WaPo is #teamGS: 'Pamflet = racisme'
Hee, dat is leuk. Bij de Washington Post vinden ze het pamflet tegen GeenStijl ook kut. Nou moeten we er wel bij zeggen: er staan in bovenstaand opinie-artikel een heleboel moeilijke woorden, dus de fijnere nuances zouden ons wel eens ontgaan kunnen zijn. Maar "Behind this facade of tolerance and conviviality, Dutch media acts as a disciplining mechanism to quiet dissenters and those who challenge the hegemony of the dominant culture" snappen wij dondersgoed. Mevrouw neemt het op voor dissidenten die de hegemonie van de dominante cultuur uitdagen en het zwijgen wordt opgelegd door de disciplinerende mechanismes van de media. Wij kennen nog wel een blog dat de hegemonie van de dominante cultuur uitdaagt en het zwijgen wordt opgelegd door de disciplinerende mechanismes van de media. Dus! Boe racisme! Weg met die 100 handtekeningen van racisten die hun pennen doopten in slavenbloed! Hup Flavia! Hup GeenStijl!At Washington Post I wrote about media, racism & misogyny "In tolerant Netherlands, solidarity is for white women https://t.co/6X5fOVmvON
— Flavia Dzodan (@redlightvoices) 15 mei 2017
Reaguursels
Inloggen'Intersectionaliteit.' Gaap, next.
Wapo is een stinkkrant die al vele malen betrapt is op het misleiden van publiek, overdrijving van feiten en meer van dat ongein. Maar chapeau dan maar...
@LuckyGirl | 15-05-17 | 21:04
Dat ging volgens mij over proxies, niet VPNs.
Ce ca! | 15-05-17 | 20:21
VerenigingVanDieven | 15-05-17 | 20:24
Ik ben er ook zo een die zegt:"geen veilige verbinding, joh, vertel eens wat nieuws.
GS heeft in de huisregels wel iets staan over VPN maar dat geldt meer voor erg recalcitrante reaguurders.
*over* gooit.
@ VerenigingVanDieven | 15-05-17 | 20:24
VPN of niet, later zal blijken dat zelfs die gekraakt is. Onder het motto:als je wat te verbergen hebt, dan ben je al schuldig.
Maar ik ga mezelf er verder inlezen, hoe er 1 op te zetten.
@ Schoorsteenveger | 15-05-17 | 20:01
= Discriminatie van vloeistoffen versus vaste stoffen gevalletje. Schande!
@Ce ca! | 15-05-17 | 20:21
Die kabel gaat daar niets aan veranderen. En de wifi mag gewoon aanblijven. Het probleem is GeenStijl zelf. Maak je je zorgen om je privacy, neem dan een VPN abonnement.
@ VerenigingVanDieven | 15-05-17 | 20:11
Hartelijk dank voor je uitleg. Ik ga morgen de kabel kopen. En dan mijn Wifi & Bluetooth uitzetten
Verder heb ik alle hoop al laten varen wat privacy betreft.
@ Schoorsteenveger | 15-05-17 | 20:01
Ik dacht al,... wat ligt de schaar, dichtbij de theepot?
@Ce ca! | 15-05-17 | 20:01
Keep it cool. Betekent alleen maar dat https niet gebruikt wordt, dus als jij inlogt valt jouw verbinding te snoopen/sniffen en je wachtwoord en email te achterhalen. Niet doen in een internet cafe dus.
@ LuckyGirl | 15-05-17 | 19:46
Als ik wil inloggen op GS staat er dat er mee gekeken kan worden.)= Mozilla waarschuwing)
Het staat nu vermeld bij diverse inlogvelden zelfs. Het staat omschreven in Mozilla als "sorry geen 100% zekerheid/beveiliging meer" Gmail ed werkt wel zonder inlogveld waarschuwing. Ik heb alles up 2 date trouwens.
Duszz..... Joris? Item GS?
Ce ca! | 15-05-17 | 19:57
Koffiekan, melkkan, maar suikerpot.
@ FrankW999 | 15-05-17 | 17:30
Alles met "zou je iets met haar willen doen?" is denk ik fout.== Waarom? Het is een heel natuurlijke reactie.En verder is dit jouw persoonlijke mening. Mensen met een dikkere huid lachen erom (denk ik ;)
==
Je kan zeggen: Ik vind haar dom, een slet, onnozel etc
=== Waarom zo negatief? Je kan je ook afvragen is hij/zij aantrekkelijk. Mannen onderling denken ook zo in de vorm van"is hij gevaarlijk" Vecht /vlucht reactie.Zo is het bij de seksen hetzelfde . Gewoon puur natuur, niets mis mee
===
Je kan ook vragen: Vinden jullie haar dom, een slet, onnozel?
===
Je kan ook?? Ja, alles kan, behalve Wim Kan, dies dood.
@ F. von Zeikhoven | 15-05-17 | 19:17
Ce ca! | 15-05-17 | 19:37
Ik heb hier in Portugal al 2-3 maanden dezelfde melding.
@ F. von Zeikhoven | 15-05-17 | 19:17
Heb ik ook al een maand. Ik heb Mozilla en merkte dat dit er sinds de laatste update staat.
Of het is je browser
Of het is AIVD.MIVD.NSA.
Of je heb een boze ex.
Dus Joris,graag uitleg aub. Wat iz rong?
@ Sjefke7807 | 15-05-17 | 18:55
Nou je het toch over Joden hebt, ik heb nochthans nergens in de historiën kunnen ontwaren dat FDR gericht de spoorlijnen naar de concentratiekampen heeft aangevallen, en dat terwijl al in 1934 internationaal bekend was wat er in die kampen gebeurde. Maar ja, ook de werkkampen in NoordKorea laat de VS rustig doorbestaan...
Racisme..... Ik ken maar 1 ras, als het gaat om sissen.
hé Joris, hoezeau zegt mijn browsert dat inloggen niet beveiligd is...
@ ratelaar | 15-05-17 | 19:05
mobile.twitter.com/ryhertzberger?ref_...
media.tpo.nl/2017/05/15/tofik-dibi-maa...
Wat nog mooier aan het verhaal is dat de ondertekenaars van het pamflet racist worden genoemd want; allen blanke boze vrouw...
De policor is als een kogel in een gepantserde kamer. Je schiet en hij ricocheert wild door de ruimte heen en weer.
Wil je als abonee in verband worden gebracht met racistisch trouw?
@Ongeblustekalk | 15-05-17 | 18:55
Zeker ben ik een moralist. Ik dwing alleen niemand. Hou ik niet van.
P.S. bedankt voor de prijs.
@ LuckyGirl | 15-05-17 | 18:52
Met of zonder diagnose? :)
Wel jammer dat je nummerplaten in NL, niet persoonlijk kan laten maken.
@VerenigingVanDieven | 15-05-17 | 18:35
En hij is niet de enige. Ik heb daar reacties zien staan waar m'n tenen achterwaarts van omhoog krullen. Zoveel domheid en compleet gebrek aan feiten. Er wordt tussen neus en lippen door ook nog even gebashed op hoe Dutchbat daar de boel heeft laten klappen wegens een enorme lafheid. Geen woord over hoe de luchtsteun waar om gesmeekt werd, werd onthouden. Hoe de soldaten daar met 2 geweertjes en een bos kondthaar geacht werden de Serviërs, bewapend met zware tanks en artillerie, op afstand te houden.
Clearwater TG
2:36 PM GMT+0200
When I think of the Netherlands, I think of the shameful way the Dutch troops failed to protect the refugee camps. That says a lot to me about the strong white Dutch boys.
En nog zo'n parel:
Speranza
10:46 AM GMT+0200
These infantile Geen Stijl buffoons are often pampered mamma's boys with OCD and fixated on themselves. The threaten only through the use of personal invective and hide behind their anonymity -- take that away from them and they're often White middle-class (sometimes immigrant) students (often at Leiden University) and angry at their own solitude. They are losers extraordinaire. Some of them are funded by ultra zionist and far right organisations in the US - like John Bolton's Gatestone Institute - (see for example the wikipedia revelation on Geen still's "Spartacus" and a certain "distinguished research fellow"at Gatestone Institute. These guys are simply infantile ignoramuses and ideologically driven (paid for) by other right wing organisations - often in the US or Israel - to be viciously anti-Islamic. They are the Netherlands version of Alt-Right and Brietbart and no thinking person takes them seriously. The net is closing guys and you've earned it
Zoals u ziet worden de Joden er óók weer eens met de haren bij gesleept. Complot theorie iemand?
Menig reactie daar heeft me acuut naar een teiltje doen grijpen.
VerenigingVanDieven | 15-05-17 | 18:42
Als dat zo is heb jij hier niets te zoeken en dat hij een bekende is maakt toch niet uit? Kijk zelf eens hoe jij hier heen en weer springt met dat zooitje, nee dat heeft een schoonheidsprijs.
Ce ca! | 15-05-17 | 18:40:
OMG!
Ik ben zelf een loslopende gek!
@Ongeblustekalk | 15-05-17 | 18:37
Ik kan niet zo goed tegen dat soort morele dwingelanden. En volgens mij is het een bekende van ons.
@ Lucky girl
Yep,totaal gestoord:
www.alamy.com/stock-photo-the-license-...
Ongeblustekalk | 15-05-17 | 18:17:
Ik bood alleen opties aan die in de beleving van FrankW999 gepast zouden worden bevonden.
Ik schreef niet aan jou en ik schreef niet alle mogelijke opties op.
Bovendien ben ik eerder zeer uitgesproken geweest over de optie die ik verkies.
Je leest selectief om je vooringenomen ideeën over mij te bewijzen.
Ik heb jou en hem in een open vraag in een vorige tegel gevraagd wat jij een goede optie zou vinden.
Wanneer je daar een antwoord op geeft, reageer ik afgepast op jou.
VerenigingVanDieven | 15-05-17 | 18:31
Niet zo hoog van de toren blazen, Ieniemienie. FrankW999 mag gewoon zijn mening geven hier.
Dit pamflet had jaren geleden kunnen worden opgemaakt, zou het niet een andere reden hebben? Ik denk van wel. En dat denk jij ook.
@Sjefke7807 | 15-05-17 | 18:30
Holy shit zeg, die is cucked. Wat doen ze daar in het drinkwater?
@FrankW999 | 15-05-17 | 18:03
Waar kom jij trouwens vandaan? Zwitsals moeten zich gedeisd houden. Excuses maken? Geen haar van haar is gekrenkt. En wie begon er ook alweer met beschuldigingen van seksisme?
@DearMud | 15-05-17 | 18:06
Voor het gemak wordt dan ook nog maar even vergeten dat waar Amerika wel degelijk échte rassenscheiding had, (aparte plek in de bus, aparte ingangen in gebouwen, aparte waterfonteintjes etc.) daar in NL nóóit of te nimmer sprake van is geweest! NOOIT! Verder wordt er de onvergefelijke en oerdomme fout gemaakt "Black Face" te vergelijken/ op één lijn te zetten met Zwarte Piet. Die 2 hebben niets, maar dan ook werkelijk helemaal n.i.e.t.s. met elkaar van doen. Verder sluit ik me geheel bij u aan wat betreft de "newspeak". Orwell schreef zijn "1984" als novelle, niet als verdomde handleiding!
Ik heb wat Nederlandse reacties zitten lezen op WaPo en man oh man, zijn die even de weg kwijt. Hoe een heel kinderfeest op de slavenhandel gebaseerd zou zijn (de schrijver zegt het echt!). Verder schrijft hij ook nog eens leugens. Want Sinterklaas zou niet worden gevierd in onze voormalige koloniën... Hieronder het hele relaas (sorry Joris voor de lap tekst):
Rud5
5:24PM GMT+0200
I see a lot of Dutch people are commenting and believe this article has no basis. I am Dutch, have a good job, live in the "most tolerable city of NL" and have little to complain about. But everything the writer is saying is 100% true.
Problem is, most white Dutch people have absolutely no clue how strong they are stereotyping against people of colour or even people of different cultural background. I do have factual evidence to prove this, since a few simple experiments held in the Vondelpark prove this. You can find it on YouTube. But that is only a very clear example. There is a lot of racism going on, but the worst part is, most people do not realise how racist they are. Education plays a big role here. Though the education we receive here is absolutely leads to people having more sense about the differences in the world (compared to most US folks), we do not teach our kids ANYTHING about the mistakes we have made in the past. The average Dutch person has no clue about NLs role in slavery trade, what really happened etc. I remember, in school that subject was not even touched, it was dismissed by teaching us it was something the Brits and Spanish did. We even based a children's holiday on a horrible slavery history (which is only celebrated in NL, not in our former colonies), and now, we are unable to understand why people complain about it, because how can a children's holiday be bad? The average Dutch white person is completely clueless about racism in our own country. Not saying non-white Dutchies are better, but at least they 1) have hopefully learned something about the history from parents and 2) are frequently affected by racism (often caused by completely ignorant white Dutch people.
I can guarantee you, the average person frequently commenting on GeenStijl will never call himself a racist, they would simply never be able to see themselves like that, even if their behaviour and speech is completely racist.
Zoals te verwachten uit jawel, Amsterdam. I rest my case....
LuckyGirl | 15-05-17 | 17:48
Dat zijn voor jouw alle opties? Er zijn er meer, je dekt jezelf en de boel in. Gadver wat een instelling, maar dat verbaast me niets. Ik ga er maar niet meer verder op in, natte nrc.
FrankW999 | 15-05-17 | 18:03:
Nederige excuses aanbieden is hypocriet (want iedere ingewijde in GS begrijpt toch wel dat daar geen woord van gemeend is).
Verder, en dat lijkt mij het belangrijkste, zal elke toenadering van GS beantwoord worden met het opschuiven van de grens.
Beide partijen hebben er geen baat bij (en geen zin in) nader tot elkaar te komen.
En geen rechter kan GS in deze aansprakelijk stellen voor een klimaat waarin een gek een vrouw verkracht.
Zeker in de Nederlandse maatschappij met blootbladen, verkrachtingsfantasieporno, incestfantasieporno, enzovoort.
En loslopende gekken zien ook boodschappen in nummerplaten van auto's.
Nou, ik heb het artikel gelezen - en ik zou me hebben verbaasd als de Washington Post zijn goedkeuring zou geven aan een 'rechts blog', en inderdaad, dat is niet het geval.
Als je het artikel goed leest, is het de bekende newspeak van de nieuwe 1984-generatie, helemaal in de lijn van de witte heksen die gretig adverteerders gingen bellen. Het karakteriseerd GeenStijl als een extreem rechtse website waar racisten ongestraft hun mening kunnen geven, en de Washington Post is enkel verontwaardigd over het feit dat dat zomaar kan, en dat er pas wordt geklaagd als er witte vrouwen beledigd worden.
Oftewel, hetzelfde neo-racistisch gezwatel waar links Amerika zo bedreven in is geworden en wat in rap tempo Nederland overspoeld. Alles is kleur, alles is racisme, alles is fout, behalve uiteraard de betere witmens aan de linkerkant van het politieke spectrum. We gaan een zonnige tijd tegemoet in de nieuwe DDR.
Bedoelde.
@LuckyGirl | 15-05-17 | 17:48
Je zou een excuus kunnen aanbieden in de vorm van:
Het is nooit de bedoeling geweest op te roepen tot negatieve fysieke handelingen jegens X. Indien dit wel als zodanig is opgevat bieden we hiervoor onze nederige excuses aan.
Dan ben je ervan af. Indien je dit niet doet vrees ik dat Geenstijl net als Zwarte Piet een moeilijke toekomst tegemoet gaat. Want overwaaien gaat dit niet vrees ik.
@ Berbaar
Hij bedolede shaved place natuurlijk.
".. en/of.." moet "of" zijn.
FrankW999 | 15-05-17 | 17:30:
Je vind werkelijk dan "Vind u haar een slet" een behoorlijker vraag is dan het speelse "Zou u haar doen"?
@FrankW999 | 15-05-17 | 17:30
Stel je niet aan zeg. Er wordt alleen maar gevraagd of kleine Willy reageert of niet.
"Zou u haar doen?" betekent niets anders dan "Vindt u haar aantrekkelijk?" Een normale vraag die, naar mij lijkt, gewoon gesteld kan worden. Het wordt pas pijnlijk wanneer in het geval van bijvoorbeeld mevrouw Hertzberger het antwoord "Nee" luidt.
FrankW999 | 15-05-17 | 17:04
Ongeblustekalk | 15-05-17 | 17:07
GS kan sorry zeggen, beloven het nooit meer te doen en/of onaangekondigd niet meer dit soort artikelen plaatsen.
Ik denk niet dat één van die drie acties een volgende stap van de anti-GS figuren gaat uitsluiten, maar eerder aanmoedigen.
Wat zou GS het beste doen?
FrankW999 | 15-05-17 | 17:30
Dat is lulkoek. Zoek eens op wat een retorische vraag nou eigenlijk is.
Ik zag gisteren in Andere Tijden hoe destijds die hippies in gammele bussen en busjes richting India wilden, op zoek naar... nou, dat werd niet zo duidelijk. De een was op zoek naar de roes, de ander naar de verlichting. Maar ze hadden allemaal het naïeve idee dat die westerse cultuur hen in de weg zat, hen met al te veel regeltjes en moraal wilde overgieten, en hen ervan weerhield zichzelf te vinden en zichzelf te zijn. Elkaar de maat nemen, dat was verkeerd. Leve de vrijheid. Love and piece (and drugs) was het devies!
Allemaal oud en wijs geworden, zou je zeggen. Maar moet je nu eens zien wat een heilzaam effect de idealen van die generatie hebben gesorteerd. Mijn god. We zijn verzeild geraakt in een samenleving waarin groepen en groepjes die steeds verder versplinteren op de loer liggen om precies op het juiste moment in de aanval te gaan en de ander de maat te nemen, met meer vehementie, ook met meer agressie dan vorige generaties. Men rolt over elkaar heen als het gaat om het nemen van de maat. De maatlatten zijn niet meer aan te slepen, en de metingen worden steeds talrijker, steeds complexer en steeds chaotischer.
Babylon.
@Ce ca! | 15-05-17 | 17:12
Alles met "zou je iets met haar willen doen?" is denk ik fout.
Je kan zeggen: Ik vind haar dom, een slet, onnozel etc. Je kan ook vragen: Vinden jullie haar dom, een slet, onnozel?
Maar zou gauw je gaat vragen wat anderen met iemand zouden willen "doen" gaat het fout. Het is een retorische vraag met daarin oproepen tot handelen (zie proces Wilders).
Hypothese 1: GS is als een pastoor die na een week bidden over het water loopt en dan, o verbazing, door de krokodillen wordt opgegeten.
Hypothese 2: GS is tendentieus, ongefundeerd en nodeloos kwetsend en moet daarom kaltgestelt worden.
Kan ik nu 2 soepsidieverzoeken indienen voor de onderzoeken?
@ Frank
Had er moeten staan: "zou u het met haar willen/kunnen doen" ? Dus niet: "doet u haar wat aan" ?
LuckyGirl | 15-05-17 | 16:42
Het gaat niet om de hypothese, het erom om GS het zwijgen op te leggen. Deze hele toestand is niets meer dan een hefboom, en dat is te zien aan de verspreiding ervan.
De geesten rijp maken voor iets dat nog komt. Blijkbaar heeft het gewerkt, nu is het wachten op stap twee.
Eigenlijk weet jij dat zelf ook wel, waarom je dan zo een lulverhaal plempt vind ik nogal de kop in het zand steken.
@Ce ca! | 15-05-17 | 16:41
Ik begrijp dat het ludiek bedoeld was, maar het is gewoon een technische fout. In het heetst van de strijd kunnen die gemaakt worden, je wordt dan echter wel hard teruggepakt. Veel mensen zaten op deze fout te wachten en als je hem dan maakt, moet je met je billen bloot (spreekwoordelijk).
@LuckyGirl | 15-05-17 | 16:42
Dat anderen ook fouten maken is niet echt een sterk argument om je zaak te bepleiten. Ik denk dat het juridisch zeker een grensgeval is. Er zullen i.i.g. rechters te vinden zijn die er een oproep tot geweld in zullen zien.
Je moet gewoon ver weg blijven van oproepen tot persoonlijke acties tegen mensen. Het kan fout gaan (ik hoef hier geen voorbeeld van te geven denk ik).
Stel iemand doet haar werkelijk wat aan? Wat dan? Er lopen een hoop gekken rond.
Door dan achteraf te zeggen, het was grappig bedoeld is niet erg sterk.
@FrankW999 | 15-05-17 | 16:19
Het lijkt me meer gepast dat Heleen Mees haar excuses maakt voor de term 'virtuele verkrachting'.
De VS en haar 'color-politics', alles daar aan de andere kant van de grote oceaan gaat over black vs white. Political correctness to the max. Laat de VS zich bezighouden met haar eigen zaken en laat die van ons aan ons. Daar hebben we de Yankees niet bij nodig, want al die bullshit waar we nu heden ten dage mee te maken hebben is komen overwaaien uit de VS.
Nehemia | 15-05-17 | 16:34
+1
Gescheiden afvallig. Mooie term, die ga ik onthouden. Toevallig vanmorgen nog mijn groene container aan de straat gezet ;-)
IAW, neem mekaar en jezelf niet zo zereneus.
FrankW999 | 15-05-17 | 16:19:
Laten we precies zijn.
GS riep niet op om handelingen te verrichten.
"ZOU u haar doen" betreft een hypothese.
Het was, zoals zoveel op en rond GS, grappig bedoeld en iedereen die hier komt weet dat.
GS moet hier nooit excuses voor aanbieden want ze hebben wellicht voor velen een morele grens overschreden maar geen juridische grens.
Ik heb ook niemand opgepakt zien worden die afschuwelijke dingen schreef over bijvoorbeeld Pim Fortuyn.
En als laatste: GS is nog steeds een shockblog, géén nieuws- of activistische mediaoutlet, ook al doen ze aan nieuwsduiding.
Jon Stewart kreeg ook verwijten over gekleurde journalistiek bedrijven.
Hij was echter geen presentator van een nieuwsprogramma.
GS heeft de disclaimer duidelijk in de subtitel staan.
Als ze hiervoor hun excuus moeten aanbieden dan kan ik nog wel 200+ artikelen vinden waarvoor dat ook zou kunnen gelden.
Snap je dit niet, dan is GS niet voor jou bedoeld.
Kijk nog eens rond wat 4Chan, naziblogs en Youtube, Twitter en Facebook een podium geven op het web en je ziet dat er nog heel wat te verontschuldigen valt.
@P-unit | 15-05-17 | 16:34
Uw kluis waar U dingetjes "saved" of bedoelt U misschien "safespace"?
@ FrankW999 | 15-05-17 | 16:19
Ik snap je verweer en ik geef je gelijk tot het punt dat .... dit Geen Stijl is namelijk. Een "ludieke" oproep zeg maar.
Even "ludiek" als de diverse columns van die dames. Verder las ik idd in de comments idd wat seksueel getinte reacties,maar een groot deel was gewoon "onze" "domme" praat en gedachtes.
PS:
Ik zou je doen.... Frank ;)
Gajus | 15-05-17 | 16:13
Op de linkschmensch kun je een hele kudde psychologen en psychiaters loslaten, maar ze zijn zo misvormd in hun denken en in hun utopische luchtkastelen. het selectief winkelen past in hun agenda. Ze zijn gescheiden afvallig.
.
Kritische sites als GeenStijl. TPO en anderen worden aangevallen. Deze tendens is al langer gaande in Amerika. Orwelliaanse toestanden. Het vrije woord is in regelrecht gevaar nu ze elk verdienmodel willen attaqueren. Het wordt nog veel erger. Buiten het gegeven dat kritiek op de islam en de migranteninflux steeds meer verboden en zelfs strafbaar wordt (en al is in sommige landen) vind het linksche establishment met de bijbehorende magistratuur dat al die verkrachtingen door de muzelman nou eenmaal bij hun cultuur past. Met andere woorden. We moeten niet lopen te zeiken mochten onze dochters verkracht worden. Knotsknettergek. Alles is omgedraaid in hun denken. Satanisch bijna die mindset die ze hanteren.
Ik ben snel naar mijn savespace man man man
Iemands Flavia even gegoogled? Afgezien dat het beschamend is dat ze deze onzin exporteert naar de VS kan je het wel begrijpen als je haar ziet. Talk about a totally unfuckable pig wannabee. Exact het type spuuglelijke feministische trol dat zo problematisch is voor de publieke opinie. Zeg maar Asha Tuinbroek... iemand waar je je hond nog vanaf zou trappen die wel even gaat melden dat er geen geintjes meer gemaakt mogen worden over vrouwen. Ga toch breien muts.
Als ik een yank zou zijn die de WaPo zou lezen, zou ik mijn dan druk maken over een webblog in een minilandje aan de overkant van de oceaan ?! Laat staan dat ik dit stuk nog verder zou lezen. Wat doet die schrijfster bij de WaPo ?
-weggejorist-
Ik begrijp deze hele discussie niet zo.
Het begon allemaal met de vraag: "Zou u haar doen? Graag alleen antwoorden met seksistische complimentjes".
Vrij snel hierna is de discussie door Geenstijl breder getrokken onder het mom van: Die preutse linkse mensen vinden ons seksistisch en daarom worden wij aangevallen. Hierdoor denken velen er niet over na wat deze oproep inhoudt. De oproep heeft niets met seksisme of vrouwonvriendelijkheid maken. Het is een oproep tot een niet gewenste actie (werkwoord doen) jegens iemand (die schijnbaar niet met argumenten bestreden kan worden?).
Net zoals Wilders opriep tot actie (middels de retorische vraag "meer of minder") valt deze oproep ook in de categorie oproepen tot ongewenste handelingen.
Ik vrees dat zolang Geenstijl niet erkend dat ze hiermee een grens over is gegaan (namelijk die van oproepen tot ongewenste handelingen i.p.v. oproepen tot discussiëren) zullen de meeste adverteerders (terecht) weg blijven.
Soms maak je een fout, het wordt echter pas pijnlijk als je deze fout niet inziet en maar door blijft gaan met je gelijk proberen te halen.
Dus excuses aanbieden voor deze fout en gewoon op de oude manier het debat verbreden door uitdagende en controversiële artikelen te schrijven.
Des te meer ik stukken van die social justice warriors lees, des te meer waan ik me in een alternatieve realiteit. Alsof Geenstijl daadwerkelijk dagelijks schedels meet en vrouwen terug de keuken in slaat.
Lekker stukje waarin GS wordt uitgemaakt voor bedreigende racisten en seksisten en daarnaast beticht van het opzetten van haatcampagnes. "dus de fijnere nuances zouden ons wel eens ontgaan kunnen zijn", je meent het.
America First, GeenStijl Second
Nehemia | 15-05-17 | 16:00
Het is precies die totaal blinde vlek die me ergert en fascineert tegelijk: \dat die linksen alles alles uitvergroten, maar het gedachtengoed en daden door de islam bagatelliseert. Balk, splinter.
Of denken ze dat het maar een kleine minderheid is?
Of denken ze dat zo'n riffijn die hun dochter aanrandt in een zwembad, maar een incident is? En dat dat niet gebaseerd is op verderfelijke denkbeelden die zulke jongens van de islam uit meekrijgen?
Nuchternederland | 15-05-17 | 15:58
Lees: "GeenStijl is being framed as..."
Overigens, voor sneeuwvlokjes die diversiteit hoog in het vaandel hebben zien die SJW'ers er verdomt uniform uit.
Als er toch één groep is die zich gedraagt en uit alsof ze zich superieur voelen, zijn zij het wel.
Die baarden, dreads en moeilijke brillen behoren tot een verplichte uitrusting.
Zo'n grappige contradictio in terminis, uniforme diversiteit.
"GeenStijl is extremely popular among younger white men who share a disdain for political correctness and an affinity for racial and sexist bigotry"
Washington Post heeft blijkbaar een gedegen onderzoek onder de reaguurders gedaan. Wat zijn wij een stelletje racisten. Bah!
Nuchternederland | 15-05-17 | 15:58
je moet bedenken dat dat soort mafkezen iedereen die niet wegkijkt onder racisten scharen, ongeacht of je wel of niet vindt dat je gebaseerd op je huidskleur superieur/inferieur zou zijn.
Maar de kernvraag is dus, zou u Flavia doen?
Ik niet , heb meer een voorkeur voor een Flaminia Touring. De Flavia was wat gewoner.
Die Ta-Nehisi Coates is trouwens een haatneger waar Quinsie en Syl bleekjes bij afsteken. En heel links USA overlaadt hem met complimentjes want voor je het weet sta je aan de verkeerde kant en krijg je geen rol/optredens meer. Vergeleken met politiek correct Hollywood is de NPO een baken van nuance.
Gajus | 15-05-17 | 15:52
Inderdaad. Dat is het meest frappante van alles. Linksch duikt de koffer in met de islam. De feministen schreeuwen moord en brand, maar over genitale verminking en vrouwenonderdrukking hoor je ze niet.
WaPo is een politiek correct gutmenschblaadje dat (dus) leugens verspreidt.
Je zou je moeten schamen als je het leest.
"GeenStijl is extremely popular among younger white men who share a disdain for political correctness and an affinity for racial and sexist bigotry"
Washington Post heeft blijkbaar een gedegen onderzoek onder de reaguurders gedaan. Wat zijn wij een stelletje racisten. Bah!
Gajus | 15-05-17 | 15:52 is een reactie op
Nehemia | 15-05-17 | 15:47
LuckyGirl | 15-05-17 | 15:32
Ik moet er echt om lachen dat die brave vrouwtjes, die dachten voorvechtsters van emancipatie te zijn in hun aanval op GS nu zelf in het beklaagdenbankje terecht zijn gekomen.
Die Flavia haat witte vrouwen, dat is duidelijk.
medium.com/this-political-woman/alt-f...
Ik denk dat het Sunny nog moeite kost om in haar buurt te komen zonder vijandelijkheden, maar desondanks.
Hoe moeilijk wordt het morgen en overnmorgen om nog politiek correct te zijn? Vooral als je wat te weinig pigment hebt?
Overigens, het is inderdaad bezopen om een man te gaan vertellen wat hij wel en niet zou mogen denken, met name als dat denken zich uitstrekt over nagenoeg alles wat zich direct of indirect aan het bewustzijn aandient. het enige wat een samenleving kan doen is kanaliseren, wat in de meeste gevallen neerkomt op een opvoeding die leert om allerlei impulsen naar binnen te laten slaan, om regels en regeltjes te internaliseren en waar mogelijk te sublimeren tot een ongevaarlijk spel.
Dat kanaliseren is geen kwestie van iemand even vertellen hoe hij of zij zich dient te gedragen. Dat zijn lange gevechten die generaties, zo niet eeuwen nodig hebben, gevechten die voor een groot deel door de religies zijn gevoerd, maar zich daar nu, althans in het westen, van los beginnen te maken.
Naar een vrouw fluiten is gesublimeerd gedrag. Je kunt vinden dat dat fluiten ongepast is, maar het is wel het resultaat van een lange historie van knechten en temmen. Die fluitende man 'denkt' nog hetzelfde als die man die lang, lang geleden zonder enige morele belemmering op een vrouwtje sprong. Maar hij handelt inmiddels anders, weet zich te beheersen zoals dat heet.
D1 | 15-05-17 | 14:33
Precies, dit stukje is gewoon afkomstig van een SJW die racisme alleen racisme vindt als het begaan wordt door boze blanke mannen of vrouwen.
Fockit, zeg... Er is maar één gebied waar ik met goed fatsoen een rok aantrek: Schotland.
Helemaal doorgeslagen zijn ze, in meerdere westerse landen, met die feminisering.
En de moslims? Die waarderen ons bijzonder laag: slap, ruggengraatloos, amoreel, onnatuurlijk. Hebben ze een punt mee ook nog.
Dit is de SJW community die iemand die de delicate slachtofferschaps/privilegegrens te ver overschrijdt even weer op haar plek zet. Hetzebrenger is blank, cis, hetero maar wel vrouw, dus scoort ze nog behoorlijk laag op de opressiepiramide (net boven cis hetero blanke mannen). Daarom mag ze haar muil niet te ver opentrekken voor het gewin van haar eigen groep. Behalve als ze het opneemt voor zwarte non binary gehandicapte lesbische vrouwen mag ze ongelimiteerd tekeer gaan.
Dit past ook wel in dit draadje. Men ziet dat de linkse sneeuwvlokbeweging met de dag steeds meer knotsknettergek aan het worden is - uiteraard wordt dit door de meer liberale 'doe maar lekker gek' beweging steeds meer in de etalage gezet. Het traditionele gezinsleven moet kapot gemaakt worden. Het vrouw-man met kinderen model is in hun optiek hopeloos gedateerd. Weg ermee vinden ze. Kinderen moeten geconditioneerd en bewerkt worden zodat ze gaan twijfelen aan hun identiteit. Onder linksch rijst er een amorele vloedgolf die alles moet verpletteren.
.
'Top Private School Brings in Skirts for Boys Amidst Surge in Trans Children
.
One of Britains top private schools is bringing in gender-neutral uniforms that would allow boys to wear skirts, as teachers report growing numbers of children questioning their gender identity.
www.breitbart.com/london/2017/05/15/to...
@LuckyGirl | 15-05-17 | 15:32 - Slechts één van de vele paradoxen van die NPO uitzending was dat, volgens Anne Fleur, mannen niet kunnen weten wat een vrouw voelt.
.
Gebrek aan agency is geweldig. Mansplaining, whitesplaining en noem maar op. Zo had je laatst dus ook die flapdrop die schreef over hoe de blanke Nederlanders alleen maar solidair zijn zodat ze wat subsidie binnen kunnen harken en dus dit soort stukjes ook. In Amerika heb je volslagen idioten die mensen dat het enige wat de blanken mogen doen is Reperations betalen, maar zich verder uit de racisme discussie moeten houden, want Blanken die zich inzetten voor gekleurden zijn alleen maar een toonbeeld van institutioneel racisme en dus negatief. Niks doen en je bent een racist en schuldig, wel wat doen en je bent een helper whitey en dus ook schuldig. Dat is de witte schuld.
.
Andersom zijn er gekleurden die niks met het racisme-kamp te maken willen hebben en dat zijn natuurlijk uncle toms. Solidariteit onder zwarte bevolking bestaat ook alleen als je één van hen kamp bent, maar daar zullen ze het bij de WAPO niet over hebben.
Geinig ook, de reacties onder het WaPo artikel. Bijvoorbeeld deze:
My God; the hysteric crazed worldwide SJW family is losing any sense of reality and proportion. 99% of the accusations of racist, misogynist and fascist for this Dutch geenstijl site are totally, completely and factual nonsense and lies. The 1% is either a joke gone to the edge or (un)intentionally misinterpreted humor. This really very moderate and funny Dutch website that just criticised the mainstream Dutch politicians, their EU love or immigration problem blindness is never ever found guilty in the court of law, has the biggest amount of moderators and is so renowned for their strict comment policy that the national expression of being expelled from any site is based on the name of one of their moderators. So please this is the view of a crazed SJW who sees racism and misongy in everything. Since they are big now and influential, some white elite ladiejournalist of the big leftwing newspapers and TV have launched a hate wave to silence them, using sexism and "virtual rape" as the stick. Note: the 2 newspaper who placed their letter (for free... very objective journalism rigjt) together have only about 20% of the reach of this blog. So these elite midgets are crying Wolf to the mountains.
Dit doet constante marginalisatie dus met je. Als eenmaal de volledige gelijktrekking van Rassen voltooid is (Op uitkomst, niet op kansen), dan wordt er wel weer een nieuwe groep gevonden. Zo begon het ooit ook met de vrouwen-
en homoemancipatie, maar ondertussen gaat het over gender fluid attack helicopters. De SJW infighting over de eeuwige zoektocht naar nog een kleinere onderdrukte groep houdt niet op, niet vanzelf. Ondertussen is het het begin van het einde al aangebroken, waar bijvoorbeeld de homos beginnen in te zien dat hun emancipatie achteruit gaat door het omarmen van nieuwe onderdrukten. Berichten van mensen-met-migratieachtergrond die het zat zijn om constant als slachtoffer gezien te worden, worden ook steeds meer gemeengoed. Liberalen die zich zeker in Amerika al lang niet meer Liberaal durven noemen en bijna de kant van rechts libertinisme op gaan, of massaal rebranden naar 'Classic liberal' zie je ook steeds meer.
.
WAPO sidebar is ook mooi. Vier opiniestukken die huilie huilie doen over Trump en een clickbait 'Here's how blabla' titel.
GS wordt gewoon weggezet als een racistische haatblog voor met extreem rechtse figuren... opdat de amerikanen een beter beeld van NL krijgen. Wat weer het beeld bevestigt dat 80% van de mensen in het westen niet goed bij hun hoofd zijn en opgaan in het culturele Marxisme, de normen en waarden met fascistische inval waar naar geleefd dient te worden.
Tijd voor DSM 6,7 en 8.
Schoorsteenveger | 15-05-17 | 15:11:
Slechts één van de vele paradoxen van die NPO uitzending was dat, volgens Anne Fleur, mannen niet kunnen weten wat een vrouw voelt.
Dat is nogal moeilijk rekening houden met elkaars gevoelens dan.
Vlak daarop wordt gesteld dat mannen, bij het kijken naar een vrouw die er zus-en-zo uitziet niet meteen aan seks mogen denken.
Seksueel fascisme dus.
Meisjes.
De mens kan gedrag aanpassen maar de primaire gedachtengang niet.
Probeer maar eens ergens NIET aan te denken, het is een daad van futiliteit.
En dat is maar goed ook.
We weten allemaal hoe Heleen Mees te werk ging wanneer ze haar zinnen op een man gezet had.
Ik hoor liever iemand naar me fluiten dan dat ik briefkaarten van dooie dieren in de bus krijg.
LOL! Oh, oh, oh, die SJWs toch.
Zeg eensch, GeenStijl, hoeveel _meer_ geld levert al dit wijvongezeik jullie nu op aan reclameinkomsten? :-D
Wie is Flavia, en waarom zou ik haar mening interessant moeten vinden?
ja, want white feminism is not feminism (thetab.com/uk/cardiff/2016/10/22/whit... enzo)
ben benieuwd hoe de blanke vrouw gaat reageren nu zij dus naast de blanke man niets meer goed kunnen doen vanwege hun huidskleur.
@ Mark_D_NL | 15-05-17 | 14:35
Ga de mede kikkers maar eens wijsmaken dat het water aan de kook raakt.
Want Nederland gaat het niet redden. En dat is een feitje. Leuk voor de maandag toch?
Mark_D_NL | 15-05-17 | 14:35
Je comment klinkt me als sweet music in de oren. Eind dit jaar zit ik in Moskou. Met mijn recht door zee zijnde, niet-deugende vrouw. Ik zal dit druilerige (niet: koude), kansloze kikkerlandje scherp in de gaten houden via een nieuw op te zetten website www.njetstilja.ru
De Nederlandse media zijn een freudiaanse nachtmerrie. De 'verslindende' of de doodsmoeder noemde Freud het. De wereld bestaat uit roofdieren, en uit hulpelozen die door de doodsmoeder beschermt moeten worden tegen de roofdieren. Per generatie lijkt dit type mens toe te nemen. Vergis u niet, het zijn niet alleen vrouwen. ook mannen lijden hieraan. Deze mensen versmoren de samenleving nog liever dan dat ze hun eigen angsten en complexen te lijf gaan. Geenstijl is momenteel het roofdier. Wat zou de diepere psychologische implicatie van de hedendaagse drang naar politieke correctheid kunnen zijn ? Volgens mij een gebrek aan zelfontwikkeling, inzicht, chronische overschatting van het ego en nooit geleerd te hebben onafhankelijk te denken. Deze mensen vechten tegen hun eigen 'schaduw-ik' en projecten deze strijd op Geenstijl of de veronderstelde boosaardige rechtse medemens. Diep triest en eindeloos infantiel.
Het meest verwende wezen op aarde is de westerse jonge vrouw, en het blijft maar klagen. Als het tegenspraak krijgt schiet het in de blinde schift en moet alles maar wijken voor haar persoonlijk gevoel.
Arm GeenStijl word aan de lopende band verbaal verkracht door de linkse kerk, zo´n Anne Fleur kan nooit een idee hebben hoe zo iets aanvoelt .
Dat kan ze niet, echt niet !
Van de regen in de drup: ze zegt alleen maar dat ze vindt dat GS al veel eerder geboycot had moeten worden en niet pas toen "blanke vrouwen seksistisch werden behandeld". Gewoon even op kritiek op GS meeliften en dan dan tegelijk diezelfde kritiek OOK weer racistisch noemen. 2 vliegen in 1 klap.
Ze noemt verder willekeurige andere artikelen waarbij er blind vanuit gegaan wordt dat inhoudelijke kritiek onmogelijk was, maar dat de vrouwen vanwege andere afkomst sowieso racistisch werden benaderd. Wat uiteraard juist een racistische opvatting over het "blanke GS" is.
Die twittertrutten hebben ook goed nieuws in de aanbieding:
Erik Prince, die kerel met zijn privé-luchtmacht, wil de taak van Frontex op zich nemen, Texas-style.
www.ft.com/content/d95057a2-c907-11e6...
Oh my fucking God. Dachten de Heleentjes en Meesjes politiek correct de kachel aan te kunnen maken met GeenStijl, gesteund door de witte NPO, en nu krijgen ze zelf het verwijt naar hun witte hoofdjes toe geslingerd dat ze niet deugen!
Overigens, het beeld dat in de Washington Post wordt geschetst van wat er hier in Nederland allemaal gaande is, is wel erg zwart-wit, terwijl de werkelijkheid toch echt een aantal 'shades of gray' heeft tussen dat zwarte van Kwinsie en dat witte van Rosamme in....
Jeroen jongen, kom er maar weer in met wat lekkere zwarte wijven. Sylvana heeft hier overigens wel een kans laten liggen, dus die moet wel met een heel kekke bril en een volledig nieuw kapsel komen opdagen.
Hoezo krijg ik toch het idee dat SWJ's in een hoefijzermodel bij de sharia-aanhangers horen? Alles wat maar een beetje aanstoot geeft moet heel hard dood, en bedekt, en begraven worden. Wie tornt aan het 'Absolute'Gelijk" is een ketter die op de brandstapel moet, en als het even kan alle vrienden en kennissen er bij, want schuld bij associatie.
SWJ's zijn de nieuwe NAZI's.
Te wapen!
Washington Post nog steeds eigenzinnig in de sporen van Woodward en Bernstein. Mooi.
Het is op twitter helemaal hilarisch. Tutje Hertzberger begrijpt er allemaal niks meer van, meiske Frissen is naarstig op zoek naar negerinnen als nieuwe BFF's, Tofik is ook boos omdat jonge homomoslims uitgesloten worden (ofzo). En iedere intersectionele SJW met genderissues of PoC privilege heeft de pis lauw.
Behalve witte mannen, natuurlijk. Die zijn sowieso schuldig en fout, seksistische, racistische neokoloniale imperialistische daders en kunnen het allemaal mooi gadeslaan.
En Fransisca van Jole iseen pisnicht maar dat weet iedereen inmidels.
fredflange | 15-05-17 | 14:50
Allemaal vrouwtjes in de marge. Twitter heeft ze een laagdrempelig podium gegeven om hun frustratie en (valse) emoties te uiten.
--
Deze groep mensen is een tijdelijk gegeven. Die gaan mee in de ophef die hen het meeste aanzien geeft in de groep en halen daaruit nog iets van zelfvertrouwen.
--
Ook zijn het net Mocr... eh Hyenas. Ze gaan gezamenlijk los op 1 persoon, nooit alleen maar altijd in een roede. En ze hopen van de ene persoon naar de andere. Momenteel is Wierd Duk de gebeten hond.
--
Verder hebben al deze vrouwen vaak een identieke levensloop.... En dat is heel erg interessant. Dat is voer voor psychologen.
keestelpro | 15-05-17 | 14:50
Altijd lekker om die in-your-face-facts van de Vliegende Panters even voor te leggen.
De goedmensjes weten het allemaal en tegelijkertijd doen ze alsof het niet zo is: De Westerse cultuur is superieur aan de rest als het gaat om ónze samenleving.
Wat ze in Nepal en Malawi of Peru doen, moeten ze daar weten. Hier doen we het zó en daar zijn wij het beste in.
Volgens mij zegt ze: GeenStijl is best ruk, maar je hoort eigenlijk nooit iemand hard foei roepen in de media als zwarte mensen worden gepest. Discriminatie dus!
Al die boze witte vrouwen hoor je pas collectief hysterisch gillen als een van aan een "ik zou 'r doen"-topic wordt onderworpen. Bah. Witte vrouwen voor witte vrouwen.
@ dosis | 15-05-17 | 14:27
Nog zo'n mooi stukje kleinkunst ter objectivering van kassameisjes (en dat was allemaal bon ton) :
www.youtube.com/watch?v=6ZdatewP2jQ
Een minderheid van de vrouwen in NL schreeuwt heel hard dat ze gelijk zijn aan mannen en schreeuwt tegelijk heel hard dat ze niet gelijk zijn aan mannen. Het is maar net hoe het het beste uitkomt voor de dames in kwestie. Whatever is in fashion zeg maar. Kan het niet serieus nemen dat niet te onderbouwen onderbuik gevoel wat ze proberen over te brengen. Het kan volgende week weer zomaar een nieuw gevoel zijn. En de maand erop weer een ander gevoel. Er zit geen lijn in! Bijvoorbeeld Katja Schuurman die een carrière lang heeft geteerd op haar uiterlijk en nu probeert uit te leggen door haar blote kont te twitteren aan de wereld dat seksisme slecht is. Wat moet je in godesnaam met zoiets. Linda de Mol, puissant rijk en iedere paar weken in een nieuwe look op de cover van haar eigen blad die zegt dat seksisme slecht is terwijl ik haar blaadje lees tussen de advertenties door, en dat staat ramvol met luchtige hapklare artikelen over hoe mannen moeten zijn. Buikjes of sixpacks, baarden of glad, hoe je schaamhaar moet liggen, metroman of juist een botte boer, de dames bespreken het allemaal uitgebreid. Er is geen peil op te trekken joh. Laat ze lekker gillen in hun gewatteerde kamers in het Gooi. Vroeger zette mijn vader mijn zusjes letterlijk onder de koude douche als ze te ver gingen. Afkoelen met die hap. Tegenwoordig zitten ze meteen op nationale TV.
Gyneacofobie lijkt mij een goed nieuw moeilijk woord voor de musselman... angst voor vrouwen.Het wordt tijd dat wij deze haatbaarden eens een beetje angst voor echte vrouwen gaan bijbrengen.
#TeamGS is iets te kort door de bocht. WaPo vindt Geenstijl kudt, rasistisch en stom. Nergens wordt het voor GS opgenomen. Enkel wordt benoemd dat #teamSJW hypocriet zijn en dat #teamSJW eigenlijk te laat is omdat ze pas in actie komen nu er blanken vrouwen worden 'verkracht en vervolgd'.
EefjeWentelteefje | 15-05-17 | 14:48
I second that. 100%. En omdat ook ik van vrouwelijke overtuiging ben, mag dat.
the 'N-word' = neukon?
Ik heb het artikel met gekromde tenen gelezen. Alles wat de WP niet aanstaat is racisme.... Ik kan dat woord niet meer serieus nemen.
Da's toch dezelfde dooie boom die verantwoordelijk is voor PewDiePie gate? Met het aanschrijven van adverteerders?
Gevalletje voortschrijdend inzicht?
@dosis | 15-05-17 | 14:27
Interessante sketch. Een beetje net zo ongemakkelijke humor als de kroegenkneiter 'We Worden Bedreigd Door De Moslims'.
Flavia Dzodan, Argentijns van Balkan oorsprong. Maar ze doet, net als Arzu Aslan, of ze "van kleur" is. Waag het niet om te zeggen dat ze wit is, want dan worden zij en haar SJW aanhangers boos.
Misschien eens ophouden om dit soort knettergekke krijswijven aandacht te geven? Dat is namelijk precies wat ze willen.
Doodzwijgen die hysterische mutsen!
(oei oei Eefje toch, van die vrouwonvriendelijke termen... maar Eefje is zelf een vrouw, en dan mag het!)
Dat gezegd hebbend; de vrimibo en het gelul van v Leeuwen en nog erger Maxim Verhagen zal ik niet missen.
Jaren geleden was er een buitenlandse journalist die geconstateerd had dat Nederland helemaal geen tolerant land is maar Nederlanders vooral erg onverschillig zijn.
Ik kan die journalist niet anders dan gelijk geven.
SJW's vs SJW's zijn de mooiste twitter gevechten die je kunt aanschouwen met een bak popcorn op je schoot. Gewoon omdat je een hekel hebt aan beide kampen.
Oja en verkrachtingsfantasie (kernwoord in de blogbreidel).... Ik loop al een paar jaar mee en het is zeker 10 jaar geleden dat ik er een las (en dat was ironie) Verder is een blog niet verantwoordelijk voor de reacties. De publieksreacties bij parool en telegraaf, at5 en waar niet eigenlijk, doen in toon niet onder voor die op GS.
Binnen een minuut nadat ik op twitter reageerde dat ze overkomt alsof ze bar weinig weet over Nederland werd ik al geblokkeerd. Echt weer zo'n waanzinnig hysterisch SJW vrouwtje dat alleen maar wil schreeuwen en het debat niet aankan.
de Voorzittert | 15-05-17 | 14:39
Jij snapt dat, ik snap dat. Maar zoals je al zegt 90% vande NL bevolking niet. En de overheid gaat niets vertellen. Dus moet er een volksbeweging ontstaan die de feiten naar buiten gaat brengen.
--
Anders sturen we welbewust miljoen van onze kinderen de ellende in.
--
Daarom zeg ik ook. Of je accepteert die verandering er komt een revolutie.. er is geen alternatief meer. Het is eten of gegeten worden. En ik eet graag...
Mark_D_NL | 15-05-17 | 14:40
Geen enkel probleem, kijk maar naar het huidige MO hoe verenigd de moderne en kranige Muzelman is.. ook daar vecht men elkaar de tent ( haha ) uit.
Kortom, dat huwelijk is gedoemd te mislukken, enkel diirt het even voordat de SJW's hier t door hebben. Aldaar weet men het iig allang.
Ach ja zo gaat dat in de grote mensenmedia in ons kikkerlandje: vrouwen zijn altijd bezig met sexisme, negers met de slavernij, joden met de Holocaust en de blanke autochtone man is de schuld van alles.
What's new.
Geenstijl aanvallen is net zoiets als Griekenland aanvallen. Het zijn goede lieve mensen maar ze zijn niet perfect!
Daarbij merk ik nogmaals op (omdat de aanvallen uit de hoek van groenlinks en d66 komen) dat GL jarenlang heeft gelinkt naar pedowebsite Martijn en dat D66 voor mij vooral Drugs66 en Dood66 betekent. (Gezien de doorlopende stroom van ethiekbending voorstellen van deze obsolete partij!)
Langzaamaan eten die SJW's elkaar op. Rustig afwachten jongens, dit probleem lost zich vanzelf op.
MrLahey | 15-05-17 | 14:37
Nee dit lost zich niet vanzelf op. Je zou gelijk hebben wanneer de SJW's alleen stonden. Maar SJW's zijn al heel lang geleden, net als policor, links en extreem links, een verband aangegaan met de Islam. Dat zijn hun natuurlijke bondgenoten. En daar zit het venijn. Ook al eten ze elkaar op er zullen iedere dag weer nieuwe gekken opstaan die het stokje overnemen.
Zet 20 SJW's bij elkaar, en je hebt in no time gelazer over wat en wie nu t meest zielig is.
Dus, sjips en popcorn paraat, en achteroverleunen.
Ah, de nationale agitprop had niet het gewenste effect, dus ze schakelen de internationale verontwaardigingscavalerie weer in.
@Mark_D_NL | 15-05-17 | 14:35
Demografische en etnisch-religieuze gevolgen van de massa-immigratie uit Islamitische landen wordt niet behandeld in debatten. Ook media, politiek, scholen en het belangrijkste: de zwijgende meerderheid hoor je er niet over. Islamisering wordt sluimerend opgedrongen. Elk verzet is Hitler of GS en linksom of rechtsom (vvd ooit) je hebt het maar te accepteren.
.
We kiezen democratisch voor de Islam. En de gevolgen zijn voor de (klein)kinderen. Succes ermee allemaal!
Langzaamaan eten die SJW's elkaar op. Rustig afwachten jongens, dit probleem lost zich vanzelf op.
SJW's Een circulair vuurpeleton.
Het is inderdaad een schande dat zwarte vrouwen op GS niet geseksualiseerd worden!!
Net wat cijfers gezien over de demografie van nederland en zweden in 20 jaar. Nou 100 dames, gaan jullie je hoofddoek maar uit de kast halen. We, de Nederlander,. zal een minderheid zijn, heel snel. En ja een minderheid tussen een overwegend Islamitische bevolking loopt nooit goed af... Dat is een feit.
--
Dus ik zeg of Nederland komt NU in het verweer, revolutie indien nodig. Of we accepteren het, en gaan ieder onze eigen weg en accepteren dat Nederland in 20 jaar een noord afrikaanse enclave is.
--
VVD, GL etc. maken nu "acceptatiebeleid", dat u dat even weet. Die gaan dit allemaal faciliteren. Tsja, koop maar vast en huisje in het Oosten, of aan de overkant van de plas. En wordt vrinden met Putin en China.. Want Nederland gaat het niet redden. En dat is een feitje. Leuk voor de maandag toch?
Mooi stuk: Samenvatting: Geenstijl zijn klootzakken die iedereen te grazen nemen maar pas als het een witte vrouw is breekt de pleuris uit.
Even kijken wat er onder de Ctrl-V zit... Oh ja: Blanktechnisch-verantwoorde kleinkunst door de Vliegende Panters. Met het ludieke stuk 'Het Blanke Ras is Superieur'.
www.youtube.com/watch?v=Oo-IJ0uErYs
REAGEER OOK