Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

OM-checklist: Is uw vriendin een hoer?

Ja, reaguurders, we weten dat het natuurlijk bepaald niet verkeerd is wat jullie thuis op de bank hebben zitten. Maar zeg nu zelf, is het toch niet een beetje verdacht? Tuurlijk, u weet voor uzelf aantrekkelijke koosnaampjes als kwark001, Captain Pervert en kapotte_stofzuiger te verzinnen, dus you know how to talk to the ladies. Maar rechtvaardigt dat nu werkelijk het mokkel dat elke avond schaars gekleed uw maaltijden bereidt en vervolgens haar maaltijd berijdt? Niet echt hè? Dat vindt het OM nou ook en uit pure nijd komen ze nu voorbij uw voordeur om bubbel even door te prikken. Want kijk nou eens goed naar uzelf, vervolgens naar dit lijstje en daarna naar uw vrouw. U laat d'r nooit uitpraten dus u heeft geen idee welke taal ze eigenlijk spreekt. Desgevraagd woont ze in een "wereldstad" want zo omschreef u Schiedam op Thailovelines.com. Dat gehaald en gebracht valt ook wel mee want die auto met chauffeur die u online beloofde paste ineens toch niet helemaal bij het inboedelprofiel. Behalve dat 24/7 anything goes-dingetje. Daar staat tegenwoordig 'migraine'.

Reaguursels

Inloggen

Teen | 16-05-17 | 14:17

ik zeg +10.

alphapapatango | 17-05-17 | 12:55

Mijn vrouw is geen hoer. Hoeren scheren hun kut.

Fredhairylover | 17-05-17 | 12:15

Op 1 juli treedt er in Duitsland een nieuwe prostitutiewet in werking, wordt dan een soort Zweden light. Alleen seks mogelijk met condoom ( ook oraal), strafbaarheid van de hoerenloper onder omstandigheden. Ik vrees dat we in Nederland ook puriteins teruggaan in de tijd.

Schweinchen Dick | 16-05-17 | 23:28

He Spartacus, beter leren spellen hoor, want "hoer" in "Nieuw-Nederlands" schrijf je nu als "hoerrrrrr"

telelezer | 16-05-17 | 21:15

Wat is een vrouw *** kruipt weer terug naar de zolderkamer ***

FapMaster | 16-05-17 | 21:00

He fuk,
de 24/7 grap, die ik wilde maken,
staat al in het topic :-p

hotmint | 16-05-17 | 20:24

Naomi71 | 16-05-17 | 17:36

Nee dus. Helemaal niet. Juist het tegenovergestelde. Men heeft zeker in politiekringen maar ook in justitiekringen juist enkel trek in 'legale' prostitutie. Dit wil zeggen meerderjarig en legaal in Nederland. Naar eigen keuze en verder niets. De fiscus mot maar alles oplossen qua zwart geld. Niet hun probleem.

De Koreaanse Slet | 16-05-17 | 20:16

@De_ontwarrende_man | 16-05-17 | 18:41

Je vriendin is helemaal niet waar het topic over gaat.
Jij snapt het allemaal niet, net als die skaskaska.

#DKS modus off#

ska ska ska | 16-05-17 | 19:22

Ze spreekt behoorlijk Nederlands, lijkt best wel op haar foto's en ik ben d'r chauffeur, maar verder voldoet mijn vriendin aan de beschrijving.
Hans Teeuwen wist het al.

De_ontwarrende_man | 16-05-17 | 18:41

We zijn toch allemaal hoeren & slaven?

Ce ca! | 16-05-17 | 18:33

@De Koreaanse Slet

Voor je met het argument komt dat ik ook niks kan zeggen als ik er geen verstand van heb.
Dat heeft jou ook nog nooit tegengehouden.

ska ska ska | 16-05-17 | 18:20

@De Koreaanse Slet | 16-05-17 | 15:37

Heb het artikel gelezen en prima begrepen, maak je maar niet druk.
Het is alleen niet mijn wereldje gelukkig, blijkbaar meer het jouwe.

Dat de reactie niet aansluit bij het bijbehorende artikel weet ik zelf ook wel daar heb ik geen betweterige opmerking van jou voor nodig.
Wees niet altijd zo ontzettend denigrerend naar iedereen met je "jij snapt het niet, het volk, jij bent dom" en al dat soort geneuzel.
Straks denken de mensen nog dat je een narcist bent... oh wacht.

ska ska ska | 16-05-17 | 18:15

-weggejorist-

Naomi71 | 16-05-17 | 17:36

De Koreaanse Slet | 16-05-17 | 17:06

Nou, het is wel degelijk het doel van het OM om prostitutie te criminaliseren. Door het op "mensenhandel" te gooien terwijl ze ook zwartwerken etc bedoelen, blijven ze bezig met het op abolitionistische wijze nl.wikipedia.org/wiki/Prostitutie#Cri... criminaliseren van prostitutie, terwijl het de bedoeling was dat het gedecriminaliseerd zou worden. Je hebt als hardwerkende hoer nog niet eens de gelegenheid om een bankrekening te openen, het OM noemt het "werken", dat is het frame.

Naomi71 | 16-05-17 | 17:36


Naomi71 | 16-05-17 | 16:27

Mja. Het is natuurlijk arbeid. Maar dit lijkt me het doel niet van het openbaar ministerie. Het is in deze context (slavernij) geen legitieme arbeid omdat het gedwongen en amper of niet betaalt is. Iemand (hoerenloper) met een beetje moreel gevoel ziet deze signalen en helpt deze meisjes en ook jongens. Dat was mijn hele punt en ik meen ook die van het o.m.

De Koreaanse Slet | 16-05-17 | 17:06

Kloosriet:

"Geen benul in welke stad ze zich bevindt"

Elke vrouw zonder navigatieapparaat.

"Slaapt in hetzelfde bed waarin ze werkt"

Elke getrouwde vrouw.

"Maakt een ongelukkige of angstige indruk"

Elke vrouw.

"Komt niet (vaak) zelf aan de telefoon"

Nee, want ze is vergeten om die op te laden: elke vrouw.

"Gehaald en gebracht door een chauffeur"

Elke vrouw in een relatie.

Balsaq | 16-05-17 | 16:46

De Koreaanse Slet | 16-05-17 | 15:25

Allemaal mee eens natuurlijk, maar dat tussen haakjes zetten blijft iets zeggen over de vooringenomenheid van het OM over deze vorm van legitieme arbeid. Natuurijk zijn exploitatie en vrouwenhandel slecht, maar dat in zichzelf maakt het niet minder werk, los van het fiet dat de meeste prostituees helemaal geen slachtoffer van mensenhandel oid zijn. Als je het bijvoorbeeld hebt over slaven die in de negentiende eeuw katoen plukten op de velden en gegeseld werden als ze onvoldoende presteerden, zeg je ook niet dat ze daar "werkten". Dat tussen haakjes zetten zou de onjuiste suggestie wekken dat ze maar wat lagen te luieren op de katoenvelden. Zelfde geldt natuurlijk voor de kinderarbeid met behulp waarvan mijn macbook tot standkwam. Is ook geen "werken" omdat die kinderen geëxploiteerd worden.

Dus de enige juiste interpretatie van het tussen haakjes zetten van "werken", is dat het OM het simpelweg niet als arbeid ziet, terwijl de wet daar iets anders over zegt. En dat is kwalijk, want het OM stelt de normen niet. Dat doet de wetgever.

Naomi71 | 16-05-17 | 16:27

Gaat dit nou ook al over die ex-ziekenhuisbazin?

Tjemig | 16-05-17 | 15:37

ska ska ska | 16-05-17 | 15:28

Af en toe heb ik echt het gevoel dat de redactie nog steeds het 'volk' zit te trollen. Gewoon omdat het kan. Hulde voor jouw reactie en vooral niets van het artikel begrepen te hebben. Het toont weer precies aan hoe en wat.

De Koreaanse Slet | 16-05-17 | 15:37

Klinkt als de ideale vrouw, waar kan ik er zo een kopen? (huren desnoods) o wacht...

