Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Noel Gallagher: "UK machteloos tov terrorisme door hippie-idealen over religie"

Zo. Deed broerlief laatst nog een rant over theedrinken. Ageert Noel ineens eventjes de tent uit over dat andere theedrinken. "Our government, seemingly, is fucking powerless to stop this shit. And I have children, and they're growing up in London and they take the tube, and I take the tube (...). And there's like bombers roaming free around the fucking city. And our government, and our government before them and the next fucking government after this one, will be powerless to stop it, because of some fucking hippie ideal about people's religious beliefs. FUCK THOSE CUNTS IS WHAT I SAY". Goed verhaal wel gewoon op zich natuurlijk. Man van 't volk!

Reaguursels

Inloggen

Volgens Rutte , C.U, Yasser Feras en PvdA moeten Wij er nog veel meer hier heen en binnen halen .

liegende lippen | 20-10-17 | 11:19

Don't look back in anger.

Mastodont Zombie | 20-10-17 | 07:32

Als wat er gebeurt in Amerika ons voorland over 50 jaar is.
Als wat er gebeurt in Engeland ons voorland over 10 jaar is.
Dan gaat er in Nederland gebeuren, waar het in andere landen van Europa ook al komt opborrelen: de kruik gaat zolang te water tot ie barst.
We hoeven niet te twijfelen aan wat de kruik doet, we hoeven alleen maar op te letten, wanneer het kennelijk tijd is.
Ik hoef geen helderziende te zijn.
U hoeft geen helderziende te zijn.
Europa gaat zich ontdoen van opgedrongen onzin van buiten af.
Mijn indicator is; kijk naar wat er gebeurt in het islamitisch terrorisme subsidiërende Saoedi Arabië.
Gaat het goed met de OPEC (?); nee.
Gaat het goed met de olieprijs (?); ja, (die blijft laag).
Gaat het goed met de financiën van Saoedi Arabië (?); nee.
Gaat het goed met de islamitisch terroristische aanslagen in Europa (?); ja en nee; de overvloedige geldstroom zal al geslonken zijn; de golf van islamitische terroristen zal dan ook uitfaseren, ookal zullen de klappen nog hevig zijn.
Gaat het goed met Europa (?); zodra de negatieve smaakmakers van het islamisme definitief verloren hebben (ISIS en ISIS-achtigen), wordt weer openlijk bespreekbaar, hoe negatief de islam is, en er maar geen gematigde islamieten blijken te ontstaan. En dan keert de publieke opinie (per definitie hoerachtig) zich tegen de islam; 'dat die islamieten niet moeten denken, de dienst te kunnen uitmaken, waar zij slechts te gast zijn'. En dat kritiek op de islam (en iedere godsdienst) door iedere Europese burger gewoon moet worden getolereerd; óók, als je zelf zo intolerant bent als wat. Dat wordt de nieuwe maatstaf: dat je pas Nederlander bent, dat je pas Europeaan bent, als je -terecht- intolerant bent tegenover élke vorm van intolerantie. Tegen élke vorm van intolerantie zijn is dan geen contradictie in terminus. Eerst Amerika; dan Engeland, dan Nederland. Eén. Twee. Drie.

Der Paulie | 20-10-17 | 02:57 | 1

Dat de kruik te water gaat tot hij barst zei men 15 jaar geleden al. Inmiddels staat het water Europa tot aan de lippen en drijft de kruik nog steeds.

Rest In Privacy | 20-10-17 | 11:12

De eerste zin betekent: "Onze regering is schijnbaar krachteloos aan het neuken om deze rotzooi te stoppen".
Geen sterk begin van een verhaal, vind ik. Wel krachttermen gebruiken, maar niks zeggen.
Gallagher heeft het over hippie-idealen, maar in de praktijk zal het toch echt wel neerkomen op wetten aangaande vrijheid van godsdienst. Je mag dat best hippie-idealen vinden, maar die wetten kun je veranderen. Via regering en parlement. Ook Gallagher heeft stemrecht, oh pardon, fukking stemrecht natuurlijk. Dom van me!!

JvanDeventer | 20-10-17 | 00:05 | 1

Die wetten zijn ook veel te aardig. Dus wat mij betreft heeft hij een punt.

Tapioca pudding | 20-10-17 | 07:53

Schreef die gast ook niet "Don't look back in anger"?

Bozewitteman01 | 19-10-17 | 23:41 | 1

Sorry, ik zocht 'm al :)

Mastodont Zombie | 20-10-17 | 07:33

Fuck 'em all indeed. Team Noel.

MickeyGouda | 19-10-17 | 23:19

Die islamwijven zijn het ergst. Komt door de angst die er van geboorte af is ingeramd. In hun tienerjaren gedragen ze zich als borderliners die na hun 18de nog alles stiekem moeten doen. Als er al verlichting optreed doordat deze slachtoffers eindelijk generatiebreed in opstand komen tegen hun despote vaders en broers, zal er onder die vrouwen veel slachtoffers vallen. Vergezocht? Ik geef het nog 20 jaar....

Eigen_Gereid | 19-10-17 | 22:12 | 1

Zonder te overdrijven kan ik melden dat incestueuze onderwerping door broers en vaders bijdraagt aan de kronkels in de hoofden van deze vrouwen. Menig arts constateert het ontbreken van de maagdelijkheid bij te jonge Marokkaanse dames.

Tapioca pudding | 20-10-17 | 07:58

Probably the best band in the world. En ja ik werd er onpasselijk van dat ze weer een nummer dat ik leuk vondt aan de verkeerde kant van het emotie spectrum gebruikten. Doe mij de komende decennia maar techno en geweervuur.

rattenvanger XL | 19-10-17 | 21:58

"Don't look back in anger" werd massaal gezongen door deugdelijken na Manchester. Ik ben benieuwd wat Noel Gallagher zijn mening daarover is.

Acidbrain | 19-10-17 | 21:33 | 1

Wat maakt dat uit?

suqmadic | 20-10-17 | 03:23

Wie hadden we nog niet gesproken die het met ons eens is? NOEL GALLAGHER! De man die z'n eigen broer de tent uitvocht en al een jaar of vijftien, twintig op zoek is naar z'n Oude Vorm. Morgen spreken we Mick Hucknall over de klimaatverandering en Captain en Tenille over de gevaren van de constitutionele monarchie in de 21ste eeuw.

Donkersloot | 19-10-17 | 21:09 | 1

Haha, captain And Tenille, die was ik ff vergeten, dank Donkersloot, velen zullen ze niet kennen maar ik woonde eind jaren '70 in de states, daar waren ze big!

Fontanarossa | 20-10-17 | 00:32

Als Noel dat wat hij tegen die intervjoewert zegt dus in dat stadion tegen het publiek had geroepen, hadden ze hem ter plekke van het podium gekegeld.

De Vrijlansier | 19-10-17 | 21:05

Noël, I'm gonna buy all your records !

Ron van Zon3948 | 19-10-17 | 21:05

De Hippies waren nu juist tegen religie en hun dogma's.
Dat politiek correcte cultuur relativerende gezeik begon pas in de jaren 80 en 90, toen de eerste schoonmaak-moslims vanuit de achterlijke bergen van Turkije en het Rif hierheen kwamen.
Toen hadden de babyboomers hun schaapjes al op het droge en was virtue signalling ineens veel interessanter dan emancipatoire strijd.

Rest In Privacy | 19-10-17 | 20:42 | 2

Eens! Het zijn die sjw, voortgekomen uit de kraakbeweging (later ook GL) en de toen nog 'jonge socialisten' die aan de fundamenten van onze democratie zijn gaan zagen.

Oblast68 | 19-10-17 | 22:02

Nou, mijn hippieoom is nog steeds overtuigd bagwanadept.
En zwerft nog atijd India rond, op zoek naar ‘de pot met goud’.
Wel met een levenslange uitkeering.
Als dat geen religie is?

Kanarie_Geil | 20-10-17 | 01:07

het is tegenwoordig verboden om publiekelijk ergens een waarde-oordeel over te geven. Met name over geloof, maar ook over cultuur. Wie dit wel doet, krijgt een cordon sanitair, en is een fascist.

"Nee dit is niet beter of slechter, wie ben jij om te oordelen? Het is alleen --anders--"

Natuurlijk heeft iedereen overal een waardeoordeel over. Alleen is het verboden dit te uiten. Eigenlijk een ondermijning van een absoluut essentieel stuk menselijkheid. En daarom een gevaarlijke ontwikkeling, die dan ook de existentie van Europa bedreigt.

Ir. Wilhelmus | 19-10-17 | 20:27

And when that girl started to sing in that silence, that was so powerful. Jajaja.
Zoals Ricky Gervais zei; "Oh look out. He has got a guitar".

Sans Comique | 19-10-17 | 20:15

Het is simpel:
- wet op de vrijheid van godsdienst wijzigen in die zin dat de islam niet langer wordt beschouwd als godsdienst. Want dat ís het namelijk niet.
- Vervolgens de islam verbieden.
- Waardoor dit land volstrekt onaantrekkelijk wordt voor moslims
- waardoor de meesten vertrekken - en dan vooral degenen die hun 'religie' belangrijk vinden.

In Duitsland werd na WO II de 'denazificatie' even grootschalig als succesvol aangepakt. Middels verboden op alles dat met de nazi-ideologie te maken had. Met als resultaat dat het het braafste & meest vreedzame land in Europa werd, en wel binnen een halve generatie.

Dus waarom geen de-islamisering toepassen? Middels verboden op alles dat met deze verderfelijke ideologie te maken heeft? Liefst op Europese schaal?

Een continent zonder islam & zonder moslims wordt vanzelf een stuk vreedzamer & stabieler.
Geen moslims = geen heethoofdige door haat & domheid gedreven terroristen.

Peter Emile | 19-10-17 | 19:36 | 1

In datzelfde vreedzame en brave Duitsland stemmen mensen op een communiste van het zuiver water, die de grenzen openzette en de halve wereld binnen liet.
Wat als de Duitsers, die onder de 40, in de komende jaren het niet "schaffen" en hun braafheid afleggen als overlevingsstrategie?

Arachne | 19-10-17 | 23:20

Ik zou nog niet gratis in Londen willen wonen, ten eerste is het daar nóg drukker dan in Amsterdam en Rotterdam bij elkaar, jezelf daar huisvesten kost een vermogen dat een doorsnee arbeider nooit kan betalen, het verkeer is een grote chaos en last but not least; je bent je leven niet zeker met die tubebombers
Er is maar één voordeel; de quarterpounder bij de Mac smaakt daar veel beter, dat dan weer wel.

dubbelicious | 19-10-17 | 19:35

Het is inderdaad een idee van de hippie generatie dat alle geloven gelijkwaardig zijn. Dat een bosjesman die in geesten en voorvaders geloofd en bomen aanbid een geloof heeft dat net zo veel respect verdient als het onze.
“Onze God is de beste” van de Nieuw Positivo’s nog eens op zet.

Osdorpertje | 19-10-17 | 19:32 | 4

@steelbreeze | 19-10-17 | 19:46
De hippies zette zich vooral af tegen onze eigen religie terwijl ze tegelijkertijd al het exotische omarmden. Weg uit de kerk gingen ze op zoek naar spiritualiteit bij de Bagwan.
En natuurlijk omdat ze er van uitgingen dat alles en iedereen gelijkwaardig was. Een bosjesman of een indiaan in het regenwoud waren net zo goed als iemand uit een westers iemand met eeuwen beschaving.

Osdorpertje | 19-10-17 | 20:07

Wat Osdorpertje zegt. De enige religie waar die hippies van destijds tegen ageerden was het Christendom (en toegegeven: met bepaalde aspecten daarvan hadden ze daarin groot gelijk), maar bleven volslagen blind voor allerlei andere variaties van 'geloven'. Inclusief Bagwan, boeddisme, gras vreten en aanverwante idiote 'alternatieve' 'natuurlijke' geneeswijzen (want ook dàt is natuurlijk gewoon 'geloof').
Vooral dat gedweep met de indianen was hilarisch. Zouden van die 'natuurmensen' zijn, de bekende 'nobele wilden'.
Wie ooit in Arizona een reservaat heeft bezocht (zoals ondertekende) weet wel beter. Zelden zo'n gore bende aangetroffen, met bewoners die alleen maar 24/7 dronken waren... ach ja, vergeten, da's natuurlijk ook weer mijn schuld!

EefjeWentelteefje | 19-10-17 | 20:42

@steelbreeze | 19-10-17 | 19:46
Angst voor Boze Mensen die uitzoeken waar je woont en voldoende resources hebben om je voortdurend hinderlijk te achtervolgen in bijvoorbeeld het openbaar vervoer, dat is de ongelooflijk simpele verklaring voor "the curious case of the socialist's slipping religious dogma", zo kenmerkend voor linksch.

Een laffe grondhouding en "peer-pressure" doen de rest.

kindapaas | 20-10-17 | 06:43
▼ 1 antwoord verborgen

Als je van je dochter houdt laat je haar sowieso niet in Londen opgroeien, multicultureel aanrandersparadijs dat het is.

Panos88 | 19-10-17 | 19:30

*Woodstock opzet en gaat lopen tieren en vloeken*

Rest In Privacy | 19-10-17 | 19:30 | 1

Toen werd er in ieder geval nog steengoeie muziek gemaakt, dat moet je die hippies zeker nageven.

* luistert en kijkt weer eens naar die toen beeldschone Grace Slick *

EefjeWentelteefje | 19-10-17 | 20:58

Sla deze man tot ridder!

ILF2 | 19-10-17 | 19:29

Dit is trouwens het Lollapalooza Festival in Chicago afgelopen augustus www.youtube.com/watch?v=TbNUXU_KcB8 (Zara Larsson). Beetje hetzelfde soort overwegend jonge publiek als het Ariana Grande-concert in Manchester, waar dus die bomaanslag was waarvan fragmenten getoond worden.
Moet je weten dat in een van de woontorens op de achtergrond de Las Vegas-schutter een appartement gehuurd had (maar hij kwam dus niet opdagen.. ).
En hoe verknipt is het jonge mensen in wat voor conflict dan ook te betrekken (als het gebeurt zijn de daders vaak ook jeugdig - overigens schijnt dat autopsie van de hersenen van die Las Vegas-schutter weinig antwoorden heeft opgeleverd geen tumor of bloedingen las ik ergens).

nickolaas | 19-10-17 | 19:27

De VS en UK hebben vanaf 2011 al die gestoorde Islamo-Fascisten gesteund in Syrië om 'dictator' Bashar Al Assad uit de weg te ruimen. Alles is dan zogenaamd geoorloofd. Net zoals de Amerikanen eind jaren 70 en begin jaren 80 haatbaarden steunden in Afghanistan tegen de Sovjets. Want óók geoorloofd. Ik heb zo'n pleurishekel aan die haatbaarden, maar de VS en bondgenoten hebben dit allemaal wel mede mogelijk gemaakt. Wanneer gaan we dit een keer benoemen met z'n allen?

PS Nederland steunde deze religieuze fascisten OOK in Syrië.

rachid82 | 19-10-17 | 19:22 | 1

Liberal peace heet dat. Alles wat niet mixt met een liberaal wereldbeeld moet aanpassen of opdonderen.

Abu Koop Dan | 20-10-17 | 06:37

Gallagher, fucking held.

Bruno Alaska | 19-10-17 | 19:19

Wat minder fuk en hij zou heel wat inteligenter overkomen. En oh ja.. jonge vaders die constant hun "als je aan mijn kinderen komt"reflex hebben.. min veel.

horsteknots | 19-10-17 | 19:19 | 2

Ja, eerst zegt hij dat je niet meer veilig met OV kunt, vervolgens zegt hij dat hij zijn kinderen nog steeds met OV laat gaan. Daar klopt iets niet. Maar ik had nooit een hoge pet op van deze Lennon-wannabe. (en van lennon ook niet trouwens. De Beatles, dat is Paul mcCartny, dat heeft hij bij de Wings wel bewezen. Fighting for peace door een weekend in bed te gaan liggen. Whoaauw, wat een statement)

Sans Comique | 19-10-17 | 20:26

@sanscomique: Paul McCartney: En in de 40 jaar na Wings. En: Beoordeel artiesten vooral op hun muzikale kwaliteiten, niet eens op hun teksten. Er is maar zelden een tekst of mening waar de medemens iets aan heeft. Die lui staan over het algemeen net als politici buiten de werkelijke maatschappij. Enkele uitzonderingen (Hiddema bij de politici) daargelaten.

SlimmeBelg | 20-10-17 | 06:37

Er wordt wel altijd vergeten dat het Westen het Midden-Oosten al tijden aan het terroriseren is met als doel onze normen en waarden opleggen, en olie. Hij heeft wel een punt dat de overheid machteloos is. Een miljard terugkrijgen om wat zwaardere bloembakken neer te kunnen zetten zal vast niet helpen, of al het data-verkeer monitoren van het volk in de hoop dat die lui zo achterlijk zijn om niet te weten dat ze afgetapt zullen worden. En het wordt gebracht alsof er op elke straathoek een mogelijke terrorist staat. We overschatten het gevaar van terroristme enorm (als je kijkt naar hoe vaak het voorkomt, en hoeveel doden er door vallen), en daar maakt de media dan weer gretig gebruik van. Afschuwelijk!

Luckystriker | 19-10-17 | 19:10 | 7

Ik hoef door niemand afgeslacht te worden, ook niet door een wapenaanbidder uit Las Vegas of koningshuishatende Karst.T. Er lopen helaas een aantal gestoorde gekken rond. En met een kwart van de wereldbevolking die Islamitisch is, en IS gretig zal zijn op het opeisen van het terreur, zal je het nooit kunnen voorkomen. Wat ik wil zeggen is, we kunnen wel onze vrijheden opgeven en miljarden in scheinoplossingen pompen, maar ik verwacht dat we er nauwelijks 'veiliger' van worden.

Luckystriker | 19-10-17 | 19:32

Wacht even. Het Westen terroriseert MO want ideologie en olie? Wie vermoordt burgers in het MO? Vrijwel altijd zijn dat moslims die andere moslims doden. Of moslims die niet-moslims doden. En als het opzettelijk gebeurt: altijd door moslims.

Dan de olie. Wie is daar beter van geworden? Wij hebben er niks aan. Je brandt de olie op en dan is het foetsie. Heb je niks meer aan. Terwijl die debielen daar in de zandbak gratis en voor niks duizenden miljarden gekregen hebben. En wat hebben ze ermee gedaan, behalve wie-heeft-de-grootste spelen met wolkenkrabbers en opspuiteilandjes?

Dat brengt ons bij ideologie. Wie legt de ander de ideologie op? De laatste 50 jaar is vrijwel heel de islamitische wereld overgestapt op de onmenselijke teringversie die ze in SA hebben. Waarom? Omdat ze met oliegeld overal invloed gekocht en moskeeen + scholen gebouwd hebben. Van maleisie tot de atlantische oceaan en van de afrikaanse jungle tot in de kaukasus. Oh nee, wacht, ook nog in het Westen zelf. Ondertussen leggen wij Irak en Afghanistan niks op. Zoek maar eens wat de grondwetten van die landen zeggen en hoe ze daar met vrouwen en kinderen omgaan. Verkrachten van kleine jongetjes in Uruzgan door warlords wordt toegestaan door het Westen, want je wil natuurlijk niet als imperialist gezien worden.

Doe eens normaal, joh, met die zelfhaat.

aight.. | 19-10-17 | 20:01

Luckystriker | 19-10-17 | 19:32
zoek voor de grap eens op hoeveel moslims er de afgelopen 30 jaar omgekomen zijn door de islam, alleen al in aanslagen. het verschil met karst tates is dat dat inderdaad één verwarde mafkees was. daartegenover staan miljoenen moslims die zichzelf en/of anderen opblazen, hoofden afhakken enzoverder enzoverder.

er zijn evenveel mensen die in beschaafde landen leven wereldwijd als dat er moslims zijn, waarom is dit alleen een probleem op deze schaal sinds de islam aan terroristische methodologie gekoppeld werd?

aight.. | 19-10-17 | 20:05
▼ 4 antwoorden verborgen

Nah, deze man komt dus ook niet meer aan de bak.

GroetenVanUrk | 19-10-17 | 19:07

Verstand komt met de jaren

Risingson | 19-10-17 | 19:04

Nou ik moest hem opzoeken, nooit van gehoord , blijkt uit Oasis te komen en dat is f*cking toonloze bagger, kom ik net achter, moest ik ook opzoeken. Maar hij heeft wel gelijk.

Zwizalletju | 19-10-17 | 19:02 | 6

@Graaf van Egmont
"Oasis were the biggest band of the Britpop era [..]" en.wikipedia.org/wiki/1990s_in_music Maar sowieso was dat geen slechte tijd qua muziek om je middelbare schooltijd te doorlopen.. plenty goede muziek uitgekomen rond die tijd (eind jaren '80 tot halverwege de jaren '90).

nickolaas | 19-10-17 | 19:40

@Zwizalletju | 19-10-17 | 19:29
Als je van acoustische gitaar houdt, is dit ook een hele mooie opname (2 meter sessies, omstreeks 1992 "Jan Akkerman & B.B. Queen - (I Wanna Be) Next To You" www.youtube.com/watch?v=J-gPNbol0zQ ;)

nickolaas | 19-10-17 | 19:50
▼ 3 antwoorden verborgen

Stupide wetten die rücksichtslos religies beschermen moeten aangepast worden.
En wel zo dat alleen religies die geen andere religies naar het leven staan erdoor beschermd worden. Religies, zoals de islam, MOETEN in Europa verboden worden omdat ze incompatibel zijn met Europa en altijd tot een oorlog zullen leiden.
-
Wat is daar nu zo moeilijk aan?

moitambien | 19-10-17 | 18:59 | 2

Het moeilijke daaraan is, dat elke religie, naast de islam, onmiddellijk zal vrezen dat de veranderde wetgeving ook tegen hen gebruikt zal worden. Gevaarlijk of niet. Iedere religie is eigenlijk gevaarlijk.

Graaf van Egmont | 19-10-17 | 19:05

Graaf van Egmont
Ik ken geen ander geloof dat vrijwel volledig draait om het vernietigen van andere geloven. Iedereen heeft recht om te geloven wat hij wil maar niet als dat betekent dat anderen dat dan niet mogen.

moitambien | 19-10-17 | 19:43

Hij heeft frucking wel gelijk.

xiuxiu | 19-10-17 | 18:57

Hij heeft fucking gelijk.

puntjeopdei | 19-10-17 | 18:55

Na deze verfrissende blik van een ex-popmuzikant zou het interessant zijn om ook eens de ongezouten mening van Johnny Rotten te horen.

Glasgow Argus | 19-10-17 | 18:55

A cunt calling others cunts.

Bigi Bana Boy | 19-10-17 | 18:51 | 1

cunt

Cousin Eddie | 19-10-17 | 20:50

Welkoooooomm: youtu.be/ylZqvNHRHzI

I say: up against the wall with these fucking morons.

echt_links | 19-10-17 | 18:48

De acoustische nummers, vele onbekend, van Noel zijn werkelijk geweldig.
Noel is de broer (van jongsaf aan) met een dosis gezond verstand, terwijl Liam een ongeleid projectiel is. Ik herinner me nog goed de aankondiging van Noel door Roger Daltrey van de Who, tijdens een concert in de Royal Albert Hall.
Nadat Roger hij dat spreekt, hoor je Pete Townsend en John Entwistle zeggen, thank god he did no bring his brother.
Noel is altijd cheeky en niet bang om te spreken (zoals hij Blur de grond in boorde)

Memek | 19-10-17 | 18:47 | 1

Aight, u kent uw klassiekers.

D-Fens_1963 | 19-10-17 | 20:30

Hij durft als BB'er tenminste uit te komen voor zijn mening. Politiek incorrect, maar daarom niet minder realistisch en waar.

Celebrities zijn meestal van die linkse luchtfietsers. Ze nemen de gewone man graag de maat over hun foute opvattingen, maar hebben geen idee hoe deze laatste de lasten draagt van het multiculturele drama.

Statler en Waldorf | 19-10-17 | 18:44 | 1

Helemaal mee eens. Ik moet de eerste BNer zich nog op die manier horen uiten bij Matthijs van Nieuwkerk.

Dr_Johnson | 19-10-17 | 23:12

Tell em noel

rifraf | 19-10-17 | 18:43

Nog zoiets: dat dogma dat alle mensen gelijkwaardig zouden zijn. Waar is dat eigenlijk op gebaseerd behalve dan op een utopisch wereldbeeld? Hoe de neuq is een verkrachte-dochter-steniger met een niet nader te noemen religieuze overtuiging en een iq van 72 gelijkwaardig aan een seculiere westerling die vindt dat je daders moet straffen ipv slachtoffers?

Heb die vraag ook aan mn ex gesteld laats. Die liep ziedend en tierend de deur uit, dus die zal ik wel voor het laatst gezien hebben. Het zij zo.

Prof. v.d. Neuq | 19-10-17 | 18:43

Noel is van de dope af: helder momentje hier. Geen woord Chinees aan.

HaatbaardKnipper | 19-10-17 | 18:39 | 1

Noel is al heel wat jaren van de dope af, dat zogenaamde heldere moment is niet van vandaag.

Memek | 19-10-17 | 18:42

Mooi hoor.
Jammer dat het iedere 3e woord dattie kan uitbrengen in een zin, ‘neukende’ moet zijn.

Kanarie_Geil | 19-10-17 | 18:38 | 2

Vind dat juist wel goed. Dat nette werkt niet bij dat tuig dat onze overheid gecorrumpeerd heeft. Gallagher lijkt alleen nog niet door te hebben dat er een redelijk grote kans is dat ze het wel best vinden. Als de witte mens niet leidt, dan wordt het nooit een eenheid met al die culturen. Ze gokken op medelijden op enig moment van de moslimgemeenschap, opdat de aandelen van hun multinationals uiteindelijk meer en meer waard worden en the world will live as one.

Watching the Wheels | 19-10-17 | 18:43

Dat had wel "lijdt" mogen zijn (tamelijk ernstig, vroeg tijd voor koffie).

Watching the Wheels | 19-10-17 | 18:44

Twee problemen, één oplossing: als al die SJW-ers zich nu eens richtten op het echte probleem, dan heb je stevige actie tegen wat werkelijk problematisch wordt of al is.

henkvaningrid | 19-10-17 | 18:35

Nou, don’ t look back in anger!

Glasgow Argus | 19-10-17 | 18:35 | 2

Dacht ik ook.

Watching the Wheels | 19-10-17 | 18:37

Because maybe, you're gonna be the one that saves me
'cause after all, you're my wonderwall

Watching the Wheels | 19-10-17 | 18:38

Ook hier hoor. Geen kwaad woord over "de religie van de vrede" want anders ben je rechts en nazi en fout en witte man enzo.
Dus.. Meer, meer, meer, dan maar he...

Is dit nog nieuws? | 19-10-17 | 18:33 | 6

@ Cobarde | 19-10-17 | 18:44
Ja en toch schreeuwde die kerels "allah ahkbar" ..... Dus als ik in de naam van de heer iemand opblaas had het niets met religie te maken? De islam heeft gewoon niets te zoeken in West-Europa, het is niet compatibel en zal het ook nooit worden. Dat zit inherent in het idee dat een moslimmeisje niet met een niet moslim mag trouwen maar de jongens wel met niet islamitische vrouwen.

Zoon van Boer | 19-10-17 | 18:58

Het komt allemaal uit 1 en hetzelfde boek. Een boek die genoeg ruimte overlaat aan eigen interpretatie. Kan je dat niet, is er altijd een iman die zijn interpretatie kan overbrengen. Het komt gewoon uit 1 bron, de vraag is alleen wie wel en niet over de grens heen wil stappen. De islam, altijd wijzen met het vingertje naar anderen en kritiek mag niet.

Acar_ketimun | 19-10-17 | 19:01

Parsons | 19-10-17 | 18:50
Hoe kun je iemand wat leren over fatsoen normen en waarden als hij een geweldadig sprookje als religie tot zich neemt waarin een despoot, hoerenloper die tevens pedofiel is aanbeden moet worden.
Ga er maar aanstaan.

botbot | 19-10-17 | 19:05
▼ 3 antwoorden verborgen

Linkje deaud?

roflastc | 19-10-17 | 18:31

REAGEER OOK

Uitgelezen op GeenStijl? Abonneer je op de Nijman-Nieuwsbrief.
linktips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken
Kansino. Hét online casino van Nederland.
Online casino met licentie | Bookmakers | Online casino overzicht | Bookmakers Nederland
Online Casino | Online Gokken | Brokerfolio.com brokers vergelijken | online bookmakers in Nederland
Online Casino Top 5 | Casino bonussen | Crypto-casino.nl