Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

GroenLinks wil GeenStijl censureren

Joe GroenLinks. We waren er graag bij geweest, toen jullie dat persberichtje aan het voorbereiden waren, waarin jullie mondelinge vragen aan staatssecretaris Wiebes over advertenties op GeenStijl aankondigen. Was er nog iemand die zei 'Hmmm, dit staat een beetje sneu qua censuur, persvrijheid, debat en dergelijke'? Of was het meteen 'Kunnen ons die principes wat schelen, misschien krijgen we er wel een zeteltje bij'? Hoe dan ook, jullie staan er mooi op. Wij hebben nog wel een vraagje eigenlijk. Wie kwam er op de proppen met de uitdrukking 'het zoveelste dieptepunt' in dat bericht? Jullie campagneleider Wijnand Duyvendak? Die het zeker een dieptepunt vond toen wij de misdadiger W. Duyvendak een misdadiger noemden? Of was het Kamerlid Linda Voortman die het een dieptepunt vond toen we dommerdje L. Voortman een dommerdje noemden? Of partijleider Jesse Klaver die het een dieptepunt vond toen we secretaris bij bommenmakersclub DWARS J. Klaver een secretaris bij een bommenmakersclub noemden? Of kandidaat-minister Femke Halsema die het een dieptepunt vond toen we islamiseringssupporter F. Halsema een islamiseringgsupporter noemden? Of ex-Raadslid Ilhan Tekir die het een dieptepunt vond toen we GroenLinkser I. Tekir een GroenLinkser noemden? Of Kamerlid Corinne Ellemeet die het een dieptepunt vond toen we Stem Voor-campagnevoerende Soros-lobbyist C. Ellemeet een Soros-lobbyist noemden? Of was het de hele fractie vol kindbruidjestroela's die het een dieptepunt vond toen we hen kindbruidjestroela's noemden? Enfin, u snapt het wel en als u in tegenstelling tot ons nog geen kotsbeu heeft (oh ja, da's ook al van GroenLinks) van GroenLinks dan duikt u HIER het onwelriekende archief in. De boodschap is duidelijk hoor. Schrijf iets kritisch over GroenLinks en de ex-communisten wachten net zolang tot er een verontwaardigde drogredeneerpamfletjesbandwagon langskomt waar ze op kunnen springen en ze laten alle principes varen. Uw vrije media zijn in goede handen bij Klaver en consorten. HELE GROTE SATIRISCHE KUCH.

Reaguursels

Inloggen

Langzaam maar zeker worden de doelstellingen van de EU commissie rutte3 zichtbaar.
En daar bedoel ik niet alleen gl mee,maar ook de doelstellingen van de vvd,cda en d66 onder leiding van president Juncker.Zie onder je en nee ik heb geen alu hoedje op.
...................

www.ixquick.com/do/search

komtdatschot | 09-05-17 | 14:15

Vrijheid van mening geld alleen voor groen links en moet natuurlijk deugen

GS walst daar overheen en komt met echt nieuws ook al doet het soms pijn bij mensen (zo is het leven) ook voor Peter R de vries

Kijk is naar de prijs van pim als een
Turkse dame die wint die ook rechts is worden ze doods bang en loopt hun hersens vast want dat past niet in hun straatje en gaan ze schreeuwen op internet

Maar wees niet getreurd mensen de msm krijgt geenstijl niet kapot anders worden de nu bv online leden abonee 342976 leden x 5 eur pm = 1714880 eur van dat geld dromen ze bij de Linda

Generatie_1984 | 09-05-17 | 13:06

de van oorsprong COMMUNISTISCHE partij.
WatZalIkErvanZeggen | 09-05-17 | 11:16

Het is nog altijd een communistische, of beter Stalinistisch, partij, alleen verbergen ze dat tegenwoordig achter een “milieu” façade.
Dat “milieu” word dan ook voornamelijk misbruikt als internationaal nivelleringsgereedschap.

Ravian | 09-05-17 | 12:44

GroenLinks is alleen groot geworden door de uitstraling van een Klaver en zijn effect op smachtende jonge meiden die dan ook veel ruimer aanwezig waren op de bijeenkomsten als voorheen.
Dat is ook misbruik maken van en inspelen op de voordelen van seksisme !

Castor12 | 09-05-17 | 11:50

Groenlinksers. Het meest naieve maar vooral ook sneue volk van NL. Ik heb nog meer respect voor een echte rooie zoals bij de SP dan de hipsterkutjes die achter de van oorsprong COMMUNISTISCHE partij aanhobbelen. Tegenwoordig veelal met een stiffie of nat onderbroekje vanwege Yoesef Klaver.
Alle linkse activisten hebben links met deze partij aangezien er vele splintergroepjes in op zijn gegaan. Natuurlijk weet de leiding van GL dat. Ontkennen zullen ze dat altijd maar iemand die oplet een een beetje geschiedenis kent weet dat het waar is.
Geweld, intimidatie, toe-eigening van andermans eigendommen (kraaktuig). Ja je vind het allemaal bij deze partij. Echt een leuke partij voor een jonge hipster semi-intelectueel en boomknuffelaar van tegenwoordig.

WatZalIkErvanZeggen | 09-05-17 | 11:16

De club van moordenaars van Pim Fortuyn aan de tafel voor een regerings coalitie? Wie krijgen we dan straks als minister/staatsecretaris Tofik Dibi? Rosemöller? Duyvedak?

De Laureaat | 09-05-17 | 10:46

-weggejorist-

CartmanIsGreat | 09-05-17 | 09:42

-weggejorist-

pedro300 | 09-05-17 | 09:23

Groen links.. de partij die in het prille begin als eerste met een bloot mens op een verkiezingsposter kwam aankakken.
-------------------------------------------------------------!!
Als groen oud wordt verrot het, da's duidelijk.

mallekater | 09-05-17 | 08:07

Nederland en andere extreem linkse landen in de EU zijn ondertussen erger dan Turkije, daar is het tenminste duidelijk waar je aan toe bent met ome Erdo, hier krijg je elke week een nieuwe fascistoïde linkse hetze over je heen waar de hele MSM achter staat.

Wat mij betreft is het tijd voor een staatsgreep.

GerMonster | 09-05-17 | 07:48

shimanski | 08-05-17 | 21:09

Als het zo doorgaat kunnen we straks asiel gaan zoeken bij 4chan. Een wat meer internationaal afvoerputje van anonieme trollen.

Vanilla | 09-05-17 | 07:42

Er staan genoeg mensen in de startblokken om andere meningen die hun veilige wereld in gevaar brengen af te maken. Zonder uitzondering salonsocialist. Communist, zelfs trotskist.
Ik ken er genoeg. Ze krijgen maar niet in hun hoofd dat de wereld anders kan of gaat lopen dan in hun wenswereld. Dat kan ook niet anders want in hun directe omgeving worden ze niet of nooit geconfronteerd met de consequenties van hun beleid. Kinderen van Groenlinksers zitten op blanke scholen. Vaak montessori en vrije scholen. En geld zat. Meer dan genoeg.

Elite. Ze snappen maar niet dat hun ouders in de jaren 70 de strijd tegen de macht, de kerk en het kapitaal gestreden hebben, om vervolgens nu zelf die macht te zijn.

ristretto | 09-05-17 | 07:10

Wiebe Filippus | 08-05-17 | 21:17
Laat de regering dan eerst eens een begin maken met het afschaffen van de verplichtte afdracht voor kijk en luistergeld, over het in de wereld kotsen van pulp gesproken .

fleurtje | 09-05-17 | 04:35

@Olleke | 09-05-17 | 02:11
Nou, die 120 vrouwen hebben zoveel invloed doordat het gerucht zich razendsnel kan verspreiden via social media. Ik weet wat de macht ervan is. De macht ervan leerde ik 8 jaar geleden kennen. In 2009 leerde de Amerikaanse SJW dat je altijd je gelijk kunt halen als je politiek correct bent. Ik legde dat principe uit aan een klasgenote die Tumblrina was (dacht destijds dat Tumblr een Doctor Who fanclubje was... Oei, wat was ik toen naïef) en ik heb altijd een vermoeden gehad dat mijn idee zo in de VS gekomen, dat dus desastreuze gevolgen heeft als het niet gecounterd wordt door een intelligent liberaal rechts, die daar dus niet bestaat. Vanaf het Oekraïne-referendum heb ik mijn steentje bijgedragen aan alt-rechts (de internationale vorm van GeenStijl-rechts dat uiteindelijk de rational skeptics zou worden, omdat een groot deel van alt-rechts een bolwerk van Russische trollen en neo-nazi's is geworden), vooral via YouTube. Dit platform blijkt om de een of andere manier toch invloedrijk te zijn (het kan de strijd aan met Reddit en 4chan), want links en rechts uit de hele wereld komen anoniem samen. Brexit kon zonder YouTube nooit zijn gebeurd, want dan was er geen manier om ons Nederlanders om de Britten en masse toe te juichen dat ze Brexit konden doen.

Het rationele deel van alt-rechts is ook ontstaan op YouTube. Ik was aanwezig bij de livestream als spectator. Sargon of Akkad en Kraut and Tea namen het voortouw. Waarom is dit belangrijk? Hieruit is de voedingsbodem voor de FVD ontstaan, die dus nu in de kamer zit. Wat werken heb ik van hen gelinkt hier in de plempsels, bijvoorbeeld van Sargon over hoe alles in de samenleving een vorm van een sekte is en van Kraut over de invloed van islam en Links in Duitsland en hoe dat invloed heeft op ons. Op een gegeven moment kwam #hoedan van Arjen Lubach. Een week ervoor heb ik uitgelegd in een comment onder een filmpje van hen waarom de PVV me niet zinde met bronnen (waaronder hun eigen partijprogramma), voorbeelden en al. Lubach heeft dat ook gelezen en gebruikt in zijn show. Wilders heeft dat echt kunnen merken. In dat vacuüm heb ik de FVD geprezen (ik was al helemaal van hen overtuigd een paar weken van tevoren, want de VVD vind ik niks en de PVV vind ik ook niks) en zo kregen zij de naamsbekendheid die ze verdiende, waardoor ze nu in de kamer zitten. En net toen het lekker ging met het reaguren was ik door mijn spaargeld heen en kon ik mijn huis uit zo de zorgmolen in. Een dikke maand afwezigheid zie ik direct in dat links daadwerkelijk wint. Operatie Libero en een paar huppelkutjes in de media kun je met de rede zo neerkrijgen, maar als je niks van je laat horen op het cruciale moment... Dan zie je de pro-EU-coalitie al vanaf 15 maart gevormd worden en heb dat zo in een YouTube-comment zo geplempt, zodat dit door strategen ook gelezen kan worden. Hoe lastig het ook wordt, het wordt pro-EU.

Voor de rest kan ik nu er niet meer tegenaan reaguren. Weet je, de media is tegenwoordig allemaal werk van trollen en goedgezinde reaguurders. Ik heb er zelf aan bijgedragen aan hoe het nu is, maar ik moet ook toegeven dat dat waaraan ik heb bijgedragen ik nu de zwakkere ben. Ik zie wel of ik er nog wat aan kan fiksen, maar garanties kan ik er niet over geven.

Jostifiel | 09-05-17 | 04:29

@kindapaas
Dat is m.i. niet de reden voor het grootschalig mixen van Europese lidstaatvolkeren met mensen afkomstig uit islamitische landen.

De EU kan door vermenging de verschillende culturen en volkeren van de lidstaten geleidelijk laten eroderen. Nationalisme is per definitie anti-EU, lidstaten moeten derhalve wijken. Het succes van de EU is de dood van Europa.

Waar ik me vooral aan erger is de façade van positiviteit, progressiviteit, antiracisisme, verjonging en vernieuwing waar de EU zich achter verschuilt (vb Macron, Klaver). Terwijl het in werkelijkheid een dictatoriaal meerkoppig monster is, gebouwd op hersenspoeling, Hegeliaanse dialectiek, oud geld, oude macht, het verzuilen van groeperingen, etc.

Er is nog nooit zoveel verdeling geweest tussen mensen in Europa als vandaag de dag. Terwijl ze (EU) eenheid propageren, verdelen ze aan de andere kant net zo hard. Zie bijvoorbeeld de contraire handelswijze als het gaat om het bevorderen van feminisme, emancipatie, homoseksualiteit, transgenders, en aan de andere kant het verwelkomen van een cultuur waarbinnen men dit soort zaken amper accepteert.

Ben je dan bezig met expres mensen tegen elkaar uit te spelen of wat?

Oja FUCK DE EU

MaxiCosi24 | 09-05-17 | 04:27

Pro (huidige) EU "Linksch" heeft zich ten doel gesteld de controle over de Islam over te nemen nu het socialisme niet in staat is gebleken om langdurig dezelfde kiezers te binden aan hetzelfde ideaal. Het importeren van nieuwe aanwas en versterkte nadruk op westerse schuldgevoelens hebben niet voldoende geholpen.

De Islam kent geen centrale leiding en omvat 1.7 miljard onopzegbare leden.
Iran zit in de weg omdat de Shias leiders benoemen op basis van persoonlijke kwaliteiten; IS zit in de weg omdat het een aantrekkelijk alternatief vormt voor grote aantallen etnisch niet-Arabische en daarmee enigszins stuurloze Sunnis. Turkije als strategische reli-partner drijgt te falen ondanks de aanwezigheid van een goed ontwikkeld staatsreligieus netwerk.

En GS zit in de weg omdat het deze agenda als eerste heeft opgemerkt en steeds meer twijfelaars bereikt.

kindapaas | 09-05-17 | 03:58

Er is niets “groen” aan groen links, het is gewoon een socialistisch bruinhemden clubje dat na het grote failliet van het communisme, en het er uit voortkomende leeglopen van de linkse kerk, het communistische geloof voor het milieu geloof heeft ingeruild, waarna de linkse kerk weer vol liep met linkse onnozelaars.
Proberen om tegenstanders de mond te snoeren begint bij een Stalinistisch clubje als GL met dit soort acties, als dat niet werkt komt de Antifa deze tegenstanders vervolgens wel even verbouwen, en als ook dat niet werkt wordt er een Volkertje ingezet.
Daar hebben ze er namelijk genoeg van, in de extreem linkse kweekvijver, van die fascistische extremisten.

Ravian | 09-05-17 | 03:11

@ Xirdalan | 08-05-17 | 20:43

Het is al mis gegaan toen er na de tweede wereldoorlog goede (Stalin) en foute (Hitler) socialisten bleken te bestaan.
En dat de faciliteerders van deze oorlog, de pacifisten, na deze oorlog nooit vervolgt zijn, plukken we nu de zure vruchten van.
Je weet nu namelijk, als policor deugmens, dat als het straks allemaal weer mede dank zij jou op een grote slachtpartij is uitgelopen je er toch wel weer met een “maar dat hadden we niet voorzien” vanaf komt.
Ik weet nu in ieder geval wel hoe de niet-wegkijkers die gedurende de dertiger jaren machteloos de komende catastrofe op zich af zagen komen denderen zich destijds gevoeld moeten hebben.

Ravian | 09-05-17 | 02:48

@ Jostifiel | 09-05-17 | 00:48
fd.nl/economie-politiek/1153773/leegl...

goed geanticipeerd door de belastingsdienst. Kost de belastingsbetaler weer veel geld.

www.trouw.nl/home/omstreden-belasting...

Wel een advertentie verbod willen. Maar het feit dat meerdere organen zich niet houden aan de wet WOB, daar omheen draaien en mediakanaal monddood proberen te maken door de bron van inkomsten aan te pakken, doet met toch denken aan vele regimes in de afgelopen 75 jaar. Het monddood maken van media (in dit geval gebaseerd op billetjes en zou je haar doen? 2 gevallen in 15 jaar berichtgeving) is het begin van controle en het domhouden van de bevolking

en weer over de rug van de gewone mens want absolute macht zorgt voor absolute corruptie
sorry voor de links. ben zwitsal en weet nog niet hoe ik directe links kan plaatsen (die in het rood)

Overigens, ik vind het jammer dat een reactie van Faalaap117 | 08-05-17 | 21:09 is weggejorist. wat hij/zij/transgender (want politiek correct moet tegenwoordig) schreef. Het was een andere mening maar zeker geen ban waard: en.wikiquote.org/wiki/Evelyn_Beatrice...

maar beste jostifiel: we zijn idd nu al beland in een tijd dat je echt moet oppassen wat je mailt, twittert en zegt, want naming en shaming in een digitale wereld kan je veel kosten. Natuurlijk zijn er veel idioten die in een opwelling wat schrijven en de consequenties niet overzien (haakneus vlogger), maar het echte probleem blijft dat een niet linkse, en daardoor overigens wel door feiten ondersteunde afwijkende mening, het aflegt tegen het onderbuikgevoel.
Het onderbuikgevoel is in mijn optiek korte termijn denken en zachte heelmeester spelen. Wat zijn over 10, 20 of 30 jaar de consequenties? Daar wordt niet over gedacht want het zelfvoldaan wentelen in het eigen goeddoen heerst momenteel.
Dat is het begin van de Dolle Dwaze Nedelandse/Europeese Dagen die Zwarte Piet, Pasen, Kerst, Jodenkoeken (die al 80 jaar zo werden genoemd) en o.a. negerzoenen die al in de uitverkoop zijn gezet.

Democratie betekent: staatsvorm waarbij (letterlijk) het volk regeert (zie ook de aanpassingen in NL hierboven)

Hoe kan het dan dat 1 vrouw, vervolgens 120 vrouwen, vervolgens Bussemakers en Hennis en Groen Links kan beinvloeden om een site, waar meer dan een half miljoen mensen regelmatig naar kijken, zoveel irritatie en beinvloeding kan veroorzaken?
Mediamacht door overname? Verbindend nieuws? Politieke agenda's? Soros? Onafhankelijke berichtgeving?

Ik weet het niet meer maar ergens gaat het fout

Olleke | 09-05-17 | 02:11

Corrine Ellemeet??? Echt waar? Bestaat er iemand met zo'n naam?

hoogstetijd | 09-05-17 | 01:22

Ze zitten op deze site weleens te miepen over de SGP,maar die zijn bij lange na nog niet zo erg als de gutmenschen

komtdatschot | 09-05-17 | 01:09

Progressieven willen vooral expressies van hetero sex als seksistisch downgraden, want de progressive mens moet geconditioneerd worden om plezier in sex vooral te associëren met andere vormen van seksualiteit.

Gelukkig zijn groen-linkse uitspraken (Herman Meijer, toenmalig partijvoorzitter) zoals: "sex met kinderen moet kunnen" helemaal niet seksistisch, maar polymorf pervers.

MistaRazista | 09-05-17 | 00:58

@Olleke | 08-05-17 | 20:09
Dan komt ongeveer dit in het regeerakkoord te staan:
GroenLinks mag GeenStijl laten verbieden en krijgt een taskforce die iedereen die het in zijn kop haalt haat te zaaien op een zwarte lijst van de overheid te zetten en hem/haar te ontdoen van uitkering en internet (=monddood), de VVD mag Follow the Money laten verbieden en multinationals en de financiële sector hoeven zich niet meer te houden aan privacywetgeving, D66 mag Geert Wilders laten opsluiten, de PVV ontbinden en de FVD samen met de SGP en CU een ultimatum te geven betreft hun "irritante islamofobie" om die maar te stoppen en het CDA mag de koopzondag opheffen, een nationale halal internetfilter www.eo-acties.nl/internetfilter optuigen, de Bond Tegen Vloeken krijgt weer wat te zeggen en ze mogen ook de minister van Immigratie leveren, die indirect wordt aangestuurd door de Duitse collegae van de CDU.

Het wordt een echte deughel. Drie van de vier zijn deugers en VVD deugt graag mee als het centen oplevert, bijvoorbeeld voor hun campingbeheerders die bijvoorbeeld Fort Oranje beheren die wel wat immigranten kunnen gebruiken. "Anders is het niet meer te doen in de vastgoedsector. De marges zijn zó klein." Pinochet nl.wikipedia.org/wiki/Augusto_Pinoche... zal spontaan even zich in zijn graf omdraaien uit vreugde dat er toch een heel continent is die zijn staatsvorm adoreert.

Jostifiel | 09-05-17 | 00:48

@daytripper | 09-05-17 | 00:30
Je bedoelt Judith-Europa-heeft-veel-meer-moslims-nodig-Sargentini?
Dat is een Italiaanse die in Brussel de boel zit te verneuken.

Slipsnifter | 09-05-17 | 00:40

Normaal gedrag van de Groene Khmer.

Mahatma | 09-05-17 | 00:40

Ik snap het probleem niet zo, GS heeft toch nooit de intentie gehad netjes te zijn? GS neemt nooit een blad voor de mond, en dat mag, dat is vrijheid van meningsuiting. GL wil dat dan ook helemaal niet censureren. Ze willen alleen ook niet dat de overheid alles maar financiert, het is best begrijpelijk dat zij hun naam vooral aan nette partijen willen verbinden. Dat hele pamflet enzo in de krant was natuurlijk onzin maar zo'n groot probleem is het toch niet als de overheid geen advertenties meer plaatst? Dan is GS nog meer onafhankelijk en volgens mij zijn er adverteerders genoeg.

denkdenkdoe | 09-05-17 | 00:35

Is dat niet de partij van bakfietsvrouwtje Judith-geen-greintje-bewijs-Sargentini?

daytripper | 09-05-17 | 00:30

Tja, GeenStijl, dictatuur komt van Links; dat zouden jullie nu toch wel zo langzamerhand moeten weten. Want Socialisme is een religie en religies kunnen slecht tegen andersdenkenden, want dat tast alleen maar hun verwrongen, onrealistische wereldbeeld aan...

Brou Is Back | 09-05-17 | 00:30

Waarschijnlijk vergaat het GS net als het sinterklaasfeest; het begint bij een beetje aftasten, beetje testen, wat zagen, paar proefballonnetjes oplaten...
En dan steeds een klein tandje harder, en steeds wat agressiever, net zolang tot de boel kapot is.

Slipsnifter | 09-05-17 | 00:29

@Mark_D_NL | 08-05-17 | 19:14
Tja, GS is 1 van de zeer weinige plekjes van dit land waar je (vrijwel) ongecensureerd je mening kan ventileren.
En dat kan natuurlijk niet in het fundamenteel soosjalistiese neDDRland.
Dat moet kapot.

Slipsnifter | 09-05-17 | 00:26

De werkwijze van het anti-GS-volk doet me denken aan een roedel wolven. Als de eerste beten zijn uitgedeeld komen ze allemaal bijten. Maar het verbaast me niet dat GL nu ook tegenstander van de meningsvrijheid van andersdenkenden blijkt te zijn. Ze zijn nu eenmaal geboren uit het communisme en de commies hebben nooit veel op gehad met individuen en burgerlijke vrijheden.

JvanDeventer | 09-05-17 | 00:25

Wegens hoop ik nog dat Rutte groenlinks de moeder aan het trollen is.

Rest In Privacy | 09-05-17 | 00:21

Ik ga zó genieten van de collectieve cognitieve dissonantie die de komende decennia zal groeien onder Groenlinksers en andere sneeuwvlok-schapen naarmate de ware waarden van de gemiddelde Moslim boven tafel komen.

stampertje85 | 09-05-17 | 00:04

@Jan, Leiden | 08-05-17 | 23:08
In het ergste geval moeten ze ook aan de Patreon.

Jostifiel | 08-05-17 | 23:59

De geest die na Pim uit de fles gekomen is krijgen ze nooit meer terug. We laten ons de bek niet meer snoeren. Nooit meer. Wat ze ook tegen GS proberen te ondernemen.

Bigi Bana Boy | 08-05-17 | 23:24

Goed hoor, dan spreken we meteen af dat we elkaar niet meer lastigvallen de belastingdienst en ik. Ik zal morgen is bellen of ze daar in mee willen gaan.

Tinus Trekveer | 08-05-17 | 23:22

Jan Dribbel | 08-05-17 | 23:06

Zat geenstijl.nl te lezen in de trein, kreeg uit het niets te horen over smeerlappen en weet ik wat niet al meer. Maar inderdaad, mensen hebben nooit hier iets gelezen, maar het demoniseren is nu al door de linksmedia geslaagd. Zeer, zeer ernstig....

Jan, Leiden | 08-05-17 | 23:12

Het gaat niet lang meer duren: persvrijheid en kritiek worden nu zelfs vanuit de komende regering monddood gemaakt. We krijgen een vermeend Orwell griezel kabinet die op knopjes wil gaan drukken hoe mensen alleen nog mogen denken met GL er in en met NPO/commerciële gezinde staatsmedia die alleen nog de reclameinkomsten krijgen. Kritische media wordt monddood gemaakt.

Dan kan de koning het over verbinden hebben, maar in werkelijkheid wordt het dan het zwijgen opleggen aan kritische geesten.

Dan wordt het een Bilderbergs Noord Korea in NL, dat is dan blijkbaar het plan dus. Neuzen allemaal de linkse kant op of doodzwijgen. Niet goed! Bilderbergplan ontrafelt?

Bijzondere en zeer ernstige ontwikkelingen.

Geenstijl.nl moet financieel vet op de botten krijgen om straks in tijden van demoniseren nog te kunnen bestaan. Begin maar vast met leden werven.

Jan, Leiden | 08-05-17 | 23:08

Heer Zwad heeft de Zwarte Zwabberneel ontmoet.
Je moet ook niet spotten met de Zwarte Zwabberneel.
Dat is Heer Bommel ook overkomen.

Vanavond sprak ik een goedmens die GeenStijl verweet heel fout bezig te zijn.
Op mijn vraag: kijk je wel eens op GeenStijl zei hij nee.
Een kwestie van horen zeggen, als anderen het zeggen is het waar.

Jan Dribbel | 08-05-17 | 23:06

medo | 08-05-17 | 22:30

Weer zo'n stuk zonder enige inhoud.

Solar666 | 08-05-17 | 23:04

zijn er al kamervragen gesteld waarom twee demissionaire ministers zich uitspreken tegen GS?

deluiegriek | 08-05-17 | 23:01

GroenLinks, jaren lang door de AIVD in de gaten gehouden als zijnde staatsgevaarlijk, mag ineens misschien zo maar meeregeren!! Rara hoe kan dat??

Paulaner München | 08-05-17 | 22:52

Ik heb GS gewhitelist. Gewoon omdat het kan.

watergeus | 08-05-17 | 22:51

Valser kunnen we het niet maken, GroenLinks.

Rest In Privacy | 08-05-17 | 22:46

Waarom adverteert de BD uberhaupt?

Solar666 | 08-05-17 | 22:39

medo | 08-05-17 | 22:30
hear, hear, zouden de Engelse parlementsleden ropen.

Koos Knak | 08-05-17 | 22:39

medo | 08-05-17 | 22:30
Met zulke vrienden heb je geen vijanden nodig....

Dinand | 08-05-17 | 22:38

Eigenlijk is het wel handig voor geenstijl om eens te gaan praten met mensen die verstand hebben van handel en geld. Erik de Vlieger bijv, om alternatieve inkomstenbronnen te regelen.

MaxiCosi24 | 08-05-17 | 22:35

Dit zou toch direct een aanleiding moeten zijn om de stekker uit de formatiepoging te trekken?

jekalemoeder.nl | 08-05-17 | 22:29

Grappig dat veelal de pro EU figuren dit soort initiatieven steunen.

Zien ze het dan echt niet?

Of niet opgelet op school?

MaxiCosi24 | 08-05-17 | 22:24

@Tuborg øl | 08-05-17 | 21:43
'weggenecrosist' klinkt als het mocro broertje van necrosis. Nemen Joris mee vanuit de boedel.

de Voorzittert | 08-05-17 | 22:23

GeenStijl vs Rancuneus Nederland. Tit for tat. Heerlijk. Let the games begin. GrL is geen politieke partij maar een sekte zoals die van de raciale integrationist Jim Jones. Die ging ook griezelig ver met z'n 'war on liberation' en rare acties om racisme aan te tonen. Het is niet bekend hoe GrL zal eindigen, maar Jones, z'n 'rainbow family' en een hoop volgelingen, totaal 909 personen, pleegden in 1978 in 'Jonestown' massaal zelfmoord met cyanide. Gek genoeg kon ik er destijds wel om lachen. Een dergelijk aantal USA burgerslachtoffers als gevolg van opzettelijk handelen is alleen door de 9/11 gebeurtenis overtroffen. Bij GrL-aanhangers en overige mentaal dolenden treft men hetzelfde type fanatici aan. Gek genoeg veel gefrustreerde domineeskinderen en ander mentaal gemankeerd grut. Ze zijn niet alleen hinderlijk zoals een lastige strontvlieg, ze kosten de maatschappij ook nog eens bakken met geld door onzinnige aangiftes en overig oneigenlijk gebruik van het justitieel systeem. Foei. Affreus.

isitsoornot | 08-05-17 | 22:19

@Omebert | 08-05-17 | 22:01
Het gros van de reaguurders gebruikt AdBlocker maar het lijkt me een goed idee om hier met zijn allen AdBlocker uit te schakelen. Bedrijven met ruggengraat worden door GS én het roze leger hier een extra in het zonnetje gezet.

Gravin v Kippenbouth | 08-05-17 | 22:18

Gravin v Kippenbouth | 08-05-17 | 22:00
Daar heb je ook wel gelijk in maar in ons midden ook genoeg VVD-stemmers en we weten dat ook ex-MILF Melanie Schultz tegen GS is een boycot steunt.

Dinand | 08-05-17 | 22:08

Vanaf vandaag klik ik elke dag op een advertentie hier. Of het nou stofzuigerts zijn of de belastingdienst.

Omebert | 08-05-17 | 22:01

@Dinand | 08-05-17 | 21:50
Die moet je met een lampje zoeken. Hier zitten namelijk intelligente mensen.

Gravin v Kippenbouth | 08-05-17 | 22:00

Laten we wethouder Jack Bogers ook niet vergeten. Nog zo'n laffe linksmiechel.

euroka | 08-05-17 | 21:57

@Olleke | 08-05-17 | 20:53
Helemaal mee eens, goede analyse!

Gravin v Kippenbouth | 08-05-17 | 21:55

Voor alle GL reaguurders, bedankt jongens. Jullie moeten je doodschamen dat jullie op zo'n walgelijk partij hebben gestemd!

Dinand | 08-05-17 | 21:50

tipo | 08-05-17 | 21:24
Ik ook

JdelaT | 08-05-17 | 21:46

de Voorzittert | 08-05-17 | 19:51

Inderdaad, en als joris zetten we dan necrosis in. Die solliciteert al jaren naar die positie maar Joris is een taaie, hij wil niet deaudt.

*necrosist een ui*

Hmm, klinkt wel Kudt.

Tuborg øl | 08-05-17 | 21:43

Tja, de waarheid is soms hard. GL vindt haar roots bij de cpn bijv, communisme, stalin, mao, dát soort, grootste moordenaars allertijden en vijanden van het vrije woord.
't Cirkeltje is weer rond.

Anjin Mohammed | 08-05-17 | 21:40

Dit is de terreur van cultureel marxisme, Social Justice Warriors en identity politics. Ze dreigen met economische en/of sociale uitsluiting om andersdenkenden monddood te maken en zo toe te werken naar hun benauwende wereldideaal.
Dit is waar gevangenen uit de gulags het over hadden: Dat je overgaat tot zelfcensuur, doorlopend tot liegen tegen jezelf over wat je vond, uit zelfbehoud. Het slechte eten, de harde bedden en harde omstandigheden in de kampen waren niet het ergste. Het ergste was dat je tegen jezelf loog. En daarmee ging je vanbinnen dood.
Het smoren van de vrijheid van meningsuiting, dát kenmerkt linkse politiek.

wingload | 08-05-17 | 21:39

groenlinks zit vol met krakerstuig en fascisten
luxetlibertasnederland.blogspot.nl/201...

groenlinks heeft zijn eigen SturmAbteilung (bruinhemden) om politieke tegenstanders te intimideren.

shimanski | 08-05-17 | 21:31

En ik wil mijn nickname aan de binnenkant van mijn Geenstijl T-shirt gedrukt voor 50 Euro extra.

tipo | 08-05-17 | 21:24

Ok ik kan er niet meer tegen. Ik ga niet m'n naam onder een pamflet met mooiere dames dan ik (bijna allemaal) zetten maar ik moet nu toch eindelijk maar 's laten blijken aan welke kant ik stond tijdens dit verzet. Hoe lang duurt het voor Zwitsalletje gegroeid is?

Sandronique | 08-05-17 | 21:23

wat hebben deze 100 wijven zich ongelofelijk laten misbruiken, zeg maar rustig verkracht. Geenstijl is voor de politiek een luis in de pels, maar kunnen ze om deze reden niet verbieden. Dan gieten we er een seksistisch sausje overheen en vraag gewoon wat dames wat ze ervan vinden. ze happen allemaal en hebben zich onbewust voor een politieke kar laten spannen. Hier gaan ze nog flink last van krijgen. trouwens ook wel handig zo'n lijst

shimanski | 08-05-17 | 21:22

De Geenstijl redactie zonder de kekke Audi onder den kont en terug naar het zolderkamertje. Echte vrijheidsstrijders zouden het een eer vinden... Wat gaan ze (de boys van Geenstijl) in dat geval doen?? Iemand een idee?

kaplaarzenverkoper | 08-05-17 | 21:22

@Mastermattie | 08-05-17 | 19:15
Oh is dat het.
Dus al die door een wesp gestoken topikkies zijn "de ballen uit je broek lachen"?
Dank voor de duiding.

Berbaar | 08-05-17 | 21:22

Xirdalan | 08-05-17 | 21:19

Wiebe in 1 keer klemgeluld.

+1

Mr_Natural | 08-05-17 | 21:21

De PSP, waaruit Gl voortkwam wilde in de jaren 70 nog dat de strafbaarstelling der pedofilie werd opgeheven.
Dr.Dushkind | 08-05-17 | 20:52

Alles om de samenleving zoveel mogelijk te ontwrichten, net wat nu gedaan wordt met de import van mensen die bijna kansloos zijn op de Nederlandse arbeidsmarkt.

Xirdalan | 08-05-17 | 21:21

Ongeacht hoe je over GS denkt, een boycot past niet in een land met persvrijheid. Dit is een principe wat Geen Stijl ook niet hanteert... Daar reaguurders voor de Belastingdienst een belangrijke klantenkring vormen, is het logisch dat deze dienst hier adverteert.

Mannes | 08-05-17 | 21:19

GroenLinks wil GeenStijl helemaal niet censureren, GroenLinks wil gewoon dat jullie jullie kutzooi op eigen kosten de wereld in kotsen.
Wiebe Filippus | 08-05-17 | 21:17

Dan ook maar de (belastings)stekker uit de NPO en Joop.nl?

Xirdalan | 08-05-17 | 21:19

Als belasting ermee op houdt, dan maar met zijn allen geen belasting meer betalen?
youtu.be/hAkvka12ptw

HipsterBrood | 08-05-17 | 21:18

-weggejorist-

Wiebe Filippus | 08-05-17 | 21:17

padbuffel | 08-05-17 | 21:09
Het gaat niet om de t-shirts

tipo | 08-05-17 | 21:12
Exact

JdelaT | 08-05-17 | 21:16

Faalaap117 | 08-05-17 | 21:09

Je nick zegt alles.

Mr_Natural | 08-05-17 | 21:14

@kaplaarzenverkoper | 08-05-17 | 20:52


Exact. Ga naar Amerikaanse Universiteiten kijken wat de bedoeling is. Dit is veel ernstiger dan we denken en vereist een veel hardere, diepgaandere reactie

omanders | 08-05-17 | 21:14

padbuffel 21:09
Een te duur T-shirt kopen leek me makkelijker dan een burgeroorlog starten.

tipo | 08-05-17 | 21:12

Zow hee, wordt steeds gekker. Hoelang zou het nog duren voordat een Europarlementarier ermee gaat bemoeien?
.
Geenstijl leeft omdat ze juist zo berucht zijn. Hebben ze dat nou nog niet door? Dit wil voor mij alleen zeggen dat GS op de goede plek aan het schoppen is.

HipsterBrood | 08-05-17 | 21:12

@XHannibalX | 08-05-17 | 19:03


Exact.

omanders | 08-05-17 | 21:11

T-shirts kopen is symptoombestrijding. Dit probleem vereist om de oorzaak met wortel en tak uit te roeien.

padbuffel | 08-05-17 | 21:09

het is ook zo makkelijk voor extreem links. We zitten met zijn allen op 1 site. Als deze site verslagen wordt is er niets meer over.
We moeten het net aanpakken als die linkse rakkers en ons verspreiden op internet. Ik zou zeggen, allemaal met ons twitteracount dat links tuig bestoken. Wel met situaties waar ze op moeten reageren en dat deze reactie flink uitframen over het hele internet. We zijn met genoeg aanhang, maar we zitten allemaal op 1 hoop. Kom op, we moeten in de tegenaanval, we zijn ons altijd aan het verdedigen. Aanval is de beste verdediging.

Flikker een opmerking bij anne fleur mekkers op haar twitter acount wat zij van vrouwen onderdrukking vind. Als ze hapt dat ze het verschrikkelijk vind. Dan vol op het orgel dat zij tegen vrouwen ondedrukking is die hoofdzakelijk bij de islam speelt. Dan ligt de bal bij haar om zich hier uit te wurmen.
Veel meer van deze stelling aan dit tuig ontlokken. Ik heb ze de kost van dit volk

shimanski | 08-05-17 | 21:09

-weggejorist en opgerot-

Faalaap117 | 08-05-17 | 21:09

Oei, ik heb een boze reactie gemist?

atheïstisch stemvee | 08-05-17 | 21:05

tipo | 08-05-17 | 20:58
Goed idee! laten we elke maand met zijn allen een GS t-shirt kopen waar we teveel voor betalen. Ik wil ze ook!

JdelaT | 08-05-17 | 21:04

Ik zou nu heel graag een Geenstijl T-shirt aantrekken waar ik te veel voor betaald had. Waar kan ik die bestellen?

tipo | 08-05-17 | 20:58

Toch maar even een kanttekening.
Het is niet raar dat een kamerlid, die de regering moet controleren, aan de regering vraagt, klopt het dat de belastingdienst iets anders doet dan defensie? Dat is zijn taak.
Tot zo ver heeft het vragen stellen aan de regering mijn zegen.
De volgende stap, de belastingdienst moet hetzelfde doen als defensie, is minder logisch. Stel dat de belastingdienst intelligente mensen zoekt en defensie zoekt domoren, dan is het toch logisch dat de belastingdienst hier wel adverteert en defensie niet? Je zoekt toch je doelgroep? Nou dan.

Koos Knak | 08-05-17 | 20:57

-weggejorist-

tata1981 | 08-05-17 | 20:57

Blaveloper
Wat een belediging om GS op een hoop te gooien met fakenews clubs als RT en Neutralnews. GS is een "luis in de pels" met een gezonde doses humor. Wie Kremlin propaganda betrouwbaar vind spoort niet. Dan wordt het hoog tijd voor een enkele reis Moskou.

Fisccon | 08-05-17 | 20:56

@Gravin v Kippenbouth | 08-05-17 | 20:41

Klopt. Maar helaas gaat die kogel 4 jaar te langzaam inslaan.
De baas van NPO heeft een paar maanden geleden gezegd dat zij het nieuws alleen nog maar "verbindend" zullen gaan brengen. Een zogenaamd onafhankelijke nieuwszender die zelf toegeeft dat zij niet de waarheid meer gaan vertellen, maar de waarheid gaat verdraaien. Dit is overigens ingefluisterd door onze regering.
Verbindend nieuws betekent o.a.
De politie die zegt criminaliteitscijfers van allochtonen niet te hebben, een deal probeert te sluiten en vervolgens gaat liegen
Dat, hoewel de VVD veel zetels heeft verloren en de PVV er veel heeft gewonnen, er (ook internationaal) wordt bericht dat de VVD een grote overwinning heeft behaald en de PVV verloren heeft
Dat rifvissen die in Den Haag in een zwembad meisjes en personeel structureel lastigvallen. Dat wordt direct door de Wethouder en de media gebagetalliseerd (om 3 dagen later toch maatregelen te nemen aldaar)

Maar ja. We leven nu in een tijd waarin je niets mag zeggen, want er is altijd wel iemand die zich beledigd voelt. Dat wordt ons opgedrongen door links, gutmensch en allochtoon.
Volgend jaar op 4 mei ook maar een krans op de dam leggen voor het overlijden van de vrije mening

Olleke | 08-05-17 | 20:53

De PSP, waaruit Gl voortkwam wilde in de jaren 70 nog dat de strafbaarstelling der pedofilie werd opgeheven.

Dr.Dushkind | 08-05-17 | 20:52

En dan te bedenken dat deze actie slechts het prille begin is van het vermoorden van het vrije woord.

kaplaarzenverkoper | 08-05-17 | 20:52

GroenLinks baalt er natuurlijk van dat Geenstijl keiharde roebels krijgt en GroenLinks niet meer.

tipo | 08-05-17 | 20:50

Bram van Ojik | 08-05-17 | 20:25
Uiteraard zullen ze blijven janken, maar als ze je niet zoveel kunnen maken en als zijzelf geld moeten gaan betalen om GS te ondermijnen denken ze wel 2x na. In ieder geval de particuliere instanties. En ik denk dat een parlementariër die een persoonlijke hetze ontketend, nogal snel ten overstaan van de rest door de mand gaat vallen.

Blijkbaar zijn die adverteerders 'de zwakke plek' en daar wordt ook voortdurend op geslagen, als je zorgt dat die plek niet zo groot is doet het ook niet zo'n pijn en lach je ze gewoon uit. Heb je een stok om mee terug te slaan.

medo | 08-05-17 | 20:33
Jij bent me wel iets te gretig om GS te knippen en te scheren en je verhaal klopt ook niet.

JdelaT | 08-05-17 | 20:48

-weggejorist-

CartmanIsGreat | 08-05-17 | 20:47

Desmoulins | 08-05-17 | 19:14
Ze willen GS niet censureren, dat kunnen ze niet... Ze willen GS kalt stellen en ze misbruiken daar banale en seksueel getinte zaken van Dumpert voor.

Maar wat had je dan verwacht van de KlaverJügend en apparatsjik, oud terrorist Duivenkak? Partijen die kranten uitbrengen met de titel "De Waarheid" willen graag dat hun eigen alternatieven feiten prevaleren boven elke vorm van vrijheid van meningsuiting.

Het is wel duidelijk. Dat er vrijplaatsen op internet zijn waar men met elkaar feiten en meningen kan delen en men de policor lezingen van EUlite en gesponsorde MSM ten principale betwijfelt... Dat is de gevestigde orde een doorn in het oog.

Maar wat wilt u nu? Dat we het erg vinden wat er gebeurt? Ik zeg MEER MEER MEER.
Laat ze razen. Hoe erger, hoe beter. Hoe belachelijker ze zich maken, hoe meer mensen geïnteresseerd raken in het vrije woord.

Misschien dat wat commerciële ratten het schip verlaten. Maar het geuzenkarakter van "verzet" en het streven naar vrijheid en waarachtigheid zullen blijven. Als niet hier, dan elders op het web.

Stop met erg vinden en huilen en ga aan het werk.

Rommelende Onderbuik | 08-05-17 | 20:45

GroenLinks is de rechtsopvolger van de CPN en nog wat andere superfoute linkse partijen. Gelet op het feit dat het in feite de CPN is, is het niet verbazingwekkend dat ze groot voorstander zijn van censuur, staatsterreur, 100% belastingdruk; zoals alle communisten altijd zijn geweest. De massamoorden zullen volgen zodra ze als revolutionaire voorhoede toegang krijgen tot de juiste staatsorganen.

De Heere sta ons bij en verhoede dat het ooit zo ver zal komen.

HoogToontje | 08-05-17 | 20:45

Onverwerkt Verleden van Frits Bolkestein: www.bol.com/nl/p/onverwerkt-verleden/...

Feit is dat noch Nederland noch de gehele westerse samenleving nooit hebben afgerekend met diegenen die fout waren tijdens de Koude Oorlog.

Alles werd onder de mantel der liefde goedgepraat als een "jeugdzonde," terwijl men de verschikkingen van het communisme bewust werden gedownplayed.

Uit de beschrijving: "Dit boek van de VVD-voorman en anti-communist kreeg in eerste instantie in de publiciteit de status van een omstreden werk. Inmiddels blijkt - uit de pogingen van onder anderen Ina Brouwers - het boek zodanig zorgvuldig te zijn geschreven, dat feitelijk weinig tegen het betoog van Bolkestein valt in te brengen."

Goh, Ina Brouwers, de communist waarvan haar partij na de val van het IJzeren Gordijn en de Berlijnse Muur geruisloos in GroenLinks is opgegaan. en.wikipedia.org/wiki/Ina_Brouwer

Xirdalan | 08-05-17 | 20:43

-weggejorist-

CartmanIsGreat | 08-05-17 | 20:43

Referendum en waar het vandaan kwam zijn ze echt niet vergeten bij GL. Die paar tietuh zal ze denk ik aan den aarsch roesten.

Dr. Blechtrummel | 08-05-17 | 20:42

medo 20:33
excessen aanpakken? Wat bedoel je daar mee? ah! zelfcensuur!

tipo | 08-05-17 | 20:41

@Olleke | 08-05-17 | 20:09
Bij Groen Links ontbreekt rationeel denkvermogen, gezond verstand en bovenal: moed. Men kiest voor de gemakkelijke weg van het politiek correcte zichtbare zonder daarvan de lange termijnconsequenties te doozien. Met het inhoudelijk doorgronden van materie hebben ze sowieso moeite omdat het benodigde rationele snapvermogen ontbreekt. En daardoor komt de sjoemelende VVD'er er steeds mee weg. Links Nederland kijkt polititek correct weg, want als je geen problemen signaleert hoef je die ook niet op te lossen. Groen Links wil vooral geen vieze handjes maken maar wel veilig meehuilen met andere wegkijkschapen.
En aan deze houding gaat dit land naar de kl*ten. Niet aan GS, niet aan puberaal taalgebruik van reaguurders, niet aan DumpertReeten.
Maar vrees niet. Groen Links gaat zichzelf hiermee in de voet schieten.

Gravin v Kippenbouth | 08-05-17 | 20:41

Bij groen links zitten nu eenmaal geen mooie vrouwen, maar zure lelijke vrouwen met een snor waar zelfs een Fin niet naar sist of voor publieke dame zal uitmaken.
Censuur is iets voor moslim landen en dictators en dat moeten we zien te voorkomen.

I.P standing up | 08-05-17 | 20:37

Onsamenhangend betoog Medo.

padbuffel | 08-05-17 | 20:37

GroenSlinks is tot aan de wortel toe rot geworden. Staan totaal niet meer voor het echte linkse gedachtegoed. Beperking van vrijheid, overbevolking, kindbruidjes, halal dierenleed, vrouwen opbergtenten; GroenSlinks gaat ervoor. En de persvrijheid de mond snoeren, zeker afgekeken van Erdogan, gaat ze ook goed af. Dat ze nog in de spiegel durven kijken.
miss error | 08-05-17 | 19:53

Altijd rot geweest. Dat hele wat jij noemt 'linkse' gedachtegoed, dient alleen maar bij het uitblijven van een revolutie om een verkiezing te winnen, zodat men daarna alsnog een "dictatuur van het proletariaat" in kan voeren. Gewoon een copy/paste van wat Hitler deed in 1933.

Ook een goeie leestip m.b.t. het onfrisse verleden van al die linkse clubjes die Nederland en Europa rijk zijn: Onverwerkt Verleden van Frits Bolkestein.

Xirdalan | 08-05-17 | 20:35

Heleen Mees, U bedoeld Obersturmbannführer Kwak?

padbuffel | 08-05-17 | 20:34

haha, geenstijl die de belastingcentjes bij de npo weg wil hebben, gilt nu moord en brand als de belastingcentjes niet meer naar GS vloeien.
Zoals jullie zovaak zelf zeggen, iedereen (lees de commerciele media) is vrij om te roepen wat hij wil, maar niet van onze belastingcenten.

Dat is geen censuur, censuur is als iemand je dingen gaat verbieden, dit is gewoon een keuze om niet langer mee te betalen, aan de excessen die er wel degelijk zijn.

Dus opgroeien, excessen aanpakken of bek houden en zonder deze centjes verderwerken.

medo | 08-05-17 | 20:33

Adverteert de kilometerheffing-blocker hier al of ben ik nu te vroeg?

tipo | 08-05-17 | 20:33

Grappig, dankzij volg-cookies, die algemeen zijn en/of worden geaccepteerd, zie je doorgaans advertenties die bij je 'profiel' passen. Eet de digitale revolutie haar millenials op?

happen_maar | 08-05-17 | 20:33

de Voorzittert | 08-05-17 | 20:14
heer Zwad is een goede nick voor Heleen Mees

Rest In Privacy | 08-05-17 | 20:29

Voor de aasgieren van de fiscus is alles aftrekbaar.
Nehemia | 08-05-17 | 19:42

Daar had ik inderdaad zelf ook op kunnen komen.

Jos Tiebent | 08-05-17 | 20:29

Tara Singh Varma!

Droef Toeter | 08-05-17 | 20:29

Beoogd minister Paul Rosemuller probeerde destijds gelukkig ook de hetze tegen Fortuyn in te dammen bij zijn achterban.

ad melkert | 08-05-17 | 20:26

Geen concessies doen aan beroepsgekwetsten. Het houdt niet op, niet vanzelf. Zoniet gaan ze steeds een stapje verder.

padbuffel | 08-05-17 | 20:26

GeenStijl rules the waves!

Coyote | 08-05-17 | 20:25

Dit nooit meer, riep menig politicus na de 2e WO. Hoe moest de burger bevroeden dat men erop uit was om fascisme te legitimeren ?

netniet | 08-05-17 | 20:25

Het houdt niet op.

Bram van Ojik | 08-05-17 | 20:25

Desmoulins | 08-05-17 | 19:14
Of zou dat komen door dat 'gejank'. Ik kom hier trouwens ook niet om 386x hetzelfde te lezen.
Hoe meer kabaal je maakt hoe meer aandacht je trekt. En meehuilen met de wolven is het makkelijkste wat er is. Is gewoon goedkoop scoren waar alle gelegenheid voor gegeven wordt. Ze zijn gewoon aan het estafette janken.
Maar wees niet bevreesd die GL'ers gaan GS de pis echt niet lauw maken.
Mastermattie | 08-05-17 | 19:15
Dat weet ik niet want ze blijven er aardig stil over, is GS nou 'under siege', of is dit weer een hoop geklots in een glas melk?
Wanneer je als GS je inkomsten kan diversifiëren, dus niet louter en alleen afhanklijk van die kudtadverteerders bent kunnen dit soort vaginale vendetta acties veel minder blijven plakken.

Zoek uit wat je minimaal nodig hebt om de tent draaiend te houden en probeer dat aan abonnees te krijgen. Niks geen paywalls, gewoon voor iedereen toeganklijk blijven alleen een paar mensen die het vrije woord een warm hart toedragen en daarvoor bereid zijn te betalen. Afgaande op alle tegels zijn er meer dan genoeg reaguurders die iets willen doen.

Ik zelf hoef er niks voor terug te hebben, een kerstkaart of broodje kroket is meer dan genoeg.

Nu is de pen machtiger dan het zwaard, maar als de nood zo hoog is kun je beter ook daadwerkelijk iets gaan doen.
Ze houden pas op als ze zien dat je leert van je fouten.

JdelaT | 08-05-17 | 20:21

Typisch linksch... als je een discussie niet kan winnen, maak anderen dan uit voor: racist, rechts-extremist, hitler... als dat nog niet helpt dan laat je de meest welbespraakte vermoorden of via andere vormen van intimidatie dan wel fake-news probeer je jouw gelijk te behalen.

Echt walgelijk! en daar gaat Rutte mee in zee?????!!!!!!

Stifflers_Mom | 08-05-17 | 20:19

Toch jammer dat die trollen gelijk al door Joris' hamer geplet worden voordat je ermee kan spelen.

knutsel | 08-05-17 | 20:19

CJIB kan ook wel gaan adverteren. Trap op uw gaspedaal en we plukken u kaal.

padbuffel | 08-05-17 | 20:18

Zo maar even een algemeen Orakeltje tussendoor.
Ik heb in een behoorlijk aantal landen mijn arbeid verricht. En dan valt je nu en dan op dat andere volken een volledig andere benadering van het bestaan hebben.
Voorbeeld:
Er wordt vanuit diverse andere culturen nogal afgegeven op de Christenen. Dus beslist niet alleen door de Islamieten. Zo werkt dat nu eenmaal als men ziet dat iemand anders het veel beter heeft dan hijzelf. Het is voor ons belangrijk om te beseffen dat men met de Christenen alle Westerlingen bedoelt. Er zijn in Europa vele "links atheïsten" die niet snappen dat dat zij voor de 7 miljard niet westerse overwegend arme wereldburgers ook tot de Christenen behoren. En dus ook niet begrijpen dat de woede van bijvoorbeeld de Islam naar de "atheïsten" net zo extreem is als naar "gelovigen". Verder is het een kwestie van identiteit. Links heeft tegelijkertijd met het geloof ook de identiteit verloren. En is jaloers op hen die hun identiteit nog wel hebben.

Orakel1958 | 08-05-17 | 20:16

Ik dacht dat de Politiek los stond van de Media!!
Maar hier zien we weer hoe wij belogen worden want de Politiek beslist wat er in de Media komt zodat ze ons nog meer voor kunnen liegen.
En dan durven ze iets over Erdogan te zeggen!! (als voorbeeld ben zeker geen Pro-Erdogan)
Hoezo valt de Media en de Politiek door de mand!!

NederNederlander | 08-05-17 | 20:16

Het blijven communisten! Als Defensie niet adverteert bij GS, dan de Belastingdienst ook niet. Alles onder één dictatuur.

Schoorsteenveger | 08-05-17 | 20:15

@zeur | 08-05-17 | 20:11
ik zag net dat ik morgen iets ga kopen bij mediamarkt en daarna uit eten bij shabu shabu

schoneslapert | 08-05-17 | 20:14

-weggejorist en opgerot-
Heer Zwad | 08-05-17 | 20:09
.
Hahaha. Deze kruiste mijn 20:13 analyse van deze kneus. Tot nooit!

de Voorzittert | 08-05-17 | 20:14

RaRa hoe kan dat?

ad melkert | 08-05-17 | 20:13

zeur | 08-05-17 | 20:11
heb ik vandaag ook gedaan. Er gaat een (trage) wereld voor je open.

Petrus Poortwachter | 08-05-17 | 20:13

@Heer Zwad | 08-05-17 | 20:00
U bent de laatst overgeblevene van Operatie Libero? Dat ene iets te dikke mannetje in de hoek. Beetje viezig. Treetje Grolsch blikjes bij u, legerpetje ter afdekking van de kalende kruin. Hopend op een lekker online relletje her en der zodat u de dag weer doorkomt. Lekker deugen zolang het budget het toelaat. Tot u zich weer meldt bij de plaatselijke UWV, waar u te horen krijgt dat er weinig animo is voor sociaal gemankeerde halftammen. Zonder argumenten, iq boven de 100 en enig benul van het leven geef ik u hoogstens nog een dag. Succes Joris!

de Voorzittert | 08-05-17 | 20:13

GroenLinks zijn de nieuwe NSBers van deze tijd. Jong, hip, groen en verraad. Mooi complementair.

ad melkert | 08-05-17 | 20:12

GL is een frustratieclubje sinds de heilige Jesse slechts 14 zeteltjes heeft kunnen binnenhalen

schoneslapert | 08-05-17 | 20:12

Ik moet toch eens die adblocker uitzetten. Ik wil wel eens zien wie hier nou eigenlijk adverteren.

zeur | 08-05-17 | 20:11

Heer Zwad | 08-05-17 | 20:06
Misschien verwart u mij met iemand die het wel interesseert wat u hier doet.

Petrus Poortwachter | 08-05-17 | 20:09

Heer Zwad 20:06
Ben dan consequent en boycot de belastingdienst.

tipo | 08-05-17 | 20:09

Een paar comments op geen stijl is genoeg voor de politiek om ook maar geen stijl te boycotten. Geen advertenties van de belastingsdienst.
Maar talloze fraudes van bestuurders en politici (VVD, PVDA), en keihard liegen van ministers mag wel? Die worden wel van onze belastingscenten betaald, al lijken zij dat zelf anders te bekijken.
Integriteitsvoorzitter van de VVD blijkt niet zo integer, Diverse ministers van Justitie liegen en bedriegen.
Maar zeg: Ik zou haar doen!
En daar ligt de grens??!!
Kom er maar in Erdogan, Assad en Poetin

Olleke | 08-05-17 | 20:09

-weggejorist en opgerot-

Heer Zwad | 08-05-17 | 20:09

Vergeet Sam Pormes niet.

PresidenteDeConjovia | 08-05-17 | 20:08

Heer Zwad | 08-05-17 | 20:02
Leuk geprobeerd ik heb al 27 werkjaren achter mijn (wel goede) rug. Maar ik kan jou dus niet tegen komen op een zonnige ochtend op je werk? En mensen moeten hun smoel houden als jij aan het werk bent? Wat ik al zei, je bent een zuurpruim.

Rest In Privacy | 08-05-17 | 20:08

@Petrus Poortwachter: zo ik zei, normaal ben ik aan het werk om geld te verdienen voor niet produktieven zoals jij en anderen hier op GS.

Heer Zwad | 08-05-17 | 20:06

GroenLinks is een giftige stroming in onze samenleving, zie hun history en je weet met welke misdadigers je te maken hebt.

Chinook Elsevier | 08-05-17 | 20:05

@Heer Zwad | 08-05-17 | 19:51
Wat doe je hier dan?
*zwaait*

necrosis | 08-05-17 | 20:05

-weggejorist-

Petrus Poortwachter | 08-05-17 | 20:02

Andersdenkend | 08-05-17 | 19:36

Laten we dat dan maar hopen. Als ik de schrijfsels van nu vergelijk met die van pak em beet 5 tot 10 jaar geleden is het hier toch al best wel wat afgegleden.

De reaguursels daarintegen, daar kom ik hier nog iedere dag voor.

Vanilla | 08-05-17 | 20:02

GroenLinks? Dat is toch die club van nietsnutten die chronisch aan alle subsidiepompen van Nederland tegelijkertijd hangen? Is toch ook die club waarvan een lid de moord op Pim Fortuijn op zijn geweten heeft? Waarvan leden overgaan op grenzeloos geweld als ze het ergens niet mee eens zijn én hier via de rechtelijke macht altijd, maar dan ook altijd mee wegkomen? Waar Yasser Ferras tot op de dag van vandaag zich de regering probeert in te liegen? Nare club met hele nare mensen die constant met het deugvingertje naar anderen staan te wijzen terwijl ze zelf in en in verrot tot op het bot zijn.

Corrie-Corky | 08-05-17 | 20:02

@Patje2011: zou kunnen, alleen ben ik op zonnige en niet zonnige ochtenden aan het werk, geld verdienen en zo, maar dat leer je later wel als je groot bent!!!

Heer Zwad | 08-05-17 | 20:02

Laat je niet gek maken mensen. Dat Groen Slinks adepten zwaar onsportief uit de hoek kunnen komen, wisten we al lang. Niets nieuws onder de zon.
De grote verliezer in deze matpartij is niet Geen Stijl. Het zijn de domme pseudo-intellectuele kuddedieren met hun me-too gedrag die zichzelf compleet voor lul zetten.
Voor lul ja, u leest het goed.

Gravin v Kippenbouth | 08-05-17 | 20:01

Ik ben overtuigd links. Maar NIET GroenLinks.

Zaadhaan | 08-05-17 | 20:01

@de Voorzittert: ik weet het, lig op bed met rugklachten normaal heb ik geen tijd. Verbazingwekkend hoeveel niet produktieven zich hier verzameld hebben, waar haal je de tijd vandaan, of in de baas zijn tijd of een goede uitkering, anders kan het niet.

Heer Zwad | 08-05-17 | 20:00

Heer Zwad | 08-05-17 | 19:56
Ben jij die zuurpruim die ik op een mooie zonnige ochtend een goedemorgen wens en waar ik geen enkele reactie van krijg?

Rest In Privacy | 08-05-17 | 19:59

ps. kan iemand mij uitleggen hoe ik al die gratis adblockers uitzet? Ik wil dolgraag meer weten over de producten van de belastingdienst.

tipo | 08-05-17 | 19:59

Schaamteloos linkstuig, vals en verrot, zoals bekend.

Fijnstoffer | 08-05-17 | 19:58

"Adverterende belastingdienst". Briljant argument.

Zookrates | 08-05-17 | 19:58

raskol | 08-05-17 | 19:48
Vind u dat gek?
Wat is de werkelijke naam van Jesse klaver.
Mooi, dan kunt u nu het optelsommetje maken.
Onder het mom van milieu drijft hij ons rechtstreeks in de armen van de islam.

botbot | 08-05-17 | 19:58

Zonder de informatieve advertenties van de belastingdienst op Geenstijl, had ik nooit van hun bestaan af geweten.

tipo | 08-05-17 | 19:56

-weggejorist-

Heer Zwad | 08-05-17 | 19:56

Dit verklaard ook meteen waarom al die linkse partijen (incl. VVD, D66 en PvdA) zo Eurofiel zijn: www.google.com/#newwindow=1&q=gor...

“The most puzzling development in politics during the last decade is the apparent determination of Western European leaders to re-create the Soviet Union in Western Europe.”

― Mikhail Gorbachev

Xirdalan | 08-05-17 | 19:56

Hoe vaak moet ik het nog zeggen? Links is de werkelijke vijand.

oranjerood | 08-05-17 | 19:55

En nu nog de database van GeenStijl inzien, en we hebben tenminste een inhoudelijke lijst met onwelvalligen van de samenleving, of niet Jesse? Corinne?
Zullen jullie net zo vlug zijn als ome Erdo was met zijn lijst onwelvalligen van de samenleving?

Kouwe Kees | 08-05-17 | 19:54

@Heer Zwad | 08-05-17 | 19:51
Wat verspilt u hier uw tijd dan? Onnozele hobby.

de Voorzittert | 08-05-17 | 19:53

GroenSlinks is tot aan de wortel toe rot geworden. Staan totaal niet meer voor het echte linkse gedachtegoed. Beperking van vrijheid, overbevolking, kindbruidjes, halal dierenleed, vrouwen opbergtenten; GroenSlinks gaat ervoor. En de persvrijheid de mond snoeren, zeker afgekeken van Erdogan, gaat ze ook goed af. Dat ze nog in de spiegel durven kijken.

miss error | 08-05-17 | 19:53

Ellemeet, denk je dat ze dit doet voor volk,en vaderland?
Nee hoor, ze doet dit zoals al de ondertekenaars omdat ze alleen bezig is met zichzelf, haar egootje en haar lange tenen.
Ik hoop vurig dat groen regressief links in de regering komt. Dan verdampen de zetels door emotioneel, wensdenk gerommel binnen een paar jaar vanzelf. Echt een aanfluiting, met die jesse voorop.

Rest In Privacy | 08-05-17 | 19:52

En dit gaat straks regeren hè? Vermoed dat zelfs de topambtenaren de schrik van hun leven krijgen met een GL-bewindspersoon.
.
Enfin, onnozel linksdraaiend Nederland begrijpt niet dat bij een failliet GeenStijl, er gewoon een doorstart komt? Gefund en bezit door reaguurders zelf? Die er nog wat vaker met gestrekt been in zal gaan. Dit is inmiddels aan het uitdraaien op een vrij serieuze vrijheidsoorlog. Graag namen en rugnummers van de Zuurkut Top-100 (+ heel GroenLinks) immer paraat!

de Voorzittert | 08-05-17 | 19:51

-weggejorist-

Heer Zwad | 08-05-17 | 19:51

-weggejorist-

Parsons | 08-05-17 | 19:51

Zonder de prachtige advertenties van de belastingdienst op Geenstijl, draait er geen enkele windmolen.

tipo | 08-05-17 | 19:51

Weggejesse zo

P-unit | 08-05-17 | 19:50

GroenLinks - what's in a name?
Google maar eens welke negatieve betekenissen voor de beide losse woorden bestaan...

Eierman | 08-05-17 | 19:50

Als de belastingdienst niet op Geenstijl adverteerde met haar waanzinnige aanbiedingen, dan was ik allang naar de concurrent overgestapt.

tipo | 08-05-17 | 19:49

GroenLinks is altijd een warm thuis geweest voor intolerante haters die lastige afwijkende geluiden willen smoren. Mohammed Rabbae vond het prima dat Rushdie een fatwa aan zijn broek had en dat De Duivelsverzen verboden werd.

raskol | 08-05-17 | 19:48

A3an | 08-05-17 | 19:33
Bent u al in de maandelijkse rode Khmer cyclus? A.F. heeft een ingrediëntenlijst voor u. Succes...

Implants | 08-05-17 | 19:48

“ Schrijf iets kritisch over GroenLinks en de ex-communisten wachten” Ex-communisten? Gewoon communisten hoor. En ze zijn er nog trots op ook.
DerUnterMensch | 08-05-17 | 19:41

Persoonlijk vind ik neo-communisten beter. Dan gooi je ze meteen op de fascistische hoop waar ze thuishoren: samen met de neo-nazi's.

De concentratiekampen van Hitler ontkennen mag niet (terecht!), maar de policor linkse media zijn er wel na decennia van hersenspoeling in geslaagd om de goelags van Stalin, Mao en Pol Pot weg te poetsen uit het blazoen van partijen als de SP en GroenLinks. Want de neo-communisten zijn "fris en fruitig en jong en dynamisch!"

Xirdalan | 08-05-17 | 19:47

@Heer Zwad | 08-05-17 | 19:43
Zo is het. Want die dikke Theo zei ook wel grove dingen hoor. En die Fortuyn was ook onnodig kwetsend.

Man je weet niet wat je wenst.

atheïstisch stemvee | 08-05-17 | 19:47

De domste vraag ever, om alle groepen mensen te bereiken. Ook die jullie niet liev vinden. Wij dus...

Rest In Privacy | 08-05-17 | 19:46

Ik lees de advertenties van de belastingdienst graag, niet weghalen dus!

devil13 | 08-05-17 | 19:46

Of Singh Varma het schoolvoorbeeld van een Groen Links fantast?
Of Vliegenthart het loopjongetje van De Vreese?
Of Rosenmoller het inhoudelijke nietsnutje van talloze commissies?
Of Jesse Klaver een grote kopiist dan Stapel?

En zo kunnen we nog wel doorgaan. Kom je een GL-er tegen, schijt erop zeggen wij hier thuis (7x modaal, wel gestudeerd, wel kennis)

Snackbar van Allah | 08-05-17 | 19:45

Brrrr groenlinks. Als zij in de komende regering komen laten zij hem klappen. Vandaag voorspeld door Ratelaar.

ratelaar | 08-05-17 | 19:44

Tja met stukjes als "zou jij haar doen", weliswaar een journalistiek hoogtepunt voor Dijkgraaf, maar een dieptepunt in onze joods christelijke traditie!!!!
Ik vind het een goed zaak dat deze joods christelijke normen en waarden met hand en tand worden verdedigd en niet alleen tegen barbaren uit het oosten en zuiden!!!

Heer Zwad | 08-05-17 | 19:43

Het wordt steeds leuker. Nu nog even wachten op een echte oorlog. Die is blijkbaar hard nodig om een en ander te resetten.

Rest In Privacy | 08-05-17 | 19:43

Waarschijnlijk adverteert de belastingdienst op GS,omdat er bij de Joop niets te halen valt.

ArtikelKaas | 08-05-17 | 19:42

Jos Tiebent | 08-05-17 | 19:34
'Waarom adverteert de Belastingdienst eigenlijk?'
.
Voor de aasgieren van de fiscus is alles aftrekbaar.

Nehemia | 08-05-17 | 19:42

-weggejorist-

fleurtje | 08-05-17 | 19:41

Het doek begint langzaam te vallen, en ineens blijkt dat we in het *kuch* "Vrije" Westen toch ineens een stuk minder vrij zijn, en dat bij een hoop van die linkse partijen toch ineens hun bruinrode stalinistische/maoistische verleden de kop opsteekt.

Xirdalan | 08-05-17 | 19:41

“ Schrijf iets kritisch over GroenLinks en de ex-communisten wachten” Ex-communisten? Gewoon communisten hoor. En ze zijn er nog trots op ook.

–

Ik denk overigens dat ze het een dieptepunt vonden toen GeenStijl schande sprak over hoe Tara Singh Varma de boel oplichten. Ah nee wacht, GroenLinks faalt al langer dan GeenStijl oud is.

DerUnterMensch | 08-05-17 | 19:41

Groen Links ruikt de macht met de kabinetsformatie en gaat vol op het orgel. Geenstijl, een van de weinige niet polcor nieuwssites moet kapot, goedschiks of kwaadschiks. We leven straks in een feministisch land met politiek correcte gedachtenpolitie, waar het alleen toegestaan is om het multiculti paradijs te verheerlijken. Uiteraard zijn er geen urinoirs (zittend passen voor heren is verplicht) en levert naar de hoeren gaan een strafblad op.

Schweinchen Dick | 08-05-17 | 19:41

Godverdomme.
Binnenkort moeten we underground!
Wel spannend, eigenlijk en nog een beetje oldschool ook.
Maar Groen Links, dat is toch dat clubje bolsjewieken die in de jaren 70 en 80 subversieve brieven schreef?
RaRa ondersteunde dan wel bevolkte? Shell pompen sloopte, Marco's in de fik zette enzo.
Alles voor het eigen gelijk. Toen al en nu weer.
Nu door de vrije ongesubsidieerde pers de mond te snoeren omdat er wel eens iets onwelgevalligs op staat. How convenient.
Sterph, Groen Links Sterph!

Dick Luyenlomp | 08-05-17 | 19:41

Tja, Groen Links is een samenraapsel van de stalinistische CPN, en de maoïstische PSP en PPR.
Groot gemaakt door Pol Pot-aanhanger Paul Rosenmüller, en Khomeiny-aanhanger Mohammed Rabbae.

Rabbae die ooit op een GL-congres zei dat "Nederlanders er maar aan moeten wennen dat moslims homofilie nooit zullen accepteren" werd vooral bekend als boekverbrander. In opdracht van dictator Khomeiny riep Rabbae op om Salman Rushdies "Duivelsverzen" ook in Nederland te verbieden.
Iedereen in die terroristenpartij kon zich in die censuurpoging vinden.
En nog steeds, zo blijkt.

Dandruff | 08-05-17 | 19:41

Is GroenLinks op bootcamp met ome Erdo geweest?

Nehemia | 08-05-17 | 19:40

@mezelf

Moet zijn: "... mee om te kopen."

Xirdalan | 08-05-17 | 19:39

"Schrijf iets kritisch over GroenLinks en de ex-communisten wachten net zolang tot er een verontwaardigd drogredeneerpamfletjesbandwagon langskomt waar ze op kunnen springen en ze laten alle principes varen."

Hallo GeenStijl, dat ZIJN de principes van NEO-communisten, geen ex-communisten! Dat hele "milieu" is precies zo'n zelfde drogreden als dat hele "seksisme" rondom Dumpert. Het is een middel (belastingen) om hun electoraat mee om te komen.

Dringende leestip: Nineteen Eighty-Four en Animal Farm van George Orwell!

Xirdalan | 08-05-17 | 19:38

Neeejj, mediabedrijven onderling en de daarop meeliftende altijd-op-zoek-naar-een-belediging types die meedoen, maar dit! Een politieke partij die wenst mee te doen, en zich in het geplaatste artikel al in de voet schiet:
".. en hoe de staatssecretaris ervoor gaat zorgen dat de Belastingdienst seksisme in de media niet langer financieel ondersteunt."
Dat 'seksisme in de media'.. ik kan even niet op een voorbeeld komen waarbij seksisme niet wordt gebruikt in de media. Iemand die het weet, die zou bij mij wel mogen plakken, hoor!
En dat is nog zo iets, want goden wat wordt er veel gebruik gemaakt van seksisme in de media, maar wie bepaalt wat kan en wat niet?
Is het bijvoorbeeld te ver gaand als een vlog-meisje je minderjarige dochter perfect uitlegt hoe ze met mascara en kleding-foefjes ervoor kan zorgen dat Sjonnie op de hoek haar WEL ziet staan?

Kouwe Kees | 08-05-17 | 19:38

Groen Links is marxisme met een groen sausje overgegoten. En marxisme leidt uiteindelijk altijd tot financiële- en geestelijke armoede.

therealbraindump | 08-05-17 | 19:37

Hoezo EX-communisten? Het is en blijft een verzameling -isten. Anarchisten, communisten, terroristen, islamisten. Verzameling afval der aarde. Dat is wat het is.

Tikkie Terug | 08-05-17 | 19:37

Met een beetje geluk komen er nu ook mensen op GS terecht die er nog nooit van gehoord hebben, maar zich in het verleden altijd hebben laten informeren door de MSM.
Ze konden er nog eens wat van opsteken.
Dus het momenteel de hoogste tijd voor een paar goed gefundeerde longreeds en wat minder filmpjes van de buitenneukers.
Laat zien dat jullie er toe doen!

Andersdenkend | 08-05-17 | 19:36

Bandwagon is het juiste woord. Ik vermoed dat een hele hoop deugclubjes eigenlijk al veel eerder vragen hadden willen stellen over de advertenties op GS (met name die van de overheid), maar dat niemand dat durfde uit angst te worden beschuldigd van het op laffe wijze willen verstommen van een contrair geluid. Nu is er een stel dames die dat wel durfden vanwege een "onschuldig" onderwerp als vrouwonvriendelijkheid en sexisme. Onschuldig in de zin van dat ze politiek neutraal zijn, iedereen is er in principe tegen, en hoewel sommigen vinden dat zulk sexisme wel moet kunnen zal niemand beweren dat het ook echt een doel dient. Kortom: niemand zal opstaan en roepen: "jullie doen dit alleen maar omdat...".

Maar nu is het hek van de dam en is het opeens bon ton om tegen GeenStijl als fenomeen te zijn. Nu durven ze opeens allemaal wel.

Muxje | 08-05-17 | 19:36

"Meeste journalisten in Nederland hebben te maken met intimidatie en bedreiging"
.
Op 1 na dan, is het niet Ismail Ilgun? Die lul mag je natuurlijk geen journalist noemen, maar toch.

JI-HAAT | 08-05-17 | 19:35

Waarom adverteert de Belastingdienst eigenlijk?

Jos Tiebent | 08-05-17 | 19:34

Andere maatregelen moeten we gaan treffen.
Wat vinden jullie van een taartenbrigade ?

A3an | 08-05-17 | 19:33

Makkelijker kunnen ze het niet maken, wel leuker.

Stortkoker | 08-05-17 | 19:32

Als de belastingdienst zich terugtrekt als adverteerder, kan ik me dan ook terugtrekken als sponsor van de belastingdienst? Die doen namelijk ook een heleboel dingen, die mij niet aanstaan.

The_Black_Knight | 08-05-17 | 19:31

Het grootste dieptepunt vindt ik nog steeds dat groenlinks in de formatie terecht is gekomen wat zullen die hersenbeschadigde gleufsnollen die daarop gestemd hebben later spijt krijgen.

Koeienflat | 08-05-17 | 19:31

@ Statler en Waldorf / 19:10
GroensLinks is altijd van dezelfde kleur en karakter geweest
velen van ons kijken doorgaans gewoon de andere kant op
Iedere mogelijke verandering in haar koers is in feite oude (bloedrode)wijn in nieuwe zakken

Tobi | 08-05-17 | 19:30

"steeds meer journalisten worden bij het uitoefenen van hun beroep bedreigd"

ja; ook steeds meer hulpverleners worden bij het uitoefenen van hun beroep bedreigd, maar daar moet je geloof ik niet te veel verder over vragen en rapporteren.

kennelijk is er een verschil tussen "goede bedreiging" en "foute bedreiging"

geenspam | 08-05-17 | 19:29

@Mark_D_NL | 08-05-17 | 19:19
Mooi, dat alexa:
www.alexa.com/siteinfo/geenstijl.nl
Er was een dipje, zo ergens half maart. Maar het bezoek neemt toe.

hotnot | 08-05-17 | 19:29

Nou de belastingdienst 'adverteert' op geenstijl omdat hier alle netto betalers zitten.

Kaas de Vies | 08-05-17 | 19:28

Groen Links - Antifa met een stropdas.

Nehemia | 08-05-17 | 19:27

Waarom hier ophouden? Mogen mensen die ooit op GS gekeken hebben eigenlijk nog wel Grolsch drinken? Of een Billykast kopen? En een baan krijgen? Moeten die ook niet geboycot worden? Mogen die de belastingdienst site überhaupt nog wel bezoeken? (o wacht, om te betalen natuurlijk wel).

Het begint steeds meer op McCarthyism (of Gullen zo u wilt) te lijken, alles wat ooit iets te maken heeft gehad of gekeken heeft naar: GS, PVV, Baudet, Dumpert of daar iets anders van vond dan wat exact de gestelde norm is, is levenslang verdacht, moet kapot en aan de publieke schandpaal genageld worden?

Het uitgangspunt lijkt dat een ideologie of stroming nooit verkeerd kan zijn, en dus niemand kritiek mag hebben op een welke ideologie of religie dan ook. Behalve paradoxaal genoeg als je tegen de "rechtse" stroming bent, dat is wel inherent slecht zonder dat er naar beweegredenen of verdieping gekeken hoeft te worden. Zolang je daar tegen bent en juist weigert in discussie te gaan ben je een dappere verzetsheld in vredestijd.

Nog nooit was er zoveel ongenuanceerd hokjesdenken en fascistische mondsnoering toegepast, o ironie, door een groep die daar juist afkeur van zegt te hebben.

een_mike | 08-05-17 | 19:27

Niet dat ik GS de inkomsten niet gun hoor, maar waarom adverteert de belastingdienst überhaupt? Bang dat ik anders naar de concurrent ga?

atheïstisch stemvee | 08-05-17 | 19:27

Net een reclame gezien waarin vrouwen suggestief geil doen en zeggen dat de fietsbandenplakker wel even mag blijven plakken. Maar vast geen boycot nu.

Rest In Privacy | 08-05-17 | 19:26

Het verhaal dat de broer van Marijke Vos het duurste (of grootste, ik ben het even kwijt) huis van Amsterdam heeft verkregen met behulp van zijn zus doet de ronde. Is dat niet de moeite om daar een vraag over te stellen?

Einde van de Domheid | 08-05-17 | 19:25

@Mastermattie | 08-05-17 | 19:15 Van pageviews alleen word je niet rijk. Tenzij er reclame op staat. En laat dat nou net het probleem zijn voor die wereldvreemde deugers.

knutsel | 08-05-17 | 19:25

Mastermattie | 08-05-17 | 19:15

Dat zeg ik ook niet. Is een logisch effect maar ook dat men in Den Haag dus zelfs op dit Orwelliaanse spoor zit, zagen al die wezels die lekker onverschillig GeenStijl verweten zich schuldig te maken aan goedkoop gejank natuurlijk weer niet aankomen...

Desmoulins | 08-05-17 | 19:24

GL: bedankt voor nog meer media aandacht!

Schemerlamp | 08-05-17 | 19:24

Moeten we dit niet gewoon gaan negeren? Volgens mij wordt dit groter gemaakt dan het eigenlijk is. Geenstijl heeft toch de TMG achter zich staan, komt goed dus.

Rest In Privacy | 08-05-17 | 19:24

@raskol | 08-05-17 | 19:07
Dat denk ik niet, VVD wil volgens bepaalde berichten helemaal niet met snotneusje in één regering.
Er werd gespeculeerd om ipv met GL, met PvdA te gaan praten.

necrosis | 08-05-17 | 19:23

Valt er nog wat te n..., euh, ik bedoel adverteren?

croque monsieur | 08-05-17 | 19:23

Ik wou dat ik Jesses K. was.... dan ging ik lekker in Noord-Korea wonen met al die femipissers.

ellullo | 08-05-17 | 19:23

Tja, bij Grünlünks ze zagen vast dat het aanpakken van de onafhankelijke media Erdogan ook geen windeieren heeft gelegd.
Amalrik | 08-05-17 | 19:06
-
Hé! Niet *Grün*lünks! Dat lijkt teveel op hoe groningers groningen noemen. (Grünn ofzo)

nano-pico | 08-05-17 | 19:22

Nazi's. Punt.

Parsons | 08-05-17 | 19:22

Ben ik nu de enige die er wel weer klaar mee is? Ik wil mn oude Geenstijl weer terug met zinnige dingen. Dan maar zonder adverteerders en met een abonnement ofzo. Zijn we daar ook weer van af.

echtpaul | 08-05-17 | 19:22

Wie zou GroenLinks doen, met handboeien, dikke klodders zaad, in alle gaten, enz.? Niemand?

Bopje | 08-05-17 | 19:21

Sensuur, de eerste stap op weg naar een succesvolle dictatuur...

Air van Boven Dorens | 08-05-17 | 19:21

Ik heb gehoord dat ze de Grolsch Veste willen ombouwen tot safe space. Maar dat kan net zo goed fake news zijn.

atheïstisch stemvee | 08-05-17 | 19:21

Groen links een K partij!

ikgeloofhetniet | 08-05-17 | 19:21

Een paar jaar geleden stond er een link op de website van Groenlinks naar die van Martijn, de pedowebsite. Wie ik daar ook over aansprak, het interesseerde niemand, niemand was geshockeerd, niemand zou ook maar iemand een vraag gaan stellen. ('Ik ga niet over de website'....)
Leuk dat ze nou mooiboy naar voren hebben geschoven maar het is onwaarschijnlijk dat hij dezeinvloeden kan reduceren.

Einde van de Domheid | 08-05-17 | 19:20

Zoals ik al eens eerder had gezegd verwacht ik dat deze kabinetsperiode GS ofwel verboden ofwel gemuilkorfd gaat worden door de politiek of door de politiek ingezette Volkertjes.

jemagookniksmeer | 08-05-17 | 19:20

Mastermattie | 08-05-17 | 19:15
Mooi he, die gaan skyhigh... Denk dat het nog maar het begin is. Voor de geloofwaardigheid moeten al die links extremistische schreeuwers van GL natuurlijk wel met resultaat komen. Ben benieuwd hoe en wat ze gaan draaien en liegen om hun overwinning te claimen.

Mark_D_NL | 08-05-17 | 19:19

Gelukkig heb ik geen aandrang om te deugen.

Mark_D_NL | 08-05-17 | 19:16

@Desmoulins | 08-05-17 | 19:14
GeenStijl huilt niet, die lachen zich de ballen uit de boxer vanwege de pageviews.

Mastermattie | 08-05-17 | 19:15

Dit is echt prachtig en treurig tegelijk... " @CorinneEllemeet wil opheldering van de staatssecretaris"... WTF! Het is godverdomme maar een blog met blote tieten! Toch? Of toch niet... ;-)
--
GS moet kapot. En de reaguurders ook. Er wordt aardig ge-social engineered op nicks. En de Nederlandse regering gaat nu dus met belastingcenten helpen om GS kapot te maken.
--
Nederland wat een gaaf land.

Mark_D_NL | 08-05-17 | 19:14

Nog zwakstromers hier die vinden dat GeenStijl moet stoppen met huilen want het is slechts een 'fittie'?
Dit zagen jullie natuurlijk nooit aankomen...

Desmoulins | 08-05-17 | 19:14

De Belastingdienst verleidt reaguurders belasting te betalen. Schande!

solcama | 08-05-17 | 19:13

En niet alleen ex-CPN, maar vooral ook PPR en PSP. Die laatste. De zwartste weduwe Andree van Es.

Rest In Privacy | 08-05-17 | 19:13

Met GL, D66 en de VVD aan het roer gaat de belastingdienst heel groot worden... onze beurs omgekeerd evenredig zo dun...

Moonwarrior | 08-05-17 | 19:12

De oude kleuren van Groenlinks worden zichtbaar... het was het rood van het communisme. Een systeem van onderdrukking en het absolute gelijk van de partij.

1984

Statler en Waldorf | 08-05-17 | 19:10

Moet nu echt heel deugend Nederland over elkaar heenvallen om uit te vinden wie de grootste deuger is? De mug wordt tot in den treure bestudeerd, terwijl de grote rose olifant in de huiskamer onopgemerkt blijft. Ik word er zo langzamerhand kotsmisselijk van.

padbuffel | 08-05-17 | 19:10

Tja, dat valt te verwachten van een crypto-communistische partij als groensslinks.
Beangstigend dat er blijkbaar zoveel nederlanders op hebben gestemd, we zijn een hopeloos volkje.

Slipsnifter | 08-05-17 | 19:10

Sheeple.

Mesmer | 08-05-17 | 19:09

Eh, wie hoest nu eigenlijk de belasting op voor alle groeninkse "hobby's". Juist ja.

knutsel | 08-05-17 | 19:08

Wat een schaamteloze varkens zeg. ******************************************************************************************* (Ik heb de rest zelf gecensureerd, hoeft GL het niet meer te doen.)

Johnweer | 08-05-17 | 19:07

Toch wel leuk. Al die dEUgfascisten die GS blijven pollen om "foute bedrijven" te betrappen.

Rommelende Onderbuik | 08-05-17 | 19:07

VVD- en CDA-stemmers bedankt, dankzij jullie komen deze intolerante extreemlinkse democratie-haters misschien in de regering!

raskol | 08-05-17 | 19:07

Links heeft de verkiezingen verloren dus verder ook niet meer relevant.Nooit geweest ook.

van stampij | 08-05-17 | 19:06

Tja, bij Grünlünks ze zagen vast dat het aanpakken van de onafhankelijke media Erdogan ook geen windeieren heeft gelegd.

Amalrik | 08-05-17 | 19:06

Alternatieve nieuwsbronnen zijn altijd al een doorn in het oog voor de politieke elite, want die durven zich wel kritisch te uiten tegen overheden (want in tegenstelling tot mainstream media, krijgen alternatieve bronnen ook geen geld van overheden).

GeenStijl, RT, LangLeveEuropa, NeutralNews en vele andere betrouwbare bronnen zijn hierdoor in gevaar, want als het aan de poltieke elite ligt (dus van VVD tot PVV, van SP tot GroenLinks, gewoon IEDEREEN) mogen waarheden nooit boven tafel komen.

Blaveloper | 08-05-17 | 19:03

Helemaal gek geworden. Ruiken die bloed of zo?

XHannibalX | 08-05-17 | 19:03

REAGEER OOK

Uitgelezen op GeenStijl? Abonneer je op de Nijman-Nieuwsbrief.
linktips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken
Kansino. Hét online casino van Nederland.
Online casino met licentie | Bookmakers | Online casino overzicht | Bookmakers Nederland
Online Casino | Online Gokken | Brokerfolio.com brokers vergelijken | online bookmakers in Nederland
Online Casino Top 5 | Casino bonussen | Crypto-casino.nl