De pathetische Baudet-obsessie van @erikvmuiswinkel
Herkennen jullie bovenstaande tweet? Even na de verkiezingen, (ongeveer) het moment dat Zwarte Autistpiet Erik van Muiswinkel zijn rode pilletjes vergat te slikken en de Baudettiaanse kolder in zijn kop kreeg. Wel, er was een tijd dat Erik van Muiswinkel grapp... Nee, er is nooit een tijd geweest dat Erik van Muiswinkel grappig was. Erik van Muiswinkel is zijn relevantie kwijtzoek en nu is hij louter druk met het demoniseren van d'n Thierry. Waar kennen we dat ook alweer van? O ja, van die 88-jarige embryoplanter van rechtsextremistische haatclubjes. Enfin, de zuurgraad van de man die het verongelijkte zoontje van Peter R. de Vries & Freek de Jonge had kunnen zijn neemt bijzonder pathetische vormen aan. Daarom een fijne verzameling Baudet-haat van een obsessieve Zwarte Pipo die op het geesteszieke af op zoek is naar bestaansrecht. Klik vooral op Lees verder, miljoenmiljard RT's doen niet mee.We moeten het front tegen de BaudetJugend gaan verbreden. Val m aan waar je kan. En steun de vrouwen die door ze aangevallen worden. https://t.co/LpzNTqE6Zs
— Erik van Muiswinkel (@erikvmuiswinkel) March 24, 2017
Hij zegt er niet bij dat ie @thierrybaudet citeert, de Russische lafaard. https://t.co/yFX1ujg8Gp
— Erik van Muiswinkel (@erikvmuiswinkel) June 8, 2017
Nietes!! https://t.co/ugeC49f4nM
— Erik van Muiswinkel (@erikvmuiswinkel) June 4, 2017
Hier heeft ie ons toch wel even te pakken. The Great Thierry... https://t.co/klvELhiqKJ
— Erik van Muiswinkel (@erikvmuiswinkel) June 4, 2017
Ik zie er geen misogyne racist bij staan. Best tevreden over onze vertegenwoordiging. https://t.co/7Sq2AYHxO4
— Erik van Muiswinkel (@erikvmuiswinkel) June 1, 2017
Tja... zo begon het verhaal van Sneeuwwitje ook. https://t.co/09iqp3lLxR
— Erik van Muiswinkel (@erikvmuiswinkel) May 28, 2017
De Volkskrant SIDDERT https://t.co/6TNpqpSI7u
— Erik van Muiswinkel (@erikvmuiswinkel) May 28, 2017
'Kasueel!', exclameerde de ontredderde oickophoob met schier Baudettiaans vertoon van kultuurpessimisme. 'Dit is, gewoon onmiddellijk!' https://t.co/6mgfL5FBKv
— Erik van Muiswinkel (@erikvmuiswinkel) May 24, 2017
Deze zullen we tot 2018 blijven retweeten. https://t.co/YPC0WgQlVT
— Erik van Muiswinkel (@erikvmuiswinkel) May 19, 2017
kijk: dít is nou een 'zorgelijke ontwikkeling'. En dan heb ik t artikel nog niet eens gelezen. https://t.co/3bRbh1EkED
— Erik van Muiswinkel (@erikvmuiswinkel) May 17, 2017
Let op: #thierrybaudet, die op geen enkel vlak de schoenveters van @TimmermansEU zelfs maar mag aanraken. Thierry goes sarcastic. 👍 https://t.co/UJr3hoaqns
— Erik van Muiswinkel (@erikvmuiswinkel) May 13, 2017
Paar dagen pauze om Wierd Duk en GeenStijl te hatenRutger Hauer gaat Opa Floris spelen, @thierrybaudet wordt Oiko de Oorwurm in de #Fabeltjeskrant & de #Stones gaan weer toeren. #summerof17
— Erik van Muiswinkel (@erikvmuiswinkel) May 9, 2017
Ik ben t heus ook wel eens hartgrondig eens met @fvdemocratie, hoor! https://t.co/8iuxqIKKAK
— Erik van Muiswinkel (@erikvmuiswinkel) April 27, 2017
Dennis de Witte, historicus, Neêrlands Hoop, lid vd #BaudetJugend, is over 20 jaar de gekozen burgemeester van Tilburg. https://t.co/YXponYQ0di
— Erik van Muiswinkel (@erikvmuiswinkel) April 27, 2017
De intellectuelen @thierrybaudet en @theohiddema begrijpen haarfijn wat ik bedoel met 'hard aanvallen'. Ze doen hun leven lang niet anders. https://t.co/Tf9H9Nj7t3
— Erik van Muiswinkel (@erikvmuiswinkel) April 26, 2017
Met iedere gek die t in zn kop haalt @thierrybaudet fysiek te bedreigen of benaderen, zal de politie afrekenen. Zo duidelijk? #waardgasten https://t.co/05EQMWlc0V
— Erik van Muiswinkel (@erikvmuiswinkel) April 26, 2017
Gaan jullie de resultaten van je petitie wel netjes melden? Niet al te lang mee wachten. 1 juli? Dan gaan we t wegen op 14 miljoen NLers. https://t.co/NhSU07DIM1
— Erik van Muiswinkel (@erikvmuiswinkel) April 26, 2017
Ik heb de politie over de vloer gehad, en vooralsnog laten ze #thierrybaudet ongemoeid. We leven in een zéér vrij land, DirkJan! https://t.co/BdCaozw0SP
— Erik van Muiswinkel (@erikvmuiswinkel) April 26, 2017
De werkelijk alle verbeelding tartende achterbakse onoprechtheid van deze tweet doet me hernieuwd uitroepen: val hem aan! Geen pret met hem https://t.co/cfpWHnXXAS
— Erik van Muiswinkel (@erikvmuiswinkel) April 24, 2017
Wat veel mensen niet weten is dat #Oikofobie Grieks is voor Kwaadaardige Nonsens. https://t.co/y8E1tzf9Vv
— Erik van Muiswinkel (@erikvmuiswinkel) April 21, 2017
Partijkartel-Assad-haat. Niet te verwarren met de intellectuele Pol Pot-haat, de slecht geïnformeerde Amin-haat, en die eeuwige Satanhaat. https://t.co/wlLYcnrxAx
— Erik van Muiswinkel (@erikvmuiswinkel) April 20, 2017
Tja... potdikkie. Dan houdt het allemaal op met actievoeren. Gaan we maar weer moslims knuffelen en wegkijken. Kutjebef. https://t.co/wGbgh3IqD6
— Erik van Muiswinkel (@erikvmuiswinkel) April 19, 2017
Mr. Hiddema is allicht een Friese aanwinst voor Den Haag. Hij kan ieder denkbaar standpunt verdedigen. Een sofist par excellence. https://t.co/RAtgVT4XMi
— Erik van Muiswinkel (@erikvmuiswinkel) April 18, 2017
Heb jij al een jaar geen tijd om in de geldstroompjes achter @fvdemocratie te duiken, Josien? https://t.co/nH9AtgiyVh
— Erik van Muiswinkel (@erikvmuiswinkel) April 18, 2017
Ocherm. Die netjes onderbouwde stukken van Ticu staan er al weken, soms maanden op. Maar pas nu #Ephimenco uit zn winterslaap is: schande! https://t.co/JCh3V9ISn4
— Erik van Muiswinkel (@erikvmuiswinkel) April 18, 2017
ach, sterrenstelsels. Daar zijn er vermoedelijk tweeduizend miljard van. Dus zo belangrijk is @thierrybaudet ook weer niet. https://t.co/H5B0UZZKSP
— Erik van Muiswinkel (@erikvmuiswinkel) April 18, 2017
ah, het belastinggeld is al vervangen door de kosten van de arme VARAleden... https://t.co/JCh3V9ISn4
— Erik van Muiswinkel (@erikvmuiswinkel) April 18, 2017
...der Staten Generaal, Den Haag, Zuid Holland, Nederland, Europa, Wereld, Zonnestelsel, Heelal pic.twitter.com/MYlMr3Ev2Y
— Erik van Muiswinkel (@erikvmuiswinkel) April 18, 2017
Met dat belastinggeld hebben jullie n puntje. Maar een hetze vormt het bestrijden van jullie gedachtengoed, NIET de personen, absoluut niet. https://t.co/1CsZJsLA7r
— Erik van Muiswinkel (@erikvmuiswinkel) April 18, 2017
Anne Fleur en ik beloven plechtig onze eigen taarten te betalen! https://t.co/FAkioBH3SZ
— Erik van Muiswinkel (@erikvmuiswinkel) April 18, 2017
Eén nationaal, bindend, nee: insnoerend referendum over de wenselijkheid van Thierry Baudet. We durven het aan! En daarna nooit meer. https://t.co/MbmealAG5E
— Erik van Muiswinkel (@erikvmuiswinkel) April 13, 2017
Dat die column een doorslag is van blz 109-111 uit "Oikofobie" (T Baudet, Amsterdam, 2013) maakt het niet minder grote bullshit. https://t.co/v2OkytAbuH
— Erik van Muiswinkel (@erikvmuiswinkel) April 10, 2017
👍! Hebben wij er ook n paar van lopen. De pretentie, en dan er telkens naast zitten. @thierrybaudet kan geen 6 woorden citeren zonder fout. https://t.co/s2oRGS39hG
— Erik van Muiswinkel (@erikvmuiswinkel) April 6, 2017
Maar Stephen King neemt het niet op voor de man in clownspak die cursussen geeft in het vermoorden van kinderen. @thierrybaudet #julienblanc https://t.co/enO3AO60Mc
— Erik van Muiswinkel (@erikvmuiswinkel) April 5, 2017
Background-check on @thierrybaudet. Thnx Pieter! https://t.co/EvEXfMD2qB
— Erik van Muiswinkel (@erikvmuiswinkel) April 3, 2017
Sterkte Joa! Houd ze thuis, deze week! 😄👍 https://t.co/V9gpUzWuwk
— Erik van Muiswinkel (@erikvmuiswinkel) April 3, 2017
correctio: 'factio' is een mooie vondst... etc https://t.co/zLSXsw6cbl
— Erik van Muiswinkel (@erikvmuiswinkel) March 29, 2017
De BaudetJugend put uit rijke archieven. Overigens is TB natuurlijk geen nazi. Hij heeft beslist gevoel voor humor. https://t.co/946EYHNN9p
— Erik van Muiswinkel (@erikvmuiswinkel) March 29, 2017
Polyglot en volkstribuun @thierrybaudet zal de ondertitels niet nodig hebben. Belangrijke speech op deze zwarte dag. https://t.co/deXAiW9M7d
— Erik van Muiswinkel (@erikvmuiswinkel) March 29, 2017
Demoniseren is my middle name. 100.000 van dit soort idealisten krijg je op je nek als je op Thierry's lakschoentjes gaat staan, #pauw! https://t.co/TgPifjQMMR
— Erik van Muiswinkel (@erikvmuiswinkel) March 29, 2017
Overigens toonde @thierrybaudet zich op majestueuze wijze de Rudi Carrell van het Latijn. #BaudetdeOudere
— Erik van Muiswinkel (@erikvmuiswinkel) March 29, 2017
Interessante beweging van de #BaudetJugend. https://t.co/eHGVIn2fab
— Erik van Muiswinkel (@erikvmuiswinkel) March 28, 2017
HUHInteressante beweging van de #BaudetJugend. https://t.co/eHGVIn2fab
— Erik van Muiswinkel (@erikvmuiswinkel) March 28, 2017
Tenslotte (Gijp roept!): ik heb best bewondering voor wat #ThierryBaudet in luttele jaren uit de grond heeft gestampt. Groet en tot morgen.
— Erik van Muiswinkel (@erikvmuiswinkel) March 27, 2017
Nou, komaan mensen. De stroom persoonlijke onder-de -gordel vuilgele haattweets droogt n beetje op. Moe? #bestrijdhetleeddatBaudetheet
— Erik van Muiswinkel (@erikvmuiswinkel) March 27, 2017
Nou, komaan mensen. De stroom persoonlijke onder-de -gordel vuilgele haattweets droogt n beetje op. Moe? #bestrijdhetleeddatBaudetheet
— Erik van Muiswinkel (@erikvmuiswinkel) March 27, 2017
Nou, komaan mensen. De stroom persoonlijke onder-de -gordel vuilgele haattweets droogt n beetje op. Moe? #bestrijdhetleeddatBaudetheet
— Erik van Muiswinkel (@erikvmuiswinkel) March 27, 2017
Reaguursels
InloggenMensen die er niet toe doen zijn altijd een beetje eigenaardig.
Die van Gruiswinkel is een uitgerangeerde verlepte seniele graftak! Bij hem vergeleken is zelfs Spekman nog een moderne vent.
Ach als Baudet wat overkomt is die van muiswinkel voor mij dat wil ik Nederland wel beloven. De beste man heeft gebrek aan aandacht en heeft iets gevonden waar hij zijn frustraties in kwijt kan, gelukkig blijft zijn IQ wel aan de lage kant anders had ik er nog medelijden mee gekregen ook.
Thomas van Luyn en Diederik Ebbinge doen precies hetzelfde op twitter. Wat is dat voor sekte gedrag van die voormalige VARA-kliek?
Hoveel zou ie krijgen per tweet??
Van Muiswinkel is die talentloze en kansloze komiek/cabaretier {?) die ooit zat te klagen dat Van Kooten en De Bie plaatst voor hem moesten maken in plaats van zelf die plaats te veroveren.
Van Muiswinkel, is dat niet die boerenkarhengst die zich eerst als Zwarte Piet de zakken heeft volgepropt met héél veel geld(Ik geloof dattie dik millionair is geworden met die klus) en opeens - met medewerking van Sylvaantje - het licht zag?
Die lul??
Die nu ineens de Gutmensch speelt?
En dat soort heeft kritiek op Baudet?
Van Muiswinkel is Vara is PvdA is deugend je dochter vrijblijvend laten verkrachten door moslims.
Zo ziekelijk jaloers die EvM. Baudet is alles wat hij niet is. Intelligent,interessant,populair,jong, mooi, leuk en geliefd bij vrouwen. EvM was niks, is niks en zal nooit wat worden.
Het pure kwaad heeft een naam. Erik van Muiswinkel. Staatsgevaarlijke alcoholist. Iedereen die tegen hem in gaat wordt geblockt.
-weggejorist-
-weggejorist-
Ach zodra de npo eindelijk eens word afgeschaft ben je gelijk van dit soort gekkies af
Ik vermoed dat Van Muiswinkel jaloers is op de aandacht die Baudet krijgt. Door zelf de hele tijd vanalles 'te vinden' van Baudet krijgt Van Muiswinkel ook nog even zn 5 minutes of Fame, zo tegen het einde van zn carrière.
Er is vast wel een verklaring voor de Baudet-obsessie van EvM, maar daarvoor moet je wel tot de intimi van de beide heren behoren. Hebben ze eerder een zware aanvaring gehad? Zo nee, dan moet Van Muiswinkel misschien maar eens hulp zoeken.
Die Muis doet alsof de nieuw Hitler is opgestaan. Totaal van de pot gerukt. Ook die bewoordingen. Muis is enger dan degene op wie hij zijn pijlen richt.
Over obsessie gesproken. Is die vent nog wel helemaal goed?
Wat is er gebeurd? Ik dacht dat Freek de Jonge zuur was geworden zeg. Dit is nog een paar graadjes erger.
@ De Koreaanse Slet | 09-06-17 | 16:51
Obsessies en leedvermaak.
@ Nuuk | 09-06-17 | 19:29
Zelfde idee heb ik ook altijd met Pechdrol. Stel me vaak voor dat, als Greet niet had bestaan, die allang opgeslorpt was geweest door het Grote Niets. Een beetje als in "The NeverEnding Story".
Prima dat Erik een mening heeft, jammer dat hij deze niet onderbouwt.
niet grappig,je kan veel over links zeggen,maar niet dat ze ooit de basis van de humor waren,,lekker fout voorbeeld? ik lig hier krom om,
www.youtube.com/watch?v=avRlGoii61Y
Beaudet is voor von Mauswinkel , wat Wilders is voor Peggold ,
.
Hun " raison d'etre ". - het enige wat tussen hen en de vergetelheid staat.
Een gedachte waartegen noch het ego van de " komiek " noch dat van de " politicus " bestand is , een vermaeckelijk schouwspel.
Ongeblustekalk | 09-06-17 | 16:39
Wat ben je weer zuur. Of basisch, wat is ongebluste kalk ook alweer? Behalve iets om bewijzen van je eigen schuld in op te lossen.
Verder kan ik je niet echt volgen. Wat probeer je nu precies te zeggen? Wat is er nep? Wat is er "net niet"? Vaagheden kan elke debiel of psychoot rondstrooien.
Wat is er aan de hand met dhr.van Muiswinkel? Heeft hij in 't geniep een hersentransplantatie ondergaan? Hoe komt het dat die man zo geradicaliseerd is? Kan me niet herinneren dat toen hij vroeger nog Zwarte Piet was, ook zo liep te zeuren.
@komtdatschot | 09-06-17 | 19:39
-
Beauty is in the eye of the beholder.
-
(maar dat gezegd hebbende: in het geval van Muizemans zou ik vooraf even langs de Pearle zijn gegaan...)
Dat ik ooit om die vent heb gelachen.
Nu is het schaap uit de mouw.
Een schaap in wolfskleren in dit geval.
Want het is een apologistisch schaap van het zuiverste water.
Een misbaksel van de policor dat kruipt voor de beroepsklagers en het immigranten tuig.
Maar tegelijkertijd een facistische wolf naar anders denkenden.
Beter bij het grof vuil zetten en nooit meer naar omkijken.
bisbisbis | 09-06-17 | 18:46
Pauline Schoof.
Maar nou snap ik het wel waarom muisje aan de zuip is.
Da wijf is lelijk.
Lieve Thierry, in maart heb ik op je gestemd en ik ben vorige maand lid geworden van FvD. Let maar niet zo op wat andere mensen over jou en je partij zeggen... misschien zijn ze gewoon wat jaloers op je intelligentie in combinatie met je looks.
OMG!!! Deze Muis bestaat alleen nog maar dankzij de aanwezigheid van le Baudet! Zonder Baudet zou onze muis volledig dan wel totaal verdwijnen in het Grote Niets,
wat een treurig bestaan moet deze man leiden. of is het in zijn geval toch; lijden?
Von Mauswinkel is gepreoccupeerd met Thierry. Hij heeft een Baudetfobie.
Wat een obsessief gedrag van deze van Muiswinkel. Ook ik heb het volledige interview met hem gezien in café Weltschmerz. Zelden zo'n onsamenhangend en inconsistent betoog gehoord. Van Muiswinkel ontzegt anderen een bepaalde mening terwijl hijzelf meent de enige juiste waarheid in pacht te hebben. Selectieve verontwaardiging alom.
Het ligt héél simpel: Baudet is zo ongeveer alles wat van Muiswinkel eigenlijk graag had willen zijn. Baudet is afgestudeerd (Muizemans niet), heeft een respectabele carriére opgebouwd (Muizemans liet het er bij hangen, had geld van thuis), is twintig jaar jonger (Muizemans niet), heeft succes bij de vrouwen (Muizemans niet) hij heeft écht iets te melden (Muizemans niet), hij kan het onderbouwen (Muizemans niet) en bovenal: hij is niet getrouwd met Pauline Schoof.
-
Het is nét als met die mop van die olifant en die muis (sic!) die over een brug lopen. Zegt de muis: wat stampen wij hard, hé?'.
-
Welnu: in deze is Baudet de olifant.
Ben een keer in Adam naar een voorstelling van hem geweest: iets over een een antiquariaat
Vriendin viel tijdens de voorstelling in slaap, heb haar maar laten slapen en na afloop wakker gemaakt.
....
Die Van Muiswinkel heeft dringend psychische hulp nodig. Verwarde persoon. En wat ik me afvraag: krijgt hij nog steeds belastinggeld om ons en Neerlands kindertjes op de NPO lastig te vallen? Zo ja, dan graag per direct stopzetten. Dat belastinggeld kan beter aan nuttige zaken worden besteed.
Even serieus: who the fuck is Erik van Muiswinkel??
Mijn God, die Van Muiswinkel heeft echt geen leven!
Waar gaat dit over?
Wol | 09-06-17 | 15:15
En homo ben je eigenlijk ook niet. Als je het maar kan rechtlullen en de geloofwaardigheid hebt.
Ik geloof in ieder geval niets van die nepzooi die jij poneert, het is het allemaal net niet dus nep.
vanhetvarken | 09-06-17 | 14:34
Baudet is zeker integer, maar is geneigd om in het elitaire te vervallen. Ik ken de lui die hem bijstaan, dus dat zal vast goed komen.
Zie je vaker bij (in dit geval) ex-gereformeerden. Het wegvallen van een strenge, omnipotente God heeft een 'machtsvacuum' in het bolletje veroorzaakt.
Omdat ze echter geconditioneerd zijn om zichzelf te kastijden vanuit een onontkoombaar schuldgevoel is de Erfzonde vervangen door een schaamte voor het bla... ik bedoel wit-zijn.
Lekker kort door de bocht, hoor, maar in grote lijnen speelt dit volgens mij zeker mee.
Die kotsbrok v rattenwinkel hangt mij al jaren de keel uit.
De van Muiswinkeltjes waren in WOII al fout, dus dit verbaast mij niets...
Tutanchamon | 09-06-17 | 15:29
Plus het is gratis publiciteit voor FvD en Baudet. Uiteindelijk is Pim Fortuyn helaas omgelegd, maar hij was wel bijna de grootste partij geworden met al die (negatieve) aandacht. Een groot deel van de bevolking keek door dat demoniseren heen en dacht, de koekoek met je "extreem-rechts", ik stem voor iemand die gewoon eens de waarheid (of hun versie daarvan) laat horen.
Alleen vurig hopen dat (links) Nederland wat toleranter is geworden en het eindresultaat niet hetzelfde zal zijn.
Van Muiswinkel heeft een nieuw stokpaardje gevonden, wat een loozer!
Jaren lang zwarte piet spelen en cashen, en dan in ene de vermoorde onschuld uithangen, boehoe zwarte piet fout!
En nu dus een nieuwe obsessie Thierry, alles om uitgenodigd te worden in pauper tv programma's
Wat een minkukel, vrouwen die zich door Thierry beledigd voelen of boehoe gekwetst moeten zich eens na laten kijken.
Thierry is leuke man, die een frisse wind laat waaien.
Mooi en vast lekker ook, om maar even dezelfde quote als de mannen hier te gebruiken.
Carmelita | 09-06-17 | 15:28
Het is toch "de dorstigen laven", dus in feite te drinken geven? (Suske & Wiske bedankt)
Dus je laven aan een warm bad lijkt me nogal een smerige en langdurige bezigheid...
vanhetvarken | 09-06-17 | 14:34
Precies. Net zoals ik op Trump gestemd zou hebben. Nu die wat tegenvalt wat beloftes waarmaken betreft zou ik gewoon op een betere kandidaat stemmen, als die er is tenminste... Maar als het weer Clinton tegen hem wordt zou ik weer op Trump stemmen, aangezien ik met haar bij voorbaat al wist dat we meer overheid, meer miepende verongelijkte SJW-drammers en meer oorlog (dus eigenlijk meer van hetzelfde) zouden krijgen.
Het resultaat van stemmen lijkt gek genoeg altijd hetzelfde, maar ik mag toch op z'n minst symbolisch protesteren tegen de bestaande politieke elites die kennelijk lak hebben aan de burger en nooit iets ten goede willen veranderen. De EU (en NL) heeft haar mond vol van vrijheid en vrede, maar doet in veel gevallen het tegenovergestelde. "Vrij verkeer van personen" wordt busladingen profiteurs met een flinke scheut criminelen door de strot van de burgers duwen, "vrede" wordt oorlogshitserij in het Midden Oosten en in Oekraïne, "harmonisatie" wordt bakken met top-down one-size-fits-nobody reguleringen over Europa uitstorten en "vrijhandel" is kennelijk verschuiven van geld van Noorden naar Zuiden.
Nee, doe mij dan maar dat lavendel snuivend ego op de piano. Kan altijd nog teleurstellen maar ik ga niet op partijen stemmen die dat al gedaan hebben.
Van Muiswinkel is voor mij exemplarisch voor de reden dat de PVDA compleet is weggevaagd; wereldvreemd, walgelijk, nietszeggend, gefaald, onfatsoenlijk, slopend, misselijkmakend, nietig, overbodig, sneu, triest. "Mensen" zoals Spekman, Samson, Rottenberg, de Jonge, van Jole, R de Vries, & van Muiswinkel (oftewel VARA & PVDA) moeten vooral doen waar ze heel goed in zijn: de walging van normale Nederlanders blijven opwekken want dat dient 2 doelen; ze graven hun eigen graf en tegelijkertijd wordt dit land weer wat leuker, fijner en mooier. Dus negeer dit soort vieze lui niet want hoe meer podium ze krijgen, hoe sneller de afbraak waar zij verantwoordelijk voor zijn gestopt wordt ;-)
Mark_D_NL | 09-06-17 | 11:26
Laven aan of laven in... taal nazi's aanwezig?
Mark_D_NL | 09-06-17 | 11:26
.
Laven in of aan: altijd 'aan'.
Maar dan nog klopt de zin niet. Je "laaft je niet aan een warm bad". Iets "voelt als een warm bad".
Ongeblustekalk | 09-06-17 | 14:19
Nou ik ben anders nog wel (met hakken over de sloot) een "millennial" hoor... Al is die P eigenlijk ook niet echt van toepassing. En de U ertussen eigenlijk ook maar half...
Meer een "almost middle-aged suburban dead-end jobber", maar dat bekt niet zo lekker.
Wie?
zinvol inkijkje in de geest van een geobsedeerde linksmensch al die tweets op een rijtje
Op zich heb ik een enorme hekel aan figuren als Lolo, Snotneus en Dierenpoes (wel lekker, dat dan weer wel). Maar om de een of andere reden ga ik niet 6758764546758767857647698 tweets uitpoepen om mijn overtuiging de wereld in te drammen. Maar goed, ik ben dan ook geen GGZ-patiënt noch alcoholist.
Grappig dat Baudet voor sommige mensen zo'n enorme obsessie is geworden. Dit heeft dan ook niets meer met rationele kritiek op Baudet te maken, maar is een psychologische afwijking, decompensatie, het lijkt wel op het obsessieve stalkgedrag van Heleen Mees. Ook de Sarah Palin-adept en gristengekkie Livestro heeft een klap van deze molenwiek gekregen. Die mensen doen niets anders meer dan de hele dag twitteren wat een verschrikkelijke duivel die Baudet toch wel is.
Deze hysterie staat in geen enkele verhouding tot de ideeën en het optreden van Baudet, het is veeleer voer voor psychologen. Zo zijn er vast wel interessante theorieën te bedenken waarom nou juist Baudet het onderwerp van zo'n ziekelijke obsessie wordt.
Een obsessief en geradicaliseerd drankorgel, meelijwekkend en niet bijster interessant .
@Ongeblustekalk | 09-06-17 | 13:53
Natuurlijk bestaat de kans, dat Baudet, eenmaal op niveau, gaat 'polderen'. Het verschil is, dat er bij hem een kans bestaat dat hij integer is, bij het kartel weet je zeker, dat integriteit niet bestaat.
de tijd dat van Muiswinkel grappig was ligt al enige tijd in het verleden - wat mij stoort is dat hij niet in gesprek wil met FvD maar alleen maar van die tweets eruit gooit . Waar je bij anne fleur toch wel wat aardigs voorbij ziet komen is deze man alleen uitsuitend zuur en negatief !
Wol | 09-06-17 | 14:14
Weet je wel waar de y in yup voor staat?
En dan toch doortypen, hahaha
Fisccon | 09-06-17 | 11:54
Fisccon | 09-06-17 | 12:21
Fisccon | 09-06-17 | 13:14
Wat EvM doet is geen kritiek, maar haatzaaien. Van mij mag je haatzaaien, maar dan zul je het oogsten en vreten ook.
Deze "homoseksuele nationalistische yup" heeft ook op de FvD gestemd, maar niet wegens Baudet's uiterlijk of karakter. Gewoon omdat hij het meest in de buurt komt van de bestaande partijen van wat ik graag wil: minder immigratieproblemen, minder overheid en minder EU. Minder immigratie, gewoon omdat ik niet zit te wachten op die 1 op 10.000 terrorist die meekomt, de buitensporige percentages uitkeringstrekkers en criminelen vergeleken met autochtonen en omdat ze ook in de regio kunnen worden opgevangen en iemand die 10 veilige landen doorkruist op zoek naar het rijkste geen echte vluchteling (meer) is. Minder overheid omdat ik graag op eigen benen sta en mijn eigen leven wil bepalen. Minder EU omdat het geen heilig instituut is waar politici hun menselijke feilbaarheid en corrumpeerbaarheid ontstijgen maar een doodgewone laag overheid en bureaucratie bovenop een bestaande laag. En omdat je mensen niet kunt vertrouwen met macht over anderen. Laat staan zoveel macht. Zie maar hoe dat mis kan gaan in alleen al de "democratische" en "vrijheid en vrede" brengende de VS...
Dat de FvD een kleine partij is, is natuurlijk een onzinnige reden om niet op ze te stemmen. Elke partij is zo'n beetje klein begonnen. Of mag je alleen op VVD, CDA of PvdA stemmen? Oh nee, dat laatste kan ook al niet meer, want die zijn te klein en mogen dus volgens die logica niet meer meedoen... Zoals Gandhi zei: eerst negeren ze je, dan lachen ze je uit, dan bestrijden ze je en dan win je. Natuurlijk kan het ook weer als een nachtkaars uitgaan maar kleine bewegingen kunnen uiteindelijk groot worden. Niet iedere sekte of beweging wordt een wereldgodsdienst of ideologie maar sommigen zijn daar (helaas) wel in geslaagd.
Je lijkt ook een soort illusie aan te hangen dat de geschiedenis een bepaald onvermijdelijk doel heeft van schaalvergroting van landen en ontstaan van machtsblokken. Alsof er nul kans is dat een land zich ooit afscheidt, onafhankelijk verklaart en een eigen munt (terug)krijgt. Er zijn al genoeg grote rijken en federaties ten onder gegaan om die stelling te falsificeren. Van het ontstaan van ons eigen land in de 16de eeuw, de onafhankelijkheid van de VS tot recenter de Sovjet-Unie, Joegoslavië, Zuid-Soedan, enzovoorts.
Die hadden bovendien de touwtjes centraal heel wat strakker in handen. De EU is nog niet eens een land of federatie maar een verzameling landen en politici waarvan de EU zelf beweert dat die politici alleen maar zullen zorgen voor oorlog, protectionisme en onderdrukking als je ze in hun eigen land hun gang laat gaan. Maar geef ze een monopolie over een werelddeel en alles sal goed kom... Zoals de waard is, vertrouwt hij z'n gasten.
Van Muiswinkel is al jaren exit. Iedereen weet dat, behalve hijzelf.
Hoopt hij aandacht te krijgen met deze actie? Het zal toch niet hè..
En dan een ander een racist noemen. Voel je wel? Ja, het is briljant geslepen grote geest hoor, die Van Muiswinkel. "Ik doe op TV een zuidzee-neger na met een botje door de neus. En speel jarenlang Zwarte Piet. Maar Baudet is een racist. Omdat hij een maatpak laat maken. "
De man is van het paadje, en niet weinig ook. Afgelopen week even het interview in Café Weltschmerz bekeken. Nou, mijn tenen zijn nog steeds krom en al mijn klompen zijn gebroken. Wat een lulkoek komt daar uit. En hij gelooft zelf dus echt dat hij een intellectueel is. Nou ja. Het is verder wel vermakelijk die obsessie van de hoofdpiet met Terry.
Ach, is dit die man die zo leuk een neger na kan doen?
youtu.be/9iL8F1yhPNQ
Van Muiswinkel is Goebbels adept. Kan niet missen.
Fisccon | 09-06-17 | 13:44
Dat is een aanname. Zelf denk ik dat de VVD stemmen heeft afgesnoept van de PVV door het turkije incident en het statement niet te willen regeren met de PVV.
Ik denk dat de groei van het FvD voornamelijk is en gaat komen van vvd stemmers, ook van hoogopgeleide PVV stemmers, daar heb je een punt.
Het Fvd gaat groot worden, maar daarna worden ze onderdeel van het kartel, Baudet heeft daar het elitaire profiel voor.
Ongeblustekalk
Slechts 15% van het electoraat heeft op de PVV en FvD gestemd waarbij FvD stemmen bij de PVV heeft weggekaapt. Als het FvD groeit dan gaat dat ten koste van de PVV. Het potentieel is beperkt.
Ongelooflijk. Dit is stalken.
van Muiswinkel heeft dus echt niets te doen. Zielig mannetje.
Wat is ie bang voor Baudet. Zelfs de politie erbij gehaald. Te zielig voor woorden.
Fisccon | 09-06-17 | 13:14
Je kan m krijgen waar je m hebben wil: Je Moeder!! is ook kansloze folkklore! en ik krijg nog 50 euri vander! Geen xbox game voor jou deze maand.
-
Kan men nog verder van het onderwerp afwijken dan Fisccon(Erik) hier doet?
Dat is een fake account joh, dat zie je toch?
Het is Harry van Raaij die Muisje terugpakt voor alle keren dat hij hem voor aap gezet heeft.
Maar Harry gaat wel heel erg over the top. Ongeloofwaardig, niemand doet zulke idiote uitspraken.
Zelfs Muisje niet. Toch?
"It takes one to know one"
Ik ben eigenlijk wel een beetje klaar met die van Muiswinkel. Als hij het allemaal zo goed weet, ga dan een keer face2face met Baudet in debat. Genoeg momenten dat Baudet met zijn partij een event organiseren waar hij van harte welkom is om langs te komen.
We zijn allemaal een beetje verliefd op Baudet, maar Erik laat het wel op een heel vreemde manier merken.
Vergeten jullie ze even niet in te lijsten, voor het geval hij straks weer gehacked is?
Nog even over het toekomstige Hiddema- typetje door Muiswinkel :
Als Hiddema en Baudet gewoon hun authentieke zelf blijven, beschaafd en op niveau, dan wordt er maar 1 voor paal gezet.
Echt, ik kan niet wachten :)
Het is me persoonlijk een raadsel wat het probleem met Baudet nu eigenlijk is. Zijn zijn denkbeelden zo verwerpelijk? Welnee, flauwekul: zijn tegenstanders moeten fictieve personages uit zijn romans citeren om minimale puntjes te kunnen scoren, dus waar hebben we het over?
Maar hij ziet er goed uit en kan goed uit zijn woorden komen, en kennelijk wordt dat als dusdanig bedreigend ervaren dat deze ongelofelijke demonisering noodzakelijk is. Welnu, lesson learned voor de volgende persoon die in Nederland een partij wil beginnen: je kunt maar beter zelf gelijk een heel leger aan bruine marcherende hemden regelen, want je gaat er toch van beschuldigd worden dat je die wil en hebt - en dan ben je tenminste nog veilig voor de linkse knokploegen...
Fisccon | 09-06-17 | 13:14
Dat ben ik met je eens, demense moeten hun ei kwijt, thuis kunnen ze dat blijkbaar niet, dan maar hier bij hun vriendjes.
Het voorgaande comment over sensuelen enzo, maakt wel dat jij jezelf buiten de discussie plaatst, zoals ik al aantoonde.
En jij kan niet in de toekomst kijken, wat wel zo is is dat de PVV de tweede partij van nl is en dat FvD potentie heeft om flink door te groeien. dat jij daarover gefrustreerd bent, doet daar niets aan af, de oude kliek is aan het verliezen.
Erik de Muistrol wordt als nuttige idioot misschien wel betaald door de EU.
Z'n mening als 'bekende' Nederlander wordt ingezet om indruk te maken op de EU-sceptische burger, omdat Thierry als bedreiging wordt gezien door de EU fanaten.
.
Met trollen wordt als langer gewerkt:
www.trouw.nl/home/eu-ambtenaren-gaan-...
.
nos.nl/artikel/470400-eu-zet-trollen-i...
Law of the Land | 09-06-17 | 13:03
Het punt dat Fisscon maakte werd bevestigd door jouw reactie, dat je hier niet verder op ingaat bevestigd zijn standpunt. Jij voelt je toch aangesproken?
Denk daar eerst maar eens over na, de discussie begon over de bewering die Fisscon maakte en jij hapt en zorgt dat die bewering klopt, hoezeer je er nu omheen gaat draaien.
Ongeblustekalk
Hoe vaak hebben dat rieldeltje al niet gehoord hier op GS. Eerst zou de PVV de oude kliek wel even wippen en nu hebben die paar FvD stemmerts natte dromen over een rechts nationalistische revolutie. Blijf dromen, het gaat allemaal niet gebeuren. Er komt geen Nexit, de gulden blijft geschiedenis en nationalistische klein denkerij is kansloze folklore.
Dan ben je niet al te lang geleden jarig geweest.
necrosis | 09-06-17 | 11:41
,.
Dat klopt. 12/1
Ook de hele dag niets beters te doen dan zijn gal te spuwen op het internet. Zelfs de meeste reaguurders zijn niet zo fanatiek.
I.p.v. pathetisch zou ik zeggen dat e.e.a. pathologische vormen aanneemt. Wanneer men het classificatiesysteem voor psychiatrische aandoeningen raadpleegt kan een diagnose worden gesteld voor deze Muiswinkel.
Waarom tonen veel BN'ers, zoals b.v. Muiswinkel, dat ze het IQ van een pinda hebben?
Hij heeft zijn naam niet mee. Misschien komt die voor hem eeuwigdurende frustratie er nu uit.
Lijkt mij heerlijk om de Hiddemeister eens tegen van Muiswinkel in te zetten in de debat.
@Doping 12.27
Ik kan niet wachten.
En dan de reactie van Hiddema hierop.
Theater :)
Ongeblustekalk | 09-06-17 | 12:49
'Sla jij je vrouw nog steeds?' Met deze onmogelijke vraag kon ik het spelletje wat Van Muiswinkel speelt niet duidelijker uitleggen.
Wat overigens erg vermakelijk is, is dat je mij nu al voor de derde keer persoonlijk aanvalt. Terwijl ik je gewoon netjes antwoord blijf geven. Denk daar maar eens over na, qua zelfbeschouwing. ;)
Het muiswinkeltje is aan het radicaliseren en ontpopt zich tot een gevaarlijke fascistische ophitser van zwakzinnige linkse meelopers.
-weggejorist-
Erik van Muiswinkel kijkt natuurlijk opzij bij de golven van criminaliteit, moord en verkrachting die Europa teisteren maar op types als Baudet die een eind aan de influx wil maken trapt die vol met zijn naar Vara stinkende geitenwollen sokken op de klavieren van het antifaorgel. Dit zijn de wegbereiders van massale chaos. Dit zijn de slopers van het Avondland. Dit zijn degene die bloed aan hun handen hebben, maar zich wanen als morele hogepriesters, terwijl het farizeeërs zijn van de bovenste gifdruppende plank. Dit zijn de echte landverraders waar alleen hun verwrongen geluid gehoord mag worden. Zij zijn degene die de jeugd vergiftigen met hun intolerante gelul en niet varen op rationele argumenten. Zij zijn degene die voortdurend racisme sissen omdat al hun ammunitie in het debat al dertig jaar geleden was opgedroogd. Het is waar - een muis kan in een rat veranderen.
Het wordt nog veel erger met Van Muiswinkel: Hij heeft al aangekondigd dat Hiddema zijn nieuwe Janmaat wordt. FvD moet blijkbaar helemaal kapot.
Overigens moet mij nu ook wel eens van het hart, dat de op GS tentoon gespreide liefde voor Baudet/FvD eveneens pathetisch begint te worden. En dat vind ik, omdat deze vooral begonnen is ná de verkiezingen. Pas toen het eigen paradepaardje en overige alternatieven op rechts gefaald hadden. Of de inmiddels gevormde juichtroepen alhier, ook daadwerkelijk op het FvD hebben gestemd 15 maart j.l., waag ik dus van het leeuwendeel te betwijfelen.
Marcel van Dam in het kwadraat heeft behoefte aan een dwangbuis uitgerangeerde witte Piet slaat wild om zich heen en slaat wartaal uit
Law of the Land | 09-06-17 | 12:36
Wat van Muiswinkel doet is kritiek leveren en onderbouwt dat gewoon en hij mag dat doen, ook al vind je het een lul net als ik dat vindt. Daarnaast heeft Fistconn gelijk dat iedereen hier losgaat op kritiek over Baudet, jij en anderen bewezen dat fijntjes.
Daarnaast was jouw onderbouwing nogal vilein, door het slaan van vrouwen als vraag te verpakken en zo verlies je de onderbouwing in het maken van jouw punt door je te laten kennen.
Je hebt het niet in de gaten, maar je bent net zo als degene waar je kritiek op levert, dus jawel een klapjosti, maar je verpakt dat door een mooi verhaal te leveren.
Tsja, IQ is niet alles he.
Muiswinkel is een smerige racist die zijn brood verdiende als (the horror!) Zwarte Piet/ blackface en die beschuldigd anderen van?
@whetherthouwouldbe | 09-06-17 | 11:12
Helemaal niet, kwestie van: aandacht=inkomen
Ik denk niet dat deze SJW drone ooit de MAVO heeft afgemaakt. Man man man, hoeveel dommigheid kan een mens tentoonspreiden. Ondertussen propageert hij op 1 dag meer haat en onverdraagzaamheid van Baudet in zijn hele leven. Een hele domme man of een hele enge neo marxist. U mag het zeggen.
Erik van Muisensnikkel, een zure oude 'man' op z'n retour met de nodige prostaatproblemen en tergend laag libido, zodoende gekatapulteerd naar de onderste regionen van het mandom, pure kinnesinne dus!
Gelukkig bestaat er nog zoiets als 'pity fuck' voor lieden als van Muisensnikkel en co.
Lekker belangrijk wat die man vindt. Pfff
iemand die timmerfrans verheft tot welhaast goddelijke status is niet gek, nee die wordt betaald en verliest hierdoor alle geloofwaardigheid zo die al aanwezig was.
Die Erik van Muiswinkel is al net zo een fluim schuimende haat als Fransico van Jole, Sylvana, Michael Moore en Maxine Waters.
Ongeblustekalk | 09-06-17 | 12:23
Nogmaals gelezen. Hij constateert geen feit. Hij zegt dat iedereen hier losgaat zodra iemand het waagt kritiek te leveren op relnicht Baudet. Echter, wat Muiswinkel doet is geen kritiek leveren (deed ie dat maar), maar beschuldigen en besmeuren. Daar reageer ik op.
Als iemand komt met argumenten waarom een standpunt van Baudet/FvD niet een goed (of onjuist) standpunt zou zijn, dan wil ik daar best over meedenken. Ik ben niet de kritiekloze klapjosti waar van Muiswinkel en Fisccon mij voor uitmaken.
Fisccon | 09-06-17 | 12:21
Ik heb ook FvD gestemd en als er iemand hetero is ben ik het. Nu kom je met een bewering aan die jij niet kan onderbouwen en gevoed is door haat omdat je tegen veranderingsprocessen bent.
Geloof me, de oude kliek wordt gewipt, blijf maar lekker d66 stemmen.
Geslaagd als: Harry van Raaij ,Anthon Geesink en zwarte piet.
Totaal geflopt als Erik van Muiswinkel
En dan te denken dat ik, opgroeiend in de jaren '90, nog wel eens wat zwaar gesubsidieerde Van Muiswinkel-bagger mee kreeg. Totaal onwetend dat het ook toen al een extreem-linkse fanatiekeling was.
de beste oplossing is zodra die kerel op de tv of waar dan ook komt wegzappen en volledig negeren.
Wat een pathetische geobsedeerde bejaarde zeg. Sjesus
Fisccon | 09-06-17 | 11:54
Wanneer het normale kritiek was geweest top! maar muiswinkeltje is gewoon ouderwets aan het beschadigen. Ja, en of dat nu de alcohol of de drugs is dat zal nog wel blijken.
--
Muiswinkel is ook een oude bekende van Demmink, maar dat terzijde. Of terzijde er gaan natuurlijk veel verhalen over de losse moraal van Muiswinkel. Zou mij dus ook niets verbazen wanneer Muiswinkel een kat in het nauw is en uit stress raar aan het doen is.
En wat jullie gemist hebben dan wel vergeten zijn, is zijn bij RTL Late Night uitgesproken voornemen (eind April), om Mr. Hiddema oneindig in het belachelijke te gaan trekken middels een cabaretesk typetje. De hele zomer gaat 'ie erop oefenen, om in het nieuwe dwdd/theaterseizoen kei-hard toe te slaan. Het hilarische hieraan zal vooral zijn, te zien hoe een verlopen humorcoryfee zichzelf definitief de das omdoet.
@Fisccon | 09-06-17 | 12:21
Oh u bent gewoon homofoob? Geeft niet hoor, heeft dat iets te maken met uw middeleeuwse religie?
Het lijkt me hoog tijd dat Dhr. Baudet een aangifte smaad gaat doen.
Fisccon | 09-06-17 | 12:21
Je klinkt nogal afkeurend over een eventuele homoseksuele geaardheid van Baudet. Heb jij soms iets tegen homo's?
Erik is ook weer zo lekker Zero Positief.
Law of the Land | 09-06-17 | 12:16
Dat zag ik wel en dat is niet gelukt want je zit ernaast, lees zijn post nog maar eens, hij geeft zijn mening over een door hem geconstateerd feit, meer niet. Dan wordt hij aangevallen en zijn punt is gemaakt., hoeft hij zelf niets voor te doen.
Trap daar nou niet in, argumenten zijn zwakker dan sentimenten en daarop faal jij vuistdiep.
Een beetje begrip voor Muiswinkel is wel op zijn plaats. Je zou je hele leven maar als deugende VARA-clown door het leven moeten om er te laat achter te komen dat je alsnog als racist wordt afgeschminkt door een stel negers. Dat doet iets met je.
Newcastlebrownale
Flikker toch op man, behalve een paar zwijmelende gays en vrouwen (die nog steeds denken dan Baudet hetro is) en natuurlijk wat sneue yup nationalisten stemt helemaal niemand op het FvD. Een volstrekt triviale partij.
Korzakov heeft zijn vernietigende werk bij Eric al gedaan lees ik.
Deze ooit leuke man is eigenlijk een beetje en een zielig karikatuur geworden. Past wat dat betreft in het rijtje van Peter Jan Rens en sylvana simons. Laat hem lekker met rust en in zijn bubbel van verontwaardiging en haat leven, dat is al straf genoeg voor hem.
Het is en blijft mij een raadsel waarom mensen die min of meer bekend zijn van de televisie zichzelf naar voren schuiven als iemand met een "voorbeeldfunctie."
De arrogantie van veel zogenaamde BN ers die van mening zijn iets zinnigs te kunnen zeggen over bepaalde onderwerpen uitsluitend en alleen omdat hun kop op een rechthoekig scherm wordt geprojecteerd is ronduit stuitend.
Muiswinkeltje is één van hen maar.... who cares? Zonder camera's zou het een onbekend menneke zijn.
Het stoppen, van het spelen van Zwarte Piet, heeft Erik van Muiswinkel geen goed gedaan.
Ongeblustekalk | 09-06-17 | 12:10
Dat was geen aanval, maar een verduidelijking van hoe retorische spelletjes gespeeld worden. Ik probeer een verschil (discussie/inquisitie) uit te leggen.
waarom krijgen onbenullige wezenloze typetjes hier toch zo veel aandacht.
laat'm lullen,hij zegt toch niks.
Ach, een klassiek gevalletje van een Thierry-trauma. En daar is Twitter ideaal voor. DENK heeft overigens meer zetels, maar onze bekeerde Piet waagt zich daar niet aan. T'blijft wel een VARA relnicht natuurlijk.
De enige kwaliteit van Van Muiswinkel is dat hij het edele cricketspel beoefent. En daar scoor je in Nederland niet mee.
Best wel een trieste lul die muis...
-weggejorist-
Wow, obsessed...
-weggejorist-
Fisccon | 09-06-17 | 11:54
Blijft een lastig dingetje he, die vrijheid van meningsuiting van al die mensen met een andere mening.
Wie verkoopt er nou muizen?... de appel valt niet ver van de stamboom
Waar maakt die gast zich druk om? Overigens zou iemand op MIJN werk er meteen uitgeflikkerd worden als hij zich zo in de media zou gedragen. Dat is kennelijk anders als je door de NPO betaald wordt voor de rol van 'allemansvriend'. Misschien is hij wel gecast op zijn domheid. Dat hoort inderdaad ook wel een beetje bij Zwarte Piet.
Een harem van 100 zure zeurzeugen hebben en dan nog tijd hebben om te twitteren! Petje af voor Van Muiswinkel.
Of is hij de eunuch en daardoor lichtelijk gefrustreerd? Ga zo door Erik en jouw volgende theaterprogramma draait alleen nog in een enkel buurthuis.
En Paulien; vraag je man even of hij iets rustiger aan wil doen. Bij voorbaat dank.
Law of the Land | 09-06-17 | 12:02
Hij geeft zijn mening over iets dat hij constateert, ik ben het er niet mee eens, maar jouw aanval onderbouwd zijn punt wel.
Nogal typisch, doe eens aan zelfbeschouwing.
Tja, als die Van Muiswinkel op de kanalen der televee opdoemt, schakel ik meteen door. Die zure, policor-zeiker ben ik al vele jaren zat.
Fisccon | 09-06-17 | 11:54
Welnee. Het gaat om de obsessie van van Muiswinkel. Ga eerste de tweets eens door.
Later !
Als er in Hilversum een nagemaakte rond loopt dan is het wel die van Muiswinkel. Die man is geloof ik 24 uur per dag obsessief bezig om te laten zien hoe hij wel niet deugt.
Grijs muisje...
Triest.
Aan de snuif gegaan met Guzman? Erik?
www.parool.nl/binnenland/-mijn-leefwij... Dat is dan weer een lichtpuntje; hij heeft het zelf door...
Van Muiswinkel. Ik vond die vent vroeger al strontvervelend toen ie steeds voorbij kwam bij "School TV", als we van de basisschoolleraar iets educatief verantwoords in de klas op TV mochten kijken. Het toonbeeld van de deugende wereldvreemde BN'ers-wereld. Wat ik kwalijk vind is dat hij hier zuiver aan het demoniseren is op basis van zijn eigen onderbuikgevoelens. Dat hebben we met 2 mensen heel fout zien aflopen... Ik snap niet dat daar niks aan gedaan wordt, terwijl de wereld te klein is als Wilders een scheet laat.
Het is niet moeilijk om voor iedereen die enige vorm van bekendheid geniet een vage Twitter stalker te vinden. Als Erik van Muiswinkel nou een respectabele persoonlijkheid was dan had iemand dit misschien kunnen boeien maar nu is het niet meer dan selectieve verontwaardigdheid.
Wat is die man zuur geworden. Te hoge hypotheek? Vriendin weg? Inspiratie opgedroogd en dat andere ook? Geen werk? Leeftijd? Wie het weet mag het zeggen. Sterkte Eric.
Mark_D_NL | 09-06-17 | 11:47
Vertel 't maar hoor, als je nog wat wil leren. Heheheh..
Als die Van Ratwinkel zelf een partij zou oprichten en twee zetels zou binnenslepen, dan zou hij recht van spreken hebben. Nu is het gewoon een linkse roeptoeter die wild om zich heenslaat omdat hij ook wel beseft dat als de bezem van Baudet straks door de NPO wordt gehaald, zijn schnabbelinkomstenbron zo gortdroog komt te staan als een willekeurige vagijn van de lijst van 130.
Wat is dat toch met die aanvallen op Baudet en Duk? Slaat werkelijk nergens op #getalife!
Je zou bijna gaan willen dat Zwarte Piet verboden werd.
Altijd weer schrijnend te moeten zien, de aftakeling van een medemens. Voor hem hoop ik dat er nog familieleden of vrienden zijn die het tijd gaan vinden voor een interventie.
Fisccon | 09-06-17 | 11:54
Lol, hypocriete pannenkoek.
Loopt hier louter te fulmineren tegen het zogenaamde 'rechtse' en 'populistische' gevaar.
Jankerd.
Fisccon | 09-06-17 | 11:54
Ook weer typisch dit. Inhoudelijke kritiek is altijd welkom. Kom maar door met je argumenten. Wat Van Muiswinkel doet is geen kritiek leveren. Dat is beschuldigen en framen, om vervolgens van de tegenstander argumenten te vragen waarom zijn beschuldiging niet klopt.
Nu we toch bezig zijn; sla jij nog steeds je vrouw? Waarom doe je dat?
Ach, hij heeft het niet de hele tijd over Baudet, hij tweet er nog veel meer bagger doorheen. Wanneer je het achter elkaar plakt krijg je dit beeld van die mafklapper.
Na zijn geflopte Van Zon op Zaterdag, is dit toch gewoon weer een gek typetje van hem, maar dan aan de linkerkant van het politieke spectrum?
Ja, als je niet meer van belang bent en niemand meer tv kijkt ,ga je gewoon de hele dag twitteren.
Hier het bewijs dat mensen beïnvloedbaar zijn. Daarna heb je een soort leger en staat de grootste schreeuwerd bovenaan. Hoe gaat ie zn 'club' noemen?
@Kwijldraad | 09-06-17 | 11:46
Lol, treffend :D
Fisccon | 09-06-17 | 11:54
Het gaat niet om een beetje kritiek. Die van Muiswinkel is zó obsessief dat dit een heel hoog Volkert gehalte krijgt.
Oh, enneh, van Muiswinkel: doe eens heldhaftig en ga de dialoog eens met Thierry aan... weet zeker dat je dat niet durft, internetpipo dat je er bent.
Zou hij Anne-Fleurtje al een veeg gegeven hebben?
Hij wil het graag; het ligt er zo dik bovenop.
Kom er maar voor uit snuivende zuipschuit.
Obsessief gedrag (stalking) komt wel vaker voor bij dit volk. Vlgz. mij had SBS6 ooit zo'n programma voor mensen als Erik...
Afgelopen week, aflevering Café Weltschmerz:
www.youtube.com/watch?v=WITvbmxzL-A
Ik heb zelden een "BNer" gezien die zich zo links-extremistisch uit als van Muiswinkel. Een totale debiel.
AnneFleur en van Muiswinkel onder één hoedje... hoop niet dat daar kinderen uit voortkomen; die worden het kwadraat van links-fascistisch.
Hij is net zo gestoord als PVDA Spekman, Pechtold, Verhofstad en ga zo maar door. Blinde linkse idiootjes met een ideologie die alleen maar zinspeelt op verwoesting van onze cultuur en trots. Waar komt die zelfhaat toch vandaan? Waarom niet fier zijn op de vrijheid in ons land, de sterke economie, de tolerante Nederlander, de mooie vrouwen? Waarom moet dat kapot door haatcampagnes tegen mensen die dit allemaal willen beschermen?
Moet die loser niet tegen zichzelf in bescherming genomen worden, hij begint meer en meer op Bonny St Claire te lijken!
@ Fisccon | 09-06-17 | 11:54
Heb je de tweets van Van M niet gelezen?: daar gaat het om. Baudet is bijproduct.
@Fisccon | 09-06-17 | 11:54
Dit is geen kritiek van van Muiswinkel, dit is gewoon obsessief doordraaien. Zijn omgeving zou hem tegen zichzelf moeten beschermen.
Fisccon | 09-06-17 | 11:54
Heb jij wat tegen de maakbare samenleving, jongeman?
Twitter is gewoon ook niet zo geschikt voor de meeste mensen, net als bij nageslacht zou je daar minimum eisen, een examen, lidmaatschap van een vereniging van erkende twitteraars, een gebruikerscode en kwaliteitsmetingen aan moeten verbinden voordat je het mag doen.
Lol, weer een debiele clown op Twitter gevonden? Who cares. Zie graag meer inhoudelijke discussie tussen Thierry, Theo en de rest.
-weggejorist-
Wat een armoedige treurigheid dat in Nederland de publieke opinie wordt beïnvloed door godbetere een middelmatig acteur die z'n halve leven zwarte piet gespeeld heeft. Ik bedoel.. wat is dat toch in Nederland dat iedere Dj / acteur / muzikant die bij van Nieuwkerk aan tafel heeft gezeten ineens een mening heeft die ertoe doet?
De Café Weltschmerz aflevering met van Muiswinkel biedt een hilarisch inkijkje in zijn hoofd. Wat een onsamenhangend hypocriet gespartel vol kromme redeneringen.
Vooral het moment waarop Hans Moll hem confronteert met hun Propria Cures tijd als Erik GS weer eens de maat aan het nemen is vanaf zijn moral high horse.
youtu.be/WITvbmxzL-A
Is dit niet digitaal stalken?
Van Muiswinkel is aan het doordraaien.
Met zijn FVD Jugend..
Deze sneuneus heeft nog nooit een euro/gulden verdiend buiten het subsidie circuit.
Solliciteert op deze manier waarschijnlijk naar tafelheerklusjes met bijbehorende vergoedingen.
Heeft waarschijnlijk een schuldgevoel omdat hij jarenlang die racistische rol in dat kindervriendjournaal speelde.
Waarschijnlijk een beetje onder druk gestaan toen hij daar mee stopte en nu wil hij weer vriendjes worden met de piethaters want sindsdien heeft hij zijn inkomsten zien opdrogen.
Tip: Pak gewoon eens een baantje aan. Loop voor mijn part achter een vuilniswagen.
Van bagger is hij toch niet vies.
RepubliekBanana | 09-06-17 | 11:34,
Erik van M. een roeptoeter; klopt.
Maar geen onbeduidende roeptoeter.
Eriks obsessieve haat werkt aanstekelijk op andere onbeduidende roeptoeters, die allemaal elkaars leugens en laster en gescheld en blinde haat herhalen of "retweeten".
De moorden op Fortuyn en van Gogh viel ook niet uit de lucht.
Daar gingen hele reeksen haatcampagnes aan vooraf.
Afkomstig van allemaal onbeduidende roeptoeters zoals Erik van M.
Von Mauswinkel draait doorrrrrrrrrrrrrrr
Ik vond dhr Muiswinkel overigens erg grappig als Harry van Raaij ,Anthony geesinck en zwarte piet.
Ik zie van Muiswinkel nog wel een Volkertje doen als ie nog verder doordraait.
Zie trouwens... www.youtube.com/watch?v=ack8cT6CZ4o
Je eigen falen goedpraten. Erich von Mauswinkel kan het. Het doel, vooral zijn doel, heiligt natuurlijk alle middelen.
Zo heej, die kan goed Twitteren! Daar kan onze kruising tussen een www.google.nl/search?q=orang+oetan&am... en een www.google.nl/search?q=orang+oetan&am... nog wat van leren.
Nooit van gehoord, maar het lijkt me dat deze befteckel een alcoholprobleem heeft. Misschien is een twitterban voor deze opruiende witte boer een goed plan.
Euhhhhh... bijzonder verontrustend deze gemoedstoestand van dhr Muiswinkel.Ik zou hem graag adviseren eens bij een collega op de bank te gaan liggen.
Per direct gestopt met het nuttigen van alcoholhoudende dranken. Want als alcohol dit met je doet?!
Iedere keer als een publiek figuur een mening ventileert die dit soort lieden niet gewenst vinden, laten ze hun ware aard zien. Intimideren, schreeuwen, besmeuren, verdacht en belachelijk maken. Onderwijl anderen er van beschuldigen geen argumenten te hebben.
Ik denk dat ik de volgende keer gewoon weer op FvD ga stemmen. Al was het maar om Van Muiswinkel c.s. een slechte ochtend te bezorgen.
Mark_D_NL | 09-06-17 | 11:26
Hier de taalnazi: aan
Poesmobiel | 09-06-17 | 11:31
Dank je, zo leer ik weer wat!
Heeft Erik niet door dat zijn account al maanden gehackt is door een volslagen malloot?
@Erik. Hoe kun je zo diep zinken? Ga lekker de deur uit en geniet van je centen.
Om dat Erich von Mauswinkel niks nieuws te melden heeft, moet hij slechts op de Anna Stijn wijze in de picture blijven. Keihard meekrijsen dat het onrecht wat hij ziet wel heul erg is.
Hier nog een archief foto van Thierry:
pbs.twimg.com/media/Crz32DSXEAAVkL-.j...
Lupuslupus | 09-06-17 | 11:33
Tsja, ehm, zelfkennis is ook wat waard, nietwaar...
Kannone beetje argumentatie is er ook niet meer bij die notoire coke snuivert. Hopelijk staat er geen Volkert vd G. op door die totaal malloot.
Werkelijke een tenenkrommende vertoning dit. Wat is deze piet ver gezakt. Als ik empatie had dan zou ik medelijden met hem hebben. Maar ja, helaas, ik ben een witte racist vol met haat en heb dus gewoon maling aan zijn mening en gevoelens. Ik leer er zo langzamerhand te accepteren dat ik anders ben dan zuur links.
Lijkt wel een jaloers wijf, zielige vent
Wize | 09-06-17 | 11:37
Ik vraag me altijd af of dit soort beweringen gesteund worden door enig bewijs, niet dat ze me zo verbazen hoor, maar meer omdat het zo vaak langs lijkt te komen (daarnaast ben ik zelf niet echt van de marcheerpoeders en pillen, maar zie genoeg "gutmenschen" die vinden dat het allemaal niet zo'n kwaad kan).
.
Overigens ben ik van twitter af gegaan omdat je of fulltime onderzoeksjournalist moet zijn om het bij te houden of van twitteren zelf je werk moet maken. Daarnaast zijn er te veel vervelende en van de werkelijkheids vervreemde SJW's en regressief linkse gekkies te vinden, zo ook getuigend de tweets van de ex-hoofdpiet.
Zielige man. Doet denken aan verwarde zwervers die luidkeels onsamenhangende verhalen afsteken op een station.
Enige verschil is dat Muiswinkel financieel wat ruimer zit dankzij het lurken aan de subsidie-tiet. En dat er nog meer policor verwarden zijn zodat ze zich on hun incrowd 020-kringetje kunnen wentelen on hun Grote Correcte Gelijk.
Ach... een uitgerangeerde muis(winkel) in het nauw, maakt rare sprongen!
Thierry Baudet de Rudi Carell van het latijn noemen is wel grappig.
Die Muiswinkel komt uit een familie van kruideniers waar ze het niet zo nauw namen met de hygiëne en dat zie je nu terug in zijn tweets als vieze muizenkeutels en urine die overal wordt achtergelaten waar ze lopen.
De mening van Muiswinkel is incontinent.
Zuipt veel te veel die van Muiswinkel.
Wanhopig op zoek naar aandacht en een platform.
Hij zal GS zeer erkentelijk zijn.
Oppertwitterpiet des doods.
Eric is die gozer die het leuk vond om vrij kort na Keulen , in een programma, grapjes te maken over het voorval en te verstaan te maken dat hij het allemaal niet zo geloofde met die 1.000 aanranders, konden er ook bets 960 zijn geweets. Lachen, gieren, brullen over de rug van slachtoffers zo jong als 13 en 15 jaar. Compleet beroofd van hun onschuld omdat ze op de verkeerde plek waren om de jaarwisseling te vieren. En dat geeft dan af op een ander. Eric je bent gewoon ziek.
Jezus wat een scrollwerk. De lange posts van de De Grote Anti zijn er niets bij.
@Lupuslupus | 09-06-17 | 11:33
Dan ben je niet al te lang geleden jarig geweest.
Neem aan dat dit ontspoorde sujet is opgepakt, aanzetten tot geweld, moet rechts eens proberen.
Van Muiswinkel is een zielepoot
@mezelf | 09-06-17 | 11:36
@Wize | 09-06-17 | 11:37
poedersuiker zou ook nog kunnen idd..
-weggejorist-
Wat een zieligheid. Is dit nu wat er met oude mannen gebeurt als ze niet meer voorop in de spotlight staan? Gaan ze zich dan zo dwaas gedragen? Ik herken dat bij mijn opa overigens niet, terwijl die in zijn werkzame leven wél zeer succesvol is geweest.
necrosis | 09-06-17 | 11:36
Druk op End.
Je zou voor de lol de ruzies tussen Wierd Duk en hem eens moeten lezen .Feyenoord kon kampioen worden en deze natte scheten gingen bakkelijen wie er eerder een Feyenoord fan was.( werkelijk waar) .Maar dan echt kleuterschoolniveau. Van Muiswinkel vind dit topic prachtig en zal dit topic ook aangrijpen om Humberto te bellen voor wat extra aandacht. Een narcistje die meetelde in de vorige eeuw. Laten we hem alsjeblieft op internet in de vorige eeuw houden waar ie thuis hoort
wanneer duikt er eens iemand op zijn coke en drankgebruik? Het is al jaren binnen Hilversumse kringen bekend dat Erik vaste klant is ..
Om over het feit van z'n losse handjes nog maar te zwijgen. Deze man denkt overal mee weg te komen door de aandacht af te leiden, maar ondertussen blijkt dat Erik al die jaren zwarter van binnen was dan van buiten.
Zowel Van Muiswinkel als Baudet komen uit Heemstede.. zal daar wel iets mee te maken hebben (deur dicht gegooid toen de ander om een kopje suiker kwam of zo.. ).
Kunnen al die twitterberichten niet achter een linkje?
Elke keer bij F5 zit ik weer midden in die schedelstront van Erik.
En het is slecht voor mijn scrollmuis.
Als ik familie was van Erik zou ik me erg veel zorgen maken om zijn geestelijke gezondheid.
Het was natuurlijk altijd al een Vara salonsocialist en dus niet helemaal lekker in de bol maar dit is echt niet gezond
Even serieus, is dat gehackt spul of is dat die vent echt ? In het laatste geval kun je toch alleen maar medelijden hebben met zo'n man ?
En hoe is het met jullie obsessie voor een onbeduidende roeptoeter als EvM?
.
Kunnen jullie niet een leuk stukkie gaan schrijven over die patriottische lente in de EU die er nooit kwam? Oh wacht...
Iemand moet Erik bij Twitter weghouden als hij weer eens dronken is.
Zielige muis met rooie oogjes.
Voor zijn politieke mening zijn ze ineens belangrijk .
fleurtje | 09-06-17 | 11:23
.
Vrouwen hebben in dit land helemaal niets te klagen. En die dat wel doen zijn gewoon mislukte mafklappers die nog nooit iets anders in hun zielige leventje hebben gepresteerd dan janken janken en nog eens janken.
Ik ben een vrouw van 72 jaar en heb nog nooit in mijn leven gejankt over van alles en nog wat. - Zoals tegenwoordig de norm schijnt te zijn: veel, heel veel janken!
Alles in dit leven moet je helemaal ZELF doen. Dus hup schouders er onder en ga werken voor je geld i.p.v. te parasiteren. (Geldt uiteraard ook voor mannen).
Past in het rijtje Patty Brard, Patrcia Paay en Peter de Vrie$: ruim over de bekende-Nederlander-houdbaarheidsdatum.
Het merendeel in een of andere onleesbare brabbeltaal met gedachtepatronen die ik niet eens begrijp. Alsof je het filmpje van een fietsende vrouw direct deelt in een tweet met de tekst dat Dennis Bergkamp een beetje raar is.
Van Muiswinkel, wordt toch opgewonden van jonge meisjes?
ik begrijp werkelijk niet dat we die man nog een podium geven.
zakken gevuld met het spelen van zwarte piet en nu dit. lachwekkend... Krijg nou wat is de pedo toch eens grappig geweest...
Haha, die Nietes!!. Sterk argument man!
Dat een hoofdpiet zulke dingen mag zeggen. Als ik sinterklaas was had ik hem allang ontslagen... oh wacht...
In het kader van VvMu mag hij een heleboel zeggen, ook als zijn mening niet relevant is. Moettie alleen niet gaan zeiken als er iets terug gezegd wordt. Of als ik hem compleet negeer omdat hij niets te zeggen heeft.
Volgens mij zit Rickie na al dat gezeik over Zwarte Piet nogal om werk verlegen en heeft hij niets anders te doen...
Ik heb FvD gestemd op Yernaz, gewoon omdat het kan. Ik ben voor Baudet, maar ik zou het fijner vinden als er een betere scheiding is tussen uitgesproken zijn en minachting. Soms is hij over het randje gegaan en dat is zonde.
Mark_D_NL | 09-06-17 | 11:26
Hier de taalnazi: aan
Van Muiswinkel, wordt toch opgewonden van jonge meisjes?
ik begrijp werkelijk niet dat we die man nog een podium geven.
zakken gevuld met het spelen van zwarte piet en nu dit. lachwekkend... Krijg nou wat is de pedo toch eens grappig geweest...
Erich von Mauspinkeln
Muiswinkel is een goed voorbeeld van een weg met ons mens, iemand die zich uitermate schuldig voelt.. Want, in dit geval, Zwarte Piet.
--
Van Muiswinkel probeert de Zwarte Piet schaamte van zich af te schreeuwen. Van Muiswinkel, was toch DE zwarte piet van Nederland. Misschien wel de beste Zwarte piet die Nederland ooit heeft gehad. En dat zit hem niet lekker.
Ik denk dat hij stiekem verliefd is op Thierry.
Die van Muiswinkel is een NSB'er puur sang. Wat een misselijk nietszeggend mannetje is dat geworden zeg..
Terwijl Diederik van Vleuten gewoon nog met een steengoed programma op TV (zo'n groot LCD-scherm met een vaste Youtube playlist die je niet kunt aanpassen) was, laatst. Ik snap wel dat Diederik alleen verder is gegaan.
Muiswinkel is overal tegen maar weet niet meer waarom. Een typisch verschijnsel van een stevig drankprobleem.
Godallemachtig, die man zit echt heel dicht tegen TBS aan. Wat obsessief eng is dit. Digitale stalker.
Erik van Muiswinkel zegt dat hij als Pol Pot aanhanger zijnde geen andere keus heeft dan mensen met een andere mening te vernietigen.
Op zich heeft van Muiswinkel daar wel een punt.
De Rode Khmer halen hun gelijk altijd met geweld.
Ook in Nederland.
Alleen; hoe weet van Muiswinkel dat Thierry Baudet een andere mening heeft?
Hij heeft geen letter van Baudet zelf gelezen.
Natuurlijk heeft van Muiswinkel gelijk dat hij nooit weet waar hij over praat, zijn stalinistische geloof verbiedt hem dat immers. Linksmensen vinden traditioneel dat feitenkennis leidt tot "extreem rechts gedachtegoed", en doen daarom 24/7 hun best om dommer te worden dan hun huisdieren.
Van Muiswinkel nuttigt om die reden 5 flessen absint per dag.
Met succes.
Die is volledig van het padje af...
Nu Pedagoog Marinus van IJzendoorn te Leiden wat tijd vrij heeft, kan van Muiswinkel een afspraak met hem maken en kunnen beiden praten over hun moeilijke jeugd.
Mark_D_NL | 09-06-17 | 11:26
Laven aan of laven in... taal nazi's aanwezig?
Ja, inderdaad, er zijn mensen die het met Baudet gehelendal niet eens zijn.
So what?
WTF.
Moet die mijnheer Van Muiswinkel niet heel snel in een verzorgingstehuis worden opgenomen?
Hij takelt geestelijk erg snel af.
Ardbeg | 09-06-17 | 11:21
Op twitter zit het nieuws en de mening (en ja wat gekkies), op de nos de propaganda (en ja, heel veel gekkies). Maar jij mag je verder laven in het warme bad van policor. Slapert.
Erik van Muiswinkel joriste ook Zwarte Piet uit de Nederlandse folklore. Hij dacht daarmee anders-gepigmenteerden een plezier te doen. In werkelijk verban je mensen uit een volksfeest, zoals de gemiddelde uitgaansgelegenheid ook bepaalde jongeren weerde.
Natuurlijk kunnen we alles wat maar een beetje herinnert aan de slavernij uit het straatbeeld halen. Net zoals we iedere herinnering aan de Holocaust weg kunnen halen. De vraag is hoe ver je gaat. Gaan we ook Volkswagen, Porche, Siemens, BASF en snelwegen verbieden in de publieke ruimte?!?
Erik strijdt niet tegen wij-zij denken, hij creert eerst een groep racisten die niet bestaan, en ageert vervolgens daartegen.
-weggejorist-
Erik van Muiswinkel - voor het laatst grappig in 1994 - is er eentje van het allooi 'eerst met de dood bedreigen en dan afzwakken'. Daarbij worden zij die hem aanspreken op zijn gedrag uitgemaakt voor domoren en racisten omdat ze zijn goede intenties niet snappen.
Duidelijk een linkse fascist dus.
van Muiswinkel is een omhooggevallen putdeksel ! Desparaat om nog enigzins relevant te blijven. Beste adviezen voor deze treursmurf: ga tijdig je herhaalreceptje afhalen en ga eens wat doen met je leven...
-weggejorist-
Wat heeft die homo plots met vrouwen ???Voor zijn politieke mening zijn ze ineens belangrijk .
@Mr_Natural | 09-06-17 | 11:17
Ik dacht net hetzelfde, lijkt wel geobsedeerd. Snap ook niet waar het vandaan komt dat linksig politici altijd zo persoonlijk moet aanvallen. Tekort aan argumenten?
Wat je al dan niet moet doen om in de belangstelling te blijven. Muiswinkel is al over de grens van psychisch gestoord!
Het enige grappige aan die man is zijn naam. De rest is gewoon eng en zielig...
Zouden die SJW-ers door hebben dat ze niet vanuit feminisme strijden tegen vermeend seksisme van Geenstijl, maar in werkelijkheid de seksuele vrijheid van vrouwen onderdrukken zoals religieuze fanatici dat doen?
Het enige wat Van Muiswinkel nog kan doen is thuis zichzelf imiteren. Weltschmerz gekeken: kent geen feiten en heeft geen argumenten. Zwart hart en blubber in zijn hoofd. Komt nooit meer goed.
Thierry Baudet, dat is toch dat complotgekkie die zijn kiezers onder meer wijs probeert te maken dat de overheid bewust te weinig marechaussee op Schiphol plaatst om het volk te indoctrineren met het idee dat het sluiten van de grenzen lange wachtrijen oplevert? Die gast is een beetje koekoek. Erik van Muiswinkel ken ik niet maar dat ziet er ook niet gezond uit. Verder kijkt er niemand nog op Twitter en houden alleen politici, journalisten en gekkies dat medium en daarmee elkaar nog in stand dus ik zou er vooral niet teveel aandacht aan besteden.
Ik denk dat hij Janmaat mist...
Die Muiswinkel doet mij een beetje denken aan meneer Cactus.
Ook dat nog!
Straks denkt die muizenscheet nog dat hij er toe doet....
Zou er nog iemand naar de voorstellingen van Erik van Muiswinkel gaan? Of doet hij dit om populair te blijven in zijn kringen?
Een oproep tot geweld uit maart 2017.
Waarom heb ik niks gelezen over de stappen die het OM genomen heeft? (retorisch cynisme)
Die ziekelijke obsessie van Muiswinkel (what's in a name) heeft te maken met zijn KAALHEID. Dat hoofd ziet er van achteren potsierlijk uit. Vandaar zijn vlucht in afleiding.
Volgens mij is Muisje stiekem verliefd.
Doe man was ook bij Cafe Weltschmerz, 2 minuten was het uit te houden.
--
Of hij is echt gek, of het is een act... Of gewoon alcoholist, kan ook.
Schijnbaar ligt Baudet goed bij de mooie vrouwen en dat valt natuurlijk niet lekker bij de uitgerangeerde van muiswinkel.
Maar van muiswinkel ligt weer wel goed bij de zure smoelwerken van de lijst 130,maar daar word tie enkel maar zuurder en zuurder van.
Djezus wat een lijst. Nu heb ik kramp in m'n scollvinger.
De tweets van v. Muiswinkel doen me denken aan soera's uit de koran.
Die man begint seniel te worden.
REAGEER OOK