WatZalIkErvanZeggen | 16-05-17 | 15:29

Ach ze spreekt inderdaad (bijna) geen Nederlands, heeft als ze in Nederland is inderdaad geen benul in welke stad ze is maar verder geen overeenkomsten.
Wel is ze blond, vrij lang, Duitse en niet vies van wat kreun- en steunwerk in en om het bed en onder de douche.
Er heeft nog niemand hoer o.i.d gesist waar ik bij was, ik geloof dat het wel goed zit.

ska ska ska | 16-05-17 | 15:28

Naomi71 | 16-05-17 | 15:14

Zeker. Maar als de dame in kwestie deze benoemde signalen vertoont is het vrij redelijk om te stellen dat deze onder dwang kan werken of eigenlijk het werk niet wil doen. Vandaar "werk" wat in deze context volkomen terecht is.

Niets mis met hoeren hoor. Echt niet. Als Amsterdammer kende ik er nog al wat op late avondjes borrelen op onder andere de walletjes. Zijn ook gewoon mensen die na een dag werken een borrel nodig hebben. Rete gezellig zijn met prachtige verhalen. Dus zeker geen disrespect van mijn kant naar hoertjes.

Maar aan de andere kant zijn ongewillige prostituees, beter bekend als seksslaven, beschermt door de wet en mogen en moeten ze ten alle tijden zichzelf melden of gemeld worden bij justitie.

Er zijn veel walgelijke vormen van criminaliteit maar (seksueel)misbruik van illegale en of minderjarige meisjes en jongens staat wel heel hoog op mijn lijstje van meest misdadig.

De Koreaanse Slet | 16-05-17 | 15:25

kwark001 | 16-05-17 | 15:23

Getverrrr

Centauri3 | 16-05-17 | 15:24

Moet ik toch even opmerken dat ik de eerste was die Kwark lekker vond. Vandaar de 001.

kwark001 | 16-05-17 | 15:23

De Koreaanse Slet | 16-05-17 | 15:18

Bij dezen rechtgezet, ik trek mijn tegel van 15:19 ook terug.

Prof. v.d. Neuq | 16-05-17 | 15:22

plaszak | 16-05-17 | 14:57

Vroeger wel, tegenwoordig komen ze naar mij. De laatste 8½ jaar altijd dezelfde oorhollandse mooie dame trouwens.

Prof. v.d. Neuq | 16-05-17 | 15:21

Hattiet ik hoef niet te kijken
Die zure sloot ruik je al van verre

Geachte Harries ik heb toch een beetje het gevoel dat u ,terwijl u uw stoere praat op uw toetsenbord tikt, voorzichtig omkijkt of uw vrouw het niet ziet.
Hettiet | 16-05-17 | 14:37

harries | 16-05-17 | 15:19

De Koreaanse Slet | 16-05-17 | 15:01

Niets van wat je daar zegt berust op waarheid. En ik ga niks toelichten want het gaat je geen donder aan. Bovendien ga ik geen diskussie aan met iemand die zijn premissies heilig verklaart en zijn hakken in het zand zet als hij zich daarop aangevallen voelt. Je gaat voor de rest van je verblijf hier op standje negeer.

Prof. v.d. Neuq | 16-05-17 | 15:19

Hoeren prima. Maar enkel diegenen die het doen omdat ze het willen voor goed geld. Geen junkies of anderzijds fragiele mensjes en zeker geen illegalen of anderzijds kwetsbare mensen. Stop dan je lul maar in een biefstuk. Hufter!
De Koreaanse Slet | 16-05-17 | 14:58

En waar lees jij dat ik een andere mening ben toegedaan? Wat ik aangeef is dat alle genoemde punten op zichzelf geen enkel bewijs zijn van dwang maar ook op andere manieren uitgelegd kunnen worden. Ga het nog maar eens lezen en dan goed. En leg me geen woorden in de mond, mister moraalpaal.
Prof. v.d. Neuq | 16-05-17 | 15:13

Scuzi. Had het niet over jou. Had het over de gewetenloze sukkels die zonder schaamte over een (minderjarige) Nederlandse, Thaise, Afrikaanse of Russisch hoertje gaan die nogal overduidelijk niet voor de mooie centjes of het plezier hun 'werk' doen.

Toevallig weet ik ook nog heel goed dat jij je 'vriendinnen' hebt die elke maand langskomen. Dus geen harde gevoelens ik had het niet over jou.

De Koreaanse Slet | 16-05-17 | 15:18

"Ik ben een hoer en ik kom 250.000,-- euri op mn bankrekening storten"

... Of ik mezelf even niet zo moest aanstellen en het gebouw rustug en zonder al teveel trammelant wilde verlaten

Centauri3 | 16-05-17 | 15:16

Er zijn 2 soorten vrouwen: de ene soort betaal je per uur voor sex en de andere soort krijg je sex van in ruil voor een huis etc.

Moonwarrior | 16-05-17 | 15:14

@De Koreaanse Slet | 16-05-17 | 15:01
Dit klinkt als een persoonlijke vete. Die vechten jullie elders maar uit.
potsenmakkert | 16-05-17 | 15:04

Geen vete. We kennen elkaar langer dan vandaag. Althans ik ken hem langer dan vandaag. Goed geheugen enzo.

De Koreaanse Slet | 16-05-17 | 15:14

De Koreaanse Slet | 16-05-17 | 15:04

Nee, daar gaat het niet op voorhand om, want gelukkig hebben we zoiets als onschuldpresumptie in dit land. Die mevrouw wordt dus niet uitgebuit tot het tegendeel bewezen werd, bovendien is het ook echt werk als ze wel uitgebuit wordt, of als er geen belasting afgedragen wordt. Ook dwangarbeid is toch heus echt werk. Ondanks alle alarmberichten van de anti prostitutie lobby, de gristenunie en de Jojanneke van den Berghs van deze wereld wordt de grote meerderheid van de prostituees helemaal niet uitgebuit.

De enige reden dat ze dat "werk" tussne haakjes zetten in deze context, is omdat ze prostitutie in het algemeen schijnbaar niet als legitiem werk zien, ondanks het feit dat het legaal is.

Naomi71 | 16-05-17 | 15:14

Hoeren prima. Maar enkel diegenen die het doen omdat ze het willen voor goed geld. Geen junkies of anderzijds fragiele mensjes en zeker geen illegalen of anderzijds kwetsbare mensen. Stop dan je lul maar in een biefstuk. Hufter!
De Koreaanse Slet | 16-05-17 | 14:58

En waar lees jij dat ik een andere mening ben toegedaan? Wat ik aangeef is dat alle genoemde punten op zichzelf geen enkel bewijs zijn van dwang maar ook op andere manieren uitgelegd kunnen worden. Ga het nog maar eens lezen en dan goed. En leg me geen woorden in de mond, mister moraalpaal.

Prof. v.d. Neuq | 16-05-17 | 15:13

Hallo Heleen Mees! Is dit niet het objectiveren van vrouwelijke prostituees door het Openbaar Ministerie?

batvoca2 | 16-05-17 | 15:08

@Smerigperversventje | 16-05-17 | 15:02
Ik wou het net zeggen... 020 Nieuw-West zit volgens deze definities helemaal stampvol uitgebuite hoeren.

Overigens slaapt toch bijna elke vrouw in hetzelfde bed waarin ze "werkt"? Hoeveel vrouwen zijn er die aparte bedden voor beide activiteiten hebben?

Stormageddon | 16-05-17 | 15:07

@De Koreaanse Slet | 16-05-17 | 15:04
Je gaat volledig aan het punt van Naomi voorbij.

potsenmakkert | 16-05-17 | 15:06

@De Koreaanse Slet | 16-05-17 | 15:01
Dit klinkt als een persoonlijke vete. Die vechten jullie elders maar uit.

potsenmakkert | 16-05-17 | 15:04

Naomi71 | 16-05-17 | 14:39

Het gaat in deze om seksslavernij. Niet om hardwerkende ondernemende vrouwen die belasting betalen.

De Koreaanse Slet | 16-05-17 | 15:04

De meeste Moslima's voldoen aan minimaal 6 v/d 8 criteria.

Smerigperversventje | 16-05-17 | 15:02

plaszak | 16-05-17 | 14:57

Doet hij schaamteloos hoor van zijn bijstandsuitkering. Al jaren. Meneer is ooit eens voor enkele jaren de bak in gegaan voor moord en daarna heeft meneer een dikke fuck-you naar de wereld. Of wellicht daarvoor al. Ik ken de details en omstandigheden niet maar wellicht wil meneer dat zelf toelichten.

De Koreaanse Slet | 16-05-17 | 15:01

Prof. v.d. Neuq | 16-05-17 | 14:46

De tering ouwe. Nu ben ik sowieso geen fan van hoerenlopers maar voor veel mannen is er geen andere keuze.

Hoe dan ook. Als het meisje in kwestie geen Nederlands spreekt is dit al alarmbel nummer 1! Geen weet heeft van waar ze is alarmbel nummer 2! Angstig of verlegen overkomt alarmbel nummer 3! Haar kleertjes in een ranzig kamertje liggen... Etc.

En als je het dan nog oké vindt om haar een wellicht onvrijwillige beurt te geven spoor je niet.

Hoeren prima. Maar enkel diegenen die het doen omdat ze het willen voor goed geld. Geen junkies of anderzijds fragiele mensjes en zeker geen illegalen of anderzijds kwetsbare mensen. Stop dan je lul maar in een biefstuk. Hufter!

De Koreaanse Slet | 16-05-17 | 14:58

Exact mijn vriendin inderdaad. Damn, Geenstijl, jullie hebben ook alles door.

Gewinflipt | 16-05-17 | 14:58

@Prof. v.d. Neuq | 16-05-17 | 14:46
U loopt hoeren?
Gezien uw kennis niveau?

plaszak | 16-05-17 | 14:57

"Herken jij als klant of omstander de signalen?" Volgens mij ben je niet bepaald een omstander als je al deze punten kan vaststellen. En puntje 2 geldt voor bijna alle vrouwon.

MultiPlex | 16-05-17 | 14:55

Die van mij draagt geen hoofdoek, dus Hoerrrrrr.

plaszak | 16-05-17 | 14:55

Weja, het OM gooit illegale prostitutie (geen belastingafdracht of werkern zonder vergunning) en uitbuiting (dwang en aanverwante zaken) voor het gemak even om één hoop. Dan ben je eigenlijk meteen al af, maar laten we het rijtje eens afgaan.

1) Spreekt niet of nauwelijks nederlands of engels: géén signaal van uitbuiting. Dames uit Zuidamerika of Polen spreken meestal geen of slecht engels, en waarom zouden ze ook. Nederlands hoef je ook niet te kennen om te kunnen neuqen voor geld, want lichaamstaal spreken en lezen ze wel.

2) Geen benul in welke stad ze zich bevindt: géén signaal van uitbuiting. Escortdamen kennen meestal wel de naam van hun standplaats maar waarom zouden ze moeten weten hoe het gehucht waar de volgende klant woont heet? Als de chauffeur het maar weet.

3) Slaapt in hetzelfde bed als waarin ze werkt. Mogelijk uitbuiting, vooral als het een groezelig kamertje is waar ze nauwelijks uitkomt. De kwestie is echter dat je dat als klant niet te weten komt tenzij je ze 24/7 volgt in hun doen en laten. En dat doet geen klant, de meeste zijn er voor een half uur of een uurtje. Een kelderbox als ontvangstruimte of aan een man moeten betalen zijn veel krachtiger en duidelijker waarneembare signalen.

4) Maak een onzekere of angstige indruk: géén pertinent signaal van uitbuiting, behalve bij duidelijk waarneembare angst. Ook hoeren hebben wel eens een kutdag en dat merk je aan sommige. Onwennigheid is ook niet ongewoon bij meiden die net in het vak zijn begonnen. Sommige draaien bij, anderen haken af omdat het toch hun ding niet is. Die zijn een illusie armer en een ervaring rijker.

5) Komt niet (vaak) zelf aan de telefoon: deze weet ik even niet te duiden. Persoonlijk maak ik nooit een afspraak met een dame die ik niet eerst zelf gesproken heb omdat ik dan lastig kan inschatten of er een (seksuele) klik is.

6) Gehaald en gebracht door een chauffeur: géén signaal van uitbuiting. Vrijwel alle escortburo's werken zo en ook vele zelfstandige escorts hebben een begeleider die ook voor een beetje veiligheid zorgt door de dame voor je deur uit te laten stoppen. Zo weet een klant dat ze niet alleen is en dat kan voorkomen dat klanten op rare ideeën komen.

7) Ander meisje op afspraak dan op foto: géén signaal van uitbuiting, meestal wel een teken dat je te maken hebt met oplichters die helemaal niet van plan zijn om een seksuele dienst te leveren maar simpel op je geld uit zijn. Voor wie ermee te maken krijgt: bel de wouten, meestal wordt er namelijk gedreigd met geweld als je weigert te betalen.

8) Altijd beschikbaar voor elke vorm van seks: géén signaal van uitbuiting. De dame in kwestie bepaalt zelf wat ze wil doen en voor hoeveel, de één is daar ruimer in dan de ander. Daarnaast willen sommige klanten aan het eind van de ochtend en andere midden in de nacht. Dat ze op elk moment een afspraak kan maken wil niet zeggen dat ze het hele etmaal rond aan piemels zit. Hoeren slapen namelijk ook en meestal 8 uur. Wanneer dat is kan echter per dag verschillen.

Het OM heeft over het algemeen helemaal geen idee waarover ze praten als het gaat over prostitutie en eventuele misstanden daarin. We zouden ze ook helemaal niet als autoriteit op dit gebied moeten zien. Velen doen dat echter onterecht wel en geloven alle onzin over prostitutie die de media dagelijks ongenuanceerd en ongeïnformeerd uitbraakt.

Prof. v.d. Neuq | 16-05-17 | 14:46

Als je het lijstje ziet denk je ook al bijna aan een moslima.

Ko Ranzig | 16-05-17 | 14:45

Verder werken tegenwoordig bij het OM de grootste hoeren (m/v).

Festucam | 16-05-17 | 14:44

Even het literair café van Hansje T doornemen.

van Oeffelen | 16-05-17 | 14:43

Hettiet | 16-05-17 | 14:37
Ach valt wel mee. Mijn vriendin heeft een luchtig karakter.

Oprisp | 16-05-17 | 14:42

Toch bizar dat ze in dat plaatje "werkt" tussen aanhalingstekens zetten, want prostitutie is gewoon toegestaan in Nederland en is dus gewoon werk, dat niet tussen aanhalingstekens hoort. Het zegt wat over de vooringenomenheid van het OM, hoe ze op voorhand tegen een legitiem beroep aankijken. Van een bouwvakker zeg je toch ook niet dat hij "werkt" als hij stenen staat te stapelen?

Naomi71 | 16-05-17 | 14:39

Geachte Harries ik heb toch een beetje het gevoel dat u ,terwijl u uw stoere praat op uw toetsenbord tikt, voorzichtig omkijkt of uw vrouw het niet ziet.

Hettiet | 16-05-17 | 14:37

rook inspecteurs, controleur voor de hondenbelasting en nu controle op prostitutie. Heb je dan familieleden die NSB'er waren of hoe werkt zoiets in die hoofden?

De_Beste_Stuurlui | 16-05-17 | 14:36

Een kut trekt harder dan 100 paarden.

Prof. Pim Pam Pet | 16-05-17 | 14:36

Klinkt eigenlijk wel als de ideale vriendin. Is ze ook 24/7 beschikbaar om te koken/poetsen? Dan is het namelijk nog beter.

Pomposus | 16-05-17 | 14:35

@sinar2 | 16-05-17 | 14:07
Schiedam is zeker weten een wereldstad! Volgens mij hebben we hier al de helft van alle 156 nationaliteiten wonen...

krotekoker | 16-05-17 | 14:33

@Reinaert | 16-05-17 | 14:25

Laat maar door komen. Je moet alles een keer in je leven hebben uitgeprobeerd.

roze_bril | 16-05-17 | 14:29

Reinaert | 16-05-17 | 14:21

Ik moest lachen.

Bijtendehond | 16-05-17 | 14:29

Ik zou d'r doen.

Dat sowieso.

Parsons | 16-05-17 | 14:28

@roze_bril | 16-05-17 | 14:21:

'Altijd beschikbaar voor elke vorm van seks': weet je het zeker? Kreeg net al een appje van Bubba. Hij heeft vanavond nog wel wat tijd voor je over!

Reinaert | 16-05-17 | 14:25

Dacht even dat het een personeelsadvertentie was voor VVD'er.

ikkenieweten | 16-05-17 | 14:25

Heb het net als omstander even nagevraagd bij de chauffeur en ik zit dus gewoon in een nette Massagesalon. Die meisje is een uitwisselingsstudente uit Oekraïne met een bijbaantje. En die wond op haar hoofd komt door een ongelukje met een keukenkastje in haar dispuutshuis. Zo zie je maar weer.

Festucam | 16-05-17 | 14:21

@Bijtendehond | 16-05-17 | 14:18:

Het 'nagerecht' uiteraard. Een soort astronautenvoer, erg eiwitrijk en direct uit de tube (zoals het hoort). Maar dat krijgt ze alleen als ze lief is geweest, dus niet altijd drie maal daags.

Reinaert | 16-05-17 | 14:21

Wacht eens even. 'Altijd beschikbaar voor elke vorm van seks" Dit gaat helemaal niet over vrouwen, maar over mannen.

roze_bril | 16-05-17 | 14:21

@Infidel66 | 16-05-17 | 14:08
Dank voor het lachen, meesterlijk.

JanvandeBiertent | 16-05-17 | 14:18

Reinaert | 16-05-17 | 14:00

Wat heeft ze dan in haar mond?

(Deze kon je verwachten, dus zal ik hem er wel ingooien :-) )

Bijtendehond | 16-05-17 | 14:18

Tijdens seks komt ze angstig over, maar dat ligt denk ik aan het geschreeuw van mij.

RenHoek | 16-05-17 | 14:18

Worden er nou echt mensen hiervoor betaald, en dan bedoel ik niet de meiden, ga ze geen hoeren noemen

Bokito ergo sum | 16-05-17 | 14:18

@NaJoris | 16-05-17 | 14:01
Je weet wanneer je moet stoppen?
Als haar ogen wit worden, dan zit ze vol.
*badum, tsjing*

necrosis | 16-05-17 | 14:17

Mijn vriendin komt inderdaad nooit. Ook niet aan de telefoon, hoe geil ik ook praat.

Teen | 16-05-17 | 14:17

ik ken een bevolkings groep die mij daar aan doet denken.

stef3094 | 16-05-17 | 14:17

Thailovelines.com....
Potverdikkie er gaat een wereld voor mij open!
Ben er ff tussenuit.

jemagookniksmeer | 16-05-17 | 14:15

@General McAuliffe | 16-05-17 | 14:13:

De Volkskrant móet wel op XHamster werven want GeenStijl is seksistisch.

Reinaert | 16-05-17 | 14:15

Ja, ja, een hoer, ja. Nu je 't zegt. Een hoer.

Stijlicoon | 16-05-17 | 14:13

Gaan we het dan ook nog even hebben over die mensjes op die xhamster website waar de Volkskrant zijn abonnees werft?
Want wie kan controleren of zij
- legaal zijn
- Vrijwillig werken (seksslavin)
- meerderjarig zijn

OM kom er eens in, hoe gaan jullie VK aanpakken?

General McAuliffe | 16-05-17 | 14:13

Op puntje 1 en 2 na is dat het profiel van alle getrouwde vrouwen in NL. Tenminste,.. de 'goede' dan.
Bij 'de slechte' ontbreekt ook het laatste puntje, 24/7.

En voor iemand weer 'seksisme' brult ... dat is wat mevrouw Gaffelbaard zegt!

gaffelbaard | 16-05-17 | 14:11

Het is wel een probleem hoor, sinds de legalisering van prostitutie ( maar niet met de benefits van een normale zzp'er ) en de ombouw van raambuurten tot yuppenstraatjes ( Groningen, Arnhem ) zullen ze toch ergens naartoe moeten. Dus, uit het zicht, geen sociale controle meer dus uitbuiting, mishandeling en noem maar op.
Dat gezegd hebbende, mevrouw Graaisnaaiert is erg lief, maar alles behalve spectaculair in bed. Dus nee, scoort eigenlijk alleen erg slecht op topografisch gebied, maar daar lijden wel meer vrouwen aan. En hoe je een vrouw minder kunt laten leuteren aan de telefoon, ik sta open voor tips ;-).

Graaisnaaiert | 16-05-17 | 14:11

Ik heb er niet zo heel veel verstand van, maar is die chauffeur zo vreemd?

Bertie Wooster | 16-05-17 | 14:11

Ik heb mijn vrouw 2 maanden geleden het huis uit gezet. Ik zoek nu een blonde vrouw met grote tieten en die niet kan praten.

Vespucci | 16-05-17 | 14:09

Ik lees niks over het na afloop leeg laten lopen van de dame in kwestie, want dat is bij mij het geval.

Balletje Mayo | 16-05-17 | 14:08

Als ook nog de factoren genoemd zouden worden:
- "beschikt over kunstgebit maar heeft dat nooit in" en
- "mengt zich in elk gesprek",
dan zou het nog wel eens betrekking kunnen hebben op mijn schoonmoeder.

Infidel66 | 16-05-17 | 14:08

Schiedam is toch ook een wereldstad? Niet dan?

sinar2 | 16-05-17 | 14:07

Oei, al die omringende plaatjes. Voor de goede orde: ik ben geen voormalig Justitie SG.

Hetkanverkeren | 16-05-17 | 14:07

Geen benul.
Check.

Festucam | 16-05-17 | 14:06

@harries
Je was me net voor

Synthese | 16-05-17 | 14:06

Alle vrouwen zijn toch (kut)hoeren?

Synthese | 16-05-17 | 14:05

Weet je wie ook aan al die voorwaarden voldoen? Volkskrantcolumnisten (m/v).

Kapitein Stijlvol | 16-05-17 | 14:04

Je kunt toch gewoon vragen of zij een hoer is?

Oprisp | 16-05-17 | 14:02

Hebben ze ook allemaal maar 1 tiet?

Zuurbes | 16-05-17 | 14:02

@harries | 16-05-17 | 13:57
En ze zeurt nooit, heeft nooit hoofdpijn, ligt altijd klaar. Je moet haar alleen soms wat nieuw lucht geven om weer lekker strak te staan. Welke opblaaspop heb jij?

NaJoris | 16-05-17 | 14:01

Gelukkig heb ik geen vrouw, wel een vriendin. Komt uit Brabant (da's dus bijna Oostblok) maar spreekt Godzijdank perfect en accentloos Nederlands, behalve als ze met haar mond vol zit (hetgeen getuigt van een goede opvoeding).

Kortom: voldoet niet aan één van de hierboven genoemde signalen. Nou ja, ze verdwaalt wel eens in eigen dorp, en wordt altijd gehaald en gebracht door een chauffeur, maar that's it.

Reinaert | 16-05-17 | 14:00

"en vervolgens haar maaltijd berijdt"

Tja, als ze altijd beschikbaar zijn voor elke vorm van seks hoort dat er ook bij...

Andreas B. | 16-05-17 | 13:58

-weggejorist-

Mark_Pugner | 16-05-17 | 13:58

Ik wil haar wel doen maar ze is altijd naar Yoga.
En daarna ben ik te dronken

Festucam | 16-05-17 | 13:58

mijn vrouw een grotere hoer bestaat er niet , wel een lekkere daarom doe ik haar elke avond in elke opening

harries | 16-05-17 | 13:57

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken