Moslim wil knuffelen. Zou u hem doen?
Trááánen met tuiten emojanken om deze superdappere Manchestergenoot van Abdul-Jabbar van de Ven, die al zijn ploflimbroeders middelvingert met een sociaal experiment. Knuffelen: een door jihadisten veelgebruikte lichamelijke handeling, in het bijzonder bij in oranje pakken gestoken journalisten. Knuffelen met vrachtwagens, gebeurt ook regelmatig. Knuffelen met concertbezoekers, knuffelen met forensen en nu zelfs knuffelen met kinderen. Het staat er echt, in de video: "Don't let one person's actions represent a community / a religion / a race or culture." Ja, one person's actions. Kent u die stelling één keer is toeval, twee keer is opmerkelijk, drie keer is een patroon? En kent u die one person's actions van Charlie Hebdo (toeval), van Parijs (opmerkelijk), van Brussel (patroon), van Nice (patroon), van Berlijn (patroon), van Londen (patroon), van Stockholm (patroon), van Manchester (patroon)? Maar goed, knuffelen met een moslim dus. Zou u dat doen? Zo ja, hoe?
Reaguursels
InloggenAls hij echt wil laten zien dat hij deze acties verafschuwt dan moet je hem vragen zijn geloof af te zweren...... Het resultaat is dan dat hij ineens niet meer wil knuffelen met jou en waarschijnlijk hel andere taal gaat uitkramen.
Als man in je blote kont lekker gaan knuffelen. Moet je eens zien hoe snel die gast weg is. Hypocriete hufters.
En weer kapen de moslims andermans verdriet, want ZIJ zijn het slachtoffer..
De haat tegen moslims heeft geen donder te maken met racisme, deze is onstaan door het collectieve wangedrag van deze religieuze groep.
Samen met de 3000 andere moslim knuffel filmpjes erg bijzonder, intrigerend, mooi, prachtig, stoer, etc. etc. Door die filmpjes ben ik alle aanslagen en straatterreur vergeten.
Kijken hoe populair die was geworden zonder de socials en de nieuwszenders die hun komkommertijd-rubriek moeten vullen.
Het zag zwart van het volk, maar niet voor die knaap maar om op tv te laten zien hoe goed ze zelf wel niet zijn.
En ja, als er camera's bij staan zal het vast wel save zijn...
Tja, best wel lastig voor veel links- en rechtsschreeuwers. Natuurlijk zijn die bomhamedanen religieus geïnspireerd uit op de vernietiging van het verrot heidense westen en haar populatie. Neemt niet weg dat mijn moslimbuurtsuperbuurman als liefste buurtsuperbuurman regelmatig hugged met mijn peuterkind. Dat heeft dan weer wel helemaal niks met zijn religie te maken, hij is namelijk geen undercoverkatholiek.
Islamhaat. Gemeengoed tegenwoordig.
Ik vind het niets minder dan goedkoop lijkenpikkerij.
Schop onder zijn ballen kan hij krijgen, voel je hem?
Knuffelen als actiemiddel of statement altijd -1, want links en zinloos.
Ik hoorde iemand opperen: Een knuffelfeestje met 1200 bpm, bitreet 451,44.
@LuckyGirl | 29-05-17 | 19:05
*
Het doel van die optochten weet ik niet.
Vrijwel iedere paak is in 't wit én een groen petje of sjerp. En (onleesbare) spandoeken. De tocht eindigt bij de moskee. Het is een soort lampionnenoptocht zónder lampionnen.
Vergeet Orlando een jaar geleden niet. Door NPO weggezet als "zie je wel weer van die pistolen paultjes uit de USA" maar zelfs CNN geeft toe dat dit IS was.
Ja het leid af. Deze actie is gewoon een manier om de deugerds aan hun deugdzaamheid te herinneren terwijl de wolven buiten huilen.
Zie ons Europeanen dan eens bang zijn. Ja 200% van de daders bij deze aanskagen zijn moslims en ja er is een overduidelijke link tussen moslims en de stijging van het aantal aanslagen. En toch steeds weer deze "laten we het probleem niet noemen "laat het allemaal gebeuren anders wint haat"
Weer een kwestie van: Een moslim die test hoe goed wij deugen..
Mensen trappen er steeds weer in. Dit leidt af van waar het echt om gaat: De terreur die wel degelijk uit de Islamitische hoek komt.
Een muilpeer kan die islamiet krijgen. Met je knuffelen. Sta gewoon eens op tegen je geloofsgenoten in plaats van charme offensiefjes te starten.
Schaamteloos, eerst kinderen opblazen tijdens een popconcert en een week later een "lied" verspreiden waarin weer die strontvervelende god van ze wordt opgepoetst. Echt schaamteloos, de achterdeur uit.
Misschien was het wel een opdracht van een vindingrijke psychiater.
Zo kom je je sociale fobie wel te boven, knul!
Godsdienst is een geestesziekte,
een psychiatrische stoornis die uit de grondwet moet, een psychische aandoening die het stemrecht op zou moeten heffen. Publieke functies zouden vrij moeten zijn van deze waanzin en een uitkering met deze dwaasheid is ook uit den boze.
Religie; minder minder minder.
TB2318 | 29-05-17 | 19:48:
Niets geldt voor iedere moslim, anders zouden alle moslims broeders en zusters zijn.
Wat anders, wat denk jij, is deze actie bedacht door die jongen zelf?
Het doet niet aan als iets dat in de moslimwereld gebruikelijk is.
Dit is natuurlijk een inkoppertje.
Fris geschoren jong enthousiast kereltje die zonder spelfouten een mooie boodschap heeft.
Echter.
Doe je dit experiment in de schilderswijk Den Haag met een bordje "Ik ben een christelijke homoseksuele man en ik vertrouw jou, vertrouw jij mij genoeg voor een knuffel?"
.. dat zou beter weergeven hoe de barometer der verderfelijke ideologie er bij staat.
Uh nee, ik vertrouw er geen één.
Een moslim ziet het ongelovig-zijn als aanval.
Dat maakt de context heel duidelijk.
Carmelita | 29-05-17 | 19:43
Geldt dat voor iedere moslim?
Niet dus. Want: In NL 1 miljoen moslims en bijna 13 jaar na Mohammed B. 13 jaar.... waarin de moord op Els Borst plaatsvond door "de Christenen"
TB2318 | 29-05-17 | 19:41
Een moslim ziet het ongelovig-zijn als aanval.
Dat maakt de context heel duidelijk.
-weggejorist-
Carmelita | 29-05-17 | 19:17
Dit zijn niet de exacte citaten uit de Koran. De oproep "sla ze in de nekken" zijn in een andere koranversie bestemd voor "de gene die jou aanvalt". De foto's die zijn toegevoegd ter illustratie geven duidelijk de propaganda weer. Kijk eens naar "der ewige Jude" Hoe daar de tora of talud wordt geciteerd. Van hetzelfde laken een pak.
Leuk idee, maar ik heb mijn twijfels of deze kerel uberhaupt wel een moslim is.
Rond 9:30 komt er een vrouw knuffelen die duidelijk moslim is, aangezien ze "As-salamu alaykum" zegt. De normale response is "waʿalaykumu s-salām" terwijl die kerel terug reageert met "As-salamu alaykum". Ik woon nu 8 jaar in indonesie en nog nooit iemand als response "As-salamu alaykum" horen zeggen.
Aan het einde allemaal blije tekst dat het hem gaat om de mensen enzo, maar wel ff wat reclame vooraf.
In het kort gezegd, youtube vlog social experiment clickbait meuk!
-weggejorist en opgerot-
-weggejorist-
Let's get ready to knuffel! *schuur puntige objecten pakt voor de zekerheid. Sorry joris.
Ernst Oosters8389 | 29-05-17 | 19:10
De bijbelteksten zijn ook niet voor iedereen eensluidend. De Christenfundamentalist die Els Borst vermoorde hield er ook een eigen interpretatie op na.
TB2318 | 29-05-17 | 19:15
Luister, ik ben uit volle overtuiging vrij vroeg een ongelovige hond geworden en daar, meneer, heb ik werkelijk vrede mee! Over en uit.
Nee, de typhus. Hij is geen slachtoffer. Dat zijn die doden en gewonden van de aanslag.
Veroordeel eerst de klootzakken die dit doen. Krachtig en duidelijk en massaal. Dit kutfilmpje haalt oorzaak en gevolg door elkaar en stelt religies als gelijk. Gelul.
Intolerant tegen de intolerantie.
Taqiya is his middle name.
TB2318 | 29-05-17 | 19:11
re-act.be/2015/01/12/koran-roept-op-2...
Onzin-filmpje niet helemaal afgekeken.
Maar waren allemaal witte westerse mensen die 'm "vertrouwde" zeker?
Geen mossel die er in trapte?
Ernst Oosters8389 | 29-05-17 | 19:10
De bijbelteksten zijn ook niet voor iedereen eensluidend. De Christenfundamentalist die Els Borst vermoorde hield er ook een eigen interpretatie op na.
No true Scotsman, wat valt er verder nog te zeggen?
Als de aanslagpleger niet representatief is dan is deze jongeman dat ook niet.
Als je bijvoorbeeld soera 5:51 erbij pakt kan je stellen dat deze actie eerder ondanks de ideologie is in plaats van er door geïnspireerd.
Ik wil helemaal niet knuffelen met een moslim.
Ik hou sowieso niet van knuffelen.
Maar waarom met hem? Is ie zielig slachtoffer?
Of verontschuldigt hij zich?
Als hij persoonlijk afstand wil nemen van die 1,3 miljard "lone wolves" dan kan ie gewoon gristen, jood, boeddhist, agnost, deïst, humanist of desnoods atheïst worden.
LuckyGirl | 29-05-17 | 19:01LuckyGirl
Ik heb alle passages die worden genoemd door de pvv eens opgezocht.
Geweld is alleen toegestaan als je wordt aangevallen. Er wordt niet opgeroepen tot geweld. Allah zal daar in het hiernamaals voor zorgen. Joden worden alleen met apen vergeleken als ze zich niet aan de Sabbath houden.
Kijk maar op pvv.nl waar de soera's worden genoemd en zoek ze zelf op in de Koran en vergelijk dit met de conclusies van de pvv. Er klopt niks van.
TB2318 is met een zucht geland en eist de exacte letterlijke bronnen met de letterlijke teksten, as usual, they all do.
Jongen, zelfs hooggeleerde onanerende arabische schriftgeleerden tasten in het duister hoe lang hun baard ook is.
Dus sla de hand aan jezelf zou ik zeggen.
Heilzaam.
Zou ik niet doen, dadelijk ontploft hij en neemt hij me mee naar Smithereens! Beter uit de buurt blijven is mijn advies.
Wat een aardige man.
Maar hee, wat als het erop aan komt??
De kampbeulen in Auswitch waren voorheen ook aardige, normaal levende mannen.
demaup | 29-05-17 | 18:23:
Wat is het doel van zo'n optocht?
Op mij komt het nogal intimiderend over, niet als iets feestelijks.
Hele filmpje afgekeken..... niet 1 vrouw met een hoofddoek die de man een "hug" geeft. Mag niet van Allah? Of vertrouwen moslims elkaar niet? Vragen vragen vragen....
Statistisch kan hij mij wel vertrouwen geen bomgordel te dragen... Van de andere statistische kant bezien.....
TB2318 | 29-05-17 | 18:43:
Ik ben geen korankenner, maar wat zegt dat boek over hoe een goed moslim moet omgaan met vrouwen, homo's, joden, christenen, boeddhisten, afvallige moslims en, op mij persoonlijk van toepassing, atheïsten?
Dit heeft dus eens een keer écht niets met de islam te maken.
Dit is eerder een voorbeeld van onze joods-christelijke cultuur, waarin men bereid is tot vergeving.
Nee Ik ben te druk met het condoleren van de nabestaanden. Daar hoor je ze niet over.
Laten we maar aannemen dat het goed bedoeld was.
Zou liever zien dat ze hun tijd staken in het bestrijden van hun meest extremistische moslim broeders.
Moslims mogen / moeten ongelovigen bedriegen als dit ten gunste is vd verspreiding van hun ideologie zo wordt hen geleerd uit de Koran, dus hoe gemeend is de knuffelsessie?
Wetende dat ca. 63% vd moslims in Europa en ca. 87% vd moslims in Arabische landen symphatiseren met de IS zal er nog heel wat goodwill bijelkaar geknuffeld moeten worden.
Er bestaan geen eerlijke en oprechte moslims, laat het duidelijk zijn dat het de plicht is van iedere moslim om de ongelovige te misleiden.
spamzuiger | 29-05-17 | 18:36
.. zucht...
Ook met jou.
Welke soera zegt dit? Graag de exacte letterlijke bron met de letterlijke tekst. Dus niet de interpretatie van collega moslimhater.
Opbokken met dat geknuffel. Dat zet geen zoden aan de dijk. We moeten onze grenzen sluiten. Europa zal in duisternis ronddolen. Al dat mierzoete gelul van die marxisten ten spijt. Onder al die zwermen die Europa zijn binnengekomen zitten de nodige wolven tussen de schapen. IS loopt op zijn laatste benen en velen van deze satanische slangen hebben de wijk naar Europa genomen. Hoewel de CIA via clandestine operaties een aantal van die IS wolven de Philipijnen heeft ingerold. Duterte gaat full blown om ze nu terug te drijven.
.
Ween voor de kinderen die nog zullen vallen in de komende tijd door lafhartige aanslagen. Vervloekt zij Merkel, want zij heeft willens en wetens een groot kwaad Europa binnen geloodst in samenspraak met Brussel en Soros die ook weer nauw met Obama samenwerkt om open grenzen te propageren en hun gezamenlijke effords om Trump ten val te brengen. The corporate mainstreammedia a.k.a. de roeptoeter van de Deep State hebben ze al decennia lang aan hun zijde. Zelfs Fox News is gevallen omdat de zoon van Rupert Murdoch ook zo een linkse sneeuwvlok is. Al die protesten die we zien in de wereld worden voornamelijk allemaal door George Soros georganiseerd. In de zomer zal het helemaal los gaan.
.
"George Soros Spends 80 million To Launch New Anti-Trump Network Staffed By Former Acorn Employees"
investmentwatchblog.com/george-soros-s...
@spamzuiger | 29-05-17 | 18:36
Inderdaad, misleiding, liegen en bedriegen hoort ook bij die smerige islamitische ideologie www.thereligionofpeace.com/pages/quran...
-weggejorist-
Natuurlijk. Als je dat niet doet is het een micro-agressie en ben je een gore racist.
Er bestaan geen eerlijke en oprechte moslims, laat het duidelijk zijn dat het de plicht is van iedere moslim om de ongelovige te misleiden.
Stelletje dhimmi,s.
en de buit van de dag is: 80 portemonnees, 143 iphones en 6 pakjes sigaretten.
@Alex Delarge | 29-05-17 | 16:31
Doe zelf eens een gok. Ik geef je een hint. De Islam zegt dat je ongelovigen stom moet vinden. Wat denk je dan wat ik van iemand vind die dat gelooft?
roze_bril | 29-05-17 | 16:36
Waar staat in de Koran bovenstaande?
Graag de exacte bron (de soera) en de exacte tekst.
Bovendien vinden we, na de moord op Els Borst, niet dat alle Christenen of Boeddhisten moordenaars zijn. Of na Breivik. Of na de moorddiner op de Rowinja in Myanmar
Beter laat dan nooit!
Nee natuurlijk niet, iedereen die in dit www.thereligionofpeace.com/pages/qura... gelooft, vertrouw ik voor geen 1 eurocent.
Natuurlijk zijn die moslims bang want zoals de waard is ...
Knuffel deze man tot hij ademloos is. Zo ademloos als al die mensen wier keel werd doorgesneden op filmpjes die ik ademloos
moest aanschouwen om doordrenkt te raken van de religie van de vrede.
@LuckyGirl | 29-05-17 | 17:37
*
Die optochten houden Pakistaanse moslims ook hier in Nederland. Elk jaar lopen ze in een lange stoet door de wijk Bloemhof op Rotterdam Zuid (Feijenoord) Onder begeleiding van politie én "eigen" sharia ordebewaarders! Maar dát horen en zien we niet op de Nederlandse TV. Niet op de puplieke omroepen maar ook niet bij de commerciële! Maar het gebeurt wel degelijk!!
Eén moslim met een masker voor z'n ogen en een (nog) niet ploffende rugzak maakt islamieten niét vredelievender. Knuffelen? No fucking way ! Thank you!
Deze wil niet knuffleen
www.telegraaf.nl/buitenland/28262440/_...
@chicago river | 29-05-17 | 17:36
"Ich Hab'es Nicht Gewusst", want geld was pas achteraf, ikke dus onschuldig
:-)
PS:
Sorry naima ;je kan misschien een paar naieve gutmenschen misleiden(die hebben toch geen idee over wat er in de koran staat) met je onzinverhaaltje waarin je wederom de echte oorzaak probeert te verbergen ;de rest van nederland is allang wakker.
Hier nog een paar moslims die willen knuffelen.
@ LuckyGirl | 29-05-17 | 17:37
-
Maar uw moslim buren zijn toch wel lievvv... toch?
pbs.twimg.com/media/CYGv3ImWEAAr0Bu.j...
www.telegraaf.nl/binnenland/28264672/_...
Moslima voert een verbluffend staaltje taqiyah uit: de schuld van het extremisme bij moslims ligt aan de polarisatie van moslims in de samenleving.
Dat de oorzaak van extremisme gewoon ligt in de inhoud van de koran ;wordt voor het gemak even weglaten door azough.
Om je ballen uit je broek te lachen.
Don't let one person's actions represent a community / a religion / a race or culture.
.
________
.
Inderdaad, een moslim die 'hugt' representeert nog niet een gemeenschap/religie/ras of cultuur, maar probeert hier wel het imago-hachje van alle moslims te redden.
Een 'hugende' moslim brengt nog geen zomer.
Daarbij heeft hij ook nog een blinddoek om, zodat hij de ongelovigen niet hoeft te zien.
Gaslighting, .... en ze trappen er allemaal in.
.
.
chicago river | 29-05-17 | 17:27:
Maar was het een volkoran mueslima?
Kijk, de hoeren van zodom en domora trappen er nog steeds in.
Zuig en opblaasideologie.
Al taqiya is hierop toepasbaar, al zou meneer daar zoete broodjes met echte oinkoink-ham staan smeren.
Alleen domme mutaween of de vuile ongelovige die niet strategisch verder kijkt zou er shirk in zien.
Tuurlijk zou ik dat doen, als een boa constrictor.
@Zeddegeizot | 29-05-17 | 17:38
Dat gaat hun hersenen te boven zoals Abdelhamid Bouzzit laatst zei over wat zijn hersenen te boven ging.
www.geenstijl.nl/mt/archieven/2017/05/...
@JP B. | 29-05-17 | 17:28
Ah, dat doen die shoarmabakkers dus op de hobbyclub: 'Jesus Christ Superstar' spelen.
Knuffelen gaat terrorisme oplossen, nee dus.
Waarom vraagt de Moslimgemeenschap zich na 'tig aanslagen nog steeds niet af: "Wat doen we fout, dat we zoveel mannen inspireren om bloedbaden aan te richten in een samenleving waar we zoveel aan hebben te danken?"
Die deugacties van moslims richten zich nooit op de veroorzakers van het geweld, maar altijd op de groep die er slachtoffer van wordt. Da's toch de omgekeerde wereld? Als je verandering wil, pak dan de oorzaak aan.
Hier nog een paar moslims die willen knuffelen.
twitter.com/LVNancy/status/8689078584...
(link van Lewis Lewinsky)
telelezer | 29-05-17 | 17:32
Nou. Nou ben je officieel een hoerenloper. Moest je daar nou zoveel woorden aan kwijt, romantische ParijsbezoekerT.
... Maar als het toch zou moeten wil ik wel een lekkere moslima in een mini-skirt. Hoeft echt geen maagd te zijn hoor .... Oh wacht .....
@ Oldtimer50A | 29-05-17 | 16:37
-
Heb ooit in mijn jongere jaren in Parijs zo'n leuk moslima-tje met miniskirt "gedaan". Maar toen bleek ze achteraf ineens geld te willen hebben. Toch maar gedaan want 't was een lekker ding (zonder hoofddoek)
Zo zie je maar dat hand-geven-weigeren is ook een farce.
Geeft maar weer eens aan hoe ontzettend debiel en egoïstisch dit soort volk is.
Hoe de fuck haal je het in je hoofd om de zielige slachtoffer te spelen terwijl afstammelingen van jou mooie geloof (ja blijf vooral ontkennen dat het niks met de Islam te maken heeft) eventjes kinderen van het leven beroofd.
Initiatief lovend, boodschap klopt niet.
Vind dit persoonlijk toch beter naar een voorzichtig begin neigen
youtu.be/U49nOBFv508
Zou een mooie poster worden:
Moslim knuffelt met Reaguurder
.
PvdA kom er maar in!
Gasten doen alles om een beetje normale levensomgang te vergaren. In hun eigen cultuur is zoiets niet iets wat in de dagelijkse omgang plaatsvindt. Jaja, tja.
Laatste keer dat ik een mueslima knuffelde ging het goed tekeer, en tegelijkertijd ook onschuldig goed mis (draank). Heb weinig sjoege nog naar die mueslies. Zag vandaag zo´n 345 mooie latina konten voorbij paraderen en weet wat je agenda is.
Staat morgen in Kopenhagen met bord: Ben de laatste Hollander. Mijn land is verkocht.
Hug a snake.
Hug a Nazi.
Hug a Muslim.
Want die gifbeet was een incident, WWII was een uitzondering en een paar honderd doden bij terroristische aanslagen uit naam van Allah een vergissing.
Uh, nee. Ik knuffel sowieso maar heel weinig mensen.
LuckyGirl | 29-05-17 | 17:16
Dat dus. Omarm eerst de westerse cultuur maar eens, allemaal.
filmpje over 1400 jaar islam
www.youtube.com/watch?v=Uj8J62BqRMo
Hij zou alleen de volgende keer geen rugzak moeten willen dragen.
Ja hoor, hij kan best een knuffel krijgen van me. Vertel ik er wel gelijk bij dat het beeld wat hij graag ontkracht ziet bijzonder rolbevestigend en zelf-stigmatiserend is.
Een deel van het filmpje bekeken. Nadat het eerste schaap over de dam was volgden er meer ongetwijfeld hoog-linkse, vol-deugende knuffelcopycats. Had ik daar gelopen dan had ik hem gevraagd of hij out of his fockin' mind was en waar hij de gore moed vandaan haalde. Oh ja prachtig die inleidende tekst. Ik was namelijk abusievelijk in de veronderstelling dat Manchester een nogal zware moslimitische haataanslag was. Fout, want het blijkt dus een incident te zijn dat uiteraard volledig onterecht hate crimes tegen sielugmoesliems uitlokte. Dat is zó on-Brits dat heel GB in de verontschuldigingsmodus schiet. Vuile hypocriete netenzooi. Bah.
Hij krijgt zeker weten meer hugs dan ik zou krijgen.
Ben ik nu ook een slachtoffer van maatschappelijk wantrouwen?
(...) bij een van de meer dan 200 moskeeen die er alleen al in de UK zijn waar moslim extremisten dagelijks bij elkaar komen.
@ litebyte | 29-05-17 | 16:52
-
Foutje! In de U.K. waren in 2016 al c. 1750 moskeeen en in NL c.500
"There are (...) an estimated 1,750 mosques in the UK.(Feb 7, 2016)"
www.google.ie/search?q=number+of+mosk...
en
www.gatestoneinstitute.org/10124/lond...
Eerder omdat ie er staat met een bordje waardoor je er van uit kan gaan dat ie niets gaat doen want deugactie, dat ie een moslim is is in zulke scenario's bijzaak.
Geld overigens ook voor andere bevolkingsgroepen die dit soort grappen uithalen, 1 zwaluw maakt nog geen zomer
Bij de combinatie knuffelen en moslim is bij mij een betonschaar top of mind
-weggejorist-
Wat ik zeggen wil: eigenlijk irriteert die PR me alleen maar. Het is zo'n typische facebookactie, zo'n snoepje, fokking damage control, gericht op 'beleving', niet op produktverbetering, om 't 'ns in marketingjargon te zeggen.
Niet: onze auto's zijn onveilig, sorry, we gaan ze verbeteren.
Maar: onze auto's zijn niet allemaal perfect maar met mooi weer kan je er een weiland mee inrijden en picknicken.
Zo'n gast moet de moskee in en die eikels aanspreken.
Maar dat doen die gastjes nooit. Want ja, 't zijn toch je vriendjes.
Altijd blijven de gelederen gesloten.
"Free ebola!"
Dus hij vertrouwd ook die touringcar met van vaseline glanzende homo's in spandex g-strings die ik net op hem af heb gestuurd?
Kijk, ik kan hier wel een potje positief over gaan zitten wezen, maar ik zou liever een islamitische gemeenschap brede stap in onze richting zien.
De boodschap van deze meneer is dat we naar hém toe moeten gaan om hem wat (vertrouwen) te geven.
Hij keert dus de zaken om.
Het zou wat anders zijn wanneer er achter elkaar moslims op straat doodgemaakt zouden worden.
Alleen dán zou dit een moedige actie zijn.
Binnenkort eenzelfde soort actie van een LGHBTQ'er, een zionistische jood, Andries Knevel, een Hell's Angel?
Voor allen hetzelfde antwoord:
Voor knuffelen met vreemden hebben we in het westen afwerkplekken uitgevonden.
Tip voor de bedenker hiervan: zet er tenminste een vrouw neer, dat geeft pas blijk van progressie.
Maar ja, een Niqaab én een blinddoek, dat geeft ook een beetje eigenaardig signaal af.
Nee. Ik vertrouw geen enkele relidioot. En al zeker geen relidioot die mij van zijn geloof moet beliegen en vermoorden.
En niets geen medeleven betuigen, weer vol op het "moslims zijn de ECHTE slachtoffers" orgel. Psychopatisch volk.
.
.
D'r zijn maar heul weinig mensen die ik echt wil knuffelen en geheel vreemden, van welke snit dan ook, vallen daar zeker niet onder!
Overigens willen jullie, redactie GeenStijl, dit boek eens kopen/lenen en becommentariëren: "Talking about Terrorism" van Alison Jamieson en Jane Flint.
Tipje van de sluier (Ja, harde toevalsgrap) Daarin vergelijken ze o.a. de Suffragettes met de jihadis. Zelfde kaliber als die zingmevrouw in Manchester met "Don't look back in Anger" (<-- Kwadraat-Kokhals)
Salut! Evocatus
.
.
In deze wondere wereld van identity politics wat is er dan nog off topic? www.youtube.com/watch?v=cZS12RiBQ3o Namens mijn algoritmische vrienden dat is.
@litebyte | 29-05-17 | 17:11
Klopt. En nog meer plaatsen. Ik heb het een beetje dicht bij huis gehouden.
Als je hem neer zou steken terwijl je roept: Flying Spaghetti Monster is Great! .... Zou je dan ook op zoveel begrip van de goedmensen kunnen rekenen? Of mogen alleen moslims zoiets doen?
Een moslim-hippie.
Volgende keer een gitaar pakken en met de juiste akkoorden zingen:
Imagine there's no countries
It isn't hard to do
Nothing to kill or die for
And ***no religion***, too
@Lewis Lewinsky | 29-05-17 | 17:06
En dan natuurlijk nog in: Egypte, Iraq, Syria, Philippines.
Alleen al bek-pomper waardig omdat het zo'n ultra doorzichtige actie is om af te leiden van de gebeurtenis. En ongezien de tyfus voor iedereen die dit als "viral" aanduidt.
1 januari 2017. Istanbul. 39 doden.
22 maart 2017. Londen. 5 doden.
3 april 2017. Petersburg. 14 doden.
7 april 2017. Stockholm. 5 doden.
20 april 2017. Parijs. 1 dode.
22 mei 2017. Manchester. 22 doden.
Rot op met je islam.
Dood knuffelen zou ik zeggen al die geloofswaanzinnigen.
En ook dit filmpje is niets anders dan in scene gezette oorlogspropaganda. Acteerwerk. De knuffelaars stonden op voorhand in de rij klaar.
Ik vind het een sympathieke actie.
.
Zou ik hem een knuffel geven?
Waarschijnlijk niet, ik knuffel in principe geen mannen.
Eerst van de islam af, dan krijg je van mij een knuffel.
Omarm eerst de westerse cultuur maar eens, dan ga ik er over nadenken.
*Plop*
Dat westerse vrouwen of wel domme blondjes zijn en naïef, of wel vergevingsgezind en onbevooroordeeld.
@ opaduck | 29-05-17 | 16:53
en
Toch raar dat die vrouwen allemaal loops worden van dit soort akties, misschien moeten eerst hun eigen kinderen opgeblazen worden voordat de ongemakkelijke feiten wat ruimte bij ze krijgt.
@ Twan_Flat | 29-05-17 | 16:57
-
zelfs dan blijven hun ogen toch dicht zitten, want sommigen zijn en blijven naief en blind voor de werkelijkheid
-
Ik zag daarom net als Lewis Lewinsky | 29-05-17 | 16:51
Nee. Niks knuffelen. Rot op met je islam.
Nee, want het is ramadan dus stinkt ie uit zijn muil.
Het patroon wordt inderdaad zichtbaar. Op de ene hoek van de straat worden je kinderen opgeblazen en op de volgende hoek willen ze met de overlevenden huggen.
Ja, dan geef je ze het voordeel van de twijfel natuurlijk. Dat doet iedereen die in verwarring is.
't Zou eerlijker zijn als het andersom was. Eerst een hug, dan een bordje: "Haha, te vroeg gejuicht: Boem!".
Maar misschien gaat het zo al en ben ik gewoon de tel kwijt.
-weggejorist-
Ik zou ze allemaal wel willen doodknuffelen!
Ik ken persoonlijk meerdere mensen met het moslim geloof en dat zijn gewoon mensen die net zo reageren als de meeste mensen hier,die willen ook geen ruzie met hun buren en wat de mensen willen geloven moeten zij zelf weten,draag je geloof achter de voordeur uit en val een ander daar niet mee lastig.
hij zou zich in een hoekje moeten zitten doodschamen ipv zichzelf zgn. kwetsbaar op te stellen, een truc die moslims altijd toepassen. Ik behandel moslims netjes als ik met ze te maken heb en er zitten aardige gasten tussen die ik wel vertrouw en alle goeds toewens maar islam is en blijft incompatibel met het Westen.
Citaat uit een eerder topic ( weet niet meer van wie): "isis is de slang en islam is het gras" en zo is het en zal het altijd blijven. Dus af en toe zo'n onschuldig madeliefje zegt mij niets.
Néver in my life ... that's for sure !
Vliegt morgen naar Kopenhagen met bord: Ik ben een Hollander.
Toch wel een goede actie van die man, laten we blij zijn dat er dit soort moslims zijn.
Ook al zou deze wel deugen:
"Don't let one person's actions represent a community / a religion / a race or culture"
@ jemagookniksmeer | 29-05-17 | 16:29
-
twee mogelijkheden:
1/ deze deugt niet en speelt sluwe "taquiyya"
ergo: afstand houden
2/ deze deugt wel en wil dus geen non-moslims doden maar knuffelen; echter, hierdoor gaat hij tegen de leer van zijn Fuehrer (Mo) in en is dus afvallig en impliciet dus geen moslim meer
2/
ergo: toch maar liever afstand houden.
-
p.s.
waarom heeft hij een nederlandse achternaam?
Je moet maar durven, een muzelman met een gevulde rugzak....
Hoe naïef. Er zijn zelfs mensen die relnicht Verlinden waardevol vinden voor onze maatschappij en Yasser Klaver goede ideeën zou hebben voor autorijdend Nederland.
Dream on. Maar niet janken later.
Als hij blind is ... hoe kan hij dan op het idee gekomen zijn om een krulletje na het woord moslim te tekenen, alles keurig op 1 lijn te plaatsen en voor het woord 'Trust' steeds even zijn groene stift te pakken? Groen en Rood zijn nou niet bepaald 2 kleuren waarmee hij zijn medegehandicapten die kleurenblind zijn helpt ...
-weggejorist-
Houdt iemand de tel bij hoeveel mede-moslims op het voorstel zijn ingegaan?
Ik heb gepoogd de Koran te lezen maar ergens halverwege kon ik de haat niet meer aan.
Ik ontwijk het kopvot al bij de kassa.... dus nee.
@Xirdalan | 29-05-17 | 16:50
En ze zijn nog in staat om die kerel eerst blind te maken ook.
@ Klik hier 16:34
Dat westerse vrouwen of wel domme blondjes zijn en naïef, of wel vergevingsgezind en onbevooroordeeld.
@Alex Delarge | 29-05-17 | 16:31
Volkswagen is geen religieuze ideologie, de islam wel. Daarnaast heeft u natuurlijk wel gelijk.
Om een betere vergelijking te maken:
Ook alle Duitsers waren geen nazi's - toch kwam het Duitse volk niet massaal in opstand voor en na de kristallnacht en latere verschrikkingen plaatsvonden tegen, joden, homoseksuelen, (politiek) anders denkenden, tekenaars, schrijvers en al die anderen die niets moesten hebben van die verderfelijke alles bepalende ideologie.
Het islam extremisme is een uitwas van de islam ideologie en een interpretatie van deze ideologie - het zijn niets meer of minder dan religieuze nazis die er een extreem conservatief rechts religieuze ideologie er door willen rammen.
Je kan je dus als islamist wel degelijk schuldig en verantwoordelijk voelen - en massaal de straat opgaan om je ongenoegen te uitten. Bijvoorbeeld door dagelijks te demonstreren bij een van de meer dan 200 moskeeen die er alleen al in de UK zijn waar moslim extremisten dagelijks bij elkaar komen.
Nee. Niks knuffelen. Rot op met je islam.
Heb vroeger wel moslima's gedaan. Maar dat was in de thuislanden, voor 9/11.
Kan me niet herinneren geknuffeld te hebben. Meestal gaf ik ze eerst een stuk kip zodat ze wat te vreten hadden.
geen geknuffel van mijn kant met een aanhanger van een totalitaire ideologie met religieus sausje. Je weet het niet hè met die gasten, voor hetzelfde geld is ie volgend jaar bekeerd tot het jihadisme.
"Dit YouTube filmpje werd mede mogelijk gemaakt door George Soros en de Open Society Foundation."
Kom er maar weer in De Koreaanse Slet-van-Soros.
Ik kan niet ontkennen dat ik dit liever zie dan een moslim die zichzelf opblaast.
Niet-knuffelende moslima's geven perfect aan waar het probleem zit.
Ja, ik zou hem doen maar dan wel met een Sherman-tank...
Het zal allemaal best wel. Ik wil van hem horen dat hij zich met ongelovigen tegen fanatieke moslims keert. Of dat hij fanatieke moslims weliswaar afkeurt maar het toch moslims vindt, en dus dichter bij hem staand als ongelovigen.
Ik iedereen = Ik wil iedereen
Ik iedereen aanraden geen enkele moslim of moslima te doen. Je weet immers nooit wat er van komt, of je de familie achter je aan krijgt, of je gedwongen bekeerd wordt of erger.
Ik ga toch ook niet met een stokje in een wespennest porren
De linkse mens zou hem graag knuffelen.
Den rechtse mensch zou hem deadknuffelen.
Mij valt op dat het merendeel vrouwen zijn die wel willen knuffelen, wat leert ons dat?
Klik_hier | 29-05-17 | 16:34
Het valt mij ook op dat er geen moslimvrouwen tussen zitten. Wat leert ons dat?
@roze bril. Zo zou je het ook kunnen lezen maar ik bedoelde het niet zo.
Als je zegt islam stom te vinden dan ben gelijk een racist terwijl het niets met ras te maken heeft.
Het is geen moslim.Niet met deze armbandjes.
Gewoon links deugdmens.
En "hug a stranger" emoshit is niet mijn ding.
Je bent geen moslim. Je bent een mens die is geïnfecteerd met de islam.
Als hij nou zijn mooiste zus neer zou zetten, zonder hoofddoek, zonder snor en boven de 18, dan zou ik die zeker doen.
Eens kijken hoe lang hij daarna nog knuffelt...
Nee, ik zou hem niet doen. Zolang hij Moslim is, is hij onderdeel van het probleem. Een gematigde Moslim is hetzelfde als een beetje zwanger. Nee. Ga. Weg.
-weggejorist-
'I trust you' schrijft hij maar daar is niet zoveel moed voor nodig.
WAAROM zie ik nou nooit een MOSLIMA dit doen? Sorry, maar dit is een man die graag vrouwenborsten tegen zich aan voelt.
Zou je 'm ook knuffelen als ie zo'n typische Moslimbaard had? Of als ie daar in z'n jurk stond? Of als een kerel van 50 dit deed?
En zit zijn broer in Syrië of zo?
Isis adepten en alle imam horigen maken gehakt van hem - helemaal halal verzeker ik je!
Tuurlijk knuffel ik hem, zoals voorgeschreven door enkele Duitse gezaghebbers met een armlengte afstand.
Het is natuurlijk ook heel dubbel. Wij vinden het toch ook vervelend om continue ons maar moeten te excuseren voor ons koloniale verleden.
Er is natuurlijk ook een hele grote groep moslims welke welwillend zijn en proberen iets van hun leven te maken. Dan is het natuurlijk erg zuur dat je elke paar weken sorry moet zeggen omdat een paar idioten jouw geloof misbruiken.
Ik heb ook twee moslims in dienst (Irakees en Javaan, beide wonen al meer dan 20 jaar in de VS) en zij vonden het plan van Trump om vliegen vanuit een aantal moslim landen te beperken een goed plan. Natuurlijk is het vooral een symbolisch gebaar, maar elk drempeltje welke je opwerpt is er eentje.
Op de plek waar in 2001 de Boeing het Pentagon raakte, is nu een herdenk plaats aangelegd en het zijn voornamelijk moslims welke nog steeds dagelijks bloemen daar neerleggen. Daarom heeft men in 2004 ook een Moskee daar neergezet. Vrijwel niemand die daarop reageerde..
Wat een hypocrisie hier. Het mooi vinden dat iemand wil knuffelen die een verderfelijke ideologie aanhangt. Koekoek!
www.youtube.com/watch?v=hWBThHr3c0I
-weggejorist-
Moslims knuffelen? Hooguit met een doorgeladen wapen en van afstand. Gisteren vond een Turkse 'mevrouw' (kopvod, snor, overgewicht, vieze lange lappen) het nog nodig om onze hond in het voorbijgaan een schop te verkopen. Ik heb me in kunnen houden maar wel even iets over terugkeer naar het beloofde land van Erdolf gezegd. De rest van de communicatie was helaas niet te volgen want mevrouw bleek niet in staat ook maar uit woord Nederlands uit haar bek te krijgen.
Voor mij heeft dat spul zo ondertussen volledig afgedaan. Integreren gaat nooit gebeuren, werken is haram, Nederlands spreken idem dito. Trap maar terug naar de binnenlanden ven herkomst.
Hoe kritisch ik ook ben op geïnstitutionaliseerde religie, en het in haar extremere vormen totaal veracht - dit is gewoon een mooie actie. Zo kan het óók. +1
Ik vind het raar.
Hier schudden ze niet eens een hand.
Eerst jouw rugzakje af....
Klik_hier | 29-05-17 | 16:34
In het stemhokje hebben ze dat ook gedaan, daarom is die Abdul-Jambek nu terug aan het knuffelen.
Dit is een ingehuurde moslim of een look-a-like.
Ik hou helemaal niet van knuffelen met andere mannen ! Moslim of niet. Maar als het toch zou moeten wil ik wel een lekkere moslima in een mini-skirt. Hoeft echt geen maagd te zijn hoor .... Oh wacht .....
In Full TSA mode misschien een paar schouderklopjes etc.
Moet helemaal huilen. Je suis muslim.
Even lekker knuffelen met iemand die elke avond aan zijn kinderen leert dat alle Joden dood moeten.
Dit is een goedbedoelde actie. Ik zie er sowieso geen kwaad in maar het leid de aandacht van de discussie inderdaad wel op een vervelende manier af. Want waarom geen knuffelactie met de boodschap: ik neem grote afstand van enkele mede moslim broeders wegens hun terroristische acties in naam van Allah en de Profeet en ik distantieer me om die reden van de islam, de koran en de haat predikende moskee. Nee, dat doen moslims toch nog steeds niet op grote schaal.
Die tekst op zijn kartonnen bord (vertrouw je mij genoeg om met mij te knuffelen?) is een pure vooroordeel jegens mij. Hij insinueert dat ik bevooroordeeld ben ten opzichte van moslims. Ik zal hem daarom niet knuffelen. Maar misschien begrijp ik het allemaal weer verkeerd.
pbs.twimg.com/media/DAfVjE6WAAAGgFk.j...
@Alex Delarge | 29-05-17 | 16:31
Doe zelf eens een gok. Ik geef je een hint. De Islam zegt dat je ongelovigen stom moet vinden. Wat denk je dan wat ik van iemand vind die dat gelooft?
De moslims zijn zelf ook wegkijkers. Daarom kunnen ze het zo goed vinden met GL-stemmerts.
-weggejorist-
NO! I don't trust you...
Mij valt op dat het merendeel vrouwen zijn die wel willen knuffelen, wat leert ons dat?
Ik knuffel uit principe niet met idioten.
-weggejorist-
Eerst fouilleren op een bomgordel, dat dan weer wel.
Als je Volkswagen een stom merk vind, dan betekend dat niet dat de houder, bezitter of bestuurder stom is.
Waarom is het dan wel zo als je de islam stom vind je dan wel alle moslims gelijk ook maar stom vind?
-weggejorist-
En maar blijven ontkennen dat de oorsprong van al dat terreur niet in de islam ligt. Blijven roepen dat het geen echte moslims zijn, dat ze verward zijn, dat het éénlingen zijn.
En dat terwijl die terroristen de inspiratie van hun daden rechtstreeks uit elke bladzijde van de Koran halen en hardop citeren als ze de ontsteking van de bom indrukken.
Ik zou het fijn vinden als dit ook een patroon zou worden. Dan zou ik een stuk minder negatief zijn over moslims.
Ook al zou deze wel deugen:
"Don't let one person's actions represent a community / a religion / a race or culture"
Ja. Gewoon een knuffel geven.
Iedereen die zich primair identificeert met zijn geloof is een godsdienstwaanzinnige. Moet je ver uit de buurt blijven. En zo leer ik het mijn kinderen.
REAGEER OOK