LIVE. Inktzwart Oranje vecht voor laatste kans

Punten en veertien goals minder maar doelpunten tellen dubbel tegen Zweden blabla Luxemburg Oranje Wit-Rusland 5-0 kan genoeg zijn maar tweede plek mogelijk ook niet Borisov WK en dan wint Zweden nog effe met 8-0 van Luxemburg. Blabla. We kunnen wel slap gaan lullen, maar we moeten gewoon met 100-0 van die gore Wit-Russen winnen. Geen gezeik. Kevin Strootman is er niet bij, dus dat is alvast gunstig, want manmanman wat speelt die gast onhebbelijk apathisch in het Nederlands elftal. En alvast. Fucking Fred Grim, ooit keeper van Cambuur ofzo. Fucking Frans Hoek, voormalig doelman van FC Volendam, met dat eeuwige mapje van hem, die Arjen Robben gaat uitleggen hoe hij moet lopen. Guus Hiddink, jij ook, geldwolf. Hans van Breukelen, met zijn mindfulness-shit, kan iemand checken of Hans van Breukelen wel 100% in orde is? Gijs de Jong. Jean-Paul Decossaux, wat een weggooier. Bertje 'spoor van destructie' van Oostveen, voor als je een mens wilt vergelijken met een humanitaire ramp. Alle voetballers, die het volk keihard hebben laten zitten. En dan tot slot nog de allerziltste traan in een voetbalkleedkamer vol doffe ellende. De man die je 's ochtends komt vertellen dat er geen scheidsrechter is. De man die komt vertellen dat de tegenstander niet op is komen dagen. De man die zegt dat jij de eerste helft moet vlaggen. De man die zegt dat de frituur in de kantine het vandaag niet doet. Die man. Danny Blind. JULLIE WORDEN BEDANKT. Kijken kan bij de NPO of in de krochten.
UPDATE: 1-3 winst, dus niks aan het handje mensen. Dinsdag met 6-0 winnen van Zweden en dan is alles koek en ei.
Reaguursels
Dit wil je ook lezen
Patta-warmloopshirt Oranje volgens Volkskrant-redacteur gehaat om 'multiculturele boodschap'
Terwijl: het shirt is gewoon spuuglelijk
Oranje - het rapport (2)
We worden wereldkampioen
NEDERLAND VERNEDERT ZWEDEN
De Leeuw van Oranje opent zijn kaken bij het vallen van de avond. En dat geldt niet alleen voor deze avond, beste vrienden, beste landgenoten, beste voetbalkijkers, beste Dutch Fanatics
WK, BORD OP SCHOOT! Frankrijk - Senegal
Zit die blequeschete van een coach aan de botox of wat
Oranje - het rapport!
Omdat helemaal niemand het doet, doen wij het maar weer he!
Fantaseren over voetbal in het Stamcafé
(Heeft hier niets mee te maken verder maar wat is Willem Vissers een stilistisch gemankeerde oen)
We worden wereldkampioen!
In de finale rollen we die Oezbeken gewoon op
Arm Oezbekistan compleet overhoop gespeeld door fenomenaal Nederlands elftal
Koemanbal te ingenieus voor Cannavarobal
ORANJEKOORTS. Nederland vreet Algerije op in voorbereiding WK
JUICHEN voor Onze Jongens
