Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Vader Brusselse faalterrorist Zariouh: 'Oussama was hele lieve jongen'

Hèhè eindelijk horen we in de zaak van de mislukte aanslag op het station van Brussel eens iets van de echte slachtoffers. De nabestaanden van de neergeschoten dader natuurlijk. Hoewel. Zelf denkt de familie Zariouh dat Oussie het heul niet gedaan heeft allemaal. Die is waarschijnlijk net toevallig aan een offline weekje bezig en heeft daarom niet gemeld dat hij nog gewoon in leven is. ""We willen bewijzen die aantonen dat hij het gedaan heeft", zegt zijn zus. De familie gaat in België een advocaat inschakelen om de zaak op te volgen. "Ik kan onmogelijk geloven dat mijn broer zelfmoord had willen plegen of iemand anders zou proberen te doden. Hij was een gevoelige mens."" Gevoelig voor jihadistische propaganda ja. Meneer zijn halve Facebook stond vol met anti-Israëlische posts en preken van gekke mannen met baarden (en foto's met hoedjes inderdaad), maar "hij was verre van een extremist". Misschien is dat nog wel het grootste probleem. Dat de poel waaruit dit soort haatmoordenaars geworven kunnen worden kennelijk ook de 'gematigden' bevat. De woorden 'spijt' en 'schaamte' zijn wij in het VRT-bericht nog even aan het ctrl-F'en, maar misschien is dat in het Vlaams iets anders. Of...

Reaguursels

Inloggen

uitmate = uitermate

Kanarie_Geil | 24-06-17 | 00:47

U vindt die moslims allemaal dom en lacht erom.
-
Vraagt uzelf eens af wie dit allemaal faciliteerd.
Waarom dit soort uitmate kromredeneringen recht gesproken worden.
-
Door den autochtone linkschen deugmensch dus.
Wordt es wakker!

Kanarie_Geil | 24-06-17 | 00:45

De radicale moslim hakt je je hoofd af en de liberale moslim wil dat de radicale moslim je hoofd afhakt.

Gekke-Bennie | 23-06-17 | 16:02

Dit is voer voor Martin Vrijland...

Plakanus | 23-06-17 | 15:21

Het was een lieve jongen maar kennelijk kwam hij de verkeerde vrienden tegen. Marokkanen staan sowieso niet bekend om hun zelfkritische vermogen. Het ligt altijd wel aan iets of iemand anders. De zionisten, de Belgische regering, het Vlaams blok etc. Maar uiteraard niet aan Oussamna.

Schweinchen Dick | 23-06-17 | 14:40

-weggejorist-

PeetCapone | 23-06-17 | 13:08

Altijd maar dat gelul over die ID's ('welke Jihadist neemt dat nou mee?'). Huurmoordenaars van de Jakuza blijven wachten op de politie na een moord - die willen de erkenning. Een zelfmoordenaar is op zoek naar eenzelfde soort erkenning en dan is een ID een prima middel.

fak86 | 23-06-17 | 12:24

Zoon was heel lief en islam is vrede, als ze alle niet-moslims over de kling gejaagd hebben. Vraag is dan ook: willen we meer of minder?

kortebroek | 23-06-17 | 11:33

In België lopen ze een paar jaar achter qua copy/paste media retoriek.

Daar zitten ze inderdaad nog in de "Maar het was zo'n lieve jongen" fase.

LangeTijdGeleden | 23-06-17 | 10:50

Gematigd moslim is hetzelfde als een beetje zwanger

Het bestaat niet.

En gezien moslims zich nu herhaaldelijk als de vijand profileren wordt het tijd deze vijand te gaan verwijderen uit onze cultuur en maatschappij.

Nu kan het nog vredelievend en humaan. Als we langer weg blijven kijken en dergelijke 'slachtoffers'een podium blijven geven en zelfs rechtsgang laten maken dan komt er een dag dat zelfs de meeste eloquente weldenkende hoogopgeleide links stemmer alleen nog maar nekschotten wil uitdelen aan alles wat maar enigszins nafferigs of moslimmerigs heeft

Uit zelfbehoud en bescherming wel te verstaan.

Je kunt deze vijand niet vertrouwen.

Releasethehounds | 23-06-17 | 10:47

Ik ben niks , ik kan niks, en door mezelf op te blazen(mits goede voorbereiding), laat ik alsnog zien dat ik niets waard ben.(als het mislukt(juist) laat ik me doodschieten).

cat22 | 23-06-17 | 10:33

Hele lieve jongen ja. Kun je nagaan waartoe moslim rotzakken in staat zijn.

observer59 | 23-06-17 | 10:01

Ik zou maar daar maar eens zorgen gaan maken als het vol zit met dit soort lieve jongens.

Wekkertje | 23-06-17 | 09:55

Fijn dat u het zegt, vader Zariouh, maar wij gingen er al helemaal vanuit dat uw zoon zo'n fijne lieve jongen was hoor. Dat waren die andere jongens namelijk ook allemaal. Evenzogoed bedankt voor de informatie.

Bigi Bana Boy | 23-06-17 | 09:53

Als de tyfis uitbreekt, zal er een enkeling zijn,die niet meteen naar het keukenmes grijpt om een ongelovige de strot af te snijden.
Wienerschnitzel mit | 23-06-17 | 02:58
-
Daar denk ik dus ook heel vaak aan. Via m'n werk een hoop moslims leren kennen waar ik altijd een leuk praatje mee kan maken. Af en toe hebben ze een beetje rare ideeën, maar over het algemeen zijn het hele aardige mensen. Tegelijkertijd zie ik in vage visioenen diezelfde aardige collega's tegenover me staan met een pistool in hun hand. Zal misschien tribale paranoia van me zijn...

sarcastro | 23-06-17 | 09:42

Tuurlijk. *zet de Teletubbies video weer aan*

ristretto | 23-06-17 | 09:37

Straks weer natuurlijk het lieve kleine broertje van die wraak gaat nemen wat zijn grote lieve broer is aangedaan. En er zal weer een witte ballonnen/bloemen tocht vredesmars georganiseerd worden vooraf gegaan door Nederlandse iftar vretende politie agenten.

Boy Cot | 23-06-17 | 09:13

"Hij was een gevoelige mens." Mooi dat ze in de vertaling meteen het niet goede Nederlands mee-vertalen. Goed ook dat ze meer bewijs willen zien dat hij het echt gedaan heb. Man man man, hoeveel oogkleppen hebben ze op. Mijn broertje is ook een goede jongen, maar zodra ik hem met een bom zie rondlopen ga ik me toch wel zorgen maken.

Mr. Maniak | 23-06-17 | 09:10

Maffe Trix is geen Vlaamse maar een Nederlandse.
Gewoon weer zo eentje van het deugvolk die de realiteit niet aankan.

James Lastig | 23-06-17 | 08:57

Nu is hij een doodgoed jong.

DeviousDick³ | 23-06-17 | 08:34

-weggejorist-

Homer P. Simpson | 23-06-17 | 08:24

Gaan al die sympatisrende links-gekkies straks ook zeggen; "Wir haben es nicht gewusst? "

Betweetert | 23-06-17 | 08:22

-weggejorist en opgerot-

Warme_rosbief | 23-06-17 | 08:04

Het zijn altijd lieve jongens volgens de ouders. Wellicht hebben moslims een ander perspectief op wat lief is?

Statler en Waldorf | 23-06-17 | 07:55

Soms denk ik dat er sprake is van een soort hypnose die dit soort gasten van 'lieve jongen' doet veranderen in een terrorist op zoek naar zingeving in die death cult

Risingson | 23-06-17 | 07:42

Nu, wel ja !

joppo0 | 23-06-17 | 07:27

Islam is islam. En dat is toch echt wat anders dan de gewensdachte studeerkamervariant ervan die ter linkerzijde van het politieke spectrum is bedacht en die in de daarbij om den brode en ideologisch angehauchte mainstream media wordt beleden en gemunt. Ieder kan dat zelf nalezen in koran, hadith en soenna. Devote volgelingen van de profeet der moslims zullen dat onderscheid dus ook maken.

De hoogste tijd de ideologie, de plichten- en voorschriftenleer, het systeem van de angst, haar psychologische, politieke en juridische uitwerking aan de kaak te stellen en er evenals met het nationaal socialisme kom af mee te maken in Europa om de maatschappij een hoop onnodige kosten en leed te besparen. Dat begint er al mee door niet langer te blijven dweilen met de kranen open door de instroom van nauwelijks aanspreekbaren af te dammen en in het onderwijs de kinderen weerbaar te maken door hen te leren alles te bevragen.

Takki Yah | 23-06-17 | 06:36

Nou nou hij was toch wel gematigd! Hij heeft niemand buiten zichzelf om zeep gebracht en kan toch het paradijs betreden.

Maar even serieus dat is wel het grote probleem. Zo'n beetje alle moslims zijn wel zondig in het verdorven europa, enige manier om toch in het paradijs te komen is door te sterven voor de "goede" zaak, de jihad.

Dus ik hoop dat er nog veel meer gematigde moslims het op deze manier oplossen. Vrede zij met hen.

A.I. van Dee | 23-06-17 | 04:04

Ik ken Trix, helaas, en die heeft het begrip cognitieve dissonantie zo ongeveer uitgevonden.

zwarte kip systems | 23-06-17 | 03:41

Ondermens, ondermens
Ober, dertien bier - dat is fijn voor mijn grote pens.

McMarx | 23-06-17 | 03:15

Ah, daar is ie weer: de Mocro "die meedoet", hip met slippers, nike's, Vespaatje,de "aardige" buurman die je altijd vriendelijk groet. enz. enz.
Achter deze typjes gaat de zelfde diep gewortelde haat schuil jegens ons, als de haatbaard met jurk.
Als we de NPO ed. moeten geloven, zijn het allemaal "incidenten", "kleine groepjes", ik geloof er geen zak meer van, ik denk dat 90% van die lui bereid is tot geweld. Als de tyfis uitbreekt, zal er een enkeling zijn,die niet meteen naar het keukenmes grijpt om een ongelovige de strot af te snijden.

Wienerschnitzel mit | 23-06-17 | 02:58

keestelpro | 22-06-17 | 23:10
Heel nobel.

Cobalt bomb | 23-06-17 | 01:16

Dit zegt meer over de zussen en ouders van Oussama dan over Oussama. Wat een leegte.. wat een wensdenken.

batvoca2 | 23-06-17 | 01:01

Het was een hele lieve jongen en nu 'ie dood is, is het een hele goede jongen.

Mike Gaatjeniksaan | 23-06-17 | 00:41

-weggejorist-

bisbisbis | 23-06-17 | 00:38

Ja hou een sop met het demoniseren van die aanslagplegers. Ze bedoelen het goed maar wij snappen dat niet. Ze volgen alleen de instructies uit hun boek van vrede en liefe. Dhimmies tssss. Echt dat negatieve gedoe. Stop ermee. Bekrompen.Het hoort erbij. Diversiviteit. Leven en laten leven. Oh wacht

flat out | 23-06-17 | 00:27

@Braboblanke | 22-06-17 | 23:40

Ik snap 't. Nou ja, dat hoop ik. Of juist niet.

EefjeWentelteefje | 22-06-17 | 23:45

De spijker op zijn kop! Het probleem is inderdaad dat in Islamitische- en links-liberale kring het radicalisme versleten wordt als gematigd en normaal.

Asimov6 | 22-06-17 | 23:44

@EefjeWentelteefje | 22-06-17 | 22:39
Waarschijnlijk is dat Vlaams. Overigens wordt in het Brabants dialect deze vorm ook gebruikt (met 'mens' wordt dan meestal 'man' bedoeld').

Braboblanke | 22-06-17 | 23:40

Als dit superlief is, wil ik niet weten wat dan wel terroristisch is volgens die mensen.

Braboblanke | 22-06-17 | 23:30

Wordt zo'n aanslagpleger nou ook in zijn thuisland begraven? #dtv

Eshek | 22-06-17 | 23:29

@keestelpro | 22-06-17 | 23:10
Dat kan. Dan heb je dus nul moslims en alleen maar islamisten.
*weersverwachting: morgen de hele dag islamist*

Lewis Lewinsky | 22-06-17 | 23:22

Wow, dat interview van het laatste filmpje va 34:13.

Organische evolutie | 22-06-17 | 23:20

@sarcastro | 22-06-17 | 22:46

Zoontjes zijn heilig in de pIslam.
Dus de ouders weten nooit niets van iets.

De dochters daarentegen riskeren al eerwraak als ze maar het lef hebben om naar een 'ongelovige' te glimlachen. Over de rest van de vrouwenhaat zal ik maar zwijgen. U weet wel, toch?

Toch maar weer een Godwinnetje op de pot:
"Wir haben es nicht gewüBt".

Klinkt toch enigszins bekend in de oren, of niet dan?

Islam = fascisme, verborgen onder de ultieme exoneratieclausule van 'religie'.

EefjeWentelteefje | 22-06-17 | 23:14

Gematigde moslims zijn de ergsten. Voorbeelden: Mohammed Atta, Mohammed Bouyeri en Onuitsprekelijkevoornaam Tsaernaev.

De genoemden waren officieel, door de daartoe bevoegde instanties, tot gematigde moslim bestempeld en gingen daarna als beesten tekeer.

Onthoud dit: Gematigde moslims zijn de ergsten.

Lewis Lewinsky | 22-06-17 | 23:13

@Cobalt bomb | 22-06-17 | 21:56
Om mijn geloof in de mensheid intact te houden deel ik mensen die de islam aanhangen op in moslims en islamisten.

keestelpro | 22-06-17 | 23:10

Het zou denk ik beter zijn om de begrippen 'gematigd' en 'extremistisch' totaal te vergeten en alleen nog maar te praten over moslims.

Die arme gematigde moslims... Hoor je ooit over gematigde christenen, joden, boeddhisten, atheïsten etc.? Welnee. Daar zou je alleen over horen als mensen uit die groepen stelselmatig zouden moorden.

Meer dan een mislukte extremist is onze vriend de 'gematigde moslim' niet - zeker niet in de ogen van de zogeheten extremisten.

De groep gematigde moslims vormen de mestvaalt waarop het zogeheten extremisme kan bloeien. Van mij mogen ze allemaal Europa uitgedonderd worden, gedeporteerd worden naar de landen van herkomst, tot 4 generaties terug. Ben wel klaar met die gematigde zeikerTs.

Ouwe mensen helpen oversteken kan ik zelf ook wel. Rot toch alsjeblieft op met je gematigde kopvodden, soepjurken, boerka's en andere rotzooi uit de donkere middeleeuwen.
Zo dan. Zet u dat ook maar in de krant, meneer.

Ichneumonidae | 22-06-17 | 23:06

De gevoelige types zijn blijkbaar vatbaarder voor sudden jihad syndrome dan hun criminele broers.

VerenigingVanDieven | 22-06-17 | 23:04

Taqyya.
Ik vraag me zo af, als je al;s ouder niet opvalt dat je kind aan het radicaliseren is heb je a: weinig tot geen contact met hem/haar, b: totaal geen interesse in je nageslacht of c: Jihad ( en dan met name begrip/sympathie ervoor ) is een normaal gespreksonderwerp in Huize Zariou.
Ik gok op het laatste, en zeg daarom: Familie Zariou, houdoe! Opbokken naar de Maghreb en niet meer terugkomen. We schrijven niet. Toedels!

Graaisnaaiert | 22-06-17 | 22:54

Als je lang zoekt is er vast ook wel iemand te vinden die iets aardigs kan zeggen over de kleine Adolf H.

MickeyGouda | 22-06-17 | 22:51

In het beste geval zijn ze Oost-Indisch doof en blind geweest voor de capriolen van zoonlief en in het ergste geval zijn ze medeplichtig geweest. Juridisch gezien kan je ze waarschijnlijk niet uitzetten, maar een diepgaand (holte)onderzoek is denk ik wel op z'n plaats.

sarcastro | 22-06-17 | 22:46

Ik ben niet bang voor deze incidenten. Zwaait naar PVDA/VARA/JOOP/Erik van Muiswinkel. Die mensen hebben ook vrouwen en kinderen. Ik ben totaal niet bang. En dat voelt goed. Wegkijken sloopt en doodt. Hoe denkt bovengenoemd tuig daar over ? Ze willen praten en nader tot elkaar komen ? Hahahahahaha. Succes ermee.

Rest In Privacy | 22-06-17 | 22:42

"Hij was een gevoeligE mens."

Ik ben nogal gevoelig voor taalvauten, vooral in geval van afkomstig zijnde van oetkeringsgenieters afkomstig uit Zandbakkië, maar die hier al decennialang vertoeven.

EefjeWentelteefje | 22-06-17 | 22:39

En nu is deze lieve vreedzame moslim voer voor de wormen.
Hopelijk zijn de wormen lid van het juiste geloof.

Jan Dribbel | 22-06-17 | 22:38

Ach, is 't weer eens zover?

*BRAAK*

EefjeWentelteefje | 22-06-17 | 22:37

Particulier, verwarde man, lieve jongen, diabeticus...

Welke hoort niet thuis in dit rijtje?

knerf | 22-06-17 | 22:32

De islam breidt zich als een olievlek uit over de wereld. Kritiek op de islam wordt steeds meer gecriminaliseert. Alle kritiek is "belediging","islamofobie","racisme". In plaats van meer dialoog en intellect in het debat over de islam, worden kritische denkers steeds meer- al dan niet letterlijk- de mond gesnoerd. Het is een neerwaarts gaande spiraal. Ik ben ervan overtuigd dat binnen afzienbare tijd elk kritisch openbaar geluid over de islam verboden zal zijn. En dat wat de islam eenmaal verovert heeft gaan ze ook niet meer afgeven. Het is net als de Simpson's aflevering over evolutie. Hoe langer Homer leeft, hoe verder hij teruggaat naar het bestaan als holbewoner. De mensheid laat het zichzelf in het echt gebeuren.

dysdiadochokinese | 22-06-17 | 22:32

@happyfamilyman | 22-06-17 | 22:08,

"Hij kon nog geen kip slachten..."
Heel herkenbaar, wij gingen als kleuters naar de kinderboerderij om te leren over boerderijdieren.

Moslimjongetjes gaan met oom, pappa of neef mee naar het slachthuis. Om te zien hoe je kelen door moet snijden.

basweetutwel | 22-06-17 | 22:23

Henk3162 | 22-06-17 | 22:15
Net als zijn voorgangers kende in Molenbeek niemand hem.

Ongeblustekalk | 22-06-17 | 22:22

Net zo schijnheilig als de nabestaanden van Serbrenica , Maanden lang vanuit de safe-zone enclave lekker katholieken vermoorden. En als de grote boze Serven langskomen; alle strijders vluchten en hopen op naastenliefde. Maar dat liep mis.
Zo'n lieve jongen als deze gaat echt wel meevechten als er moslims op het spel staan. Zo zitten die lui in elkaar. Weinig uitzonderingen. Deze zomer gaat t masker van de islam af, let maar op

rattenvanger XL | 22-06-17 | 22:21

Vader Zariouh: "Oussama had geen oog voor IS en was zeker geen lid van de terreurgroep"
.
Aha. Nu komt de islamitische aap uit de mouw. Ze konden hem dus niet als scherpschutter gebruiken.

Nehemia | 22-06-17 | 22:21

Geen eens zin om dit bericht te lezen. Natuurlijk was hij heel lief. Tyf toch een eind op joh.

Dibs | 22-06-17 | 22:20

.. Maar.. Had hij ook insuline nodig?

marcoplarco | 22-06-17 | 22:16

het fundamentalisme wordt vanuit de sociale omgeving totaal niet bestreden. Ontkenning vanuit de familie, geen veroordeling vanuit de imam of moskee, kop in het zand vanuit de links gekkies, familie/vrienden doen niets... we zijn nog heel ver weg van een ommekeer

Rest In Privacy | 22-06-17 | 22:15

Als dit de lievertjes zijn, dan zijn de kwaaien helemaal niet te vertrouwen. Ik voel veel voor deporteren.

marcoplarco | 22-06-17 | 22:13

Nou dat bidden deed ie heus wel vaker hoor gezien de donkere kringen om de oogjes. Dat hebben ze allemaal. En die baard spreekt ook boekdelen. Mohammed fanboy.

basweetutwel | 22-06-17 | 22:12

Hé, over die moskeebestelbusmeneer heb ik dit nog niet gelezen. Wel dat hij weliswaar een echte gezinsman was maar dat hij 'verkeerde' politici volgde en wel eens op moslims schold. Niks geen half vergoelijkend verhaal.
Maar ja, gelijke kappen, kom daar tegenwoordig nog maar eens om.

Lewis | 22-06-17 | 22:11

Wisten jullie dat Hitler eigenlijk een zeer groot dierenliefhebber was? En, heb ik jullie al verteld welk een verwoed postzegelverzamelaar het was, net als Ome Kees? Trouwes, die Autobahnen, daar hebben we nu nog steeds profijt van en nog tolvrij ook ( zo lang het duurt).

Zo'n man, die ook altijd zo leuk op de foto ging met Duitse kindertjes, die KAN toch niet slecht geweest zijn?

Nou, daarom!

Dat geldt ook voor Ousama, een hartstikke leuk joch, volges zijn moeder en zijn zus. Die zullen toch niet liegen zeg!

Dat die spijkerbom niet afging, heptie gewoon zo gewild, immers, hij zou toch nooit iemand pijn doen? Hij kon nog geen kip slachten, die lieve jonge. Uren achtereen wastie bezig een vlieg te vangen in een lucifersdoosje, omdattie he gewoon niet wilde doodslaan. Nou, dat bedoel ik dus.

Gewoon een lieve, zachtaardige jongen, die tegen zijn wil een terreuristische aanslag wilde plegen, alleen op zichzelf, omdattie anderen geen pijn wilde doen en zichzelf trouwes ook niet, want die spijkers waren eigenlijk wattenstaafjes, maar dat zeggen ze op het nieuws er weer niet bij, omdat het nieuws ook zo gekleurd is tegeswoordigs.

Nee, je mocht willen dat alle terreuristen waren zoals Ousama, want uuteindelijk is er niemand gestorreve, behalve dan Ousama zelf en dat is eigenlijk errug jammer, want hij had nog zo veel plannen met de maatschappij

happyfamilyman | 22-06-17 | 22:08

tipo | 22-06-17 | 22:02
Schuilplaatsen, geld, alibi's. Dat wordt alles door de medeplichtige mossels verstrekt.
(waarom schrijft iedereen medeplichtig toch de hele tijd verkeerd als "gematigd", dat betekend iets heel anders! vragen, vragen..)

Cobalt bomb | 22-06-17 | 22:08

Die kloothommel was een misantroop, een walgelijk wezen, te onwaardig om de anus van een straathond of een varken af te likken. De wereld werd beter toen hij stierf.

langzullenweleven | 22-06-17 | 22:08

XaleX_2 | 22-06-17 | 21:50,

Ook niet.
Dat is een veelgehoord misverstand; dat het gezamenlijk afslachten van alle niet-moslims en het verkrachten van al hun kinderen alle moslims tot "broeders" maakt.

De werkelijkheid is dat er geen moslimland ter wereld is waar moslims elkaar *niet* naar het leven staan. Zelfs in West Europa worden meer moslims vermoord door andere moslims, dan gedood door de politie. Dan heb ik het om te beginnen natuurlijk over de reeksen liquidaties in het criminele milieu, in Nederland maar ook in andere EU-landen. Ook eerwraak treft vooral moslims. En de Europese opvangkampen voor asieleisers werden niet alleen gedomineerd door geweld tegen homo's, christenen en vrouwen; er waren voortdurend vechtpartijen tussen Afrikanen en Arabieren; tussen Afghanen en Syriërs; tussen Koerden en Arabieren, noem maar op.
Ook de opmars van isis in Koerdistan liedde tot straatgevechten tussen Koerden en Turken, en Koerden en isis-aanhangers in diverse landen (vooral Duitsland).

Maar België is nog wel het beste voorbeeld.
In 2012 kwam een Brusselse imam om bij een "islamofobe" aanslag van salafisten op een sji'itische moskee;
nos.nl/artikel/350822-imam-gedood-bij-...
In 2008 pakte Marokko een "Belg" op, die verantwoordelijk wordt gehouden voor 6 onopgeloste moorden in België, onder andere op 3 moslims.
en.wikipedia.org/wiki/Abdelkader_Bell...

Dandruff | 22-06-17 | 22:08

-weggejorist-

mmkk | 22-06-17 | 22:07

Heel hard zoeken naar een openingetje richting slachtofferrol. Ik heb nieuws vriend, het was een kutterrorist. Jullie zijn af.

Tinus Trekveer | 22-06-17 | 22:06

Rommelende Onderbuik | 22-06-17 | 21:48
Zijn die eigenlijk onderzocht op messteken of ander trauma? wellicht waren het allen christenen. Mooie cover- up.
Never a dull moment with the mossels!

Cobalt bomb | 22-06-17 | 22:04

Cobalt bomb | 22-06-17 | 21:59
Als elke lieve mossel verdampt met achterlating van een klein brandplekje en een paar bloedspatjes, zonder dat anderen er onder lijden...
Geweldig.
Dan zou ik er zelfs voor zijn om offerfeest een nationale feestdag te maken.

Rommelende Onderbuik | 22-06-17 | 22:02

Maar om nog een positief tintje te geven aan dit draadje; hij doet zijn grafkop wel eer aan nu.

Jackanders | 22-06-17 | 22:02

@The cat strikes back 21:34
Je schrijft perfect hoe het instant jihad syndroom opkomt bij de verslonsde moslimcrimineeltjes. En de ronselaars weten dat maar al te goed te misbruiken. De zogenaamde 'gematigde moslim' speelt in die dynamiek ook een rol: Die van stilzwijgende goedkeurder.

tipo | 22-06-17 | 22:02

Werkte hij? wat deed hij dan?

Peniskokertje | 22-06-17 | 22:02

Dandruff | 22-06-17 | 21:27
Ik vind hem anders erg lief en zoetjes nu. Meer lieve mossels graag!

Cobalt bomb | 22-06-17 | 21:59

De familie en vrouw van een martelaar krijgen normaal gesproken de rest van hun leven een periodieke gift van de islamitische liefdadigheidsinstelling die gelinkt is aan de terreurgroep vanwaaruit de aanslag gepleegd is. Dat verklaart dit soort waanzinnige uitspraken wellicht. It's the money!

tipo | 22-06-17 | 21:59

Holy shit... 40 minuten ouwehoeren over hoe slecht de islam is en dat "de religie van de vrede" niet bestaat, en dat de "moderate moslim" niet bestaat.

Dat weet toch elk weldenkend mens? Niet dat we er daar nou zoveel van hebben als je kijkt naar hoeveel mensen die zogenaamde "moderate moslim" nog lijken te beschermen, maar goed.

Enfin... een "gevoelige" mens? Zeker goed geintegreerd of niet?
Enfin... absoluut geen extremist? Houdt dat in dat álle moslims eigenlijk westers-haters zijn?
En maak je maar geen zorgen over die bewijzen die je wilt zien... die je overigens misschién pas te zien krijgt als het onderzoek is afgerond. Maar dat bewijs komt er, en is er deels al. Bakken met wapens meen ik ergens al gelezen te hebben namelijk. Of moet je dan misschien ook even in je eigen boekenkast kijken, om daar naast de Koran zelf ook wapens te vinden?

De Islam... nu en voor altijd onverenigbaar met het westen. Onverenigbaar met het vrije woord, waarvan ze niet snappen hoe dat werkt. Onverenigbaar met respect voor een ander (ook een vrouw of homo). Onverenigbaar met de vrijheid om te leven zoals je wilt, om je niet te willen aanpassen aan een geloof wat zich niet aan jou aan past.

De Islam. Opbokken alstublieft.

kanon0503 | 22-06-17 | 21:57

Mark_D_NL | 22-06-17 | 21:53
Zeg het maar, 70-80, maar geen 120 waar de trEUllen op hoopten in de veronderstelling dat het isolatiemateriaal nooit zonder een voorgenomen Brexit aangebracht zou zijn.

Hoe dan ook... Het was een lieve jongen? Kijk mijn eerder plempsels na.

Rommelende Onderbuik | 22-06-17 | 21:57

keestelpro | 22-06-17 | 21:05
Islam-isme. is dat net zo iets als modermisme? Of bedoel je "uiting gevend aan de islam doctrine"

Cobalt bomb | 22-06-17 | 21:56

Ik vraag me wel af wat die oen in België deed. Zijn ouders wonen in Marokko, en toen hij geboren werd waren de mijnen al ongeveer allemaal gesloten.

Wat had die vent in Europa verloren?

Vreetkonijn | 22-06-17 | 21:56

De eer gaat voor de waarheid bij islamisten. Liegen en herrie maken en slachtoffer spelen is dus bedoeld om gezichtsverlies te voorkomen.
En daar gaan al die linkse idioten met een ruggengraat van rubber nog in mee ook.
Iftar vieren, hulp en subsidie en uitkeringen, Wilders uitsluiten, pappen en nathouden en positieve discriminatie.
Deze mensen snappen dit totaal niet, krijgen een steeds grotere bek en gaan steeds meer de openbare ruimte opeisen en uiteindelijk beheersen.
De stap naar extreem plofgeweld is in hun ogen slechts een kleine. Voor degenen die niet door de herrie en gelieg durven prikken is hij onbegrijpelijk.
Daarom is de enige remedie om islam uit te bannen uit de westerse wereld omdat de cocktail van islam en de midden-oosten cultuur altijd dodelijk blijkt.

Eppo | 22-06-17 | 21:55

Heul lieve jongen. Hij moest alleen carbid lusten (nu niet meer, natuurlijk).

Infidel66 | 22-06-17 | 21:54

-weggejorist-

Caparzo*Inc | 22-06-17 | 21:54

-weggejorist-

Albert5000 | 22-06-17 | 21:54

Tja, bij dat volk ligt de schuld altijd bij een ander en wassen zij hun handen in onchuld.
Zo lust ik er nog wel een paar.
Maar ik raak er aan gewend.
Het is vast de schuld van de blanke, verzuurde oude mensen die tegen hem waren.
Yeah, right.
Droom lekker verder.

Albert5000 | 22-06-17 | 21:54

Rommelende Onderbuik | 22-06-17 | 21:48
58 doden, buiten de illegalen asielzoekers dan die daar woonden. Die tellen ze waarschijnlijk niet, want niemand vraagt naar ze.
--
58 kan, maar geloof er niets van.

Mark_D_NL | 22-06-17 | 21:53

"Hij was een gevoelige mens."

Voor mede moslim broeders/zusters.

XaleX_2 | 22-06-17 | 21:50

Ik vind het mooi. Mag graag lachen om het domme Islam volk wat met liefde door nog dommer Europees goed volk is binnengehaald.
--
Nou, morgen weer vrijdag dus... Aanslagdag! Chips en de cola staan klaar!

Mark_D_NL | 22-06-17 | 21:50

Iemand schreeft op deze site onlangs een reactie op een eerder aanslag, en die luidde:
Islam terreur is de giftige slang; de gematigde Islam en de moskeeën zijn het gras waarin die slang zich schuilhoudt.
Lijkt mij de beste omschrijving van het Islam probleem.

Memek | 22-06-17 | 21:49

Word ik nou te cynisch of wordt de wereld nu te voorspelbaar.

BTW, voor de trollen. 58 Grenfell doden, Ik zat er maar 2 naast (die komen misschien nog), maar dus geen 120 waar jullie eik*ls op hoopten..

Rommelende Onderbuik | 22-06-17 | 21:48

Zou mooi zijn als de rechter nog voordat de advocaat 1 woord kon spreken zou zeggen: "Ik vraag me af wat u hier komt doen, uw recht van spreken in deze zaak is nihil, ik ga hier verder geen overheidsgeld aan verkwanselen. Tot ziens en de groeten."

Andersdenkend | 22-06-17 | 21:48

Wat voor bord heb je voor je kop als je geconfronteerd wordt met zoveel bewijs en dat je dan nog steeds blijft ontkennen.
Daar moet je toch wel echt moslim voor zijn.

zwarte_weduwe | 22-06-17 | 21:48

Gematigden bestaan niet. Je hebt uitvoerders en niet uitvoerders. Zij die niet uitvoeren zullen vanuit de menigte toekijken of de sabel wel scherp genoeg is en of de zweep wel zuiver zingt.

Nehemia | 22-06-17 | 21:48

Het wordt tijd om religie onder de 18 te verbieden.

Ferdus | 22-06-17 | 21:47

Man, man, een zedendeliquent, een toekomst als taxichauffeur en ook nog eens niet in staat een fatsoenlijke fragmentatiebom in elkaar te knutselen. Ik zou als vader ontkennen dat deze loser mijn zoon was!

Rest In Privacy | 22-06-17 | 21:44

Nou, daar hebben we best nog wel lang op moeten wachten.

TheseDays00 | 22-06-17 | 21:44

Die lui begrijpen niet dat wij van ze walgen. Hoe halen ze het in hun verrotte kop om een advocaat in te schakelen.

Nooit is het hun schuld, wij zijn de veroorzakers van hun moorddadige gedrag dat zich uit in aanslagen op onschuldige westerlingen die in hun ogen het kwaad zijn.
Ze zijn volstrekt gestoord en moeten ook zo behandeld worden, maar niet in een kliniek maar gedetineerd in de woestijn.
Ben klaar met dat volk.

Ongeblustekalk | 22-06-17 | 21:42

Zo rollen de Belgische particulieren

gewoondoorlopen | 22-06-17 | 21:40

GeenAccount | 22-06-17 | 21:18,

Ik denk niet dat je veel voorbeelden van blanke christen rechtse waanzinnigen hebt.
En bij die zeldzame voorbeelden die je hebt van de afgelopen 40 jaar, zal het je niet lukken om minstens zo ranzige familieleden aan te wijzen, als de families van dit soort vullis.

Deze tyfushonden gaan straks de Belgische staat aanklagen.
Omdat die zelfmoordaanslag van "hun" zedendelinquent mislukt is.
Net als de familie van kleuter-killer Mohammed Merah, die in Frankrijk 3 joodse kinderen executeerde. En een rechtszaak aanspande omdat de Franse politie meer antisemitische executies voorkwam.

En maar janken dat kritiek op deze moordpartijen een fobie is.
Net als alle kritiek op het "slachtofferschap" van de daders...

Dandruff | 22-06-17 | 21:37

In israel doen ze het anders !huis plat en de familie opzouten dat is de enige oplossing ,anders blijft het dweilen met de kraan open !dus de hele clan het land uit!! ook de moskee sluiten!!

geeratz8217 | 22-06-17 | 21:36

Misschien moeten moslims eens begrijpen dat ze vroeg of laat in borgs veranderen dankzij dat fantastische geloof van ze. Ze lijken misschien hetzelfde maar het worden moorddadige zombies met nul respect voor leven.
Stap toch eens af van dat geloof and get a life. Je staat aan de verkeerde kant en zult het vroeg of laat gaan bezuren. Het kan echt niet door gaan zo. Dat wereldwijde kalifaat komt er niet. Alsof het ook een pretje zou zijn. Denk nou eens na.

Ofzo2 | 22-06-17 | 21:35

reactie bij elsevier:
.
Taqiya? In dit geval waarschijnlijk niet. Als oud-docent in het voortgezet onderwijs weet ik dat muzel-ouders altijd glashard zullen ontkennen dat hun kroost iets heeft misdaan, al liggen de bewijzen op tafel. Dat is cultureel bepaald. Een collega gaf me de tip om nooit te zeggen "Uw zoon heeft iets gestolen", maar "Er is in de klas iets gestolen." Dan wist iedereen ook hoe laat het was, maar werd gezichtsverlies vermeden. Kortom, er is een ontploffing op het CS van Brussel geweest, en ongelukkigerwijs is uw zoon nu niet meer onder de levenden.

donjon | 22-06-17 | 21:35

Coke dealen, jongenshoertje zijn, Gucci heup-stomas kopen op afbetaling en roken tijdens de ramadam. En dan komt ineens dat besef. Zorgvuldig opgebouwd door de woorden van de imam, de oudere neef, de gesprekken met de wolf in buurtvaders-tenue. Of gewoon door jarenlange indoctrinatie van je pa. Maar allen eensgezind: het westen haat ons, maar helaas, door je zondig bestaan geen plaats meer voor jou in het paradijs. Geen toekomst hier, geen toekomst daar. Is er dan echt niks wat deze verdwaalde ziel kan doen? Jawel, er is een zijpad wat je kunt bewandelen om nog met onze Onzichtbare Vriend in het reine te komen, al is deze wat radicaal. Maar de beloning zal voor eeuwig zijn. Rol deze koffer maar naar centraal. Insh'allah!

The cat strikes back | 22-06-17 | 21:34

MokumsMoppie | 22-06-17 | 21:31
Belgen, zul je bedoelen....

Andersdenkend | 22-06-17 | 21:34

Moslimaanslag, 2015 - 2017, West-Europa, nr. 34? even de checklist overlopen:

Spijkers om extra veel ongelovigen te doden: check!
m.deredactie.be/#!/snippet/594a7363b5a...

Linkse aanval op eigen ordediensten, die zich toch beter met andere belangrijker zaken zouden bezighouden dan het neutraliseren van massamoordenaars: check!
m.gva.be/cnt/dmf20170621_02936004/nee-...

Allochtone moslimheld die door pers wordt opgevoerd en veel erger heeft voorkomen, want samenleven met moslims is uiteindelijk wel leuk hoor: check!
m.hln.be/nieuws/het-echte-verhaal-van...

De familie van de dader die ontkent dat de dader de dader is: check!
m.deredactie.be/#!/snippet/594bdb88b5a...

Het_Belgske | 22-06-17 | 21:34

Die Trix Vertogen is een aluhoedje pur sang zeg, godsammekraken.

IslamPislam | 22-06-17 | 21:32

Paps en mams krijgen aanzien binnen gemeenschap als ze verder maar het verbaasd spelletje meespelen voor de hollanders.

MokumsMoppie | 22-06-17 | 21:31

Ik denk dat het verschrikkelijk belangrijk is om naar deze familie te luisteren. Het is een dood normale moslim uit een doodgewoon moslimgezin. Nette vrome mensen zoals zij zelf zeggen. Laat dat eens dieper op je inwerken. Dat geeft veel meer perspectief dan hem pogen te parkeren in de werled van jihadisten ten batd van eigenmpeseudo tevredenheid.

netniet | 22-06-17 | 21:30

Maar wee je gebeente als je van een zelf gemaakte dubbel gebakken Belgische patat-bom zit te genieten, dan word je door Verhofstadt&Timmermans Ferry's zo het continent uitgeloodst.

Jackanders | 22-06-17 | 21:30

Don't look back in anger zou ik maar zeggen tegen de familie van deze creep die heel wat mensen wilde doden met zijn spijkerbom.

Hettiet | 22-06-17 | 21:27

"Een hele lieve jongen"!
Uiteraard!
Net als die familie van die graftak in Manchester; harstikke gematigd allemaal. Alleen vocht zijn broertje in Libië en was zijn vader ook een terreur-prediker, maar verder waren het hele normale mensen.

Alleen die tyfus-religie hè.
Daar gaan al die lieve moslims mee de fout in.

Dandruff | 22-06-17 | 21:27

@GeenAccount | 22-06-17 | 21:18
En, vertel, hoe vaak zijn er aanslagen van spierwitte rechts-christen wappies? En wat is de verhouding tot elkaar en tot het aandeel van elke groep in de samenleving?

Als je dan toch de waarheid wil dienen heb je hier vast een antwoord op.

TeeJee | 22-06-17 | 21:26

Realiseert u zich (?), wat de mogelijkheden zouden zijn als er geen 'algemeen verbod' op discriminatie was?
Dan zou er gewoon voor importmensen een vorm van familie-aansprakelijkheid kunnen worden ingevoerd, of familie aansprakelijk te stellen voor terroristische wandaden tegenover de maatschappij.
Wegens mede-schuld.
Wegens het geboden hebben van een goedkeurende sfeer en achtergrond, van waaruit de terrorist zich gemotiveerd voelde om massa-moordenaar te worden.
En dat die mede-aansprakelijkheid maakt, dat ook de familie kan worden veroordeeld voor de gevolgen van de massa-moord.
En dat niet alleen een strafrechtelijke veroordeling mogelijk wordt; maar dat ook de familie van de omgekomen terreur-slachtoffers de familie van de terrorist kunnen aanspreken op schadevergoeding.
En dat als die familie geen geld heeft, of vermogen, zij dan failliet kunnen worden verklaard. En uitgezet.
Kijk. Het kán wel.
Nu de wil nog.
En ik verwacht zomaar, dat als er nog 'n paar terreuraanslagen worden gepleegd, dat dan ineens de geesten rijp zijn voor speciaal terroristen-rechtspraak; mét familie-aansprakelijkheid; wegens medeplichtigheid.

Der Paulie | 22-06-17 | 21:26

Een gevoelige zedendeliquent, maar natuurlijk.

Kapitein Stijlvol | 22-06-17 | 21:26

Bij leven was hij mijns inziens minder lief dan nu. Wat mij betreft mag iedere geradicaliseerde moslim per direct het zelfde niveau van "lief" bereiken.

Andersdenkend | 22-06-17 | 21:25

Mag die Trix Vertogen ook gelijk mee naar het kalifaat?Jezus wat een dimhy weer. Waarom het voordeel van de twijfel bij een terrorist leggen? Hoe dan?

Ofzo2 | 22-06-17 | 21:22

Mastermattie | 22-06-17 | 21:18
Diep duiken is niet nodig, het is een moslim.

Jackanders | 22-06-17 | 21:21

-weggejorist-

guppy | 22-06-17 | 21:20

Gevalletje holocaustontkenning... Dit soort uitspraken moeten gewoon strafbaar zijn....

guppy | 22-06-17 | 21:20

"We willen bewijzen die aantonen dat hij het gedaan heeft", zegt zijn zus. De familie gaat in België een advocaat inschakelen om de zaak op te volgen."

Ik kan Liesbeth Zegveld aanbevelen. Weliswaar een Nederlandse advocaat, maar gespecialiseerd in het "transformeren" van daders tot slachtoffers. Ze heeft namens de nabestaanden van de Molukse slachtoffers van de treinkaping bij De Punt van 40 jaar geleden een forse schadevergoeding van de staat geëist.

Oussama is zonder enige noodzaak "geëxecuteerd" door een militair, die in Brussel gewoon open en bloot met vuurwapens rondlopen. Dat is toch ook vragen om dit soort misstanden.

Dr_Johnson | 22-06-17 | 21:20

Ja, iemand al in het verleden van Vader gedoken?

Mastermattie | 22-06-17 | 21:18

Nee natuurlijk was hij geen terrorist..

En die spijkerbom? Dat was gewoon een pakje sterretjes dat hij afstak in zijn navel.

alphapapatango | 22-06-17 | 21:18

Alleen... bij een spierwitte christen-rechtse waanzinnige zal de familie ook hetzelfde zeggen (of zijn wijs genoeg om te zwijgen maar dan zeggen ze het binnenskamers).

Oftewel weer's stijlvol en inhoudsloos geleuter. De naam van de site is dan ook vaak ironie: stijl is juist alles wat overblijft, de inhoud voorbij -- op een postmoderne manier. Maar juist dat geeft ook een "eerlijkheid" waar mensen op naar zoek zijn zo. Ander woord is ongetwijfeld beter hier. Maar waarheid is zeker niet gediend.

GeenAccount | 22-06-17 | 21:18

Taqiyya - welke muzelman/vrouw is er niet mee groot geworden?

Nehemia | 22-06-17 | 21:17

Deze plaat is echt ontzettend grijsgedraaid.
En dat in amper twee jaar tijd.

Lewis | 22-06-17 | 21:16

Zo zijn er heel veel lieve jongens.

En dat is het probleem waar we het zo vaak over hebben.

TeeJee | 22-06-17 | 21:15

De familie Zariouh had al ver buiten de Europese grenzen getrapt moeten zijn.
En dan heb ik het niet alleen over het gezin waar dit addergebroed opgegroeid is.
De hele kleuter-clan die elkaar de hand boven het hoofd houdt en heeft gehouden, ga weg of wordt uiteindelijk weggetrapt.
Meer smaken zijn er niet meer.

Jackanders | 22-06-17 | 21:15

De meesten van ons zijn blij dat zoonlief deaud is
en drinken er eentje op de militairen die aan Zariouh's zieke moordplannetjes subiet een einde maakten

Tobi | 22-06-17 | 21:14

Ja. Een lieve jongen die de ongelovigen met een spijkerbom naar gene zijde wilde overbrengen. Superlief. Die jongen...

Enter Yeti | 22-06-17 | 21:14

Tot nou toe alleen maar heel lieve mensen die onschuldigen (proberen) op te blazen. Je kunt er gewoon geen 1 dus vertrouwen, ze lijken allemaal zo normaal en aardig maar ondertussen... Dat volk laat nooit het achterste van hun tong zien.

Grrraaien | 22-06-17 | 21:13

Ze dekken elkaar allemaal in.
In plaats van er voor uit te komen dat dit soort daden walgelijk zijn.

poepdoos | 22-06-17 | 21:13

-weggejorist-

DieAndereSjaak | 22-06-17 | 21:12

Je weet zelluf... moslims zijn lievv

DieAndereSjaak | 22-06-17 | 21:12

-weggejorist-

shylock88 | 22-06-17 | 21:11

Het was maar een clown..

Zuurbes | 22-06-17 | 21:11

Zo vermoeiend. Elke keer hetzelfde liedje met die gasten. Hele familie opbokken en persona non grata verklaren. Wie trapt er nog in die takiya.

Ofzo2 | 22-06-17 | 21:10

Gematigde mohammedanen bestaan niet.

Punt.

Parsons | 22-06-17 | 21:08

Hij is nu heel dode jongen!

Moonwarrior | 22-06-17 | 21:08

Joh!

Muskatnuss!!! | 22-06-17 | 21:08

Moslims en zelfreflectie.

Dutch_Holland | 22-06-17 | 21:05

Deze vader en de rest van zijn familie had allang op transport naar het thuisland moeten zitten.
Het is de enige manier om dit soort islamisme te bestrijden.
Hier gaat men de dialoog aan en wordt de familie als slachtoffer gezien. Nee, nee, nee zij en hun geloof hebben dit monster voortgebracht!
Oh ja, ook de moskee sluiten waar deze terrorist zijn ideeën opdeed.

keestelpro | 22-06-17 | 21:05

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken