouwkunsten van de bereden agente? Laten we eens een oorzaak kiezen waar we iets aan kunnen doen.

Rommelende Onderbuik | 28-11-17 | 06:05

Nee, je moet geen olifant in de porseleinkast van de politie willen hebben.

Wraakzalzoetzijn | 28-11-17 | 05:39

Die politiepaarden zijn altijd de lul. Provo's wilden ze suikerklontjes met LSD voeren, krakers/autonomen hun pezen doorsnijden, antifa met ultrasone herrie hun breintjes ontregelen.

GnottoBlotto | 28-11-17 | 04:07

Paarden bij de politie zijn per definitie kerngezond. Is er wat mee, gaan ze op rust. Worden ze te oud, gaan ze met pensioen. Onmogelijk dat dit paard om zijn gezondheidstoestand door de hoeven is gezakt.

Graaf van Egmont | 28-11-17 | 01:33

Als de politie iets wil verbergen dan komt de lage bloedsuikerspiegel ineens om de hoek kijken..

GroetenVanUrk | 28-11-17 | 00:35

Het is dat olifanten een nog gevoeliger gehoor hebben, anders zou ik pleiten voor politie te olifant.

mozaard | 27-11-17 | 21:12

In Engeland zijn er bewezen paardenraces beinvloed met ultrasone geluidsgolfen, verrekijkers waar in de ene gedeelte dan een ultrasoon luidspreker zat en het andere gedeelte als richtmiddel werd gebruikt maar deze geluidsgolven waren allemaal boven de +/- 24.000 hertz en niet zoals in deze clip hoorbaar voor een mens.

steekmug | 27-11-17 | 20:57 | 2

Het artikel uit mijn link hoef je niet nog eens over te typen hoor.

hier openen | 27-11-17 | 22:11

@hier openen
Dat las ik later pas het zat nog steeds in mijn geheugen incl de foto van de geprepareerde verrekijker volgens mij stond het in de jaren 90 in de panorama.

steekmug | 27-11-17 | 22:36

Het doel heiligt de middelen als je maar Links bent.

Patatter | 27-11-17 | 20:32

Waarom slaat oom agent die kerel niet helemaal verrot? Deze eikel doet het met voorbedachte rade om deze dieren te treiteren, trek die oordoppen van zijn kop en zet 120 db op zijn oorschelpjes en taser hem gelijk met de X2.
Toon geen enkele genade met dit smerige linkse soort.

von Amsberg | 27-11-17 | 19:37

DouweDabbert | 27-11-17 | 15:14
Inderdaad, meneer de betweter, het is 1 complot, daar heeft u helemaal gelijk in!!
Btw, ben je al droog achter je oren?
lanexx | 27-11-17 | 15:10
U heeft volkomen gelijk, zo werkt het inmiddels.

mom van avezaath | 27-11-17 | 19:25

Je gaat paarden toch niet inzetten bij demo's. Bij de trainingen zijn die paarden ook al door een hel gegaan. Klootzakken zijn het die dat doen, zo ga je niet met dieren om.

CleaudeSacke | 27-11-17 | 18:55

.. maar goed. Waarom zouden linkse mensen geen paard dood maken wanneer dat paard hun lichtende pad blokkeert? Linkse mensen zijn door de geschiedenis heen altijd heel druk geweest met het doodmaken van iedereen en zijn moeder, alleen al wanneer ze niet in een rijtje meeliepen achter de grote linkse roergangers aan. Over het lichtende pad.

Jan Passant mk2 | 27-11-17 | 18:54 | 1

Inderdaad, "links" gooit al zijn zogenaamde idealen moeiteloos overboord als het ze uitkomt. Halal slachten hoor je ze ook niet over.

miss error | 27-11-17 | 21:44

Op joop zijn ze helemaal in de ban van een andere topics.
De nasleep van Dokkum
Politie onderzoekt vervolging pro-Zwarte Pieten na binnenvallen basisschool.
Rechter: 40 uur werkstraf voor voorstander Zwarte Piet.
.....
Maar over dat linkse tuig van gisteren hoor je ze of zie je ze niet.

komtdatschot | 27-11-17 | 18:29 | 1

In N-Korea draait alles om de grote leider, bij Joop draait alles om de grote aanrander.

BozePaarseMan | 27-11-17 | 18:41

Paard is al ter aarde besteld en ligt nu onder die hoop stenen van Kabinet Rutte 1, 2 en Hupsakee 3. Het begint al een heuse neo-hunebed te worden!
"Ik geef u de heerschappij over alles dat vliegt, kruipt, zwemt, glibbert en galoppeert. Doe er maar mee wat ge wilt." (Genesis ergens aan het begin)
Dank je, jongere broer van Jahweh. En je stopte Homo femine er ook nog effe snel bij. Onprijs de Here en dierenuitbater Mens.

dedeurs | 27-11-17 | 18:12

Waar je al druk om kunt maken,
er gaan jaarlijks duizenden dood.
Dus deze kan er ook wel bij.
Dit paard zal zijn leven lang een goede verzorging hebben gehad, wat niet van alle paarden gezegd kan worden.

VW, alles ist vorbei | 27-11-17 | 17:57 | 4

een kostbaar wonder

mamalookabooboothere | 27-11-17 | 18:41

mama: nah, only black lives matter.

Jan Passant mk2 | 27-11-17 | 18:59

Nah, Jan Passant mk2, any life matters! Yours too. And maybe even more! If you think that only black lives matter than you have a problem with me. I will proof you wrong.

mamalookabooboothere | 27-11-17 | 21:06
▼ 1 antwoord verborgen

Rechts heeft voorrang, dus het is per definitie de schuld van links.

Antigoog | 27-11-17 | 17:52

Nu ik mijn oren, tijdelijk hoop ik, niet kan gebruiken, gebruik ik mijn ogen des te meer en ik zie op de foto dat een politieagent een arm legt om een andere politieagent die vlak naast het dode politiepaard zit. Die agenten maken een enorm drama mee tijdens hun werktijd. Het is een beeld van lijden en medelijden. Ik heb met die agenten te doen; ze hebben ook gevoel en zijn vast en zeker ook gehecht geweest aan het paard.

mamalookabooboothere | 27-11-17 | 17:51

Gaat het dier nu naar de slacht?

Papierversnipperaar | 27-11-17 | 17:38 | 3

Natuurlijk niet.

VW, alles ist vorbei | 27-11-17 | 17:58

@VW, alles ist vorbei | 27-11-17 | 17:58
Hoezo niet? kun je prima lijm van maken toch?

geenspam | 27-11-17 | 18:43

Paard is direct afgevoerd naar destructiebedrijf, waarom direct bewijs laten verdwijnen in plaatst van eerst uitzoeken wat de doodsoorzaak is.

@etos | 29-11-17 | 03:15

Paard is gewoon in de prak gereden. Beste paard van stal. Vrouw achter het stuur.

Traag | 27-11-17 | 17:46

Graag een groep die met elke AFA demonstratie mee gaat lopen in vol SS kostuum en bijpassende vlag. Komt het iets waarheidsgetrouwer over. Nu is elke berichtgeving over Antifa per definitie een oxymoron en nepnieuws.

Gehaktbalmetketjap | 27-11-17 | 17:31
-weggejorist-
Turbocharger | 27-11-17 | 17:15 | 2

Wat is het verschil tussen een normaal- en politiepaard? Bij het politiepaard zit de lul op de rug!

mrXL | 27-11-17 | 17:14 | 2

Jij bent zeker de leukste thuis?

druipsmurf | 27-11-17 | 18:03

Het ging in deze vergelijking dus niet om het paard, helaas raken mensen te emotioneel bij het woord 'paard' waardoor ze moppen niet meer snappen.

Rest In Privacy | 27-11-17 | 18:44

Aan dat smoelwerk van die AFA-terrorist te zien heeft 'ie het syndroom van Down te pakken. En tevens een ziekte aan de luchtwegen. De teringmongool.

De waard zijn gast | 27-11-17 | 17:08 | 2

"Hear, hear"

Rest In Privacy | 27-11-17 | 19:22

De stoottroepen van D6666.

gsm | 27-11-17 | 23:31

Hoe weten we zeker dat hij niet bij Pegida hoorde? Ik heb foto's gezien van deze meneer die met de Pegida demonstratie meeloopt.

Bosbomen | 27-11-17 | 17:04 | 5

Niks is elementary. Het enige wat ik op dit moment concludeer is dat niemand weet bij wie die gast nou eigenlijk hoort. Ik heb een foto gezien waarbij hij een beetje lafjes met de Pegida optocht meeloopt... Zo een beetje aan de zijkant. Toegegeven, dat maakt hem nog geen Pegida demonstrant, maar het bewijst ook niet het tegendeel.

Op de vraag waarom hij zijn eigen bescherming saboteert drie antwoorden:
1. Volgens mij heeft ie niet eens in de gaten dat ie dat beest gek maakt
2. Hij ziet er niet al te snugger uit, dus zeker in staat om zijn eigen glazen in te gooien
3. Pegida aanhangers gooien constant hun eigen glazen in, dus waarom ook niet hier.

Bosbomen | 27-11-17 | 17:43

Bosbomen, je lult.
Die gast weet dondersgoed wat ie aan het doen is, probeert bij die beesten in de buurt te blijven/komen en dat geluid wat er uit dat witte ding om z'n nek komt is 100% zeker by design. De nieuwste truc om politiebeesten uit te schakelen, extreem verstorend geluid gericht op die frequenties die het meeste pijn doen bij beesten met ultrasoongehoor.
Of pegida z'n eigen glazen ingooit weet ik niet, maar dat er een hele organisatie bestaat die tot doel heeft ze niet te laten lopen geeft voor mij al aan dat ze ook zeker iets goed doen. Of je het met ze eens bent is vraag twee, maar wat antifa hier doet is fascistisch tot op het bot. Zelfs hun vega-principes gaan overboord als het voor de goede zaak is. Zo kennen we ze weer, de Socialistisch Deugende Anti-alles Prutsers.

elfenstein | 27-11-17 | 17:54

nog steeds geen logisch antwoord op mijn vraag Effenstein dus laat ook maar.

Bosbomen | 27-11-17 | 19:23
▼ 2 antwoorden verborgen

Gaan we weer.

Het is een getraind politiepaard dat zich niet laat afschrikken door vuurwerk, toeters en geweldadige idioten met knuppels etc. Geen Shetland Pony. Man man man

Dat beest heeft een hartaanval gekregen, schrok daar uiteraard van, alles iedereen raakt raakt in paniek als het misgaat in het lichaam.

Wat de exacte aanleiding was weet ik niet. Zwak hart? Verloor evenwicht en raakte in paniek? Kan. Maar geen toeters of dergelijke daar behoren die paarden net zoals politiehonden zich nooit iets van aan te trekken. Anders is het de schuld van de politie want dan had dat paard daar nooit mogen staan.

De Koreaanse Slet | 27-11-17 | 16:49 | 6
-weggejorist-
Turbocharger | 27-11-17 | 17:25

Politiepaarden worden getraind op schoten, vuur, toeters, vuurwerk, allerhande herrie.
Maar dus niet op specifiek daarvoor ontworpen geluid, sequenties van extreem nare snerp en scheurtonen, waarschijnlijk zelfs mbv software en synthesizers gemaakt met op de ontwerptafel alle relevante info over paarden en hondengehoor.
Wat het des te schrijnender maakt natuurlijk, een bomen en dierenknuffelaar die z'n uiterste best doet om dat beest helemaal de tyfus te freaken. Zou hij nu glunderend van trots tussen z'n kompanen zitten, lurkend aan een koud schultenbrautje denkende: Zo, lekker gewerkt pik?

elfenstein | 27-11-17 | 17:42

Jammer de bammer. Weer mis. Paard was kerngezond. En jij blijft de grootste paardenlul.

Verder zoeken en blijf vooral uit je nek kletsen. Het is zó vermakelijk.

ristretto | 27-11-17 | 18:56
▼ 3 antwoorden verborgen

Het gedrag van het antifa tuig kan heel goed de dood van dit paard bespoedigd hebben, en die gast met dat pokkeherrie ding om zijn nek mag ook direct aangeklaagd worden voor dierenmishandeling, maar.....
Wat bij paarden vaak wordt beschreven als een hartstilstand of hartaanval is 9 van de 10 keer een aorta ruptuur. Iets wat bij paarden helaas niet bijzonder zeldzaam is. Zelf een keer meegemaakt (paard viel dood neer voor de wagen), en heb minstens 3 andere paarden gekend die zo gestorven zijn. Stress en inspanning zijn vaak het laatste duwtje, maar de zwakke plek zit er al, en voor de aorta klapt is er niets aan het paard te merken. Op het moment zelf kan een paard heel heftig reageren, steigeren, omvallen, spartelen, lijkt voor een buitenstaander op een toeval. Van een talud afspringen past ook zeker in dat plaatje.
Paard hoeft daarvoor ook niet in slechte conditie te zijn, in 2011 overkwam het Hickstead, een topspringpaard en olympisch kampioen. Stierf midden in een parcours in Verona. Staan zat filmpjes van op YouTube. Ziet er vreselijk naar uit, hoewel die bijzonder ‘rustig’ heen ging voor een dergelijke situatie.
De suikerziekte/insuline resistentie, ook dat komt nogal eens voor, hoewel het niet zo ernstig is als bij mensen en door dieet etc goed te managen is. In de meeste gevallen is zo’n paard prima in staat te werken.
En last but not least, de leeftijd van het paard. Ik lees overal dat het dier bejaard zou zijn. Ik weet eigenlijk zeker dat dit niet waar is. De bereden politie gebruikt vrijwel alleen KWPN paarden (Nederlandse warmbloedpaarden), en laat nou aan de beginletter van de naam af te leiden zijn in welk jaar een paard geboren is. Undercover heette het paard, een U’tje dus, geboren in 2001 en 16 jaar oud. Dat is niet oud. Paarden lopen nog in de topsport op die leeftijd, en een beetje gezond paard heeft dan nog een jaar of 10 te gaan.

Boerentrut | 27-11-17 | 16:42 | 2

Kijk.. met dit soort reaguursels komen we weer een stukje verder. Dank hiervoor.

druipsmurf | 27-11-17 | 18:15

Goed stuk, maar qua oorzaak en bewijs hoeft het voor mij allemaal niet zo helder te zijn, omdat er imo voor antifa gewoon een kommissarbefehl ingesteld zou moeten worden, maar ja dat zal er vlp wel niet doorkomen in de 2kamer, dus eerst maar eens harder knuppelen, misschien JdMol vragen het te documenteren

Hemmenaar7 | 28-11-17 | 08:39

Wat een fantastisch niveau weer.

Ja een politiepaard gaat overlijden aan wat lawaai, daar worden ze absoluut niet op getraind www.youtube.com/watch?v=0wsHn_R00tY , www.youtube.com/watch?v=YJv5gEgMKWg . En politiepaarden sterven natuurlijk nooit terwijl er een agent op hun rug zit www.youtube.com/watch?v=5-W1P1rJNUw .

Nee, het komt allemaal door dierenhatende antifa. Ook al is veganisme schering en inslag bij die lui omdat zelfs het drinken melk een misdaad is tegen het dier waar het van afkomstig is. En is 1 van hun bekende leuzen "get those animals off those horses" en is er hun grap van het enige dier dat een lul op zijn rug heeft (ja, een politiepaard).

Maargoed, denk vooral niet voor jezelf na en ga verder met je en.wikipedia.org/wiki/Two_Minutes_Hat... .

Enragé | 27-11-17 | 16:40 | 1

Juist, het komt allemaal door dierenhatende antifa, dat heb je nou eens goed gezien. Plusje voor jou!

peterdh | 27-11-17 | 18:16

Verplicht baarden afscheren, schoon spuiten met koud water en sturen naar een werkboefjeskampement.

lingo star | 27-11-17 | 16:26
-weggejorist-
Stratum | 27-11-17 | 16:26 | 2

Suikerspiegel.... alweer. Hebben ze soms een protocol wat zegt: " als de waarheid onder de pet moet blijven, gooi je het op de suikerspiegel" of zo ?

zeur | 27-11-17 | 16:24 | 1

Het word inderdaad wel heel vaak op suikerspiegel gegooid, beetje zoiets als de ADHD hype. Als het echt aan suikerspiegel ligt zoals ze zeggen in het geval dood paard en in geval voetganger-rammende-auto, dan zou je zeggen dat toch wel veel vaker gebeurd. Want hoeveel mensen hebben er wel geen suikerziekte?

peterdh | 27-11-17 | 18:18

Kamp AntiFl(eur)

merel veld | 27-11-17 | 16:21

Het is tijd voor een Anti-antifa-demonstratie. Elke keer als er ergens gedemonstreerd wordt waar die kut antifa lui op af komen zou er een tegen (tegen) geluid moeten zijn. Heb verder niets met pegida. Maar stel 30 pegida lui, daar komen dan 150 antifa dildo's op af dan zou er eigenlijk 1000 man anti antifa moeten komen.

deNettobetaler | 27-11-17 | 16:13 | 2

Eens.

Lupuslupus | 27-11-17 | 16:15

Hear hear

Muuke | 27-11-17 | 17:22
-weggejorist-
thekolere | 27-11-17 | 16:06 | 1

De anti facisten, zijn de echte facisten. Uitroeien, met wortel en tak !
Jaagt het falderappes over de kling, zend het schorremorie de mijnen in en laat het getijsem turf gaan steken !! Kortom, weg met de leden van den Eerste en Tweede kamer!! (Wilhelmina)

vmk | 27-11-17 | 16:05

Gewoon de tuinslang pakken en over dit tuig heen sproeien. kan zijn apparaatje denk ik ook niet tegen.

Rheia | 27-11-17 | 16:01

Ik ga voor die vent met die speakert.

knutsel_ | 27-11-17 | 16:00

Ik hoop dat die AFA kloothommels nog eens plat pratende opgeschoren types met scheermesjes in hun caps tegenkomen.

Rest In Privacy | 27-11-17 | 15:58

Er is wetgeving om dierenmishandeling aan te pakken. Doe dat dan ook!

Rheia | 27-11-17 | 15:57

Prachtig - Anne Fleur Dekker die wordt aangesproken op een spelfout en het dan op dyslexie gooit... Dit meisje kent echt geen enkele zelfkritiek.

Goldfinger | 27-11-17 | 15:57 | 1

Wanneer je ouders je Anne Fleur noemen, ben je bij voorbaat als kansloos.

Rammstein | 27-11-17 | 16:10

Het is nooit de schuld van Antifa en wanneer het wel de schuld is van Antifa is het toch niet de schuld van Antifa.
Antifa Antifa Antifa.

Mijlenver mijn strot uit.

Rammstein | 27-11-17 | 15:55

Antifa oftewel de Jesse Klaver stoottroepen, is wel zo'n beetje het laagste wat in de mensheid is opgestaan. Zij kennen maar 1 wereld en dat is een wereld die in brand staat. Antifa is een groep die de oorlog verklaard moet worden en dan hakken maar.

Memek | 27-11-17 | 15:51

Dit soort tuig vindt het volkomen geoorloofd om dieren te mishandelen om ‘het punt’ kracht bij te zetten. Een moordje is de volgende stap want je hebt immers het grote gelijk aan je zijde.
Levensgevaarlijke idioten die absoluut niet terugdeinzen voor grof geweld. Het zogenaamde Volkert van der Graaf-activisme. AIVD-voer.

Ad Fundum | 27-11-17 | 15:50

Dit paardje krijgt nog een staartje.

Lewis Lewinsky | 27-11-17 | 15:45

Wat een hemeltergende takkeherrie zeg! Moet van die paar seconden al bijkomen. Ik kan me prima voorstellen dat een paard, ondanks goede training, hier van op hol slaat.

Koraalverhaal | 27-11-17 | 15:45

Misschien een rare gedachte hoor, maar waarom trekt niemand dat ding van zijn nek ? Of je nou voor of tegen demonstreert, wel of geen paarden haat, verslag staat te doen of gewoon toekijkt. Waarom doet hélemaal niemand er iets aan?
Als ik daar op nummertje 122 zou wonen, was dit binnen 10 seconden geregeld. Opgerot met die teringherrie, mafkees !

RugOp81 | 27-11-17 | 15:44 | 1

Omdat er tientallen agenten om heen stonden. Ik heb er aan gedacht maar dan zou ik waarschijnlijk gearresteerd zijn.

Guuske | 28-11-17 | 01:37

Die linkse sympathisant (..) met dat kastje om zijn nek moet zo snel mogelijk opgepakt worden zodat hij uitleg kan geven. Als de uitleg onvoldoende blijkt mag die pannekoek voor een x-aantal uur in een hokje van 2 bij 1 gratis genieten van de hoge fluittonen uit het kastje om zijn nek.

Voorjaarsmoe | 27-11-17 | 15:43 | 2

Ja, en dan zonder oordopjes dit keer voor die enorme LDB.

mamalookabooboothere | 27-11-17 | 15:49

Maak daar maar een x-aantal dagen van.

Slipsnifter | 27-11-17 | 19:20

Toch raar dat paarden nog wel ter werk gesteld mogen worden. Had pas een kleine verhuizing en dacht de hondenkar nieuw leven in te blazen. Mocht niet van meneer agent.Tis discriminazi riep ik nog, maar het mocht niet baten.Meten met twee maten noemden we dat vroegeur.

MocheGurandero | 27-11-17 | 15:41

Zonder het geluid in het twitterfilmpje aan te willen zetten, zonde van mijn luidsprekertjes, meen ik toch te weten dat het hier gaat om atonale ongeaarde elektronische avant garde performance art. Dat is inderdaad een beetje een acquired taste, excuse my French, maar dat geldt ook voor paardenvlees.

Als je bestaansrecht lijkt te bestaan uit het uitlokken van tegendemonstraties, vice versa, is het maar goed dat het grondwettelijk geborgde demonstratierecht geen internetdingetje is. Dan had gans de politiek al te hoop gelopen in hun ijver al die volksopruiing de vergetelheid in te democratiseren.

Hetkanverkeren | 27-11-17 | 15:40

Dat wapen gaat nog vaker gebruikt worden. en.wikipedia.org/wiki/Sonic_weapon

am*dam | 27-11-17 | 15:39

Ik snap even iets niet.... als er bij mij in de straat - demonstratie aan de gang of niet- iemand staat die zo'n klerenherrie (en zeer waarschijnlijk ook nog: ultrasoongeluid) produceert ... dan ga ik toch naar hem toe en vraag hem vriendelijk en beleefd om dat ding binnen nu en vijf tellen uit te zetten? Of is IEDEREEN in Nijmegen zo'n antifa-adept dat er mensen wonen die dit pikken?

bisbisbis | 27-11-17 | 15:36 | 2

Antifa heeft niet de reputatie dat er redelijk met ze te praten valt. Wel andere reputaties. En niet iedereen is gewend om met de vuist te redetwisten. Ik begrijp wel dat je hij dit soort tuig binnen blijft

Winter_is_coming | 27-11-17 | 16:05

Ik stond er bij en ik kan je verzekeren dat er veel anti-antifa mensen op de been waren. Wij hebben echter allemaal een baan en als er tientalle agenten aanwezig zijn is dat niet het moment om iemand vol op zijn bek te slaan of een box te vernielen.

Guuske | 28-11-17 | 01:38

Opvallend dat hierover geen enkel bericht staat op Joop. Dat kan alleen maar betekenen dat dit 'incident' voor hen onwelgevallig nieuws is. Dus AFA is betrokken en de onaangemelde AFA tegendemonstratie is vergelijkbaar met de door links sterk afgekeurde pro-pieten blokkade in Friesland. Zoiets induceert sterke hypocritische verwarring in den linksen breinhelft. Vandaar gisteren en vandaag opnieuw alleen maar tig artikelen over Zwarte Piet....

GnoepGiechel | 27-11-17 | 15:35

Let op de grote verontwaardiging die komen gaat over het blokkeren en frustreren van het demonstratierecht van Pegida door AFA.
oh wacht...

Gerf | 27-11-17 | 15:34

Paard had een andere mening dan goed geacht wordt door extreem (geweldadig) links en moest dus dood.

Ikdus | 27-11-17 | 15:33

Die politiepaarden, waarom trainen ze die niet zoals vroeger, voor in de oorlog. Bijten, beuken en schoppen, zoals in de feodale tijd. Eens zien of paardjepesten dan nog steeds doorgaat.
#TeamTotilas.

Graaisnaaiert | 27-11-17 | 15:32

Arme paarden! En arme mensen! Wat een vreselijk geluid produceert die man met whatever hij om zijn nek heeft. Ik werd geestelijk helemaal gestoord tussen mijn oren toen ik het geluid hoorde op de video. Kan er de volgende keer een waarschuwing bij dat het om een werkelijk afgrijselijk geluid gaat? Ik moet er echt van bijkomen. Zo niet normaal!

mamalookabooboothere | 27-11-17 | 15:32

Maf dat hier een demonstratie verhindering wel is toegestaan. Wat moet het toch heerlijk leven zijn om altijd het grote gelijk van de waan van de dag achter je te hebben staan.

Mark van Leeuwen | 27-11-17 | 15:29

Wannabe journalist en beroepsdemonstrant Kevin P Roberson zal er vast niks mee te maken hebben, maar dan heeft ie wel wat uit te leggen wat zijn "tweelingbroer" daar doet!

Boze Wolfje | 27-11-17 | 15:29

Kan iemand "schrijfster" AFD uit haar lijden verlossen? Sjeesus, wat is dat mokkel dom.

Voorjaarsmoe | 27-11-17 | 15:26

Laten we nu gewoon man en paard noemen..

BozePaarseMan | 27-11-17 | 15:25

Ze waren donker gekleed, voelden zich superieur boven de ander, hebben altijd gelijk, andersdenkenden mogen niets zeggen, geweld is altijd toegestaan, andere meningen zijn verboden...... je zou zeggen dat je het over de fascisten van eind jaren 30 hebt, maar, helaas.

Ko Ranzig | 27-11-17 | 15:24 | 1

Je bedoelt die gasyen met die zwarte laarzen en kramp in de schouderspier?

Winter_is_coming | 27-11-17 | 16:02

Die AFAs hebben ondertussen toch wel allemaal een strafblad?

lanexx | 27-11-17 | 15:22

Ik vermoed nog steeds dat het paard gewoon is uitgegleden omdat dat pad totaal niet geschikt is voor een paard. Zelfs niet voor een politiepaard. Dus een verkeerde beslissing van de ruiter.

Traag | 27-11-17 | 15:21 | 4

Ah, wat fijn dat je dit vanachter je computer zo briljant weet te analyseren! Stort je je ook even op de MH-17 kwestie, en dat verdwenen verkeersvliegtuig MH370?

Goldfinger | 27-11-17 | 15:55

@ Goldfinger
Ik ken dat terrein. Ik ken dat pad. Mensen lopen om om dat pad niet te nemen. Want te stijl en te glad. Nog nooit een paard gezien op dat pad.

Traag | 27-11-17 | 16:12

@ Goldfinger
Bovendien lopen paarden op metalen hoeven. Dat geeft geen enkele grip.

Traag | 27-11-17 | 16:20
▼ 1 antwoord verborgen

Mocht me iemand vragen of het me interesseert als kutkop wat overkomt, dan bij dezen het antwoord.....helemaal niet....next!

PijlVader | 27-11-17 | 15:19

Ach laten we hoepn dat de dood avn dit paard de linkse tegenstanders meer schaad dan de rechtse

Umberto die trotzoni | 27-11-17 | 15:18

Politiepaard overleden tijdens pegida demonstratie is de kop in de telebelg. Klopt natuurlijk, maar wekt wel de verkeerde indruk. Ook in het artikel niks over Antifa. Treurige journalistiek. Lees ook al weken niks over Saudi Arabië. Als in een onbelangrijk land als Zimbabwe een machtswissel plaatsvindt is het groot nieuws. Maar over Saudie Arabië hoor je weinig, behalve dan dat vrouwen nu auto mogen rijden (goeie PR MBS)

Wilders Spamaccount | 27-11-17 | 15:17 | 3

De Telegraaf wordt inderdaad ook met de dag politiek correcter, het maakt niet zoveel meer uit of je nou op de AD, NRC, of Telegraafsite kijkt. Alles is links gemurmel en Trump-bashing.

Slipsnifter | 27-11-17 | 15:20

Gevangengenomen zakenmensen in Saoedi-Arabie klagen bij Amnesty International over mensonterdende omstandigheden in
de gevangenis.
http://www.arabianbusiness.com/video/384340-video-inside-saudi-arabias-gilded-prison-at-riyadh-ritz-carlton

At your service!

Mike2054 | 27-11-17 | 15:25

:) ja, nieuws over S-Arabie kan ik ook vinden als ik wil maar niet in de gangbare Nederlandse kranten of gewoon het journaal.

Wilders Spamaccount | 27-11-17 | 16:35

Dat extreemlinkse misbaksel zendt harde hoge tonen uit in de buurt van dat paard, die agent zegt "Jij maakt mijn paard gek he?", maar het speeltje van het misbaksel afpakken is natuurlijk niet bij de agentjes opgekomen......

Slipsnifter | 27-11-17 | 15:16 | 3

Het speeltje afpakken en daarna een flinke dreun op zn ongewassen rotbek. Dan was dit paard nog in leven geweest. Wat een kolerelijer.

Lupuslupus | 27-11-17 | 15:28

Je hebt gelijk met je constatering. Maar de gek in kwestie had een duidelijk en misdadig doel voor ogen met zijn apparaat: desoriëntatie. Dat moet achteraf en over de dood van een levend wezen (jaja, kromme zin) alsnog zwaar worden bestraft. Het is immers een vorm van dierenmishandeling (marteling).

spinselsinjehoofd | 27-11-17 | 15:32

@spinselsinjehoofd | 27-11-17 | 15:32
En daarom hadden ze het af moeten pakken.
Maar helaas, de nederlandse politie is slechts een politiek instrument, alsmede een verlengstuk van de belastingdienst...... en verder stelt het weinig voor.

Slipsnifter | 27-11-17 | 19:17

Er is onzekerheid of die vent met dat takkeherriekastje van Pegida of Antifa was. Maakt niet uit. Wie zulke herrie in de buurt van een dier maakt is geen normaal beschaafd mens. Iemand met een klein beetje gevoel in zijn donder doet zoiets niet. Automatisch, zonder erbij na te denken, gewoon niet.
Het schijnt dat je bij demonstraties geluid mag maken, dus strafbaar is hij niet, helaas.

Poesmobiel | 27-11-17 | 15:16 | 2

Geweld komt vaak van de linkse kant,
zij denken de waarheid in pacht te hebben,
dus álles gerechtvaardigd, dus niet lullen
dit is een laffe actie dus links afntifa gerelateerd.

Plorkface | 27-11-17 | 15:21

Volgens mij is het Kebvin P. Roberson, antifa

pendajo | 27-11-17 | 16:26

Hoezo kan een wildvreemde steeds die paarden benaderen? En dan is er niemand die dat opvalt en een bodycheck gaat doen? Of een neklem.

ZureJoop | 27-11-17 | 15:15

Een echte linkse rukker. . . Letterlijk en figuurlijk een stoorzender.

shimanski | 27-11-17 | 15:15
-weggejorist-
Suske doet Wiske | 27-11-17 | 15:15 | 1

Vind het bizar dat de terrorist met het kastje niet gearresteerd is. Alleen al vanwege geluidsoverlast en opruiend gedrag. Daarnaast ook wegens dierenmishandeling. Dit apparaat is niet echt goed voor oren van paarden... is de politie bang om deze terroristen te arresteren? Hoop op een vervolging van deze dierenmishandelaars. Iemand een landelijke petitie starten om deze dierenmishandelaars voor het gerecht te krijgen. Het kan toch niet zo zijn dat deze man ongestoord verder kan gaan met zijn mishandelingen.

MINDER | 27-11-17 | 15:15 | 4

DouweDabbert | 27-11-17 | 15:16
Klopt. Paarden zijn zowel geestelijk als lichamelijk heel sterk én heel gevoelig. Ze zijn vaak getraind om de ergste knallen te kunnen verdragen en kunnen dan toch schrikken van een geluid wat nieuw voor ze is.

Poesmobiel | 27-11-17 | 15:19

Vrouwen moeten niet meer met een man trouwen, want risico om in elkaar gebeukt te worden. Eigenlijk moeten er ook geen mensen meer bij de politie ingezet worden ivm risico op letsel, keukentrapjes zouden verboden moeten worden, net als bier, knijpers en zeep... want allen gevaarlijke producten!

Douwe, jouw argumentatie slaat als een lul op een olifant...

Sarcastisch varken | 27-11-17 | 15:27

Als hij antifa is, komt hij hier, in dit verrotte land, waarschijnlijk overal mee weg, helaas.

Muuke | 27-11-17 | 17:31
▼ 1 antwoord verborgen

Paarden hebben een veel beter gehoor dan mensen en zal veel stress hebben gehad van geluiden die wij niet kunnen horen uit dat kastje wat die antifa-lul om zijn nek had hangen. Van mij mogen ze die dierenbeul vinden en ophangen aan dat koord. Dierenbeulen en kinderfeest-verstoorders daar heeft varken geen medelijden mee...

Sarcastisch varken | 27-11-17 | 15:14
-weggejorist en opgerot-
DouweDabbert | 27-11-17 | 15:13 | 3

Horsefighter..?

Acar_ketimun | 27-11-17 | 15:12

Alle cultuur komt uit Amerika, zeker de linkse cultuur.
Wat meneer hanteert is een "noisemaker", wat de fascisten van Antifa in Amerika ook massaal gebruiken als argument in het debat om extreem linkse meningen naar voren te brengen - en andere meningen preventief een "piep" van censuur te geven.
Blijkbaar communiceert het kastje ook met paarden, zo van "hallo paard, ik ben een linkse lul, hoe hang jij?"

Jan Passant mk2 | 27-11-17 | 15:09 | 2

Hebben die beesten geen oor-bescherming in/op?
Zelfs op mijn headset zit noise-cancelling. Moet voor zo'n beest toch ook te maken zijn?

Teleo | 27-11-17 | 15:14

Ik heb die beesten niet in hun oor gekeken, evengoed lijken die best wel wat te groot voor de XXXL maat noise-cancelling-oordop. Nu de politie eindelijk ook tegen extreem-links mag optreden wel een idee zo'n maatje aan te maken.

Jan Passant mk2 | 27-11-17 | 15:19

Daar zijn die beesten op getraind. Ze lopen wekelijks tussen grote mensenmassa's met fakkels en vuurwerk. Ga maar eens een keer kijken naar de oefening op het strand in aanloop naar Prinsjesdag waar die beesten allemaal op zijn voorbereid. Een paard krijgt geen hartaanval van een toeter.

Ardbeg | 27-11-17 | 15:05

Zelfs oude paarden moeten langer doorwerken!

vluchtelingallergie | 27-11-17 | 15:04

En niemand kwam op het idee deze bebaarde mongool dat herrieapparaat in z'n reedt te schuiven?

glaaf | 27-11-17 | 15:03 | 3

Jij zit als de weerlicht achter de tralies, het geteisem van de straat hebben heel links Nederland inclusief de rechters aan hun kant!

lanexx | 27-11-17 | 15:10

lanexx | 27-11-17 | 15:10

Het is allemaal een complot!!1 Heb jij stemrecht?

DouweDabbert | 27-11-17 | 15:14

Twee tellen naar het filmpje gekeken met het geluid aan en ik had al hem al neergerost met een honkbal knuppel. Wat een idioot en sla er dan gewoon eens op..

voldemort | 27-11-17 | 15:16

Ik snap niet dat kranten dat klakkeloos overnemen als de pliessie binnen twee tellen hartfalen diagnosticeert zonder autopsie.
Overduidelijke leugen.

Lewis Lewinsky | 27-11-17 | 15:03 | 4

Ik snap niet dat GeenStijl in het allereerste bericht de schuld bij extreemlinks neerlegde, terwijl er nog geen onderzoek gedaan was naar de doodsoorzaak. Overduidelijke leugen. Maar daar hoor ik hier niemand over.

DouweDabbert | 27-11-17 | 15:15

Het is toch ook de schuld van extreem links?
Die smeerlappen komen overal mee weg.

voldemort | 27-11-17 | 15:28

@DouweDabbert | 27-11-17 | 15:15
Dus je bent het met me eens dat de pliessie liegt.

Lewis Lewinsky | 27-11-17 | 15:30
▼ 1 antwoord verborgen

"Dieren zijn geen wapens" en om dat punt door te drukken maken we ze dood.

spamtarget | 27-11-17 | 15:03

De Npo probeerde het toch te sturen in de richting van dat het kwam door de Pegida demonstratie. Walgelijke zender.

lex8310 | 27-11-17 | 15:02 | 1

Zowel NPO als Antifa behoren tot extreem links, dus dat is wel duidelijk.

Jan Passant mk2 | 27-11-17 | 15:13

Volgens het altijd betrouwbare Infowars zou er een antifa gearresteerd zijn wegens paardenmoord en -doodslag.

Guido | 27-11-17 | 15:02

Met geweld demonstreren tegen fasciscme, want fascisme wil immers onwelgevallige ideeen onderdrukken.. je moet het maar kunnen zonder in de spiegel te kijken en heel, heel droevig te worden.

Sjors W. | 27-11-17 | 14:59 | 1

Precies wat dit was! Met geweld protesteren tegen fascisme... sterpf antifa sterpf!

Sarcastisch varken | 27-11-17 | 15:18

Lees ik het nu goed in de twitterberichten bij AFD dat een GL-wethouder van Maastricht, Gert-Jan Krabbendijk, de dood van een politiepaard maar ondergeschikt nieuws vindt: "Ben weer bei. Twitter weist je tegenswoordigs op tweets die je eventueel gemist zou kunnen hebben. Politiepaard naar de eeuwige jachtvelden dus. Je zou van minder wakker kunnen liggen." en "Het is zie-lug!". Kortom, als het een politiedier betreft, zal het deze GL'er aan z'n vleespet roesten.

FrankVeer | 27-11-17 | 14:54 | 5

Ik vind het erg als een hond iets overkomt. Paarden zijn vee.

#iederzijnspecie

Teleo | 27-11-17 | 15:16

Paarden zijn geen vee, nooit geweest ook. Ze zijn 100den jaren een belangrijk en trouw vervoer middel geweest.

MarcoC1991 | 27-11-17 | 15:30

Teleo: heb jij wel eens in de ogen van een dier gekeken? Een hond, een paard, een varken? Laat staan een dier in paniek of angst? Zo niet, dan wil het je aanraden. Gewoon om eens echte emoties te ervaren.

spinselsinjehoofd | 27-11-17 | 15:37
▼ 2 antwoorden verborgen

Waar is dit? Graafsedwarsstraat?

Jos Tiebent | 27-11-17 | 14:54 | 2

Nee dit is de weg onder het CS door. Ik dacht eerst de achterkant van het valkhof museum. Maar dit is voor het oude belastigkantoor waar nu die asieleisers zitten...

Sarcastisch varken | 27-11-17 | 15:08

Dit was aan het begin van de Parkweg. Loopt van het Joris Ivensplein langs het Kronenburgerpark omhoog richting Plein 44

Guuske | 28-11-17 | 01:42

Het wachten is op een groep BN'ers die via een levensgrote advertentie oproepen tot een bestand.

Schoorsteenveger | 27-11-17 | 14:53

Gewoon het zoveelste teken dat heel de linkse aksie brigade de media heeft geïnfiltreerd. De stilte is weer eens oorverdovend en over de poging een demonstratie te verijdelen wordt geen woord gesproken. Sterker nog, op het RTL nieuws werd Pegida volgensmij als “extreem-rechtse” groepering aangeduid; het zou de hoernalisten sieren om antifa ook zo te duiden; extreem linkse communistische en anarchistische wannabes. De tyfus voor ze.
.
Ongetwijfeld wisselen de black bloc klootzakkes hun tactieken uit en is dit gewoon moord op politie paard, nogal simpel en ook als zulks vervolgen. Ik hoop dat justitie dit ook inziet en het niet verder laten escaleren. In Amerika zien we het constant ge-LARP van al deze debielen en waar het tot leidt; voor je het weet loopt er een cohort aan wappies met schilden, stokken, fietssloten en ander spul op elkaar in te rammen.

HaatAth3ist | 27-11-17 | 14:51 | 2

dit heet de-escalerend mediacode.. alles om de boel niet te laten exploderen. Dat doe je door heel bewust te kiezen voor dit soort mededelingen. Suikerspiegel en hartfalen, en dan zet je dus zo'n paard in bij dit soort veiligheidsakties waarvan eenieder weet dat als Links ook aanschuift met en zonder toestemming het gepaard gaat met veel agressie en geweld!

fikkieblijf! | 27-11-17 | 15:04

Ik heb de indruk dat Pegida in ieder geval gedeeltelijk is overgenomen door neonazi's maar wat betreft antifa heb je zeker gelijk. (Al zou ik 'wannabees' of "wannabe's" schrijven.

Guido | 27-11-17 | 15:05

Ik hoop oprecht dat het paard het fijn heeft in de paardenhemel. Helaas ben ik genoodzaakt op deze godverdomse bol vol achterlijken rond te dolen. Nee niet jullie geenstijlers, dit is zo ongeveer het enige café waar ik me nog thuis voel.

spinselsinjehoofd | 27-11-17 | 14:51 | 1

Je kunt jezelf beter heldereanalyseinjehoofd noemen

Wachtmeester R | 27-11-17 | 14:54

Kort samengevat, het doel van #laatzenietlopen is deels bereikt, 1 paard zal nooit meer lopen.....

JI-HAAT | 27-11-17 | 14:49

Een (oud) paard met suikerziekte en een zwak hart inzetten bij een AFA-demonstratie? Is de politie helemaal krankzinnig geworden? En dat laatste inclusief de berijdster. Wat voor hufter ben je dan om op dat paard te gaan zitten! Je had moeten weigeren om je paard - dat allang met soortgenoten in de wei had behoren te lopen - in te zetten. Trut!

Lupuslupus | 27-11-17 | 14:49 | 3

man, doe niet zo hysterisch, als je zo doorgaat krijg je zelf ook een hartaanval.

geenspam | 27-11-17 | 14:52

Breath in, breath out. Goed voor je eigen suikerspiegel.
Overigens ben ik van mening dat een olifant effectiever is voor crowd control dan een paard.

Lafayette | 27-11-17 | 14:56

@Lafayette: Dat dacht Hannibal ook al.

spamtarget | 27-11-17 | 15:08

En de waarheid is nu ook ondergeploegd.... Filmpje van kerel met electro herrie speakers, twee tegenstrijdige berichten over wat er nu exact gebeurde. Overigens paarden gaan netzoals mensen spontaan dood aan hartfalen hersenbloedingen en nog meer nare dingen, dus het zou idd ook wel eens zomaar geweest kunnen zijn. En daarnaast worden paarden niet zomaar 32, zeker niet als ze intensief bereden worden. Als ze dan 25 zijn kunnen zijn ze stram en lopen ze heel gezapig.

Hellsmurfje | 27-11-17 | 14:48

Tot alles in staat. Terrorisme heeft dus toch niks met Islam te maken, ze zijn allemaal gewoon fel links.

Heisessie | 27-11-17 | 14:47

Als je meent dat er in Nederland overlegland geen andere manier is om je gelijk te krijgen als door rellen, agressie, vuurwerk gooien, stenen, brandbommen en whatever else, dan ben je extreem dóm. Maar echt dom. Op het zwakzinnige af. Vele malen dommer als dat paard, die zoals ik laatst al betoogde, beter opgeleid is, en een veel zinvollere bijdrage aan de samenleving geeft als dat rellende tuig wat mijns inziens op het niveau zit van straalbezopen rellende voetbalsupporters. Meer is het niet. Gewoon dom tuig. Rellen omdat je het intellect mist, omdat je geen steekhoudende redenen kunt geven voor je debiele gedrag. Dus dan maar schreeuwen als een Neanderthaler en vechten als een mens uit het stenen tijdperk. Echt werkelijk de pulp van de samenleving dat afa uitschot. Ik zou zeggen; zet iets op a la Pegida, trigger die lui, laat ze er massaal op afkomen en dan in 1 klap de hele klerezooi op de trein zetten naar Noord Korea. Daar is geen fascisme, een prachtige socialistische heilstaat en paarden zijn er alleen voor de rijken en worden dus nooit als wapen ingezet. Enjoy.

Dutchbeaurouge | 27-11-17 | 14:47

Die AFA-lui hebben ieder voor zich een witte onderbroek aan. Die beschermt hen tegen alle aantijgingen, maar ze ontspringen met zo'n kledingstuk ook de dans als er keihard bewijs is. De Witte Onderbroek levert immuniteit, precies zoals een Heilig Boek dat doet.

Schoorsteenveger | 27-11-17 | 14:46

Denk je dat je hart faalt? Hup, naar de pliessie en je hebt de diagnose. Artsen zijn overbodig.

Lewis Lewinsky | 27-11-17 | 14:45

Dit een geval van voorbedachte rade.

Rest In Privacy | 27-11-17 | 14:44 | 1

Geraden verdachte.

Teleo | 27-11-17 | 14:48

Op die Facebook page staat dat de paardendesorienteerdegeluidsspecialist ook aanwezig was in de geblokkeerd Frieslandbus. Met vergelijkfoto nog wel.
(Het moet niet gekker worden ZP Pegidapakjes ook bij Sylvana voor de deur, AFA ook in KOZP-bus! Tssss.)

Einde van de Domheid | 27-11-17 | 14:42 | 2
-weggejorist-
Einde van de Domheid | 27-11-17 | 14:49

he... anne fleur is weer onder haar steen uitgekropen

Rest In Privacy | 27-11-17 | 14:40

Agent Eenstreper hoeft maar naar een dood paard te kijken en weet de doodsoorzaak. Echte kerel. Autopsies zijn voor mietjes.

Lewis Lewinsky | 27-11-17 | 14:40 | 1

Als de eenstreper wist dat het paard hartproblemen had èn suikerziekte vind ik het niet zo vreemd dat die eenstreper dènkt de doodsoorzaak te weten. Maar als beide waar is: het paard had hartproblemen èn suikerziekte is het niet minder dan misdadig om zo'n paard bij rellen in te zetten en moeten de verantwoordelijken zwaar worden gestraft. Dat dier had dan allang met soortgenoten in de wei behoren te lopen.

Lupuslupus | 27-11-17 | 15:20

Bij de video op facebook waarbij naar de gast met dat kastje verwezen wordt staat dat het paard van de video het paard dat overleden is. De pica van de videk toont een wit paard. De foto van het paard dat viel toont een bruin paard. Heb de video niet bekeken, want op het werk, maar viel me gelijk op.

Overigens als dit bewusy gedaan is, dan de dader ook maar meteen tot frikadel verwerken. Wat een enorme sneuneus.

ViagraFalls | 27-11-17 | 14:39 | 1

Stond toch een wit en een bruin paard op? En beiden moesten in toom worden gehouden.

Winter_is_coming | 27-11-17 | 14:48

Antifa is vies, maar een politie-paard moet daar toch tegen kunnen. Hoogbejaard paardje ook die is veel te oud

Bokito ergo sum | 27-11-17 | 14:39 | 1

Politiepaarden en honden worden zwaar getraind. Maarrrr..... elk dier heeft zijn 'zwakke' plekken, zoals het gehoor dat je niet kunt afsluiten. Hard en irritant genoeg en geen training die daar tegenop kan. Zo te horen op die videoclip stond het geluid hard. Heel hard.
Ik heb ook eens een hiurman bijna door de brievenbus getrokken nadat hij weigerde een piepapparaatje om katten van de andere buurman te verjagen uit te zetten. Ik zou het niet kunnen horen. Mis - werd gillend gek.
Dit paard mogelijk ook.

Winter_is_coming | 27-11-17 | 14:47

Men hoeft deze meneer alleen maar op te zoeken en hem te laten verklaren wat hij met dat apparaat wilde. Als het antwoord ontwijkend en/of onzin is mag hij wat mij betreft Merrie spelen in een manege.

dysdiadochokinese | 27-11-17 | 14:39

Oorverdovend stil in deugland. Als je voor het recht om te demonstreren staat van Kick Out Zwarte Piet, waarom dan geen onbegrip voor het verstoren van een legale demonstraties van Pegida?

Duifmans | 27-11-17 | 14:39 | 4

Het gaat dus iig om een persoon die bij beiden dezelfde is...

Einde van de Domheid | 27-11-17 | 14:43

Omdat Pegida ehmmm : nazi's zijn, extreem rechts, nee; ultra rechts, nationalistisch zijn, vriendjes met Poetin zijn, nepnieuws verspreiden, verkiezingen beïnvloeden, Trump in het witte huis hebben gezet en ook nog eens de opwarming van de aarde op hun geweten hebben. Plus ze eten puppies voor hun ontbijt. Allemaal.

Dutchbeaurouge | 27-11-17 | 14:50

Nee, omdat de 'bezoekers' van Simons woning dezelfd pitekostuums droegen als tijdens hun eerdere ZPgedoetjes. Daarom en nergens anders om.

Einde van de Domheid | 27-11-17 | 15:25
▼ 1 antwoord verborgen

Die paarden worden regelmatig gecontroleerd. En bij ziekte niet ingezet.
Zo wel, dan is de berijdster zelf verantwoordelijk.
Maar wel raar dat de oorzaak al binnen een paar uur bekend is, normaal duurt zoiets langer als 2 jaar

Reden | 27-11-17 | 14:38 | 1

De politie liegt nooit. Echt niet. Heus niet.

Lewis Lewinsky | 27-11-17 | 14:43

Hoe waarschijnlijk is het dat een ziek en zwak paard door de politie wordt ingezet?

Hoe waarschijnlijk is het dat Antifa het beest doelbewust hebben gegrepen?

Maar hee, antifa is links, dus die deugen. Zoals het hoort, liegt de politie de boel wel bij elkaar om vooral het deugvolk geen strobreed in de weg te leggen.

James Lastig | 27-11-17 | 14:35

Wat een malloot met die radio. Die hadden ze heel hard neer moeten knuppelen.

obzzcure | 27-11-17 | 14:35

Kolere. Gejank om een frikandellenpaard! Kutbeesten schijten alleen maar het fietspad onder.

Teleo | 27-11-17 | 14:35 | 4

@ obzzcure | 27-11-17 | 14:37
Het is: "op jou", of "voor jouw deur", niet allebei een beetje.

TheseDays00 | 27-11-17 | 14:39

TheseDays00 | 27-11-17 | 14:39
Kies jij maar, jou feestje vandaag.

obzzcure | 27-11-17 | 14:40

Nee, voor mijn deur ligt nu schapenstront omdat e.o.a. gemeentemuts heeft bedacht dat dat zo leuk is. Schapen door het dorp!!!
Fucking schapen in Noordwijk a/z. Maar goed, daar rekenen de moslims wel mee af.

Teleo | 27-11-17 | 14:43
▼ 1 antwoord verborgen

Overigens, Pegida, nog bedankt! Dankzij julie zwartepietenintimidatie is bij1 weer op de Nieuwe Maan (een programma waar niemand naar keek maar desondanks opnieuw is opgezet) uitgebreid in beeld en aan het woord geweest. ('Ik zie dat je moeite hebt om niet te reageren, wat wilde je zeggen'?)

Einde van de Domheid | 27-11-17 | 14:34

#TeamPaard
Fuck de ninja's

RickTheDick | 27-11-17 | 14:33

Goed dat dit naar buiten komt.
Ik vond het al een razendsnelle conclusie, dat hartfalen.
Suikerziekte is bij paarden meestal het gevolg van overgewicht, iets waar politiepaarden meestal niet zo'n last van hebben,
Dit gemene AFA radiomannetje moet vervolgd worden. En gestraft.

Ben-Bataaf | 27-11-17 | 14:33

Volkomen eens met LZNL. Paarden zijn geen wapens. Daarom volgende keer gewoon een paar ME-busjes met 80 km/h door dat AFA-tuig raggen.
Daarna een peletonnetje of 2 ME eroverheen.
Wat daarna nog kan lopen krijgt een goed "gesprek" met de winkeliers van door AFA tuig geplunderde winkels en de eigenaren van door AFA aangestoken auto's.

TheEgg | 27-11-17 | 14:32 | 1

Of YPR (als ze die nog hebben) met dozer van de KMAR gewoon al het tuig voor zich uitschuiven.

Umberto die trotzoni | 27-11-17 | 15:13

Dus die foto's van oefeningen op het strand bij Scheveningen met paarden rook, ratels, knallen en demonstranten horen ook bij het fake-news waar Buma zo voor waarschuwt? Die zijn gestage't?

Einde van de Domheid | 27-11-17 | 14:31 | 2

lol

Misschien was het een Russische knol?

Teleo | 27-11-17 | 14:45

Ze worden getrained tegen harde knallen en onverwachte gebeurtnissen.
Dit is een hele nieuwe variant van marteling / mishandeling / mindf*cken. Een beetje als een muskito om hangjongeren weg te houden.

Mastermattie | 27-11-17 | 15:56

Bewust gedaan, idioot. Dit gaat veel verder dan een rotje gooien (dat spoor je ook al niet). Kent uw echte vijand mensen! De tegenstander van jouw vijand is niet automatisch je vriend!

ikdenkwat | 27-11-17 | 14:31

Ik stond achter de politie-linie bij veel journalisten en heb btw ook een rookbom naar me toe gesmeten gekregen. Was zo'n paars rookbommetje wat opzich niet heel veel deed maar het gaat om het gebaar.

Guuske | 27-11-17 | 14:31
-weggejorist-
geenspam | 27-11-17 | 14:29 | 4
▼ 4 antwoorden verborgen

Ik heb deze man met zn raar speakertje ook zien lopen. Hij stond op het Joris Ivensplein bij de Pegida mensen terwijl alle andere AFA-lui op afstand werden gehouden. Vond het wel raar dat ze hem daar niet weg stuurden

Guuske | 27-11-17 | 14:29

Het zou mij niet verbazen. Die anitfa types zijn GGZ materiaal. Ze denken dat alles geoorloofd is omdat zij aan de "goede kant" staan. Eng volk.

osolemio | 27-11-17 | 14:28 | 3

Übergestoorden. Kerel met kastje om zijn nek zal vandaag vast erg trots over zijn verzetsdaad.

Langshetrandje | 27-11-17 | 14:34

Ik denk niet dat veteranen met PTSS als zijnde 'GGZ materiaal' het fijn vinden om over een kam met die fuckwads te worden geschoren.

Litsehimmel | 27-11-17 | 14:37

Langshetrandje. Ik vermoed dat je gelijk hebt. Maar gezien veel mensen geweld tegen dieren erger vinden dan tegen mensen plus het gegeven dat de berijdster ook heel erg boos is moet die knaap doodsbang zijn voor hordes boze dietenliefhebbers en de politie (op straat, niet de top)

Winter_is_coming | 27-11-17 | 14:38

Het is zo vreemd. De politie heeft zich helemaal teruggetrokken achter een muur van digitale systemen. Kentekenregistratie, camerabewaking, data mining, mobiele snelheidscontroles, social media aanwezigheid, noem maar op. En op straat stelt het allemaal geen flikker meer voor. Iedere onverlaat kan doen wat 'ie wil, vaak onder het oog van de politie ook nog. De politie is een stelletje NERDS geworden.

Brits Folkestein | 27-11-17 | 14:28 | 1

Zou jij voor 1600,- tussen tuig gaan lopen met messen en vuurwapens? En wanneer je wat doet op je kloten krijgen van de baas.

De wouten hebben gelijk. Fuck de Kubu.

Teleo | 27-11-17 | 14:39

Je ziet in dit hele korte filmpje al hoe de paarden erop reageren waarom niks gedaan? Want om de hoek na dit geintje voerde ze eindelijk wel een goede charge uit.

schalwijk023 | 27-11-17 | 14:28

Dat er niet een agent is die dat ding van die klootzak kapot slaat?!

Halal gehaktbal | 27-11-17 | 14:27 | 1

En mag best een paar keer te hoog slaan voordat het apparaat stuk is.

Winter_is_coming | 27-11-17 | 14:35

Ontwikkel dan ook eens at-at walker voor de pliesie.

miko | 27-11-17 | 14:27

Dat moet verschrikkelijk zijn voor de berijdster van dit paard. Zij weet heel erg goed hoe haar paard vermoord is en hoe haar superieuren zich in bochten proberen te wringen om Antifa uit het kwade daglicht te houden. De policor doctrine gebiedt immers dat links tuig nooit zo erg kan zijn als rechts tuig.

Lafayette | 27-11-17 | 14:26 | 1

En als ze dr muil daarover dichthoud hoort ze er zelf bij.
Wiens brood men eet diens taal men spreekt, niet?!

Tuborg øl | 27-11-17 | 17:01

Misschien werd de geur hem teveel. Arm beest.
Ik ga nu weer verder met het turven van nieuwsstukjes met de titel 'paard dood bij uit de hand gelopen Pegida demonstratie'.

Harry Turtle | 27-11-17 | 14:24 | 1

Dat was ook wat ik dacht. Linksch tuig wast zich net zo vaak als ze werken. De lucht!

funkyd | 27-11-17 | 22:15

Ik heb zowel met extreem rechts als links helemaal niks. Allemaal mafkoekoes in een waanwereld.

Menage00 | 27-11-17 | 14:24 | 1

Dan ook niet de vruchten plukken van de inzet die anderen geleverd hebben, middenman.

bodemloos | 27-11-17 | 19:06

Suikerspiegel is het excuus om zowel moslimgeweld (CS Amsterdam) als links geweld te ontkennen

reagierder | 27-11-17 | 14:23

Het irriteerde mij al als ze praten, aanwezig zijn, rellen maar om akoestische wapens tegen paardmans te gebruiken. Tja kansloos... alle middelen zijn toegestaan? Antifa is in de minderheid, pas maar op kakkindertjes.

rattenvanger XL | 27-11-17 | 14:23 | 2

Kakkindertjes?

Menage00 | 27-11-17 | 14:25

Luister eens als ze preaten.

rattenvanger XL | 27-11-17 | 14:39

“Animals are not weapons”

Ik poneer de volgende stelling: “(A)FA are animals”
Ergo: “some animals are weapons”

Rico Tampeloerus | 27-11-17 | 14:19 | 3

Vervang animals door monsters (in het geval van Antifa) en je verhaal klopt weer.

Baski | 27-11-17 | 14:21

Paarden zijn een historisch wapenplatform. Tegenwoordig hebben we dieselmotoren of jetmotoren om de munitie sneller bij de vijand te brengen.

Teleo | 27-11-17 | 14:38

Teleo | 27-11-17 | 14:38
Afvuren gaat nog sneller.

little C | 27-11-17 | 15:17
-weggejorist-
ChatBot | 27-11-17 | 14:18

De enige steekwoorden die je hoort te weten zijn Pegida-demonstratie + paard gedood. De rest is russisch nepnieuws. Moet haast wel.
Dus terecht niet bij andere media te zien of te horen.

Nuchternederland | 27-11-17 | 14:17 | 3

Nee, JIJ bent Russisch nepnieuws! Paarden zijn zeer gevoelig voor geluid (daarom hebben ze ook grote oren) dus dit kan ze zeker erg ontgriefd hebben.

Bozepanda | 27-11-17 | 16:07

@panda, onze nieuwe zweedse vice-premier heeft zelf gezegd dat de Russen achter het nieuws zitten, dus wie ben ik (en jij) om daar aan te twijfelen?

Nuchternederland | 27-11-17 | 16:26

Nuchternederland | 27-11-17 | 16:26
:-) jij kunt in het onderwijs gaan werken

kaasfondue | 27-11-17 | 17:33

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken