Inspirerend. Bekeerling verbindt UK met kickbokslessen
Tijd weer voor een stukje human interest, want we praten over de ander, maar niet met de ander. We horen elkaar in dezelfde taal - de taal van wereldburgers - maar verstáán we elkaar wel? We hebben de wereld onder een knop, maar hoe goed kennen we de buurvrouw nu eigenlijk? En laat staan de buurvrouw van twee huizen verder, naar wiens vrijdag-couscous-recept u eigenlijk best benieuwd bent. Kortom, wie zijn de ménsen achter het beeld dat de media u serveert? Even voorstellen, Khadija, een Britse bekeerling de zich sinds haar conversie terdege bewust is van de dreiging waar Britse moslima's zich dag in dag uit mee geconfronteerd zien in een land dat sinds Brexit aanzienlijk minder tolerant is geworden. Maar, Khadija is de minste niet, en besloot tot "kicking down barriers and stereotypes" door haar medemoslima's te scholen in de kunst van zelfverdediging; iets dat helaas broodnodig lijkt in een land van ontluikende argwaan jegens uitheemse Britten. Engeland gidsland, waar blijft de Nederlandse Khadija? Want ook hier wordt het klimaat hand over hand vijandiger. En wij staan erbij en kijken er naar.
Reaguursels
InloggenGravin v Kippenbouth | 06-06-17 | 18:29
Dit topic is van deze reply al van de rol.
Krijg je toch nog mee: dank voor de attentie van Krav Maga.
Heb zojuist de lokale sportschool waar het getraind wordt gebeld, en grote kans dat ik binnenkort instap.
Eerst proefles en dan even slim uitkienen qua start van (bepaald geen goedkoop) maandabonnement.
Het zou me sowieso goeddoen, want typspieren heb ik genoeg.
Ik probeer al jaren mijn buurvrouw beter te leren kennen, maar tot nu toe zonder resultaat. En voor de goede orde: ze is geen Moslima, want dan zou ik geen enkele poging ondernemen.
.
Afgezien van het feit dat ik niet op vetkwabben val en graag van tevoren weet wat voor (vrouwen-)vlees ik in de kuip heb (is bij zo'n wandelende tent lastig in te schatten), heb ik geen enkele behoefte de denkwereld van zo'n gehersenspoeld reli-gekkie te verkennen.
.
Moslims moeten niets van mij, overtuigd atheïst en rationeel denkende man van West-Europese komaf, hebben en dat gevoelen is geheel wederzijds. Wij hebben elkaar niets te melden. Dat geheel in tegenstelling tot mij en mijn buurvrouw, maar helaas beseft zij dat nog niet...
@Rommelende Onderbuik | 06-06-17 | 19:58
Een ebostick voldoet ook maar je moet wel de vitale punten weten.
Elke keer als ik dit soort zaken zie denk ik "is de wereld gek geworden?!".
Mocro staattuig dat kickboks lessenkrijgt betaald door de witte kuffar zodat ze met die lessen de kinderen van de kuffar en later ook de kuffar zelf met andere mocros samen even in elkaar te stampen. Deze baklava reservoirs idem dito, trainen waarvoor? Voor de "komende strijd?" Want ik kan niets anders bedenken namelijk!
Als er namelijk wel 1 moslim een haar gekrenkt wordt door een ongehoorzame burger zal ik dat de komende weken in de kranten moeten lezen en ik meen dat het niet zo vaak voor komt. Of voelen ze aan dat dat kan gaan omslaan als hun broeders en zusters van andere moeders weer een paar honderd kuffar hebben omgelegd.
SnartBlirdetRagnarok | 06-06-17 | 19:45
Als onhandige sukkel die alle zelf-verdedigende levenswijsheid heeft uit de SAS Survival Guide (de management samenvatting van Collins Gem), kan ik u zeggen dat ik als mannelijke nerds zweer bij de sleutelhanger baton, al dan niet bewust vermomd als zaklantaarn:
www.bladeplay.com/item--Kubaton-Groove...
Lijkt me ongeveer hetzelfde, toch?
Wel een belangrijke les. Hefboom effect en bescherm je handen. Als je je onveilig voelt, zoek altijd iets om harder mee te slaan.
Peter Emile | 06-06-17 | 17:58
Ik begrijp de sentimenten. Maar laten we ook niet te achterdochtig worden. Achter elke burka/nikab zit een mens. Ik ga er toch vanuit dat ze -net al veel burgers in Nazi-Duitsland- ook niet precies weten in welke fascitoide beweging ze worden meegezogen.
Laten we niet te hard op de man/vrouw spelen, maar vooral wel met invliegend gestrekt been op de bal.
Kunnen we dan eindelijk het einde tegemoet zien van 'honour crimes' in het Verenigd Koninkrijk? 11.000 zaken * gemeld * in vijf jaar: www.bbc.com/news/uk-33424644
Gaan deze vrouwen ook niet-moslims verdedigen bij de ongetwijfeld aanstaande islamitische terreur in het Westen?
Of is het vnl. gericht tegen de zgn. "boze, islamofobische blanke man"?
In Zwitserland lopen ook een paar van die criminele losgeslagen albanezen/kosovaren rond. En de gemeentes en de overheid maar programmatjes bedenken. Een van die hufters die regelmatig in gewelddadige herhaling vervalt heeft de CH overheid al ruim 2 ton gekost. Bleek ook een tijdje in een uitwisseling met Nederland te zitten.
Peter Emile | 06-06-17 | 17:58
Dit is geen voorbereiden op een burgeroorlog, dit is gewoon kickboksen voor vrouwen op beginnersniveau. KravMaga zou een betere keus zijn.
Kijk... Zíj bereiden zich wél voor op de komende burgeroorlog.
Heb overigens toevallig gisteren mijn abonnementje op de sportschool weer verlengd.
Heb niet de illusie dat ik met mijn versleten botten nog enig verschil zal maken in een straatgevecht met een Rif-barbaar in 'warriors age', maar ik ga in elk geval ten onder nadat ik flink wat schade heb kunnen aanrichten.
Die hoofddoek is wel makkelijk om het bloeden te deppen.
Ze zegt dat ze meer kans te heeft om aangevallen te worden door mannen omdat ze moslim is dan niet moslim vrouwen.
Gelukkig worden inderdaad nederlandse/engelse vrouwen, nooit aangevallen door mannen met een migratie achtergrond.
geertzoon | 06-06-17 | 16:41 Nee dat klopt, die verdwijnen in de slavenhandel/prostitutie.
Afgezien van het feit dat ik als karateka kickboksen niet om aan te zien vindt, heb ik hier eigenlijk totaal geen problemen mee. Kunnen ze tenminste thuis hun vent eens een keer goed afdrogen als dat nodig mocht zijn. En verder is sporten gewoon leuk en gezond. Het enige wat ik jammer vind is dat ze het alleen met vrouwen (mogen) trainen. Leuk om mee te beginnen maar een partijtje sparren tegen een man is van een totaal andere orde en al helemaal niet als je klein en tenger gebouwd bent.
Milton Keynes. H e t stedenbouwkundige drama van de jaren '60, met de sociale cohesie van vliegas. Voordat Lelystad gebouwd werd, zijn er nog heel wat Nederlandse ambtenaren gaan kijken hoe ze in de kortste keren burgers konden laten vervreemden van hun eigen leefomgeving.
Je slaat ze toch de snorharen boven hun lippen weg...
Ja, laten we vooral die barbaren ook nog eens echt leren vechten.
Briljant idee!
Zullen wij het er nog maar weer eens over hebben hoeveel Turkse en Marokkaanse jongeren er in dit land en van onze belastingcenten naar vechtsporten gaan?
De wereld op zijn kop. Alles is recht te praten als de kern van je bestaan een fabeltje is.
Nadat ik in de eerste minuut 3x het woord slachtoffer (victime) gehoord heb ik het filmpje maar afgezet. Ze zijn altijd het slachtoffer en wij zijn de boosdoeners.
Zucht.
En het initiatief komt van iemand die niet in de traditie is opgegroeid. Logisch. Als ze dat wel was, dan had ze geleerd geen ambities of initiatieven te hebben.
"Waar blijft de Nederlandse Khadija?
Dat is een van mijn collega's bij de kinderopvang.
Geen bekeerlinge, maar direct uit hier geboren Marokkaans nest.
Een bloedmooi schatje - dit meen ik zonder enige ironie.
Intelligent, slank, lief gezicht, dito stem en prachtig lang, zwart haar.
Dat kan ik zien, omdat ze als moslima geen hoofdgordijn draagt.
Ook liet ze me afgelopen jaar een filmpje zien van haar kickbox-training.
W00t! Jij?!?
Yups, al 3 jaar.
Stoten kán ze, sodeju.
Nou heb ik het al een paar keer gehad over een probleemkind, een regelrechte powerball van zo'n 7 jaar.
Hij zit nu bij haar op kickboxles.
De meningen zijn verdeeld of dit wel zo wijs is.
"Ja, maar daar kan hij tenminste leren dat zulk vechten alleen in de ring mag".
Ik zie verder geen andere opvoeding daarbuiten, met name mentaal niet, dus vind het heel onverstandig.
Waar nog sinds vandaag bijkomt, dat toen ik haar sprak over weer een poging van dat gozertje om zich te mengen met kinderen van lagere groep, ze doodleuk zei dat ze daar niet over ging.
Dat gaat ze toevallig wel, omdat zij formeel als pedagogisch medewerkster slotoordelen mag vellen.
In haar zie ik volledige tweestrijd om zich te kunnen handhaven vanuit haar roots en tegelijk tegemoet te moeten komen aan de Nederlandse maatschappij.
Voor haar wens ik dat ze af durft te kunnen stappen van de doctrine die haar nou net wel geleerd is.
En dat ze d'r mooie, prima slimme koppie gebruikt voor alle positieve talenten die ze heeft.
(Dat houdt ook in: niet mij om de tuin leiden in zake dat gozertje - weet ze intussen).
@ChristianV | 06-06-17 | 16:43
Precies:
www.wkbw.com/news/national/police-resp...
Is dit hele topic ironisch bedoeld ofzo? Als er een bevolkingsgroep bedreigd wordt dan zijn het zeker niet de moslims.
GeinPonempie | 06-06-17 | 17:06
Dat is waarom links en de islam twee handen op één buik zijn. Altijd de eeuwige reflex dat alle ellende altijd de schuld van een ander is. Ze hebben het tot kunst verheven.
Raar! Maar niet verbazingwekkend.
Altijd maar weer de zaken omdraaien en zichzelf als slachtoffer portretteren.
Het zijn niet de hoofddoek dragende vrouwen (dus getooid in een islamitische vlag van onderwerping aan de mohammedaanse man die zich anders niet zou kunnen beheersen) hier in westerse maatschappijen/landen die door westerlingen c.q. autochtonen(mannen in dit geval) fysiek aangevallen worden, dan wel massaal uitgescholden worden voor o.m. 'hoer' etc. en zelfs bespuugd worden op straat. Het tegenovergestelde is waar. Het zijn juist westerse vrije vrouwen die dit ten deel valt door moslims (die tevens allochtoon zijn)!
&
Waarom moet de kickboks sport nu weer voor dit soort propaganda misbruikt worden?!
Het wordt tijd om de ouderwetse en oerdegelijke Panzerfaust in de rugzak mee te nemen.. Werkt op personen(auto's) bestelbussen en zelfs vrachtwagens en tanks.
In deze roerige tijden totaal geen overbodige luxe, dunkt me.
Ja, ik trap elke dag een moslim in elkaar. Gewoon, omdat het een moslim is. En omdat ooit een moslim bij mij heeft ingebroken. Tenminste, dat denk ik. Heb het niet gezien, maar zal wel een moslim zijn.
Ah, joh, vind ik nog wel geinig. Zo'n pinguïn die opeens kickbox les aan meiden staat te geven. Prima, zolang het geen schiet- en bom-gordel-knutsel-les wordt.
Lijken me aardige mensen die op hun manier best aardig maatschappelijk meekomen.
Alleen zouden ze iets aan dat achterlijke geloof van ze moeten doen.
Nationaal-socialisten kregen het ook steeds moeilijker na elk bombardement door de Duitsers. Er is zelfs een tijdje sprake geweest van een anti-Duitse stemming in Nederland door de Holocaust. Waren de Duitsers toen maar op kickboksen gegaan om het zelfvertrouwen op te krikken.
Tuurlijk zijn moslimvrouwen kwetsbaarder. Ze zijn veel dikker, dus makkelijker ter aken.
Ja geweldig idee, we kunnen wel wat meer vrouwelijke badr hari's gebruiken.
Nee dus!
En ik maar denken dat een armlengte afstand houden wel voldoende is.
Er zijn zat Nederlandse gemeenten die dit soort initiatieven hebben omarmd in het het verleden maar dan voor moslim mannen. Die waren al agressief en nu kunnen ze ook vakkundig iemand in elkaar trappen op straat. Wel nog steeds met vijf man tegelijk he. Dat wel. Want verliezen mag niet, ies koeltoer dingetje. De ambtenaren die dit door de gemeenteraad hebben laten komen zou je moeten vervolgen want daarmee hebben zijn willen en wetens Nederland onveiliger weten te maken. Dus OM pak ze aan! Toch?
Wat een uitmuntend idee Spartacus... die gratis kickbokslessen voor het Riffiaans tienertuig, om zich beter te beschermen tegen het vijandige klimaat jegens hen, waren ook een doorslaand success..... met nadruk op slaand.
Ook Sky News ramt op de klavieren van het islamorgel. De jihab en kaftandragers worden aan alle kanten de 72 maagdenhemel in geprezen. Versluierde reclame van de progressieve dhimmicultuur die als een veenbrand door Europa gaat.
Een beetje sporten lijkt me helegaar niet verkeerd voor de dames want er mogen potverdriedubbeltjes wel een paar kilotjes af.
En voor de autochtone Brit ? Een cursus hoe kop ik een mes met mijn strot ? Zum kotzen.
Dit soort subversievelingen moet je argwanend in de gaten houden. Het wordt overigens weer pijnlijk duidelijk hoe ze zich tot moreel superieur en verheven zien tegenover niet moslims, want die worden zogenaamd meer "islamofoob" na iedere aanslag; verdomme de omgekeerde wereld.
.
Dit is het probleem van de islamieten, dogmatisch aan het eigen gelijk vasthouden, het eigen haatvolle geloof wat niet te verenigen is met westerse waarden. Ik durf er verdomme geld op te wedden dat als we de objectieve cijfers erbij pakken we juist zullen zien dat het de mohammedanen zijn die veelal voor het geweld en overlast schuldig zijn, niet die gemene autochtonen waar ze zo graag over spreken.
Offtopic:
.
War continues....... Schietpartij Notre Dame.
Bron: HLN.be
@ Noltie | 06-06-17 | 16:44
Nee, framing, onderbuik.
Dat narratief van 'bedreigde moslims' slaat nergens op maar ja gewapende jihad is toegestaan indien 'bedreigd'.
Ik maak me meer zorgen over de stapels AK47's in moskeeën.
Vuurwapens voor iedere goede burger. Net als in Amerika, waar mee je gewoon over straat mag lopen met zo'n ding.
Waarschijnlijk is de kans dat ze omkomen door een aanslag van één van hun soortgenoten groter dan de kans dat ze worden aangevallen door een "islamofoob'.
Vorige week was er nog ophef dat melkwitte kindertjes geen verweer hebben tegen de pesterijen en klappen van getinte kinderen. Veel Nederlandse kinderen durven er niet meer buiten te spelen, maar volgens de briefschrijver en de islamitische jongerenwerkers die eerder die week over de terreur waren geïnterviewd, valt het allemaal best mee en moeten de Nederlandse kinderen hun gedrag gewoon aanpassen.
Allochtone kinderen spelen gewoon ruwer, Akkefietjes zijn gezond, Autochtone kinderen hebben niet geleerd een duw terug te geven en zijn niet streetwise.
Ik ergerde me groen en geel aan hoe de terreurslachtoffertjes in feite werden weggezet als watjes. Ook Nederlandse kinderen kunnen een duw teruggeven, maar bij deze straatterreur heeft dat geen zin. Het zijn altijd grote kinderen tegen kleintjes, met zn allen tegen één of met de dreiging van broers en neven. Dat is niet alleen zo in de Transvaalbuurt, maar in alle andere delen van de stad. Wat dat betreft ben ik blij dat ik een Surinaams gezin heb. Moslimkinderen laten Surinamers namelijk met rust omdat ze weten dat wij niet zon zwak volkje als de Nederlanders zijn. Ze weten dat als ze Surinaamse kinderen lastigvallen, binnen een half uur de hele familie van het kind verhaal komt halen. Met de moslimas aan het kickboxen zullen de witten alleeen maar meer klappen krijgen.
De_echte_man | 06-06-17 | 16:33 "Ze heeft de afgelopen 10 jaar niet opgelet. Moslims zijn 99% van alle gevallen de daders, niet de slachtoffers"; Ja dat is waar, maar moslims hekelen ook MSM en krijgen hoofdzakelijk via de schoteltjes en eigen-volk blogs gemanipuleerd nieuws voorgeschoteld waarin zij zelf het grootste slachtoffer zijn in een grote boze wereld van witte mannen. Waar wij vinden dat NOS, Telegraaf etc. te weinig de waarheid vertelt, schelden zij net zo hard op deze MSM's omdat zij juist vinden dat zij er te vaak negatief in worden gezet.
Dit is een grapje toch?
Hoeveel anti-islamitisch geweld is er dan in Engeland? Of is het verdediging tegen mannen van de Islamitische persuasie?
Breaking news bij een kathedraal in Parijs. Incidentje volgens zerohedge
Juist ja:
www.bbc.com/news/world-europe-40178183...
Alahu Akhbar nog aan toe. De shariamoslima's worden getraind door een blonde infidel zie ik in het filmpje. Is dat niet haram? Nu jah - het zal (voorlopig) nog wel geduld worden omdat waarschijnlijk het een gojibessen en zonnebloempitten etende sneeuwvlok is die scandeert voor open grenzen. Boks ouwe.
@dubbeldekkert | 06-06-17 | 16:32
Van de Koran en imam mogen ze zich niet verdedigen tegen klappen van hun echtgenoot. Als ze klappen krijgt heeft ze die gewoon verdient en moet ze die gelaten accepteren.
Incidentje in parijs momenteel gaande?
Ja mooi leer ze iets met heel veel subsidie dat ze tegen ons gaan gebruiken. Betaal mee aan je eigen afranseling.
Gaat ze dat tegen de moslimmannen gebruiken die vinden dat zij als vrouw gelijk staat aan een emmer snot? superrr... maar waarschijnlijk gaat zij het gebruiken tegen mensen die haar in haar moslim zijn lastig vallen... maar ja ik weet zeker dat Parsons haar zou doen.
Ze zegt dat ze meer kans te heeft om aangevallen te worden door mannen omdat ze moslim is dan niet moslim vrouwen.
Gelukkig worden inderdaad nederlandse/engelse vrouwen, nooit aangevallen door mannen met een migratie achtergrond.
Niets zo lekker als sporten met een doek op je kop.
Wanneer is er een moslima aangevallen door enge witte mensen? Ik zal dat nieuws dan wel gemist hebben, al lijkt mij dat de MSM daar een week lang over zou berichtten.
"Khadija, een Britse bekeerling de zich sinds haar conversie terdege bewust is van de dreiging waar Britse moslima's zich dag in dag uit mee geconfronteerd zien"
Mag ik een teiltje?
Enne... sissen en hoerrrrr roepen naar blanke meisjes is zeker normaal?
De_echte_man | 06-06-17 | 16:33
Bron?
Heel goed. Kan ze zich tenminste verdedigen als ze hand in hand met haar vriendin over straat loopt.
Autochtone Britten kunnen beter een zelfverdedigingscursus weer een aanval met mes op keel af.
Wordt je aangevallen door een moslima dan trek je het kopvod voor haar ogen.
Wel tussen de zwangerschappen door neem ik aan.
De zee, wier wier aanspoelde ?
Mooi keukentje.. waarschijnlijk betaald door de Engelse overhied.. net zoals die kickbox lessen, die weer een voorberijding zijn op de jihad.. Maar het is nog neit zo erg als in Zweden waar allochten schietlessen(met scherp) krijgen aslzijnde inburgeringscursus..
Ze is bang om slachtoffer te worden van geweld. Ze heft de afgelopen 10 jaar niet opgeled. Moslims zijn 99% van alle gavallen de daders, niet de slachtoffers
Haha die dikke wijven met hun vetkwabben onder de jurk. Even voor de show een keertje naar zo'n zaaltje, die houden dat geen maand, geen week vol.
Het is een leger en ze hoeven zich niet eens te verstoppen in een paard.
"En laat staan de buurvrouw van twee huizen verder, naar wiens vrijdag-couscous-recept u eigenlijk best benieuwd bent."
Altijd lastig, het verschil tussen wiens en wier ... Het is dus "de buurvrouw WIER recept ..."
Dit toont aan dat de westerse maatschappij harder en harder wordt. Zowel op straat waarbij je kennelijk moet kunnen kickboksen om je te kunnen verdedigen als op het economische vlak waarbij personen in de hoedanigheid van kandidaat-arbeiders tegen elkaar worden uitgespeeld. En dat betreft niet een alleen de kandidaat-arbeiders maar ook de arbeiders die al in dienst zijn bij een baas.
Al met al een weinig positief beeld van het heden maar vooral niet van de toekomst.
Ik ben in de war. Dit is om zichzelf te beschermen tegen hun eigen man. Toch?
zal wel weer zwaar gesubsidieerd worden... maarja misschien worden ze wel wat weerbaarder hierdoor, en slaan ze binnenkort hun Mohammed's voor de bek!
Ze kunnen toch ook gewoon de bus pakken?
REAGEER OOK