Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Komt eraan: anti-islamofobie posters

Neenee, het is niet de schuld van de vrouwenonderdrukkers. Van de haters. Van de geschiedsvervalsers. Van de mensen die homo's van gebouwen smijten. Van de onthoofders. Van de humorlozen. Van de martelaren. Het is de schuld van de blanke man. De moslims, dat zijn de slachtoffers. It's true. Dus maak eens een praatje met zo'n arme moslima, joh. Vindt ze leuk. Misschien mag ze wel naar de bios van haar man. Misschien heeft ze die film met Russel Crowe wel gezien. Of zoals Ome Wierd zegt: 'Paternalistisch en kolonialistisch'. Nu in de Amerikaanse theaters, binnenkort in Den Haag. Want dat mag natuurlijk wel.

Reaguursels

Inloggen

Ik zie elke dag voorbeelden van geweld, beledigingen en intolerantie van moslims richting normale Nederlanders. Onevenredige aantallen overvallen, misbruik, geweld, scheldpartijen etc. Waar kan de doorsnee fatsoenlijke NLer heen ? Ow nee. Dit werkt maar 1 kant op. Zwaait naar PVDA/D66/VARA/van Jole/Quincy/DENK/Sylvana. Wat een land. Wat een land.

Tutanchamon | 24-07-17 | 16:05

Ik kan nergens maar ook maar iets vinden dan Moslima's in Nederland lastig worden gevallen.

Het lijkt er op dat dit een nieuwe "postbus 51" voorlichtingscampagne aan het worden is. Laat de mensen het idee hebben dat de moslims het slachtoffer zijn ipv de Nederlandse burger.

ronald2887 | 24-07-17 | 11:58

Dit moet wel de schuld van GeenStijl zijn!

Jantje_Betonschaar | 23-07-17 | 14:35

Mosilma

Henk3162 | 23-07-17 | 13:24

Interessant. Moet er wel meteen een telefoonnummer op staan dat je 24/7 kan bellen en voldoende opvang voor handen zijn. Bel 117 en redt een moslim het leven.

Henk3162 | 23-07-17 | 13:24

Die wensdenkende uitkomst is echt te naïef voor woorden..
Als je inbreekt in zo'n situatie dan moet je er stevig rekening mee houden (99 van de 100 keer) dat de woede toeneemt en zich naar jou verplaatst. Eindplaatje is eerder een arrestatie bij de volgende halte omdat die vent door het lint is gegaan, en het filmmeisje mag even wat hechtingen laten zetten.
Wat is dat toch tegenwoordig, je draagt het juiste uit en iedereen slikt dat denkt men?! Welke idioot gelooft dat nou?

Kouwe Kees | 23-07-17 | 12:46

Goh, ook toevallig dat ze in Boston óók een halte JCDecaux hebben, net als in Amsterdam! Er is dus toch nog wel iets van de Nederlandse afstamming overgebleven in Amerika. Wie zou die J.C. Decaux zijn? Een van de eerste Nederlandse kolonisten, net als Peter Stuyvesant? Toch eens nakijken in de vaderlandse geschiedenis.

JvanDeventer | 23-07-17 | 12:05

Islamofoben zijn dus eigenlijk zieke mensen. Lijden aan een fobie. Is dat wel netjes om ze te bashen. Durven ze dat ook bij Gilles de la tourette patienten...?

CarlSchroder | 23-07-17 | 11:38

Boston? Iets met een marathon.

borklay | 23-07-17 | 10:27

@Ingpe: En dan nu de realiteit: Verreweg de meeste potenrammers zijn Nederlandse jongens (echt waar, is onderzocht!) en uitgerekend het COC pleitte tot voor kort hartstochtelijk voor de verlaging van de leeftijd waarop ook door volwassenen toenadering gezocht mag worden voor seksuele activiteit naar 12 -!!- jaar. Ja, de werkelijkheid is een ingewikkeld gegeven. De infantiele zwart-witversie voor de wat meer eenvoudigen onder ons gezien vele van de reacties hier toch altijd nog wat makkelijker te bevatten.

HertoginHoezoda | 23-07-17 | 10:16

Ook nieuw : Wat te doen als moslimjongeren homo's in elkaar slaan of meisjes lastig vallen en betasten maar dat als je er iets van zegt de hele familie erbij wordt gehaald, of oude moslimmannetjes die getrouwd zijn met een 8-jarige? Dat laatste geld ook voor sommige katholieke smeerlappen.

Ingpe | 23-07-17 | 09:37

Over realiteit gesproken dan hé.

HertoginHoezoda | 23-07-17 | 09:14

Ach, sinds de 'transgender'toiletten kijk ik nergens meer van op.

HertoginHoezoda | 23-07-17 | 09:13

strontziek word je van mensen die de realiteit onderdrukken.

pedro300 | 23-07-17 | 09:05

Zo is dat. Goede poster. We hebben allemaal mensen nodig van het type Lenie 't Hart om de bedreigde moslima te beschermen. En veel subsidie. En meer educatie op scholen. En meer materiedeskundigen uit moslimkringen zelf die op basis van hun hoofddoek kunnen de overheid over zaken kunnen adviseren aangaande hen zelf.

Verder pleit ik voor straatverbod voor witte mannen.
Behalve als er gewerkt moet worden en belasting worden betaald, dan mogen ze hun white privilege ten gelde maken.

Rommelende Onderbuik | 23-07-17 | 08:47

Ik ben afgelopen dinsdag zonder rede uitgescholden en geintimideerd door een dikke Marrokaan op UC. Moet nog aangifte doen (niet dat ze daar iets mee doen, maar gaat om het principe). Deze gast die zeker niet 100% bovenin is gaat mij en mijn vriend keihard uitschelden en vol vermogen schreeuwen 20cm van onze gezichten omdat mijn vriend hem "aan zou hebben gekeken" voor 2 seconden? Hij wilde buiten de bus vechten en beledigde mijn moeder.

Ik voel mij niet meer veilig hier, ik zit te kijken of ik pepperspray of een legaal alternatief ga halen. Blijkbaar wordt de maatschappij niet meer beschermd in onze maatschappij, en heel toevallig kwam dit door een Marrokaan. Je kan het toeval noemen, ik noem het Islam en cultuur breuk.
Ik zal Islam ook niet accepteren, ik zal er met een wijde boog omheen lopen en hopen dat ik er niks mee te maken hoef te hebben. Die mensen gaat echt niet binnen 100 jaar integreren. Velen zijn 3e generatie allochtoon en ouders zitten al 30-40 jaar hier, toch "zijn ze geen Nederlander" aldus henzelf. Walgelijk volk. Mensen die hier meer van willen zijn landsverraders en mede verantwoordelijk waardoor dit land vertyft zal zijn binnen 50 jaar. Erg triest.

Sorry mensen dit moest ik even kwijt!

Zandtheetje | 23-07-17 | 08:21

1 man schijnt iets gezegd te hebben tegen vrouw met hoofddoek en meteen postercampagne. Is dat in Boston ook gebeurd na de terreuraanslag bij de marathon?

batvoca2 | 23-07-17 | 08:15

Wie begeleidt de witte man naar een safe space als hij wordt aangevallen door een SJW-millenial? Of door Sylvana en Heleen?

Zeddegeizot | 23-07-17 | 07:22

what to do if you see male - bellybuttons in public?

xtree | 23-07-17 | 03:09

-weggejorist-

Fi-Bu-Bla | 23-07-17 | 02:46

En intussen dendert de islamitische trein genadeloos verder. Dat wat voorheen sluipenderwijs ging gaat nu met rasse schreden. Iets dat men niet in toom houdt of niet kan of niet wil houden zal alles overwoekeren en verstikken. De bijbelse sprinkhanenplaag is nu de metafoor voor het heden.

Nelis SplitBloes | 23-07-17 | 02:33

Ik noem ze altijd waggelende pinguins

zwarte_bonen | 23-07-17 | 01:56

Lijkt me iets voor Rutte. Toch?

MistaRazista | 23-07-17 | 01:50

Islamofobie is kritiek op godsdienst.
Kritiek op godsdienst behoort tot de toegestane vrijheden in Nederland.
Islamofobie behoort tot de toegestane vrijheden in Nederland.
Een poster tegen de toegestane vrijheden zal 'dus' in Nederland niet mogelijk zijn.
Zou 'dat' (ondenkbaar) wel mogelijk worden, dan is dat voor de denkbeeldige onmogelijkheid alsnog geen nood; want dan volgen andere posters tegen de vrijheden in Nederland:
*tegen de vrijheid van godsdienst* in Nederland;
*tegen de vrijheid van vergaderen* in Nederland;
*tegen de persvrijheid* in Nederland;
*tegen de verkiezingsvrijheid* in Nederland;
*tegen de vrijheid van meningsuiting* in Nederland.

Der Paulie | 23-07-17 | 01:44

Wat mij betreft zijn moslims aanhangers van een haatideologie die 100% incompatibel is met het Westen. Dus heb ik een mening over moslims, ja. Net zoals ik een mening heb over nazi's. Of over Hell's Angels.

TheBigKirth | 23-07-17 | 00:51

En daar, dames heren ook, hebben wij als geciviliseerde samenleving geen antwoord meer op. Het is niet anders.

Ernst Oosters8389 | 23-07-17 | 00:25

-weggejorist-

Ernst Oosters8389 | 23-07-17 | 00:14

-weggejorist-

Ernst Oosters8389 | 22-07-17 | 23:57

Aan de andere kant van de plas krijgen ze dus ook voet aan wal. Gefaciliteerd en wel. Wat is dit toch? Angst, olie, Coudenhove-Kalergi? Maar waarom, waarom moet de hoogstaande westerse maatschappij kapot?

WhiteShark | 22-07-17 | 23:37

De VS lult wel makkelijk. Op 400 miljoen inwoners is 10 miljoen niet zoveel. Op 18 miljoen inwoners daarentegen...

inkvip | 22-07-17 | 23:35

Grrrrrr,
Komen er ook de volgende posters? :
- Ik ben mishandelde islam vrouw. Wat moet ik doen?
- Ik ben mishandelde homo door islammers. Wat moet ik doen?
- Ik ben aangerand in het zwembad doro moccro's. Wat moet ik doen?
- Ik ben op straat geintimideerd door bontkraagjes. Wat moet ik doen?
- Ik ben kind en islam uitgehuwelijkt. Wat moet ik doen?
- Ik wil een spijkerbroek dragen maar krijg klappen. Wat moet ik doen?
Enz, enz, enz.

hotmint | 22-07-17 | 23:12

Binnenkort ook in uw plaatselijk bushokje/station/centrum

Hemeltergend | 22-07-17 | 22:22

Tutanchamon | 22-07-17 | 21:01

Ik sluit me volgaarne aan bij uw comment.
Toevoeging mijnerzijds: is het niet mogelijk toch maar een polder op te spuiten en hen daar hun kalifaat te gunnen? Erin kan altijd, eruit niet.

toetssteen | 22-07-17 | 22:13

Vreemd. Veel joden in de VS (en daar zijn er twee maal meer van dan van moslims) kunnen uit eigen ervaring meepraten over discriminatie en 'harassment'.
-
Heel wat negers in de VS kunnen dat ook.
-
Dit soort posters is naar mijn weten (maar dat is zéér beperkt) nooit eerder verspreid.
-
Waarom zijn moslims - kennelijk- 'beschermenswaardiger' dan joden of negers?

bisbisbis | 22-07-17 | 22:03

Als 100% atheïst kan ik mij hier niets van voorstellen.

Hoe kan je een fobie hebben van iets wat niet bestaat?

Reden | 22-07-17 | 21:32

@Is dit nog nieuws? | 22-07-17 | 20:54 Ach er zijn ook mensen die met eens stift ergens op schrijven al als terrorisme zien. Dan ben ik toch nog van een iets andere generatie :)

knutsel | 22-07-17 | 21:24

-weggejorist-

pennestront | 22-07-17 | 21:16

"You are welcome in my country"

Ook daar dus waanzinnige links-joekels.

Bofkut | 22-07-17 | 21:14

Deze posters zijn een grote grap want wie gelooft nu nog dat moslims lieve knuffel mensjes zijn. Dat moslims geen jonge meisjes verkrachten, concertgangers neer maaien met kalasjnikovs, oververtegenwoordigd zijn in criminaliteit en uitkeringscijfers en... ach laat maar.

Dirk III | 22-07-17 | 21:10

Ik ben anti-geloof. Een stortvloed aan redenen. Ik heb geen enkele behoefte aan elke beweging die me daar van weg houdt. Dus OOK anti-islafobische zaken vallen daar onder. Ik ben niet BANG van de Islam, maar ik walg van en kots op alle uitwassen daar van. Dat heeft niets met Fobieen of angst te maken maar met de oprechte gedachte dat geen enkele sekte thuis hoort in een fatsoenlijke samenleving. Geloven in denkbeeldige opperwezens doe je maar lekker achter je EIGEN voordeur maar de uitwassen van sektes horen niet thuis in een fatsoenlijk samenleving. Maar ach....... hordes stemmers die het daar niet mee eens zijn. En dan krijg je het soort land en wereld waarin we nu leven. Maar de uitwassen van geloof (pedofilie/misbruik/ geweld /terrorisme/ onverdraagzaamheid/ onderdrukking) hebben volgens de gutmensch en linksmensch alle respect, bestaansrecht en toekomst. Wie ben ik dan om daar tegen in te gaan. De gutmensch en linksmensch heeft recht op hetgeen waar zij voor gaan en strijden. Ik heb geen kinderen en vrouw. Pas als het henzelf treft gaan ze het licht zien. Mijn mening is: wat je je jezelf niet wenst en gunt moet je ook een ander niet aandoen. Daar om ben ik vast een nazi en onmens. Zo rolt de linksmensch. Ik minacht en haat hen niet. Natuurlijk treft het vandaag of morgen hen ook. Helaas pindakaas.

Tutanchamon | 22-07-17 | 21:01

knutsel | 22-07-17 | 20:26
Ach ja, wat is vloeken?
*jij belhamel roept om merkstift incident*
#duizendbommenengranatenisaangeleerd

Is dit nog nieuws? | 22-07-17 | 20:54

GerMonster | 22-07-17 | 17:26
Usefullidiot | 22-07-17 | 18:48
daskapital.nl/2017/07/vraagje_zijn_dez...
Vinden jullie het dan ook gerechtvaardigd wanneer er een poster van een vrouw met hoofddoek in een bushokje hangt en daar een steen door gaat?
wnl.tv/2017/05/28/poster-zoenende-mos...
Of omdat er een poster hangt met een dame in lingerie?
frontpage.fok.nl/nieuws/203045/1/1/50/...
Of met oud en nieuw met vuurwerk?
Steen door bushokje is maar een oplossing omdat je "het niet eens bent"?
Geen haar beter jullie dan auto's in de fik steken in Hamburg omdat je het niet eens bent met de g-20.
Prutsers zijn jullie!

Is dit nog nieuws? | 22-07-17 | 20:49

Moslims zijn vaak gevaarlijke hypocriete idioten met een achterlijke cultuur die een god, geloof en vuzzumuhhuh profeet die haat prediken aanhangen.

Zeg ik, als Boze Blank Man. En ik heb gelijk. Dat zegt mijn onderbuik. Of anders mijn gezonde volksgevoel wel.

Poekieman | 22-07-17 | 20:36

@Is dit nog nieuws? | 22-07-17 | 20:19 Ik heb er wel eens met een merkstift "geloven ook" opgekalkt. Toen ik nog jong was dan he?

knutsel | 22-07-17 | 20:26

Dit werkt bij mij averechts, die posters.
Ik wordt er alleen nog maar meer islamfoob van.
En ik heb al een broertje dood aan de islam en haar aanhangers.
het is Narigheid met een grote N.

K.Zak. | 22-07-17 | 20:20

Moslims naar een safe space begeleiden is gewoon goeoeoeoed.
Dus begeleiden naar zandbak.
Dat is pas space!
En heel safe voor de wat meer ontwikkelde en niet relipedo gemankeerden!

pennestront | 22-07-17 | 20:19

Nuuk | 22-07-17 | 19:13
Ik zie die posters ook wel eens:
"vloeken is aangeleerd"
Dan denk ik altijd: "omdat het zo lekker oplucht". Dié posters zie ik ook niet als aanstootgevend. Wel als belerend, maar goed....

Is dit nog nieuws? | 22-07-17 | 20:19

Komen er ook posters met: 'Wat te doen als je je een vreemdeling in je eigen land voelt'? Want zo voel ik mij vaak, en ik heb geen idéé wat ik eraan kan doen.

Zenzeo | 22-07-17 | 20:02

@Príncipe | 22-07-17 | 19:50 LOL !

knutsel | 22-07-17 | 19:55

Puur Stockholmsyndroom. Niet en nooit over mijn rug. Geen respect voor een respectloze religie en haar aanhangers.

MikeTheBull | 22-07-17 | 19:53

LuckyGirl | 22-07-17 | 18:57
Grappig... Hmm...
kek.gg/i/7D87rv.jpg

Príncipe | 22-07-17 | 19:50

‘Islamophobia is a word created by fascists, used by cowards, to manipulate morons.’
-Christopher Hitchens-

Oktoberfest | 22-07-17 | 19:49

@Peter Emile | 22-07-17 | 18:12 Goed plan!
Eerder kwam de pdf van Bosma alhier, gratis en voor noppes, voorbij. ' de Schijnelite van de Valsemunters' Zou durven beweren dat jelui van rechtgeaarde oorsprong dit 376 pagina's werkje eens onder handen nemen. Én, uiteindelijk gaan inzien hoe je wordt belazerd tot en met door het mediacircus dat zich laat voorstaan onafhankelijk van wie dan ook progressief te willen zijn. De hoernalisten van heden ten dage- geen goed woord voor over. euvazallen, niet anders.

en définitive | 22-07-17 | 19:49

Voor de 2 moslims die dit hier zouden kunnen lezen, kijk "Postal, The Movie".
Aanradertje.
(Overigens wordt 99% van de moslims gespeeld door joden).

www.youtube.com/watch?v=Vt_tv7t79WY

LuckyGirl | 22-07-17 | 19:46

Lupuslupus | 22-07-17 | 18:48
Beetje een Libelle/Margriet verhaaltje. Housop! Wie zit er hier nou te wachten op coiffure adviezen?
Graaf van Egmont | 22-07-17 | 19:29
.
Dat u niet begrijpt waar mijn plempsel - in FEITE - over gaat is uw probleem. Niet dat van mij.

Lupuslupus | 22-07-17 | 19:37

Betere poster zou zijn 'oude damentjrs' naar een safe haven brengen ter bescherming tegen moslims..

krzyzowiec | 22-07-17 | 19:36

Tss de mensen die in het ov met je willen praten noemen we tegenwoordig "ontsnapten". What's the matter? Forgot your phone?

knutsel | 22-07-17 | 19:30

Lupuslupus | 22-07-17 | 18:48
Beetje een Libelle/Margriet verhaaltje. Housop! Wie zit er hier nou te wachten op coiffure adviezen?

Graaf van Egmont | 22-07-17 | 19:29

Eigenlijk verdient de Islam de overwinning op ons gewoon.... wij zijn makke naïeve schapen geworden, niet meer levensvatbaar.
Oepsie1234 | 22-07-17 | 19:23
.
Wilt u niet iedereen over één kam scheren? Dank u.

Lupuslupus | 22-07-17 | 19:25

Eigenlijk verdient de Islam de overwinning op ons gewoon.... wij zijn makke naïeve schapen geworden, niet meer levensvatbaar.

Oepsie1234 | 22-07-17 | 19:23

Dandruff | 22-07-17 | 17:41

Als men dat niet wil zien, is het er ook niet.

janmetdepet | 22-07-17 | 19:22

Soms ontkom je er niet aan. Bij de Albert Heijn kassa bijvoorbeeld, maar ik moet ook zeggen dat ik geen goede 'vibes' van de meeste krijg. Sowieso is het raadzaam om geen praatje met Fatima bij de kassa te maken. Voor je het weet staat agressieve Hassan en zijn dertig neefjes op je schouder te tikken. Des te verder - des te beter.
Nehemia | 22-07-17 | 19:06
.
Dat ligt er maar aan waar je woont. Hier bij AH hadden ze ook zoiemand aan de kassa zitten. Zéér zwaar opgemaakt, strakke spijkerbroek - waar ze bijna uit knalde - 10cm hoge hakken, maar wel een zwart kopvod op. Demense gingen (bijna) allemaal naar de andere kassa's (al waren die rijen veel langer) dus toen werd ze 'verplaatst' naar de infobalie. Als ik daar moest zijn ging ik eerst maar boodschappen doen en meestal was ze dan al weer weg als ik daar kwam. Na een paar weken was ze helemaal verdwenen.

Echt waar, bij AH, Deka of Aldi in mijn *woonwijk* is geen kopvod te zien. Heel even heeft er bij Deka ook eentje gezeten maar ik kom daar niet vaak en nu is ze er niet meer. Dus dat was ook van zeer korte duur.

Desnoods zou ik naar een andere wijk gaan om boodschappen te doen maar dat is tot nu toe niet nodig.

Lupuslupus | 22-07-17 | 19:22

Ervaringsdeskundige | 22-07-17 | 17:31

De spijker op zijn kop

janmetdepet | 22-07-17 | 19:20

Zet er gelijk een adres bij, waar je snelkookpannen kan kopen?

arc-en-ciel | 22-07-17 | 19:14

eigenlijk is dit net zo'n actie als die posters en TV spotjes van de Bond Tegen het Vloeken, met dit verschil dat de gereformeerden zelf deze campagne betaalden. Zo hoort het. Hier wordt een chronisch beledigde godsdienst met overheidsgeld geholpen met het bushokjes beplakken met posters waarin dwingend wordt bepaald hoe om te gaan met dit geloof.

Nuuk | 22-07-17 | 19:13

In 2008 een lesbrief voor het (Amsterdamse) basisonderwijs die tot grote ophef leidde omdat er van alles ruimhartig werd uitgelegd maar zodra de gevarenzone van de vermeende islamitische gevoeligheden in zicht kwamen sloeg de tekst de achterlijke toon aan van politiek correcte gemeenplaatsen.

www.rijnlandmodel.nl/achtergrond/socio...

vlijtig liesje 50 | 22-07-17 | 19:11

Duizend mensen die rennen met een moslim erachteraan, ziet er erg islamofoob uit.
De volgende Boston Marathon laat dan ook iedere renner de moslims voorgaan.

LuckyGirl | 22-07-17 | 19:10

Graaf van Egmont | 22-07-17 | 18:52
Soros..?

alpha centauri | 22-07-17 | 19:10

cocktailsmaak | 22-07-17 | 18:15

Dat wist ik helemaal niet van Boston. Ik ken Portland wel als smerig links bolwerk.

Koraalverhaal | 22-07-17 | 19:08

Lupuslupus | 22-07-17 | 18:48
'Ik blijf minimaal 100 meter bij ze vandaan. Altijd en overal. Kan er ook niets aan doen dat ik allergisch ben voor de islam.'
.
Soms ontkom je er niet aan. Bij de Albert Heijn kassa bijvoorbeeld, maar ik moet ook zeggen dat ik geen goede 'vibes' van de meeste krijg. Sowieso is het raadzaam om geen praatje met Fatima bij de kassa te maken. Voor je het weet staat agressieve Hassan en zijn dertig neefjes op je schouder te tikken. Des te verder - des te beter.

Nehemia | 22-07-17 | 19:06

Islamofobie bestaat helemaal niet en dus anti-islamofobie ook niet. Homofobie daarentegen bestaat wel, dat zinn pretentieuze hetro's die bang zijn om door de mand te vallen wanneer zij in het openbaar in contact komen met homo's. Ook in deze statistieken zijn moslims oververtegenwoordigd.

netniet | 22-07-17 | 19:06

Sterker nog, draag een niqaab met uit de brievenbus een enorme baard.
Dan gaat iedereen voor je opzij!
LuckyGirl | 22-07-17 | 18:46
.
Ik heb er echt weleens serieus over gedacht om zo'n islamtent aan te schaffen. Voor 25€ op Marktplaats. Wat voor een gevoel dat nou zou zijn als iedereen je aanstaart en met een grote boog om je heen loopt (want laten we eerlijk zijn, je weet nooit wat er onder zit, toch?).

Ik *denk* dat het een gevoel van *macht* geeft en dat is precies wat islamieten doen: intimideren.

Dus jammer maar helaas, ik heb er vanaf gezien want ik wil me niet tot dat soort verlagen.

Net zoals dat ik een hele stapel leuke hoofddoeken van vroeger in de kast heb liggen - je weet wel, om je wapperende haar een beetje netjes te houden achterop de brommer :-))- maar die heb ik vele jaren niet gebruikt omdat ik in geen ènkel opzicht op een islamitische wil lijken. God beware mij...

Maar ik heb er iets op gevonden: tegenwoordig knoop ik zo'n leuke hoofddoek om mijn paardenstaart. :-) I.p.v. een elastiekje. Staat geweldig leuk!! Aanrader!


Lupuslupus | 22-07-17 | 19:05

Ik heb geen enkele respect voor welke religie dan ook, maar voor islam, als meest achterlijke, doe ik daar nog 6 schepjes bovenop. De collectieve status van religies in de wet, onderwijs, politiek en de samenleving als geheel is mij een diepe doorn in het oog. Dat mensen in iets, wat het dan ook is, geloven dat is hun vrije keuze, daar bemoei ik me niet mee. Geloof je in de zaligheid van de paus of een knapperig beschuitje met jong belegen, je doet maar, tenzij...
Tenzij dat geloven misbruikt wordt om (geldelijk) voordeel te behalen, vrijheid te beperken, schuldgevoelens uit te zaaien, agressie op te wekken, macht en invloed te verwerven en de democratie van een gekozen wetgevend parlement te vervangen door wetten uit een van hun droeve sprookjesboeken.
Dan verdien je een gore groene rochel in je smoel.
Kortom ik maak onderscheid tussen de organisatie (religie) en het individu als gelovende in "whatever".
De eerstgenoemde is het boek en de kurk waarop de ellende welig tiert; de tweede zoekt het maar uit met zijn leven.
Ik ben sterk anti islam gericht, om alle redenen die een halve kip nog kan bedenken. Islamofobisch is dan wat verkeerd uitgedrukt. Ik ben islam spuug en spuugzat.

Memek | 22-07-17 | 19:01

Die safe haven lijkt me in Raqqa. Gratis tickets please!

Naadjuh!!! | 22-07-17 | 19:00

Het valt dan wel weer mee dat het kwaadaardige persoon op de posters geen treffende gelijkenis met Trump of Wilders vertoont. Dat zou ook een beetje over de top zijn van de deugbrigade.

Nehemia | 22-07-17 | 18:56

Het maakt in ieder geval wel duidelijk aan welke kant de firma JCDecaux staat. Geen PVV posters in Amsterdam, anti islamofobie posters in Boston.
Kan iemand uitpluizen hoe die firma in elkaar steekt en door wie ze gesubsidieerd wordt?

Graaf van Egmont | 22-07-17 | 18:52

Het lijkt me sterk dat de moslimgemeenschap blij is met deze posters van gutmensch & Co. Net of het een stel kleuters zijn die zich moeten melden op punt X als ze hun ouders zijn kwijt geraakt.

Nehemia | 22-07-17 | 18:52

Inderdaad. Wij als infidels mogen toch helemaal niet ongevraagd met moslims praten?
Nehemia | 22-07-17 | 18:40
.
Ik blijf minimaal 100 meter bij ze vandaan. Altijd en overal. Kan er ook niets aan doen dat ik allergisch ben voor de islam.


Ben ook allergisch voor insectensteken: bijen, wespen en heb dus altijd een medicijn bij mij. Vroeg aan mijn huisarts - zonder gekheid - of die allergie altijd zou blijven en hij zei dat sommigen er na 25 jaar geen last meer van hebben...Maar bij mij duurt het inmiddels al 50 jaar dus.....

Lupuslupus | 22-07-17 | 18:48

Gewoon een baksteen erdoor en klaar is kees.

Usefullidiot | 22-07-17 | 18:48

"Heeft u nog een leuke film gezien, gematigde moslim?" "Oh ja, nu u het vraagt. Gisteren nog een prachtig stuk gezien, zo uit het leven gegrepen, waarin een ongelovige hond - in naam van ons verknipte godje - door een broeder de keel werd doorgesneden, waarna deze kuffar gorgelend in z'n eigen bloed stikte en een verschrikkelijke doodsstrijd leverde. Het was vier minuten heerlijk genieten. Ik heb enkele keren het filmpje teruggespoeld, om vooral geen details te moeten missen. En u?"
Je bent snel uitgepraat, dunkt me.

Ceristimo | 22-07-17 | 18:48

XaleX_2 | 22-07-17 | 17:26:
Natuurlijk mag dat!
Mix genderneutraliteit met vrijheid van godsdienst en een vernisje van activistische kunst en je mag als blanke man een hoofddoek dragen.

Sterker nog, draag een niqaab met uit de brievenbus een enorme baard.
Dan gaat iedereen voor je opzij!

LuckyGirl | 22-07-17 | 18:46

This planet sucks!

Nacho_Vidal | 22-07-17 | 18:46

De totale debielificatie van de samenleving.

marcoplarco | 22-07-17 | 18:45

Muxje | 22-07-17 | 18:13,

Het gaat hier niet over gewone scheldpartijen.
Het gaat op die poster specifiek over gedrag dat we allemaal gewend zijn *van* moslims.
Maar dat volgens deze mythe dus ook elk decennium *tegen* een moslima zou kunnen worden gebruikt.
En dan is zo'n campagne niet zozeer overbodig; als wel volstrekt ongepast.

En ik wil dat geweld er toch even bij betrekken.
Deels omdat islamitisch geweld het logische gevolg is van de stelselmatige islamitische scheldpartijen tegen joden, homo's, autochtone vrouwen, hulpverleners, agenten etc. Waar dus wéér niks van gezegd wordt.
Maar deels ook omdat het onzinwoord "islamofobie" regelmatig als excuus wordt opgevoerd voor islamitisch extremisme.

De omgekeerde wereld; als moslims morgen weer een passagiersvliegtuig opblazen mogen "wij" niet boos worden. Maar toen Ayaan Hirsi Ali verbaal streed tegen vrouwenverminking, mochten "zij" wel radicaliseren?
Want dat was letterlijk het "argument" dat zowel de AIVD, Arie Boomsma als nog honderden talentloze BN-ers tegen Hirsi Ali gebruikten; "omdat Ayaan vrijuit spreekt, radicaliseren veel moslims".
Je reinste onzin.

Dandruff | 22-07-17 | 18:44

Inderdaad. Wij als infidels mogen toch helemaal niet ongevraagd met moslims praten?

Nehemia | 22-07-17 | 18:40

mogen westerse mannen met moslima's praten ?

sparrow | 22-07-17 | 18:38

Príncipe | 22-07-17 | 17:06:
[email protected]
De realiteit is zo absurd dat het droog weergeven ervan al een (gitzwarte) grap oplevert.

LuckyGirl | 22-07-17 | 18:36

Of het om een beschermde diersoort gaat.

Nehemia | 22-07-17 | 18:35

die poster...intens slecht, onrealistisch ook.
''leuke soepjurk, van c & allah?''

Pemberton | 22-07-17 | 18:32

Haha, dit is het antwoord op de posterproblemen van de PVV:
De PVV zou precies deze poster (in het Nederlands en voorzien van een groot PVV logo) in abri's moeten laten plaatsen.
Zou getuigen van humor en creativiteit.
De PVV stemmer zal die knipoog toch wel begrijpen?

LuckyGirl | 22-07-17 | 18:27

@Lupuslupus | 22-07-17 | 17:34
Een safe space voor moslims is voorzien van stevige stalen deuren en tralies. Om ze binnen te houden.

Synecdoche | 22-07-17 | 18:26

Je kunt aan die moslim ook vragen of ze van Marathons houd.

miko | 22-07-17 | 18:26

De linksen zullen niet rusten voor de westerse samenleving compleet vernietigd is.

HoogToontje | 22-07-17 | 18:26

Waar blijven de posters met "wat moet je doen als een moslim je vrouw zomaar uit het niets een kankerhoer noemt"?

F1802 | 22-07-17 | 18:23

Koraalverhaal | 22-07-17 | 18:03
Boston is totaal policor dus zullen er in realiteit weinig tot geen uitspattingen zijn. Overigens is wel bekent dat er er veel fake nieuws over dit soort zgnde uitspattingen is. En het rare is dat die achter fake incidenten telkens weer voor blijken te komen in totale policor omgevingen.

Wat cijfers over Boston
Boston is not far down that list. Nearly 82 percent of the city's voters backed Clinton, compared with just 14 percent for Trump.
www.wbur.org/politicker/2016/11/10/mas...

cocktailsmaak | 22-07-17 | 18:15

@Dandruff 17:56: Over het geweld van de andere kant had ik het niet. Wel kan je je terecht afvragen in hoeverre die posters nodig zijn; ik heb nog nooit iemand een moslima uit zien schelden vanwege een hoofddoek. Wel heb ik ordinaire scheldpartijen uit de hand zien lopen, waar uiteindelijk (verbaal) alles uit de kast wordt getrokken, en dus ook huidskleur en uiterlijke geloofskenmerken. En ik ben bang dat ook dat soort incidenten als "islamofobe agressie" of "racisme" geteld worden.

Muxje | 22-07-17 | 18:13

Mensen die gezegend zijn met 'Islamofobie' laten zien dat ze beschikken over Gezond Verstand, een grote liefde voor westerse democratie, vrijheid en het Vrije Woord.

'Islamofobie' is de beste 'ziekte' die je kan oplopen.

So spread the disease!!

Peter Emile | 22-07-17 | 18:12

Ik begrijp steeds beter dat Amerikanen naar Europa komen om te gaan studeren.

frank87 | 22-07-17 | 18:10

Soms probeer ik weleens met zo'n doek te praten. Maar ik kan niet zo goed tegen die pislucht.

McSnor | 22-07-17 | 18:09

Islam en de westerse wereld mengen ongeveer net zo goed als water en olie.
Niet dus.
Al roert de wegkijker nog zo snel, de natuurwetten achterhalen het wel.

Jackanders | 22-07-17 | 18:07

Knettergek. En ook echt keihard nodig want iedere dag worden er in Boston moslims lastig gevallen door boze blanke mannen. Of toch niet?!

Bamberger Reiter | 22-07-17 | 18:06

Ik heb wel een leuk discussie onderwerp dan: hoe verzinnen jullie het om, als jullie je zin niet krijgen of er kritiek op jullie is, alles dan maar racistisch te vinden? Of vragen of ze ook een huisslaaf uit india heeft of dat haar man al genoeg als huisslaaf behandelt? Wordt een kort verhaal vrees ik...

Acar_ketimun | 22-07-17 | 18:05

Campagne is vast bedacht door witte mannen.

cocktailsmaak | 22-07-17 | 18:05

En waar is dit op gebaseerd? Waar zijn de cijfers over het aantal islamofobische uitspattingen/aanvallen in Boston die deze posters rechtvaardigen?

Koraalverhaal | 22-07-17 | 18:03

Het resultaat van 40 jaar genderstudies en nog idioter nog geen 30 jaar intersectionalisme aan de universiteiten. Ergens heb ik weinig medelijden met een maatschappij die mannen neutraal opvoedt en er halve vrouwen van aan het maken is, terwijl ze de meest macho ideologie (islam) verwelkomen want zielig, ofzo. Iemand met een beetje gezond verstand kan voorspellen dat het resultaat destrasteus voor de vervrouwelijkte samenleving zal zijn.

cocktailsmaak | 22-07-17 | 18:02

Lusten ze ook brokjes of hebben ze liever levend voer?

Adalgar | 22-07-17 | 18:00

Hangt Boston nu ook anti-homofobie-posters op in moskeeën?

Peter Emile | 22-07-17 | 17:56

Muxje | 22-07-17 | 17:42,

Als dat elk decennium een keer zou gebeuren zou dat inderdaad net zo kwalijk zijn, als de realiteit dat moslims dagelijks ontelbare niet-moslims uitkafferen in vrijwel alle islamiserende steden van West Europa.

Laat ik de grootschalige problemen met (massa-) aanrandingen, (groeps-) verkrachtingen, (gewelddadige) straatroven, zwaardere criminaliteit, antisemitisch en homofoob geweld, ander islamitisch extremisme en bloedige aanslagen op "soft targets" nog even buiten beschouwing.

Vraag is niet of onacceptabel gedrag acceptabel is.
Vraag is of we moeten blijven doen alsof alsof we in Andersomland wonen.

Dandruff | 22-07-17 | 17:56

-weggejorist-

De Griek | 22-07-17 | 17:53

In wat voor parallelle dimensie leven de mensen die dit verzinnen?

D-Fens_1963 | 22-07-17 | 17:52

Die Moslim onzin begint te lijken op een campagne voor een beschermde diersoort.

Mark_D_NL | 22-07-17 | 17:51

Heb het nog niet over dat de ze koplopers zijn in de uitkeringstatistieken die ook nog eens door de door hen gehate ongelovigen wordt opgebracht.

Ervaringsdeskundige | 22-07-17 | 17:31
.
Maar zo hoort het volgens de islam ook hoor. Dat heet Djizzya. Het geld dat de niet-moslim moet betalen aan de moslim. De Christenen (o.a. in het M.O.) weten daar alles van. Daar moet je betalen om in leven te mogen blijven en dat *leven* bestaat dan uit een soort vegeteren; je mag in leven blijven maar hebt geen ènkel recht. Niets. Als een moslim daar een christen op straat tegenkomt is de christen *verplicht* om naar de andere kant van de straat te gaan.

Nou en dat laatste doe ik dus omgekeerd - hoewel niet verplicht natuurlijk - wanneer ik met mijn 2 *onreine* honden wandel. Dan gaan zandbakkiërs vanzelf naar de andere kant van de straat. Niet dat mijn geloofsgenoten in het M.O. daar iets meer opschieten maar het geeft toch wel een beetje een gevoel van wederkerigheid.

Lupuslupus | 22-07-17 | 17:51

Professor Kluns | 22-07-17 | 17:39
Geweldig! Letterlijk een van de beste comments van vandaag.... *nagniffelen doet*

Is dit nog nieuws? | 22-07-17 | 17:50

geinig dat er van uit gegaan wordt dat een vrouw een moslima aan zal spreken. geheel correct ook want een man mag dat niet van deze achtelijke religie.

De moslima die wordt aangesproken door een man zal zich erg ongemakkelijk voelen, het liefst een man ontlopen. Dat heb ik al vaak zo mee gemaakt.

Nuuk | 22-07-17 | 17:49

Tja, ze moesten het eens weten die ridders van vroeger. Dat ze al hun werk voor niets hebben gedaan.
En in Boston, waar ze autochtonen lieten ontploffen. Wie heet nou iemand welkom die je probeerde te doden...

Brainder | 22-07-17 | 17:47

@zuiderduin 17:23: Ach, als iemand willekeurige moslima's bij de bushalte uit staat te kafferen, dan mag men het van mij wel over "islamofobe bedreiging" hebben. Of die term nu helemaal klopt of niet, zulk gedrag is onacceptabel. En met zulke lui associeer ik mij ook niet. Dus geef ze maar een naampje.

Muxje | 22-07-17 | 17:42

-weggejorist-

isotope 465 | 22-07-17 | 17:42

Zo'n bizarre gekte, dat socialisme.
Moslims vliegen door de Twin Towers; rijden over wandelaars; schieten een homobar leeg; steken op voorbijgangers in; blazen zich op tussen kinderen; sturen hun "verkering" met een bom een vliegtuig in; executeren joodse kleuters; laten treinen en bussen exploderen....

Maar de islam is geen probleem?
En islamofobie wel?
En hoe uit zich die "islamofobie" dan wel niet?
In kritiek, in satire, in een belediging?
Terwijl dat hier al eeuwen legaal is over het christendom?

Moslims terroriseren hele steden en wijken waar herkenbare joden en homo's niet meer over straat kunnen. Waar ongesluierde vrouwen "vragen om problemen", en waar zelfs hulpdiensten en journalisten politiebegeleiding nodig hebben (als die dat aandurft).
Ik geloof niet dat er één wijk in de Westerse wereld is waar moslims de sjaak zijn.

Ondertussen worden joden uit steeds meer Westerse steden verdreven, en ook op Amerikaanse universiteiten worden ze weggezuiverd. En moslims op de universiteit worden ongezien bejubeld hoe talentloos ook; zelfs dictator Ahmadinyad mocht op Amerikaanse universiteiten komen vertellen dat "homo's in Iran niet bestaan". Ahmadineyad was oprecht verbaasd dat er wat werd gelachen. Hij kwam daar mooi weg; was hij een christen geweest, dan was hij voor een dergelijke opmerking gekeeld.

Dandruff | 22-07-17 | 17:41

Ik heb nog nooit gezien dat een moslim werd lastig gevallen door een autochtoon. Andersom zien we het vele honderden malen per dag. Besteed daar maar eens aandacht aan.

Rheia | 22-07-17 | 17:41

Punt 2 van de poster: pick a random subject and start discussies it. It can be anything, saying you like something they are wearing and asking were they got it.
Kwakjeszalver | 22-07-17 | 17:14
Prima, ik word geacht dus met een moslima te gaan praten.
Ik begin het gesprek als volgt ( zie op www.youtube.com/watch?v=MeiHi9RSA-k vanaf 3:50 )

Professor Kluns | 22-07-17 | 17:39

oh..
Príncipe | 22-07-17 | 17:06
*prachig verwoorde strip*

Is dit nog nieuws? | 22-07-17 | 17:37

"Hi, can I sit here?"
"No because the bus is too small for an armlength distance."

Is dit nog nieuws? | 22-07-17 | 17:35

@...Moslims naar een safe-space begeleiden is het nieuwe 'oude vrouwtjes helpen bij het oversteken'.

Huh, heb ik iets gemist? Sinds wanneer worden moslims bedreigd, hoofddoekers bespuwd, oude moslimvrouwtjes aangevallen en vermoord, beroofd, etc.?

Ik heb best nog plaats achter mijn boekenkast maar die is voor de slachtoffers van de islam. Nóóit voor dáders!!

Lupuslupus | 22-07-17 | 17:34

Een hoofddoekje is islamophobic herassement. Dragen die meiden een doekje omdat ze zo religieus zijn of om van het gezeur van de zandmannetjes af te zijn?

voldemort | 22-07-17 | 17:33

Overal waar Islam het voor het zeggen heeft, heerst er geweld, bloed en haat tegen niet of anders denkenden.

Vervolgens gaan wij deze groep die ons haat nog eens babyzittend door de maatschappij begeleiden.

Heb het nog niet over dat de ze koplopers zijn in de uitkeringstatistieken die ook nog eens door de door hen gehate ongelovigen wordt opgebracht.

Chapeau !! Als je dit als groep voor elkaar krijgt: Het eeuwige slachtofferschap naast het alleenrecht op geweld.



Ervaringsdeskundige | 22-07-17 | 17:31

Ze kunnen posters plakken wat ze willen, *mijn* hakken gaan steeds dieper in het zand. Zit er zo langzamerhand al tot mijn enkels in maar goed, maakt niet uit.

Lupuslupus | 22-07-17 | 17:29

What to do if you are witnessing rape by Islamic refugees?
What to do if you are witnessing Islamic violence against LHBT-ers?
What to do if you are witnessing suppressing woman by Muslim-man?
What to do if you are witnessing expressions of anti-semitism by Muslims?
What to do if you are witnessing acid attacks conducted by Muslim-man?
What to do if you are witnessing disrespect for separation of church and state?
What to do if you are witnessing disrespect for the trias politica?
What to do if you are witnessing disrespect for free press, expression of thoughts and free arts?
What to do if you are witnessing implementation of Sharia-law?
What to do if you are witnessing suppression of science by Islamic dogma's?
What to do if you are witnessing Islamic based child-marriage?
What to do if you are witnessing violence outbreaks because of Ramadan-festivities?
What to do if you are witnessing Islamic based terror-activities?
What to do if you are witnessing the PVDA facilitating Islamic corruption?
And on and on and on...

Coyote | 22-07-17 | 17:28

Alsof het mongolen zijn die je moet begeleiden... Wat een droefenis.

Bakkeleures | 22-07-17 | 17:28

Wanneer komt het nou eens door dat deze ideologie (spin off van een hele reeks religies uit de honderden jaren daarvoor) er vanaf de geboorte ingebeiteld wordt? En heel belangrijk: dat er ook bij zit dat de wereld tot de kern door allah geschapen is, en de moslims toebehoort? En dat een ieder daar aan ondergeschikt is?
Het. Staat. Er. Echt.

NiCeY | 22-07-17 | 17:27

Niet buiten te koop lopen met je krankzinnige sekte zou een leuk begin zijn tegen Atheophobic, Christenophic en alles wat niet islam-is-o-phobia.

Bij zo'n abri word ik ineens een aso van 15 inplaats van een volwassen vent met manieren en gaat er een steen door het glas en wordt de poster eruit gerukt.

GerMonster | 22-07-17 | 17:26

Bekijk het maar lekker, ik ga ook een hoofddoek dragen.

Maar serieus, westerse blanke mannen die ludiek met een kopvod over straat gaan lopen... wat zou er dan gebeuren?

XaleX_2 | 22-07-17 | 17:26

The cartoon how-to guide was drawn by a Paris-based artist named Maeril and translated into English for The Middle Eastern Feminist group on Facebook. www.npr.org/sections/thetwo-way/2017/0...

Risingson | 22-07-17 | 17:25

Als in Israël een aanbidster van de pedoprofeet met een schilmesje op een agent afloopt schieten ze gewoon 10 kogels door haar kopvod. En zo heurt het!

eerstneukendanpraten | 22-07-17 | 17:24

Binnenkort zwaar gesubsidieerd door EU dan wel nl regering in heel het land.

lingo star | 22-07-17 | 17:24

@Stormageddon | 22-07-17 | 17:05
En zonder kinderen, zware boodschappentassen en een voordeelpak pleepapier (60 rollen).

necrosis | 22-07-17 | 17:23

Islamofobie bestaat niet. Je kunt wel een sterke afkeer van die intolerante, kwaadaardige haatcultuur hebben maar dat is terecht.

zuiderduin | 22-07-17 | 17:23

@Príncipe | 22-07-17 | 17:06
Die was ik al eerder tegengekomen. En toen al bewaard. Vooral omdat het zo ontzettend waar is en dat links zo ontzettend blind is voor hun eigen hypocrisie.

Wat betreft hoofddoekjes, niqaabs en erger: Ik behandel dat soort mensen op dezelfde manier als ik mensen in oranje jurken behandel (Bagwhan sekte) of iemand die met een enorm kruis loopt te slepen: Zo veel mogelijk negeren.

Zodra jij zo religieus bent dat je geen gewone kleding meer kunt dragen, maar die aan moet aanpassen, ben je totaal gestoord. Je ruimtepappie bestaat niet. Ga weg.

TheEgg | 22-07-17 | 17:22

Zo'n hoofddoek kun je niet zomaar benaderen om een gesprek aan te gaan. Vooral niet een vent. Wordt ze naderhand door haar man geslagen voor het praten met een vreemde vent. Oplossing: verbiedt die bedekkende kleding, dan valt geen mens je lastig.
En niet zeggen dat je wegens religieuze redenen blablablabla , als god had gewild dat je je moest verstoppen, had hij je wel een burka aangemeten bij de schepping. Soms werkt logica het beste.
Graag gedaan.

Accident_Prone | 22-07-17 | 17:21

Príncipe | 22-07-17 | 17:06 ;-)
de werkelijkheid is nog gekker.

medelmo | 22-07-17 | 17:19

Hoe meer je dramt met dit soort ongein hoe ongeloofwaardiger het wordt. Ik bedoel, 20 jaar 'Het kan in Almere' en het is er alleen maar grappiger op geworden. Die campagnes dan..

GormSuil | 22-07-17 | 17:19

Kijk dat er onverschillige en zelfs ronduit ongure menstypes onder de blanken rondlopen, dat mogen anders gekleurden en moslims etc. inmiddels wel duidelijk zijn. De groep die hierin echter het verst gaat, de groep die de hele dag niets anders doet dan het, al dan niet met staatshulp, aantonen van het onderscheid tussen mensen, het verschil op alle mogelijke manieren; op basis van huidskleur, religie, ras of zelfs gewicht, dat zijn natuurlijk de socialisten. Het aantonen van onderscheid tussen mensen op baisi van ras of geloof is hun handelsmerk.

Axelvon | 22-07-17 | 17:18

Whaha, praten over films met een moslima. Tuurlijk: Anderson, Jarmusch, Lynch, de Coens...we raken gewoon niet uitgepraat! En dan gaan we het nog over de leuke kleding hebben die ze aanheeft. Sure!
Als die vreselijke stoute mannen die je overal naar de lappies hoort schreeuwen maar weggaan. Want dat begint overal een ongelooflijk probleem te worden. It's true.

Poesmobiel | 22-07-17 | 17:18

En wat met posters: wat te doen wanneer pislamieten weer vrouwen lastig vallen? Komt tikkie vaker voor, hoor ...

Ezeltjeprik | 22-07-17 | 17:15

Punt 2 van de poster: pick a random subject and start discussies it. It can be anything, saying you like something they are wearing and asking were they got it.
Oké: hee, dat is een mooie gordel! En waar dienen die twee touwtjes voo.................

Kwakjeszalver | 22-07-17 | 17:14

Komt er ook sissende versie?

Dutch_Holland | 22-07-17 | 17:13

-weggejorist-

zattekater | 22-07-17 | 17:13

-weggejorist-

Pienow | 22-07-17 | 17:13

Wat zullen de busschauffeurs zich op hun vestje gespuugd voelen.

Normpje | 22-07-17 | 17:11

En zo gaat de westerse wereld kapot

mrgeseki | 22-07-17 | 17:10

'Islamophobic harassment.'
Wat een orwelliaanse taalverwarring!
Islam IS intimidatie.

keestelpro | 22-07-17 | 17:08

Ik mis de "sponsored by UN, EU, etc" logo's

Bon-sens | 22-07-17 | 17:08

Okay... voor de fun... Geen idee of dit kan, anders delete maar:
kek.gg/i/WypbM.jpg

Príncipe | 22-07-17 | 17:06

Moslims naar een safe space binnen onze grenzen begeleiden is het nieuwe paard van Troje.

Hettiet | 22-07-17 | 17:05

Een moslima die een gesprekje met me komt maken als ik word lastig gevallen door een groepje marokkanen. That will be the day.

kom hoe heet ie | 22-07-17 | 17:05

Vroeger was het milieu waar je als stad nog op kon scoren, maar nu zijn het moslims...

litebyte | 22-07-17 | 17:05

Een moslima alleen, zonder begeleiding, in een bus. Hahahahaha.

Stormageddon | 22-07-17 | 17:05

Zouden ze in Boston weten dat de leverancier van de abri's en posters in Amsterdam, Nederland een democratisch gekozen partij onmogelijk maakt om te adverteren op hun abri's?

necrosis | 22-07-17 | 17:05

Werkte in Raqqa als een dolle.

RenHoek | 22-07-17 | 17:05

poster met "5 stappen ter overname van een land".
Brengt wat evenwicht.

medelmo | 22-07-17 | 17:05

Ik wacht nog steeds op de poster :
"Wat moet je doen als je iemand met een bomgordel ziet"

prime suspect | 22-07-17 | 17:03

REAGEER OOK