Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Turkse paramilitaire knokploegen. Ze <s>komen</s> zijn er

Daar is hij weer, het driemaandelijkse horrorrapport van de NCTV. "De dreiging van een terroristische aanslag in Nederland blijft onverminderd hoog." Hele grote goh ten gevolge van de chronische ploflimstroom die Europa teistert, maar ook rechts-terrorisme want Londen enzo. Paar leuke heikele puntjes die we kunnen aanstippen in het door islam mogelijk gemaakte angstdossier van Dick Schoof en consorten (in het verleden waren het kinderen, terugkeerders, cyberjihadi, enzovoorts): Afrikaanse jihadisten hebben Nederland op de korrel, de vrouwtjes krijgen last van schurend woestijnzand en een ongelooflijke uitsmijter in de vorm van TURKSE KNOKPLOEGEN. Zure vrouwelijke jihadisten, die mogen ze lekker houden in Arabië, maar Turkse knokploegen, die willen we al helegaaaaar niet. O fuck ze zijn er al: "Zorgelijk is dat in Turkije paramilitaire knokploegen actief zijn. Eén van die groepen is ook buiten Turkije (buitenwettelijk) actief en heeft een Nederlandse afdeling opgericht. Deze groep zou in de toekomst mogelijk, net als in Turkije, in Nederland kunnen worden ingezet voor buitenwettelijke acties jegens politieke tegenstanders van Erdogan." Osmanli Ocaklari Hollanda mogelijk, al ontkennen die gasten natuurlijk alles. Nou ja, de vorige keer dat Turkse knokploegen ons land onveilig maakten wonnen we ook makkelijk, dus niks aan het handje en pas op voor keukentrapjes, lui.

Reaguursels

Inloggen

Erdogan heeft gelijk.
Meer meer meer Erdogan.

TomvanKampen | 25-06-17 | 18:59

-weggejorist en opgerot-

RubenAffolter | 25-06-17 | 08:44

Er is hier heel veel weggejorist.
Maar ik heb geen flauw idee waarom mijn guursel is gejorist.

Mr. Happy | 24-06-17 | 22:37

-weggejorist en opgerot-

Orlando1985 | 24-06-17 | 18:33

-weggejorist en opgerot-

User email: [email protected]
User author RomeovanderLinden
User ip 92.69.230.129
Fipo op: June 24, 2017 17:20

RomeovanderLinden | 24-06-17 | 17:20

-weggejorist-

RomeovanderLinden | 24-06-17 | 17:20

-weggejorist-

Croisantneuf | 24-06-17 | 16:49

-weggejorist en opgerot-

User email: [email protected]
User author DennisAffolter
User ip 37.148.162.9
Fipo op: June 16, 2017 21:06

DennisAffolter | 24-06-17 | 14:48

-weggejorist-

DennisAffolter | 24-06-17 | 14:46

Mijn Turks is niet je van het, maar volgens Google vertaalt "Einsatsgruppe" naar "i&#351;levsel grubu". In ieder geval, hoe het ook moge heten, dit valt onder de categorie "ongewenste vreemdelingen". Oppleuren dus.

jacobh | 24-06-17 | 12:49

De enige die ik nog een beetje vertrouw zijn de PVV/FVD stemmers en de rest zoekt het maar uit met hun dhimmi mentaliteit.

komtdatschot | 24-06-17 | 12:18

Van harte gesteund door links, datzelfde links dat decennia lang de invloed van het christendom in ons land te viiuur en te zwaard heeft bestreden, knuffelt zich nu de moeder met terroristen, islamisten, vrouwonderdrukkers en homo-haters.... nog los van hun geëmmer over wat ze allemaal aan voorwaarden m.b.t. dat geloof stellen....
Wat ben ik dat gezeik van extreem dom links zat,SPUUGzat.

mallekater | 24-06-17 | 12:03

Ze zijn georganiseerd met als doet mensen te terroriseren. Kan toch niet moeilijk zijn om dit uitschot preventief op te pakken en als terroristen te berechten? Ik ben alleen bang dat Nederlandse rechters het recht van het individu hoger zullen plaastsen dan de veiligheid van een groep. Pas wanneer er doden vallen zal er worden geroepen dat zij het niet geweten hadden. Nederland wordt gewoon overgeleverd aan de wolven.

SinEstilo | 24-06-17 | 11:29

Sommige 'talenten' zouden we hier goed kunnen missen!

Gags Beasley | 24-06-17 | 11:26

@lupuslupus 9.48.heel veel sterkte vanmiddag.Wat is het toch een k$t ziekte.
Hettiet | 24-06-17 | 10:47
.
Hartelijk dank want ik zal het zó nodig hebben! En nee, het was niet de longkanker waaraan hij is overleden maar vanwege de ladingen antibiotica werkten zijn darmen niet meer.

Lupuslupus | 24-06-17 | 11:15

Nou, dat mag toch?
Het is toch het volste recht van achterlijke geitenneuker Erdogan om gestoorde idioten hierheen te sturen teneinde onze maatschappij te ontwrichten?
------------
Wat zeuren we nou?
Dat wisten we toch al?
--------------
De man heeft zijn vijfde colonne criminelen al een jaar of dertig geleden hierheen gestuurd... ze worden onderhouden en bijgespijkerd door weerzinwekkende imams( = zonen van varkens) teneinde hier alles kapot te maken.
En het lukt ze inmiddels aardig.

mallekater | 24-06-17 | 10:48

@lupuslupus 9.48.heel veel sterkte vanmiddag.Wat is het toch een k$t ziekte.

Hettiet | 24-06-17 | 10:47

@Kaan 09:57
Waarom deze rare reactie?
Op een normale vraag kunt U toch wel een normaal antwoord geven ipv mij, als in een soort defensieve kramp schietend, een pauper te noemen?
Of moeten we de definitie van het woord pauper herzien?
Ik bedoel, ik kijk tegenwoordig nog amper ergens vreemd van op.

D-Fens_1963 | 24-06-17 | 10:44

Ik ben zo benieuwd wie er straks in Rutte 3 minister van onwelgevallige meningen mag worden, wordt het Pechtold, staat Hirschi Ballin alweer klaar in de coulissen of wordt er voor de verandering een Belg ingevlogen, Vandermeersch bijvoorbeeld?

down | 24-06-17 | 10:36

Vandaag op veteranendag : Gaarne 1 x Merelveld voor de turken.
De eerste keer hebben ze niet geleerd.
Deze keer maar goed en niets meer overlaten.

medelmo | 24-06-17 | 10:23

Rommelende Onderbuik | 24-06-17 | 10:17
Het benoemen van dit gedrag door PVV aanhang is niet hetzelfde als hetzelfde gedrag uitoefenen. Ipv beschuldigen zou men ook "normaal" zonder selectieve intelligentie kunnen gedragen en zouden we het een stuk gezelliger kunnen hebben. U bent vrij om ook selectief te reageren op posts op geenstijl.

Kaan78 | 24-06-17 | 10:21

miff | 24-06-17 | 10:15
Nee geen trol, ken Kaan78 al van jaren terug. Ach en hij probeert tenminste buiten zijn eigen filterbubbel te communiceren. Waarvoor hulde.

Law of the Land | 24-06-17 | 10:20

miff | 24-06-17 | 10:15
Precies. Hij was een tijdje weg volgens mij maar nu nog steeds even irritant weer terug. Niet voederen (ies rammeldan)

Petrus Poortwachter | 24-06-17 | 10:19

Kaan78 | 24-06-17 | 10:11
Dan zijn we het helemaal eens. Alleen doet u alsof u bij het eerste kamp hoort, terwijl u het tweede doet.
Daar zit juist uw "selectieve intelligentie" voor zover we van intelligentie kunnen spreken. U doet zich redelijk en meewerkend voor, maar in wezen bent u anders omdat het u aan abstractie- en relatieveringsvermogen ontbeert om de essentiële zaken in het leven op waarde en waarachtigheid te schatten.

En daarmee eindig ik deze discussie.

Rommelende Onderbuik | 24-06-17 | 10:17

-weggejorist-

miff | 24-06-17 | 10:15

verkeerd topic

Barre_de_k | 24-06-17 | 10:14

-weggejorist-

Barre_de_k | 24-06-17 | 10:14

Rommelende Onderbuik | 24-06-17 | 10:09
Intelligente mensen die willen bouwen en domme mensen die willen slopen.

Kaan78 | 24-06-17 | 10:11

Het ene moment zijn ze heel redelijk en heb je een aardig gesprek, het andere moment worden schuldjokers uitgespeeld en komt de schaamtecultuur-aap uit de mouw.
Rommelende Onderbuik | 24-06-17 | 10:01
.
Ik mijd 'ze' werkelijk onder alle omstandigheden en op alle terreinen van het leven. Dat zouden meer mensen moeten doen.
Het spreekwoord zegt immers 'waar je mee omgaat word je mee besmet'. Maar ja, spreekwoorden en gezegdes worden ook al niet meer geleerd in de scholen.

Lupuslupus | 24-06-17 | 10:10

Kaan78 | 24-06-17 | 10:07
U wijst met een vinger naar mij, maar met drie naar u zelf. Dat zet kwaad bloed, maar daar kom ik zo nog wel even op terug.

Maar legt u maar eens even uit welke twee-deling u hier wilt maken met jullie vs. uw soort?

Rommelende Onderbuik | 24-06-17 | 10:09

Rommelende Onderbuik | 24-06-17 | 10:01
Ik heb geen last van selectieve intelligentie. Maar kom gelukkig uit een cultuur waar dat als minder wordt gezien. Ik kan mij dan ook bij dat onderdeel niet bij "jullie" scharen. Het staat je vrij om jouw selectieve intelligentie hier te verspreiden.

Kaan78 | 24-06-17 | 10:07

De generatie die alle gratis kreeg, nergens voor heeft hoeven knokken en te beschermd is opgevoed om te zien hoe kwetsbaar het moois is waarvan ze kunnen genieten...
Die generatie is in staat om alle dijken in Nederland door te steken omdat dat natuurlijk of groener oid zou zijn.
Rommelende Onderbuik | 24-06-17 | 09:49
.
Zó wáár!! En men hoeft het zelfs niet 'aan den lijve' te hebben ondervonden: de bittere armoe, de strijd om elke dag weer een fatsoenlijke, gezonde maaltijd op tafel te kunnen zetten voor het gezin, daarbij elk dubbeltje 10x moeten omdraaien en ja, eten wat de pot schaft want dat was 'seizoens' eten. Géén sperciebonen uit Afrika midden in de winter (ik noem maar iets).

Als men alleen maar van die geschiedenis - de opbouw van Nederland na 1945 - had willen léren. Maar nee. Hebben hebben en nog eens hebben. De 'IK' generaties. Waarbij die afschuwelijke 'liberalen' de grootste rol hebben gespeeld en nog steeds!

Lupuslupus | 24-06-17 | 10:02

necrosis | 24-06-17 | 09:43
Het antwoord is dus ja, en wij zijn op eens "jullie" vs. Kaan78 en cs. (zie commentaar 9:55)

Het valt me op hoe moeilijk het is voor dubbel paspoortiërs om verlichtingsprincipes te hanteren ipv zich onvoorwaardelijk loyaal te verklaren aan het land van oorsprong van een van de voorouders of een bepaalde geloofsdoctrine.

Het ene moment zijn ze heel redelijk en heb je een aardig gesprek, het andere moment worden schuldjokers uitgespeeld en komt de schaamtecultuur-aap uit de mouw.

Rommelende Onderbuik | 24-06-17 | 10:01

-weggejorist-

Kaan78 | 24-06-17 | 09:57

necrosis | 24-06-17 | 09:43
Als iedere feitelijke weerwoord wordt weggejorist door geenstijl is er geen discussie mogelijk. Dezelfde discussie wordt verkracht doordat hier hele minderheidsgroep worden gecriminaliseerd en gemarginaliseerd, terwijl de opinie zodanig wordt beinvloed dat terreuracties en het neutraliseren van die dreiging als supresie van een heel bevolkingsgroep in Turkije wordt afgeschildert. Jullie hebben gewoon niks geleerd van 1940 -45. En dat is met jullie geschiedenis dan ook niet verwonderlijk.

Kaan78 | 24-06-17 | 09:55

@Kaan
U is in het bezit van een dubbele nationaliteit?

D-Fens_1963 | 24-06-17 | 09:55

@Ruud5 09:19
En vervolgens heeft U VVD gestemd?

D-Fens_1963 | 24-06-17 | 09:54

Zijn er niet wat motorbendes te vinden die zo nu en dan zin hebben in een verzetje?
osolemio | 23-06-17 | 21:08

... goed idee. En omdat voor wat hoort wat, beloven we ze een eigen staat als ze voor NL vechten. Wel doen deze keer, anders treinen en scholen.

PresidenteDeConjovia | 24-06-17 | 09:52

En hoe brutaal dat soort knokploegen zijn is onlangs gebleken in de USA toen zo'n knokploeg die Erdogan vergezelde Amerikaanse staatsburgers kopschoppend aanviel, notabene onder het oog van Amerikaanse politie agenten, om zich na de aanval te beroepen op diplomatieke onschendbaarheid.
Nee, gezien het -normaliter- slappe optreden van de Nederlandse overheid staat ons hier nog heel wat te wachten....

miff | 24-06-17 | 09:51

Lupuslupus | 24-06-17 | 09:27
Aan de andere kant... Als het de Islam niet was geweest, had een bepaald deel van onze bevolking vast wel een andere manier gevonden om onze samenleving en al haar verworvenheden naar de klote te helpen.

De generatie die alle gratis kreeg, nergens voor heeft hoeven knokken en te beschermd is opgevoed om te zien hoe kwetsbaar het moois is waarvan ze kunnen genieten...
Die generatie is in staat om alle dijken in Nederland door te steken omdat dat natuurlijk of groener oid zou zijn.

Rommelende Onderbuik | 24-06-17 | 09:49

"Nederland is van iedereen".
Dus staan de grenzen wijd open.
Ben je het daar niet mee eens:
"Wilders", "Tokkie", "Racist", "Fascist".
meneer Q | 24-06-17 | 09:33
.
Tot op de dag van vandaag begrijp ik nog steeds niet waarom wie dan ook zich iets zou aantrekken van dat framen. Nou dan bèn ik een Wilders-fan, tokkie of racist/fascist. So what????

Een deel van mijn familie stemt PVV en het andere deel niet, die kijken dat ietwat 'meewarig' aan. Nou mooi toch?
Wat maakt het mij nou uit wat mensen van mij 'vinden' of hoe ze over mij denken? Als ik mijzelf maar recht kan aankijken in de spiegel.

Ieder mens heeft een taak gekregen op aarde (tenminste, zo zie ik dat). En het gaat er maar om dat wanneer je straks dit aardse tranendal verlaat, of je dan alles gedaan hebt wat in je vermogen lag om jouw (kleine) steentje bij te dragen. Hoe knullig dat ook geweest mag zijn, het gaat om de intentie.

Mijn lieve zwager die ik 50 jaar gekend heb, is op de 21e overleden - hoewel de artsen hem vorige week nog vertelden dat hij nog maanden zou leven en het advies gaven 'maak er wat van' - wordt vanmiddag begraven. Voor mijn zusje en haar gezin maar ook voor mij staat de wereld - met al haar problemen - dan even stil.

Lupuslupus | 24-06-17 | 09:48

Alles draait om geld wie dat in handen heeft heeft de macht. want het is toch wie betaald bepaald.
Het beste wapen dat wij nederlanders nog hebben is onze FIOD dat zijn onze special forces want die pakken je waar het echt pijn doet namelijk in de geldbuidel, en daarvoor hebben ze mogelijkheden waar zelfs de politie jaloers op is.

Umberto die trotzoni | 24-06-17 | 09:48

@Kaan78 | 24-06-17 | 09:15
Zullen we het eens over Koerden, Armenen en Gülen aanhangers hebben?
En waarom staan er zoveel stalen hekken om joodse synagogen in Nederland?
Overigens zijn er ook aanslagen op mosketen geweest, gepleegd door moslims van een andere stroming.
Jij komt echter niet verder dan 'die Wilders', een zwaktebod als je het mij vraagt.
En ga je nu maar gauw verstoppen voor de stoottroepen van Erdosnor.

necrosis | 24-06-17 | 09:43

Lupuslupus | 24-06-17 | 09:27
Leven is afscheid nemen. Voor Nederland is het veel en veel te laat. Maar vergeet niet, lupuslupus, dat het de schuld is van de Nederlanders zelf, van niemand anders. Dus als dit land eraan gaat - en het gaat eraan - dan hebben de Nederlanders zelf daar in overgrote meerderheid voor gekozen.
Maar ik ben het met je eens, het blijft een trieste zaak. Het was nl. helemaal niet nodig geweest. Turkije en Marokko waren helemaal geen koloniën van ons geweest. We hadden die gastarbeiders uit die landen na gedane arbeid gewoon terug moeten sturen. Gewoon tijdelijk contract, ze kunnen hier even werken, en daarna, hup, terug naar land van herkomst.

Van Duyvenbode | 24-06-17 | 09:38

meneer Q | 24-06-17 | 09:33
Feitelijk onjuist. De grenzen staan open omdat we geld willen verdienen en er afspraken over hebben gemaakt. En als je naar wilt doen aan mensen die niks met die afspraken van doen hebben ken ik nog wel duizend lelijke woorden die we makkelijk op deze infantiele gedrag kunnen plaatsen.

Kaan78 | 24-06-17 | 09:38

"Nederland is van iedereen".
Dus staan de grenzen wijd open.
Ben je het daar niet mee eens:
"Wilders", "Tokkie", "Racist", "Fascist".

meneer Q | 24-06-17 | 09:33

Lupuslupus | 24-06-17 | 09:02
Misschien moeten we gewoon leren lachen om ons eigen verlies.
Dood ga we toch, we hebben van nature nergens recht op. We kunnen wel claimen: Nederland is van ons, maar daarmee maken we slechts god aan het lachen.
Van Duyvenbode | 24-06-17 | 09:06
.
Nooit ga ik lachen om het verlies van mijn Nederland. Dat prachtige stukje aarde dat met bloed, zweet en tranen is her-gebouwd na '45. En waar het tot de allesvernietigende islam stevig voet aan de grond kreeg, zeer goed toeven was. Ongeveer tot 1980 dus.
Waarom zou de Schepper lachen als wij *ons Nederland* claimen voor onszelf, onze kinderen en kleinkinderen? Kunt u dat nader verklaren?

Nederland heeft God bij het grofvuil gegooid, Zijn wetten en regels aan de laars gelapt. De Schrift is daar duidelijk over: 'wie God verlaat heeft smart op smart te vrezen'. Het beste voorbeeld daarvan is wel het volk Israël dat 2.000 jaar heeft rondgedoold omdat ze God de rug toe hadden gekeerd.

Maar de geschiedenis van het Oude Verbondsvolk geeft hoop omdat ze na 2000 jaar toch weer terug zijn in hun eigen land. Misschien gaat het met het ooit Christelijke Nederland ook zo. Maar ik denk eerder dat de vier ruiters al onderweg zijn en een heel stuk gevorderd op hun weg.

U hebt gelijk, in God's ogen hebben we nergens recht op maar als mens onderling natuurlijk wel. U zet toch ook uw voordeur niet open zodat iedereen die dat wil uw huis kan leegroven?

Het *Nederlandse huis* is van de Nederlanders maar sinds tientallen jaren zijn er creaturen binnengelaten die maar één doel hebben; de vernietiging van ons land en al haar gebruiken, tradities etc. En dàt stemt mij zeer, zeer droevig.

Lupuslupus | 24-06-17 | 09:27

Lupuslupus | 24-06-17 | 09:06
Ik denk dat we het hebben over een verwesterde nederturk die zich voornamelijk is de meer westers georiënteerde turkse kringen begeeft, maar zich nog niet helemaal heeft weten los te weken van valse nationalistische sentimenten.

Dus gehersenspoeld? Bij opvoeding.
Al houd ik het best voor mogelijk dat ook de EU binnenkort met "correcties" op geschiedenisboeken komt en we leren dat Hitler toch niet zo heel slecht was en er ook een goede vorm van nazisme was die zich erg laat vergelijken met de ideeën uit Brussel nu.

Rommelende Onderbuik | 24-06-17 | 09:22

Ruud5 | 24-06-17 | 09:19
Je bedoelt acties waarna NL overheid excuus moest aanbieden maar in de media stoere pietpraat hield. (LOL)

Kaan78 | 24-06-17 | 09:22

Ik kan nog steeds genieten van die Turkse bodygards bij die rel in Rotterdam die met de handjes omhoog tegen de auto's stonden, onder schot gehouden door de BBE'ers. Dat heeft Aboutaleb toch goed aangepakt in samenspraak met de regering. Beter dan die suffe Amerikanen die die dikke bullen lieten schoppen en slaan in Washington. Dat in Rotterdam was voor mij een hoogtepunt, brutale Turken eens een lesje leren.

Ruud5 | 24-06-17 | 09:19

Van Duyvenbode | 24-06-17 | 09:06
Goede tegel. Dat is wel wat ik probeer. Gaat soms moeilijk maar sindsdien lig ik er iig niet meer wakker van. Want wie is "ons" nog? "Ons" is veranderd. Ons lijkt in niets meer op de ons uit mijn jeugd. Al begrijp ik mensen als @Lupuslupus zeer goed.

Law of the Land | 24-06-17 | 09:18

Lupuslupus | 24-06-17 | 09:11
Waarom voel je de noodzaak om veroordeelde terreur te baggitaliseren en goed te praten. Wat is mis met jou?

Kaan78 | 24-06-17 | 09:17

-weggejorist-

Kaan78 | 24-06-17 | 09:15

Tekenend dat turkse dieven, turkse inbrekers, turkse potenrammers, turkse drugshandelaren, turkse verkrachters, turkse moordenaars en turkse pedo's die hier allang zijn niet onder de dreiging vallen.

Alquest | 24-06-17 | 09:12

Ik ben 100% tegen Erdogan. Maar Erdoganaanhangers hebben geen terroristische aanslag gepleegd zoals de PVV aanhangers in Enschede.
Kaan78 | 24-06-17 | 09:05
.
Een brandbommetje (flesje benzine) op een grasveld(!) voor een moskee noemt u een 'terroristische aanslag'. Volkomen bespottelijk. Ik ga er niet eens aan beginnen om alle voorbeelden van aanvallen op kerken (onlangs nog op de grote kerk in Gouda waarvan de deuren in brand werden gestoken) te benoemen. Zout toch een eind op zeg. Ga Erdogan zieken.

Lupuslupus | 24-06-17 | 09:11

Kaan78 | 24-06-17 | 09:05
Ah, daar hebben we weer de fascistische turk. Wees nou maar blij en dankbaar dat je hier wordt getolereerd in dit land. Geniet er maar van zolang het nog duurt.

Van Duyvenbode | 24-06-17 | 09:09

We leven in de fijnste tijd van na de oorlog. De oorlog zelf nog meegerekend.
Wat jammer dat gelukzalig leven zoveel dufheid met zich meebrengt. Maar ja, als wegkijken niet meer kan, dan kunnen we altijd nog omlaag kijken.

bolletje kaas. | 24-06-17 | 09:09

Lupuslupus | 24-06-17 | 09:02
Misschien moeten we gewoon leren lachen om ons eigen verlies.
Dood ga we toch, we hebben van nature nergens recht op. We kunnen wel claimen: Nederland is van ons, maar daarmee maken we slechts god aan het lachen.

Van Duyvenbode | 24-06-17 | 09:06

Verklaart u nader. Waarom gaat u daar op vakantie en/of zaken geschiedenis boeken lezen? In het turks? U doelt toch niet op de Armeense genocide?

Rommelende Onderbuik | 24-06-17 | 08:56
.
Heel Turkije was eens christelijk en de hoofdstad was Constantinopel. Is natuurlijk ook allemaal niet waar.
Ik kan uit het schrijfsel waar u op doelt niets anders opmaken dan dat deze persoon totaal gehersenspoeld is door zijn vakanties en 'zaken doen' in islamitische landen.

Lupuslupus | 24-06-17 | 09:06

-weggejorist-

Kaan78 | 24-06-17 | 09:05

Je kunt in dit land niet cynisch genoeg zijn.
Van Duyvenbode | 24-06-17 | 08:51
.
Dat klopt. Maar helaas lost het de enorme problemen niet op.
'We' hebben 3 miljoen islamieten tegen ons alsmede onze overheid (w.o. zij die het 'zwaard' mogen hanteren, onze 'dappere' Hermandad) en een groot deel van de Ned. bevolking.
Nou, prettige wedstrijd. Ik zie het zeer, zeer somber in.

Lupuslupus | 24-06-17 | 09:02

Denkhetnjet | 24-06-17 | 08:24
"Wat me wel op viel is dat ze heel andere lezingen hebben over geschiedkunde dan in onze boeken staat. En hun versies zijn een stuk geloofwaardiger."

Verklaart u nader. Waarom gaat u daar op vakantie en/of zaken geschiedenis boeken lezen? In het turks? U doelt toch niet op de Armeense genocide?

Rommelende Onderbuik | 24-06-17 | 08:56

Keyboardspeler | 23-06-17 | 23:32
dat is m.i. de enig realistische houding in deze.
Je kunt inderdaad de waarschuwingen van de veiligheidsdiensten beter lezen als gratis vakantiegidsen, en het hoofd terrorismebestrijding (zolang dat er nog op zit) zien als de nieuwe Frits Bom, als de nieuwe vakantieman. Hij maakt je attent op allerlei nieuwe exotische gewoontes en gebruiken die je nota beide benen kunt waarnemen in eigen land. Dus het is ook nog eens spotgoedkoop.
Men kan met deze overheid, met dit multiculturele regime van het islamitische heil niet cynisch genoeg zijn! We leven nu eenmaal in een mongeaulencratie, doe daarmee uw voordeel zou ik zeggen. Binnenkort genoeg te zien en te beleven in eigen land.
Inderdaad, stoeltje erbij, peukje erbij en je kunt met enig geluk de zelfmoordterroristen zichzelf zien opblazen temidden van (grotendeels) policor publiek, nadat hij nog de strijdkreet van de islam hard heeft geschreeuwd: allah gakbar. Meteen daarna kun je de excuses voor de terrorist horen die de media over het domme publiek uitschallen, 24/7.
Je kunt in dit land niet cynisch genoeg zijn.

Van Duyvenbode | 24-06-17 | 08:51

@lentehaas

Ik heb het niet alleen over daar, maar ook over hier. Niet alleen over toeristische plekken, maar ook elders. Ik kwam er vaak voor zowel zaken als vakantie. Niet alleen Turkije, maar ook in andere moslim landen. Wat me wel op viel is dat ze heel andere lezingen hebben over geschiedkunde dan in onze boeken staat. En hun versies zijn een stuk geloofwaardiger.

Denkhetnjet | 24-06-17 | 08:24

rexm | 24-06-17 | 07:52
Ik hoop toch echt dat onze inlichtingendiensten er ook wat mee te maken hebben.

Maar u zou gelijk kunnen hebben. Het georganiseerde terrorisme kan de Nederlandse infrastructuur en subsidies misschien te goed gebruiken om alhier te veel rottigheid uit te halen.

Anders zou de inschatting ook wel eens kunnen zijn dat Nederlanders zich relatief snel onderwerpen aan de nieuwe culturele normen en waarden.

Rommelende Onderbuik | 24-06-17 | 08:17

@Kaan78 | 24-06-17 | 07:57
PVV'ers gaan geen Erdoganaanhangers in Schurkije in elkaar beuken.
In tegenstelling tot de 'bodyguards' van die dictator:
www.volkskrant.nl/buitenland/bodyguard...
En jou vind ik ook eng!

necrosis | 24-06-17 | 08:11

-weggejorist-

DennisAffolter | 24-06-17 | 08:06

-weggejorist-

Kaan78 | 24-06-17 | 07:57

Nederland is nog van aanslagen verschoond en dat is goed, de reden hiervan kan zijn dat Nederland een doorvoer haven is van terroristen en waar alles wordt georganiseerd.

rexm | 24-06-17 | 07:52

Op zich positief dat er gewoon isis op de kaart staat en niet eufemistische met het wegkijkende onzinwoord daesh wordt aangeduid.

En salafisme noemt men het tegenwoordig, de extreme islam. Maar dat is niet helemaal correct; zal straks wel met een serie verdiepingsartikelen in MSM wel een correctie opvolgen - er is ook "goed" salafisme.

Maar uiteindelijk komen we er wel. Dat na al die verdieping en verbinding zelfs er steeds meer mensen gaan inzien dat het kwaad op zich simpelweg in de geloofsdoctrines van de islam zelf schuilt.
Er is heel weinig ruimte om het anders te interpreteren dat een haatzaaiende, fascistische ideologie.

Hopelijk is het nog op tijd.

Rommelende Onderbuik | 24-06-17 | 07:49

-weggejorist-

franck7020 | 24-06-17 | 07:35

leefbaar Rotterdam toch gelijk gekregen met hun spotprent. Bewoners die de demonstraties hebben meegemaakt zaten in angst in Rotterdam, daar hoor je niemand over. Met huidige regering hoef je geen verbetering te verwachten. We hebben een burgeroorlog geïmporteerd in nl en West-Europa. Het kookpunt stijgt.

franck7020 | 24-06-17 | 07:35

Nederland is het land van teleurstellingen, een land dat door valse hoop en verwachtingen sociaal en moreel bankroet is gegaan, waar dromen niet meer uitkomen, waar moeite doen niet meer beloond word, waar niets bezitten, een mens meer rechten geeft, en mensen die wel bezitten slechts plichten geeft, waar mensen die ontevreden zijn, opeens niet meer politiek vertegenwoordigt kunnen worden, waar mensen zich niet meer thuis voelen omdat het risico op "gelukkig zijn" is genihiliseerd, waar de toekomst geen Perspectief bied om een andere koers te mogen varen, waar de rekening steeds maar gepresenteerd word voor iets dat wij nooit zullen mogen ontvangen, waar zelfs de grootste optimist zijn bedenkingen heeft, waar het hoogste potentieel afhankelijk is van het laagste IQ, en waar de politiek niets meer met politiek van doen heeft, daar gaat het licht uit.........

hovawart | 24-06-17 | 07:13

Brussel,stuurt jaarlijks miljarden naar erdogan,die op zijn beurt die gasten kan betalen om mensen te intimideren,in elkaar slaan of vermoorden. In feite doet iedereen hier aan mee zolang dat ongkozen zooitje in Belgie de lakens mag uitdelen .

fleurtje | 24-06-17 | 07:04

@mezelf | 24-06-17 | 02:25
Kim Jung Un had ook nog uit een Fleming-boek kunnen komen (maar dat is dan zelf nog een beetje een relikwie uit dus die koude oorlog tijd.. dat regime heeft ook wel in de nieuwere films gefigureerd had dus iets wel van het origineel uit de Sovjet tijd van Fleming).

nickolaas | 24-06-17 | 03:54

@mezelf | 24-06-17 | 03:20
En volgens mij LTE-masten maakten de ontvangst van satelliet de laatste jaren trouwens ook steeds lastiger.. uiteindelijk toch nog een keer nieuwe LNB's, betere kabels en pluggen tussen LNB's en multiswitch gezet - LTE-filter dus op de DVB aansluiting.. en nu is het weer prima.. maar ontvangst is dus trickier geworden (en als de buren internet over dus per definitie ongeshielde stroomkabels gebruiken ben je in theorie ook nog niet jarig qua ontvangst.. ).

nickolaas | 24-06-17 | 03:28

@Grrraaien | 24-06-17 | 03:10
Ik heb een headend met bijna alle kanalen (alleen geen Fox-abbo), wel hotbird 13E0, astra 19E2,23E5 en 28E2 - maar het voegt niet meer zoveel toe als vroeger.. wel comfort soms.

nickolaas | 24-06-17 | 03:20

@Grrraaien | 24-06-17 | 03:05
Het meest bijzondere is als je niet helemaal van nieuwsbronnen afhankelijk bent (tijd dat ik wel termen voor dingen probeerde te verzinnen.. achterkant van het nieuws noemde ik het toen.. ). Maar dan nog als je zelf het nieuws niet maakt en ook niet helemaal 'in de loop' zit qua beslissingen en dus niet weet hoe dingen gaan lopen of wat wanneer belangrijk (gaat) worden - heeft ook zo zijn eigen dynamiek.. maar je leert wel snappen wat een klus het eigenlijk is dat nieuws te verzamelen, te snappen en daar dus een verhaal van te smeden.
Het was een beetje onverwacht aspect aan wat ik toen deed (en zelf had ik dus ook wel een goed netwerk in die tijd - zo ontstaat ook een beetje een rotonde van nieuwtjes/informatie als ik er zo op terugkijk). Maar feitelijk zat ik in heel veel dingen toen beter dan de krant (en dat was best wel een maffe tijd ook.. ). Maar ik volg met hetzelfde plezier het nieuws hoor tegenwoordig (en daarvoor deed ik dat ook wel - al had het op de uni ff een dipje denk ik, oa vanwege tijdgebrek dus). Clintonverkiezing heb ik alleen de verkiezingsavond meegemaakt op een beamer en ongelooflijk veel bier (avonde Budweiser) - Beide Bush avonden keek ik thuis en ging slapen toen ik dacht dat ie wel zou winnen.. 2x wakker geworden met Bush - ik kan echt niet hebben dat ik zoiets niet goed inschat.. (misschien mijn manier van een gevoel iets van grip op de wereld te hebben.. ) daarna ben ik dus in de maanden daarvoor echt wel intensief het nieuws daar gaan volgen..

nickolaas | 24-06-17 | 03:17

nickolaas | 24-06-17 | 03:04

Ik kijk via een schotel, ben eigenlijk niet anders dan alle immigranten hier in Nederland. Alleen om zoveel mogelijk aan te kunnen ook al is er geen Ziggo of KPN meer.

Grrraaien | 24-06-17 | 03:10

nickolaas | 24-06-17 | 03:04

Ik ben geen kommaneuker maar ik dacht wel dat er 6 uur tussen ons en Amerika oostelijke tijd zat, fijn dat jij dat ook dacht.

Grrraaien | 24-06-17 | 03:08

Daarom is het ook zo gevaarlijk om op Google en andere internet diensten te vertrouwen. Twitter heeft blijkbaar de mogelijkheid om CHOCOLADE letters te tonen in een tweet afgeschaft omdat Trump het te veel deed. En Google geeft tegenwoordig ook teveel politiek correcte en gestuurde resultaten. Hoop dat het wat Google betreft ook niet de juiste ingrediënten voor het maken voor een bom weergeeft.

Grrraaien | 24-06-17 | 03:05

mezelf | 24-06-17 | 03:02
Herstel 23:00, maar iets later kan je het meestal zonder commercials downloaden.. scheelt 20minuten op een uur.

nickolaas | 24-06-17 | 03:04

-weggejorist-

nickolaas | 24-06-17 | 03:02

nickolaas | 24-06-17 | 02:51

Ik vond die oude die ze er laatst uit hebben gegooid omdat hij van vrouwen hield wel verfrissend met zijn no-spin-zone.

Grrraaien | 24-06-17 | 02:56

Grrraaien | 24-06-17 | 02:45
.
Yup. Win-win voor de Turkse overheid. Zij stuurden de ongeletterde kinkels vanuit centraal Anatolie richting Nederland, maw minder politieke onrust en die kinkels bleven en blijven maar geld sturen naar Turkije. Man, man, man.

Basil Fawlty | 24-06-17 | 02:52

@Grrraaien | 24-06-17 | 02:43
Is eigenlijk ook mijn favoriete nieuwsbron in de VS (je moet alleen uitschakelen als Sean Hannity in beeld komt - maar 4:00 is ook wel een beetje laat.. ). Verder zit er dus ook wel veel kwaliteit bij Fox (Chris Wallace, Dana Perino, Chris Stirewalt en ik vind Karl Rove toch ook interessant - maar daar zetten ze op belangrijke momenten tegenwoordig dus Chris Stirewalt naast, omdat ie ooit bijna de stroomkabel uit de regieruimte dreigde te trekken toen ze de verkiezingsuitslag in het voordeel van Obama gingen uitroepen.. toen was ie ff niet helemaal 100% geloof ik ;) ). Nee, ik heb van Fox News leren houden en ik had bijvoorbeeld de verkiezingsavond nergens liever willen volgen (tsja de uitslag konden ze niets aan veranderen - maar het was wel een heel gedegen verslag van de avond en ze hebben dus hele goede mensen en ook gasten). Meer toegang ook tot conservatieven en de Republikeinse partij, zonder dat kan je de aanloop van de verkiezingen ook niet volgen (en mis je dus dingen.. ).

nickolaas | 24-06-17 | 02:51

Basil Fawlty | 24-06-17 | 02:43

Blijkbaar hebben we alleen de achterlijke Turken hier binnen gehaald.

Grrraaien | 24-06-17 | 02:45

nickolaas | 24-06-17 | 02:32

Alles is info war, je kunt NOS journaal, FOX news en Russia Today achter elkaar kijken en toch totaal niet weten wat de waarheid is. Als ik moet kiezen welke van bovengenoemde 3 de waarheid het meeste benadert zou ik zeggen FOX news.

Grrraaien | 24-06-17 | 02:43

Hele diepe zucht hier. Ben zoals jullie weten getrouwd met een seculiere Turkse. Ze is geboren en getogen Istanbul. Ze is inmiddels Amsterdamse maar houdt na 25 jaar hier nog steeds van haar stad. Ja ze betaald een shitload aan belasting. "Kein problem," maar het breekt haar hart dat ze ziet dat haar land wordt verneukt door goedkope proleten en nog erger dat kinkels hier in Nederland Erdo's kont kussen.

Basil Fawlty | 24-06-17 | 02:43

@Achterhoutje | 24-06-17 | 02:27
Laatste keer dat ik in Stavoren was om te zeilen had ik er volgens mij een week van meer dan 80 uur opzitten.. ging ik na de rit even liggen en zouden ze me wakker maken als ze wat gingen drinken.. werd ik dus de volgende morgen wakker toen iedereen al aan het ontbijt zat (toen had ik wel ff de smoor in zo ongeveer alles dat ik kon bedenken - en ook nog dat ik zo ongeveer voor niks naar Friesland was gereden.. maar werd gelukkig toch een memorabel zeilweekend - bij deze dus een mooi weekend toegewenst en ik zou de staat van het land de staat van het land maar ff laten.. maandag weer zeg maar..).

nickolaas | 24-06-17 | 02:40

nickolaas | 24-06-17 | 02:32

Bent u voor of tegen Trump ?

Grrraaien | 24-06-17 | 02:40

Achterhoutje | 24-06-17 | 02:27

Zeeland ?

Grrraaien | 24-06-17 | 02:38

Achterhoutje | 24-06-17 | 02:27

Waar ligt Stavoren ook al weer ? Ik probeer het me zonder internet te herinneren.

Grrraaien | 24-06-17 | 02:38

@mezelf | 24-06-17 | 02:25
Of Trumps speechwriter Stephen Miller (oa inauguratiereden.. ), die werd 'babyGoebbels' genoemd.. kan je ook nog een losse verwijzing naar Austin Powers in zien, wat dus weer een parodie op Fleming's James Bond-reeks was. Goebbels dekt eng en kwaadaardig van opzet dan weer aardig ('mini me' kwam toch minder gevaarlijk over misschien).

nickolaas | 24-06-17 | 02:32

Lig hier, net binnengelopen, in mijn slaapzak met klotsende golfjes als achtergrondgeluid in Stavoren. Toch tamelijk onderontwikkeld gebied. En ergens het rustgevende gevoel dat het moslimfront hier niet heel dichtbij is. Ben enigzins ongerust bij het denkbeeld dat het niet lang meer zal duren dat Stavoren ook verloren is.
Misschien moeten we stoppen met ons land weggeven.

Achterhoutje | 24-06-17 | 02:27

@mezelf | 24-06-17 | 02:11
En dan ben ik de rol van oprichter van Blackwater, Erik Prince nog vergeten te noemen.. (afgezien dat ie de broer is van onderwijsminister Betsy DeVos, die als belangrijkste kwalificatie had dat ze geld geërfd had en ook nog eens met een rijke partij getrouwd was - en dus allerlei vaak nogal over-the-top conservatieve doelen steunde.. ook het aaien-van-katten-op-schoot segment van een vaak beetje wereldvreemde Republikeinse donorklasse dus.. plannen smedend voor 'wereldheerschappij'/ serieus genomen worden door een elite die ze altijd afgewezen heeft,, ).

nickolaas | 24-06-17 | 02:25

@mezelf | 24-06-17 | 02:11
Eigenlijk is dit meer gestoord dan House of Cards dat door de werkelijkheid wordt ingehaald..

nickolaas | 24-06-17 | 02:17

Ja raar van die waarschuwingen van rusland naar US toe horen we niet.
@A.I. van Dee | 24-06-17 | 01:35
Oh, een geschenk dat je erover begint.. ;). Leuk en aardig die infographic hierboven - maar zoals dit filmpje opent www.washingtonpost.com/graphics/2017/... en de manier waarop de directeur die informatie aan het Witte Huis laat bezorgen.. ik heb dus boeken van Ian Flemming gelezen, de geestelijk vader van dus James Bond - en als je dus even af en toe een stapje terug neemt om het allemaal in ogenschouw te nemen, dit is krankzinniger dan Fleming het dus bedacht zou kunnen hebben, schrijvend vanuit Jamaica tussen gin en tonic door veronderstel ik. Donald Trump lijkt zo een karakter als Goldfinger (plakt overal [blad]goud op, beetje vulgaire over de top smaak - 'dictator chic', overal 'compounds' of casino's - zijn exotische [ex-]vrouwen, waarover Mitt Romney ooit grapte trouwens dat zij het bewijs zijn dat er 'banen' in de VS zijn die Amerikanen zelf niet willen vervullen.. , etc, etc).
En het brein achter zijn verkiezingswinst, computerwetenschapper en hedge fund miljardair Robert Mercer zou vooral tegen zijn katten praten.. (in Austin Powers zat zelfs een parody of dat thema.. ) "In 2010, when the Wall Street Journal wrote about Mercer assuming a top role at Renaissance, he issued a terse statement: “I’m happy going through my life without saying anything to anybody.” According to the paper, he once told a colleague that he preferred the company of cats to humans." www.newyorker.com/magazine/2017/03/27/...
Maar het feit dat zo'n oud-KGB'er 'rogue' gaat past nog wel in het thema van Fleming.. maar dat ie op de stoel van de president zit.. (en dan Medvedev met zijn huizen en rare gympen.. www.youtube.com/watch?v=qrwlk7_GF9g oh.. filmpje is door de 23mln hits heen!), ik bedoel die oligarchen had Fleming nog kunnen verzinnen - maar Putin en zijn naasten, dat had ie denk ik toch de prullenbak ingegooid met het voornemen toch iets te matigen met de gin.. en ook iets beter uit de felle zon blijven.
Geen idee waar dit allemaal in gaat eindigen - maar af en toe moet je ff je ogen samenknijpen om te zien dat wereld zomaar krankzinniger kan zijn geworden dan fictie.. en misschien is het het geld of de macht, maar die mensen nemen zichzelf volgens mij dus nog serieus ook (moet haast gekte zijn.. dat thema klonk dan wel weer redelijk goed door in die Bond-reeks.. ).

nickolaas | 24-06-17 | 02:11

@tragic 01:30
Really?
Waar hebben we dat eerder meegemaakt?
Het is niet aan te nemen dat 1911 uw geboortejaar is, anders zou ik nog kunnen gaan denken dat U het meegemaakt had.

D-Fens_1963 | 24-06-17 | 01:54

@maar bijten niet 01;02
Brandje hier, brandje daar, op relatief kleine schaal ongeregeldheden zoals we die in de Franse banlieus hebben gezien?
Mwooah, ik zie dat nog niet escaleren tot het serieuzere werk.

D-Fens_1963 | 24-06-17 | 01:46

@Graaf 00:46
Hmm, criminele strijdgroepen die elkaar gaan bevechten tot op aanvalsgeweren nivo ...?
Én daar zou ik dan als brave burgeropa in moeten participeren?
Nou om eerlijk te zijn had ik mijzelf in dat soort horror nog niet bedacht, en mn kinderen óók niet trouwens.
Maarja men weet maar nooit hoe eventueel diep weggekwijnd patriottisme getriggerd gaat worden natuurlijk.
Maargoed dan staan de criminelen tegenover elkaar.
Dat is voor mij nog geen politiek religieuze aangelegenheid die zal escaleren tot een full scale civil war.

D-Fens_1963 | 24-06-17 | 01:39

@mezelf | 24-06-17 | 01:35
Alhoewel het in theorie natuurlijk ook voor beiden kan..

nickolaas | 24-06-17 | 01:37

@mezelf | 24-06-17 | 01:35
Officier van Justitie moet dat zijn..

nickolaas | 24-06-17 | 01:35

Nehemia | 24-06-17 | 00:10

Ja raar van die waarschuwingen van rusland naar US toe horen we niet.

Niet zo raar natuurlijk. Want als er een coalitie jet neer wordt gehaald willen de media natuurlijk wel kunnen koppen met : "coalitie jet zomaar neer gehaald door Putin"

A.I. van Dee | 24-06-17 | 01:35

@tragic1911 | 24-06-17 | 01:30
Niet best als een officier moet kiezen om je te vervolgen ofwel op basis van de wet op de weerkorpsen wetten.overheid.nl/BWBR0001992/2011-01... of dus openbare dronkenschap..

nickolaas | 24-06-17 | 01:35

Kunnen wij ook niet een knokploeg oprichten. Lekker met de mannen, eerst wat biertjes dan door de wijk lopen, mensen afmeppen die nie willen luisteren, dan een paar biertjes om het af te leren en de dag erop beginnen we weer vanaf vooraf aan.

tragic1911 | 24-06-17 | 01:30

Schaaldier | 24-06-17 | 00:32
Als ik het nieuws zo lees zit IS erachter.

cocktailsmaak | 24-06-17 | 00:59

Einde van de Domheid | 24-06-17 | 00:49
Ja, maar dat berust op valse sentimenten, Watjes dus met een hoog selfesteam die de geweren meteen laten vallen als ze ingesloten worden. Omdat het geen echte ottomanen zijn. Eigenlijk zijn die ottomanen de patatgeneratie van Erdogan.

Graaf van Egmont | 24-06-17 | 00:56

De Ottomanen noemen ze zichzelf. Toch?

Einde van de Domheid | 24-06-17 | 00:49

D-Fens_1963 | 24-06-17 | 00:12
Ik neem aan dat u ongewild in de armen zal worden van de echte criminelen. Die zien hun handel met rasse schreden achteruit zien kachelen en weten uit welke hoek de dreiging komt: Marokkanen met kalashnikovs. Nou hebben criminelen diverse lijntjes naar het achterland om de juiste wapens te kopen. En zij zullen u vragen de golstick of tennisracket in te ruilen voor een AR16 of ook zo'n kalashnikov. En voor je het weet heb je een aanzienlijke groep gewapende mannen.
Dan hoop ik dat ze even de criminaliteit laten voor wat het is en ultiem gaan voor het terugverdieneffect. En dat ze een slimme guerrillaleider hebben met een fatsoenlijke inlichtingendienst, waarvoor ik het voortouw wel neem.
En dan kan het circus los. Net zo lang tot één van de partijen op wil geven en zijn heil in een ander land gaat zoeken dan Nerderland

Graaf van Egmont | 24-06-17 | 00:46

Parel van het Zuiden | 24-06-17 | 00:34
De politiek wil het niet.
Dat is het dus. Ze willen niet. Dat kan dus niets anders zijn dan de geopolitieke gok om het middenoosten bij het westen te trekken. Alles wijst daar op.

bodemloos | 24-06-17 | 00:44

@Graaf van Egmont | 24-06-17 | 00:04

De politiek wil het niet. Dat gaan ze zo lang mogelijk volhouden. Er is in geen enkele partij een persoon aanwezig die durft te doen wat nodig is. Handtekeningen zetten onder maatregelen. In veel Europese landen is het al zover uit de hand gelopen dat dat best harde maatregelen zullen moeten zijn. Eerder, zeg maar toen ze hier Fortuyn een kogel in de kop gepraat hebben, zou dat fijngevoeliger gekund hebben.
.
Ik acht bv uitzettingen van met terreur en criminaliteit doordrenkte immigranten en dubbelpaspoorters bijvoorbeeld inmiddels noodzakelijk. Hopende op een effectieve signaalfunctie hoeven dat er niet eens heel veel te zijn. Grove inperkingen van massa-immigratie, gewoon migranten. Meteen een baan op eigen kracht of ter werkstelling van 3 jaar-ish. We wilden toch een polder in de Noordzee? Of handen aan het bed? Earn your keep. Schep ze!.
.
Het geld, talent, en mankracht eens even naar dit land zelf. Er is nogal wat schade aangericht. Maar ja, wie durft in dit land over een wederopbouw te dromen wanneer zovelen van ons uiterst content lijken met de neerwaartse spiraal?

Parel van het Zuiden | 24-06-17 | 00:34

De rest van dit draadje lees ik morgen wel weer, nu eerst een aanslag plegen op het matras.
Toedeloe.

Jackanders | 24-06-17 | 00:32

bodemloos | 24-06-17 | 00:15
Iedereen met geld koopt wat hij kopen kan. Kunnen Russen, Amerikanen, Arabieren en Chinezen zijn. Dat is kapitaal in vastgoed. Maar echt geld dat naar moskeeën wordt overgemaakt voor culturele dingetjes, daar schuilt gevaar.

Graaf van Egmont | 24-06-17 | 00:31

Bread_Pitt | 23-06-17 | 21:03
Al een jaar of 50...

de honden blaffen... | 24-06-17 | 00:28

Graaf van Egmont | 24-06-17 | 00:04
Edoch is half Londen reeds in bezit van oliestaten. En het opkopen van gebouwen zal voor veel meer europeese steden opgaan. Dus er is reeds een kwantitatieve geldstroom plus eigendomsrecht.

bodemloos | 24-06-17 | 00:15

@Parel 21:42
Nu ben ik niet zo van de oorlog en zo hoor maar mensen zoals ik zullen er ook áltijd wel geweest zijn, óók bv in voormalige Joegoslavië.
Maaruh U roert zo een beetje de wardrums en zo hè.
Dan word ik tóch altijd een beetje nieuwsgierig weet U.
Ik vroeg het hier alreeds eerder aan de diverse warlords in spe; dat geburgeroorlog he, wat stelt U zichzelf daar nou bij voor?
Wie tegen wie? Waar? Hoe?
Just curious....

D-Fens_1963 | 24-06-17 | 00:12

Parel van het Zuiden | 24-06-17 | 00:07
Dank voor de aanvulling, ik was het al weer vergeten.
En zeg maar jij, dat mag u wel.

Jackanders | 24-06-17 | 00:11

Jan-Joris-Jaap-Joop | 23-06-17 | 23:52
Met die natuurlijnen probeerde ik juist aan te geven dat ze min of meer los staan van menselijk handelen. Zoals het gedrag van moleculen die aan elkaar klitten, of zoals de Melkweg krachten van klontering ondergaat.
Niet ter vergoeilijking van de keuzes die EU baasjes, Trump en Saoedies maken maar meer als kosmisch fenomeen.

bodemloos | 24-06-17 | 00:10

Wat een desinformatie Schoof. Je bent een globalistisch ratje en je weet het. Hoe toch op met je code 4 alarm. Jullie halen bewust zoveel als mogelijk van die goed opgeleide terroristen binnen om hier juist chaos te veroorzaken. De veerboten gaan 24/7 door. IS en Al Qaida zijn door de geheime diensten van het Westen (CIA, M15, M16, Mossad) gecreëerde proxylegers om onder andere Assad te wippen. Daar zijn legio bewijzen van. De Deep State is niet voor niets zo pissed op Poetin omdat hij die gasten echt vernietigd en dat kan natuurlijk niet de bedoeling van zijn. Vooral de CIA is des duivels. De oorlogsretoriek tegen Iran is ook al in volle gang. Alles onder het mom van de vijand van mijn vijand is mijn vriend.
.
'Russian Warships Launch Cruise Missile On ISIS Targets, Media Silence'

www.neonnettle.com/news/2304-russian-w...
.
WW3: Russia Says They Will Treat US Warplanes As Targets From This Point On

The US shot down a Syrian jet that was fighting ISIS prompting Russia to make a chilling vow to seek revenge against Washington.
www.neonnettle.com/news/2294-ww3-russi...
.
BREAKING: Russia Halts Cooperation with US in Syria, Citing US Support for ISIS – Will ‘Intercept Any
thefreethoughtproject.com/russia-halts...
.
When Will The Mideast Blow Up?
www.lewrockwell.com/2017/06/eric-marg...
.
EXPOSED: WSJ reports that Israel and Saudi Arabia have been secretly giving money to ISIS in Syria
theduran.com/bombshell-wsj-reports-tha...
.

dailywesterner.com/news/2017-06-16/mcc...

Nehemia | 24-06-17 | 00:10

Nu het in België maar niet wil lukken met aanslagen , daar staan wél soldaten op wacht ,
is het niet meer dan logisch dat naar Nederland uitgeweken vanuit Molenbeek.
Zodra de Hogesnelheidslijn gaat rijden.

nemeton | 24-06-17 | 00:10

@Jackanders | 23-06-17 | 23:59

U vergeet het toch wel episch stukje advies naar de mense..
.
Ge mot gewoon spierballuh kweekuh enneh dan zo ene Turk
"Erdogan is lul" recht in de bakkes zeggen..."
.
Oh, oh die enge reaguurders toch zo zonder spierballen...

Parel van het Zuiden | 24-06-17 | 00:07

Parel van het Zuiden | 23-06-17 | 23:15
Inderdaad. De jongens en meisjes zijn goed. En wat ze doen moeten weten ze ook. En wat ze mogen volgens de wet mogen ze ook.
En ik geloof ook dat er heel wat overleggen zijn gevoerd over het natrekken van Arabische geldstromen naar Nederlandse moskeeën en het gevaar dat daaruit ontstaat voor de democratische rechtsorde. Maar of de politiek die opvatting deelt waag ik te betwijfelen.

Graaf van Egmont | 24-06-17 | 00:04

Durak | 23-06-17 | 23:41
Boze witte reaguurders zijn gevaarlijk en moeten verder niet zeiken over een spijkerbom hier of daar.
Gewoon holland's got talent kijken, je verwonderen over al dat multiculturele talent, en verder je bek houden.

Jackanders | 23-06-17 | 23:59

bodemloos | 23-06-17 | 23:33
Volgden zij van de EU de natuurlijnen maar: Dan zouden Timmerfrans, Zuipschuip, Plofkop www.google.nl/search?q=plofkop&so... en Scheefbek uit België net zoals al die andere natnekken die samenheulen in Brussel, Luxemburg en dat stadje in Noord-Frankrijk meteen verzuipen in de eerste de beste plas of rivier die zij tegenkwamen. Maar ze houden liever droge voeten in extreem dure schoenen en een smerige bek.

Jan-Joris-Jaap-Joop | 23-06-17 | 23:52

Don't look back in anger.

Omnomnom.

Parsons | 23-06-17 | 23:51

-weggejorist-

Stratum | 23-06-17 | 23:43

-weggejorist-

Durak | 23-06-17 | 23:41

Laat deze week de vrijdagaanslag

flat out | 23-06-17 | 23:39

-weggejorist-

Oepsie1234 | 23-06-17 | 23:36

Parel van het Zuiden | 23-06-17 | 23:23
Hoe was het ook al weer?
Death and taxes and islam?

Petrus Poortwachter | 23-06-17 | 23:34

Als timmermans ziet dat z'n kaartenhuisje op instorten staat wordt hij kwaad. En als hij kwaad wordt dan weet hij waar hij z'n knuisten kan regelen.
Het Groot Eurazisch Rijk moet er hoe dan ook komen. De geopolitieke lijnen zijn getrokken, Golf van Oman, Perzische Golf, Irak, Turkije, Oekraine en een flink stuk Noord Afrika. Plus Amerika natuurlijk.
Zo gaan dingen in de natuur. Dingen klonteren en verbrikkelen. Van stam naar stad, van land naar continent, van grootrijk naar intercontinent. De fase naar een tweedelige wereld is al lang gaande.
En de timmerfransen en co. weten maar half dat zij de natuurlijnen volgen.
Bijvoorbeeld.

bodemloos | 23-06-17 | 23:33

Dus wij autochtonen hebben geen last van die Turkse knokploegen.... ze zoeken voor Koerden en Gulen aanhangers?
Het zal allemaal wel, als ze mijn deur maar voorbij gaan en laten we wel zijn : een lekkere knokpartij missen we al een tijdje, dus chips inslaan, klapstoeltje mee en met een peuk e.e.a. eens rustig gaan bekijken.

Keyboardspeler | 23-06-17 | 23:32

@Dirk III | 23-06-17 | 23:02
Het gaat niet aleen om de aanlsagen met Bus, Bom of Mes.
--
Velen islamitische immigranten komen binnen werken nooit, maar trekken wel een groot deel van de verzorgings staat leeg. En ook dat is een Islamitische aanslag. Op de Nederlandse verzorgingsstaat. Met dagelijks heel veel slachtoffers.

Mark_D_NL | 23-06-17 | 23:30

Als timmermans ziet dat z'n kaartenhuisje op instorten staat wordt hij kwaad. En als hij kwaad wordt dan weet hij waar hij z'n knuisten kan regelen.
Het Groot Eurazisch Rijk moet er hoe dan ook komen. De geopolitieke lijnen zijn getrokken, Golf van Oman, Perzische Golf, Irak, Turkije, Oekraine en een flink stuk Noord Afrika. Plus Amerika natuurlijk.
Zo gaan dingen in de natuur. Dingen klonteren en verbrikkelen. Van stam naar stad, van land naar continent, van grootrijk naar intercontinent. De fase naar een tweedelige wereld is al lang gaande.
En de timmerfransen en co. weten maar half dat zij de natuurlijnen volgen.

bodemloos | 23-06-17 | 23:30

-weggejorist-

Wasbakplasser | 23-06-17 | 23:27

kweethetooknietbeter | 23-06-17 | 23:21
Dat zal wel propaganda zijn is mijn mening.
Of een aanleiding om Qatar de schuld te geven.
Het rommelt daar.

Jan Dribbel | 23-06-17 | 23:26

Koos Knak | 23-06-17 | 23:20
Je weet toch wat er met dictaturen gebeurt, die yanks zijn van de wapenhandel en trekken turkije uit elkaar. Je ziet het nu al met de steun aan de Koerden.
Turkije is toast.

Ongeblustekalk | 23-06-17 | 23:24

@Petrus Poortwachter | 23-06-17 | 23:12

Je kan puzzlen, je kan doorredeneren, je kan schatten, je historisch vergelijken, je kan doorrekenen.
.
De vierde druk van de trilogie had trouwens een handvol toevoegingen, een extra appendix, aangescherpte thesaurus, en bij elke eerste pagina een grote prent.

Parel van het Zuiden | 23-06-17 | 23:23

De nieuwe wereld. Particuliere veiligheidsdiensten en privé legers jagen op terroristen in de Europese voorsteden.

Van Duyvenbode | 23-06-17 | 23:22

De Turken zijn binnen 5 jaar druk bezig met een oorlog in het midden oosten. En iedere nederturk is dankbaar dat hij door in nederland te blijven de dienstplicht kan ontlopen.

Koos Knak | 23-06-17 | 23:20

@Graaf van Egmont | 23-06-17 | 23:07

Ik mag hopen dat ze gaan zoeken. Ik denk dat ze zoeken.
Echter gaten zullen dus vallen.
.
Ik denk overigens dat Nederlandse inlichtingendiensten een heel goed beeld hebben van wat er in Nederland allemaal plaatsvindt.
Ik denk dat politieke aansturing hen belet die informatie in te zetten om netwerken, moskeen, personen, en niet te vergeten subsidieorganisaties te exposen of met andere middelen uit te schakelen.

Parel van het Zuiden | 23-06-17 | 23:15

Dat was een kort bezoek van sojasoep.
Maar om nu een sojasoep te jorissen omdat hij naar RTL-4 kijkt?
Maar goed ik hou van kort.

Jan Dribbel | 23-06-17 | 23:14

Parel van het Zuiden | 23-06-17 | 23:03
Maar, als u al veel van dezelfde schrijver gelezen hebt?
Dan heeft u toch enig idee welke kant het op gaat.
Vooral als de schrijver een bron heeft die u ook kunt lezen. De rest is puzzelen.
Doet me trouwens denken aan de voorganger van de AIVD, de BVD en hun moedige en intelligente 'oplossing' van de gijzeling in de gevangenis van Scheveningen. Weet u dat nog? Geeft veel vertrouwen voor de toekomst

Petrus Poortwachter | 23-06-17 | 23:12

Petrus Poortwachter | 23-06-17 | 23:00
Het zijn er zo veel, van die onnozele met deug geknede taartpuntjes.
En dat maakt het zo niet behapbaar.
Die paar ploftaarten zouden prima opgegeten en verteerd kunnen worden als die samengeklonterde deug-puntjes er niet waren.

Jackanders | 23-06-17 | 23:11

*is boos op joris omdat hij weer de speeltrol afneemt*

knutsel | 23-06-17 | 23:11

Maar wij hebben Koerden
daarvoor schijten ze in hun broek.

CheLives | 23-06-17 | 23:10

Parel van het Zuiden | 23-06-17 | 23:03
Dan ga je zoeken. Dat is het werk van inlichtingendiensten. Zoeken, net zo lang tot je die roman of desnoods die trilogie te pakken hebt.

Graaf van Egmont | 23-06-17 | 23:07

Rugnummers please!!

Wasbakplasser | 23-06-17 | 23:06

@Botte Hork | 23-06-17 | 21:05
'Maar wij zijn met meer'
Dat waren de gevangenen in Auschwitz ook.

keestelpro | 23-06-17 | 23:06

Dirk III | 23-06-17 | 23:02
In Europa bedoelt u?
In Pakistan wel hoor. U denkt toch niet dat er een vrijdag onbenut blijft?

nos.nl/artikel/2179680-veertig-doden-b...

Petrus Poortwachter | 23-06-17 | 23:05

Ik als rechts gure reaguurder heb nog wel zoveel fatsoen, dat ik niet bij iedere Turkse winkel naar binnen stap om te roepen dat Erdogan een oetlul is. Waarom zou ik dat überhaupt doen als goed opgevoede Nederlandse man?

Graaf van Egmont | 23-06-17 | 23:04

Gladio komt naar je toe deze zomer!! Zal me niets verbazen als die Erdogan binnenkort iets gaat koppen...

Patrick-Haemers | 23-06-17 | 23:04

@Graaf van Egmont | 23-06-17 | 22:46

Je kunt niet weten wat je niet weet. That would be illogical.
Als u een pagina van een uw onbekend boek vindt heeft u geen enkel idee hoeveel van het verhaal u daarop leest. In geval van een essay weet u na lezen al vrij veel, in geval van een roman vrijwel niets. Op zijn best kunt u uit de inhoud, opmaak, en stijl een idee vormen of het onderdeel van een roman of essay was.
Maar als het een trilogie blijkt te zijn?

Parel van het Zuiden | 23-06-17 | 23:03

Vrijdag + Rammendan = nog geen aanslag(poging)? Ik sta perplex.

Dirk III | 23-06-17 | 23:02

Jackanders | 23-06-17 | 22:57
mmm, meer een onnozel taartpuntje.
Loopt eerdaags met al zijn spiermassa in het mes van zo'n Turk die je altijd bij voetbalwedstrijden ziet.
Met van die vuurspuwende ogen.

Petrus Poortwachter | 23-06-17 | 23:00

sojasoep | 23-06-17 | 22:43
Ja eng zijn we hier met z'n allen hè?
Veul enger dan één van vele malloten die er klaar voor is middels een spijkerbom onschuldige jonge concertbezoekers naar de volgende fase te bombarderen.

U bent een onderdeel van de probleem-taart, een flinke punt.

Jackanders | 23-06-17 | 22:57

Ach, sojasoep is op...
Nog één tip, je leest vast nog wel mee.
Stop met kijken naar Holland got talent.
Ga je eigen talent verder ontwikkelen.
Het is maar weinig mensen gegeven om zo snel ergens uitgekotst te worden. Doe er je voordeel mee.

Petrus Poortwachter | 23-06-17 | 22:56

@sojasoep | 23-06-17 | 22:43 Hahaha. Een sportschool-tokkie die "de Turken" wel de waarheid durft te zeggen.
Nou RePseCt hoor.

knutsel | 23-06-17 | 22:54

sojasoep | 23-06-17 | 22:43
Stoer hoor. Spierballen kweken in de sportschool en dan bij de turken op bezoek voor een discussie. En dat is jammer. Want je zegt tegen ze dat Erdogan de grootste oetlul is uit deze tijd. Daar had je het bij moeten laten.
Nu voer je Bush ook nog op als schoft, waardoor die primitieve Anatoliërs denken dat je eigenlijk Bush net zo erg vind als Erdogan. En dood is de discussie. Een Turk houdt niet van enerzijds anderzijds, want dat kan die platte kop niet bevatten. Je hebt ze dus een kortsluiting bezorgd in de hersenpan, waardoor ze nooit meer tot een gewelddadig optreden konden komen.

Graaf van Egmont | 23-06-17 | 22:54

Weet je wat Europa nodig heeft, indien elke lidstaat de orde niet meer kan handen haven? Een lekkere PURGE! Maar dan wel eentje van een maand of zo. Verlos jezelf van het ongedierte, los zelf je problemen op en wacht niet op de overheid. Die doet toch niets anders dan knuffelen en ontkennen. Het mooiste zou zijn indien je dan ook maar gelijk de overheid zou aanpakken, maar dat zal niet lukken, want als hier de pleuris uitbreekt, zal de regering weer Nederland met de staart tussen de benen verlaten, net als in 1940! De geschiedenis zal zich herhalen!

De Griek | 23-06-17 | 22:54

Jackanders | 23-06-17 | 22:43
Ja, zo kun je het ook zien. Maar er is nog geen confrontatie tussen de grootmachten, wel via proxies, maar niet direct.
Enfin, ik lees altijd de columns van Martin van Creveld en die heeft altijd interessante dingen. Zoals dat legers van de VS, die grotendeels bestaan uit hispanics schijnt het, een eigen koers gaan varen en niet langer gehoorzamen aan het pentagon.
Ha! Oh man, wat een schitterend doemscenario.

Van Duyvenbode | 23-06-17 | 22:51

sojasoep | 23-06-17 | 22:43
Welke man zou nou zo een tekst plempen, niet één. Niemand trapt hier in. Nou ja, je vrindjes wel.

Heb je nog wat mee te delen dat wel iets waard is?

Ongeblustekalk | 23-06-17 | 22:51

@sojasoep | 23-06-17 | 22:00

Inmiddels heb ik de reacties gelezen op uw Magnum Opus en die getuigen inderdaad van een unaniem, ingetogen en nederig respect. Ik weet niet wat mij bezielde toen ik u zo ongefundeerd schoffeerde.

dysdiadochokinese | 23-06-17 | 22:49

Denkhetnjet | 23-06-17 | 22:34
Het valt je blijkbaar niet op, dat de Turkse samenleving bijzonder problematisch is.
In de toeristische centra zijn ze inderdaad gastvrij. Simpelweg omdat ze aan je verdienen.
Ik ben in andere gebieden geweest en ben herhaaldelijk met stenen bekogeld.
Jij bent het standaard voorbeeld van de naïeve Nederlander die totaal niet weet wat de Turkse en Arabische wereld is.
Hang een Davidsster om je nek. En kijk dan eens of het dan nog zulke toffe mensen xijn.

Lentehaas | 23-06-17 | 22:48

wat is het probleem met een turkse knokploeg, we zijn toch met meer?

shimanski | 23-06-17 | 22:48

@Van Duyvenbode | 23-06-17 | 22:34

U weet dan ook dat de 1e wereldoorlog toen eigenlijk allang begonnen was. In principe planden de Hun en de Triple Entente al sinds begin 1900 voor oorlog, waren er al wat akkefietjes links en rechts op de wereld geweest, en demoniseerden industrielen en machthebbers ieder verzet tegen beleidslijnen die naar conflict bewogen. In Frankrijk werd de vakbondsleider zelfs omgelegd.
.
Overigens begin ik wat weg te drijven van vergelijken van nu met de eerste en tweede wereldoorlog (wat feitelijk 1 conflict was). Een voortschreidend inzicht na het teruglezen van wat boeken. Er zijn met dat conflict zeker vergelijke elementen, hoor, maar er zijn andere conflicten die je er ook in kan terugzien. Amerikaanse burgeroorlog tijdperk (en dan bedoel ik niet alleen die burgeroorlog zelf maar ook de context) is een voorbeeld.
.
Of het Westen is Babel natuurlijk....

Parel van het Zuiden | 23-06-17 | 22:48

@sojasoep
wat een artelijke redenatie, ik heb geen zijn om spieren te kweken om met turken een discussie aan te gaan.
Ik wil gewoon naar mijn werk en dat iedereen dat doet. Dat we de Nederlandse normen en waarden respecteren.
Als we straks met elke minderheid (het zijn er al ongeveer 65) een discussie gaan krijgen is het einde zoek.
Allemaal verspilde energie die we beter kunnen zetten in een mooie samenleving

de groeten

shimanski | 23-06-17 | 22:47

De laatste zin ben ik het mee eens.
Maar een inlichtingendienst weet zeker wel wat het niet weet en probeert dat telkens te completeren. Net zo lang tot ze het weten.

Graaf van Egmont | 23-06-17 | 22:46

sojasoep | 23-06-17 | 22:43
Doei!

Mark_D_NL | 23-06-17 | 22:45

De islam is extreem rechts.
Die 'rechtse' terreurdaad was een eerste wraakactie na de zoveelste extreem-rechts religieuze massaslachting.

Nu pas. Omdat wij gelukkig zijn opgevoed en/of geïndoctrineerd met de beschaafde notie dat geweld nooit het antwoord is. Zelfs in gevallen waar geweld het enige antwoord is dat verstaan wordt.

Een mooie, maar utopische beschavingsvorm die tevens je ondergang is als je hem niet unaniem, wereldwijd, aan de grond krijgt...

ZKH EénOog | 23-06-17 | 22:45

Wat was dat ook al weer: gladio...

Manneke Pislam | 23-06-17 | 22:44

Van Duyvenbode | 23-06-17 | 22:39
Nieuwe presidenten worden wel vaker getest.

Petrus Poortwachter | 23-06-17 | 22:44

-weggejorist en opgerot-

sojasoep | 23-06-17 | 22:43

Van Duyvenbode | 23-06-17 | 22:39
De derde wereldoorlog is al een jaar of 15 aan de gang.

Jackanders | 23-06-17 | 22:43

sojasoep | 23-06-17 | 22:22
Ach misschien zijn we ook mietjes. Probleem is dat iedereen die zich een beetje uitspreekt door zijn landgenoten, van de politiek correcte brigade, gelijk wordt neergesabeld. Wie zou er nu meelopen met pegida bijvoorbeeld. Enige demonstraties in Nederland tegen islam. Maar je weet dat antifa klaar staat om je hersens in te slaan, de burgemeester je niet echt zal beschermen, je baas je ontslaat of je opdrachtgever je opdracht niet verlengd als hij je ziet op het nieuws. Collega's en zelfs vrienden zullen je links laten liggen omdat je (ook) voor hun opkomt. Lekker dus. En daarom depressief makend. Zeker als je kinderen hebt die je nog een toekomst gunt in dit land.
Oh cerso is overigens net zo stompzinnig als DWDD, nieuwsuur of zelfs het journaal.

Ofzo2 | 23-06-17 | 22:40

@sojasoep | 23-06-17 | 21:34
Beter blijf je de komende tijd uit de zon!

Maria.1 | 23-06-17 | 22:39

Parel van het Zuiden | 23-06-17 | 22:19
De derde wereldoorlog kan ieder moment beginnen. Althans, als je actualiteiten een beetje volgt.
Magere Hein wet zijn zeis.

Van Duyvenbode | 23-06-17 | 22:39

Parel van het Zuiden | 23-06-17 | 22:26
LOL. Ik zie het al. Jij bent je geld dubbel en dwars waard.

Graaf van Egmont | 23-06-17 | 22:38

Ongeblustekalk | 23-06-17 | 22:33

Ik denk zelf dat Van Duyvenbode zich vergist.
Ik zie maar drie ruiters komen. De eerste is hier allang.

Petrus Poortwachter | 23-06-17 | 22:38

@Graaf van Egmont | 23-06-17 | 22:28

Dit soort terrorisme dreiging is sowieso niet echt te schalen. Een inlichtingendienst weet wat het weet, maar weet niet wat het niet weet. Er is dus op geen enkel punt in tijd echt vast te stellen hoe het zich verhoudt tot een ander punt in tijd.
.
Het hele model is population management / expectation management.

Parel van het Zuiden | 23-06-17 | 22:35

De laatste x dat ik in turkije was had zich al een gast verhangen omdat de pacht van zn winkeltje hoger was dan de omzet over meerdere kwartalen. Er is geen haar op mn kalende harses die nu nog bedenkt naar turkije te gaan... en ik vrees velen met me. De Turken die ik heb ontmoet, en ik ken, zijn gewoon toffe gasten. Leuker dan mn eigen buren en vele malen gastvrijer. Tis gewoon jammer. 1 lul die het verziekt voor zo veel anderen en niemand die hem vanaf 3.5 km...

Denkhetnjet | 23-06-17 | 22:34

Parel van het Zuiden | 23-06-17 | 22:19

De VS hebben onlangs nog een Syrische straaljager neergehaald, waarna Rusland het luchtruim ten westen van de Eufraat tot no fly-zone heeft verklaard. De 1e wereldoorlog is voor minder gestart.

Van Duyvenbode | 23-06-17 | 22:34

-weggejorist-

Mr. Happy | 23-06-17 | 22:33

Petrus Poortwachter | 23-06-17 | 22:23
Als christen neem ik het boek openbaringen wel serieus, het was meer een controle vraag.

Ongeblustekalk | 23-06-17 | 22:33

Rheia | 23-06-17 | 22:29
Clickbait om je de clit uit de broek te lachen, meer is het niet.

Ongeblustekalk | 23-06-17 | 22:32

@sojasoep | 23-06-17 | 22:22 Hier een tip van mens tot mens: hou op met tv kijken.

knutsel | 23-06-17 | 22:31

sojasoep | 23-06-17 | 21:34
Verwar je reaguurders niet met moslims alsjeblieft? Dankje. Hier hoopt niemand op een aanslag. Mocht ik mij vergissen dan merken we het later wel in de reacties.
-
Veel soja weinig soeps.

Rheia | 23-06-17 | 22:29

Franker | 23-06-17 | 22:21
Volgens mij is het dreigingsniveau al jaren veel te hoog geweest. 5 dreigingsniveau's is ook teveel.
Men had in het huidig tijdsgewricht gerust op 3 kunnen gaan zitten. Kun je naar believen naar 4 als dat nodig is.
Dreigingsniveau 5 komt als de klap al is gevallen en heeft dus geen enkele zin.
Het is een psychologisch dingetje. Als je op niveau 3 zit en verhoogt naar 4, krijg je heel de pers over je heen. Dat brengt maar onrust.
Daarom is het veiliger om op 4 te gaan zitten en dat zo te houden. Brengt rust in de tent. Bij de boven ons gestelden dus.

Graaf van Egmont | 23-06-17 | 22:28

@cocktailsaus 22.09 en op 4 mei ieder jaar weer op de dam bij elkaar komen en zeggen dit nooit meer.Hypocrieten.

Hettiet | 23-06-17 | 22:28

sojasoep | 23-06-17 | 22:22
Misschien weet je ook nog het percentage fanatieke nazi's omstreeks 1935?

Petrus Poortwachter | 23-06-17 | 22:26

@Graaf van Egmont | 23-06-17 | 22:14

Dat zei mijn huidige opdrachtgever ook. Gelukkig keerde hij op zijn schreden terug toen ik de opslag op mijn reguliere tarief voor zulke extra diensten voorrekende. Op zich jammer want ik had Elon Musk graag het nakijken gegeven in de Fortune500.

Parel van het Zuiden | 23-06-17 | 22:26

-weggejorist-

banaanreader2000 | 23-06-17 | 22:24

Over welke ruiters had je het trouwens.
Ongeblustekalk | 23-06-17 | 22:20

Winchester, Colt, Smith and Wesson...

Of deze:

nl.wikipedia.org/wiki/De_vier_ruiters...

Petrus Poortwachter | 23-06-17 | 22:23

Ik zag bij een van die gastjes van de vermeende knokploeg een oud bericht op de timeline: www.timeturk.com/tr/2010/02/10/latin-a...

De strekking van dit bericht geeft toch mooi het doel van de islam en diens aanhangers weer, is het niet?

NasiGordon | 23-06-17 | 22:23

Waar staan we eigenlijk voor als Nederlanders in 2017 ?
sojasoep | 23-06-17 | 22:22
De Nederlander bestaat niet.

Mark_D_NL | 23-06-17 | 22:23

Daar ie ie weeeeeeeerrrr.. onze eigen rambo in maatpak.
Elke keer als hij zijn mond opendoet ,vrees ik nog meer voor mijn veiligheid.

alphapapatango | 23-06-17 | 22:23

sojasoep | 23-06-17 | 21:34

Als je dat soort neppe geacteerde progamma's kijkt ben je eigenlijk al hersendood.

doskabouter | 23-06-17 | 22:23

sojasoep | 23-06-17 | 21:34
Vertel jij dat verhaal maar eens aan de diverse verkachte meisjes, in elkaar geslagen homo's, werkeloze vrachwagen chauffeurs en nabestaande van mh17 en de 10-tallen islamitische aanslagen.

Mark_D_NL | 23-06-17 | 22:22

-weggejorist-

sojasoep | 23-06-17 | 22:22

Al jaren een hoog dreigingsniveau, maar ook maar iets van maatregelen nemen dat gebeurt niet, op het sussende en totaal inhoudsloze roepen dat we er bovenop zitten. Waarom is het afnemen van de Nederlandse nationaliteit bij IS gangers nog niet standaard? Waarom is er nog geen enkele radicale imam of andere geradicaliseerde moslim het land uitgezet? Waarom zijn de grenzen nog niet dicht voor migranten uit moslimlanden? Waarom is er nog geen boerka verbod?
De Nederlandse politiek is gewoon medeplichtig als er hier doden vallen.

Franker | 23-06-17 | 22:21

litebyte | 23-06-17 | 22:08
Hoewel totaal geen fan van GL en Zihni Özdil is zijn boek "Nederland mijn Vaderland" een aanrader mbt hoe stom de Nldse overheid met de Turkse instellingen is omgegaan. Hij maakt een mooie vergelijking. Bedenk dat Nld arm is Turkije rijk, hebben gastarbeiders nodig. En vervolgens willen ze wat met de gastarbieders doen en nodigen het ultra nationalistische stormfront uit om de nieuwe Nlders te laten integreren en zien het stormfront als de vertegenwoordigers van de Nldse arbeiders en krijgen zo ook nog eens een berg geld en eigen clubhuizen. Geen wonder dus dat je totale segratie krijgt ipv integratie en dit beleid gaat tot op de dag van vandaag door,

cocktailsmaak | 23-06-17 | 22:21

Van Duyvenbode | 23-06-17 | 22:13
Ironisch, maar het andere spoor is realistisch.
In de spiegelogie hebben ze dat gecategoriseerd.
Over welke ruiters had je het trouwens.

Ongeblustekalk | 23-06-17 | 22:20

@Van Duyvenbode | 23-06-17 | 22:10

Zou de antichrist misschien geen verwijzing naar een persoon zijn maar een organisatie of de algehele mindset?
.
Als in dat je bijbelverhalen niet letterlijk zou nemen, maar...
.
Kon dat maar met de Koran trouwens. Interpreteren. Helaas had Mo een nogal directieve, exacte, actiegerichte schrijfstijl.
.
Jammer dat u niet in het engels afsloot.
"The horsemen are drawing nearer" klinkt veel omineuzer. Past beter bij zo'n profetische tegel.

Parel van het Zuiden | 23-06-17 | 22:19

Haha. Die haakneus-olieworstelaars slaan nog geen deukje in een pak gesmolten boter...

Ali Bi | 23-06-17 | 22:18

Van Duyvenbode | 23-06-17 | 22:13
Je zou er sarcasme in kunnen lezen. Maar de laatste 2 regels ontkrachten dat dan weer. Hij meent het!

Graaf van Egmont | 23-06-17 | 22:18

@sojasoep | 23-06-17 | 22:00 Vindt u het heel erg als we u als "te licht bevonden" bestempelen?

knutsel | 23-06-17 | 22:17

Parel van het Zuiden | 23-06-17 | 22:10
Motverdomme, wat een CV. Ik zou je doen ;)

Graaf van Egmont | 23-06-17 | 22:14

De autochtone bevolking heeft al 40 jaar last van allochtone knokploegjes.

RdeFriesch | 23-06-17 | 22:13

Jongens, jongens, sojasoep bedoelde het ironisch, of sarcastisch. Tenminste, als ik tenminste een touw kan vastknopen aan wat hij heeft neergeplempt.

Van Duyvenbode | 23-06-17 | 22:13

sojasloep | 23-06-17 | 21:34
Eindelijk het gewenste eerlijke geluid in de panelen, ik had er nog zo om gevraagd. Met dank aan reaguurder Rommelende Onderbuik, dikke duim!
Zeg eens, hoeveel verdien jij nou aan die migrantenindustrie waanzin met vriendjus circus en boekverkoop? Je mag de waarde van je ziel meerekenen.
Just asking.

Ongeblustekalk | 23-06-17 | 22:10

@sojasoep | 23-06-17 | 21:34

Een afwijzing van islam betekent nog niet het doorleven van een stereotype dat opgaat voor een relatief klein deel van de autochtone bevolking.
.
Ik wijs islam af vanwege haar boodschappen en het gedrag dat gelovigen ermee rechtvaardigen.
.
Ik heb in 7 landen in Europa gewerkt. Collega's, kennissen, en vrienden uit alle uithoeken van de wereld. Mijn bedrijf werkt nu in meerdere landen. Wordt ingehuurd door bedrijven die u kent van tv voor vorstelijke gages. Ik ben op bijna alle continenten geweest. Ik spreek 2 talen vloeiend/native, 3 redelijk tot goed, en kan via deze talen nog velen anderen heel aardig begrijpen en iets relevants terugblaten. Ik ben hoog en technisch opgeleid, naast zelfstudie op geschiedenis, geopolitiek en wat vakmatige interessegebieden. Zorg dat mijn lichaam voldoende beweegt en fatsoenlijk gevoed wordt.
.
Hobbies trouwens. Ik ben sedert jaren beroepsmatig en van ganzer harte vader.
.
Al die dingen wil ik eigenlijk zo houden. Islam is daar een bedreiging voor. En weet u. Ik zit helemaal niet te wachten op feedback, labelling of sneren van een politiekcorrect lulletje rozenwater dat denkt met eendimensionale inschattingen de waarheid in pacht te hebben. Het wordt hoog tijd dat uw soort toon leert matigen. Ieder geduld heeft een eind.
.
The least of us, unfortunately also the loudest of us.

Parel van het Zuiden | 23-06-17 | 22:10

Maar goed... we zien dus een escalatie. In het Midden-Oosten wordt de soep steeds heter gegeten, de oorlog breidt zich steeds verder uit. In Europa steeds meer aanslagen. Enfijn, het ziet er niet best uit allemaal. Turkije zinkt weg in dictatuur. Het schijnt nu dat het regime in Saoedie-Arabië steeds meer instabiel wordt.
In de verte naderen vier ruiters.

Van Duyvenbode | 23-06-17 | 22:10

Hettiet | 23-06-17 | 22:02
Jodenhaat bloeit overal op waar linkse activisten de agenda bepalen. Hoewel extreem rechts (nog) niet veel in de melk te brokkelen heeft zijn zij natuurlijk ook niet vies van jodenhaat. Aangezien de samenleving steeds verder polariseert vrees ik het ergste voor de Joden in de EU.

cocktailsmaak | 23-06-17 | 22:09

sojasoep | 23-06-17 | 21:34
Idd de Islam, integratie, aanslagen is een serieus probleem en zelfs meer dan dat...
Maar ik kijk tijdens dit typen naar Holland got talent en wow echt geweldig.
|
Wat jij daar schrijft, noemen we hier "wegkijken"
Jij bent zo'n wegkijker, die weet dat er gevaarlijke dingen spelen, maar je draait je hoofd richting Holland got Talent

Graaf van Egmont | 23-06-17 | 22:09

@cocktailsmaak | 23-06-17 | 22:02

Moeten een groep debiele kaalkopjes eens proberen een 'culturele' organisatie op te richten...

Het meest achterlijke is nogwel dat het ministerie van BZ de grijze wolven niet wil uitsluiten als overleg partner.
Dit is geen beleid, dit is gewoon pure angst, lafheid en incompetentie.

litebyte | 23-06-17 | 22:08

Als we dan toch terug in de tijd moeten, dan maar terug naar het stenen tijdperk. Toen hadden ze nog auto's, telefoons, tv's, kranten, etc... ( www.youtube.com/watch?v=3s-MnvKIqb8 ).

kweethetooknietbeter | 23-06-17 | 22:05

@Fijnstoffer | 23-06-17 | 21:57

Van de VS mag de EU geen hardere stelling innemen, Turkije is NATO land, en zoals zelf al door Erdolf aangegeven - wordt EU (Niet Europa) te vervelend, dan kan Turkije kiezen om met andere landen een bondgenootschap aatn te gaan (lees Rusland, of een combinatie van Aziatische/arabische landen)

litebyte | 23-06-17 | 22:05

Botte Hork | 23-06-17 | 22:00
In dat kader: Sojasoep douze points!

Petrus Poortwachter | 23-06-17 | 22:04

Hoofdkantoor Grijze Wolven onder dekmantel Turkse Federatie Nederland in Nld aan de Zeeburgerdijk in 020 en met subsidie van gemeente. Het is maar even dat u het weet.

cocktailsmaak | 23-06-17 | 22:02

sojasoep | 23-06-17 | 21:34
Ik ben helemaal om na uw overtuigende tegel.
Echt hoor, ik stop meteen met het zijn van een boze blanke man. Al blazen ze heel Nederland en omstreken op, verkrachten ze onze dochters, de steen waar u onder vandaan gekropen komt biedt voldoende bescherming.
Mag ik bij u komen schuilen?
Mafkees.

Jackanders | 23-06-17 | 22:02

In Berlijn mochten vandaag vertegenwoordigers van Hezbollah door de straten lopen met vlaggen waarop Israël en de Joden kapot gewenst worden en pro Iran.. .. tja Europa is een verloren continent.

Hettiet | 23-06-17 | 22:02

@sojasoep | 23-06-17 | 21:52

Zolang er in Turkije geen burgeroorlog uitbreekt of dat Erdolf op een andere manier het veld ruimt (en zijn naaste of beter gzegd opvolgende familieleden) zal er weinig tot niets veranderen.

Zolang Kloodtzakken als bertje 'incompetent' koenders of han 'intrigant' ten broeke blijven roepen dat we turkije nodig hebben, zal er ook politiek geen ene zak veranderen.

litebyte | 23-06-17 | 22:01

@sojasoep | 23-06-17 | 21:34
U bent bij deze genomineerd voor de 'domste tegel van de dag' award. Gefeliciteerd.

Botte Hork | 23-06-17 | 22:00

-weggejorist-

sojasoep | 23-06-17 | 22:00

Fijnstoffer | 23-06-17 | 21:57
5e colonne is het paard van Nederland.
Timeo politicos correctos et dona ferentes.

Van Duyvenbode | 23-06-17 | 22:00

Gezellig, zo'n 5e colonne, open grenzen, en een elite die alles wegbagatelliseert en de hoofdoorzaken niet wenst te benoemen.

Fijnstoffer | 23-06-17 | 21:57

sojasoep | 23-06-17 | 21:34
Niks mis met andere culturen hoor, ook niet in Nederland. Het is de islam waar de meesten ziek van zijn en een bedreiging in zien. Tegenwoordig lijkt het alleen nog maar of we moslims en niet-moslims hebben. De politie doet aan iftars mee maar niet mee aan enig ander cultureel dingetje van een andere groepering. Als de politiek het heeft over diversiteit bedoelen ze eigenlijk hoeveel moslims er wel of niet bijzitten. Niet over het aantal andere Europeanen, afrikanen, amerikanen, russen etc... zelfs de msm laat altijd een moslim zien om diverse culturaliteit te portretteren. Niet een chinees bijvoorbeeld ofzo.
Op zich nog niet zo erg maar als nu net die groepering nogal vervelend is op crimineel gebied, anti-westerse waarden heeft, vrouw-onvriendelijk, homo-onvriendelijk, democratie-onvriendelijk, exponenten daarvan de meest bloedige aanslagen plegen in europa die we in tijden niet meer gezien hebben, etc... etc.. dan wordt men wel een beetje zuur op een gegeven moment. Zeker omdat derde generatie personen van deze groepering ging enkel blijk van verbetering laat zien maar juist verslechtering. Het geeft niet veel hoop. Zeker niet als er nog miljoenen ons continent op zullen komen de komende jaren.
Zuur? Je wordt er gewoon depressief van. Honderden jaren cultuur in europa in een paar decennia over de balk gegooid. En voor wat?

Ofzo2 | 23-06-17 | 21:56

Dick Schoof de man die waarschuwt voor storm als de takken op afknappen staan...

En waarvan je weet dat hij straks gaat zeggen "we hielden er al rekening mee"

Hey DICK it's not what you SAY - it's what you DO.

litebyte | 23-06-17 | 21:54

@sojasoep | 23-06-17 | 21:34 Je denkt toch niet werkelijk dat Holland got talent het hoogtepunt is van eclectische multiculti? Pannenkoek.

Je begrijpt er geen ene fuck van. Terwijl jij naar de tv kijkt en hoopt op een wereld van samensmeltende ideeën en eeuwige wereldvrede zijn er anderen die je haten. Die wonen gewoon hier hoor.

knutsel | 23-06-17 | 21:54

knutsel | 23-06-17 | 21:45
Dat de overheid er een beetje dom bij staat te kijken is staand beleid. Dat kost immers geen cent.
En inderdaad, handen af van Ebru, maar ik zou haar doen. Feestje voor haar. En ze heeft al zo weinig.

Graaf van Egmont | 23-06-17 | 21:54

-weggejorist-

sojasoep | 23-06-17 | 21:52

Geen woord over de gevaren van lage bloedsuikerhypo's?
*amsterdam cs attack*

Lewis Lewinsky | 23-06-17 | 21:52

@sojasoep | 23-06-17 | 21:34
Ik heb uw bericht twee keer gelezen, maar heb helaas nog steeds geen idee wat u probeert te zeggen. Wist u dat mensen die slordig schrijven dikwijls ook slordig denken? Iedereen ervaart emoties, die zijn alleen maar logisch. Wat het verschil maakt tussen u en de meeste van de reaguurders is dat tijdens het schrijven uw emoties nog steeds de overhand hebben, terwijl de meeste dappere zolder-soldaten met mij in staat blijken die emoties in begrijpbare woorden te toveren. U niet. Niet goed opgelet dus bij Nederlands.

dysdiadochokinese | 23-06-17 | 21:52

Verwar je reaguurders niet met moslims alsjeblieft? Dankje. Hier hoopt niemand op een aanslag. Mocht ik mij vergissen dan merken we het later wel in de reacties.

Rheia | 23-06-17 | 21:51

De opvolger van god, de overheid, waakt over u.

Van Duyvenbode | 23-06-17 | 21:51

Die dwerg van DENK schijnt de leider te zijn, omdat hij de grootste is en er het gevaarlijkst uit ziet.

Reaguurdeskundige | 23-06-17 | 21:51

Dit straalt gewoon heel slecht af op de islam.

Ongeblustekalk | 23-06-17 | 21:50

Alle diensten weten dat het aantal aanslagen zal toenemen en dat de islam in elk land kan toeslaan. Ze weten dat één van de hoofdoorzaken, waarom ze er geen vat op krijgen, de politiek van de open grenzen is. Nochtans hoor ik niemand adviseren dat er grenscontroles moeten komen. En daarom nemen de diensten de dreiging ook niet serieus en hoeft er niet opgeschaald te worden naar het volgende niveau.
In de praktijk komt het er op neer dat als de klap komt, er uitsluitend reactief gehandeld zal worden. Jammer voor die doden en gewonden dan maar.

Graaf van Egmont | 23-06-17 | 21:50

Wat denken de jongens van DENK er van? Of hebben die alvast een bruin hemd gekocht?

Rest In Privacy | 23-06-17 | 21:47

Wel fijn dat Turken binnenkort visum vrij hun knokploegen kunnen sturen toch Timmermans?

Rheia | 23-06-17 | 21:46

Gezien 15 maart trouwens. Kunnen we stemgerechtigden niet beter rebranden als FutureKebabs?

Parel van het Zuiden | 23-06-17 | 21:45

sojasoep | 23-06-17 | 21:34
Sojasoep... Soep zonder ballen waarschijnlijk.

Petrus Poortwachter | 23-06-17 | 21:45

@Graaf van Egmont | 23-06-17 | 21:37 Volledig absurd dat de overheid er een beetje dom bij staat te kijken hoe een ver-van-mijn-bed-strijd zich op ons grondgebied voltrekt. En handen af van Ebru. Ik zou haar niet doen maar wel met mijn leven verdedigen!

knutsel | 23-06-17 | 21:45

Oh maar dat dreigingsnivo gaat alleen maar hoger worden hoor. Zo lang er geen structurele maatregelen tegen proliferatie van Islam genomen worden zullen de aanslagen escaleren. Naast natuurlijk de algehele trends van segregatie, slachtofferdenlen, uitsluiting en agressie jegens niet-moslims. Zeg maar de andere inconvenient truths van islam.
.
Een omslag is alleen mogelijk als politiekcorrecten uit posities van invloed verwijderd worden. Immers, na zoveel doden is er van ten halve keren nog geen sprake. Men wil niet zien. Dan zal men niet zien. Alternatief is wachten op een burgeroorlog.
.
Ha, u dacht toch niet dat u wegkwam met dat 15maartje van u. Er is een prijs. En die zal geind worden ook.... sterker nog, anderen hebben inmiddels al wat van die prijs betaald.
.
Dit stopt niet, omdat u het niet stopt.

Parel van het Zuiden | 23-06-17 | 21:42

sojasoep | 23-06-17 | 21:34
Holland got inderdaad talent: Chinese zwaardvechters, Marokkaanse kickboksers, Japanse ninja's en Turkse knokploegen. Wanneer is de finale?

Graaf van Egmont | 23-06-17 | 21:41

sojasoep | 23-06-17 | 21:34

Alweer zo'n betaalde.

Kanernietmeertegen | 23-06-17 | 21:39

Voorlopig ga ik er voor het gemak even vanuit dat deze knokploegen eerst achter andere Turken en Koerden aan gaan. Oh, en achter Ebru natuurlijk.

Graaf van Egmont | 23-06-17 | 21:37

-weggejorist-

sojasoep | 23-06-17 | 21:34

Wat een verrijking! Zeg nu zelf, Turkse knokploegen, dat hadden we vroeger niet!

Vreetkonijn | 23-06-17 | 21:30

@Botte Hork | 23-06-17 | 21:22 Da's natuurlijk het lullige. We kunnen wel als een soort van roependen in de woestijn jarenlang aangeven dat het de verkeerde kant opgaat, maar luisteren ho maar. Vrede is beter dan oorlog, maar onderwerping is in mijn ogen geen vrede.

knutsel | 23-06-17 | 21:26

We zijn een noord afrikaans/aziatisch land aan het worden. Jammer voor toekomstige generaties. We hebben visiloze bestuurders gehad en hebben die nog.

wieowie123 | 23-06-17 | 21:24

Laat duizend bloemen bloeien op 't veld.
Laat zichtbaar worden, welke engerdjes hun enge dingen doen.
En komt dan eindelijk in beeld waar al die tijd al ernstige vermoedens over bestonden.
De clichés blijken te kloppen.
De stereotypische gedragingen ook.
Wie is verbaasd?
Mono-denkertjes zullen altijd mono-denken.
Mono-culturen zijn woestijn-ideologieën.
Als altijd naar één kant gekamde kapsels; gestroomlijnde logica's.
Dat zijn de herkenningstekens; is er een plat verhaal of is er een dimensie vol met tegenovergestelden?
Elk glad verhaal is plat en mono-cultuur.
Dat die 'grijze wolven' hun grijze-wolven-gedrag zichtbaar laten zien is eh, verhelderend voor wat betreft die gruwelijke platvloersheid.
Op korte termijn zal daar 'niets' mee worden gedaan.
Op langere termijn zal blijken, hoe de kaarten geschud worden, en dat er 'n etnische zuivering in Nederland zal hebben plaatsgevonden.
Maar eerst vaststellen dat de grijze wolven ook echt de grijze wolven zijn, kijk, dát is de eerste stap.

Der Paulie | 23-06-17 | 21:23

Grenzen sluiten en er komt geen turk in.

janmetdepet | 23-06-17 | 21:22

@knutsel | 23-06-17 | 21:17
En ergens is het misschien maar goed ook. Laat de wal het schip maar keren.
Op vaatdoek Rutte en consorten hoef je niet te rekenen in elk geval.

Botte Hork | 23-06-17 | 21:22

Leuk man die diversiteit tegenwoordig. Ik verveelde me dan ook echt te pletter in de jaren zeventig. Maar nu is het elke dag feest met al die import. Benieuwd wat er vanavond gebeurt in Europa. Kan niet wachten.

Ofzo2 | 23-06-17 | 21:20

Celebrate diversity

lingo star | 23-06-17 | 21:19

-weggejorist-

Ongeblustekalk | 23-06-17 | 21:18

@Botte Hork | 23-06-17 | 21:12 Juist. De "new dark age" staat om de hoek te wachten. Van Coudenhove-Kalerghi-hippie-idealisten hoef je niks te verwachten qua verdediging. De knop gaat om als de overheid niet meer in staat is om het geweldsmonopolie te handhaven.

knutsel | 23-06-17 | 21:17

Ha, die Schoof heeft op het internet ook eindelijk iets opgeduikeld over de vijfde colonne.

down | 23-06-17 | 21:16

Liefde is sterker dan knokploegen ?

lingo star | 23-06-17 | 21:15

Ebru Umar heeft ze al op visite gehad toen in Mokum.

Nanker Phelge | 23-06-17 | 21:15

Europa gaat terug de middeleeuwen in. De wereld kijkt toe wat men hier zichzelf aandoet, maar volgens de EU-heren is het hier fantastisch.

Akiron | 23-06-17 | 21:15

Over Turkije gesproken... dat land devolueert in een razend tempo, Erdogans is Turkije's versie op Boko Haram: "Turkije wil ‘controversiële’ evolutieleer uit onderwijs schrappen" joop.vara.nl/nieuws/turkije-evolutiel...

Abject | 23-06-17 | 21:14

@Botte Hork | 23-06-17 | 21:12 Ik ben bang dat je gelijk hebt.

marcoplarco | 23-06-17 | 21:13

@marcoplarco | 23-06-17 | 21:10
Vergeet het maar. Je kan beter jezelf gaan bewapenen. De nabije toekomst zal dat steeds vaker bevestigen.

Botte Hork | 23-06-17 | 21:12

Vroegah hadden we een reclame op TV. Postbus 51 of zo. Bericht van algemeen nut van den Brandweer: "Voorkomen is beter dan blussen".

Het zou fijn zijn als de Nederlandse overheid het had voorkomen, maar laten ze nu eens als de sodemieter gaan blussen, ja! Niet langer voordeel van de twijfel voor Turkse en Marokkaanse groeperingen, gewoon voorbeelden stellen en subiet mensen het land uit gooien. Ja maar mensenrechten, my shiny ass. Ik heb ook rechten, en daar laat die zelfde overheid me heel veel belasting voor betalen. Ik eis, ja EIS dat de overheid in actie komt en de Nederlandse Autochtone inwoners daadwerkelijk beschermt!

marcoplarco | 23-06-17 | 21:10

Turkse nationalisten staan klaar om de Nederlandse droom ( lees die van de nederlandse regering ) van een multiculturele samenleving, om zeep te helpen.

kapitein_iglo | 23-06-17 | 21:08

Zijn er niet wat motorbendes te vinden die zo nu en dan zin hebben in een verzetje?

osolemio | 23-06-17 | 21:08

Aanslagen kun je natuurlijk niet altijd voorkomen, een knokploeg daarentegen geeft je een duidelijke vijand waarmee je kunt matten. Mooi man, mano a mano, net als vroeger op het slagveld.

knutsel | 23-06-17 | 21:06

Maar wij zijn met meer

Botte Hork | 23-06-17 | 21:05

Zijn hier al lang en worden op handen gedragen. Rutte heeft er de verkiezingen mee gewonnen.

très cool | 23-06-17 | 21:04

de grijze wolven zijn toch al veel langer in den lande?

Bread_Pitt | 23-06-17 | 21:03

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken