Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Hallo Witte Mensen! Hiero - voorgedrukt aangifteformulier tegen Mei Li Vos

meilivosaangifte.pngHet is nog niet gedaan. We nemen geen genoegen met de idiote rotsmoesjes van het Meldpunt Discriminatie Internet (MIND). Mei Li Vos is een racist, en moet ter verantwoording worden geroepen voor haar ranzige online onderbuikhaatbagger naar de blanke (witte) medemens. Volgens Artikel 1 der Nederlandsche Grondwet zijn wij allen in dit land gelijk, en gelden voor mevrouw Vos dezelfde rechten en plichten als voor de heer Wilders. Aangifteformulier uitprinten, invullen en inleveren bij een politiebureau bij u in de buurt. Mocht dat bureau inmiddels gesloten zijn wegens verwoestend PvdA-beleid, dan kunt u hierrrr online aangifte doen. Succes. meilivostweet.jpeg

Reaguursels

Inloggen

Zo echt, ik had niet gedacht dat jullie daadwerkelijk werk van zouden maken.
.
Ondanks dat ik begrijp dat velen uit principe dit niet zullen invullen, kun je je beter afvragen of de links mensch zich iets zal interesseren wat jou principes zijn? Die draaien toch wel verder zonder jullie mening.
Ik zou het juist knap vinden als je ook gebruik zou maken van het recht, waar links zo mee weg loopt, en aantoonbaar maakt dat links net zo slecht bezig is door een rechtszaak. Iets waar Hiddema ook voor heeft gepleit dat je het moet melden bij de politie, ipv bij zo'n meldpunt als MIND.
.
Nogmaals ik denk echt dat het niets te maken heeft met wraakacties enzo. Maar meer met aantonen dat het recht niet altijd een voorrecht is van links.

HipsterBrood | 24-04-17 | 12:09

Voor wie wil copypasten

Dader gedraagt zich op sociale media discriminatoir en racistisch jegens BLANKE oudere mannen van politiekrechtse signatuur middels onderstaande uiting op Twitter:

"Weer een reden om voor wat minder witte oude rechtse mannen in de politiek te pleiten"

Mei Li Vos. Donkerharige tengere Aziatische vrouw met irritant-snerpend stemgeluid, circa 37 jaar.
Zat voor de PvdA in de Tweede Kamer en verblijft thans op wachtgeld in afwachting van een volstrekt zinloze benoeming bij een door het partijkartel bestuurd orgaan.
Woonplaats: Amsterdam.

Verder wat Soturi om 15:19 u zei!

huh, ian? | 24-04-17 | 02:39

Hou toch eens op met deze onzin

Mannes | 23-04-17 | 16:02

Sukkels! Dit is geen aangifteformulier, maar een meldingsformulier. Er is een groot verschil tussen een aangifte en een melding: met een aangifte verzoek je om strafvervolging en met een melding niet. Dus vergeet dit nutteloze topic en dito formulier, en ga naar de politie om aangifte te doen tegen Mei Li Vos.

Soturi | 23-04-17 | 15:19

Done. Melding gedaan.

Raider Twix | 23-04-17 | 14:54

Ja kom laten we ons verlagen. Dan lijken we net schreeuwend links.
@ Plakanus | 23-04-17 | 09:20
-
Het gaat er gewoon alleen maar om, om de deugfascisten te laten zien hoezeer ze "van het padje" zijn als ze Wilders alleen al om een eenvoudige vraag voor het gerecht slepen maar zelf weldegelijk discrimineren.
Gewoon om ze de ogen te openen hoe debiel ze zelf bezig zijn lijkt me wel waard om het formulier te sturen (hetgeen ik gisteren al deed).

telelezer | 23-04-17 | 14:03

Blanke oude mannen is geen ras.
Helaas...
@ Lilia2 | 23-04-17 | 00:21
-
Het blanke ras is wel een ras

telelezer | 23-04-17 | 13:57

Ik citeer:
"(..) Gekeken moet worden naar het Internationaal Verdrag inzake de uitbanning van alle vormen van rassendiscriminatie (IVUR). Daarin wordt onder “rassendiscriminatie” verstaan ELKE vorm van onderscheid, uitsluiting, beperking of voorkeur op grond van ‘ras’, ‘huidskleur’, ‘afkomst’ of ‘nationale of etnische afstamming’."
www.rechtspraak.nl/Organisatie-en-con...

telelezer | 23-04-17 | 13:47

@ Arnold Layne | 23-04-17 | 12:37
-
pas maar op dat necrosis niet jaloers wordt
:-)

telelezer | 23-04-17 | 13:40

Ik kan er niets aan doen, maar ik van My Lay Vos een zeer aantrekkelijke dame, met wie ik graag een Sokratische dialoog zou willen voeren.

Lieverd, als je dit leest, wees je er dan van bewust dat deze witte man, die al enigszins op leeftijd is, je een schatje vindt. Leuk dat je een plannetje had bedacht voor de ZZP-ers en heel gemeen van die schilders dat ze jou hebben weggehoond en uitgelachen. Het is toch niet daarom dat je een afkeer hebt van blanke mannen? Ik ben ook ZZP-er en wit, maar ik zou nooit zo gemeen tegen je doen, hoor. Ik vind het ook niet zo een goed plan, maar ik zou dat veel op een veel lievere manier aan je duidelijk maken. Een kusje op je voorhoofd, een aai over je bolletje en een zacht kneepje in je wangetje terwijl ik lieve dingetjes tegen je zeg en dat we samen gaan kijken waar jouw werkelijke talenten liggen.

Spreken we binnenkort af?

Kusjes, Arnold.

Arnold Layne | 23-04-17 | 12:37

Gedaan. Ik hoor dit soort uitlatingen merkwaardig vaak de laatste tijd. Als witte (altijd al) oudere (beetje inmiddels) man (altijd al) begin ik het beu te worden.
Niet dat ik nou vind dat dit echt een zaak moet worden, dit is gewoon een mooie satire op de identiteitshype.

Fokke (zonder Sukke) | 23-04-17 | 12:16

een vos verliest wel zijn baan maar niet zijn streken

verzetsman | 23-04-17 | 11:45

Heeft die ook een spijker door haar neus?

swassannuf | 23-04-17 | 11:43

Prima dat mensen aangifte doen tegen die linkse trut maar ik verlaag me niet tot hun niveau.

Roldrop070 | 23-04-17 | 11:36

Een echte FVD'er doet niet aan meldpunten.

Rechtstreeks naar de flikken.

PresidenteDeConjovia | 23-04-17 | 11:15

@bergsbeklimmer | 23-04-17 | 09:13 Discriminatie vindt zijn basis in art.1 GW en de uitwerking in het Strafrecht. In mijn bijdrage heb ik overigens in het geheel niet gesteld dat Wilders is veroordeeld op basis van art.1 GW wellicht dat u dat aanneemt en daarom stelt. Het gaat om horizontale en verticale werking van de Grondrechten en niet van art.1 GW op zich.Op internet zijn er voldoende toelichtingen te vinden nl.wikipedia.org/wiki/Grondrechten. Burgers kunnen zich inderdaad ook onderling (horizontaal)op grondrechten beroepen. Niet elk recht is daar even goed voor geschikt. Een burger zal een ander niet in het kiesrecht kunnen belemmeren (artikel 4). Dat ligt anders bij bijvoorbeeld discriminatie (artikel 1) of de vrijheid van meningsuiting (art. 7), daar wordt ook tussen burgers onderling regelmatig een beroep op gedaan. De rechter maakt dan een concrete belangenafweging welke voor de ander gaat. n.b. de rechter toetst daarbij aan de (Straf)wet en niet aan de GW.

gnor | 23-04-17 | 09:29

Ja kom laten we ons verlagen. Dan lijken we net schreeuwend links.

Plakanus | 23-04-17 | 09:20

gnor | 23-04-17 | 08:19
Wilders is niet veroordeeld vanwege het overtreden van artikel 1 van de grondwet, maar vanwege "overtreding" van artikel 137 WvS. Het roepen dat een persoon artikel 1 overtreedt is gewoon niet juist, want een rechter mag strafbaarheid niet toetsen aan de grondwet.

bergsbeklimmer | 23-04-17 | 09:13

@Koos Knak | 23-04-17 | 08:49
Helemaal eens. Het gaat uitlopen op hysterische Heksenvervolgingen, waarbij ieder woord gewogen moet gaan worden.

Aan de andere kant; kijk eens wat het 'witte' deel der natie de afgelopen week over zich heen heeft gekregen aan drek, verdachtmakingen en beschuldigingen. Alleen van de afgelopen week. Uitingen van mensen die 'deugen'. Verzamel die uitspraken en schrijf in plaats van 'wit', 'moslim, neger, zwarten, allochtonen of vrouwen' en het land is te klein. Dan marcheert men in optocht naar politiebureaus, die dan ineens wel open zijn. Met voorbedrukte formulieren.

atheïstisch stemvee | 23-04-17 | 09:03

@Ceevoo | 23-04-17 | 08:27 Mag ik dit een beetje halfslachtig vinden? Niet meedoen en dan stellen: Ik hoop dat als het lukt en hiermee de onzin en 't gevaar van dit soort middelen en wetgeving aan de kaak gesteld worden. =In feite een ander de kastanjes uit het vuur laten halen. U meldt ook: Het is aantrekkelijk 't wapen van de andere kant te gebruiken echter daarmee verlaag ik mij tot het niveau van die mensen. Als persoonlijke keuze zeg ik dan, dat nooit. =Dat zeiden ze van het gebroken geweertje ook. Dat zeggen veel kerksen ook: de andere wang toekeren. Waarom verlagen tot dat niveau? Als je bijv. Timmermans niet aanpakt dan zal deze narcist enkel gesterkt worden in zijn enge gedachten (ze doen toch niks dat domme gepeupel) en de uitvloeisels daarvan die ook u zullen raken. --Het gaat altijd om het vinden van de balans. Dat geldt standaard voor de natuur waar de mens onderdeel van is. Soms moet je grove middelen gebruiken om de overstroming te remmen.

gnor | 23-04-17 | 08:58

Bij Wilders vond ik het een stompzinnige (bijna mongoloïde)actie.
Dat is deze actie dus ook.

Koos Knak | 23-04-17 | 08:49

Ik ben een voorstander van de vrijheid van meningsuiting en dus was ik tegen deze onzin toen 't Wilders gebeurde, en daarom, en enkel daarom zal ik geen gebruik maken van deze aangifte mogelijkheid. Het is aantrekkelijk 't wapen van de andere kant te gebruiken echter daarmee verlaag ik mij tot het niveau van die mensen. Als persoonlijke keuze zeg ik dan, dat nooit.
Een ieder die 't anders ziet en wel aangifte doet succes gewenst in uw zaak.
Ik hoop dat als het lukt en hiermee de onzin en 't gevaar van dit soort middelen en wetgeving aan de kaak gesteld worden.

Ceevoo | 23-04-17 | 08:27

@bergsbeklimmer | 23-04-17 | 06:26 Zeker nooit gehoord van horizontale en verticale werking van de grondrechten. Dat van enkel overheid-burger is al heel lang geleden verlaten. Wilders wel dan ook Mei Li Vos. Je kunt tegen dit soort aangiften zijn, maar de maatschappij is met dank aan de zittende politiek/elite volledig gejuridiseerd. Dan blijft dus enkel de hoop over: bestrijden met eigen middelen. Of..... maar dat zit er niet in want Nederlanders, slaafse lullo's. Voortmodderen levert niets op. Na de internationale brand die er aan komt, zullen de overlevenden stellen: dit nooit meer .. totdat.

gnor | 23-04-17 | 08:19

Ik zit in tweestrijd. Aan de ene kant moet ik lachen om al die domme schreeuwende linkse uitingen zoals van Mei Li Vos, maar anderzijds gaat het OM wel in zoals bij Wilders in dit soort eigenlijk idiote acties. Maar dat komt natuurlijk omdat het OM voor een groot deel uit dezelfde schreeuwende linkse mensen bestaat.

Futurum | 23-04-17 | 08:07

-weggejorist-

swafful | 23-04-17 | 07:52

Ik word hier alleen maar " winderig " van , een scheet heeft meer inhoud ....

swafful | 23-04-17 | 07:52

"Weer een reden om voor minder zwarte jonge linkse vrouwen in de politiek te pleiten."

Anyway, wat mij betreft mag je dit prima stellen en is daar niets geks aan zolang je het goed kan onderbouwen. Ik denk dat het nergens op slaat om tegen oude 'witte mannen' in de politiek te schoppen, omdat ik geen systemisch mankement zie, maar eerder denk dat een beetje wijsheid geen kwaad kan tegenover al die jonge, politiek ideologisch geïnspireerde welpen die radicaal verandering willen.

Vryth | 23-04-17 | 07:34

Met allerlei drogredenen roepen velen hier dat ze geen aangift doen, want kinderachtig, niet de moeite waard etc. Dat is nu juist de houding waardoor Nederland in het verval geraakt is. Links NL was namelijk wél kinderachtig en het kon ze allemaal wel schelen, terwijl rechts NL zei, ach, het zal wel loslopen. Nou het loopt inderdaad los, van mohammedanen tot TBS-ers. Wilders vroeg of het ietsje minder kan en er volgen duizenden kinderachtige aangiften, waar het OM mee aan de gang ging om wetgeving te kunnen maken door de rechterlijke macht. Je kunt onkruid alleen uitroeien als je dat wil, niet door te zeggen, dat het wel goed is zo.

bergsbeklimmer | 23-04-17 | 06:32

DerUnterMensch | 22-04-17 | 20:30
Het is al meer gezegd, maar nog maar eens: Je kunt gedraginen van een persoon niet toetsen aan artikel 1 van de grondwet, wel aan daarvan afgeleide wetten (art 137 WvS bijvoorbeeld). De grondwet geldt voor de overheden richting hun burgers.

bergsbeklimmer | 23-04-17 | 06:26

Ik heb het gedaan en zal elke gelegenheid aanpakken om aangifte te doen van discriminatie. Dit land is het zat, c'est ca!

Claude Jacque | 23-04-17 | 06:17

Gewaagd als een rechter zijn hamer slaat op een veroordeling. Want jurisprudentie en dan kan men in de toekomst voor elke scheet naar de rechter stappen. Elke ongelukkige uitspraak kan in dat geval aangevochten worden. Asjeblieft niet, zeg, dan kunnen we straks helemaal niks meer zeggen.
Mei en al die andere ondankbare dames-en-heren-die-zich-zo-vreselijk-achtergesteld-voelen moeten vooral lekker doorklagen en de hardwerkende blanke man/vrouw aanvallen. Daar staan we toch zeker ver boven?
|
Ooit komt voor sommigen van hun het moment dat ze zich met terugwerkende kracht kapot schamen.
Ooit komt nl. het moment dat ze in hun handjes mogen knijpen dat er een oudere, ervaren, blanke arts bij hun ziekenhuisbed staat.

NecroSister | 23-04-17 | 04:30

de honden blaffen... | 23-04-17 | 01:17:
Oneens.
Wilders zou nooit veroordeeld moeten (kunnen) zijn.
Dat de wet in mijn beleving te kort schoot of te ruim geïnterpreteerd is is het probleem.
De achterlijke interpretatie van strafrecht die ertoe leidde dat Wilders veroordeeld werd heeft al teveel schade toegebracht.
Laten we dat nou niet herhalen.
Ik wil part noch deel uitmaken van de neerwaartse spiraal die daar uit voort kan komen.
Gelijke monniken gelijke kappen moet dus leiden tot geen veroordeling voor beiden.

LuckyGirl | 23-04-17 | 03:22

Wat heeft dit nou voor zin?

Yummy | 23-04-17 | 03:08

Veel mensen hier die alleen maar kunnen klagen en zelf niks willen doen. "Ze komt vanzelf wel" is een zin voor luie mensen die graag zouden zien dat andere mensen iets voor hun oplossen in plaats van zelf iets proberen te doen.

SuperGekkie | 23-04-17 | 01:54

LuckyGirl | 23-04-17 | 00:52
Persoonlijke meningen gelden niet in deze zaak.
Voor de wet is iedereen gelijk.
Als Wilders veroordeeld wordt voor de vraag: "Willen jullie minder Marokkanen", dient Vos veroordeeld te worden voor haar pleidooi "minder witte oude rechtse mannen in de de politiek".
Gelijke monniken, gelijke kappen.
Dat is mijn oordeel, en daar zult u het mee moeten doen.

de honden blaffen... | 23-04-17 | 01:17

Tja, hoe lekker het ook voelt om die racistische Vos en consorten eens koekje van eigen deeg te geven, het lukt me gewoon niet om mij te verlagen tot die luie, jankeballerige slachtofferrol van ze. Helaas bruine pindakaas.

Ramsesz | 23-04-17 | 01:14

Ik zou de replieken van MIND goed bewaren , om vervolgens als iemand van DENK nog eens zijn mond opendoet te zeggen : " Nog een reden om voor wat minder licht getinte mannen van middelbare leeftijd in de politiek te pleiten " , moet je eens kijken hoe snel de "RRaciesme-kaart" gespeeld wordt. Maar we weten nu van MIND dat dit gewoon mag ! jajajaja

Kim-Jung-Un | 23-04-17 | 00:55

the sable guy | 23-04-17 | 00:01:
Nee, oneens.
Wanneer je voorstander bent van VVM dan ben je tegen de aangifte tegen Wilders en dus ook tegen deze.
Eén lijn trekken, je niet laten verleiden om je te gedragen zoals degenen die je veracht om hun gedraai en gekonkel.
Je geeft slechts de policor mensen munitie en die halen altijd selectief iets uit een (tegen)actie als deze.
Vos mag deze mening toegedaan zijn, het is aan de weldenkenden om er iets mee te doen.
Zijn er niet genoeg weldenkenden dan gaan we niet met zo'n actie de wereld redden.

Wanneer je tegenstander aan het winnen is, is de meest effectieve manier om dichter bij de overwinning te komen:
onvoorspelbaar zijn.
Wanneer je de acties van je tegenstander niet begrijpt, is die meestal aan het winnen.

LuckyGirl | 23-04-17 | 00:52

Lamme tweet van Vos, lamme re-reactie van GS.

Lepo | 23-04-17 | 00:45

Voor wat het waard is: er is een heeele grote groep witte (whahaha!) ietsiepietsie oudere vrouwen die zich realiseren dat die oudere witte (moehahaha!) mannen aan de wieg hebben gestaan van wat nu ons luxe leventje hier in Nederland is. De generatie van mijn vader heeft zich letterlijk en figuurlijk kapot gewerkt. Dus Mei Li, als je weer eens een hoop stront door de plee spoelt, bedenk je dan even dat dat gehele rioleringssysteem door, inmiddels oudere, witte (hoe KOM je er op?!) mannen is aangelegd, en dat de financiering daarvan is geregeld door de oudere witte (en nu kappen!) mannen van o.a. de overheid.

NecroSister | 23-04-17 | 00:42

Dat absurde "of op welke grond dan ook", en dat krijgt dan 2 keer 2/3de meerderheid.

"hoezo mag ik er niet meer in na het verkrachten van de barvrouw? Zit je nou verkrachters te discrimineren?"

Artikel 1 moet of preciezer: "moslims en vrouwen zijn heel officieel zielig", of gewoon afgeschaft.

Arjan | 23-04-17 | 00:26

Blanke oude mannen is geen ras.
Helaas...

Lilia2 | 23-04-17 | 00:21

Onzin

pili-pili | 23-04-17 | 00:16

Mei Li is 'n 47 jaar oude grijze maar zwartgeverfde linkse vrouw. 1970 is haar geboortedatum. Ze lijkt me niet onsympathiek. Praten waar het geld ligt, wat moet je anders om een toekomst te houden in Nederland.

alphenaandenrijn | 23-04-17 | 00:10

Beste "ik ga me niet verlagen"-reaguurders - jullie standpunt is begrijpelijk en moreel.
 
However, het gaat hier niet om "links terugpakken" o.i.d.; het gaat erom dat er jurisprudentie ontstaat met alle gevolgen van dien.
 
Er zijn ruwweg drie mogelijkheden: de klacht wordt gegrond, ongegrond of niet-ontvankelijk verklaard.

Bij een gegrondverklaring (wat met een verwijzing naar Wilders best mogelijk is), snapt links wat zij heeft aangericht met haar continue aanval op het recht op vrijheid van meningsuiting, en zal zij in het vervolg beter op haar woorden letten, for what it's worth.

Bij een niet-gegrondverklaring (wat gezien de D66-cultuur bij rechters het meest waarschijnlijk is) of een niet-ontvankelijkverklaring, zal de dienstdoende rechter zichzelf in elk geval in allerlei bochten moeten wringen om uit te leggen waarom Wilders wel, en Vos niet schuldig is, c.q. waarom degenen die aangifte hebben gedaan, geen belanghebbenden zijn. Dit zal een hoop media-aandacht met zich meebrengen en bewustwording bij de absolute meerderheid van stemgerechtigden dat men door de overheid als minderwaardig wordt beschouwd. Wat weer een gunstig effect heeft op de volgende verkiezingen.

Daarbovenop: als je tegenstander aan het winnen is, is de meest effectieve manier om dichter bij de overwinning te komen, de tegenstander met zijn eigen wapens te bestrijden, ook al is dat tegen je principes. Want heel eerlijk; voorstanders van het recht op vrije meningsuiting (en vrijheid in het algemeen) zijn aan het verliezen momenteel. Wereldwijd.

the sable guy | 23-04-17 | 00:01

Ga es koffie drinken met Mei Li, bart.

Binnenbaan | 22-04-17 | 23:58

Ik ga me niet verlagen tot dit soort nutteloos gejengel.. Ben toch niet humorloos links.

donkieshot | 22-04-17 | 23:14

@ristretto | 22-04-17 | 22:53

Ben het wel met je eens en daarnaast heb ik liever geen contact met de overheid, zover mogelijk natuurlijk. Maar geloof je echt dat hier iets mee gebeurt?

Dit verdwijnt regelrecht in de vuilnisbak, zelfs als de aangifte er wel serieus uitzag.

decadent degeneraat | 22-04-17 | 23:06

Get a life GS.
Sodemieter op met je aangifte. VVMU. Mei Li Vos mag dit zeggen van mij. Als we alles verbieden mogen we niets meer zeggen. Vaffanculo dus.

ristretto | 22-04-17 | 22:53

Wat is dat voor onzin om iedere blanke maar wit te noemen.
Albino's zijn wit.
Dus die Mei heeft ook iets tegen albino's.

Jan Dribbel | 22-04-17 | 22:53

-weggejorist-

shylock88 | 22-04-17 | 22:46

Graaf van Egmond 22:00
Nee, dat duiden deed je helemaal zelf.

Ongeblustekalk | 22-04-17 | 22:04

@Graaf van Egmont | 22-04-17 | 21:55
dank! Over het hoofd gezien

kapitein_iglo | 22-04-17 | 22:00

Ongeblustekalk | 22-04-17 | 21:53
Ja, ik proef je pogingen om het woord opschalen door mij geduid te krijgen. En ik ben blij dat je nu zelf een uitleg er aan geeft. Maar het staat er niet. Dat heb jij er van gemaakt. Zie je nu dat het woord opschalen gewoon een politiek woord is? Zelfs Mark Rutte zou er mee weg komen, zonder dat iemand ook maar enig idee had, waar hij het over had.

Graaf van Egmont | 22-04-17 | 22:00

Beschrijving incident:
Dader gedraagt zich op sociale media discriminatoir en racistisch jegens BLANKE oudere mannen van politiekrechtse signatuur middels onderstaande uiting op twitter:
"Weer een reden om voor wat minder witte oude rechtse mannen in de politiek te pleiten"
Geef een beschrijving van de dader(s)
Mei Li Vos. Donkerharige tengere Aziatische vrouw met irritant-snerpend stemgeluid, circa 37 jaar. Zat voor de PvdA in de Tweede Kamer en verblijft thans op wachtgeld in afwachting van een volstrekt zinloze benoeming bij een door het partijkartel bestuurd orgaan. Woonplaats: Amsterdam

kapitein_iglo | 22-04-17 | 22:00

done. in eerste instantie dacht ik van mehh... maar toen dacht ik toch van ''terug slaan met hun eigen spel'' dus doen

supreme92 | 22-04-17 | 21:57

Geef Mei Li een column.
Ik wil bijvoorbeeld graag met haar de discussie aan waarom ze "voorkeur aan familie-achtige dingen" lanterfanten vindt.
Rommelende is vader van een prachtdochter. En voorkeur geven aan zorg voor haar is hard en vaak ondergewaardeerd werk.
Dat een links-gekkie daar ander over denkt (maar dan waarschijnlijk alleen als mw. Onderbuik dat zou zeggen) dat is precies weer zo'n discriminatie-dingetje waar ik haar graag de pan over zou uitvegen.
Bah, links kwalletje... Met je traditionele, conservatieve, discriminerende opvattingen.
Ja, ik heb het over u, mw. Vos, u die zich "progressief" acht. Precies daar wil ik het graag met u over hebben.

Rommelende Onderbuik | 22-04-17 | 21:56

kapitein_iglo | 22-04-17 | 21:53
Verander dan meteen discriminator in discriminatoir.

Graaf van Egmont | 22-04-17 | 21:55

Graaf van Egmond 21:46
Samenspannen met het oogmerk op termijn geweld te gaan gebruiken bedoel je.
Dat staat er.
Daar zullen demense die jij erin betrekt blij mee zijn.
Wees slim en geen gevaarlijke activist, dat gaat je uiteindelijk nekken.

Ongeblustekalk | 22-04-17 | 21:53

@kapitein_iglo | 22-04-17 | 21:52
damn.. typfout... excuus! jaat moet jaar zijn

kapitein_iglo | 22-04-17 | 21:53

Is dit de mistbank die veel belangrijker zaken zoals de zwarte pietenkwestie buiten de aandacht moet houden?

Dr.Dushkind | 22-04-17 | 21:52

@kapitein_iglo | 22-04-17 | 21:51
copy/paste die handel!

kapitein_iglo | 22-04-17 | 21:52

Beschrijving incident:
Dader gedraagt zich op sociale media discriminator en racistisch jegens BLANKE oudere mannen van politiekrechtse signatuur middels onderstaande uiting op twitter:
"Weer een reden om voor wat minder witte oude rechtse mannen in de politiek te pleiten"
Geef een beschrijving van de dader(s)
Mei Li Vos. Donkerharige tengere Aziatische vrouw met irritant-snerpend stemgeluid, circa 37 jaat. Zat voor de PvdA in de Tweede Kamer en verblijft thans op wachtgeld in afwachting van een volstrekt zinloze benoeming bij een door het partijkartel bestuurd orgaan. Woonplaats: Amsterdam

kapitein_iglo | 22-04-17 | 21:51

Wel uw echte naam invullen, anders is de aangifte illegaal. Een vpn helpt niet.
Ik vind het best een terecht iets, alleen dit nsb gedoe is niets voor mij.
Doet me aan genoegdoening voor leed van wilders denken.
Haten is niet goed, types als vos komen vanzelf op de koffie, daar zorgen ze zelf wel voor door stommiteiten en gekonkel.

Ongeblustekalk | 22-04-17 | 21:48

Ongeblustekalk | 22-04-17 | 21:42
Ik doe dus opschalen met gelijkgestemden.

Graaf van Egmont | 22-04-17 | 21:46

Maandag op m,n werk eens uitprinten en invullen.
Ik ben er eigenlijk niet zo van, maar dit is misschien DE manier om links te laten zien, dat ze met dezelfde methoden om de oren geslagen worden.

Gerrit gordijnstok | 22-04-17 | 21:46

Ehh, ja, deze kinderachtigheid ga ik dus niet aan mee doen.
.
(PS Mei Li blijft appeltjesgroen stom)

hotmint | 22-04-17 | 21:43

Graaf van Egmond 21:25
Zoals het groene zoodje, hooivorken en guillotine's bedoel je?
Opschalen is geen politieke maar een ambtelijke term die jij alleen kan gebruiken om te duiden. De betekenis die jij er aan geeft telt dan.
Wat doe jij dus?

Ongeblustekalk | 22-04-17 | 21:42

Zo, die is de deur uit. Heb even aangegeven dat deze opmerking van Mei Li, mannen zoals ik noodzaken het land te ontvluchten. Dat zal er inhakken vrees ik.

Graaf van Egmont | 22-04-17 | 21:38

Gedaan, kijken hoe het uitpakt.

ron_78 | 22-04-17 | 21:32

Graaisnaaiert | 22-04-17 | 21:15
Doe mee aangeven die gasten van het meldpunt.

DerkArie-ut-de-Achte | 22-04-17 | 21:32

"Ik Zeg Doen.."
Net ff online ingevuld en verstuurd
Heb ook erbij ingevuld dat ik me als Blanke Man van (gematigd) Rechtse politieke overtuiging niet alleen gediscimineerd maar ook enorm beledigd voel en er slapeloze nachten van heb en daardoor "Gederfde Levensvreugde"
Dat laatste is van gerechtelijke waarde.
-
Succes allemaal bij het invullen
-
P.S.:
Beste REDACTIE, kunnen jullie aub zorgen dat we de invul text kunnen knippen en plakken, want het (correct) overtypen kost weer een hoop tijd.

telelezer | 22-04-17 | 21:31

Opstand anno 2017, geen hooivorken maar aangiftes! Fuck yeah!

lulkoekhapper | 22-04-17 | 21:26

Was die meilivos niet van de Partij van de Afrekening.
Die partij die wegens minachting van hun kiezers van regeringspartij naar splinterpartij is gedegradeerd.
Ik zou als ik meilivos was, gewoon mijn bek houden en me gaan zitten schamen.

tsjajaja | 22-04-17 | 21:26

Ongeblustekalk | 22-04-17 | 21:09
Je mag niet oproepen tot geweld in Nederland. En maar goed ook. Ik noem het daarom opschalen. Een volledig geaccepteerde politieke uitdrukking.

Graaf van Egmont | 22-04-17 | 21:25

Meldpunt is een lachertje. Businessmodel is heel simpel: "Zwarte klachten nemen wij serieus, witte klachten niet".
Waar kan ik dit meldpunt aangeven?
Graaisnaaiert | 22-04-17 | 21:15

Bij datzelfde meldpunt! Asking the fox to guard the chicken...

Xirdalan | 22-04-17 | 21:21

Het OM gaat er gegarandeerd een draai aan geven onder het mom positieve discriminatie zoals het het jaren met dociers in dergelijke setting gaat.

Koeienflat | 22-04-17 | 21:21

Het is stil, dus Feynman is zijn stukje aan het uploaden.
Ben benieuwd...

Ongeblustekalk | 22-04-17 | 21:21

Dat gaan we dagelijks doen. Zand in die koetmoter van de zandnaziaangifteverdienmodelbureaus. White people matter
rattenvanger XL | 22-04-17 | 20:48

Goed plan, ik doe mee! Het wordt inderdaad de hoogste tijd dat we dat extreemlinkse gesar (Sylvana, gezeik rondom Sinterklaas, voorgedrukte aangiftes tegen Wilders) met gelijke munt terugbetalen!

Xirdalan | 22-04-17 | 21:20

Je moet die gutmenschen van mind nog geen komma bestaansrecht gunnen.

komtdatschot | 22-04-17 | 21:16

Meldpunt is een lachertje. Businessmodel is heel simpel: "Zwarte klachten nemen wij serieus, witte klachten niet".
Waar kan ik dit meldpunt aangeven?

Graaisnaaiert | 22-04-17 | 21:15

De laatste stuiptrekking van de Pvda.

Lasmeister | 22-04-17 | 21:14

Done! Hehehe! Kost een paar minuutjes, maar toch weer een hoop lol om die eikels van de linkse rakkers van het MiND onder te spuiten met klachten!

En nu maar wachten op de "helaas is uw klacht ongegrond verklaard... bla-bla-bla"

Xirdalan | 22-04-17 | 21:13

Mei Li is net zo min een racist als Wilders. Maar ja die was wel de lul.

Rest In Privacy | 22-04-17 | 21:12

Graaf van Egmond 21:05
Opschalen? Waarvoor?
Maak je toch niet druk, sommige dingen moet je ondergaan daar doe je niks aan.
Pluk de dag ouwe.

Ongeblustekalk | 22-04-17 | 21:09

Ach jongens, de oplossing gaat echt niet komen van het invullen van een formuliertje. Die oplossing komt echt niet van weke politici die in naam van Brussel uw land verkwanselen en onder een globale vlag alle grenzen openzetten zodat u van dichtbij de wonderen van de multiculti-bullshit kan ervaren.

Manneke Pislam | 22-04-17 | 21:08

Zo, even via de politiesite aangifte gedaan als blanke oudere man, zeer geïnteresseerd in politiek en de medemens. Kopie van de pagina gemaakt. Maar....
Dat wordt sepot en mijn gegevens worden separaat gearchiveerd. Waarom ze me nog zouden moeten bellen, is een vraag op zich. Het lijkt op de gemeente, je dient een klacht in per mail, een ambtenaar belt en doet een mooi verhaal over dat het echt niet anders kon en vertelt je dat de zaak hier mee is afgehandeld.

gnor | 22-04-17 | 21:06

Waarom staat leeftijd er niet tussen?
@ padbuffel | 22-04-17 | 20:07
-
Dat kun je op het formulier zelf invoeren onder het kopje: "Anders, Namelijk"...

telelezer | 22-04-17 | 21:06

It is done.

hallootje kadootje | 22-04-17 | 21:06

Het interesseert me helemaal geen reet wat Mei Li vindt. Ik wacht alleen maar op de dag dat ik noodzakelijkerwijs moet opschalen.

Graaf van Egmont | 22-04-17 | 21:05

@ telelezer / 20:54
En zo is dat
Dit gewoon terugbetaal-tyd
Cookie of their own dough, in correct Nederlandsch

Tobi | 22-04-17 | 21:05

Doe als het echt moet dan maar een massa-aangifte tegen MIND, omdat ze bepaalde bevolkingsgroepen wegzetten als "niet zelfstandig in staat om een aangifteformulier in te vullen en dus minderwaardig behandeld".
Daar zie ik dan de lol nog wel van in.

LuckyGirl | 22-04-17 | 21:03

@LuckyGirl | 22-04-17 | 20:59
Zo dacht ik vroeger ook. Stefan Molyneux heeft mij uiteindelijk op andere gedachten gebracht:
www.youtube.com/user/stefbot

Peter_K | 22-04-17 | 21:02

Ik heb hier zo geen zin in.

StijlvolRechts | 22-04-17 | 21:01

Ik snap alle ophef niet, mejoffer Vos heeft gewoon gelijk. De Haagse polletiek -en dan vooral de Eerste Kamer- wordt bemensd door overwegend oudere heren die elke feeling met de dagelijkse gang van zaken op straat kwijt zijn. Komt ervan als je de hele dag in zo'n suffe bank in de EK zit te niksen en te knikkebollen. Een beetje realistischer vers bloed zou daar beslist geen kwaad kunnen. En ja, het merendeel heeft te weinig in de zon gezeten en is derhalve (dank Donner) bleek rond de neus.

Reykjavik | 22-04-17 | 21:00

Ik ben principieel tegen voor mij vooraf ingevulde massa-aangiften.
Die zijn in het leven geroepen voor groepen waar ik niet toe behoor.
Bovendien heeft Vos mij niet nodig om zichzelf belachelijk te maken.
Een soort Anne Fleur maar dan van 3 x haar leeftijd.
En uitgerangeerd als politica, dus GS, richt je liever op de mensen die er nog wel toe doen.

LuckyGirl | 22-04-17 | 20:59

Done.. Wel online, maar iemand moet het doen. De slachtofferrol is helemaal uitgerold nou. En op.

NiCeY | 22-04-17 | 20:57

Iets meer niveau in de stukjes graag Pritt. Niet alleen stemming maken op het niveau van een minderjarige puber.

gm40 | 22-04-17 | 20:57

Zo, ik heb het nog gedaan ook! Het moet maar eens gedaan zijn met dit soort eenzijdig hufter gedrag!

Peter_K | 22-04-17 | 20:57

Mag dat zomaar? Waren we bij het Wilders proces ook niet zo blij mee toch?
@ Raad_maar_raak! | 22-04-17 | 20:03
en
Een beetje lopen janken om een paar woordjes, we zijn toch geen negers?
@ Rooyco | 22-04-17 | 20:18
en
Nee, ik doe niet mee aan dit soort van vies links afgekeken NSB praktijken,
@ zwellevertje | 22-04-17 | 20:19
-
begrijpen jullie dan echt niet dat het er doodgewoon alleen maar om gaat om mevr.Vos c.s. te laten zien hoezeer ze van het padje zijn als ze Wilders alleen al om een eenvoudige vraag voor het gerecht slepen maar zelf weldegelijk discrimineren.
Gewoon educatief bezig zijn dus. En hopelijk houdt dan het infantiele gezuig van links over "discriminerende" uitlatingen eens een keer op.
Maar dat is ijdele hoop vrees ik.
-

telelezer | 22-04-17 | 20:54

Ik hink op twee gedachten bij dit soort kwesties: het voorbeeld geven zoals je wil dat het gaat (Vos' bekrompen uitspraak bekritiseren/bespotten/etc., maar niet vervolgen) of vuur met vuur bestrijden en hun systeem overladen met een nieuwe versie van gekwetstheid in de hoop dat het dan tegen het licht wordt gehouden en wordt aangepast of weggedaan. Op dit moment neig ik naar het eerste.

Battery!!! | 22-04-17 | 20:49

Dat gaan we dagelijks doen. Zand in die koetmoter van de zandnaziaangifteverdienmodelbureaus. White people matter

rattenvanger XL | 22-04-17 | 20:48

en définitive | 22-04-17 | 20:08

* Animal farm

IslamPislam | 22-04-17 | 20:44

Duifmans | 22-04-17 | 20:38
Plus 1. Dat een mind er anders overdenkt, swa.
Ghe, al jurisprudentie van? Jep.

en définitive | 22-04-17 | 20:42

-weggejorist-

Philumi | 22-04-17 | 20:40

Laat maar het heeft geen zin gewoon

Bokito ergo sum | 22-04-17 | 20:38

Artikel 1 er even bij gepakt:
"Allen die zich in Nederland bevinden, worden in gelijke gevallen gelijk behandeld. Discriminatie wegens godsdienst, levensovertuiging, politieke gezindheid, ras, geslacht of op welke grond dan ook, is niet toegestaan."
Mei Li Vos discrimineert duidelijk op grond van ras, politieke gezindheid en geslacht. Ook leeftijd pakt ze mee in haar discriminerende uitlating.

Duifmans | 22-04-17 | 20:38

Ras; check
leeftijd; check
politieke voorkeur; check
geslacht; check

4 keer artikeltje 1!

razwanzel | 22-04-17 | 20:36

Niks beters te doen?

theo1610 | 22-04-17 | 20:35

Hoe zou Mei Li Vos het vinden als ik zou pleiten voor minder gele jonge linkse vrouwen?

Dinand | 22-04-17 | 20:34

Suf. Policor nadoen. Maar wordt zeker een leuke topic machine.

Mark_D_NL | 22-04-17 | 20:32

Ik ben tegen het gebruiken van de politie als multiculti bevorderend instituut. Dan doel ik op die vooraf ingevulde aangifteformulieren voor half analfabete Marokkanen om zo de woede te kanaliseren. En ik ben als blanke hetero man veel te superieur om aan dit soort onzin mee te doen.

Admiraal Balthasar | 22-04-17 | 20:32

Tja, ik had de reactie van MIND al enigszins voorspeld. Echter verwachte ik dat ze het op Artikel 2, lid 3 van de algemene wet gelijke behandeling zouden gooien. Zie: www.geenstijl.nl/mt/archieven/2017/04/... DerUnterMensch | 19-04-17 | 17:03

.

Ze hadden het echter over Artikel 137e en artikel137c van het Wetboek van Strafrecht. Dat is nog raarder want daar staat “Hij die zich in het openbaar, mondeling of bij geschrift of afbeelding, opzettelijk beledigend uitlaat over een groep mensen wegens hun ras, hun godsdienst of levensovertuiging, hun hetero- of homoseksuele gerichtheid of hun lichamelijke, psychische of verstandelijke handicap, wordt gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste een jaar of geldboete van de derde categorie.” Dat is leuk, maar dat sluit discriminatie op leeftijd en geslacht natuurlijk nog niet uit.

.

Als iemand dan echt alsnog gaat klagen bij MIND (Ga ik niet doen, van mij mag Wilders zijn uitspraken doen en Vos ook deze) zou ik specifiek verwijzen naar Artikel 1 van de grondwet. Geef daarbij aan dat 'oud' wel degelijk een 'groep' is op basis van leeftijd en 'mannen' ook wel degelijk een groep is op basis van geslacht. onderscheidt maken op groepen is discriminatie en daartegen wordt beschermd in Artikel 1 van de grondwet. Tenslotte maak je ervan dan Mei Li Vos op roept tot discriminatie binnen deze groepen en tegen het witte ras.

.

Leg ook vooral de focus op leeftijd, die wordt namelijk niet uitgezonderd door het Artikel 2, lid 3 van de algemene wet gelijke behandeling waar ik het eerder over had. (Geslacht (Mannen), meerderheidsgroepen (Wit) mogen volgens dat artikel wel gediscrimineerd worden)

.

Hoe dan ook, als je de wet eens door neemt zie je hoe doordrongen van eng links en eng extreem niet nationalistisch het is. Tijd voor een grote schoonmaak in het wetboek.

DerUnterMensch | 22-04-17 | 20:30

Done!

libidoos | 22-04-17 | 20:29

keestelpro | 22-04-17 | 20:25
Dat dus.
Ze lullen maar lekker, het doet me werkelijk helemaal niets.
Wie weet kunnen de beroepsklagers met of zonder pigment er nog wat van leren.

Jackanders | 22-04-17 | 20:29

Pimp my Voortuin | 22-04-17 | 20:24
Joh, door naar de volgende ronde.
Pas op veel latere leeftijd heeft hij ingezien dat z'n eerdere conclusies niets- maar dan ook helegaar niets inhielden.
Nu, terug naar mind: who pays the ferryman?

en définitive | 22-04-17 | 20:29

Aangifte gedaan.
Moet je eens voorstellen dat je zou suggereren dat er minder jonge zwarte vrouwen in de politiek moesten. Dan was het land te klein.
Dan iedereen zijn moeder en sylvana boos:-)

Zathras | 22-04-17 | 20:29

Aangifte doen, en zien hoe D66 zichzelf in de voet schiet door jurisprudentie te maken dat discriminatie op kleur mag.
Hit them where it hurts.

Achterhoutje | 22-04-17 | 20:28

Kijk de PvdA weet als geen ander dat niet de verkiezingen maar de benoemde (zittende) bestuursfuncties tot de macht leiden.... Echter ze zitten niet meer in het centrum van de macht... dus de benoemde bestuursfuncties gaan ook voor de PvdA op termijn verdwijnen...

oh nee niet weer | 22-04-17 | 20:28

Ik ga me niet verlagen tot het NSB klaag- en klikgedrag van de linksmens.
Noem mij een witte rechtse ouwe lul.
Kan mij het bommen.

keestelpro | 22-04-17 | 20:25

Zet eens een kop boven een topic: 'Turken rellen in R'dam, weer een reden voor minder getinte linkse mensen in de politiek'.

Dan struikelen de deugmensen over elkaar, onderweg naar het politiebureau.

Achterhoutje | 22-04-17 | 20:24

@en définitive | 22-04-17 | 20:08
Animal farm dus.

Pimp my Voortuin | 22-04-17 | 20:24

Ik ben het wel eens met Mei Li, ze heeft niks tegen jonge blanke mannen. Ik wil met 31 lentes ook wel 175 ruggen p.j. verdienen. Pritt is de 50 inmiddels gepasseerd dus = oude witmang = boos.

Nagemaakte Gek | 22-04-17 | 20:23

Ik doe er niet aan mee.

Rest In Privacy | 22-04-17 | 20:21

Raad_maar_raak! | 22-04-17 | 20:03
Dit is wel manier om deze ellende een keer op te laten houden. Anders blijft het een stok om mee te slaan, die ieder moment uit de la gehaald kan worden.

frank87 | 22-04-17 | 20:21

Goed ga het druk krijgen met de aangiftes. Voor de goeie zaak. Woont zij trouwens naast d snelweg in Brabant? Als ik daar rij kom ik borden tegen in het weiland "weet wat je zegt" en daarvoor stond er alijd een bord met zon radioactief symbool erop.. snelweg weet ik niet zo A58?

deechteprins | 22-04-17 | 20:21

Wat een dag. Eerst Anne Fleur aannemen en nu een meldingsformulier Discriminatie invullen... Ik weet het niet meer hoor. Ik ga naar de kroeg!

Muskatnuss!!! | 22-04-17 | 20:19

Die laatste zin van MiND had mogen luiden:

"Wij hopen u hiermee voldoende te hebben opgelicht."

padbuffel | 22-04-17 | 20:19

Nee, ik doe niet mee aan dit soort van vies links afgekeken NSB praktijken, ik geloof namenlijk wel in VVM dus ook voor Mei li Vos.

zwellevertje | 22-04-17 | 20:19

Flauwekul. Een beetje lopen janken om een paar woordjes, we zijn toch geen negers?

Rooyco | 22-04-17 | 20:18

@fredflange | 22-04-17 | 20:11
Volgens de deugerikken van mind valt deze uitlating gedaan door trutje Vos 'binnen het maatschappelijk discours' Vat u 'm!

en définitive | 22-04-17 | 20:15

Had bij het vorige topic al een melding gedaan bij MiND, kreeg dit als antwoord terug:

Geachte melder,

Nogmaals hartelijk dank voor uw melding. MiND heeft de door u gemelde uiting getoetst aan het Wetboek van Strafrecht (artikel 137c t/m 137e) en de daarbij behorende jurisprudentie meegewogen.

Onze inschatting van de strafbaarheid is als volgt:
MiND concludeert dat deze uiting als smakeloos, onfatsoenlijk, beledigend en/of kwetsend kan worden ervaren, maar dat er desondanks geen sprake is van strafbare groepsbelediging.

De betreffende uiting heeft geen beledigende boodschap naar een groep op grond van ras, godsdienst of levensovertuiging, seksuele voorkeur of handicap. Ook wordt met de uiting niet aangezet tot discriminatie. De waardigheid van het blanke ras is niet in het geding. De predicaten ‘oude’ en ‘mannen’ zijn geen groepen die worden beschermd in artikel 137c van het Wetboek van Strafrecht.

Zou er wel sprake zijn van groepsbelediging, wat naar de mening van MiND dus niet het geval is, wordt dit opgeheven door de context waarin de uiting wordt gedaan, namelijk binnen het maatschappelijk debat naar aanleiding van een online gepubliceerd nieuwsitem. Bovendien is de uiting niet onnodig grievend. Er is geen wanverhouding tussen boodschap en functionaliteit. De uitlating bevat ook geen grove bewoordingen.

Samengevat concludeert MiND dat er geen sprake is van strafbare groepsbelediging en dat de uitlating evenmin aanzet tot discriminatie wegens ras, godsdienst of levensovertuiging of geslacht, zoals bedoeld in artikel 137d van het Wetboek van Strafrecht.

MiND zal om die reden geen verwijderingsverzoek doen en sluit hiermee het dossier. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben ingelicht.

Tom Testeron | 22-04-17 | 20:15

Ik kan overigens uit mijn blote hoofd maar één lid van de Tweede Kamer noemen dat aan de omschrijving voldoet, en dat is mr. Theo Hiddema. En die zit er pas een paar weekjes.

OverdaanDerOnderheid | 22-04-17 | 20:14

En vegen we onze reet af met het gelijkheidsbeginsel.

padbuffel | 22-04-17 | 20:12

Als een groep in een uiting dermate ingeperkt wordt (en mannelijk en wit en oud en rechts) dan is er denk ik toch geen sprake meer van discriminatie.

fredflange | 22-04-17 | 20:11

*in gelijke gevallen*
Dat de een wat meer gelijk is dan de ander,
#1984

en définitive | 22-04-17 | 20:08

He bah, op dat formulier kun je niet meerdere opties aanvinken: discriminatie op (1) ras, (2) geslacht, en (3) (anders, namelijk) leeftijd zijn immers allemaal van toepassing. Wellicht ook nog (4) gender, wat toch een bepaalde samenhang heeft met 'geslacht'. Discriminatie wegens (5) politieke voorkeur laat ik dan maar even gaan, want dat vind ik eigenlijk niet eens zo'n probleem.

OverdaanDerOnderheid | 22-04-17 | 20:07

Waarom staat leeftijd er niet tussen?

padbuffel | 22-04-17 | 20:07

OM is zelf in het bootje gestapt en trapt de hele vrijheid van meningsuiting plat. Ik was het aan het overwegen maar zal hem ook wel ff invullen.

gemarineerd | 22-04-17 | 20:06

Mei moet maar even wachten. Ga eerst aangifte doen tegen moraalpooier van muiswinkel.

RickTheDick | 22-04-17 | 20:05

Vos is een Politiek Correct PvdA HalfBloed ZeikWijf. Ze mag aangifte tegen Mei doen, maar dan doe ik het ook tegen haar.

Zwizalletju | 22-04-17 | 20:05

Dit wordt een héérlijk dossier. Slapeloze nachten voor wegkijkend, juridisch Nederland.
.
Al koffie gedronken met Mei Li?

de Voorzittert | 22-04-17 | 20:04

Het is overduidelijk dat MIND zelf een racistische organisatie is.

smdyasc | 22-04-17 | 20:04

Als jou oproepen tot het niet stemmen op zoiets als "gele, lichtvoetige, koketterende dames...." ben je dan discriminerend?

hfakker | 22-04-17 | 20:03

Mag dat zomaar? Waren we bij het Wilders proces ook niet zo blij mee toch?

Rest In Privacy | 22-04-17 | 20:03

Waarom staat geloof tussen de aanvinkopties?

Enorm | 22-04-17 | 20:02

Done!

kommabijmebinnen | 22-04-17 | 19:58

REAGEER OOK

Uitgelezen op GeenStijl? Abonneer je op de Nijman-Nieuwsbrief.
linktips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken
Kansino. Hét online casino van Nederland.
Online casino met licentie | Bookmakers | Online casino overzicht | Bookmakers Nederland
Online Casino | Online Gokken | Brokerfolio.com brokers vergelijken | online bookmakers in Nederland
Online Casino Top 5 | Casino bonussen | Crypto-casino.nl